[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 250 Laatste
Acties:
  • 848.568 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Erazzzer schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 22:52:
Lambooooooooo

Oh nee, sta nog steeds op verlies :'(
Misschien moet je morgen maar eens kijken. Wie weet wat er dan zal gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Qunix schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 00:00:
[...]

Oh, dat is nu! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

En gaat het al los? ;)

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Flkd5cTLipYYjsVup6XNPyD8w5M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WiOKbfbUeLi601f1q4SUyL1k.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ja nu net wat meer winst dan gisteren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 22:16

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Qunix schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 00:00:
[...]

Nope, nog steeds verlies. Maar al wel terug naar -9% :D

Zou het eind deze week mijn eerste rendabele moment van mijn crypto carriere zijn? :D :D

[ Voor 15% gewijzigd door Erazzzer op 05-08-2021 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:34
Hebben jullie eigenlijk een app waar je bijhoud of je winst hebt of niet? Gebruik nu Delta maar heb het idee dat deze toch niet helemaal goed aangeeft als je hem koppelt met Binance dat alles goed staat.. En om nou elke transactie met de hand te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
dglavimans schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 00:15:
Hebben jullie eigenlijk een app waar je bijhoud of je winst hebt of niet? Gebruik nu Delta maar heb het idee dat deze toch niet helemaal goed aangeeft als je hem koppelt met Binance dat alles goed staat.. En om nou elke transactie met de hand te doen
De bankrekening is voldoende toch als je winst pakt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-06 21:04
De 40k is toch een pittige voor BTC. Niet heel gek na 12 uur (bijna) alleen maar groene kaarsjes en +2500 dollar :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 21:48
dglavimans schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 00:15:
Van een dergelijke app maak ik persoonlijk geen gebruik. Wel es mee zitten klooien maar daar bleef 't bij.
Hier vanaf het begin een Excelsheet opgebouwd, waarin ik in bijhoud wat ik er aan fiat inprop en eruit haal.
In het begin hield ik ook alle trades per coin en per exchange bij, en hoeveel ik van iedere coin bezat en weet ik wat nog meer.
Zo had ik had een apart tabblad voor iedere coin.
Naarmate ik op meerdere exchanges begon te traden, en daarnaast ook tegen BTC (Binance) en leverage (eerst Bitmex, later Bybit), werd me dat véél te veel werk, moest vaak met terugwerkende kracht alles nog invullen. Daar kreeg ik de balen van (hoewel het wel goed inzicht opleverde).
Ik hield alle trades bij die ik maakte; de positiegrootte, entry/exit, de profits/losses en welke coins het 't beste deden etc. etc .
Ik betrapte mezelf er ook vaak op dat ik veel te veel zat te kloten met 'stel dat' dingetjes: als ik die trade zo en zo had gedaan dan had ik nu zoveel gehad en als ik toen en toen die en die had gekocht/verkocht had ik nu dit en dat...
Tegenwoordig is het eigenlijk enkel nog bijhouden hoeveel ik waar heb staan, en wat ik er aan fiat uithaal danwel inprop en wanneer.
Ik weet dus wel exact hoeveel ik in crypto's heb gestoken en wat ik eruit heb gehaald. Je kunt dat in de history per exchange en je bankafschriften ook wel terugvinden, maar ik vind een eenvoudig overzichtje wel fijn.
Ik kan zo mooi zien dat ik de laatste jaren echt wel in de dips aan het bijkopen en tijdens pumps aan het winstnemen ben geweest.
Ook houd ik een globaal overzicht bij met de balans van mijn PF. Maar dat geneuzel in de marge ben ik vanaf gestapt.
Kost me tegenwoordig weinig moeite, dus geen app voor nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 01:06:
De 40k is toch een pittige voor BTC. Niet heel gek na 12 uur (bijna) alleen maar groene kaarsjes en +2500 dollar :P
Jup, hij kroop er zo mooi naar toe. Maargoed 500 dollar lager dan toen ik richting bed ging. We zitten iig nog op:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7vULXxC29oYy8anmAzbdE9PhvN4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hwxwNKe4htGV9JFU3PCuPh9a.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

ETH lama, Raven valt tegen, ICX iig niet niks.

Samenvatting van de nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

https://www.nicehash.com/...-forking-2021-08-04-15-00
12:59 UTC staat hij nu (14:59), hou toch even mijn vingers bij de knoppen dan, who knows, all is het maar fomo, fud of menselijk sentiment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
ETH straks sell the news...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:01

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Ja of buy the news.. er is aardig wat gaande, eth lijkt buiten bitcoin om te stijgen en te stabiliseren rond de 2700usd.

