[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.084 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 22:08
Ascending triangle op de hourly bijna in de punt..
Nog maximaal een uur of 9/10, binnen die periode zal BTC wel een uitbraakje doen.
Naar boven zou zeer bullish zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:31
YES schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:25:
Ben benieuwd of BTC een groene kaars gaat neerzetten vandaag, voor de negende dag op rij. Vooralsnog gaat het best leuk maar aangezien het een soort van bekend feitje is dat er nog nooit 9 groene candles op rij zijn geweest heb ik ergens het vermoeden/gevoel dat er nog wel eens een dump in zit, puur omdat veel mensen angst hebben voor de rode kaars en hun winst gaan nemen. Puur gevoel en verder alleen op zoiets vaags gebaseerd, maar ik zit daardoor nu zelf te dubben of ik even uitstap..

Want als er wel een 9e groene candle neergezet wordt kan dat ook een psychologische barrière zijn die doorbroken wordt in positieve zin :+
kijk ff paar pagina's terug, in the early days best wel een aantal keer meer dan 9 kaarsen gehad hoor

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10:52
Natuurlijk gaan we verder omhoog!
Er is geen enkele reden voor een dip. Op donderdag.

:+

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Pak nu wel wat meer op Quant dan ik verloren heb op Enjin, QNT op 12% 13% op het uur.

[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 29-07-2021 13:10 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

JDx schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:45:
[...]

Graantje meepikken, dikke pump geweest, net dipje, je kan nog met het bootje mee.
Pff zo maar voor 50% uit het bootje stappen, de tering... wat een stijging.

Helemaal eruit op 151, was heel even 157, no need for greed.

[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 29-07-2021 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:13

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-74A040GtYVIcT667oQLJ3TVdQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qg5KJFtn7lBIlO1iYPnnBfNn.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Is kijken of we een close buiten de triangle krijgen. Wordt dan wel een leuke daling weer...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ook de daling vind ik totnutoe niet overtuigend.

Klop klop op ongelakt hout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
Denk dat we voorlopig nog wel even blijven stuiteren tussen 38500 en 40700..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

ScuL schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:04:
Denk dat we voorlopig nog wel even blijven stuiteren tussen 38500 en 40700..
Mooi geweest nu, morgen weer cheap inkopen ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 00:04
Man man man, die retests....

Afbeeldingslocatie: https://www.tvvantoen.nl/wp-content/uploads/Doet-ie-t-of-doet-ie-t-niet-screen.jpg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:20
Hier nog wat hopium, we knaller zo door die 41k heen :)
Gister grootste outflow of BTC sinds 2016.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dkm1UxEb9GL1MOCVXrLfA3_jSXg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kXRnKc6EDt18swbGpJwjAU2K.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:08

YES

Moderator General Chat
Egeau schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:41:

[Afbeelding]
Dit betekent, als ik het goed begrijp, Bitcoin die van exchanges afgehaald is (naar wallets bijv.) en dus op de exchanges voor meer schaarste zou kunnen zorgen wanneer veel buy orders geplaatst worden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
YES schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:51:
[...]

Dit betekent, als ik het goed begrijp, Bitcoin die van exchanges afgehaald is (naar wallets bijv.) en dus op de exchanges voor meer schaarste zou kunnen zorgen wanneer veel buy orders geplaatst worden?
correct

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:08

YES

Moderator General Chat
Thanks, dat is op zich wel positief inderdaad :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Laatst online: 29-08 09:34
Ik heb aan dat kleine dipje van net in ieder geval nog iets meer BTC kunnen verdienen. #thinkpositive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jnaaazer
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08:07
Mag ik vragen wat jullie exit strategie is als een coin een flinke stijging heeft?
Ik doe nu meestal gewoon holden maar het is verleidelijk om bij een 10% stijging op een dag wat te gaan afromen.
En ik snap bij daytraders die verkopen eerder maar is er ook ergens een middenweg?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -W0kk3L-
Exit strategie?! It's all or nothing, damnit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Egeau schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:41:

[Afbeelding]
Als je de prijzen van die bullrun even doortrekt naar die van nu krijg je nog meer hopium. Toen deed BTC grofweg een 20x. Hahhahaha.... Ik vrees niet dat dat hem gaat worden, Als hij maar een kwart (5x40k=200k) daarvan zou doen ben ik blij. Maar wie weet. :D _O-

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:32
Vanaf welk bedrag is een wallet/externe wallet zinvol? Of sowieso bij elk bedrag? (Ik ben nieuw)
Gr Beug

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:20
YES schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:51:
[...]

