[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.111 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Vanaf 17 juli en dagen erna....unlocked grayscale 41.000 bitcoins uit afspraken van januari.

Natuurlijk komt dit niet op de spot market, maar de gevolgen voor btc zijn tot nu toe altijd hezelfde geweest plus minus 20 procent dump. Grote jongens maken er misbruik van, en de menigte volgt. Ik d8 de vorige keer ook ach zal wel meevallen.... maar als er 1 begint met verkopen.... tja.....

Lijkt me ook een ideaal moment om weer in te kopen want na jullie hebben er alle unlockings voorlopig weer gehad. Ik heb dus vanochtend ook mijn hele portfolio verkocht, met pijn in me hart zelfs mijn icx.... maar als de geschiedenis zich herhaalt dan koop ik straks 25 procent meer voor hetzelfde geld met een weg voor de neus waar een bullrun mogelijk is......

Dyor.
Maar wilde dit wel even met me mede tweakers delen. Zal de komende dagen met me fun potje nog wel wat kansjes nemen.... maar bovenstaande is echt wel een ding voor mij en ondanks dat ik erin knal als ik mogelijkheden zie..... is dit wel een no go voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 14:46
Anderen zeggen dan dat het gros van de grayscale investeerders gaan herbeleggen. Wie zal het zeggen? Maar ik ben akkoord dat dit ook de reden is van het lagere volume van afgelopen dagen, niemand weet welke kant het opgaat maar de geschiedenis zet omlaag.. dus nog even de kat uit de boom kijken.
Al denk ik wel dat als de meesten verkopen en we vallen terug tot 20k het vertrouwen wel een knauw zal krijgen. Betekent immers dat die mensen geen toekomst zien in btc, al thans niet op korte of middellange termijn. Niet?

[ Voor 27% gewijzigd door SlasZ op 06-07-2021 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 17:57

YES

Moderator General Chat
@Thommie.nl ik lees overal over 16k ipv 41k. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:45
of het nou 20k wordt of 69k btc.....hodl!! 💎🙌

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
YES schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 08:45:
@Thommie.nl ik lees overal over 16k ipv 41k. Zie ik iets over het hoofd?
Ik volg deze man, die zit door de jaren heen behoorlijk goed met aflopende shares en de invloed op btc....

https://twitter.com/TheCr.../1412250171220521000?s=19

Dus die 16 war jij het over hebt is maaar 1 dag, de rest is verspreid over andere dagen. 41k totaal dus

[ Voor 13% gewijzigd door Thommie.nl op 06-07-2021 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

[YouTube: 🤩 | Wesley Sneijder is onze nieuwe #KoningTOTO! We gaan HAKKÛH 💥]

Op 30 na, dat wel (vannacht 33630)

Beetje stiekem van die rare pumps initiëren jij, terwijl ik lig te pitten.

[ Voor 17% gewijzigd door JDx op 06-07-2021 09:01 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Ik wíst dat ze omhoog zouden gaan, Aave en Kucoin. (Kucoin geshilled door Coin Bureau en Aave wat bullish news releases) maar toch niks mee gedaan gisteren. *stomstomstotmsosmtsomtosmtomtstms*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gu_Tdo3zfnxmIC6NBxAb9cmfaWc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TZLOpID3j2Riz8CiooYeVDrZ.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Voor de mensen die teveel hopium hebben, hier een artikel dat een ander perspectief belicht.

Enige minpuntje is dat hij vergeet dat er proof of stake is en dat dat weinig 'power' nodig heeft. En laat nu net de nummer 2 munt daar dit jaar naar overstappen. Het is dus niet genoeg om mijn hopium in te dammen, maar wel een realistisch perspectief; we roepen wel dat we aan fiat willen ontsnappen, maar dat gaat de komende tijd nog lang niet gebeuren. Als ooit.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Aave valt me al vaker op de laatste tijd, Comp ook trouwens.

Maar elke keer denk ik, ja nu zijn die enorme sprongen omhoog wel over en komt er nog 1.

Edit: SNX zegt me niks, maar zie nu net dat ik het al 2x heb genoteerd op m'n A4'tje naast m'n toetsenbord. Hebben jullie dat ook? Van die A4'tjes met getallen, schetsjes, agendapunten, berekeningen enzo? :9

https://twitter.com/jaynl...98570647362715651/photo/1

Onderin zie je nog net wat oude BTC en ADA standen.