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Mijn PF is in ieder geval goed gestegen afgelopen week...
Ik weet niet wat ik van ADA moet vinden... maar heb een tijdje terug een zakje toch meegepikt. Zo'n klein boodschappentasje van 15 cent bij de jumbo

[ Voor 36% gewijzigd door Tweakez op 05-08-2021 08:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 01:14
Weet niet wat voor drugs die schrijver gesnoven heeft, maar ik wil er ook wel wat van:
"Veel crypto koersen zijn vandaag niet of nauwelijks bewogen, eigenlijk alleen Cardano (ADA) laat een sterke bewegingen zien. De koers van Cardano is namelijk met ongeveer 4% gestegen."
Leeft een beetje in z'n eigen ADA-wereldje denk ik. 1) 4% is absoluut niet veel na positief nieuws 2) de meeste coins in m'n portfolio (10 stuks) zaten op 6-10% gisteren.

Vandaag staat ADA ook ergens op plaats #60 qua 24h profit, van de top100 coins. Erg matige performance dus. Snap niet dat mensen Cardano maar blijven pushen als een soort religie, het is bijna een soort 2de dogecoin geworden...heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
majic schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 08:16:
[...]

Weet niet wat voor drugs die schrijver gesnoven heeft, maar ik wil er ook wel wat van:

[...]

Leeft een beetje in z'n eigen ADA-wereldje denk ik. 1) 4% is absoluut niet veel na positief nieuws 2) de meeste coins in m'n portfolio (10 stuks) zaten op 6-8% gisteren.

Vandaag staat ADA ook ergens op plaats #60 qua 24h profit, van de top100 coins. Erg matige performance dus. Snap niet dat mensen Cardano maar blijven pushen als een soort religie, het is bijna een soort 2de dogecoin geworden...heel irritant.
Precies mijn gedachte ook. Het ophemelen van ADA snap ik ook niet, vaak als ik vraag waarom ze ADA zo geweldig vinden kunnen ze daar weinig constructiefs over melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-06 20:25
Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 08:18:
[...]

Precies mijn gedachte ook. Het ophemelen van ADA snap ik ook niet, vaak als ik vraag waarom ze ADA zo geweldig vinden kunnen ze daar weinig constructiefs over melden.
Voor het geld hoef je het inderdaad niet te doen, altijd een van de slechter presterende coins.

AAVE is wel lekker bijgetrokken vannacht zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Sluw schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 08:19:
[...]

Voor het geld hoef je het inderdaad niet te doen, altijd een van de slechter presterende coins.

AAVE is wel lekker bijgetrokken vannacht zie ik.
Ja precies dat maar in het kader van diversify your portfolio heb ik er wel wat, maar zo heb ik ook nog steeds XVG, SXP, TRX, HOLO en nog een aantal..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 08:11:
[...]

Ja of buy the news.. er is aardig wat gaande, eth lijkt buiten bitcoin om te stijgen en te stabiliseren rond de 2700usd.

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Mijn PF is in ieder geval goed gestegen afgelopen week...

[...]

Ik weet niet wat ik van ADA moet vinden... maar heb een tijdje terug een zakje toch meegepikt. Zo'n klein boodschappentasje van 15 cent bij de jumbo
Ik heb nog nooit een buy the news meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 08:30:
[...]

Voor alles een eerste keer, maar nee, klopt over het algemeen, buy the rumor, sell the news. Maargoed, who knows.. Pakt het voor ETH goed uit, alhoewel deze aankomende update een mooie stap is (de london fork) is het nog niet eens het definitieve, dat komt pas ergens volgend jaar. PoW blijft voorlopig nog, PoS komt pas volgend jaar, ik verwacht er zelf niet veel van, het positieve van ETH update die vandaag eraan zit te komen, is in mijn ogen voornamelijk de stabilisatie van de fees, en het burnen van de base-fee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

majic schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 08:16:
[...]

[...]

Leeft een beetje in z'n eigen ADA-wereldje denk ik. 1) 4% is absoluut niet veel na positief nieuws 2) de meeste coins in m'n portfolio (10 stuks) zaten op 6-10% gisteren.

Ik snap het wel, zulke jongens hebben zelf hoogstwaarschijnlijk een zak vol.

Zonde zulke oogkleppen, over het algemeen hebben we over de hele markt gezien gewoon 2 hele mooie weken gehad.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
[...]

Ik ook niet, maar wel dat er niets gebeurt. T.o.v. BTC staat de ETH prijs nu hoog maar niet onrealistisch. Als de prijs geen rare sprongen gaat maken vandaag verwacht ik weinig vuurwerk, misschien klein dipje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-06 18:45
Erazzzer schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 00:12:
[...]

Nope, nog steeds verlies. Maar al wel terug naar -9% :D

Zou het eind deze week mijn eerste rendabele moment van mijn crypto carriere zijn? :D :D
lol, nog zo'n held die precies verkeerd is ingestapt :9
ik begin inderdaad voor de eerste muntjes wat groene cijfers te zien. We zijn er bijna, nog even volhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 08:35:
[...]