Klopt helemaal. Modelletje is natuurlijk niet helemaal waterdicht maar je ziet ook best vaak dat de koers stijgt als er een grote outflow is en bij een grote inflow dat de koers omlaag gaat. Laten we hopen dat het deze keer klopt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Jnaaazer schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:59:
Mag ik vragen wat jullie exit strategie is als een coin een flinke stijging heeft?
Ik doe nu meestal gewoon holden maar het is verleidelijk om bij een 10% stijging op een dag wat te gaan afromen.
En ik snap bij daytraders die verkopen eerder maar is er ook ergens een middenweg?
Het ligt ook een beetje aan de resistance levels die een bepaalde coin heeft. Het is aan te raden om altijd naar de kaart te kijken of daar resistance zones liggen. Neem als voorbeel BTC nu wij zitten tegen de resistance van 40,5/41 aan te tikken. Als je je target net boven die resistance ligt kan het zijn dat je order niet gehit wordt.

Kortom altijd even naar de chart kijken dat is mijn motto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De helft verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:27
Beug schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:04:
Vanaf welk bedrag is een wallet/externe wallet zinvol? Of sowieso bij elk bedrag? (Ik ben nieuw)
Gr Beug
Vanaf het moment dat de aanschaf prijs van zo'n apparaat maar een klein deel uitmaakt van je winst.

Sommigen kopen er meteen 2, mocht er 1 defect gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
En sowieso extern en nooit op de exchange site zelf? Ik zit pas op bitvavo. Ben nieuw en ga mij goed verdiepen in hoe alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Beug schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:09:
En sowieso extern en nooit op de exchange site zelf? Ik zit pas op bitvavo. Ben nieuw en ga mij goed verdiepen in hoe alles werkt.
Ik laat het tot nu toe lekker op meerdere exchanges staan d:)b

Wel verspreid dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 15:58
Beug schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:09:
Als je niet met (voor jezelf bepaald) grote bedragen handeld en het gemak wil hebben om snel weer uit te kunnen cashen zou ik ze lekker op Bitvavo laten staan, kun je in advanced view zelfs nog eventueel een veiligheid inbouwen door stoploss te zetten.

Een hardware wallet kost geld en een softwarewallet is niet veel veiliger dan een Bitvavo (of zelfs minder veilig?)

En elke transactie van en naar de exchange kost je geld/coins dus naar je wallet kost en terug van wallet naar exchange kost weer.
Bij "kleine" bedragen is dit niet de moeite waard.

[ Voor 6% gewijzigd door Acidrain op 29-07-2021 15:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Idd, net nog gedaan, QNT op 157 voor de helft en op 151 alles (had gekocht op 114).

Als ie dan alsnog ineens piekte, kon ik de rest nog meepikken met winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mijn strategieën:
- BTC: Ver boven 100k helft verkopen (om deels opnieuw in te kopen in de bear, rest eruit, zie onder)
- ETH: Ver boven 20k helft verkopen (om deels opnieuw in te kopen in de bear, rest eruit, zie onder)
- DOT: Bij 1k de helft verkopen (winst, zie onder)
- KSM: Bij 3k de helft verkopen (winst, zie onder)

Lijkt krankzinnig, maar ik zit er dan ook voor de lange termijn in met gedachte om pensioen op te bouwen. Het interesseert me dus niet of die prijs dit jaar of over 10 jaar gerealiseerd wordt. De winst hiervan gaat naar lower-risk producten die veiliger zijn en gegarandeerd een bepaald % opleveren. Zoals 8% op EUR bij Nexo.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beug schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:04:
Gr Beug
Hang er vanaf, staan je coins nu op een exchange?

Stel dat die exchange plotseling offline zou gaan, zou je dan een dag balen of er weken wakker van liggen?

Wil je de crypto direct beschikbaar hebben om in te kunnen spelen op volatiele prijsschommelingen?

Hangt dus ook deels af van je persoonlijke strategie. Eigen keys in beheer is wel mijn faforiet; not your keys, not your coins. Een software wallet zou je ook kunnen overwegen voor de kleinere bedragen.