[ Voor 103% gewijzigd door JDx op 06-07-2021 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

majic schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:11:
Ik wíst dat ze omhoog zouden gaan, Aave en Kucoin. (Kucoin geshilled door Coin Bureau en Aave wat bullish news releases) maar toch niks mee gedaan gisteren. *stomstomstotmsosmtsomtosmtomtstms*

[Afbeelding]
Jij geeft luiheid een nieuwe dimensie.

of was het dementie? :P

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• majic
MicroWhale schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:13:
Voor de mensen die teveel hopium hebben, hier een artikel dat een ander perspectief belicht.

Enige minpuntje is dat hij vergeet dat er proof of stake is en dat dat weinig 'power' nodig heeft. En laat nu net de nummer 2 munt daar dit jaar naar overstappen. Het is dus niet genoeg om mijn hopium in te dammen, maar wel een realistisch perspectief; we roepen wel dat we aan fiat willen ontsnappen, maar dat gaat de komende tijd nog lang niet gebeuren. Als ooit.
Moet zeggen dat ik het artikel niets nieuws zie brengen. Standaard bearish visie, sceptisch over de technologie achter crypto en sceptisch over de mogelijkheden en bereidwilligheid van overheden en bedrijven om over te stappen.

Het probleem met Quinn is dat hij een geschiedkundige is en dus zal proberen om cryptocurrencies als ontwikkeling in een geschiedkundig raamwerk te plaatsen (hij noemt geen tulpenbollen, dat is positief, maar toch). Echter gaat hij daar ook meteen de fout in: Crypto is een geheel nieuwe fase in de menselijke cultuur/beschaving/economie/technologie, net als de industrieele revolutie, het internet en AI.

Dat het op dit moment nog in de kinderschoenen staat is waarom mensen als hij de fout in gaan : Hij vergelijkt het met 'goud' (goud is niet/weinig utilitair, terwijl blockchaintech dat wél is) en daaruit blijkt ook dat hij in principe alle cryptocurrencies over één bitcoinkam scheert.

Duidelijk géén econoom, géén expert op gebied van blockchain. Neem zijn visie echt niet meer serieus dan die van Jaapio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024

Er staat helemaal niks inhoudelijks of nieuws in dat artikel, alleen de titel schreeuwt wat.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

majic schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:25:
[...]

Moet zeggen dat ik het artikel niets nieuws zie brengen. Standaard bearish visie, sceptisch over de technologie achter crypto en sceptisch over de mogelijkheden en bereidwilligheid van overheden en bedrijven om over te stappen.

Het probleem met Quinn is dat hij een geschiedkundige is en dus zal proberen om cryptocurrencies als ontwikkeling in een geschiedkundig raamwerk te plaatsen (hij noemt geen tulpenbollen, dat is positief, maar toch). Echter gaat hij daar ook meteen de fout in: Crypto is een geheel nieuwe fase in de menselijke cultuur/beschaving/economie/technologie, net als de industrieele revolutie, het internet en AI.

Dat het op dit moment nog in de kinderschoenen staat is waarom mensen als hij de fout in gaan : Hij vergelijkt het met 'goud' (goud is niet/weinig utilitair, terwijl blockchaintech dat wél is) en daaruit blijkt ook dat hij in principe alle cryptocurrencies over één bitcoinkam scheert.

Duidelijk géén econoom, géén expert op gebied van blockchain. Neem zijn visie echt niet meer serieus dan die van Jaapio.
Mijn visie is dan ook troebel geraakt, ik ben verbitcoind over de jaren.

Teveel hopium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ineens een boel fictieve centjes bij, ik zie dat mijn KCS uit de dood is herrezen.

Iemand een idee waarom het zo pumpt?

Hebben ze al een slimme ketting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Thommie.nl schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 08:13:
Vanaf 17 juli en dagen erna....unlocked grayscale 41.000 bitcoins uit afspraken van januari.

Natuurlijk komt dit niet op de spot market, maar de gevolgen voor btc zijn tot nu toe altijd hezelfde geweest plus minus 20 procent dump. Grote jongens maken er misbruik van, en de menigte volgt. Ik d8 de vorige keer ook ach zal wel meevallen.... maar als er 1 begint met verkopen.... tja.....

Lijkt me ook een ideaal moment om weer in te kopen want na jullie hebben er alle unlockings voorlopig weer gehad. Ik heb dus vanochtend ook mijn hele portfolio verkocht, met pijn in me hart zelfs mijn icx.... maar als de geschiedenis zich herhaalt dan koop ik straks 25 procent meer voor hetzelfde geld met een weg voor de neus waar een bullrun mogelijk is......