Voor alles een eerste keer, maar nee, klopt over het algemeen, buy the rumor, sell the news. Maargoed, who knows.. Pakt het voor ETH goed uit, alhoewel deze aankomende update een mooie stap is (de london fork) is het nog niet eens het definitieve, dat komt pas ergens volgend jaar. PoS blijft voorlopig nog, PoW komt pas volgend jaar, ik verwacht er zelf niet veel van, het positieve van ETH update die vandaag eraan zit te komen, is in mijn ogen voornamelijk de stabilisatie van de fees, en het burnen van de base-fee..
Het positieve is inderdaad dat men weer een mijlpaal bereikt in het project plan. Het helpt ETH in de stelling dat het na BTC de 2e asset is welke langzaam volwassen aan het worden is in Cryptoland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Ngangatar schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 08:39:
[...]

Het positieve is inderdaad dat men weer een mijlpaal bereikt in het project plan. Het helpt ETH in de stelling dat het na BTC de 2e asset is welke langzaam volwassen aan het worden is in Cryptoland.
Om eerlijk te zijn, vind ik zelf persoonlijk ETH al aardig volwassen in Cryptoland. Het is in mijn ogen de tweede asset van cryptocurrencies. Men zal het hier vast niet met me eens zijn want geen Bitcoin dan is het shitcoin, echter in mijn ogen is Bitcoin voor de lange termijn (zoals het er nu uitziet) ingehaald door ETH al helemaal als PoW naar PoS gaat. Dat betekend straks namelijk dat het energieverbruik van ETH substantieel lager is dan Bitcoin en het zomaar eens de nummer één asset kan gaan worden. Tenzij natuurlijk er een hard fork voor Bitcoin gaat komen die PoW naar PoS gaat faciliteren.

Hoewel ik dat laatste zeer klein acht maar niet onoverkomelijk dat het zal moeten gaan gebeuren.

Of ben ik nu gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 08:51:
[...]

Om eerlijk te zijn, vind ik zelf persoonlijk ETH al aardig volwassen in Cryptoland. Het is in mijn ogen de tweede asset van cryptocurrencies. Men zal het hier vast niet met me eens zijn want geen Bitcoin dan is het shitcoin, echter in mijn ogen is Bitcoin voor de lange termijn (zoals het er nu uitziet) ingehaald door ETH al helemaal als PoW naar PoS gaat. Dat betekend straks namelijk dat het energieverbruik van ETH substantieel lager is dan Bitcoin en het zomaar eens de nummer één asset kan gaan worden. Tenzij natuurlijk er een hard fork voor Bitcoin gaat komen die PoW naar PoS gaat faciliteren.

Hoewel ik dat laatste zeer klein acht maar niet onoverkomelijk dat het zal moeten gaan gebeuren.

Of ben ik nu gek?
We zeggen precies hetzelfde in het eerste gedeelte van jouw betoog. Want ook BTC is in mijn ogen nog bezig met langzaam volwassen te worden. Dit hele wereldje is nog zo nieuw en heeft nog vele adoptie layers nodig qua techniek, toepassing en daarna werkelijk user adoptie buiten hetgeen wat nu al mogelijk is.

En of ETH volwassener is dan BTC, dat ligt aan de criteria. Puur kijkende naar POW/POS, dan wel ja maar er zijn natuurlijk meer criteria.

Het is voor mij ook geen race tussen die 2, ik vind het beide waardevolle assets om in mijn PF op te nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

When flippening?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g5RIxyVk_U6N7dN4DfC0JXSrqLo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0lBDRkdDyJKSKUzGMlKJNm2e.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Of ben ik nu gek?
BTC en ETH is een beetje appels met peren vergelijken imo, BTC is/zou een valuta/currency moeten zijn en ETH is meer voor de apps/ontwikkeling

Acties:
  • +2 Henk 'm!

[...]

Of ben ik nu gek?
Proof Of Work gaat er echt niet vervangen worden voor Bitcoin. De enorme hasjreet is namelijk precies wat transacties zo veilig maakt.

https://twitter.com/Progr...tatus/1394530758358798341
Every bull market the lie of "faster" altcoins resurfaces. Litecoin is not faster than Bitcoin. Dogecoin is not faster than Bitcoin. Bitcoin actually settles in LESS time than any other cryptocurrency. But to understand why that is, you have to understand what settlement is.

In a theoretical sense, final settlement doesn't exist at all on any blockchain. What settlement assurance you do get from a blockchain is a function of the energy an attacker would have to expend in order to rewrite your transactions or spend their own coins twice.

But with enough electricity, any blockchain can be rewritten by hostile miners who want to go back in time, change or delete transactions, then re-mine everything that happened up until the present.

What keeps hostile miners from doing so is the electricity they will need to overpower the friendly miners and satisfy the proof of work difficulty of the blocks they are trying to rewrite.

