gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Gister liep de forking tijd nog op, nu is ie een stuk vroeger (er wordt dus momenteel weer meer ETH gemined).
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik betwijfel het ook. De afgelopen 2 uur neemt het al harder af dan dezelfde periode ervoor. Op zich vind ik het niet heel erg. Ik wil namelijk even wat lager inkopen en zo een foutje van gisteren herstellen.twit schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 19:49:
Langzaam maar zeker zakken we de hele dag door iets dichter naar de 41k. Net al een wickje dat nog heel minimaal gebounced wordt.. Spannend of dit ook weer een groene daily gaat worden, ik betwijfel het inmiddels.
ondertussen is het geen pennant meer maar een flag. niets aan de hand dus nog.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Verwijderd
Die 44k meme babe brand al weken in mijn samsung foto gallerij.
Ben er zat van, pumpen die handel zodat ik em kan posten.
precies ik ook alles via een Ledger nano, je weet maar nooit via een broker.......... via marktplaats een gebruikte maar zeer goed onderhouden ledger goedkoop kunnen aanschaffen 👍🥲elektriekert schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 19:40:
[...]
Ik zal wel een aluhoedje dragen maar ik vertrouw smartphones niet zo,
Alles in combinatie met Ledger Nano, schone Windows laptop zonder piraten software en een VPN
Edit: en 2FA
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 31-07-2021 20:07 ]
nothing stops this train
Eigenaar bood zelfs aan om de off-site backup van de recovery seed bij hem thuis te doen voor als er bij je thuis brand ofzo zou uitbreken toch? Top service!Kol Nedra schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 20:07:
[...]
precies ik ook alles via een Ledger nano, je weet maar nooit via een broker.......... via marktplaats een gebruikte maar zeer goed onderhouden ledger goedkoop kunnen aanschaffen 👍🥲
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Preview maar niet doen he? Ivm jinxen.Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 20:06:
44k soon?
Die 44k meme babe brand al weken in mijn samsung foto gallerij.
Ben er zat van, pumpen die handel zodat ik em kan posten.
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 31-07-2021 22:41 ]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
42D_Jeff schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 20:38:
@twain4me Ik wist niet dat jij lid was van de kerk van het vliegend spaghetti monster?
Het antwoord op alles..
Onder computerprogrammeurs bestaat de grap dat het antwoord '42' het gevolg is van een programmeerfout in Deep Thought. De opdracht aan de computer zou "ZES * NEGEN" zijn geweest.
69K soon!!
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Wel bij 0 beginnen met tellen hè. Dus eerder 0,69KRonald.42 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 20:54:
[...]
Het antwoord op alles..
Onder computerprogrammeurs bestaat de grap dat het antwoord '42' het gevolg is van een programmeerfout in Deep Thought. De opdracht aan de computer zou "ZES * NEGEN" zijn geweest.
69K soon!!
De monthly close en weekly close komen er aan en we zitten op een interessant punt. Grote kans dat er iets gaat gebeuren de komende 24 a 48 uur.twit schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 19:49:
Langzaam maar zeker zakken we de hele dag door iets dichter naar de 41k. Net al een wickje dat nog heel minimaal gebounced wordt.. Spannend of dit ook weer een groene daily gaat worden, ik betwijfel het inmiddels.
Maakt niet uit. Mijn buy order is gelukt op 33100 voor btc een tijdje geleden,
Geduld is t enige wat nodig is
lekker hoor. ik heb ook mooi op 4 punten ingeslagen tussen de 31 en 35.Ladonna schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:01:
Niemand die mij gemist heeft!
musk heeft niet heel veel impact meer gelukkig
iedereen heeft je gewoon geblacklistLadonna schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:01:
Musk is hooguit een trigger en zal bij BTC nooit de koers duurzaam omhoog of omlaag kunnen kletsen. Bij de ATH was het hoognodig dat er lucht uit ging en als Musk dat niet had geinitieerd was er wel een andere reden geweest.anti elppa schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:06:
[...]