Dyor.
Maar wilde dit wel even met me mede tweakers delen. Zal de komende dagen met me fun potje nog wel wat kansjes nemen.... maar bovenstaande is echt wel een ding voor mij en ondanks dat ik erin knal als ik mogelijkheden zie..... is dit wel een no go voor mij.
Volgens @Taro moeten we dan het tegenovergestelde doen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:29:
[...]

Mijn visie is dan ook troebel geraakt, ik ben verbitcoind over de jaren.

Teveel hopium.
Is wel heel schattig dat je m'n betoog helemaal tot het einde hebt gelezen O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

majic schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:33:
[...]

Is wel heel schattig dat je m'n betoog helemaal tot het einde hebt gelezen O+
Soms lees ik gewoon dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Verwijderd schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:39:
[...]

Ik nooit iets wat langer is dan 1 zin :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Even dubbel checken, omdat je wel al die verschillende 'networks' hebt, zodat er geen zaken naar lucht gestuurd worden.

"Set withdrawal address
The address must be an Ethereum address and for security reasons it can not be changed later! We will send your ERC20 tokens to this address only! Double check your address; entering a non Ethereum address or invalid address will result in permanent loss of tokens. Learn more"

Atomic Wallet gedownload dus. En daar is het niks anders dan Wallet -> ETh -> receive -> eth adress 0x938ej38ebe etc. Copy/paste. ?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:33

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:39:
[...]

Ik struikel eigenlijk meer bij toeval over de letters.
Soms voelen ze zacht tussen de tenen alsof je druiven staat te stampen, maar heel soms is het dat lego blokje, waar je zo nodig bovenop moest gaan staan... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
The Chosen One schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:42:
Even dubbel checken, omdat je wel al die verschillende 'networks' hebt, zodat er geen zaken naar lucht gestuurd worden.

"Set withdrawal address
The address must be an Ethereum address and for security reasons it can not be changed later! We will send your ERC20 tokens to this address only! Double check your address; entering a non Ethereum address or invalid address will result in permanent loss of tokens. Learn more"

Atomic Wallet gedownload dus. En daar is het niks anders dan Wallet -> ETh -> receive -> eth adress 0x938ej38ebe etc. Copy/paste. ?
Correct. Even doublechecken of je receiving address na de copy paste nog hetzelfde is (zijn wat hax die dat intercepten/veranderen, kans is 0,00000000001 maar je weet maar nooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss

"Set withdrawal address

Alle Ethereum-adressen kunnen ERC20-tokens ontvangen, maar het is goed om ervoor te zorgen dat het betreffende adres is gekoppeld aan een wallet die ERC20-tokens accepteert. Anders ontvangt het adres de tokens, maar heb je er geen toegang toe en moet je de privésleutels exporteren naar een wallet die dat wel doet. Quick Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

BTC doet even een moonshot.

/edit moonshotje

[ Voor 27% gewijzigd door spacer op 06-07-2021 10:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:38
enomiss schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 00:03:
[...]

Haha misschien wel. Promo zit hier ook wel eens op het forum, weet alleen niet of het de echte is. :o
Hij zal wel moeten als er ruim een jaar geen feestjes plaats konden vinden.
@Verwijderd
Edit: die met dat streepje ertussen, dit is een nepperd! :9

[ Voor 8% gewijzigd door elektriekert op 06-07-2021 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
elektriekert schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 10:04:
[...]

@Verwijderd
Nee deze zit hier wel eens. @DJ-Promo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

spacer schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:56:

/edit moonshotje
En down to earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 12:46

Chaes

#HODL

"Set withdrawal address

Zou Trust Wallet gebruiken. Atomic Wallet is zeer matig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss

Leuke nieuwe podcast
Interview met schrijver van The Price of Tomorrow: Jeff Booth: Bitcoin Offers an Abundant Future

[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 06-07-2021 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

JDx schreef op maandag 5 juli 2021 @ 06:47:
[...]

[Afbeelding]

Hierom dacht ik weer richting 34,5k maar goed, je weet het momenteel echt niet met deze shit 8)7
Hij blijft wel terugkomen. Zou dit het voorlopig zijn? Stable rond de 34,5 met hier en daar een uitschieter?
elektriekert schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 10:04:
[...]

@Verwijderd
Zo speelde Lando Norris veel PUBG buiten het seizoen, maar die heb ik al heel lang niet gezien, of hij heeft een andere nickname.

[ Voor 42% gewijzigd door JDx op 06-07-2021 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Chaes schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 10:18:
[...]

