When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Komt vanzelf wel weer een keer.Kol Nedra schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:24:
LINK is boven de 50 geweest, dus wie weet nog een keer? 👀
BNB ook al 12 dagen groenKol Nedra schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 09:57:
ETH 13 dagen op een rij groen 👀

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Als de bullmarket doorzet gaat link absoluut hoger dan 50 (+ een heleboel andere alts), link heeft een redelijk stabiel kanaal omhoog en we zitten nu in de onderste regionen van dat kanaal. Moet de bullmarket wel doorzetten. Maar ik ga er voor, ik ben sinds 30k bitcoin eth, link en aave aan t kopen (naast btc), spannend maar heeft geen windeieren gelegd.Kol Nedra schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:24:
LINK is boven de 50 geweest, dus wie weet nog een keer? 👀
Verwijderd
BTFD schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:27:
[...]
Lijkt wel of wij dezelfde weg bewandeld hebben..
Hier ook begonnen met shitcoins, de echte munten waren mij destijds "te duur"
Al snel tot de conclusie gekomen dat ik beter wat sats kan sparen dan 100 Doge coins te bezitten!
[...]
:strip_exif()/f/image/8o37sRPMFnnaMzOMIuTct14D.png?f=user_large)
/f/image/nKDHiyG9yjZnf8iGBFORSmK1.png?f=fotoalbum_large)
Nu in de pf van groot naar klein:
- BTC
- ETH
- NEO (Voor een paar dagen ivm aankomende update. Zet ik spoedig om naar BTC / ETH)
- LINK
- KSM
- BNB
- AXS
- FLOW
- EARN
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dat is het volgende project
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zie je echt nog meer lucht in NEO dan de afgelopen dagen? Afgezien van meerijden op het bagagerekje van BTC?Taro schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:33:
KSM ziet er op zich ook wel prachtig uit zo, heb er een aantal ingeslagen op 213 USD:
[Afbeelding]
- BTC
- ETH
- NEO (Voor een paar dagen ivm aankomende update. Zet ik spoedig om naar BTC / ETH)
- LINK
- KSM
- BNB
- AXS
- FLOW
- EARN
Waar ik nu tegenaan loop is dat ik trends zie en ze ook daadwerkelijk uitkomen, maar dat de trades voor mij nog té kostbaar zijn omdat de fees te hoog zijn t.o.v. de trade. Hierdoor wacht ik vaak toch te lang en loop ik mijns inziens kansen mis. Ik gebruik Bitvavo als exchange voor deze acties. Is Bitvavo prijzig voor dit soort acties, of ben ik gewoon te ongeduldig?
Weet ik niet, vermoed dat ze later vandaag de deur uit gaan, iets met sell the newsNgangatar schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:38:
[...]
Zie je echt nog meer lucht in NEO dan de afgelopen dagen? Afgezien van meerijden op het bagagerekje van BTC?
Ja, op Bitvavo moet je niet actief gaan handelen, daar zijn de fees te hoog voor. Dan kan je bijv. beter naar Binance gaan.-W0kk3L- schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:39:
Waar ik nu tegenaan loop is dat ik trends zie en ze ook daadwerkelijk uitkomen, maar dat de trades voor mij nog té kostbaar zijn omdat de fees te hoog zijn t.o.v. de trade. Hierdoor wacht ik vaak toch te lang en loop ik mijns inziens kansen mis. Ik gebruik Bitvavo als exchange voor deze acties. Is Bitvavo prijzig voor dit soort acties, of ben ik gewoon te ongeduldig?
[ Voor 48% gewijzigd door Taro op 01-08-2021 10:41 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Het ligt aan de bedragen waarmee je werkt maar bitvavo is niet de goedkoopste. Wat is je doel? Een paar procent winnen en er weer uit of wat grotere bewegingen?-W0kk3L- schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:39:
Ik ben zelf nog een beetje aan het stoeien in de crypto wereld. Een deel staat lekker veilig op de cold storage en HODL ik lekker. Maar ik merk van mijzelf dat ik het ook leuk vind om wat actiever te traden. Dus ik speel nu af en toe met wat crypto. Voornamelijk BTC, maar heb ook wat gespeeld met andere coins. Hier en daar wat leergeld betaald, maar tot dusver nog niets schokkends. Ik ben softwaretester van beroep, dus enig analytisch vermogen en trendspotting is wel aanwezig ;-)
Blijf het toch lastig inschatten/gokken vinden welke coin next is met plussen in de regio van de dubbele cijfers.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ok, want je had het over een paar dagen en ik dacht even dat je te lang ging wachten. Niet dat ik jou iets hoef te leren qua TA's etc maar ook jij kan de mist ingaan door "news" te lang in je PF te houdenTaro schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:40:
[...]
