[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.081 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-09 21:17
twain4me schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:39:
[...]

De strategie is de berg af hodlen en dan niet verkopen als dat lukt heb je het goed gedaan daarna ga je dromen van je lambo bij de nieuw ATH... de vraag is hodl je die ATH ook?

Ik heb over een top heen hodlen nooit begrepen.. maar om 1 of andere reden denken veel mensen die op het laatste moment hun halve huishouden nog in een moon shot mikken nog steeds dat een nagenoeg verticale stijging eeuwig door kan gaan als iedereen er maar in geloofd. En nog bijzonderder dat de volgende piek hoger zal zijn.

Winst nemen en verlies beperken moet imho gewoon gebeuren anders ben je idd echt alleen maar aan het hopen. volgens mij kan je dan beter een staatslot kopen.
daarom heb ik net een stukje BTC/ETH verkocht. Ik vermoed dat we op korte termijn wel wat zakken, dus dan koop ik daar wel weer in

Het is voor mij ook nog steeds nieuw, maar ik heb inderdaad wel door dat je tussendoor je winsten moet pakken. Ik heb al genoeg piekjes gemist, Liever 50 cent winst dan X verlies.
Nu even in de gaten houden of we niet keihard gaan moonen, zou zomaar kunnen met mijn geluk :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:06

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Kol Nedra schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:23:
einde vd maand (nou bijna dan, maar morgen op vakantie dus nu maar gedaan)
mijn pf:

13.1% crypto
4.3% ETF/aandelen
82.6% ''spaarrekening bank'' :F

zucht.....veel te veel op de bank I know, maarja mijn vrouw snapt er niks van maar ze komt wel losser.
Ik probeer haar nu zelfs een Bitvavo account aan te maken, ze denkt erover (grote stap in de goede richting _/-\o_ )

nog tips om je vrouw over te halen om geld te investeren? want ze vind het allemaal maar ''eng''
dat verlies ook niet erg is ofwel niet je hele hebben en houden investeren ;)

misschien helpt dit _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vQ2Tod7Y6cr3LQLvT8nJA9YxkEQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L6oh2Fm873ZX7nPjFbrYZm7V.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Arfalas schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:44:
[...]

daarom heb ik net een stukje BTC/ETH verkocht. Ik vermoed dat we op korte termijn wel wat zakken, dus dan koop ik daar wel weer in

Het is voor mij ook nog steeds nieuw, maar ik heb inderdaad wel door dat je tussendoor je winsten moet pakken. Ik heb al genoeg piekjes gemist, Liever 50 cent winst dan X verlies.
Nu even in de gaten houden of we niet keihard gaan moonen, zou zomaar kunnen met mijn geluk :9
ik zoek eigenlijk alleen maar een goed moment om in te stappen.. dat is doorgaans als ik hier rondhang omdat ik een vreselijke hekel heb aan de moonboys en alle testosteron die daar omheen hangt
dus zodra ik hier zit gaan we in iedergeval niet hard omhoog :+

zelf zoek ik naar het bloed in de straten.. dat doe ik bij aandelen en dat doe ik bij crypto

@Taro en enkele andere zijn vreselijk goed in daytraden.. ik heb er eigenlijk niet de kennis en tijd voor om het zo goed te kunnen, het kost mij vele uren en veel moeite, maar belangrijker ik mis ook disipline dus ik moet het wel hebben van langere termijn. dus hodl.. maar ik kijk wel naar mijn koop momenten.
en dat is doorgaans als je hier een kanon kan afschieten en helemaal niemand ook maar iets over bitcoin zegt op tv ,, geen reclame geen nieuws helemaal niets.. op het moment dat mensen het belachelijk beginnen te maken en ze je massaal voor gek verklaren is het tijd om meer te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 21:40
@twain4me Prima plan B:
Account maken, aanvullen met 65 euro aan coins en overdragen.

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

D_Jeff schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:52:
@twain4me Prima plan B:
69 duh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
D_Jeff schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:52:
@twain4me Prima plan B:
Ik heb uiteindelijk mijn vriendin (zie paar pagina's terug) toch ook crypto voor haar verjaardag gegeven. Heel "romantisch " was het niet want zowel om crypto als om Euro's naar het nieuw aangemaakte account overmaken moest het account eerst geverifieerd worden. Ik heb haar dus zelf foto's van id laten maken, dat nummer nagezegd etc om verified te worden op Bitvavo. Vervolgens heb ik maar gewoon een verrassing transfer gemaakt van een setje coins.

We hebben het eerder in dit topic al over gehad (vandaar ook die mooie waardebon hierboven) en misschien dat het op andere exchanges nog wel makkelijker kan.

39.5 inmiddels , het is echt maar een paar 100 down en toch voelt het een stukje veiliger om net aan de andere kant van de 40k sideways te gaan..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:16
Ik zie het nog gebeuren ook:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yRMxA5ybGxYEjcoktyjxkLVM1oE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IYns2TgoMzzVkiv8fOzWHHsV.jpg?f=fotoalbum_large

:Y)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
675k in Nov 2022
@Taro Kan je de post van @Kol Nedra vastpinnen, zodat we over 1,5 jaar nog eens kunnen terugkijken? O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@Kol Nedra Iemand heeft een kromme opgaande lijn getekend, soms besloten de koers eronder te laten eindigen en de lijn niet zo te trekken dat bijv. de koers in oktober 2019 op de lijn valt, maar op een ander willekeurig punt wel. En daarmee wordt een koers voorspeld dmv willekeurige roze pijlen omhoog?