Persoonlijk heb ik overal wel wat staan. Op diverse exchanges shitcoins en fiat, op enkele software wallets en paper wallets, en voor de grootste pluk BTC een hardware wallet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Huh kun je crypo ook verkopen dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Servor schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:18:
Haha, ja dat kan, maar op een of andere manier zit je er na een tijdje toch weer gewoon mee. Heel vreemd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Servor schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:18:
In de dip, en dan hoger weer terugkopen met fomo...

Tenminste, zo doe ik het vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:20:
[...]

In de dip, en dan hoger weer terugkopen met fomo...

Tenminste, zo doe ik het vaak.
Lekker groene candles chasen, ging net goed, meestal fout 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:18:
[...]

Hang er vanaf, staan je coins nu op een exchange?

Stel dat die exchange plotseling offline zou gaan, zou je dan een dag balen of er weken wakker van liggen?

Wil je de crypto direct beschikbaar hebben om in te kunnen spelen op volatiele prijsschommelingen?

Hangt dus ook deels af van je persoonlijke strategie. Eigen keys in beheer is wel mijn faforiet; not your keys, not your coins. Een software wallet zou je ook kunnen overwegen voor de kleinere bedragen.

Persoonlijk heb ik overal wel wat staan. Op diverse exchanges shitcoins en fiat, op enkele software wallets en paper wallets, en voor de grootste pluk BTC een hardware wallet.
Staan gewoon op Bitvavo.
Heb gespreid over enkele crypto's (BTC, XRP, ETH en ADA) en voor relatief lage bedragen (imo).
Ben niet meteen van plan om te daytraden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Beug schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:25:
[...]

Staan gewoon op Bitvavo.
Heb gespreid over enkele crypto's (BTC, XRP, ETH en ADA) en voor relatief lage bedragen (imo).
Ben niet meteen van plan om te daytraden.
Het is een afweging die alleen jij kunt maken.

Bitvavo heeft de private keys van jouw crypto wallets en beheren dus je crypto. Als zij dat kwijtraken ben jij het ook kwijt, zo simpel is het. Je funds vallen niet onder de bankgarantie.

Beheer je zelf je private keys dan ligt die verantwoording bij jezelf. Dan kun je ze natuurlijk ook kwijtraken, maar je hebt er wel zelf de controle over.

Er zitten risico's aan het bewaren op een exchange maar ook risico's als je ze zelf bewaart, bijvoorbeeld als je laconiek omgaat met de opslag van je seedphrase.

Niets is daarmee 100% veilig, opslaan bij een exchange draait om vertrouwen. Opslag bij jezelf betekend controle.

Als je ze besluit op Bitvavo te laten staan (wat ik zelf ook doe met bescheiden bedragen) zorg dan dat je 2FA ingeschakeld hebt en een degelijk wachtwoord beheer, en vermijd als het kan zoveel mogelijk malafide plugins in je browser.

Er is niets mis met bewaren van wat funds op exchanges, zolang je maar wel bewust bent van de risico's die daar aan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 22:35

watercoolertje

Untertitel

-W0kk3L- schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:00:
Exit strategie?! It's all or nothing, damnit! ;)
Je bent je bewust dat ook dat gewoon een strategie is?

Zelfs (bewust) geen strategie aanhouden .... is een strategie -O-

[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 29-07-2021 15:43 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:41:
[...]

Het is een afweging die alleen jij kunt maken.

Bitvavo heeft de private keys van jouw crypto wallets en beheren dus je crypto. Als zij dat kwijtraken ben jij het ook kwijt, zo simpel is het. Je funds vallen niet onder de bankgarantie.

Beheer je zelf je private keys dan ligt die verantwoording bij jezelf. Dan kun je ze natuurlijk ook kwijtraken, maar je hebt er wel zelf de controle over.

Er zitten risico's aan het bewaren op een exchange maar ook risico's als je ze zelf bewaart, bijvoorbeeld als je laconiek omgaat met de opslag van je seedphrase.

Niets is daarmee 100% veilig, opslaan bij een exchange draait om vertrouwen. Opslag bij jezelf betekend controle.

Als je ze besluit op Bitvavo te laten staan (wat ik zelf ook doe met bescheiden bedragen) zorg dan dat je 2FA ingeschakeld hebt en een degelijk wachtwoord beheer, en vermijd als het kan zoveel mogelijk malafide plugins in je browser.

