Hoe zie je die bolling? Ik kijk op de 4-uurs grafieken, eth ziet er ok uit, en btc ziet er zeer goed uit zou ik zeggen.JDx schreef op zondag 25 juli 2021 @ 07:34:
[...]
Zie helaas de holle kromme van ETH ook veranderen in een bolle zoals BTC, dan zou de max voorlopig wel even 2200 zijn met miss nog heel even 2225. En voor BTC 34.5 met als max 35.
Zoiets?knakworst schreef op zondag 25 juli 2021 @ 09:48:
[...]
Hoe zie je die bolling? Ik kijk op de 4-uurs grafieken, eth ziet er ok uit, en btc ziet er zeer goed uit zou ik zeggen.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Bestaan er ook medicijnen voor FOMO?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Er staat geen geld of crypto op Coinbase (pro) sinds eind mei. En na dit mailtje stuur ik er voorlopig ook geen geld heen. Dat bedoelde ik eigenlijk met afwachten.Qunix schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 23:55:
[...]
Never nooit afwachten als het gaat om geld. Maar goed, ieder zijn ding. Weet wel dat het een automatische mail is en niet eentje persoonlijk naar jou. Dus de tegenpartij verwacht geen reactie van jou. Dus als je het anders wilt dan wat zij melden moet je inderdaad zelf actie ondernemen.
Jup, geld opmaken aan een huis, vakantie, meuk, etc en niets meer hebben om crypto van te kopen. Easy as pie.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Benzo's kopen?
Met de huidige stagnatie kan je juist lekker zondag vieren in de fiat zonder FOMO en zonder angst voor een crash, ik ben lekker aan browsen naar een nieuwe vishengel.
Preciesss!Ngangatar schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:23:
[...]
Jup, geld opmaken aan een huis, vakantie, meuk, etc en niets meer hebben om crypto van te kopen. Easy as pie.
Gewoon wat inleggen (1/3e van je speelgeld oid) verspreid over btc eth & een goede alt.
Sta je over een paar maanden met winst, heb je de boot niet gemist. Sta je flink, echt flink onder water. Pak je de volgende 1/3e.
Niemand weet of we dit jaar nog naar de +67K plus gaan, en of dat überhaupt nog gaat gebeuren ooit.
Part of the game!
Bij zijn is mee maken.
Ej jongens het zonnetje is weg…..
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Waarom gaat ICX niet door het plafond heen van 0,7 EUR -- pfffff
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
D_Jeff schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:41:
Waarom gaat ICX niet door het plafond heen van 0,7 EUR -- pfffff
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/em6Qj1NSUrYY6x12QP8AIoXZ.jpg?f=user_large)
Ej daar heb ik er ook nog van. Koers op €0.68 Nu.
Gaat over de €2,- pas weg (nooit meer dus

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
A @Taro graph a day keeps the FOMO away.Taro schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:57:
[...]
Ja, met lijntjes kliederen: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
Nou ja, @Taro 's graph en toelichting steunen mij in het idee dat we nog verder stijgen. En dan rond 41.5k a 42k dondert de boel misschien weer in elkaar. Dus we hebben nog een rit van 6k a 7k voor de boeg en die wil ik graag meepakken = FOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is: je kan die graphs/theorie op meerdere manieren bekijken en uitleggen en er dus ook FOMO van krijgen
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is: je kan die graphs/theorie op meerdere manieren bekijken en uitleggen en er dus ook FOMO van krijgen
Zo zie ik het ook: Er is een kans om nu 6-7k/Bitcoin mee te pakken, om daarna mogelijk een daling te zien en Bitcoin op het huidige punt of lager weer op te pakken. Je kunt FOMO voor die 6-7k hebben, maar natuurlijk ook FOMO hebben voor het vervolg van de bullrun richting >100K. Persoonlijk gok ik nu niet op dat laatste, maar probeer ik wel die 6-7k mee te pakken als dat lukt.YES schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:06:
Nou ja, @Taro 's graph en toelichting steunen mij in het idee dat we nog verder stijgen. En dan rond 41.5k a 42k dondert de boel misschien weer in elkaar. Dus we hebben nog een rit van 6k a 7k voor de boeg en die wil ik graag meepakken = FOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
Niemand kan de toekomst voorspellen en geen enkel patroon herhaalt zich exact als voorheen. En als iets 2x gebeurt hoeft het geen 3e keer te gebeuren. Maar het gaat allemaal om kansberekening en als ik dan toch enig houvast wil/moet hebben dan is het aan dit plaatje. Zie het als een plan, je gaat ervoor, lijkt het anders uit te gaan pakken dan stel je het bij, maar als het wel zo uitpakt, dan heb je er optimaal van geprofiteerd en zit je niet iedere dag te twijfelen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Helemaal mee eens hoor. Dat bedoelde ik ook te zeggen, je kan het zelf interpreteren/uitleggen zoals je er zelf tegenaan kijkt of tegenaan wilt kijken. FOMO ligt dus echt bij jezelf, en niet bij andermans plaatjes of praatjes. Het kan wel getriggerd worden daardoor, maar dan is het vooral zaak je eigen gezonde verstand ook even te raadplegen. Maar goed, dat is mijn rookie-theorieTaro schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:12:
[...]