Is er ook sprake van enige onderbouwing, of gaan we er gewoon voor? :)

@D_Jeff Laten we afspreken dat als er een goede onderbouwing volgt dat we dat doen, anders kunnen we iedere willekeurige grafiek wel gaan pinnen. Misschien is een Twitter achtige tool wel handig, zoals: @remindme 1.5 years

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Taro schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:29:
@Kol Nedra Iemand heeft een kromme opgaande lijn getekend, soms besloten de koers eronder te laten eindigen en de lijn niet zo te trekken dat bijv. de koers in oktober 2019 op de lijn valt, maar op een ander willekeurig punt wel. En daarmee wordt een koers voorspeld dmv willekeurige roze pijlen omhoog?

Is er ook sprake van enige onderbouwing, of gaan we er gewoon voor? :)

@D_Jeff Laten we afspreken dat als er een goede onderbouwing volgt dat we dat doen, anders kunnen we iedere willekeurige grafiek wel gaan pinnen. Misschien is een Twitter achtige tool wel handig, zoals: @remindme 1.5 years
we gaan er gewoon voor...

het is niet dat er zo vreselijk veel gepinned is in deze topic reeks.. 1 van mijn posts is een uitzondering.. en ik denk dat dat perongeluk was door @.oisyn :+

edit: linkkie

twain4me in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6"

[ Voor 6% gewijzigd door twain4me op 29-07-2021 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
AXS is zojuist op de 1D MA7 gebounced:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n2SF5oX5adB_JBS43Zo2mkqrRgs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KhDabTixzZ9ENmNEJpVq98eg.png?f=fotoalbum_large

Benieuwd of dit niveau houdt, verdere onderbouwing of vervolg mogelijkheden hoef ik hopelijk niet meer toe te lichten :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
Hey mensen,

Wou me ff heel kort introduceren want nieuw hier en ook nieuweling in de crypto. Had wat geld weg staan op een rekening die bedoeld is om volgend jaar een nieuwe motor van te kopen maar tot die tijd doe ik er geen ruk mee dus why not een deel investeren right.

Paar dagen geleden precies voor de bump met name VET en wat ADA gekocht. Vermaak me tot nu toe prima alleen al met alle theorieën en psychologie die iedereen op de markt los laat. Lees jullie posts ook met veel plezier.

Één vraag eigenlijk. Hoeveel tijd heeft het jullie gekost om iets met gevoel te krijgen bij week of day trading? Dat laatste gaat mij iets te ver denk ik maar wat meer continue bezig zijn met koop en verkoop ipv een lump sum kopen en daarna HODL tot je een ons weegt zou wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@MrKennedy1985 Welkom!

Hopelijk ben je je er bewust van dat deze "investering" er ook voor kan zorgen dat je verlies leidt en mogelijk uiteindelijk niet 2 of 8 motoren kunt kopen, maar 0?

Mij heeft het meer dan 2.5-3 jaar gekost om er gevoel voor te krijgen. En dan moet ik er wel bij vermelden dat ik op de checklist van relevante bonussen via de genen (lees: aandoeningen) vrij hoog scoor waaronder HB, HSP, OCD en wat andere zaken. Het hebben van een bepaalde genetische aanleg is waarschijnlijk erg belangrijk tbv patroonherkenning, verbanden kunnen leggen, inzicht, gevoel, etc. Dit speelt erg mee, dus soms is het beter om te holden dan actief te gaan traden.

[ Voor 55% gewijzigd door Taro op 29-07-2021 22:14 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:05
MrKennedy1985 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:45:

Één vraag eigenlijk. Hoeveel tijd heeft het jullie gekost om iets met gevoel te krijgen bij week of day trading?
Welkom!

Na zo’n drie maanden had ik het al helemaal door en maakte ik geweldige winsten. Trading bleek helemaal mijn ding.
Toen nam de bull market echter gas terug, en kwam de waarheid naar boven. Ik was helemaal niet goed, maar had gewoon de markt mee. En nog niet, trouwens :+

Recent kwam een vergelijkbare vraag voorbij. Toen was het gemiddelde grofweg ca. 2 a 3 jaar doorlooptijd, een paar uur per week, veel trades - en dan concluderen sommigen alsnog dat ze beter niet kunnen traden. Omdat vasthouden een beter rendement had opgeleverd.

[ Voor 5% gewijzigd door MrMrq op 29-07-2021 22:18 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKennedy1985
Taro schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:02:
@MrKennedy1985 Welkom!

Hopelijk ben je je er bewust van dat deze "investering" er ook voor kan zorgen dat je verlies leidt en mogelijk uiteindelijk niet 2 of 8 motoren kunt kopen, maar 0?

Mij heeft het meer dan 2.5-3 jaar gekost om er gevoel voor te krijgen. En dan moet ik er wel bij vermelden dat ik op de checklist van relevante bonussen via de genen (lees: aandoeningen) vrij hoog scoor waaronder HB, HSP, OCD, etc. dus het kan wat langer duren als je normaal bent :D
Zekers ben ik me daar bewust van haha. Sterker nog, het was voor mij een vereiste om het met een bedrag te doen waar ik me volledig relaxed bij voel en wat gewoon 0 mag worden als het noodlot toe zou slaan. Ik heb ook echt niet de intentie miljonair te worden.