Zou Trust Wallet gebruiken. Atomic Wallet is zeer matig imo.
Dat las ik dus ook van Trustwallet (en metamask). :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:50

resusaapje

h less

Wow, wederom 2 XCH gewonnen met de Chia-bingo. Mijn geluk moet nu toch wel zo'n beetje op zijn :*)

Heads-up: Chia client update ergens deze week, met activatie van pools. Doe er je voordeel mee...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 12:46

Chaes

#HODL

The Chosen One schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 10:21:
[...]

Dat las ik dus ook van Trustwallet (en metamask). :+
Ik heb ze alle drie gebruikt en vind Trust Wallet het minst matig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
spacer schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:56:

/edit moonshotje
Geen 5-minute charts hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:45

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:22

Darrell

Fiat moonboy

Ben benieuwd of dit de maand van Celer gaat worden. Testnet v1.0 en cbridge gaan deze week live en na 2 weken is de verwachting dat het mainnet dan live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Darrell schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 10:39:
Ben benieuwd of dit de maand van Celer gaat worden. Testnet v1.0 en cbridge gaan deze week live en na 2 weken is de verwachting dat het mainnet dan live gaat.
Te laat man, dat was in April....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sb3sPKSNanjih6UBEq-UCDxRqFk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QiO25NFMIifESrAyzbzdNumi.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

aaarghhh, hier is voor mij echt niet naar te kijken,les 1 presenteren: LEES JE "SHEETS" NIET VOOR. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Aangezien ik veel game en render en mijn GTX980 aardig verouderd is, wil ik ook wat gaan minen om de prijs te drukken. En als dat loopt uiteindelijk na of tegen de TVT eventueel uitbreiden met nog een GPU.

Heb wat onderzoek gedaan naar 3D rendering via GPU, maar dat is allemaal nog niet zo spannend dat je daar nou speciaal een RTX voor zou moeten kopen, tevens is daar ook nog weer een speciale VRay GPU versie voor nodig, voor gaming ook niet echt, dus wat dat betreft kan AMD ook wel.

Als ik kijk naar pricing, tvt en leverbaarheid (dan valt volgens mij de 3060 TI af, want die is niet leverbaar toch?), dan blijft dit over, nog bepaalde kaarten die mensen aanraden voor mining? (voor gamen ga ik er sowieso wel op vooruit).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/43ZzLUM.png?1

Dit komt uit de volgende miningchart:
https://www.kryptex.org/en/best-gpus-for-mining

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 11-09 13:15
twain4me schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 10:48:
[...]

aaarghhh, hier is voor mij echt niet naar te kijken,les 1 presenteren: LEES JE "SHEETS" NIET VOOR. |:(
Haha dat kanaal is ook echt tenenkrommend met zijn "breaking news you heard it here first" en dan gewoon oplezen van de reguliere crypto sites and twitter accountjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

twain4me schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 10:48:
[...]

Ik ben ook gestopt. Te veel bewegende tekstschermpjes, allerlei kleurtjes tekst welke vast wel een reden zullen hebben, maar er gaan bij mij zoveel bellen af dat ik het uit moet zetten.

spoiler: Orly?
Best zonde want het leek wel interessant.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:27

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ahsmrVapi7WZdE3GtwvlLuMipmg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BCc1VCfXVsATB7iZJoNrF17I.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:26
Ik vind het toch wel mooi dat 1 van de betere Jaapio babes op een level zit waar we nu al zo vaak doorheen gebroken en weer doorheen teruggevallen zijn. Het had ook Elon kunnen zijn of een 25kg zwaarder typetje :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 13-09 19:30
Ennnn er weer onder. Nou, dan moet 'ie zo maar nog een keer gepost worden @knakworst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
JDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 10:51:
Aangezien ik veel game en render en mijn GTX980 aardig verouderd is, wil ik ook wat gaan minen om de prijs te drukken. En als dat loopt uiteindelijk na of tegen de TVT eventueel uitbreiden met nog een GPU.

Heb wat onderzoek gedaan naar 3D rendering via GPU, maar dat is allemaal nog niet zo spannend dat je daar nou speciaal een RTX voor zou moeten kopen, tevens is daar ook nog weer een speciale VRay GPU versie voor nodig, voor gaming ook niet echt, dus wat dat betreft kan AMD ook wel.

Als ik kijk naar pricing, tvt en leverbaarheid (dan valt volgens mij de 3060 TI af, want die is niet leverbaar toch?), dan blijft dit over, nog bepaalde kaarten die mensen aanraden voor mining? (voor gamen ga ik er sowieso wel op vooruit).

[Afbeelding]

Wat wil je minen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ngangatar schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 10:58:
[...]