Zo zie ik het ook: Er is een kans om nu 6-7k/Bitcoin mee te pakken, om daarna mogelijk een daling te zien en Bitcoin op het huidige punt of lager weer op te pakken. Je kunt FOMO voor die 6-7k hebben, maar natuurlijk ook FOMO hebben voor het vervolg van de bullrun richting >100K. Persoonlijk gok ik nu niet op dat laatste, maar probeer ik wel die 6-7k mee te pakken als dat lukt.
Niemand kan de toekomst voorspellen en geen enkel patroon herhaalt zich exact als voorheen. En als iets 2x gebeurt hoeft het geen 3e keer te gebeuren. Maar het gaat allemaal om kansberekening en als ik dan toch enig houvast wil/moet hebben dan is het aan dit plaatje. Zie het als een plan, je gaat ervoor, lijkt het anders uit te gaan pakken dan stel je het bij, maar als het wel zo uitpakt, dan heb je er optimaal van geprofiteerd en zit je niet iedere dag te twijfelen.
Als ik FOMO ervaar doe ik meestal juist even helemaal niets. In het verleden heeft FOMO me eigenlijk vooral slechte trades opgeleverd. Dan wacht ik liever even af en mis wellicht een keer de boot, maar er komen altijd nieuwe kansen en als je op basis van FOMO (een deel van) je PF een stuk laat krimpen heb je bij die volgende kans juist minder PF over om mee te kunnen profiteren.
Overigens ga ik nu aankijken of we ook echt richting de 40k gaan klimmen, wanneer we daar overheen gaan, ga ik stop-losses instellen, voor als het daadwerkelijk weer omlaag knallen vanaf 41.5k/42k. Mocht de stijging toch doorzetten dan heb ik alsnog een mooie rit gemaakt en kan ik later weer instappen.
[ Voor 8% gewijzigd door YES op 25-07-2021 11:23 ]
Wat dan voor iets?JDx schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:25:
[...]Benzo's kopen?
Met de huidige stagnatie kan je juist lekker zondag vieren in de fiat zonder FOMO en zonder angst voor een crash, ik ben lekker aan browsen naar een nieuwe vishengel.
Sinds crypto ben ik gaan vissen. Om wat langer van huis weg te zijn en minder koersen te zien. Ik ging al vaak fietsen en suppen en het laatste is mooi te combineren met vissen. Sindsdien trade ik veel verstandiger en heb ik hele mooie rendementen 🙂
Precies.YES schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:19:
[...]
Helemaal mee eens hoor. Dat bedoelde ik ook te zeggen, je kan het zelf interpreteren/uitleggen zoals je er zelf tegenaan kijkt of tegenaan wilt kijken. FOMO ligt dus echt bij jezelf, en niet bij andermans plaatjes of praatjes. Het kan wel getriggerd worden daardoor, maar dan is het vooral zaak je eigen gezonde verstand ook even te raadplegen. Maar goed, dat is mijn rookie-theorie![]()
Als ik FOMO ervaar doe ik meestal juist even helemaal niets. In het verleden heeft FOMO me eigenlijk vooral slechte trades opgeleverd. Dan wacht ik liever even af en mis wellicht een keer de boot, maar er komen altijd nieuwe kansen en als je op basis van FOMO (een deel van) je PF een stuk laat krimpen heb je bij die volgende kans juist minder PF over om mee te kunnen profiteren.
Overigens ga ik nu aankijken of we ook echt richting de 40k gaan klimmen, wanneer we daar overheen gaan, ga ik stop-losses instellen, voor als het daadwerkelijk weer omlaag knallen vanaf 41.5k/42k. Mocht de stijging toch doorzetten dan heb ik alsnog een mooie rit gemaakt en kan ik later weer instappen.