Ik ben er ingestapt omdat ik het leuk vind om me in een nieuwe markt te verdiepen en ik wel eens wilde ervaren wat er nou allemaal achter die crypto zit. Paar weekjes ingelezen en toen de knoop vol enthousiasme doorgehakt.

Een paar jaar opleiding klinkt wel daunting maar neem het direct voor waarheid aan. Positieve is dat het dus blijkbaar nooit saai wordt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
MrKennedy1985 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:09:
[...]

Zekers ben ik me daar bewust van haha. Sterker nog, het was voor mij een vereiste om het met een bedrag te doen waar ik me volledig relaxed bij voel en wat gewoon 0 mag worden als het noodlot toe zou slaan. Ik heb ook echt niet de intentie miljonair te worden.

Ik ben er ingestapt omdat ik het leuk vind om me in een nieuwe markt te verdiepen en ik wel eens wilde ervaren wat er nou allemaal achter die crypto zit. Paar weekjes ingelezen en toen de knoop vol enthousiasme doorgehakt.

Een paar jaar opleiding klinkt wel daunting maar neem het direct voor waarheid aan. Positieve is dat het dus blijkbaar nooit saai wordt :)
Top :) En saai wordt het zeker niet, als de koers van Bitcoin sideways gaat is het hier altijd gezellig.

Waar heb je verder in geïnvesteerd naast VET en ADA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Taro schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:16:
[...]

Top :) En saai wordt het zeker niet, als de koers van Bitcoin sideways gaat is het hier altijd gezellig.

Waar heb je verder in geïnvesteerd naast VET en ADA?
lees ik daar sarcasme Taro? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Die 3 jaar klopt wel. En wat ook klopt is dat het niet voor iedereen weg gelegd is. Ik maak nu na 9 jaar (naast hodl) redelijk constant winst met trades. Begonnen in 2013. Sinds 2017 ook leverage trading gaan doen. 1 ding doe ik niet meer en dat is leverage traden in een bearmarkt. Ik ben zelf altijd meer bull dan bear en dat levert geregeld ongewenste mailtjes op tijdens een bearmarkt :X :X ....dat doe ik dus niet meer

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
malarkan schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:17:
[...]

lees ik daar sarcasme Taro? :P
De laatste 3 dagen is BTC een beetje aan het pingpongen. De posts worden er niet slechter op in dit topic ;)

@MrKennedy1985 Tip die iedereen meemaakt: De idioot hete kool genaamd "buy the peak during pump&dump" is de standaard n00b fout. Vermijd 'm

*been there, still burning :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@malarkan Ik geniet ook van flamewars ;)

@anti elppa Grappig, ik presteer juist beter tijdens een bearmarket, omdat er dan niveaus zijn waar je op terug kunt vallen. Ik verdien mogelijk wel meer met shorten tijdens een bearmarket, dan all-in zijn tijdens een bullmarket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Hey mensen,

Wou me ff heel kort introduceren want nieuw hier en ook nieuweling in de crypto. Had wat geld weg staan op een rekening die bedoeld is om volgend jaar een nieuwe motor van te kopen maar tot die tijd doe ik er geen ruk mee dus why not een deel investeren right.

Paar dagen geleden precies voor de bump met name VET en wat ADA gekocht. Vermaak me tot nu toe prima alleen al met alle theorieën en psychologie die iedereen op de markt los laat. Lees jullie posts ook met veel plezier.

Één vraag eigenlijk. Hoeveel tijd heeft het jullie gekost om iets met gevoel te krijgen bij week of day trading? Dat laatste gaat mij iets te ver denk ik maar wat meer continue bezig zijn met koop en verkoop ipv een lump sum kopen en daarna HODL tot je een ons weegt zou wel leuk zijn.
welkom!

Jaren. :$ . ik ben al van erg jong gefacineerd in bubles in een markt. (komt door geschiedenis en de bekende tulpen manie) ooit meegedaan met een aandelen spel en 3e geworden :+ en toen ik oud genoeg was ben ik bubbles gaan spotten in de aandelenmarkt en in basis wilde ik toen de 2017 bubble aan de gang was instappen in crypto.. maanden gewacht en net iets voor 2018 ingestapt
toen met een klein potje een paar maanden geoefend of ik echt kon day trayden en opzich ging dat best redelijk en heb in de bear/sideways toch meer muntjes weten te pakken.. (fiat waarde schoot niet heel hard op, maar het aantal muntjes groeide leuk.) het kost mij alleen heel erg veel tijd. wat op dat moment niet zo erg was, want ik moest toen toch met mijn poot omhoog zitten. Normaal heb ik er de tijd gewoon niet voor over
dus afentoe ga ik er even voor zitten om te proberen een paar % te pakken. maar veder ben ik opzoek naar inkoop momenten voor de langere termijn..

nu klinkt het net alsof ik miljoenen moet hebben,.. alleen heb ik altijd alleen geinvesteerd wat ik kon missen en dat was doorgaans niet meer dan 4 knopen 3 dubbies en 5 stuivers -O- geld moet rollen tis niet voor niets rond toch _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik doe nu een paar maanden crypto en ik kan er niks van, ik heb gewoon veel geluk.

Als de markt positief is het makkelijk, is hij negatief dan wordt het lastiger.

Ik probeer altijd een soort van trend te ontdekken in de kaarsjes op verschillende tijdframes.
Als ik daar tijd en rust voor heb werkt dat voor mij prima.