musk heeft niet heel veel impact meer gelukkig
Is me nog nooit eerder gebeurd, iemand missen waarvan ik geen idee heb wie het is.Ladonna schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:01:

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
BTC gaat weer lekker sideways vandaag hè, weekend dips doen we niet aan
/f/image/IfgWrpyWYSV7iEwaMPKtpWCZ.png?f=fotoalbum_large)
edit, hij lijkt een poging te wagen
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 31-07-2021 22:37 ]
Wel al aardig wat pogingen gedaan voor die lijn. Hopelijk gaat hij er een keer doorheen.anti elppa schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:34:
kan toch niet lang meer duren zou je denken
[Afbeelding]
Super altijd mooi als dat slaagt, dat smaakt naar meer.YES schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:20:
@Ronald.42 ik zag vanmiddag een notificatie over de zalm. Hij is echt geweldig lekker geworden. Super veel smaak erin en toch heel zacht van structuur. Dit is wel iets wat herhaald gaat worden
BTC gaat weer lekker sideways vandaag hè, weekend dips doen we niet aan
Btc gaat nu even los lijkt het.
op binance vs usdt 41910 staat er 220 BTC klaar die eerst op moeten worden gegeten. Da's echt een enorme kluif.Tartarus schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:39:
Zou ‘ie nu dan toch weer door 42k breken ineens?
Zal wel lekker organic zijnDVDL schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:40:
[...]
op binance vs usdt 41910 staat er 220 BTC klaar die eerst op moeten worden gegeten. Da's echt een enorme kluif.
dat is niets, ik ken mensen die dat in 1x kopen. hel ik ken mensen die 100btc honden hadden paar maanden terugDVDL schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:40:
[...]
op binance vs usdt 41910 staat er 220 BTC klaar die eerst op moeten worden gegeten. Da's echt een enorme kluif.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Eerst maar even de 100MA op de daily passeren (nu $2537).JDx schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:42:
ETH close to 2500 net... zou wat zijn, all month high nog even?
Nou top man, kijk ze eens lief aan dan? komen wij mooi boven die 42K zo.anti elppa schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:42:
[...]
dat is niets, ik ken mensen die dat in 1x kopen. hel ik ken mensen die 100btc honden hadden paar maanden terug
Dat is niet veel tbh.DVDL schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:40:
[...]
Even een paar mensen die winst pakken en bam ja!Taro schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:43:
Knallen met die rommel!
die hebben rond de 30 alweer bruut gekocht helaasDVDL schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:46:
[...]
Nou top man, kijk ze eens lief aan dan? komen wij mooi boven die 42K zo.
[ Voor 83% gewijzigd door Taro op 31-07-2021 22:53 ]
En zodra het echt in die buurt komt is het nog maar 0.2 BTC en staat die wall op 42110DVDL schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:40:
[...]
Oh en... go Raven ^^
[ Voor 11% gewijzigd door JDx op 31-07-2021 22:57 ]

You get green, you get green, everybody gets green!
[ Voor 45% gewijzigd door JDx op 31-07-2021 23:07 ]
Ben je nou indirect je referral linkjes aan het pluggen?Taro schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:29:
[...]
Mocht je een Chrome plugin willen gebruiken ipv custom CSS, dan kan je altijd deze tool gebruiken die ik enige tijd geleden heb gemaakt: https://goedkoopbitcoinkopen.nl/got-hide-posts.php.
Ontopic dan maar weer.
Ik zie op aggr trade niet dezelfde salvo's voorbij komen als gister.
Toen zag ik regelmatig series voorbij komen van tientallen op 27.5k
Nu zijn het wat meer dikke bedragen lijkt het.
[ Voor 44% gewijzigd door Taro op 31-07-2021 23:11 ]

BTC

Edit voor Visca: YouTube: 'Shovel girl' speaks out about viral video
[ Voor 25% gewijzigd door JDx op 31-07-2021 23:42 ]
Oef dat tweede gifje, ik hoor het originele geluid nog als ik er een gifje van zie
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat dacht ik ook naar de 40, maar is er nog steeds.Richh schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 23:41:
Bitcoin doe nou rustigliever langzaam over die 44k straks dan een dikke rejection into bear market.