Je moet gewoon geduldig wachten soms weken of maanden.
Dat dagelijkse geneuzel leidt tot niets.
Ik vind het knap dat @Taro pogingen doet om mooie grafieken te maken.
Ik zekere zin zal er ook een kern van waarheid inzitten.
Er zijn nu eenmaal handelaren die houvast zoeken en dit volgen.
Echter de massa bepaalt.
De massa zijn dus niet de Henk en Ingrids hier maar de whales.
Als zij er geen zin in hebben gebeurt er niets en sta je wekenlang op nul.
Toch zie ik het positief in.
Ik heb een paar weken hier niet gekeken maar dat geeft ook niet wat er is toch weinig veranderd.
De veranderingen gaan wel door en de dip is voorbij zoals het er nu uitziet.
Tijd dus om weer actiever te gaan worden.
Ik vind het ook geweldig dat de Chinese overheid de plank mis geslagen heeft door miners te verbieden.
Alsof dat zou helpen.
Niet dus want andere landen pakken dit braaf op.
Weg handel voor China!
De een zijn dood is de ander zijn brood.
Vooral snoeken (voor tussendoor) en witvis met de feederhengel.oNo schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:24:
[...]
Wat dan voor iets?
Sinds crypto ben ik gaan vissen. Om wat langer van huis weg te zijn en minder koersen te zien. Ik ging al vaak fietsen en suppen en het laatste is mooi te combineren met vissen. Sindsdien trade ik veel verstandiger en heb ik hele mooie rendementen 🙂
Geen spijt van m'n sell voorlopig, het dak lijkt wel bij 35k btc en 2000 eth te zitten voor nu.
Warmte wegsluizen naar buiten?

Forums worden lekker doodgemod zo, offtopic mag niet, apart topic ook niet...

Mogge, stel wel eens wat mining vragen in het crypto SC topic, maar dat wordt gewist als zijnde offtopic, het miningtopic is dood (zoals veel gespecificeerde topics), dus maar even een vraag als topic.
Kan dit vooral in een SC topic niet eens wat luchtiger?Dit het topic staat in het verkeerde subforum (is voor Wonen en Verbouwen en/of de crypto subforums, dit gaat over electronica en mechanica).
Kan het wel verplaatsen, maar de inzet is wel erg minimaal, dus gooi 'm dicht.
[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 25-07-2021 11:51 ]
Je kan een topic toch geen verzamelbak maken omdat andere topics niet voldoende aandacht krijgen?JDx schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:51:
[...]
[...]
Kan dit vooral in een SC topic niet eens wat luchtiger?
Of probeer wat meer geduld betrachten tot er een antwoord is. Mining is voor velen nu eenmaal minder interessant als Crypto.
Ik zou zeggen doe nog een poging in het mining topic of open een nieuw topic op de juiste plek. Wellicht de juiste personen taggen die in het recente verleden al eens een goede input gaven.
“Als je opmerkingen hebt over de moderating, dan liever niet hier. Dat mag namelijk in Feedback op het topic.”JDx schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:51:
[...]

Maktub
@JDx Het mining topic is geen "officieel" topic, net als het memecoins topic, etc. Dus het heeft de voorkeur om daar vragen te stellen, maar naar mijn weten zijn hier geen mining vragen weggemod.
Als ik jou was zou ik het wel loskoppelen van elkaar: "Hallo, ik wil om een bepaalde reden veel warmte afvoeren uit deze ruimte, dat wil ik als volgt oplossen, suggesties?". Misschien wel goed om daarbij te vermelden dat het geen illegale planten betreft
En deze discussie is inderdaad beter op zijn plek in het feedback topic.
Als ik jou was zou ik het wel loskoppelen van elkaar: "Hallo, ik wil om een bepaalde reden veel warmte afvoeren uit deze ruimte, dat wil ik als volgt oplossen, suggesties?". Misschien wel goed om daarbij te vermelden dat het geen illegale planten betreft
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 25-07-2021 12:02 ]
Ja hoor. Warme of koude lucht?
Kan de hele kast niet dichter in de buurt van het gat worden gezet? Als je een (buis-)ventilator gebruikt, wil je niet zo'n flexibele slang met allemaal bochten hebben.
Gebruik sowieso geen plastic flexibele buizen gebruiken. Luchtstroom er langs -> wanden worden statisch -> stof ophoping. En flexibele buizen hebben altijd meer weerstand en herrie dan de harde spirobuizen.