Voor de rest het "nieuws" wat volgen, dat varieert van twitter tot diverse web pagina's en natuurlijk het sentiment proberen te peilen.

Het sentiment in de slowchat hier is bijzonder volatiel.

Vooral in het begin op safe spelen liever een duppie winst dan een paar honderd verlies.
Als je het gevoel hebt dat je de koersen wat beter kunt duiden kun je het risico wat opvoeren.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Taro schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:21:
@malarkan Ik geniet ook van flamewars ;)

@anti elppa Grappig, ik presteer juist beter tijdens een bearmarket, omdat er dan niveaus zijn waar je op terug kunt vallen. Ik verdien mogelijk wel meer met shorten tijdens een bearmarket, dan all-in zijn tijdens een bullmarket.
Ja wellicht ga ik btc ook nog shorten. Ik doe et nu niet uit principe. Ik probeer dan long te gaan op bounces, maar dat werkt gewoon slecht voor mij in een bear. Maar heb ook best veel van jou geleerd mbt ma's waar ik 3 jaar terug veel minder naar keek. Keek alleen maar de 21, 100 en 200. Ik was meer van de figuren en market structures. Nu mix ik vaak ook ma's erin wat best goed bevalt moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Kol Nedra schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:23:
einde vd maand (nou bijna dan, maar morgen op vakantie dus nu maar gedaan)
mijn pf:

13.1% crypto
4.3% ETF/aandelen
82.6% ''spaarrekening bank'' :F

zucht.....veel te veel op de bank I know, maarja mijn vrouw snapt er niks van maar ze komt wel losser.
Ik probeer haar nu zelfs een Bitvavo account aan te maken, ze denkt erover (grote stap in de goede richting _/-\o_ )

nog tips om je vrouw over te halen om geld te investeren? want ze vind het allemaal maar ''eng''
Meer crypto natuurlijk, maar hoe je dat voorelkaar gaat krijgen…
Ik hou zelf van zilver, ik zou sowieso ook wat edelmetalen aanschaffen :)
Of zilver/goud via Kinesis, is ook cryptogerelateerd en misschien minder eng? Ik vind het zelf een interssant concept.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:57

YES

Moderator General Chat
Ronald.42 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:24:
Wat dat betreft is de stemming in de slowchat een mooie parallel met de cryptomarkt :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:05
Je wordt op je wenken bediend @MrKennedy1985. Meteen feedback van enkele mensen die ik tot het neusje van de crème van de toppers hier reken.

Wat je daar alvast uit kan leren:
- De één is bereid BTC te shorten, de ander vindt dat not done.
- De een is beter als het omhoog gaat, de ander op de weg terug.
- We maakten allemaal de beginnersfout dat we in groene kaarsen investeren om de boot maar niet te missen (FOMO).
- Zelfs de toppers hebben onderdelen van trading waar ze zich beter niet aan kunnen wagen (leveraged).

Het is dus veel doen, en uitvinden wat voor jou werkt. Enjoy!

Maktub

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrKennedy1985
Ronald.42 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:24:
Geen moeite met volatiliteit. Ik heb al 11 jaar een relatie met dezelfde vrouw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Aan de koers te zien heb ik niets gemist?

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKennedy1985
MrMrq schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:31:
Je wordt op je wenken bediend @MrKennedy1985. Meteen feedback van enkele mensen die ik tot het neusje van de crème van de toppers hier reken.

Wat je daar alvast uit kan leren:
- De één is bereid BTC te shorten, de ander vindt dat not done.
- De een is beter als het omhoog gaat, de ander op de weg terug.
- We maakten allemaal de beginnersfout dat we in groene kaarsen investeren om de boot maar

niet te missen (FOMO).
- Zelfs de toppers hebben onderdelen van trading waar ze zich beter niet aan kunnen wagen (leveraged).

Het is dus veel doen, en uitvinden wat voor jou werkt. Enjoy!
Mijn dank is groot, ook voor de response idd.

Ik wens jullie allemaal grote rijkdom en zal af en toe nog wel eens een vraagje stellen of even doorgeven hoe mijn crypto avontuur verloopt. Fijne avond iig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
@MrKennedy1985
Ik heb 40 rovers klaarstaan, ze rijden nu nog op een kameel, maar willen ook graag motorrijden, dus pas op met wat je hier allemaal neerzet.
Maar verder succes en ook een fijne avond :)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:36:
@MrKennedy1985
Ik heb 40 rovers klaarstaan, ze rijden nu nog op een kameel, maar willen ook graag motorrijden, dus pas op met wat je hier allemaal neerzet.
Maar verder succes en ook een fijne avond :)
Ook is het uitkijken voor een mysterieuze man met een boormachine toch?

Hoe gaat het daarme eigenlijk @MicroWhale :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
MrKennedy1985 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:33:
[...]

Geen moeite met volatiliteit. Ik heb al 11 jaar een relatie met dezelfde vrouw ;)
Ik al 18 jaar en nog regelmatig spijt van :+

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1tc9JFY.png

En toch blijft de koers hetzelfde... zit ie vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Seriously, zit aggr vast? Zie 8 trades, laatste al van 2m geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:14
JDx schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:42:
Seriously, zit aggr vast? Zie 8 trades, laatste al van 2m geleden.
Laag volume, bijna geen prijsbewegingen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Zit Tweakers ook vast? Zit ik vast? Where am I? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Nopheros schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:44:
[...]