So let's consider the imaginary example of Coin X. It features 5 second block times and claims to be "faster than Bitcoin." So you download the Coin X node software, or a Coin X wallet for your phone, and withdraw your Coin X coins from an exchange.

5 seconds later you get a "confirmed" notification because the Coin X miners have included your transaction into a block.

But despite what the software says, in reality you have no assurance that this transaction can't be rolled back until a significant amount of electricity has been spent by the entire Coin X network to make it prohibitively difficult for an attacker to erase your transaction.

In Bitcoin it is common practice to wait 6 blocks for settlement assurance. With 10 minute blocks, 6 blocks is just Bitcoin-speak for "about an hour." It means that your transaction is buried under the electricity consumption of the entire network for about an hour.

So how much electricity is that? Well no one knows exactly how much energy Bitcoin miners consume, but the estimates are anywhere between 55 to 120 Terawatt hours per year. So let's take the average and use 87.5 TwH.

87.5 Terawatt hours = 87,500,000,000 Kwh hours

There are 8760 hours in a year

That equals 9,988,584.47 Kilowatts used in 1 hour.

This amount of expended energy is what secures your transaction. Not the block time. Not the "confirmed" icon. Not even cryptography.

So let's compare Bitcoin to Coin X. Let's say for the sake of argument that Coin X has 1 megawatt of constant power on it's network. This would be less than Bitcoin, but still it would be a lot of electricity.

1 Megawatt = 1,000 kilowatts.

1,000 kilowatts for 24 hours is 24,000 kilowatts.

So in order to get a Coin X security guarantee that is equivalent to Bitcoin, you'd have to wait for 7,191,781 Coin X blocks, which would take 416.19 days, or 1.14 years.

Last year, Bitcoin moved anywhere between $5 billion to $48 billion in value every day. A network moving that much value requires the fastest and most trustworthy settlement assurances possible. Bitcoin provides this through the way miners consume energy on the network.

This is why any time you read about "faster block times" you know it's 100 percent pure bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-06 15:47
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:07:
[...]

Proof Of Work gaat er echt niet vervangen worden voor Bitcoin. De enorme hasjreet is namelijk precies wat transacties zo veilig maakt.

[...]
En KDA dan (niet zoals in, dat gaat het worden, maar wat vind je daarvan)?

[ Voor 8% gewijzigd door Brontosaurus99 op 05-08-2021 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:07:
[...]

[...]
Hoe gaan we dan in vredesnaam, de komende jaren, bitcoin vergroenen op het vlak van energieconsumptie. Want om eerlijk te zijn, de mate van energieconsumptie is belachelijk hoog :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:09:
[...]

Hoe gaan we dan in vredesnaam, de komende jaren, bitcoin vergroenen op het vlak van energieconsumptie. Want om eerlijk te zijn, de mate van energieconsumptie is belachelijk hoog :o
Een kleine uitleg
https://www.forbes.com/ad...s-energy-usage-explained/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:09:
[...]

Geen idee.

Eerst maar eens een bakje koffie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:16:
[...]

Geen idee.

Eerst maar eens een bakje koffie.
Ik doe met je mee en ondertussen lees ik Slux zijn verwijzing naar het bericht op Forbes. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:42

knakworst

Get more sats!

Is donderdag dipdag alweer begonnen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Brontosaurus99 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:09:
[...]

En KDA dan (niet zoals in, dat gaat het worden, maar wat vind je daarvan)?
Ik weet niet wat het is, zo diep ga ik niet in de konijnenhollen.

Ik hodl gewoon wat Bitcoin en run een node omdat ik het mooi vind dat er een gigantische asset is die overheden scherp houdt, zodat ze het gevoel hebben niet almachtig te zijn.

Power to the people.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-06 12:04
Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 08:35:
[...]

Voor alles een eerste keer, maar nee, klopt over het algemeen, buy the rumor, sell the news. Maargoed, who knows.. Pakt het voor ETH goed uit, alhoewel deze aankomende update een mooie stap is (de london fork) is het nog niet eens het definitieve, dat komt pas ergens volgend jaar. PoS blijft voorlopig nog, PoW komt pas volgend jaar, ik verwacht er zelf niet veel van, het positieve van ETH update die vandaag eraan zit te komen, is in mijn ogen voornamelijk de stabilisatie van de fees, en het burnen van de base-fee..
ETH is nu PoW en ze gaan over naar PoS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Kort door de bocht, meer vernieuwbare energie gebruiken, zoals meer weilanden vol zonnepanelen, meer zichtvervuilende windturbines en meer dynamo's in dammen die energie opwekken voor het water wat erdoor / overheen gaat.

Ik weet niet of ik het zo'n geweldig idee vind om twee van de drie te zien gebeuren in volle vaart. ;w
BootjeVaren schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:25:
[...]

ETH is nu PoW en ze gaan over naar PoS :+
Typfoutje, goddamn! Jij bent scherp. Gecorrigeerd.