Er is niets mis met bewaren van wat funds op exchanges, zolang je maar wel bewust bent van de risico's die daar aan zitten.
Bedankt voor de uitleg, zo bekijk ik het ook.
2FA had ik al meteen geactiveerd. Ik zit er dus in voor de long run, of die nu negatief of positief is. Staken, is dat iets waar jullie jullie mee bezig houden? En hebben jullie goede bronnen voor mezelf te verdiepen in TA? Vind het wel interessant als ik wat geavanceerder kan kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
watercoolertje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:42:
[...]

Klopt, maar geen exit strategie. Wanneer ik crypto de rug toekeer kan van veel factoren afhangen die ik nu wellicht nog niet eens inzichtelijk heb. Dat kan over 20 jaar zijn, maar ook over 10 minuten. En echt, op zijn vroegst pas over 10 minuten... ik zit aan de koffie...

[ Voor 12% gewijzigd door -W0kk3L- op 29-07-2021 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik ben terug in de ETH, heb er een vaag FOMO gevoel bij opeens, duurder gekocht dan verkocht, maar door de Quant uitstap heb ik nu toch meer ETH dan vanmorgen.

Alles of niets, anders weer een paar dagen in de USDC (tenminste wat op Coinbase staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-09 15:08
watercoolertje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:42:
[...]

Geen exit strategie. Fiat gaat toch ten onder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-09 21:17
Beug schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:47:
[...]

2FA had ik al meteen geactiveerd. Ik zit er dus in voor de long run, of die nu negatief of positief is. Staken, is dat iets waar jullie jullie mee bezig houden? En hebben jullie goede bronnen voor mezelf te verdiepen in TA? Vind het wel interessant als ik wat geavanceerder kan kijken..
Bij bitvavo zet je het aan en kijk je er nooit meer naar om
Er zijn andere mogelijkheden die meer rendement opleveren, maar daar weet ik het fijne niet van

Het voordeel van bitvavo is dat je het niet vast hoeft te zetten voor een bepaalde tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:25
Beug schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:47:
[...]

Het belang van TA is afhankelijk van je strategie. Wil je je meer focussen op het traden en coins regelmatig kopen en verkopen, dan is je verdiepen in TA zeker aan te raden. Zit je erin met een lange tijdshorizon dan zou ik me voornamelijk verdiepen in de fundamentals van een project. Je verdiepen in de fundamentals helpt je om een wat meer langere termijn blik te krijgen je investering.

Om meer te leren over TA kan ik je youtube video's van crypto cred wel aanraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
jvel92 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:11:
[...]

Het belang van TA is afhankelijk van je strategie. Wil je je meer focussen op het traden en coins regelmatig kopen en verkopen, dan is je verdiepen in TA zeker aan te raden. Zit je erin met een lange tijdshorizon dan zou ik me voornamelijk verdiepen in de fundamentals van een project. Je verdiepen in de fundamentals helpt je om een wat meer langere termijn blik te krijgen je investering.

Om meer te leren over TA kan ik je youtube video's van crypto cred wel aanraden ;)
Idd, daar probeer ik mij nu inderdaad in te verdiepen, voor ik wat anders ga doen.

Thx voor de tip, ga ik zeker eens bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Buy low sell high werkt voor mij het beste.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arfalas
roflexx schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:15:
Buy low sell high werkt voor mij het beste.
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/305/222/ae7.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Bitstamp gaat in de aanval, werd overigens ook wel tijd met hun 0.5% fee per trade.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m_iqmFfcFo6GiwCkoYywMXDLMjU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5BJyXDV5vOrkxCmVIdOIGvBv.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 134% gewijzigd door Nopheros op 29-07-2021 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
BootjeVaren schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:56:
[...]

Geen exit strategie. Fiat gaat toch ten onder.
Gelukkig is crypto ook niet gekoppeld aan fiat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Omdat we er toch even dik onder waren een uitzondering.

Edit: en tijdens posten alweer dik eronder :( :( :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dXArmecV0L8Hxu66qcy5dxwi-nY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/i4AAjP8xk8YFUlRsjfdAIMpF.jpg?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 29-07-2021 16:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

knakworst schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:32:
Omdat we er toch even dik onder waren een uitzondering.

Edit: en tijdens posten alweer dik eronder :( :( :(

[Afbeelding]
Ik vond het vroeger al een heks maar met deze foto moet ik somehow denken aan Chucky van Childs play.

Terug naar de 40 met BTC, zou Pamela ook wel willen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43
MicroWhale schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:17:
[...]