Laag volume, bijna geen prijsbewegingen op dit moment.
Oh gelukkig, dacht dat ik in een timeloop zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

MrKennedy1985 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:35:
[...]

Mijn dank is groot, ook voor de response idd.
Ja sorry, we waren gewoon even uit balans. jij gebruikt namelijk als1 van de weinigen de slowchat waar die eigenlijk voor is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:49
Één vraag eigenlijk. Hoeveel tijd heeft het jullie gekost om iets met gevoel te krijgen bij week of day trading?
Ondanks dat ik de DCA strategie hanteer heb ik daarnaast ook een trade pot(je).

Vanaf dag 1 heb ik een heel goed gevoel bij day traden en dan vooral by high and sell low, Werkt in 99 van de 100 trades uitstekend ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:00

resusaapje

h less

JDx schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:44:
[...]

Oh gelukkig, dacht dat ik in een timeloop zat.
Groundhog day?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A9FHrYXlBWt36zH9xcIn3j289_c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6heAVPf20iStnFGKXMzBBXGK.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:44
anti elppa schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:19:
Die 3 jaar klopt wel. En wat ook klopt is dat het niet voor iedereen weg gelegd is. Ik maak nu na 9 jaar (naast hodl) redelijk constant winst met trades. Begonnen in 2013. Sinds 2017 ook leverage trading gaan doen. 1 ding doe ik niet meer en dat is leverage traden in een bearmarkt. Ik ben zelf altijd meer bull dan bear en dat levert geregeld ongewenste mailtjes op tijdens een bearmarkt :X :X ....dat doe ik dus niet meer
Ik merkte dat ook, maar je leert al doende en de ervaring komt vanzelf. Ik ben in maart pas begonnen met leverage traden en in het begin pakte ik grote winsten toen de koers onder de 50k dook waren vrijwel al mijn trades zonder resultaat en dan gaat je handelspot rap in rook op. Sinds we boven de 32k zijn gebroken pak ik weer iedere dag winsten. Met name deze range tussen de 39 en 40k is echt aantrekkelijk omdat je meerdere keren per dag winst kunt pakken met scalpen :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik heb zo'n gevoel dat het geen kwaad kan om vannacht ergens een wekkertje te zetten. Ik zet weer een filmpje op, niks te beleven hier ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Don't forget your booties cause it's cold out there.
Waarom weet ik allemaal van die nutteloze dingen, raar spul die hersenen, je zou verwachten dat je ze nuttiger kan gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

JDx schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:18:
Ik heb zo'n gevoel dat het geen kwaad kan om vannacht ergens een wekkertje te zetten. Ik zet weer een filmpje op, niks te beleven hier ^^
Ouwe reus. Ben je morgen vrij?
Gaan we hengeltje werpen?

Volgens mij moet je eens achter die schermpjes vandaan. :>

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Aarebe1 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:20:
[...]

koop je dan ook steeds een nieuwe, of moet iemand ze opduiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

twain4me schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:21:
[...]

koop je dan ook steeds een nieuwe, of moet iemand ze opduiken?
Opduiken is wel het voordeligst. Kan je weer wat sats aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Aarebe1 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:20:
[...]

Ouwe reus. Ben je morgen vrij?

Volgens mij moet je eens achter die schermpjes vandaan. :>
Heb net nog 15km gefietst hoor, nouja net, toen het nog licht was en op bezoek geweest, met de auto weg geweest, met de hond gespeeld, chinees gegeten, mining kast in elkaar geschroefd, azijn in de tuin gegooid, verder was het wel grotendeels CS:GO en PUBG ja :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Aarebe1 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:23:
[...]

Opduiken is wel het voordeligst. Kan je weer wat sats aanschaffen.
Bovendien heb je bij het opduiken tenminste nog kans om een vis te vangen als je er één tegenkomt.

Over vis gesproken, morgen ga ik zelf zalm roken, ben echt benieuwd of het lukt en hoe het gaat smaken! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

YES schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:26:
[...]

Bovendien heb je bij het opduiken tenminste nog kans om een vis te vangen als je er één tegenkomt.

Over vis gesproken, morgen ga ik zelf zalm roken, ben echt benieuwd of het lukt en hoe het gaat smaken! :*)
hoe ga je het doen? met een beetje rookhout in een pan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
JDx schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:26:
[...]

Heb net nog 15km gefietst hoor, nouja net, toen het nog licht was en op bezoek geweest, met de auto weg geweest, met de hond gespeeld, chinees gegeten, mining kast in elkaar geschroefd, azijn in de tuin gegooid, verder was het wel grotendeels CS:GO en PUBG ja :9
Op je hometrainer met je virtual reality set op je kop telt niet hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
[...]

Zalm roken is super, heb ik ook al eens gedaan met een buurman we waren mooi vrolijk toen de zalm klaar was.
Kilo zalm aan 1 stuk op de huid in een rooktonnetje met Cocos eierkolen en eikenhout.

Duurt lang kost veel bier maar verdomde lekker.

Veel plezier en eet smakelijk. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
[...]

Warm of koud?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
twain4me schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:30:
[...]

hoe ga je het doen? met een beetje rookhout in een pan?
Koud roken op mijn Weber.
Dus rookmot in zo'n cold smoke generator en het aan het begin aansteken. Ik ga het snachts doen zodat het niet te warm wordt. Ik heb een heel aantal recepten/instructies gelezen over hoe het moet en werkt en het lijkt best simpel, maar ik ben echt benieuwd of het ook zo simpel is.