Als je spirobuizen gebruikt en je kan het kanaal een beetje boven je videokaart krijgen gok ik dat je zonder ventilator ook al aardig wat warmte afvoert doordat het door de buis stijgt (al is de buitentemperatuur dan wel een grote factor hierin).
Zomaar wat tips uit de losse pols. Ik probeer geen discussie hier in de SC te starten
[ Voor 8% gewijzigd door Ray_ op 25-07-2021 12:04 ]
Hey! Niet nu weer gaan lopen klagen over mijn vleesetende planten he, alleen maar omdat er een paar buren kanaries en marmotten kwijt zijn....Taro schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:00:
@JDx Het mining topic is geen "officieel" topic, net als het memecoins topic, etc. Dus het heeft de voorkeur om daar vragen te stellen, maar naar mijn weten zijn hier geen mining vragen weggemod.
Ehm Mining is gewoon onderdeel van veel crypto munten en daardoor dus onderdeel van Crypto. Je kunt ook zeggen je hoeft toch nog voor elk sub onderdeel een nieuw (dood) draadje te maken?Ngangatar schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:59:
[...]
Je kan een topic toch geen verzamelbak maken omdat andere topics niet voldoende aandacht krijgen?
Of probeer wat meer geduld betrachten tot er een antwoord is. Mining is voor velen nu eenmaal minder interessant als Crypto.
Ik zou zeggen doe nog een poging in het mining topic of open een nieuw topic op de juiste plek. Wellicht de juiste personen taggen die in het recente verleden al eens een goede input gaven.
Ik neem aan dat je zelf ook wel ziet dat er een flink verschil in zit en waarom sommige zaken gemod worden?Nopheros schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:02:
[...]
Ehm Mining is gewoon onderdeel van veel crypto munten en daardoor dus onderdeel van Crypto. Je kunt ook zeggen je hoeft toch nog voor elk sub onderdeel een nieuw (dood) draadje te maken?
Dat mining onderdeel is van, duh... Staat hier ook gewoon een machientje ETH op te scheppen.
Zoals ik dus net aangeef, nee niet echt? Mining is gewoon onderdeel van crypto en als iemand hier een mining vraag heeft zou deze hier prima beantwoord moeten kunnen worden.Ngangatar schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:05:
[...]
Ik neem aan dat je zelf ook wel ziet dat er een flink verschil in zit en waarom sommige zaken gemod worden?
Dat mining onderdeel is van, duh... Staat hier ook gewoon een machientje ETH op te scheppen.
Gozer, ik zeg nergens dat het geen onderdeel is van, dat is een conclusie welke je zelf trekt door mijn eerste remark niet geheel juist te interpreteren.Nopheros schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:07:
[...]
Zoals ik dus net aangeef, nee niet echt? Mining is gewoon onderdeel van crypto en als iemand hier een mining vraag heeft zou deze hier prima beantwoord moeten kunnen worden.
Maar er wordt blijkbaar wel een lijn getrokken in sommige topics en dat is prima, de mods zijn hier goed genoeg om dat te kunnen beoordelen zonder dat dat in topics gechallenged dient te worden, daar zijn, zoals al aangegeven, andere manieren voor.
Inderdaad. Het staat verder ook niet in de regels en ik begrijp dat er geen mining berichten zijn verwijderd/verplaatst dus blijkbaar kan dat primaNgangatar schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:10:
[...]
Gozer, ik zeg nergens dat het geen onderdeel is van, dat is een conclusie welke je zelf trekt door mijn eerste remark niet geheel juist te interpreteren.
Maar er wordt blijkbaar wel een lijn getrokken in sommige topics en dat is prima, de mods zijn hier goed genoeg om dat te kunnen beoordelen zonder dat dat in topics gechallenged dient te worden, daar zijn, zoals al aangegeven, andere manieren voor.
Leuk dat we daarover dan in discussie zijn, aangezien degene welke het aankaartte het wel als een quote had staanNopheros schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:23:
[...]
Inderdaad. Het staat verder ook niet in de regels en ik begrijp dat er geen mining berichten zijn verwijderd/verplaatst dus blijkbaar kan dat prima
Maar inderdaad, ik heb het hier vaker over mining zien gaan, ik vermoed dat Taro wel de hand bij de knop heeft, maar goed kijkt in hoeverre het off topic gaat, if ever.