Weet ik niet, vermoed dat ze later vandaag de deur uit gaan, iets met sell the news
Wat kan is dat het de downtrend van vannacht nog even goed zal maken, maar ik denk eerder nog iets verder zakken, stagnatie of maximaal dezelfde procentuele groei als BTC.
Die viel mij ook al op, uurtje geleden nog een paar opgepikt voor $209.5 en meteen naar kraken verstuurd om wat extra % te pakken!Taro schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:33:
KSM ziet er op zich ook wel prachtig uit zo,
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
[YouTube: Chainlink: Summer of Dreams]
Okee, duidelijk. Zal daar nog eens naar kijken. Tot dus ver vond ik Binance niet heel erg gebruiksvriendelijk.Taro schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:40:
Ja, op Bitvavo moet je niet actief gaan handelen, daar zijn de fees te hoog voor. Dan kan je bijv. beter naar Binance gaan.
Handelen op procentwerk. Ik merk dat ik die kleine trends ontdekken leuker vindt. Geen grote bewegingen (tenzij ze 100% winst opleverenSluw schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:42:
Het ligt aan de bedragen waarmee je werkt maar bitvavo is niet de goedkoopste. Wat is je doel? Een paar procent winnen en er weer uit of wat grotere bewegingen?
* Ray_ snuift even wat hopium meeTaro schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:33:
KSM ziet er op zich ook wel prachtig uit zo, heb er een aantal ingeslagen op 213 USD:
KSM is mijn hoofdpijndossier geworden. Het enige muntje dat hier diep, diep in het rood staat omdat ik deze maar door bleef kopen ook al liep hij tegen de 500 USD.
Wel lekker veel rewards iedere week. Jammer dat dat tegenwoordig niet zo veel meer waard meer is
De eerste plank van de trap is gevormd. Op naar de volgende.The bull comes up the stairs, the bear comes out of the window
Als je op procenten gaat handelen moet je echt naar Binance ofzo en weg van Bitvavo.-W0kk3L- schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:49:
[...]
Okee, duidelijk. Zal daar nog eens naar kijken. Tot dus ver vond ik Binance niet heel erg gebruiksvriendelijk.
[...]
Handelen op procentwerk. Ik merk dat ik die kleine trends ontdekken leuker vindt. Geen grote bewegingen (tenzij ze 100% winst opleveren)
Binance is een lastige interface de eerste twee weken, maar daarna went het snel. Kijk eens naar handelen in BUSD, sommige munten zijn dan vrij van fee's.
Hier heb ik:-W0kk3L- schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:39:
Ik gebruik Bitvavo als exchange voor deze acties
Bitvavo voor mijn DCA momenten (iDeal)
Binance voor trades in BUSD (geen fees)
Kraken om te staken
Ledger om te hodlen
Zo heb ik het ook meteen verspreid over diverse exchanges
Bij mij DOT en AVAX.Ray_ schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:53:
[...]
* Ray_ snuift even wat hopium mee
KSM is mijn hoofdpijndossier geworden. Het enige muntje dat hier diep, diep in het rood staat omdat ik deze maar door bleef kopen ook al liep hij tegen de 500 USD.
Wel lekker veel rewards iedere week. Jammer dat dat tegenwoordig niet zo veel meer waard meer is
Staan op -45 en -65.
BTC en ETH staan nu in de plus door de DCA momenten.
Als ik geen DOT of AVAX gekocht had, stond ik zelf compleet in de plus. Leergeld…
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Volgens mij doen ze al wel weer SEPODaacuso schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:01:
Al bekend wanneer Binance weer ideal gaat accepteren? Dat is juist de reden dat ik afgelopen weken weer terug naar Bitvavo ben gegaan. Even snel wat fiat overgooien is voor mij wel een must.
- 1/3e lichter aan fees (want 15 euro try out op rapid in was erg duur)
- of geduld hebben tot de volgende werkdag (juist, 3 dagen geen actie - in crypto land mis dan alle lol/fun)
- traden: XL fee betalen of BNB kopen en burnen
- minimaal handelsbedrag: 50 euro?