Overigens is de voorbereiding ook gewoon 48 uur. 24 uur in zout/kruiden-mengel liggen en daarna 24 uur drogen. Vervolgens 8-10 uur roken en daarna nogmaals 24 uur in de koelkast laten liggen om de smaken goed 'door de zalm' te laten trekken.

Vind het echt fascinerend en ben dan ook erg benieuwd of het lukt. De lokale visboer waar ik de zalm kocht was ook laaiend enthousiast dat ik dat ging doen en gaf me meteen korting op de zalmzijde omdat hij blij was dat ik bij hem bestelde ipv het via internet te bestellen. Goeie vent, en slim, want vanaf nu koop ik al mijn vis hoe dan ook bij hem :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ronald.42 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:33:
[...]

Zalm roken is super, heb ik ook al eens gedaan met een buurman we waren mooi vrolijk toen de zalm klaar was.
Kilo zalm aan 1 stuk op de huid in een rooktonnetje met Cocos eierkolen en eikenhout.

Duurt lang kost veel bier maar verdomde lekker.

Veel plezier en eet smakelijk. d:)b
Jeetje, ik heb ook echt een zalmzijde met huid van 1 kilo, haha.
Overigens heb ik geen rookton maar een Weber en dat schijnt ook prima te kunnen.

Ik ga hem 's avonds laat aanzetten en laat hem dan de hele nacht roken, omdat het overdag eventueel te warm zou kunnen worden buiten.

Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
YES schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:36:
[...]

Jeetje, ik heb ook echt een zalmzijde met huid van 1 kilo, haha.
Overigens heb ik geen rookton maar een Weber en dat schijnt ook prima te kunnen.

Ik ga hem 's avonds laat aanzetten en laat hem dan de hele nacht roken, omdat het overdag eventueel te warm zou kunnen worden buiten.

Ben erg benieuwd!
Dat gaat ook prima, ik heb de rookton ook niet meer.
Tegenwoordig alles in de Black bastard.

En inderdaad eerst een badje met pekel en eventueel kruiden naar smaak.
En dan drogen in de koelkast dan ziet hij eruit alsof hij in de eiglans lak staat.

Ik doe wel warm roken met een kernthermometer en dan moet je bier drinken tot hij piept.

Maar het is mooi werk. Ook lekker zelf kipfilet roken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ronald.42 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:42:
[...]
Ik doe wel warm roken met een kernthermometer en dan moet je bier drinken tot hij piept.
De kern van BBQ in één zin :+

En ik ga, als de zalm mooi lukt, ook wel andere dingen proberen te roken.

Even om de mods niet al teveel werk te bezorgen: BTC blijft wel een beetje sideways gaan hè? Wanneer actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Geen idee.
Vanmorgen mijn btc voor de 40500 die ik gister in mijn hoofd had van de hand gedaan.
En later weer opgepikt voor 39500.
Dat zijn geen schokkende profits maar we kunnen er weer een paar karretjes boodschappen voor halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

YES schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:45:
[...]

Even om de mods niet al teveel werk te bezorgen: BTC blijft wel een beetje sideways gaan hè? Wanneer actie?
agh ik ben al de hele dag ontopic, klein beetje krediet hebben we dan toch wel opgebouwd :+
En ik ga, als de zalm mooi lukt, ook wel andere dingen proberen te roken.
ananas zeker een keer doen..

when lambo when moon when Tbone when Tomahawk... when... when........... -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 09-09 04:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jnPjTBNmiH9XVClHbYlipBoXZ4k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aIMaCT7aSJORYVC6xfefYoSU.webp?f=user_large???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
twain4me schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:54:
[...]

agh ik ben al de hele dag ontopic, klein beetje krediet hebben we dan toch wel opgebouwd :+
Laten we het hopen :+
ananas zeker een keer doen..

when lambo when moon when Tbone when Tomahawk... when... when........... -O-
Haha, ik lust, tot nu toe in mijn leven, maar één ding écht niet en dat is ananas. Dus ehh, nee dank je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Dat is zo goedkoop, dat kan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
twain4me schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:57:
[...]

Dat is zo goedkoop, dat kan altijd.
Jij hebt dan zeker ook zo`n luxe aluminiumfolie in je doos om hem droog te houden zeker? Aldi accepteert geen crypto, dus geen schultenbrau for me :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

JW04 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 00:00:
[...]
Jij hebt dan zeker ook zo`n luxe aluminiumfolie in je doos om hem droog te houden zeker? Aldi accepteert geen crypto, dus geen schultenbrau for me :(
Eerst zooi met statiegeld verzamelen, dat prop je in een apparaat, dan krijg je een soort paperwallet en dan kan je daarmee betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:20

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Zit ik opeens in het bbq topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

ApC_IcE schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 00:05:
Zit ik opeens in het bbq topic?
De hipsterbaard heb je al, dus je past er prima bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
twain4me schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 00:04:
[...]