Exact de reden dat ik overweeg om op 44k even uit te stappen (ervan uitgaande dat we daar komen). Sowieso een mooie trade kans natuurlijk omdat de kans op een dip(je) groot is, maar het moet dan natuurlijk niet helemaal zijn eigen graf in donderen.Richh schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 23:41:
Bitcoin doe nou rustigliever langzaam over die 44k straks dan een dikke rejection into bear market.
Ik ga precies hetzelfde doen als we dat punt halen. Dit bereikt zo'n self fulfilling prophecy dat ik hoop dat we daarna de 38k nog kunnen houdenYES schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 23:46:
[...]
Exact de reden dat ik overweeg om op 44k even uit te stappen (ervan uitgaande dat we daar komen). Sowieso een mooie trade kans natuurlijk omdat de kans op een dip(je) groot is, maar het moet dan natuurlijk niet helemaal zijn eigen graf in donderen.
Nee liever dan nu vast even terug en daarna langzaam door.
Ja inderdaad. Maar goed, als de 38k of 39k daarna makkelijk gehouden wordt en de weg naar boven snel weer ingezet wordt is dat ook prima, nu even een groeispurt en daarna een wat rustigere nieuwe poging is, als het gebeurd, dan alsnog wel gunstig?Richh schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 23:50:
[...]
Ik ga precies hetzelfde doen als we dat punt halen. Dit bereikt zo'n self fulfilling prophecy dat ik hoop dat we daarna de 38k nog kunnen houden
Nee liever dan nu vast even terug en daarna langzaam door.
Yep, maar imho wel meer risicovol.YES schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 23:53:
[...]
Ja inderdaad. Maar goed, als de 38k of 39k daarna makkelijk gehouden wordt en de weg naar boven snel weer ingezet wordt is dat ook prima, nu even een groeispurt en daarna een wat rustigere nieuwe poging is, als het gebeurd, dan alsnog wel gunstig?
Hoe dan ook, niet iets waar wij iets aan kunnen veranderen natuurlijk
Uiteraard, maar ik ben al lang blij dat er een soort van optimisme te bespeuren valtRichh schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 23:55:
[...]
Yep, maar imho wel meer risicovol.
Hoe dan ook, niet iets waar wij iets aan kunnen veranderen natuurlijkride the waves.
Zou voor mij wel een nieuwe ervaring worden, proberen op het juiste moment te verkopen en daarna in de bear proberen de waves te riden en goedkoper inkopen
:fill(white):strip_exif()/f/image/OOk9P2N22cysXJUD0FyKTUvC.png?f=user_large)
Exact 42k @ BUSD hier:YES schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 00:01:
Mijn tradingview tab geeft de 42k al wel maar op het busd pair op Binance zie ik hem niet?
[Afbeelding]
/f/image/lGbVSw4eOFP23bP3Z780uxpM.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Hm ok.
Dan heb ik net het moment gemist denk ik.
Hopelijk kan je je er ooit overheen zetten?YES schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 00:04:
[...]
Hm ok.
Dan heb ik net het moment gemist denk ik.

Moeilijk. Wellicht als ik de 69k wel live bereikt zie worden. Of de 420k is ook goed genoeg wat mij betreft
Op binance futures heeft hij de 40010 aangetikt voor 1 millisecondeYES schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 00:01:
Mijn tradingview tab geeft de 42k al wel maar op het busd pair op Binance zie ik hem niet?
[Afbeelding]
God morks in wysterious ways.
Valt wel mee, leek heftiger dan het was.
[ Voor 95% gewijzigd door BTFD op 01-08-2021 08:27 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik zie 44k niet als een punt om profits te nemen 😊. Ook al komen daar de 200d MA en de 20w MA elkaar tegen.YES schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 23:46:
[...]
Exact de reden dat ik overweeg om op 44k even uit te stappen (ervan uitgaande dat we daar komen). Sowieso een mooie trade kans natuurlijk omdat de kans op een dip(je) groot is, maar het moet dan natuurlijk niet helemaal zijn eigen graf in donderen.
