daarom heb ik net een stukje BTC/ETH verkocht. Ik vermoed dat we op korte termijn wel wat zakken, dus dan koop ik daar wel weer intwain4me schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:39:
[...]
De strategie is de berg af hodlen en dan niet verkopen als dat lukt heb je het goed gedaan daarna ga je dromen van je lambo bij de nieuw ATH... de vraag is hodl je die ATH ook?
Ik heb over een top heen hodlen nooit begrepen.. maar om 1 of andere reden denken veel mensen die op het laatste moment hun halve huishouden nog in een moon shot mikken nog steeds dat een nagenoeg verticale stijging eeuwig door kan gaan als iedereen er maar in geloofd. En nog bijzonderder dat de volgende piek hoger zal zijn.
Winst nemen en verlies beperken moet imho gewoon gebeuren anders ben je idd echt alleen maar aan het hopen. volgens mij kan je dan beter een staatslot kopen.
Het is voor mij ook nog steeds nieuw, maar ik heb inderdaad wel door dat je tussendoor je winsten moet pakken. Ik heb al genoeg piekjes gemist, Liever 50 cent winst dan X verlies.
Nu even in de gaten houden of we niet keihard gaan moonen, zou zomaar kunnen met mijn geluk