Ben nog niet zo kapot van het 'grote' Binance. En korting op je fee door BNB in te zetten is gewoon jezelf bedriegen. (omdat die BNB ook gewoon geld kost)
Ja, en dat duurt dus een dag.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
DCA fo life bro!dglavimans schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 09:46:
Jammer dat ik in het begin zo heb lopen rotzooien met shitcoins.. Nu ik DCA heb toegepast op een paar hoofdmunten die ik wil gaan houden staan die nu echt dik in de plus
Gaat wel erg hard omhoog nu! Elke dag wakker worden in het groen
Gefeliciteerd

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het minimale handelsbedrag op USDT en BUSD pairs is 10 dollar op Binance. Korting op fees met BNB betekent niet dat je geen fee meer betaald. Natuurlijk kosten die BNB's ook geld. Maar uiteindelijk 25% minder geld dan wanneer je de fee's met andere assets zou betalen.D_Jeff schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:04:
Voor ik bij Binance kon traden:
- 1/3e lichter aan fees (want 15 euro try out op rapid in was erg duur)
- of geduld hebben tot de volgende werkdag (juist, 3 dagen geen actie - in crypto land mis dan alle lol/fun)
- traden: XL fee betalen of BNB kopen en burnen
- minimaal handelsbedrag: 50 euro?
Ben nog niet zo kapot van het 'grote' Binance. En korting op je fee door BNB in te zetten is gewoon jezelf bedriegen. (omdat die BNB ook gewoon geld kost)
Een andere tip is om met de BUSD pairs te handelen, zodat je 0% fee betaald indien je maker bent.
[ Voor 5% gewijzigd door Azer op 01-08-2021 11:14 ]
NEO ja? Dat is voor mij echt heel lang geleden.Taro schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:33:
[Afbeelding]
- BTC
- ETH
- LINK
- KSM
- BNB
- AXS
- FLOW
- EARN
Bij mij (nog steeds):
- BTC - 43%
- ETH - 38%
- DOT - 11%
- NEXO - 4%
- KSM - 3%
- BNB - 1%
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ETH 70%MicroWhale schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:13:
[...]
NEO ja? Dat is voor mij echt heel lang geleden.Goede herinneringen aan!
Bij mij (nog steeds):... en dat blijft zo tot zeker einde jaar want mijn targets staan lange termijn en hoog dus als ik ze niet raak dan gaan ze door naar de volgende bullrun.
- BTC - 43%
- ETH - 38%
- DOT - 11%
- NEXO - 4%
- KSM - 3%
- BNB - 1%
BTC 10%
ADA 10%
VET 10%
Road to 10K voor de ETH.
Edit, bij de 10K ETH per stuk ga ik 4 dagen in de week werken ipv 6 at the moment.
Edit 2, ben 31. Over 10 jaar is ook prima!
Gaan we naar een bearmarket wordt het elke maand een deel naar de spaarrekeking, en een deel naar de crypto.
[ Voor 16% gewijzigd door PlanR op 01-08-2021 11:18 ]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
60% BTC
10% NEO
10% Link
10% ICX
10% diversen, dus shitcoins bags etc.
Ik gebruik zelf een Revolut rekening om crypto van overige financiën te scheiden. Dus top-up op Revolut is mijn DCA, en kan zo via iDeal/CC weer geld op Exchanges zetten.
[ Voor 49% gewijzigd door merauder op 01-08-2021 11:19 ]
Het zal mij bijzonder verbazen als iDeal überhaupt ooit terug komt bij binance. Ze zijn niet compliant en zullen dat ook niet gaan worden.Daacuso schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:01:
Al bekend wanneer Binance weer ideal gaat accepteren? Dat is juist de reden dat ik afgelopen weken weer terug naar Bitvavo ben gegaan. Even snel wat fiat overgooien is voor mij wel een must.
:strip_exif()/f/image/kKpuWRJrkNPYIHLW6szAaMNC.jpg?f=fotoalbum_large)
PlanR schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:15:
[...]
ETH 70%
BTC 10%
ADA 10%
VET 10%
Road to 10K voor de ETH.
Edit, bij de 10K ETH per stuk ga ik 4 dagen in de week werken ipv 6 at the moment.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Maar net waar je meer vertrouwen in heb.Rsj schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:19:
Dan kun je toch beter in meer btc zitten...of zie ik dat verkeerd?
[Afbeelding]
[...]
Ik geloof in allebei, maar zie in de toekomst de ETH dicht bij de BTC komen.
Goed misschien zit ik er helemaal naast.
Risico van het vak. Punt is, niemand weet het
Fijne zondag allen!
Heb mooi weer besteld, nog niet binnen zo te zien
[ Voor 5% gewijzigd door PlanR op 01-08-2021 11:32 ]
allebijPlanR schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:20:
[...]