Het is overigens ook veel te warm om te discussiëren, helemaal geen zin in

Ach, een potje "New World" de nieuwe MMORPG van Amazon heeft de afgelopen weken minimaal 30 stuks Nvidia 3090's doen doorbranden, dan is mining zo slecht nog niet voor je videokaartje.Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:31:
Wow. Such mining.
[Afbeelding]
Very proof of work, many secure.
Je hebt gelijk, wel af en toe een reactie met enkel een link naar het miningtopic hier en daar door users.Taro schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:00:
Anyway, ik ben me aan het voorbereiden (dus andere dingen doen) op wat saaie cryptodagen als er geen gekke externe factoren meespelen zoals tweets of plotseling wereldnieuws
maar heb je nu al antwoord op je vraag?JDx schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:38:
[...]
Je hebt gelijk, wel af en toe een reactie met enkel een link naar het miningtopic hier en daar door users.
Anyway, ik ben me aan het voorbereiden (dus andere dingen doen) op wat saaie cryptodagen als er geen gekke externe factoren meespelen zoals tweets of plotseling wereldnieuws
Antwoord is in basis kan dit, dan ga ik er wel vanuit dat het punt in de muur gebruikt kan worden als zuiver afzuigpunt. dan fungeerd je kast als het waren als afzuigpap verse lucht moet dus elders worden aangevoerd.
Dit moet je dus niet doen als er elders een afzuigpunt is en dit de toevoer is.
zo ben je helemaal klaar voor je MOON shot en LAMBO's
In de winter wil je die uitgang naar buiten trouwens niet... dan kan je beter de boel in huis rondpompen
en op hele hete dagen wil je eigenlijk de lucht van buiten pakken door de kast jagen en dan weer naar buiten brengen..
[ Voor 12% gewijzigd door twain4me op 25-07-2021 12:57 ]
En nu is ie alweer geslotenJDx schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:51:
[...]
[...]
Ik weer niet in wat voor huis je woont maar kan je het niet combineren met een warmte terug win systeem?
Ik ben vrijwel alleen maar met de naam bekend maar kom er maar in @twain4me !
Ik ga het gewoon proberen, leuk om te doen en de temp in de kast en kelder bijhouden. Want uitbreiden zonder goede ventilatie gaat zo niet lukken, zal het ooit wel eens updaten als ik er iets mee heb gedaan.twain4me schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:53:
[...]
maar heb je nu al antwoord op je vraag?
Antwoord is in basis kan dit, dan ga ik er wel vanuit dat het punt in de muur gebruikt kan worden als zuiver afzuigpunt. dan fungeerd je kast als het waren als afzuigpap verse lucht moet dus elders worden aangevoerd.
Dit moet je dus niet doen als er elders een afzuigpunt is en dit de toevoer is.
zo ben je helemaal klaar voor je MOON shot en LAMBO's
In de winter wil je die uitgang naar buiten trouwens niet... dan kan je beter de boel in huis rondpompen
en op hele hete dagen wil je eigenlijk de lucht van buiten pakken door de kast jagen en dan weer naar buiten brengen..
En zoals de reactie hierboven, idd in de winter doorsluizen naar de woonkamer, in de zomer naar buiten. Dat zou ideaal zijn.
nooit gedacht dat ik een schema zou maken voor ventilatie met doge in de hoofdrolJDx schreef op zondag 25 juli 2021 @ 13:09:
[...]
Ik ga het gewoon proberen, leuk om te doen en de temp in de kast en kelder bijhouden. Want uitbreiden zonder goede ventilatie gaat zo niet lukken, zal het ooit wel eens updaten als ik er iets mee heb gedaan.
En zoals de reactie hierboven, idd in de winter doorsluizen naar de woonkamer, in de zomer naar buiten. Dat zou ideaal zijn.
:strip_exif()/f/image/kQDl1TZg9WPyR7nanD64Pfgy.jpg?f=fotoalbum_large)
@elektriekert het is idd best fijn om het via de wtw te kunnen doen dan is het voor 90% set and forget.. (ventilatie type D) helaas zal hij dat denk ik niet hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 25-07-2021 13:16 ]
Kan dit ook niet echt een dump noemen!twain4me schreef op zondag 25 juli 2021 @ 14:15:
waar blijft die zondag dump nu?
Zondag is crabwalk sunday geworden. Maandag mag er weer gedumpt worden
Zou me niet eens verbazen als we morgen op de 36-37 staan. Onder de 30 overigens ook niet hehe!keepitfrosty schreef op zondag 25 juli 2021 @ 14:23:
[...]
Zondag is crabwalk sunday geworden. Maandag mag er weer gedumpt worden
Conclusie, lekker kijken & elke zondag dca.