[ Voor 17% gewijzigd door Tweakez op 05-08-2021 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FF09pPR4Z9IGsLhG5OBdNr1cjK4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TcJxpKM9TTaAduSmOmmQ74FH.png?f=user_large

Op Coinmarketcap is het handelsvolume al geflippened! Niet heel moeilijk met de huidige semi lage volumes maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Sluw schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:27:
[...]

[Afbeelding]

Op Coinmarketcap is het handelsvolume al geflippened! Niet heel moeilijk met de huidige semi lage volumes maar toch.
Daarnaast, ook de afgelopen dagen is inmiddels ETH dominantie ook al naar 19.5% gegaan en BTC naar 45.4% gezakt.. I wonder I wonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Die mensen die eth al maanden staken en vast hebben gezet, kunnen die hun eth om 15 uur dumpen? Dat kan dan ook wat prijsdruk opleveren lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:30:
Die mensen die eth al maanden staken en vast hebben gezet, kunnen die hun eth om 15 uur dumpen? Dat kan dan ook wat prijsdruk opleveren lijkt mij.
Nee, dat kan niet.

Immediately after the merge, some features such as withdrawing staked ETH, will not yet be supported. These are planned for a separate upgrade to follow shortly after the merge.

[ Voor 18% gewijzigd door Tweakez op 05-08-2021 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

knakworst schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:30:
Nee toch? Pas wanneer ETH 2.0 definitief uitgerold wordt geloof ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:33:
[...]

Nee toch? Pas wanneer ETH 2.0 definitief uitgerold wordt geloof ik?
En dan zullen de hele grote hodlers juist hodlen om validator te zijn/blijven en zo staking rewards te krijgen. Edit: ETH 2.0 economics.

[ Voor 15% gewijzigd door Sluw op 05-08-2021 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
For what it's worth: op tradingview denken velen dat ETH/BTC op uitbreken staat. Van mei tot nu wordt er namelijk een bullish pennant gevormd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:32:
[...]

Nee, dat kan niet.

Immediately after the merge, some features such as withdrawing staked ETH, will not yet be supported. These are planned for a separate upgrade to follow shortly after the merge.
Even ingelezen nog over de updates van ETH. De fase is nu dat eerst de London Hard Fork vandaag live gaat. Die dus een aantal dingen wijzigt, ergens begin volgend jaar, eind dit jaar, komt er een update die "the Merge" heet. Die gaat het mainnet, met de beacon chain mergen waarna PoS echt live gaat.

Vervolgens, kan er nog niet direct staked rewards worden opgenomen. Er komt kort daarna, waarschijnlijk een maand later een nieuwe update die die functionaliteit vrijgeeft.

En dan, de laatste grote update (voor wat nu op de planning/roadmap staat) van ethereum, zijn de shard chains, dat gaat ergens (naar verwachting) in 2022 plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dank iedereen. Dan kan eth nog wel verder moonen, heeft het afgelopen vier maanden ondanks stijging laatste twee weken, slechter gedaan dan btc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1541872

Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:42:
[...]

Even ingelezen nog over de updates van ETH. De fase is nu dat eerst de London Hard Fork vandaag live gaat. Die dus een aantal dingen wijzigt, ergens begin volgend jaar, eind dit jaar, komt er een update die "the Merge" heet. Die gaat het mainnet, met de beacon chain mergen waarna PoS echt live gaat.

Vervolgens, kan er nog niet direct staked rewards worden opgenomen. Er komt kort daarna, waarschijnlijk een maand later een nieuwe update die die functionaliteit vrijgeeft.

En dan, de laatste grote update (voor wat nu op de planning/roadmap staat) van ethereum, zijn de shard chains, dat gaat ergens (naar verwachting) in 2022 plaatsvinden.
Mooie samenvatting. En voor de koers misschien nog wel het belangrijkst: bij de overgang naar PoS wordt er ~8x minder ETH geissued.- om dat PoS veel efficiënter is dan PoW. Soort van drievoudige halvening dus, ook wel "The Cliffening" of "Triple halvening" gedoopt

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1541872 op 05-08-2021 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:46:
Dank iedereen. Dan kan eth nog wel verder moonen, heeft het afgelopen vier maanden ondanks stijging laatste twee weken, slechter gedaan dan btc.
Alles op z'n gemak. Ik vind zelf persoonlijk dat ETH het de laatste periode heel goed heeft gedaan. Heeft BTC voornamelijk gevolgd, BTC zakt, ETH gaat mee, BTC stijgt, ETH gaat mee. Nu BTC zakt, ETH trekt zich er minder van aan ten opzichte van een paar maanden geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

[...]

Ik elke dag op AD, Telegraaf, buywalls everywhere :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

knakworst schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:19:
Is donderdag dipdag alweer begonnen?
Donderdag is HODL-dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Donderdag
Mooie dag
Nog geen vrijdag
Maar dat het weekend komen mag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:26:
[...]