Mijn strategieën:

- DOT: Bij 1k de helft verkopen (winst, zie onder)
Ik heb vandaag mijn target gehaald wat betreft DOT's, nu lekker staken en niet meer naar kijken. Aant werk Gavin!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
NEO begint opeens te stijgen (op Binance) terwijl de rest nog slaapt, kan nog geen nieuws vinden

Misschien buy-in voor Mainnet 3.0 release

Mag van mij nog wel ff kallum an doen.. Heb ze nog in Staking staan tot eind augustus.. :>

[ Voor 43% gewijzigd door Acidrain op 29-07-2021 17:05 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StevenzeN
Acidrain schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:59:
NEO begint opeens te stijgen (op Binance) terwijl de rest nog slaapt, kan nog geen nieuws vinden
Matrix 4, December dit jaar.

Hihaho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jnaaazer
  • Laatst online: 08:07
Acidrain schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:59:

Misschien buy-in voor Mainnet 3.0 release

Mag van mij nog wel ff kallum an doen.. Heb ze nog in Staking staan tot eind augustus.. :>
1,5 % valt ook wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
1,5% tegen een stijgende BTC aan, 3% op de USDT.
Toen ik het poste begon hij, inmiddels is hij al wel weer klaar, ik wist toen nog niet hoe ver hij zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:41
einde vd maand (nou bijna dan, maar morgen op vakantie dus nu maar gedaan)
mijn pf:

13.1% crypto
4.3% ETF/aandelen
82.6% ''spaarrekening bank'' :F

zucht.....veel te veel op de bank I know, maarja mijn vrouw snapt er niks van maar ze komt wel losser.
Ik probeer haar nu zelfs een Bitvavo account aan te maken, ze denkt erover (grote stap in de goede richting _/-\o_ )

nog tips om je vrouw over te halen om geld te investeren? want ze vind het allemaal maar ''eng''

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 29-07-2021 17:23 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Kol Nedra schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:23:

nog tips om je vrouw over te halen om geld te investeren? want ze vind het allemaal maar ''eng''
Die tips heb ik zekers maar dat kost me misschien weer een ban. :+
Fijne vakantie ermee. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ngangatar schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:50:
[...]

Ik vond het vroeger al een heks maar met deze foto moet ik somehow denken aan Chucky van Childs play.

Weer er boven :)
Geen meme waard, 41k soon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros

Ik heb m'n vrouw de optie gegeven maar ook meteen gezegd dat ze het geld kan verliezen. Ik zou niet snel mensen gaan overhalen, neem aan dat je niet garant staat voor verliezen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 09-09 04:25
mijn pf:

13.1% crypto
4.3% ETF/aandelen

zucht.....veel te veel op de bank I know, maarja mijn vrouw snapt er niks van maar ze komt wel losser.
Ik probeer haar nu zelfs een Bitvavo account aan te maken, ze denkt erover (grote stap in de goede richting _/-\o_ )

Winst cashen naar fiat en een lambo/diamant iets/huwelijk vragen. Die van mij was met minder tevreden, maar goed inflatie enzo is sindsdien is ook flink gestegen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
Slux schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:27:
[...]

Gelukkig is crypto ook niet gekoppeld aan fiat :P
Shhhhht. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -W0kk3L-
Belangrijkste is om enkel te investeren wat je kunt missen. En dan ook ECHT missen. Dus geen 'potjes voor als er iets in huis kapot gaat'. Spreek verder heel concreet een maximaal bedrag af en begin vervolgens met een deel van dat bedrag. Ik ben nou een tijdje bezig en hou mijn vrouw op de hoogte, maar heb nog steeds niet het afgesproken max. bedrag geinvesteerd.

Wanneer je de start maakt, maak dan eerst wat 'test' bedragen over. Gewoon om te kijken hoe het werkt, hoe lang het duurt. Hou ook rekening met exchanges die met minimale bedragen werken. Terugboeken van je test bedrag is dan lastiger (been there, done that).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
JW04 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:32:
[...]
Winst cashen naar fiat en een lambo/diamant iets/huwelijk vragen. Die van mij was met minder tevreden, maar goed inflatie enzo is sindsdien is ook flink gestegen..
En stel je bent rond de 63K ingestapt en je hebt nog geen winst… wat zijn dan de tips?