Maar net waar je meer vertrouwen in heb.
Ik geloof in allebij, maar zie in de toekomst de ETH dicht bij de BTC komen.
[ Voor 24% gewijzigd door Het Fantoom op 01-08-2021 11:21 ]

Dat zowiezo..
stETH (staked ETH via Lido) 49%
ETH 5%
xSushi 14%
cvxCRV 12%
BTC 8%
sOHM 7%
Alpha 5%

Was een leuk werkje om te doen!
'Aanvallen'? Dit is microhandel gezien de lage volumes.Servor schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:57:
Niet dat ik klaag hoor na de afgelopen dagen, maar man man wat kosten die aanvallen op de 42k een moeite. Echt dollar voor dollar omhoog, weer 2 omlaag, etc. Fascinerend!
Ja verkeerde benaming misschien. ‘Ontwikkeling naar 42k’ dan. Of speldeprikjes.JPS schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 12:02:
[...]
'Aanvallen'? Dit is microhandel gezien de lage volumes.
Bitcoin respecteert de zondagsrust blijkbaarServor schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 12:03:
[...]
Ja verkeerde benaming misschien. ‘Ontwikkeling naar 42k’ dan. Of speldeprikjes.
Nouja, ik vraag me dan wel weer af of dat nog wat betekent, als BTC met zulke lage volumes de 42k weet te halen en houden. Vanochtend nog niet kennelijk, maar als dat een paar keer gebeurd zou dat best een beetje fomo kunnen opleveren wellicht.
Maar hij lijkt er alweer vanaf te donderen, never mind dus 😂.
[ Voor 7% gewijzigd door Servor op 01-08-2021 12:10 ]
Verwacht hem nog wel vandaag.Servor schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 12:09:
[...]
Nouja, ik vraag me dan wel weer af of dat nog wat betekent, als BTC met zulke lage volumes de 42k weet te halen en houden. Vanochtend nog niet kennelijk, maar als dat een paar keer gebeurd zou dat best een beetje fomo kunnen opleveren wellicht.
Geen typfouten? Schatjes

Hij heeft het over jaren en jij post een screenshot van 2 a 3 maandjes, die 3 maanden zeggen toch niks voor het hodlen over meerdere jaren.Rsj schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:19:
[Afbeelding]
[...]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Eens. Jarenplan.watercoolertje schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 12:20:
[...]
Hij heeft het over jaren en jij post een screenshot van 2 a 3 maandjes, die 3 maanden zeggen toch niks voor het hodlen over meerdere jaren.
Elke maand wat opkopen ongeacht de koers.
Servor schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 12:09:
[...]
Vooruit dan.PlanR schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 12:11:
[...]
Verwacht hem nog wel vandaag.
Geen typfouten? Schatjes
Gebeurt*
[ Voor 50% gewijzigd door Blender_01 op 01-08-2021 12:38 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Gewoon 5 uur lang niet kijkenJDx schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 12:57:
Vooral irritant als het er 4 uur over doet om in de plus te komen en in 30 minuten weer in de min staat
Ik keek ook net pas weer. Komt wel goed.
[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 01-08-2021 13:01 ]
De daling komt juist door een absurde groei ervoor volgens mij.Rsj schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:19:
[Afbeelding]
[...]
Absurde groei? Dit is helemaal niets. Ik heb dagen gezien waar er zomaar 4 tot 5k bij kwam. Dat was absurd, dit is redelijk organisch.JDx schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 13:02:
[...]
De daling komt juist door een absurde groei ervoor volgens mij.
Paar maanden geleden groeide ETH toch echt enorm omhoog ten opzichte van BTC.JW04 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 13:11:
[...]
Absurde groei? Dit is helemaal niets. Ik heb dagen gezien waar er zomaar 4 tot 5k bij kwam. Dat was absurd, dit is redelijk organisch.
Die graph waar het over gaat is ETH/BTC.
*grafiek per abuis in aparte post hieronder...
[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 01-08-2021 13:22 ]
Misschien vanwege die FUD uit de VS?D_Jeff schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 13:17:
Zie ik daar nou toch iets dat lijkt op een hele kleine weekenddip?