Ik ben ook gestopt. Te veel bewegende tekstschermpjes, allerlei kleurtjes tekst welke vast wel een reden zullen hebben, maar er gaan bij mij zoveel bellen af dat ik het uit moet zetten.

spoiler: Orly?
Best zonde want het leek wel interessant.
Ik werd ook op 0:01 al helemaal kriegelig van zijn video overzicht :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Goud, nee maar mine nu nog als een amateur met nicehash (dus BTC only?), maar wil het wel wat serieuzer aan gaan pakken dan, dus denk dan ETH, dat schijnt het beste te lopen momenteel qua minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
JDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:03:
[...]

Goud, nee maar mine nu nog als een amateur met nicehash (dus BTC only?), maar wil het wel wat serieuzer aan gaan pakken dan, dus denk dan ETH, dat schijnt het beste te lopen momenteel qua minen.
Bitcoin minen is eigenlijk niet echt te doen zonder een ASIC. Tenzij je meedoet in een poel, maar dan verdeel je je winst ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 13-09 17:57

YES

Moderator General Chat
JDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 10:51:

[Afbeelding]

Ik zou eerlijk gezegd niet weten welke GPU het best geschikt is voor mining.

Ik zou wel proberen via AMD Direct Buy een GPU te bemachtigen, voor sommigen schijnt het schier onmogelijk te zijn maar als je het goed uitzoekt is het best mogelijk. Mij is het meermaals gelukt een GPU te bemachtigen voor een normale prijs (een 6800 XT voor €670 ipv de oudere 5700 XT voor €1200 bijvoorbeeld), en ik weet van een aantal anderen in dit topic dat het ook gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:34
[...]

Met Nicehash verkoop je je hashpower, dus je mined net waar er dan vraag naar is, meestal ETH. Uitbetaling is wel altijd in BTC.

[ Voor 5% gewijzigd door AlterMann op 06-07-2021 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

JDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:02:
[...]

Ik werd ook op 0:01 al helemaal kriegelig van zijn video overzicht :')
ik vraag mij ook serieus af hoe stoned die 870k abonees zijn op een gemiddelde dag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

AlterMann schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:07:
[...]

Met Nicehash verkoop je je hashpower, dus je mined net waar er dan vraag naar is, meestal ETH. Uitbetaling is wel altijd in BTC.
Dus Nicehash is op zich nog niet eens zo amateuristisch als het lijkt?

Voel me met Coinbase ook altijd zo'n amateur als ik iederen hier op Binance zie kutten :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ray_ schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:01:
Ennnn er weer onder. Nou, dan moet 'ie zo maar nog een keer gepost worden @knakworst.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uPGOPVlpJf6a-zYAMIJYReXd-Vo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0XTYAoF0iabY5MkaoAgbKuXC.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
JDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:11:
[...]

Voel me met Coinbase ook altijd zo'n amateur als ik iederen hier op Binance zie kutten :9
Nee, het is makkelijk, en daar betaal je uiteraard wat voor. Zelf minen zal vast iets meer opleveren, maar Nicehash is wel lekker makkelijk :+
Mooi topic voor je, trouwens [Mining] Het grote cryptocurrency mining topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qc1Z-NvN9PXq6kksBVB8BRx-2tA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/8uz42IP8lfIzuQOCHU9lWQx1.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:26
Zo breek je de 35k en zo moet je hopen dat 34k support blijft. Wat een "random" big ass candles telkens weer (ook up) en verder kabbelen we soms uren binnen tientjes.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

twit schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:16:
Zo breek je de 35k en zo moet je hopen dat 34k support blijft. Wat een "random" big ass candles telkens weer (ook up) en verder kabbelen we soms uren binnen tientjes.
Met een handige bot kan je nu wel snel money maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 12:50

resusaapje

h less

[...]

Zie hier wat ze op je inhouden: https://whattomine.com/coins

Soms doet een andere coin dan ETH het beter dan ETH en op dat moment doet nicehash het ook beter dan ETH mining. Maar dat gemak kost je dus geld. Momenteel 8-10%

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:32
Haha ja ik ben de "neppert" of nouja gewoon oude fan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

majic schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:25:
[...]