Ikzelf zie echt een toekomst met BTC en ik denk dat we nog steeds redelijk aan het begin staan.
Zij ziet crypto nog steeds als een bubbel.

Ik had eigenlijk wel verwacht dat BTC inmiddels naar boven of naar beneden zou zijn geknald.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
streamnl schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:38:
[...]

En stel je bent rond de 63K ingestapt en je hebt nog geen winst… wat zijn dan de tips?
dit zou ik ook graag willen weten.
Dat vraag ik voor een vriend :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -W0kk3L-
streamnl schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:38:
[...]

Niet verkopen betekent ook geen verlies. Als je nu verkoopt weet je zeker dat je geld hebt verloren. En de afweging of je het risico wil lopen om méér geld te verliezen of méér geld te verdienen, die zul je echt zelf moeten maken. Hoeveel geloof heb je in bitcoin. That's the question ;)

[ Voor 5% gewijzigd door -W0kk3L- op 29-07-2021 17:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Niet verkopen is geen verlies..
Ik blijf het altijd wat een bijzondere uitspraak vinden maar goed.

Je zou kunnen zeggen dat wat je nu gekocht hebt je hodl pot is.

Dan vervolgens met verse fiat een trade pot maken waarmee je op de huidige pieken en dalen gaat traden en daar wat winst pakken.

Buy low sell high

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:41
Arfalas schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:40:
[...]

dit zou ik ook graag willen weten.
Dat vraag ik voor een vriend :')
HODL! wat verwacht je van Bitcoin? bv in 2028 ofzo, denk je dat het dan onder de 60k is/blijft?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfalas
Kol Nedra schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:45:
[...]

HODL! wat verwacht je van Bitcoin? bv in 2028 ofzo, denk je dat het dan onder de 60k is/blijft?
Mijn opmerking had een lichte sarcastische ondertoon, maar goed :)

Ik zit er toch ook voor de lange termijn in. En of BTC dan over 2 maanden of over 5 jaar boven de 60k zit maakt me weinig uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Arfalas op 29-07-2021 17:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

mijn pf:

13.1% crypto
4.3% ETF/aandelen

Gewoon je grote jongensbroek aantrekken, met je vuist op tafel slaan, haar strak en streng aankijken zonder te knipperen en dan smeken alsof je leven er vanaf hangt of je nog 5% extra naar Bitcoin mag schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
Ronald.42 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:44:
Niet verkopen is geen verlies..
Ik blijf het altijd wat een bijzondere uitspraak vinden maar goed.
Dat snap ik. Maar de enige investering die tot dusver gedaan is, is de inleg. En je weet pas of je winst of verlies maakt wanneer je casht. Crypto is een beetje Schrödinger's kat in een doos van plexiglas. 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:50:
[...]

Niet dat ik er trots op ben ofzo maar ik zou haar toch doen.

Al is het maar om op te kunnen scheppen tegen de andere bejaarde kereltjes, later in het rusthuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
-W0kk3L- schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:58:
[...]

Dat snap ik. Maar de enige investering die tot dusver gedaan is, is de inleg. En je weet pas of je winst of verlies maakt wanneer je casht. Crypto is een beetje Schrödinger's kat in een doos van plexiglas. 8)7
Wenn ich Kultur höre, entsichere ich meinen Browning!

Dat vond steven hawking daarvan geloof ik..

Man kwantummechanica in de crypto

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
-W0kk3L- schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:41:
[...]

Niet verkopen betekent ook geen verlies. Als je nu verkoopt weet je zeker dat je geld hebt verloren. En de afweging of je het risico wil lopen om méér geld te verliezen of méér geld te verdienen, die zul je echt zelf moeten maken. Hoeveel geloof heb je in bitcoin. That's the question ;)
Erg simplistisch gedachtengang waarmee je snel voor meerdere jaren/definitief bagholder wordt.

Dit kan je oplossen door dipjes te kopen waardoor de prijs waarvoor je in hebt gekocht omlaag gaat. Als je 1 btc hebt gekocht voor 60k, en een voor 30k, zit je uiteindelijke inkoop op 45k per BTC.

BTC koop ik overigens bij wanneer deze dipt op het moment dat ik in verlies sta, en bij alts accepteer ik een verlies wanneer rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:13
Goed overleggen met vrouw/vriendin.
Mijne is er ook geen fan van. We hebben geluk dat we allebei goed verdienen en weinig kosten hebben. Daarom houden we veel over per maand en kan ik nog genoeg in crypto en beleggen duwen. Al had het van mij altijd meer mogen zijn.