Over KSM gesproken: het is hier al een aantal keer uitgelegd door @Mooody, maar hier nog een handige Reddit post over wat KSM en DOT nou zijn en hoe de functionaliteit zich verhoudt tot andere tech.Taro schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:33:
[Afbeelding]
- BTC
- ETH
- LINK
- KSM
- BNB
- AXS
- FLOW
- EARN
TLDR: Kusama is a faster/innovative version of Polkadot where tech is deployed prior to release on Polkadot. Polkadot provides an efficient means for blockchains to communicate and leverage each others features thus laying the foundation of the future decentralized web.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Dit hoorde bij m'n vorige post nog ^^
(geen idee wat etoro is trouwens, was de eerste in Google op mijn zoekopdracht)
[ Voor 58% gewijzigd door JDx op 01-08-2021 13:23 ]
Je kan eerdere posts bewerken hè..JDx schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 13:20:
[Afbeelding]
Dit hoorde bij m'n vorige post nog ^^
(geen idee wat etoro is trouwens, was de eerste in Google op mijn zoekopdracht)
Ja, maar je laatste post niet wissen, anders moest ik daar weer een lege post van maken.
Staat toch ook "per abuis".
Ik schreef een kleintje hea. Niet de megacrash van april/juni
[ Voor 28% gewijzigd door JDx op 01-08-2021 13:41 ]
170$ nuHaruHaru schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 21:56:
[...]
Software en Binance listing denk ik haha. Lekker man. Nog even en ik koop een huis in Turkije 😂
Minimaal 4 digits 👍
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Voor zover die er al was. Europa moppert op weak hands USA, die mopperen op weak hands Asia en die mopperen weer op ons.JDx schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:12:
Prima herstel zo, invloed van USA zie je gelukkig amper meer, zeker niet in het weekend, want die slapen nog.
Past allemaal in het patroon waarin mensen oorzaken zoeken voor wat ze zien gebeuren. En als dat dan een paar keer echt zo lijkt te zijn, is het plots waarheid. Welnee man.
Ik ben benieuwd wie je gaat bellenKol Nedra schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:15:
[Afbeelding]
zo, ben braaf geweest en naar waarheid ingevuld 🥲
En iets anders:
Ik dus in de supermarkt en verdomd! Wat ik wekelijks koop is met 1 cent gestegen! INFLAATZIE!1!!!
Maar tegelijkertijd was er wel wat anders, wat ik ook wekelijks koop, in de aanbieding, dus misschien toch beetje deflatie.
Bitcoin solves this!
Hodl
Verwijderd

Even shillen:
The Graph, een dikke gure shitcoin die nog niet zo heel lang bestaat, dus geen legioen bagholders die al jarenlang onder water staan. Geen idee wat het doet of is.
70% holy mother of god! Dat is behoorlijk. Wel mooi dat je ook lange termijn plannen hebt. Dan maakt t ook niet zoveel uit wanneer ie de 10k aantikt.... of hoger. Ik zet deze bull in op een hoogtepunt van BTC. ETH lijkt nog iets te vroeg voor (spontane,) brede adoptie. Daar is toch net iets meer voor nodig dan een beginnetje van ETH2 denk ik. Volgende bull doet ie het denk ik wel beter.PlanR schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:15:
[...]
ETH 70%
BTC 10%
ADA 10%
VET 10%
Road to 10K voor de ETH.
Edit 2, ben 31. Over 10 jaar is ook prima!
Gaan we naar een bearmarket wordt het elke maand een deel naar de spaarrekeking, en een deel naar de crypto.
Maar ik hoop dat ik ongelijk heb voor je.
LMFTFYVerwijderd schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:23:
GRT![]()
Even shillen:
The Graph, een dikke gure shitcoin die nog niet zo heel lang bestaat, dus geen legioen bagholders die al jarenlang onder water staan. Geen idee wat het doet of is. Dikke Tech!
Zojuist tweede hypotheek genomen op mijn huis, al mijn organen verkocht op de zwarte markt en al mijn bloed gedoneerd.Verwijderd schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:23:
GRT![]()
Even shillen:
The Graph, een dikke gure shitcoin die nog niet zo heel lang bestaat, dus geen legioen bagholders die al jarenlang onder water staan. Geen idee wat het doet of is.
Ik ben all in gegaan op GRT.
Mocht ik rekt gaan, houd ik jou verantwoordelijk.
Verwijderd
Not financial advice 👀Tartarus schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:35:
[...]
Zojuist tweede hypotheek genomen op mijn huis, al mijn organen verkocht op de zwarte markt en al mijn bloed gedoneerd.
Pas nou op met die 100 euro...Tartarus schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:35:
[...]