Kort door de bocht, meer vernieuwbare energie gebruiken, zoals meer weilanden vol zonnepanelen, meer zichtvervuilende windturbines en meer dynamo's in dammen die energie opwekken voor het water wat erdoor / overheen gaat.

Ik weet niet of ik het zo'n geweldig idee vind om twee van de drie te zien gebeuren in volle vaart. ;w

[...]

BTC is gewoon verouderd en aan alle kanten ingehaald maar dat willen de bitcoin maximalisten niet zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:55:
[...]

BTC is gewoon verouderd en aan alle kanten ingehaald maar dat willen de bitcoin maximalisten niet zien :+
BTC is inderdaad verouderd, maar om het af te schrijven vind ik dan ook weer een stap te ver.. Dat PoS niet gaat komen voor BTC is een ding dat voor nu zeker is, daar zijn echt zoveel partijen op tegen. Het mooie zou zijn is als er nog betere vormen van vernieuwbare energie komen. Ik bedoel, dynamos in een dam is niks mis mee, en kan aardig wat stroom opwekken. Hier in nederland hebben we er al genoeg :+

Maar om nou de noordzee en dergelijke vol te zetten met windmolens, tja, helemaal afschrijven doe ik bij BTC niet maar heb wel een hard hoofd in de long-term.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:59:
[...]

maar heb wel een hard hoofd in de long-term.....
Goed onthouden wat je hier zegt......Ik zeg Bitcoin blijft heer en meester. Op naar de 1000.000$ per Bitcoin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:02:
[...]

Goed onthouden wat je hier zegt......Ik zeg Bitcoin blijft heer en meester. Op naar de 1000.000$ per Bitcoin....
Zo lang het voor de speculatie wordt gebruikt zal die dat misschien wel halen, maar voor echte usecases buiten store of value heb je er werkelijk niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
[...]

Ik onthoud zeker wat ik zeg. Dat het 100k per bitcoin gaat worden, dat betwist ik niet, dat zie ik wel gebeuren. Alleen de long-term, adoptie, we zijn tegenwoordig al zo bewust aan het worden met die klimaatdoelstellingen enzo. Ik wil niet veel zeggen, maar energieverbruik is het volgende wat aan banden gaat. Ik denk zelfs dat er straks een jacht komt op grootverbruikers die niet kunnen aantonen dat ze groen bezig zijn doormiddel van hernieuwbare energie.

Op het moment dat dat gaat gebeuren, hou ik mijn hart vast wat betreft Bitcoin..... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Als ze proberen Bitcoin te bannen omdat het teveel energie kost dan zal ETH wel de rol overnemen, PoS kost veel minder emergie.

en voor de Cardano mensen; die zeggen dan dat ADA op nummer 1 staat! iets met hopium/african deal/geruchten tesla.

mooie whitepaper 👀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

De tijd zal het ons leren. Over Bitcoin valt genoeg negatiefs te zeggen, en dat gebeurd ook al sinds jaar en dag.

Totdat de realiteit anders blijkt is het altijd nog de matriarch der magische internet munten, die ons door het crypto dal van de schaduwen des deadcoins leidt.

Pumpamentals 101.

69k soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-06 13:37

watercoolertje

Untertitel

Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:09:
[...]

Ik onthoud zeker wat ik zeg. Dat het 100k per bitcoin gaat worden, dat betwist ik niet
Hij ook niet, hij had het over 1.000k ;)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Slux schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:07:
[...]

Zo lang het voor de speculatie wordt gebruikt zal die dat misschien wel halen, maar voor echte usecases buiten store of value heb je er werkelijk niks aan.
Store of value in combinatie met de schaarste van Bitcoin is de beste usecase. Alle andere high tech usecases van alts zijn leuk maar zwaar overrated. Ik geloof best in een toekomst waarin sommige alts als ETH een prima waarde kunnen vertegenwoordigen, maar Rank #1 zal behouden blijven aan Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
BTC = Best tangible competences
ETH = Exhaustive trading hunger

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EloH1mqnk5pyIrvUSO-yv2gG0CY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uFZ9EcKZ78b0bUGhHjPvdizT.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
[...]

[...]

Afbeeldingslocatie: https://www.roofdieren.info/content/lucht/havik/images/hav1.jpg

Ik had pas na mijn post gezien aan je andere posts dat je wel wist hoe de vork in de steel zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootjeVaren
Slux schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:07:
[...]

Ik heb ook niks met goud maar zou misschien ooit wel een goudstaaf in mijn kluis proppen. Net als ik mijn ledger zou volproppen met BTC.

Ik kreeg dit weekend de vraag van mijn grootvader hoeveel bitcoins op dat stickje passen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 22:16

Erazzzer

Fear me, I'm German!

[...]