Persoonlijk denk ik dat we niet snel onder de 30 meer komen ik vermoed dat ie richting de 37/40 gaat en daartussen lang blijft hangenPlanR schreef op zondag 25 juli 2021 @ 14:51:
[...]
Zou me niet eens verbazen als we morgen op de 36-37 staan. Onder de 30 overigens ook niet hehe!
Conclusie, lekker kijken & elke zondag dca.
Incoming: The (late) Weekend dip
Riempjes vast!
Riempjes vast!
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qg5KJFtn7lBIlO1iYPnnBfNn.jpg?f=user_large)
Niet overdreven hoor met btc +0,45 procent op dagbasis
[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 25-07-2021 16:38 ]
BAM! gewoon HODL dus en elke fiat je kan missen naar Bitcoin
nothing stops this train
lekker he? Naturel Chips met Heksenkaas
nothing stops this train
Valt mee, rechts geruild voor links rond de middag (start van graphs is 12:00)knakworst schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:37:
[...]
[Afbeelding]
Niet overdreven hoor met btc +0,45 procent op dagbasis

Klein beetje, maar hoor, rest fiat. En gemined spul, dat boeit me weinig, wordt alleen maar meer als de koers niet te gek doet.
[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 25-07-2021 17:33 ]
Dat REP is ook maar een rare (Augur).
Iemand een tip om goedkoper BTC van Binance te kunnen withdrawen? Heb nog wat aangekochte BTC op Binance staan maar helaas zijn de withdrawal fees daar nog steeds vrij hoog, terwijl het netwerk niet meer congested is.
Ik zat te denken om het te traden naar een alt als ADA en dit te versturen naar Coinbase Pro. En vanaf Coinbase Pro vice versa traden en dan withdrawen. Zou dat werken? Of heeft iemand een nog betere tip?
Ik zat te denken om het te traden naar een alt als ADA en dit te versturen naar Coinbase Pro. En vanaf Coinbase Pro vice versa traden en dan withdrawen. Zou dat werken? Of heeft iemand een nog betere tip?
[ Voor 4% gewijzigd door ZXRY op 25-07-2021 17:37 ]
mooie natuurlijke groeiJDx schreef op zondag 25 juli 2021 @ 17:34:
Dat REP is ook maar een rare (Augur).
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3RSPfj6HtMuh94BCpT8prvxH.jpg?f=user_large)
[ Voor 26% gewijzigd door twain4me op 25-07-2021 17:47 ]
vraag je nu echt of je crypto kan versturen en/of verhandelen?ZXRY schreef op zondag 25 juli 2021 @ 17:36:
https://www.binance.com/en/fee/cryptoFee die van coinbase zoek je zelf maar op
[ Voor 21% gewijzigd door twain4me op 25-07-2021 17:56 ]
Zilliqa is ook weer eens op dreef, vandaag.
Niet dat ik echt nieuws vind - vooral op Twitter wat rumour over de aanstaande ZIL-ETH bridge. En de intentie van Singapore om crypto-safe-haven te zijn.
Niet dat ik echt nieuws vind - vooral op Twitter wat rumour over de aanstaande ZIL-ETH bridge. En de intentie van Singapore om crypto-safe-haven te zijn.
Maktub
Nee, dat vraag ik niet. Kernwoord is het woord 'goedkoper'. Omdat Binance nog steeds een vrij forse fee vraagt die niet is gebaseerd op de daadwerkelijke transaction fees.twain4me schreef op zondag 25 juli 2021 @ 17:52:
[...]
vraag je nu echt of je crypto kan versturen en/of verhandelen?![]()
https://www.binance.com/en/fee/cryptoFee die van coinbase zoek je zelf maar op
In Schmigadoon betalen ze al met bitsQunix schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 17:41:
"Zég! Hoeveel CENTEN heb jij!?"
Dat klinkt zo raar... Je kan beter vragen "hoeveel EURO'S heb jij?".
En zo ben ik net achter gekomen door een discussie dat er bits bestaan. 1 bit is 100 sats. Dus 1 bit is ook 0,000001 bitcoin.
https://coinmarketcap.com/currencies/bit/
Late edit: @Qunix de koers lag bij het maken van deze (waardeloze, proberen niet waard) serie duidelijk anders, maar het zou elkaar als het op jouw bits sloeg niet heel veel schelen.
https://www.google.com/search?q=0.125+dollar+to+btc
[ Voor 18% gewijzigd door JDx op 25-07-2021 20:15 ]
Wat een zeurpiet die moderator daarJDx schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:51:
[...]