De reden daarvan lijkt een beetje op een verhaal (ik laat alle fundamentele argumenten en ontwikkelingen buiten beschouwing, da’s allemaal onderdeel van de marktwerking):
Toen BTC door de 20k ging (vorige ATH), ging het gelijk hard, wat ook wel enigszins de verwachting was. BTC stoomt direct door naar de 40k.
Vervolgens begin 2021 een ‘gezonde’ pullbak van die 40k naar 30k-ish. (Zelf heb ik in de 30-ers ook veel winst genomen.) Met die pullback werd rond 30k een level gezet. (Had zelf toen de verwachting dat 20k nog weer zou worden aangestampt, dus te weinig bij kunnen kopen helaas.) Maar al vanaf 30k ging BTC keihard omhoog, sloeg de FOMO toe en ging naar de 60k regionen.
Daar slaat de twijfel toe bij de ‘slimme investeerders’ en wordt het onzeker. Paar keer omhoog getest nog, maar nóg verder omhoog was teveel van het goede. (Is op zich niet gek natuurlijk, het houdt een keer op.) Binnenharken die winst dus.
Dus na nog een keer de onderkant van die 60k aantikken, gelijk weer terug tot de 30k-ish.
(Op basis van pullbacks van max. 30-40% in vorige bullruns ben ik zelf op 40-45k alweer aan het bijkopen geslagen, beetje te vroeg dus achteraf.)
De 30k houdt (ok, iets eronder dan). De wil om te kopen is daar blijkbaar hoog. De ‘slimme investeerders’ slaan weer aan het kopen, en het FOMO volk staat onder water. Langzaam maar zeker zien steeds meer investeerders (zowel klein als groot) de koers liever weer omhoog gaan.
(Als men rond 30k nog had willen vérkopen, dan had men dat inmiddels al wel gedaan en zou de koers verder naar onderen zijn gebroken. BTC geniet genoeg fundamenteel longterm vertrouwen, zo lijkt het.)
Na een paar keer die 30k te hebben getest, stijgt BTC nu weer. (Een hoop shorters rekt 😊.) Mensen hebben in de 30k regionen weer fatsoenlijk bij kunnen kopen. Die gaan nu niet meer keihard vérkopen, dat lijkt me erg sterk.
Daarin ligt volgens mij ook het grootste verschil met de ATH 2017, toen we na de top in een langere bearmarket terechtkwamen; deze keer hebben we meer grote en longer term investeerders aan onze zijde.
De krachtige stijging van de laatste week laat in mijn optiek zien dat het vertrouwen weer toeneemt, en daardoor lijkt het in haast logisch dat BTC nu weer lekker doorkachelt tot de bovenkant van de 30 tot 60k range. Dus naar 60k. Pullbackje her en der daargelaten.
Zoiets ziet dat eruit:
:strip_exif()/f/image/hKFae5k07izmjLVuoXiwbfzx.jpg?f=fotoalbum_large)
(Tenzij er uiteraard onvoorziene ontwikkelingen aan het licht gaan komen, zoals massale verboden etc., maar daarvoor zitten we niet in BTC natuurlijk. Bovendien zitten bínnen die anti-crypto organisaties ook steeds meer Jantjes en Pietjes in BTC, en die zitten natuurlijk ook helemaal niet op 'n verbod of iets dergelijks te wachten... Het BTC virus verspreidt zich overal.)
En áls BTC daar weer naartoe gaat, dan verwacht ik dat BTC er ook doorheen weet te breken en naar een soort van blowoff top-achtig fenomeen gaat zoals eind 2017. Want dat hebben we bij de huidige bullrun naar mijn bescheiden mening nog niet gezien. Dus daarom is mijn verwachting dat we dan ook snel naar die 100k per BTC (and beyond) gaan.
Kortom, ik ben zelf niet geneigd om profits nemen op 44k.