Jij bent dus alleen visueel ingesteld. De waterdynamo's roeien de volledige visstand uit, windmolens spelen honkbal met de vogels en de zonnepanelen doen vast ook iets slechts met de natuur :+

Maar goed, we moeten toch op de een of andere manier onze energieconsumptie vergroenen. Een gezien een te groot deel van de bevolking het niet eens is met kerncentrales blijven we onze landschappen maar vervuilen met molens en panelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik snap niet zo hoe mensen kunnen denken dat als fiat instort BTC het over zou nemen :? waar halen mensen toch dat idee vandaan ?

Ja Slux heeft iets teveel azijn op vandaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:59:
[...]

BTC is inderdaad verouderd, maar om het af te schrijven vind ik dan ook weer een stap te ver.. Dat PoS niet gaat komen voor BTC is een ding dat voor nu zeker is, daar zijn echt zoveel partijen op tegen. Het mooie zou zijn is als er nog betere vormen van vernieuwbare energie komen. Ik bedoel, dynamos in een dam is niks mis mee, en kan aardig wat stroom opwekken. Hier in nederland hebben we er al genoeg :+

Maar om nou de noordzee en dergelijke vol te zetten met windmolens, tja, helemaal afschrijven doe ik bij BTC niet maar heb wel een hard hoofd in de long-term.....
Ook stuwdammen hebben grote nadelen, vismigratie komt hierdoor in het gevaar en de oplossingen hiervoor hebben zichzelf nog niet afdoende bewezen. En dat is voor Nederland alleen even. In het buitenland zijn de problemen vele malen groter, kijk maar eens naar informatie over de Drieklovendam.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Bla bla bla hodl.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
ETH will be orders of magnitude bigger than BTC. Aldus de co-founder op Bloomberg :+

Klik voor filmpje:

[ Voor 6% gewijzigd door Sluw op 05-08-2021 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Erazzzer schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:34:
[...]

Jij bent dus alleen visueel ingesteld. De waterdynamo's roeien de volledige visstand uit, windmolens spelen honkbal met de vogels en de zonnepanelen doen vast ook iets slechts met de natuur :+

Maar goed, we moeten toch op de een of andere manier onze energieconsumptie vergroenen. Een gezien een te groot deel van de bevolking het niet eens is met kerncentrales blijven we onze landschappen maar vervuilen met molens en panelen.
hear, hear. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Sluw schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:44:
ETH will be orders of magnitude bigger than BTC. Aldus de co-founder op Bloomberg :+

Klik voor filmpje:

[Twitter]
Ja tuurlijk net zoals die malloot van MS roept dat bitcoin nog groter gaat worden.
als je er vuistdiep inzit dan zijn de oogkleppen alleen maar groter.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Slux schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:38:
[...]

Ik snap niet zo hoe mensen kunnen denken dat als fiat instort BTC het over zou nemen :? waar halen mensen toch dat idee vandaan ?

Ja Slux heeft iets teveel azijn op vandaag :+
Ik denk dat je het allemaal iets te serieus neemt.

Deze wereld gaat kapot door het steeds groter wordende gezwel dat de mensheid heet.

Niets gaat ons bestaan redden, onze aard is diepgeworteld destructief en het is feitelijk gewoon de rit uitzitten tot ons bestaan uiteindelijk verbannen wordt naar het verleden zodat een efficiëntere en betekenisvoller organisme zich dominant kan ontwikkelen.

Alles is een stervende teringzooi en Bitcoin gaat dat echt niet fixen.

Maar omdat het natuurlijk niet leuk is om iedere dag op te staan met een kater en dit galzwarte toekomstbeeld moeten we er toch het beste van maken door fiat te vervloeken en Bitcoin te eren met memes.

Als fiat valt en de wereld economie volledig instort gaat Bitcoin natuurlijk gewoon mee de afgrond in, net als de stonks, goud en huizenmarkt.

Alles en iedereen rekt, na 3 maanden van complete chaos slowcook je de lijken van je buren op je black basterd en hoop je dat je ontkomt aan 1 van de 114 dodelijke virussen die heersen en de mensheid langzaam uitroeien.

1 aarde = 1 aarde

De aarde overleeft het wel, en soon zijn wij niets anders dan wat botjes in het museum van de lizard people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19:56
[...]

XRP, QNT, XLM, kom maar door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19:56
Erazzzer schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:34:
[...]

Schtap eins: Isolieren! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:50:
[...]

Ik denk dat je het allemaal iets te serieus neemt.

Deze wereld gaat kapot door het steeds groter wordende gezwel dat de mensheid heet.

Niets gaat ons bestaan redden, onze aard is diepgeworteld destructief en het is feitelijk gewoon de rit uitzitten tot ons bestaan uiteindelijk verbannen wordt naar het verleden zodat een efficiëntere en betekenisvoller organisme zich dominant kan ontwikkelen.