[...]

Via dat gat naar buiten werkt in principe wel maar als de tochtstroming omdraait dan heb je wel een fan nodig die goed blijft werken met veel tegendruk denk ik.
Zelf heb ik jaren terug (2013) ook iets vergelijkbaars gedaan maar dan zonder buis en zonder goede afsluiting van het gat. En dan in de badkamer
![]() | ![]() |
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Mooi vochtig ook haha, lekker minen op de wasmachinewatercoolertje schreef op zondag 25 juli 2021 @ 18:54:
[...]
Wat een zeurpiet die moderator daar
Via dat gat naar buiten werkt in principe wel maar als de tochtstroming omdraait dan heb je wel een fan nodig die goed blijft werken met veel tegendruk denk ik.
Zelf heb ik jaren terug (2013) ook iets vergelijkbaars gedaan maar dan zonder buis en zonder goede afsluiting van het gat. En dan in de badkamer![]()
[Afbeelding] [Afbeelding]
Grote letters, diverse kleuren, clickbait titel. Al is een tuber nog zo goed, no way dat ik zulk volk ga kijken. Waarom is een normale titel met een normaal font niet mogelijk?Kol Nedra schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:48:
[YouTube: Most Crypto Investors Are Completely Missing The BIG Picture]
BAM! gewoon HODL dus en elke fiat je kan missen naar Bitcoin![]()
Alsof we allemaal een stel droeftoeters zijn welke alleen maar klikken zolang de Tuber ons ziet en behandeld als een stel malloten met een IQ van 12.
Voor Lark maak ik graag een uitzondering. Mooie vent.Ngangatar schreef op zondag 25 juli 2021 @ 19:12:
[...]
Grote letters, diverse kleuren, clickbait titel. Al is een tuber nog zo goed, no way dat ik zulk volk ga kijken. Waarom is een normale titel met een normaal font niet mogelijk?
Alsof we allemaal een stel droeftoeters zijn welke alleen maar klikken zolang de Tuber ons ziet en behandeld als een stel malloten met een IQ van 12.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Helaas voor mij ben ik te eigenwijs en te koppig hiervoorStokstaart schreef op zondag 25 juli 2021 @ 19:25:
[...]
Voor Lark maak ik graag een uitzondering. Mooie vent.
Ik kijk net bij 3 willekeurige streamers die ik volg, ziet er toch een stuk rustiger uit. En ja, ik volg heel veel creatieve streamers
Helaas zijn er weinig Crypto kanalen die hun kijkers net zo serieus nemen, zelfs Coins Kid zit in click bait these days.
/f/image/zEOhpYi74EDle76LPazViWJM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/RfsWxE9UJLyRu8a715xuomnS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/sLKRWb37unZ2t9EJGiau3W4u.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 25-07-2021 19:37 ]
Er is maar één reden waarom al die Youtubers dit doen, het levert namelijk meer kijkers ($) op..Ngangatar schreef op zondag 25 juli 2021 @ 19:36:
[...]
Helaas voor mij ben ik te eigenwijs en te koppig hiervoor.
Ik kijk net bij 3 willekeurige streamers die ik volg, ziet er toch een stuk rustiger uit. En ja, ik volg heel veel creatieve streamers. Mag dat graag kijken op monitor 2 terwijl ik op de eerste met iets anders bezig ben.
Helaas zijn er weinig Crypto kanalen die hun kijkers net zo serieus nemen, zelfs Coins Kid zit in click bait these days.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Precies de reden waarom ik niet kijk, ga dat gedrag niet belonen. Helpt dat? Totaal nietrainier15 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 19:59:
[...]
Er is maar één reden waarom al die Youtubers dit doen, het levert namelijk meer kijkers ($) op..
Het enige muntje wat ik nog heb is gewoon #1 op 1h top gainers, jammer dat het maar een klein percentage is, benieuwd of ETH en BTC langzaam omlaag gaan kruipen of dat er nog wat gebeurt.
Ach zo veel verdienen ze er niet eens mee, je moet echt heeeel veel bezoekers hebben om er van te kunnen leven, voor erbij is het prima, maar het is veel werk en nog geen vetpot.Ngangatar schreef op zondag 25 juli 2021 @ 20:13:
[...]
Precies de reden waarom ik niet kijk, ga dat gedrag niet belonen. Helpt dat? Totaal niet.