Mocht die 44k er tóch toe leiden dat we weer terugzakken naar 30k of zelfs lager, dan ga ik ook es die MA’s in mijn trading setups opnemen 😊.
Maar ik zou zeggen, zet maar vast een kudde babes klaar.
Tldr; knap'm met die prut'l.
In mijn ogen is de BTC eindsprint wel een beetje vroeg begonnen, maar dat kan aan mij liggen. Had verwacht dat we nog een keertje omlaag zouden gaan voordat omhoog, maar @toilet_paper die analyse ziet er wel goed uit.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Short story:
— Nunya Bizniz (@Pladizow) 1 augustus 2021
A+B=🚀 pic.twitter.com/iWwK4IpEtI
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Misschien zit hij een timezone te ver en weet hij dingen die wij nog niet weten, zou mooi zijn
Moet je trouwens bij Bitvavo op desktop ELKE keer opnieuw inloggen? En 2FA en captcha?
[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 01-08-2021 08:15 ]
Verwijderd
Met andere woorden:toilet_paper schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 03:13:
[...]
Ik zie 44k niet als een punt om profits te nemen 😊. Ook al komen daar de 200d MA en de 20w MA elkaar tegen.
De reden daarvan lijkt een beetje op een verhaal (ik laat alle fundamentele argumenten en ontwikkelingen buiten beschouwing, da’s allemaal onderdeel van de marktwerking):
Toen BTC door de 20k ging (vorige ATH), ging het gelijk hard, wat ook wel enigszins de verwachting was. BTC stoomt direct door naar de 40k.
Vervolgens begin 2021 een ‘gezonde’ pullbak van die 40k naar 30k-ish. (Zelf heb ik in de 30-ers ook veel winst genomen.) Met die pullback werd rond 30k een level gezet. (Had zelf toen de verwachting dat 20k nog weer zou worden aangestampt, dus te weinig bij kunnen kopen helaas.) Maar al vanaf 30k ging BTC keihard omhoog, sloeg de FOMO toe en ging naar de 60k regionen.
Daar slaat de twijfel toe bij de ‘slimme investeerders’ en wordt het onzeker. Paar keer omhoog getest nog, maar nóg verder omhoog was teveel van het goede. (Is op zich niet gek natuurlijk, het houdt een keer op.) Binnenharken die winst dus.
Dus na nog een keer de onderkant van die 60k aantikken, gelijk weer terug tot de 30k-ish.
(Op basis van pullbacks van max. 30-40% in vorige bullruns ben ik zelf op 40-45k alweer aan het bijkopen geslagen, beetje te vroeg dus achteraf.)
De 30k houdt (ok, iets eronder dan). De wil om te kopen is daar blijkbaar hoog. De ‘slimme investeerders’ slaan weer aan het kopen, en het FOMO volk staat onder water. Langzaam maar zeker zien steeds meer investeerders (zowel klein als groot) de koers liever weer omhoog gaan.
(Als men rond 30k nog had willen vérkopen, dan had men dat inmiddels al wel gedaan en zou de koers verder naar onderen zijn gebroken. BTC geniet genoeg fundamenteel longterm vertrouwen, zo lijkt het.)
Na een paar keer die 30k te hebben getest, stijgt BTC nu weer. (Een hoop shorters rekt 😊.) Mensen hebben in de 30k regionen weer fatsoenlijk bij kunnen kopen. Die gaan nu niet meer keihard vérkopen, dat lijkt me erg sterk.
Daarin ligt volgens mij ook het grootste verschil met de ATH 2017, toen we na de top in een langere bearmarket terechtkwamen; deze keer hebben we meer grote en longer term investeerders aan onze zijde.
De krachtige stijging van de laatste week laat in mijn optiek zien dat het vertrouwen weer toeneemt, en daardoor lijkt het in haast logisch dat BTC nu weer lekker doorkachelt tot de bovenkant van de 30 tot 60k range. Dus naar 60k. Pullbackje her en der daargelaten.