Alles is een stervende teringzooi en Bitcoin gaat dat echt niet fixen.

Maar omdat het natuurlijk niet leuk is om iedere dag op te staan met een kater en dit galzwarte toekomstbeeld moeten we er toch het beste van maken door fiat te vervloeken en Bitcoin te eren met memes.

Als fiat valt en de wereld economie volledig instort gaat Bitcoin natuurlijk gewoon mee de afgrond in, net als de stonks, goud en huizenmarkt.

Alles en iedereen rekt, na 3 maanden van complete chaos slowcook je de lijken van je buren op je black basterd en hoop je dat je ontkomt aan 1 van de 114 dodelijke virussen die heersen en de mensheid langzaam uitroeien.

1 aarde = 1 aarde

De aarde overleeft het wel, en soon zijn wij niets anders dan wat botjes in het museum van de lizard people.
+1
Okay wij hebben dus dezelfde gedachte erover ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-01 01:13
Jongens het gaat mij veel te weinig over DOT hier. Hebben jullie wel eens heurt van het fictieve verhaal dat oprichter Gavin Wood geschreven heeft waarbij hij op 18 jarige leeftijd een meisje van 12 stervend aan aids ontmaagd?

Very bullish

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Richh
18 slowchat topics samengevat in 1 post. Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:12
Richh schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:01:
[...]

18 slowchat topics samengevat in 1 post. Nice.
TLDR's krijgt zo wel een andere betekenis :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

ICX op de top gedropt en RVN en ETH over voor de forking, kan niet mis gaan dacht ik toch, heb eigenlijk meer het idee dat ze beide helemaal kapot gaan nu :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
JDx schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:07:
ICX op de top gedropt en RVN en ETH over voor de forking, kan niet mis gaan dacht ik toch, heb eigenlijk meer het idee dat ze beide helemaal kapot gaan nu :9
ICX op de top? Die moet nog uitbreken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Sluw schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:10:
[...]

ICX op de top? Die moet nog uitbreken :+
Ja kan altijd verder, maar voor nu was dat 1.07 dollartjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:14

WhySoSerious

Be the change.

Craptocurrencies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Zolang we maar boven de vorige low blijven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-05 22:15
Ach... Ik sta momenteel op verlies, maar heb vertrouwen in crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
BTC heeft er geen zin meer in. Zoekt de Mac nog ergens personeel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16:04
Arfalas schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:27:
BTC heeft er geen zin meer in. Zoekt de Mac nog ergens personeel?
Ik werd afgewezen bij de MC, kan geen burgers flippen met diamond hands :(

(belachelijke term trouwens :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Nog een paar uurtjes en dan de ETH upgrade. Lijkt wel een beetje alsof ik naar de teller met oud en nieuw zit te kijken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
JW04 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:28:
[...]
Ik werd afgewezen bij de MC, kan geen burgers flippen met diamond hands :(

(belachelijke term trouwens :P)
hoezo niet? die zijn toch hittebestendig? mijn golden hands smelten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:12
afgelopen nacht toch maar een deel in fiat gezet. Nu rust-agh afwachten voor een mooie week(-end)deal

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
BurnerT schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:29:
Nog een paar uurtjes en dan de ETH upgrade. Lijkt wel een beetje alsof ik naar de teller met oud en nieuw zit te kijken :)
Sja, ik ben benieuwd wat op korte termijn het effect gaat zijn.
Lange termijn is sowieso hodl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -W0kk3L-
BurnerT schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:29:
Ik ben heel benieuwd of we er iets van gaan merken. Eerlijk gezegd denk ik dat er op dat moment helemaal niets gebeurt. En ik hoop op een positief effect op lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16:04
malarkan schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:29:
[...]

hoezo niet? die zijn toch hittebestendig? mijn golden hands smelten :(
Niet bewegelijk, spatel tussen mijn tanden was niet hygiënisch ofzo. Ze willen me ook betalen met die smerige fiat, ik wil crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Nu online
Hoop iig op een tijdelijke gain :p net maar een long geopend....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Wat is deze dip nou weer man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
BurnerT schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:31:
Hoop iig op een tijdelijke gain :p net maar een long geopend....
Hier ook. Op het laagste punt in de dip van net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Nu online
-W0kk3L- schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:32:
[...]

Hier ook. Op het laagste punt in de dip van net :P
Ja ik natuurlijk net andersom vandaar dat ie dipte :)

Maar ben bang dat we nog niet aan de bodem zijn xD. Whales willen nog even cheap inkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -W0kk3L-
BurnerT schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:34:
[...]

Ja ik natuurlijk net andersom vandaar dat ie dipte :)

Maar ben bang dat we nog niet aan de bodem zijn xD. Whales willen nog even cheap inkopen.
Die kans is idd wel aanwezig. Maar goed, wij mini-whales doen hetzelfde :+
Pagina: 1 ... 85 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!