Deels ben ik het met je eens. Ja, hij maakt de fouten die je zegt dat hij maakt. Vergeet echter de kracht van de gevestigde orde niet. Kijk naar elektrisch rijden. Toyota brachten in 1997 hun eerste hybride elektrische auto uit. Pas sinds een paar jaar (dus 24 jaar later!!!) beginnen autofabrikanten een beetje mee te bewegen met waar de consumenten (betaalbaar elektrisch) om vragen en waar de overheden naartoe bewegen (minder uitstoot). Met Tesla als versneller van de adoptie.
Er is achter de schermen wel flink wat nodig geweest om dat voor elkaar te krijgen: Technologische ontwikkelingen op het gebied van batterijtechnologie, politieke druk (klimaat) en consumenten die overgehaald moesten worden om elektrisch te accepteren. Na 24 jaar begint dit een beetje op zijn plek te vallen.

Wat denk je dat er met crypto gebeurt? Dat begon 12 jaar geleden niet als volwaardig product zoals de Tesla Roadster, maar als proof-of-concept uitgegeven op een forum ergens op het internet. Er is in die vergelijking nog zo veel technologische ontwikkeling (schaalbaarheid, onderhoudbaarheid, snelheid, gebruiksvriendelijkheid) nodig alsook politieke, economische en gebruikersacceptatie nodig dat het nog wel even kan duren (ik denk zeker 4-10 jaar) voordat crypto aan het begin staat van échte inbedding in onze maatschappij.

Begrijp me niet verkeerd, ik deel hetzelfde enthousiasme als jij. Het is een nieuwe fase, maar bedenk wel dat dit soort fases in cycli van ~30 jaar gaan. Elektrisch rijden: De meeste fabrikanten willen over 9 jaar volledig elektrisch programma. Dan zijn we voor die adoptie 33 jaar onderweg... daarna moeten al die verbrandingsmotoren nog uitgerangeerd worden.

Trek dat door naar crypto en we krijgen over 10 jaar iets wat er op lijkt. (en ja, ik hoop dat het sneller gaat met de huidige ontwikkelingen in ETH die voorop lopen qua bekendheid, adoptie en hard aan t ontwikkelen zijn.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

wat een baas, welke alt is dat op de achtergrond. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

twain4me schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:21:
[...]

wat een baas, welke alt is dat op de achtergrond. :+
Ziet eruit als een doosj.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:12

watercoolertje

Untertitel

JDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:22:
[...]

Ziet eruit als een doosj.
Of Shiba want honden gaan nou eenmaal aan de ander zijn poeperd snuffelen.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:10
*Walter Bloomberg
@DeItaone
CHINA CENTRAL BANK BEIJING OFFICE ORDERS SHUTDOWN OF A BEIJING-BASED SOFTWARE MAKER SUSPECTED OF CRYPTO TRADING

CHINA CENTRAL BANK BEIJING OFFICE WARNS COMPANIES IN BEIJING NOT TO PROVIDE VENUES, COMMERCIAL DISPLAY, ADVERTISING FOR CRYPTOCURRENCY-RELATED BUSINESSES

https://twitter.com/DeItaone/status/1412339652418228225

[ Voor 73% gewijzigd door MrFX op 06-07-2021 11:33 ]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Op binance is het ook mogelijk om te minen. 2 vliegen in 1 klap.

Ik mine overigens met een RTX 2080 van MSI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De middagdip is vroeg gekomen vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

knakworst schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:35:
De middagdip is vroeg gekomen vandaag...
Of de nachtdip te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ngangatar schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:30:
[...]

Op binance is het ook mogelijk om te minen. 2 vliegen in 1 klap.

Ik mine overigens met een RTX 2080 van MSI.
Ok thanks, maar uit mijn lijstje is dus niemand die zegt nou ik zou explicitet voor deze gaan voor minen?

https://tweakers.net/camo...gur.com%2F43ZzLUM.png%3F1

Bijvoorbeeld 2 goedkopere tegenover 1 duurdere? Dacht bijv zelf aan een 1660 Super (die is nu 450,- direct leverbaar) en over een maandje of 3 nog een erbij.

[ Voor 27% gewijzigd door JDx op 06-07-2021 11:42 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MrFX schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:30:
*Walter Bloomberg
@DeItaone
CHINA CENTRAL BANK BEIJING OFFICE ORDERS SHUTDOWN OF A BEIJING-BASED SOFTWARE MAKER SUSPECTED OF CRYPTO TRADING

CHINA CENTRAL BANK BEIJING OFFICE WARNS COMPANIES IN BEIJING NOT TO PROVIDE VENUES, COMMERCIAL DISPLAY, ADVERTISING FOR CRYPTOCURRENCY-RELATED BUSINESSES

Tjonge zoveel volgers en geen geld voor een nieuw toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
JDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:37:
[...]

Ok thanks, maar uit mijn lijstje is dus niemand die zegt nou ik zou explicitet voor deze gaan voor minen?