Zoiets ziet dat eruit:
[Afbeelding]
(Tenzij er uiteraard onvoorziene ontwikkelingen aan het licht gaan komen, zoals massale verboden etc., maar daarvoor zitten we niet in BTC natuurlijk. Bovendien zitten bínnen die anti-crypto organisaties ook steeds meer Jantjes en Pietjes in BTC, en die zitten natuurlijk ook helemaal niet op 'n verbod of iets dergelijks te wachten... Het BTC virus verspreidt zich overal.)
En áls BTC daar weer naartoe gaat, dan verwacht ik dat BTC er ook doorheen weet te breken en naar een soort van blowoff top-achtig fenomeen gaat zoals eind 2017. Want dat hebben we bij de huidige bullrun naar mijn bescheiden mening nog niet gezien. Dus daarom is mijn verwachting dat we dan ook snel naar die 100k per BTC (and beyond) gaan.
Mocht die 44k er tóch toe leiden dat we weer terugzakken naar 30k of zelfs lager, dan ga ik ook es die MA’s in mijn trading setups opnemen 😊.
Hodl.
Veel tekst voor deze conclusie
Maar goed verhaal hoor, doet mij toch ook wel twijfelen nu, of ik op de 44k (deels) uitstap. Ik denk het toch wel, omdat ik het idee heb dat er op MA's evt wel gereageerd wordt maar het is, zoals jij ook al zegt, meteen eens een mooi punt om te kijken of dat ook echt zo is
YES schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 08:46:
[...]
Veel tekst voor deze conclusie
Maar goed verhaal hoor, prima en duidelijk verwoord! Doet mij toch ook wel twijfelen nu, of ik op de 44k (deels) uitstap. Ik denk het toch wel, omdat ik het idee heb dat er op MA's evt wel gereageerd wordt maar het is, zoals jij ook al zegt, meteen eens een mooi punt om te kijken of dat ook echt zo is
Heb sinds 2015 eigenlijk bijna nooit gehandeld want dat was bijna altijd sell low buy high
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Mooi verhaal!! ik ben het hier voor de volle 100% mee eens. Ook ik heb rond de 30 lekker ingeslagen. De 200ma ben ik niet bang voor en sell dus ook niet op de 44. Ik laat mijn longs zelfs open. De 200 heeft historisch gezien niet veel waarde bij BTC waar bijvoorbeeld de 100ma dat zeer zeker wel heeft (zag je afgelopen week ook). Neem daar nog bij de orderboeken op exchanges waar de grote jongens zitten (gdax, stamp etc) zo glad als een aal zijn tussen de 44 en 45ktoilet_paper schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 03:13:
[...]
Ik zie 44k niet als een punt om profits te nemen 😊. Ook al komen daar de 200d MA en de 20w MA elkaar tegen.
Zoiets ziet dat eruit:
[Afbeelding]
Verwijderd
Meestal is dat geen goed teken voor de algehele staat van de markt.
U bent gewaarschuwd.
Gisteren overigens met verse fiat NEO en LINK gekocht en de restanten van de stortingen in BTC en ETH gestopt. De rest van de fiat die ik op de rekening had staan en er eerder uit heb gehaald stort ik boven de 46k weer volledig, uiteraard wel eerst zien dat de koers er in één keer doorheen gaat
Damn! Zie het nu pas..MicroWhale schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 07:05:
Goedemorgen DOT!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
DOT is hotMicroWhale schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 07:05:
Goedemorgen DOT!
BootjeVaren schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:06:
en zeggen dat 9 dagen hetzelfde kleur van candle het maximum is
Ondertussen is ETH al aan zijn 12de bezig!
En dat geldt niet alleen voor jou. Het halve internet stapt weer in als die barrière breekt. Dat wordt een pump die zijn weerga niet kent - en nog meer retail zal aantrekken.Taro schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 09:10:
De rest van de fiat die ik op de rekening had staan en er eerder uit heb gehaald stort ik boven de 46k weer volledig, uiteraard wel eerst zien dat de koers er in één keer doorheen gaat
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 01-08-2021 09:42 ]
Maktub
Gaat wel erg hard omhoog nu! Elke dag wakker worden in het groen
Taro wordt bullishTaro schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 09:10:
Ik was van plan om de in de 30k regionen ingeslagen BTC vandaag maar eens van de Ledger te halen en te koop te gaan zetten. Maar na het betoog van @toilet_paper en de bevestiging van superbull @anti elppa heb ik besloten het te laten staan.