Zit pas een paar maanden in de crypto en beleggen wereld dus misschien ben ik te enthousiast nog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Het zijn niet meer de mannen van vroeger zo te lezen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
-W0kk3L- schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:41:
[...]

Niet verkopen betekent ook geen verlies.
Dat is niet waar, want je hebt 0% garantie dat de prijs ooit weer het oude niveau bereikt. In fiat waarde heb je al verlies, je hoopt alleen dat het weer goedkomt en hoop is geen strategie.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
merauder schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:14:
[...]

Erg simplistisch gedachtengang waarmee je snel voor meerdere jaren/definitief bagholder wordt.

Dit kan je oplossen door dipjes te kopen waardoor de prijs waarvoor je in hebt gekocht omlaag gaat. Als je 1 btc hebt gekocht voor 60k, en een voor 30k, zit je uiteindelijke inkoop op 45k per BTC.

BTC koop ik overigens bij wanneer deze dipt op het moment dat ik in verlies sta, en bij alts accepteer ik een verlies wanneer rekt.
Middelen is nou ook niet echt de beste manier want als je echt bagholder wordt zonder je verlies te pakken dan zit je er nog dieper in.

Met BTC zou je het nog kunnen doen, maar het werkt het beste op de reguliere markten is mijn ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Aarebe1 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:20:
Inderdaad, daar heeft de Bitcoin koers wel last van. Vroeger knalde je gewoon de hele gezamenlijke rekening erin, nu gaat men eerst overleggen :/

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
Slux schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:24:
[...]

Middelen is nou ook niet echt de beste manier want als je echt bagholder wordt zonder je verlies te pakken dan zit je er nog dieper in.

Met BTC zou je het nog kunnen doen, maar het werkt het beste op de reguliere markten is mijn ervaring.
Daarom zeg ik, voor BTC is dit nog een overweging. Bij alts neem ik mijn verlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:10
Aarebe1 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:20:
En wat hadden de mannen van vroeger dan gedaan?
Taro schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:25:
[...]

Inderdaad, daar heeft de Bitcoin koers wel last van. Vroeger knalde je gewoon de hele gezamenlijke rekening erin, nu gaat men eerst overleggen :/
Het is dat we geen kinderen hebben, anders had ik allang hun spaarrekening geplunderd, zo ging dat vroeger toch ook? :+

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wat is Ethereum opeens van plan? Al een uurtje of 5 beter doen dan btc, dat mag zomaar niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
  • Laatst online: 10:43
@Aarebe1 daar kan geen antwoord op geven dan word ik gebannen for life.😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merauder
@knakworst
BTC is even aan het uitrusten om daarna een pump te maken naar 69k.

[ Voor 10% gewijzigd door merauder op 29-07-2021 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-09 23:09
ArtPhil-Flower schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:43:
[...]

Die heeft mijn neef al vanaf 20 ofzo. Loopt goed binnen die ouwe.
$5,82 gemiddeld *O*
Typisch gevalletje, had ik maar meer 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
Taro schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:23:
[...]

Dat is niet waar, want je hebt 0% garantie dat de prijs ooit weer het oude niveau bereikt. In fiat waarde heb je al verlies, je hoopt alleen dat het weer goedkomt en hoop is geen strategie.
Hopen op betere tijden is wel degelijk een strategie: HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
-W0kk3L- schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:40:
[...]

Hopen op betere tijden is wel degelijk een strategie: HODL
Maar dat is wat anders dan hoog inkopen, daarna lager staan en zeggen dat je als je niet verkoopt geen verlies hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
merauder schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:14:
[...]
Klopt. Succes voor diegenen die deze strategie hanteren terwijl ze op 60k ingekocht hebben! _/-\o_
Taro schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:42:
[...]

Maar dat is wat anders dan hoog inkopen, daarna lager staan en zeggen dat je als je niet verkoopt geen verlies hebt...
Dit kan uitlopen op een hele filosofische discussie die kan duren tot we ooit stabiel over de 40k heen zijn ;-)

[ Voor 29% gewijzigd door -W0kk3L- op 29-07-2021 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
Ik blijf vannacht wakker om te zien of de grote kaars rood of groen zal kleuren. Ik denk eerder rood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

StevenzeN schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:56:
[...]