Bijvoorbeeld 2 goedkopere tegenover 1 duurdere? Dacht bijv zelf aan een 1660 Super (die is nu 450,- direct leverbaar) of 570 en over een maandje of 3 nog een erbij.
https://www.nicehash.com/...rd-oc-settings-for-mining (is nu even down, maar zal zo wel weer werken) Hier staat een lijstje met de verwachte hashrates en power-usage, dat zou je dan zelf kunnen vergelijken met het koop-lijstje om te zien wat voor jou het beste is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

AlterMann schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:41:
[...]

https://www.nicehash.com/...rd-oc-settings-for-mining (is nu even down, maar zal zo wel weer werken) Hier staat een lijstje met de verwachte hashrates en power-usage, dat zou je dan zelf kunnen vergelijken met het koop-lijstje om te zien wat voor jou het beste is.
Ja al die lijstjes ken ik, ik zie trouwens dat ik er met een aantal AMD's qua gamen op achteruit ga.

Die zou dan echt alleen voor minen zijn.

Edit: zie nu dat bijvoorbeeld een 2070 Super op 609,- euro zit, mijn lijstje kan ik dus al flink inkorten.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IFyeiGj.png?1

Eerste rij is ETH mining.

[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 06-07-2021 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

JDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:37:
[...]

Bijvoorbeeld 2 goedkopere tegenover 1 duurdere? Dacht bijv zelf aan een 1660 Super (die is nu 450,- direct leverbaar) en over een maandje of 3 nog een erbij.
Zoveel scheelt het allemaal niet. Volgens mij ben jij een gamer en dan zou ik daar mijn keuze op bepalen als ik jou was. Minen is dan puur een extraatje voor de wat rustiger uurtjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
JDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:44:
[...]

Ja al die lijstjes ken ik, ik zie trouwens dat ik er met een aantal AMD's qua gamen op achteruit ga.

Edit: zie nu dat bijvoorbeeld een 2070 Super op 609,- euro zit, mijn lijstje kan ik dus al flink inkorten.

[Afbeelding]

Ga hier verder: [Mining] Het grote cryptocurrency mining topic

[ Voor 43% gewijzigd door enomiss op 06-07-2021 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

[Afbeelding]

Crap wat een hoge prijzen nog steeds.... Ik heb destijds mijn 2080 onder de 800 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
MrFX schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:30:
*Walter Bloomberg
@DeItaone

Tjongejonge, eindelijk een mooi herstel, komt er weer meer China FUD 8)7

De BTC koers lijkt ook weer sterker gemanipuleerd dan ooit, met urenlang sideways en daarna een dikke rode of groene candle, gevolgd door weer urenlang sideways. :+

Ach ja, we tekenen een mooie bullflag, zolang de 33k het weet te houden.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ngangatar schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:54:
[...]

Zoveel scheelt het allemaal niet. Volgens mij ben jij een gamer en dan zou ik daar mijn keuze op bepalen als ik jou was. Minen is dan puur een extraatje voor de wat rustiger uurtjes.
Gamen is 1 idd, minen om voor een deel tvt (ben bijna ook altijd aan't gamen als ik hier post), charts op ander scherm ernaast :9 maar als het een beetje loopt wil ik van het minen wel wat serieuzer werk maken ivm stroom die over is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Richh schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:57:
[...]

De BTC koers lijkt ook weer sterker gemanipuleerd dan ooit, met urenlang sideways en daarna een dikke rode of groene candle, gevolgd door weer urenlang sideways. :+

Is toch geen nieuws? Gewoon handhaving van wat we al wisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Oh thanks, wist niet dat die er apart was.

Zal hier ophouden over minen :>

[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 06-07-2021 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:10
Richh schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:57:
[...]

Er komt de laatste tijd opvallend veel China FUD :(

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 14:46
enomiss schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:58:
[...]

Is toch geen nieuws? Gewoon handhaving van wat we al wisten.
Dat ze miners verbieden is geen nieuws, maar ik wist niet dat ook bedrijven zich niet met crypto handel of services aan crypto bedrijven mochten bezighouden. Al kan dat aan mij liggen, volg nog niet zo lang.

[ Voor 4% gewijzigd door SlasZ op 06-07-2021 12:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
[...]

[Afbeelding]

Crux zit hem nu in het juist inkopen van een GPU. Een 6700XT scoor je voor 500 euro als je bij AMD zelf met behulp van wat scriptjes aan de slag gaat op de donderdagmiddag. Maar de 'scalperprijzen' vallen tegenwoordig enorm mee. Er staat 1300 dollar maar die heb je voor de helft gewoon deze week in huis.