Zojuist tweede hypotheek genomen op mijn huis, al mijn organen verkocht op de zwarte markt en al mijn bloed gedoneerd.
https://www.businessinsid...ernational=true&r=US&IR=T
[ Voor 18% gewijzigd door JDx op 01-08-2021 14:44 ]
“ Overledger will help you ensure that your business is ready to make the most of every opportunity, both now and in the future. Why? Because, as an API Gateway for distributed ledgers, it delivers universal interoperability, connecting any system to any network or any DLT, old or new.”
Source : https://www.quant.network/overledger-enterprise
Ik ga voor 5 digits
Schaarser dan BTC en kan met zo’n beetje alles werken door API’s
Ik zit er al sinds de vorige ath dik in. Net als die andere obscure shitcoins dot en ankr die nu ook 10+% doen. Dikke tech met solide hopium zorgt voor vette walletsVerwijderd schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:23:
GRT![]()
Even shillen:
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Schijnt daar best goedkoop te zijn stegenswoordigs (hoi taalnazi's)HaruHaru schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 21:56:
[...]
Software en Binance listing denk ik haha. Lekker man. Nog even en ik koop een huis in Turkije 😂
Beetje brand- en waterschade is zo weggewerkt met een likje verf
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Zoveel shitcoins die kunnen exploderen om te volgen. Hoe beslis je welke te kiezen?
Ik heb maar CQT gekozen. Net ICO gehad, eerste tokens zijn op de markt, prijs is al ingestort, zit een real life project achter, dus over twee jaar maar eens terugkijken
1. Heeft dit met de recente ontwikkelingen te maken waar Binance mee te maken heeft?
2. Wat is momenteel de snelste alternatieve manier, om crypto-geld naar mijn bankrekening te krijgen?
[ Voor 3% gewijzigd door MaStar op 01-08-2021 16:07 ]
resusaapje schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:43:
[...]
Schijnt daar best goedkoop te zijn stegenswoordigs tegenwoordig (hoi taalnazi's)
Beetje brand- en waterschade is zo weggewerkt met een likje verf
Coinbase ProMaStar schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:06:
Withdraw / Binance vraag:: ik zou graag wat crypto BTC willen uitcashen via Binance. Nu krijg ik de melding "bank transfer sepa binance suspended"
1. Heeft dit met de recente ontwikkelingen te maken waar Binance mee te maken heeft?
2. Wat is momenteel de snelste alternatieve manier, om crypto-geld naar mijn bankrekening te krijgen?
En dan? Hoe kan het daar wel?
Ik heb wel gewone Coinbase overigens
Fake! Henk en Ingrid wonen niet aan de Etherstraat maar in het RippleplantsoenKol Nedra schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:15:
[Afbeelding]
zo, ben braaf geweest en naar waarheid ingevuld 🥲
Ik heb een tijdje geleden (3/4 weken terug?) bijgehouden welke coins stijgen als BTC/ETH het kut doen of stabiel blijven, kwam inderdaad ook vaak bij QNT gerecht, dit was het volledige lijstje.elektriekert schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:14:
[...]
“ Overledger will help you ensure that your business is ready to make the most of every opportunity, both now and in the future. Why? Because, as an API Gateway for distributed ledgers, it delivers universal interoperability, connecting any system to any network or any DLT, old or new.”
Source : https://www.quant.network/overledger-enterprise
Ik ga voor 5 digits
Schaarser dan BTC en kan met zo’n beetje alles werken door API’s
Paar dagen later (8 juli)Celo, Forth, SNX, REP, Quant en CVC oh en COMP en MLN maar die heb ik doorgekrast om een of andere reden, STORJ staat er ook nog bij in een hoekje.
Later nog eens bijgehouden en Quant kwam vrij vaak terug.Zie dat uit dat lijstje nu BTC en ETH al een tijdje stable zijn COMP, STORJ en QUANT aardig stijgen en AAVE trouwens ook (ook een rare coin).
FORTH en MLN zijn flink gezakt en CELO een beetje.
Laatst keer ingestapt op 114 en eruit op 151. Overige coins moet ik nog eens een keer bijhouden, wat daar van over is.
[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 01-08-2021 17:51 ]
- creditcard kan wel, als je er één hebt?MaStar schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:06:
Withdraw / Binance vraag:: ik zou graag wat crypto BTC willen uitcashen via Binance. Nu krijg ik de melding "bank transfer sepa binance suspended"
- via een andere exchange die wel SEPA ondersteunt, bijv. Bitvavo, en gebruik bijv. XLM of TRX om goedkoop over te zetten (geen btc of eth doorsturen)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!