Ik heb vandaag mijn target gehaald wat betreft DOT's, nu lekker staken en niet meer naar kijken. Aant werk Gavin!
Precies, gewoon wachten tot die hele chain vol zit met para's en cashen maar die hap. d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

BootjeVaren schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:53:
Ik blijf vannacht wakker om te zien of de grote kaars rood of groen zal kleuren. Ik denk eerder rood.
Het is nog geen weekend en ik voel mij bullish. 10k op zwart.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

BootjeVaren schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:53:
Waarom zou je daar vannacht op gaan zitten wachten?

De komende twee weken zal hij zeker nog een keer bij 36-37k range komen, dus gewoon orders plaatsen en lekker gaan slapen. :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
MicroWhale schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 19:15:
[...]

Waarom zou je daar vannacht op gaan zitten wachten?

De komende twee weken zal hij zeker nog een keer bij 36-37k range komen, dus gewoon orders plaatsen en lekker gaan slapen. :P ;)
Met leverage zit ik graag aan de knoppen :p Ik ben toch sowieso een slechte slaper/nachtraaf.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• StevenzeN
Lastige vrouwen hebben jullie. Mijn vriendin checkt regelmatig zelf de koersen en heeft zelf wel door dat ze na 3 dagen rode candles beter even een nachtje bij der ouders kan slapen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:06

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
mentalozzie schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:15:
Goed overleggen met vrouw/vriendin.
Mijne is er ook geen fan van. We hebben geluk dat we allebei goed verdienen en weinig kosten hebben. Daarom houden we veel over per maand en kan ik nog genoeg in crypto en beleggen duwen. Al had het van mij altijd meer mogen zijn.

Zit pas een paar maanden in de crypto en beleggen wereld dus misschien ben ik te enthousiast nog :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p0E2cFhdXiKwaaA4LvuawCIzINA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4X1yytKjD8CzJbeGp9GbgO51.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
[...]

Definieer verlies.
Ik heb voor bedrag X een aantal BTC gekocht.
Mijn aantal BTC is niet verminderd O-)

spoiler:
Zo praat ik het voor mijzelf goed.
1 BTC = 1 BTC :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
streamnl schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:15:
[...]

Definieer verlies.
Ik heb voor bedrag X een aantal BTC gekocht.
Mijn aantal BTC is niet verminderd O-)
Die zag ik al aankomen :) Heeft met je base currency te maken. Als je uitgaat van 1 BTC = 1 BTC, dan heb je het ook niet over winst, verlies of verkopen, want dan ga je er van uit dat je met BTC aankopen gaat doen. Dus op het moment dat iemand het over fiat waarde, winst of verlies heeft, dan gaat het om de fiat waarde en dan heb je in principe verlies als de huidige koers lager staat dan de gemiddelde instapprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

je kan minder kopen voor die btc of het nu lambo's euro's of aardappels zijn..
Omdat het digitaal is kan je hem nieteens in je slaap strelen of kusjes geven.. dus alles wat je kan is een shot hopium nemen en HODL.... en dan hopen dat je winst gaat maken. je weet wel dat tegenovergestelde van verlies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

StevenzeN schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 19:58:
Lastige vrouwen hebben jullie. Mijn vriendin checkt regelmatig zelf de koersen en heeft zelf wel door dat ze na 3 dagen rode candles beter even een nachtje bij der ouders kan slapen.
Dus bij jullie is het de man die wappert met een rode vlag :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 21:40
mijn pf:

13.1% crypto
4.3% ETF/aandelen

Lees mijn bericht van gisteravond ;)

Suc7 :Y)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

[...]

De strategie is de berg af hodlen en dan niet verkopen als dat lukt heb je het goed gedaan daarna ga je dromen van je lambo bij de nieuw ATH... de vraag is hodl je die ATH ook?

Ik heb over een top heen hodlen nooit begrepen.. maar om 1 of andere reden denken veel mensen die op het laatste moment hun halve huishouden nog in een moon shot mikken nog steeds dat een nagenoeg verticale stijging eeuwig door kan gaan als iedereen er maar in geloofd. En nog bijzonderder dat de volgende piek hoger zal zijn.

Winst nemen en verlies beperken moet imho gewoon gebeuren anders ben je idd echt alleen maar aan het hopen. volgens mij kan je dan beter een staatslot kopen.
Pagina: 1 ... 69 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!