Verder is het behoorlijk afhankelijk van de koersontwikkeling he. Als ETH instort en je hebt nog eth niet verkocht, dan gaat het heel lang duren voor je je kosten eruit hebt. Andersom kan het ook veel sneller.

Een beetje AMD-kaart heb je nu met ongeveer 6 maanden terugverdiend mits de koers stabiel blijft.

Een 6800XT is ook voor gamers een hele leuke sweet spot als je het mij vraagt btw.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:42
[...]

dus denk dan ETH, dat schijnt het beste te lopen momenteel qua minen.
Alleen de vraag, voor hoe lang nog? ;)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

BTFD schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 12:01:
[...]

Alleen de vraag, voor hoe lang nog? ;)
Als het maar lang genoeg is om 1 GPU terug te verdienen :9

Verder hou ik hier maar even op, de markt staat toch weer stil :O

Edit: ik heb niks gezegd :/

[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 06-07-2021 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
MrFX schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:58:
[...]

Er komt de laatste tijd opvallend veel China FUD :(
Ze zijn toch ook druk in de weer met hun eigen digital valuta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Zit er nog ergens support of gaan we zo door naar de 28k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
DJ-Promo schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:21:
[...]

Haha ja ik ben de "neppert" of nouja gewoon oude fan. :)
2 nepperts! :o ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Doe mij maar een Bitcoin miner. Mine je toch de moeder.

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

keepitfrosty schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 12:10:
[...]

Ze zijn toch ook druk in de weer met hun eigen digital valuta.
dus waarschijnlijk niet alleen nog een shitcoin maar (weer) 1 waar de digitale geldpers gewoon zit ingebouwd... mooi man. :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dbqfg5nV4AMpk1z?format=jpg&name=small

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

spacer schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 12:14:
Zit er nog ergens support of gaan we zo door naar de 28k?
uitzoemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
twain4me schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 12:24:
[...]

dus waarschijnlijk niet alleen nog een shitcoin maar (weer) 1 waar de digitale geldpers gewoon zit ingebouwd... mooi man. :+

[Afbeelding]
Zekers, eentje waar de chinese overheid lekker de touwtjes in handen blijft houden. Die gaan dat natuurlijk nooit loslaten......ever....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bitcoin wordt gepumpt en gedumpt zodat grote partijen lekker in kunnen kopen om later de gains te maken via het plebs.

Zelfde als met goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:22
De aanhanger en volgers van de Wyckoff theorie zullen verheugd zijn.
(mits dit klopt natuurlijk….)
Men beweert al jarenlang van wel dus laten we het hopen.

According to Wyckoff analysis, a prominent approach for analyzing BTC price action, $36,000 will likely represent the conclusion of a “phase C” and the start of a “phase D” for BTC/USD, with a bullish trajectory.

https://www.newsbtc.com/n...ltcoins-prepare-to-surge/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Verwijderd schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 12:31:
Bitcoin wordt gepumpt en gedumpt zodat grote partijen lekker in kunnen kopen om later de gains te maken via het plebs.

Zelfde als met goud.
Je bent zelf goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
twain4me schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 12:24:
[...]

[Afbeelding]
Wat is er mis met extra geld bij drukken ? zoals het nu gaat is wel heel extreem maar in een normale wereld is extra geld bij printen helemaal niet zo slecht, er zitten ook voordelen aan en het leidt niet altijd tot inflatie, geld komt erbij maar gaat er ook weer uit, persoonlijk zou ik nooit een munt op de markt zetten die je niet kan ''schalen'' want in slechte tijden wil je juist dat mensen meer uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Slux schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 12:41:
[...]

Wat is er mis met extra geld bij drukken ? zoals het nu gaat is wel heel extreem maar in een normale wereld is extra geld bij printen helemaal niet zo slecht, er zitten ook voordelen aan en het leidt niet altijd tot inflatie, geld komt erbij maar gaat er ook weer uit, persoonlijk zou ik nooit een munt op de markt zetten die je niet kan ''schalen'' want in slechte tijden wil je juist dat mensen meer uitgeven.
Hij legt het goed uit: enomiss in "[CF] Cryptocurrency fundamentals"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nutteloos en log, milieuvervuilende en natuurgebied verwoestende delfbare massa zonder onderliggende waarde anders dan gewildheid en discutabele schaarste naast een iets betere elektrische geleidbaarheid dan koper?

:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 18:46
Maar wel shiny :Y
Pagina: 1 ... 8 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!