Eerst zooi met statiegeld verzamelen, dat prop je in een apparaat, dan krijg je een soort paperwallet en dan kan je daarmee betalen.
Ik ben niet bekend met statiegeld, is dat iets op de BSC? Is de marketing al gestart? when burn??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
BBQ?? wel ontopic blijven toch? ;)
Afbeeldingslocatie: https://cdn.webshopapp.com/shops/210887/files/347714516/890x820x2/lotta-bull-lotta-bull-bbq-rub-deal.jpg

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

JW04 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 00:07:
[...]
Ik ben niet bekend met statiegeld, is dat iets op de BSC? Is de marketing al gestart? when burn??
Neej dat is Hertha, wij eten Bertha, wel op blijven letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Ik ga maar eens van een lambo en stukjes bertha dromen

Als koeien minder lekker waren, zouden er dan meer of minder bulls zijn voor een bullrun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
twain4me schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 00:16:
Als koeien minder lekker waren, zouden er dan meer of minder bulls zijn voor een bullrun?
Als dat inhoud dat bulls lekker zijn zou dat maar zo kunnen.

Was er ook niet zoiets met kippen en haantjes.
Dat de haantjes om zeep geholpen worden omdat de kippetjes meer opleveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
is de Paypal nieuws al langs gekomen? :o

https://techcrunch.com/20...YEeEzRmRJJbqONkiq1wfwlrja
PayPal details its digital wallet plans for 2021, including crypto, Honey integration and more
MOOOON!!!!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Net even lekker buiten staan pissen en er is inderdaad een beetje moon.
Ik heb stille hoop dat vandaag nog net een kleine groen kaarsje wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43
Ronald.42 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 00:43:
Net even lekker buiten staan pissen en er is inderdaad een beetje moon.
Ik heb stille hoop dat vandaag nog net een kleine groen kaarsje wordt.
Lekker man, beetje je buxus dood zeiken, spetters urine tegen je benen aanvoelen kletsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
StevenzeN schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 00:45:
[...]

Lekker man, beetje je buxus dood zeiken, spetters urine tegen je benen aanvoelen kletsen.
De buxus wordt hier al opgevreten door de buxus mot.
Heb lekker tegen de hedera staan spetteren die is niet dood te krijgen kan ik je vertellen.

En nog wat extra fiat om in btc te dumpen net als die andere fooi die de Amerikanen toen kregen :+

** Offtopic **

[ Voor 53% gewijzigd door Taro op 30-07-2021 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FYQdJY47LjtgW9OCbrKOOV8xhbE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iuCJzBLaD2JkjpEvm6QNFKnX.jpg?f=fotoalbum_large

Gaat het lukken? Die kleine groene kaars voor vandaag..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
** Knip ** geen idee welk vanaf welk bedrag wel..... 1 Bitcoin will do 😊

[ Voor 35% gewijzigd door Taro op 30-07-2021 09:27 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
** Offtopic **

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 30-07-2021 09:24 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43
** Knip, correct! **

Maar sowieso verstandig om deze discussie buiten dit topic te houden denk ik.

[ Voor 60% gewijzigd door Taro op 30-07-2021 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
StevenzeN schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 01:51:
[...]
** Knip **
Maar sowieso verstandig om deze discussie buiten dit topic te houden denk ik.
Op het nippertje een groene...

** Offtopic **

Voor de rest past dit inderdaad niet in dit topic :)

[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 30-07-2021 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
groen? daily close is bij mij rood!
Opassen misschien, de beren gaan los? 👀

Eth daarentegen wel gelukt 👌

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 30-07-2021 02:16 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:44
ETH staat weer op 2400 :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

De FOMO was niet onterecht :+

Wel lekker inhaalslagje op BTC, maar nu is het kiezen zakt ETH terug of volgt BTC eerder.

Ben bang dat ETH wel weer terug zakt.

[ Voor 155% gewijzigd door JDx op 30-07-2021 06:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

** Offtopic **

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 30-07-2021 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UJ5xqjlm0IIrRmV7XXgvZbe8dHc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/phTaSCUNHmct8DMT5yyyuuAK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Laten we het hier gewoon over crypto houden. Er is een Corona topic, er is veel over te zeggen.

Jammer dat die 40K nog steeds niet doorbroken is! Mar wel eindelijk ruimte voor alts, de defi projecten gaan goed uni, link, aave.

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 30-07-2021 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Tijdens het ping pong van BTC zijn er alts die 5 a 6 dagen op een rij niets anders doen dan stijgen (op wat gerommel na)
ARK: + 25 eurocent sinds de laatste dip
ICX: + 19 eurocent sinds de laatste dip (met vallen en opstaan)
NMR: + 8 euro sinds de laatste dip.

Enz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

BootjeVaren schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 19:19:
[...]

Met leverage zit ik graag aan de knoppen :p Ik ben toch sowieso een slechte slaper/nachtraaf.
Ah, Leverage. Ja, dan wil je zeker aan de knoppen zitten.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

malarkan schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:37:
[...]

Ook is het uitkijken voor een mysterieuze man met een boormachine toch?

Hoe gaat het daarme eigenlijk @MicroWhale :P
Haha, geen idee hoe het daar mee gaat. Zolang ik nog moet werken voor mijn centen, de verbouwing van mijn keuken nog niet klaar is en het zulk mooi weer blijft (zodat ik lekker kan trainen voor mijn triathlon), gebeurt er bizar weinig aan dat verhaal vrees ik. :o :|

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Sluw schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 07:33:
[...]

Laten we het hier gewoon over crypto houden. Er is een Corona topic, er is veel over te zeggen.