Gisteren overigens met verse fiat NEO en LINK gekocht en de restanten van de stortingen in BTC en ETH gestopt. De rest van de fiat die ik op de rekening had staan en er eerder uit heb gehaald stort ik boven de 46k weer volledig, uiteraard wel eerst zien dat de koers er in één keer doorheen gaat

Gister nul comma nog wat in de plus.
Tientjes werk... kutmunten 🤡
nothing stops this train
Goed om te horen!!! Ja elke bullrun roep ik het 100x en probeer ik nieuwkomers te redden van het shitcoin casino, maar vaak tevergeefs omdat btc geen 50x in 2 dagen gaat doendglavimans schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 09:46:
Jammer dat ik in het begin zo heb lopen rotzooien met shitcoins.. Nu ik DCA heb toegepast op een paar hoofdmunten die ik wil gaan houden staan die nu echt dik in de plus
Gaat wel erg hard omhoog nu! Elke dag wakker worden in het groen
De term leergeld is vaak wel echt van toepassing op het beginnen met crypto inderdaad.anti elppa schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:00:
[...]
Goed om te horen!!! Ja elke bullrun roep ik het 100x en probeer ik nieuwkomers te redden van het shitcoin casino, maar vaak tevergeefs omdat btc geen 50x in 2 dagen gaat doen![]()
en deze run is het anders, en deze keer zijn er nog mooiere projecten, nog mooiere logo's etc etc
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wat dat betreft (ik spreek puur voor mezelf) een bedankje aan jou Anti, puur omdat ook ik begon met 5 verschillende munten, na een week waren dat er 10 en ik bleef maar switchen in de eerste anderhalve maand. Niet geheel zonder succes, maar de maanden april en mei waren voor mij minimaal ETH en nog minimaler BTC.anti elppa schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:00:
[...]
Goed om te horen!!! Ja elke bullrun roep ik het 100x en probeer ik nieuwkomers te redden van het shitcoin casino, maar vaak tevergeefs omdat btc geen 50x in 2 dagen gaat doen![]()
en deze run is het anders, en deze keer zijn er nog mooiere projecten, nog mooiere logo's etc etc
Daarna langzaam gaan switchen, met een klein beetje begrip van waarom munten stijgen en wat de algehele katalysator daarachter is. Van daaruit de geschiedenis van crypto ingedoken en daarmee bedoel ik niet het ontstaan, maar puur hoe munten zich gedroegen in de zogenaamde Bull en Bear cyclus en welke er dan overleefden.
Vervolgens overgestapt op BTC en ETH en zo'n 10% wisselend in andere munten puur voor leuke winsten en spanning. Mijn Bitvavo is volledig ETH/BTC en Binance voor 80% die 2 munten. En dat voelt gewoon heel erg goed met inmiddels een PF welke 1.8x mijn inleg waard is en dan heb ik al winst afgeroomd welke ik niet meetel. Zou ik dat wel doen zit ik op bijna 2.5 x mijn inleg. Wat best lekker is voor een starter in april. Een volledig betaalde leerschool en opleiding hier
Dus dank aan alle BTC maximalisten zoals jij en Jaapio voor rust in mijn PF en ook dikke dank aan mannen die de tijd nemen om TA's uit te leggen, hun kennis te delen en voor de Babes.
Oh en dank aan Taro voor het op peil houden van de topics, al gaat dat ook gepaard met het verwijderen van een deel van mijn posts
nothing stops this train
Bijna 100% winst.
Als ik precies 100% heb haal ik m'n inleg van link eruit.
Dus het moet nog ietsje stijgen.
Ik verwacht dat het veel meer kan worden, maar ik blijf bij mn plan. Sell order geplaatst en ik kijk gewoon weer een tijdje niet.
Dat werkt beter dan elke dag erop kijken.
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!