Jammer dat die 40K nog steeds niet doorbroken is! Mar wel eindelijk ruimte voor alts, de defi projecten gaan goed uni, link, aave.
die 40k komt vanzelf wel, we blijven er bij in de buurt, en dat is erg positief. zo gaan we vanzelf wel een keer goed door.
Dat die alts opveren is juist niet positief op dit punt.....maargoed dat heb ik al 100x gezegd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
anti elppa schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 08:00:
[...]

die 40k komt vanzelf wel, we blijven er bij in de buurt, en dat is erg positief. zo gaan we vanzelf wel een keer goed door.
Dat die alts opveren is juist niet positief op dit punt.....maargoed dat heb ik al 100x gezegd
Het is op zich wel positief maar in juni en juli zijn we er ook een paar keer in de buurt geweest om daarna weer weg te zakken richting 32-34k. Als dit te lang duurt kan de boel weer inzakken om later weer een poging te wagen. Beide niet heel erg maar ik ben wel toe aan het moment dat die 40k van resistance naar support gaat O-)

Edit: lees op twitter dat er vannacht een mooi schouwspel is geweest met veel verkoopdruk en hele grote buyorders om de boel op dit niveau te houden. Organisch sideways.

[ Voor 11% gewijzigd door Sluw op 30-07-2021 08:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Sluw schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 08:06:
[...]

Het is op zich wel positief maar in juni en juli zijn we er ook een paar keer in de buurt geweest om daarna weer weg te zakken richting 32-34k. Als dit te lang duurt kan de boel weer inzakken om later weer een poging te wagen. Beide niet heel erg maar ik ben wel toe aan het moment dat die 40k van resistance naar support gaat O-)

Edit: lees op twitter dat er vannacht een mooi schouwspel is geweest met veel verkoopdruk en hele grote buyorders om de boel op dit niveau te houden. Organisch sideways.
hmm zie dat niet echt terug in de volume's dat het echt spectaculair zou zijn geweest. Lager volume dan de rest van de week, 1/3e van maandag zelfs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Sluw schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 08:06:
[...]

in juli verder niet en in juni was de situatie wel echt anders. De hele opbouw er naar toe is anders, de orderboeken, te kort achter de dump etc etc. In mei kwamen we er ook nog een keer maar dat was in de bounce wat niets zegt verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
MicroWhale schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 07:58:
[...]

Haha, geen idee hoe het daar mee gaat. Zolang ik nog moet werken voor mijn centen, de verbouwing van mijn keuken nog niet klaar is en het zulk mooi weer blijft (zodat ik lekker kan trainen voor mijn triathlon), gebeurt er bizar weinig aan dat verhaal vrees ik. :o :|
Haha geen briljante brainwaves tijdens het trainen dus? ;) :(:)

zeer begrijpelijk overigens, lekker genieten van de dingen die nu kunnen en minder van dingen die moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
malarkan schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 08:09:
[...]

hmm zie dat niet echt terug in de volume's dat het echt spectaculair zou zijn geweest. Lager volume dan de rest van de week, 1/3e van maandag zelfs.
Ben het ook aan het opzoeken… vooral veel los geschreeuw en ome Ben met deze tweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
De Nasdaq future staat op -1.4% en de S&P op -0.8%. Iemand een verklaring? China die bedrijven onder druk zet? En gaan we nu weer rekt?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Sluw schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 08:12:
[...]

Ben het ook aan het opzoeken… vooral veel los geschreeuw en ome Ben met deze tweet.

[Twitter]
Naja als er 2 kleine volumes tegen elkaar aanduwen kan dat wel spannend zijn geweest natuurlijk, wie geeft het als eerste op. Nu lijkt het toch weer een gelijkspel overigens. Mmaar om het spectaculair te noemen...

Je kunt het ook omdraaien want de buyers hadden dan ook de kans om de koers wat omhoog te duwen, maar kregen teveel druk van boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:09
Eth weer bezig met een inhaalslag op btc. Komt wel goed zie je wel.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
malarkan schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 08:15:
[...]

Naja als er 2 kleine volumes tegen elkaar aanduwen kan dat wel spannend zijn geweest natuurlijk, wie geeft het als eerste op. Nu lijkt het toch weer een gelijkspel overigens. Mmaar om het spectaculair te noemen...

Je kunt het ook omdraaien want de buyers hadden dan ook de kans om de koers wat omhoog te duwen, maar kregen teveel druk van boven.
Zoals ik het nu begrijp zag ‘t er gewoon naar uit dat het een rode candle zou worden, bulls beginnen iets te vroeg met een pump en daardoor was er bearish weerstand. Op zich niet zo heel spannend in ‘t grote plaatje inderdaad. Mocht ik toevallig nog iets tegenkomen dan dump ik t hier wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

malarkan schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 08:11:
[...]

Haha geen briljante brainwaves tijdens het trainen dus? ;) :(:)

zeer begrijpelijk overigens, lekker genieten van de dingen die nu kunnen en minder van dingen die moeten.
Schrijven is ook een ding dat niet moet... probleem is wel dat je daar inderdaad een creatieve brainwave voor nodig hebt die je inspiratie geeft. Daardoor gaat het als vanzelf. Sinds de lockdown vorig jaar is dat echt compleet weg (zowel in schrijven als in muziek). Meestal komt dat wel weer terug, maar dat corona-gedoe heeft toch wel wat gedaan. Denk dat het komt omdat je vooral geinspireerd raakt door echte mensen. En die zie ik niet zoveel meer. :/

Pagina: 1 ... 70 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!