Vroeger toen iedereen nog geld kon verdienen had ik wel eens wat populaire videos op een oud kanaal, maar kwam nooit verder dan een dollar ofzo per maand. Een beetje leuke meid met veel viewers vangt een keer een paar honderd voor een super populaire video met 1 miljoen views ofzo.
[ Voor 31% gewijzigd door JDx op 25-07-2021 20:24 ]
Het gaat niet om dat ze wat willen verdienen, dat gun ik ze van harte. Sterker nog, ik doneer aan meerdere streamers via Patreon.JDx schreef op zondag 25 juli 2021 @ 20:23:
[...]
Ach zo veel verdienen ze er niet eens mee, je moet echt heeeel veel bezoekers hebben om er van te kunnen leven, voor erbij is het prima, maar het is veel werk en nog geen vetpot.
Gaat om de titels en de manier waarop ze ons denken te moeten luren.
Ja dat ben ik met je eens, maar mensen die gewoon goede videos maken zoals die jij noemt zijn het waard om te doneren, deze schreeuwerige mensen hebben dit nodig voor meer views, voor geld, niet omdat ze het leuk vinden om te maken, als hobby.Ngangatar schreef op zondag 25 juli 2021 @ 20:25:
[...]
Het gaat niet om dat ze wat willen verdienen, dat gun ik ze van harte. Sterker nog, ik doneer aan meerdere streamers via Patreon.
Gaat om de titels en de manier waarop ze ons denken te moeten luren.
Werk er ook niet aan mee
Korte quote was wel handig geweest ipv enkel een link, las er nu overheen, dit is goed nieuws.
Zie vaak dingen via kieskeurig of Google voorbij komen voor een leuke prijs en dan zie ik Amazon, denk ik, meh laat maar, gedoe allemaal, maar als het rechtstreeks in crypto kan!
Volgende videokaart ga ik in BTC betalen!
[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 25-07-2021 20:30 ]
Algorand lijkt (samen met Amp) zo te stijgen vanwege geruchten omtrent Amazon.
Vraag me wel af of het niet tijd is voor speltip 9, krijg bijna de neiging om bij te kopen.
Vraag me wel af of het niet tijd is voor speltip 9, krijg bijna de neiging om bij te kopen.
een zeer interessante video over Bitcoin, vanuit een perspectief van mensen die in aandelen zitten.
mensen met BTC gaan hard REKT komt erop neer.... (volgens hun)
belangrijk om dit eens te kijken vanuit ander perspectief, ik ben zeker wel pro Bitcoin, maar wat hun zeggen zit ook wel punten van waarheid in...
[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 25-07-2021 21:15 ]
nothing stops this train
ICP is erg goedkoop. 0.001 ICP fee.ZXRY schreef op zondag 25 juli 2021 @ 17:36:
Iemand een tip om goedkoper BTC van Binance te kunnen withdrawen? Heb nog wat aangekochte BTC op Binance staan maar helaas zijn de withdrawal fees daar nog steeds vrij hoog, terwijl het netwerk niet meer congested is.
Maar waarom zou je dit eigenlijk willen? Wat wil je ermee bereiken?
[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 25-07-2021 21:00 ]
Paul schreeuwt te veel. Ook al heeft hij prima punten. Maar om gelijk te krijgen door te schreeuwen ben je sneu.Kol Nedra schreef op zondag 25 juli 2021 @ 20:52:
[YouTube: Paul Reacts to Andrei Jikh & Bitcoin Lunacy]
een zeer interessante video over Bitcoin, vanuit een perspectief van mensen die in aandelen zitten.
mensen met BTC gaan hard REKT komt erop neer.... (volgens hun)
belangrijk om dit eens te kijken vanuit ander perspectief, ik ben zeker wel pro Bitcoin, maar wat hun zeggen zit ook wel punten van waarheid in...
Had er inderdaad een quote bij kunnen doen ja, was iets duidelijker geweest. Amazon gedoe valt best mee hoor, laatst iets besteld en dat was er gek genoeg binnen 3 dagen (vanuit USA geshipped).JDx schreef op zondag 25 juli 2021 @ 20:29:
[...]
Korte quote was wel handig geweest ipv enkel een link, las er nu overheen, dit is goed nieuws.
Zie vaak dingen via kieskeurig of Google voorbij komen voor een leuke prijs en dan zie ik Amazon, denk ik, meh laat maar, gedoe allemaal, maar als het rechtstreeks in crypto kan!
Volgende videokaart ga ik in BTC betalen!
Amazon komt zelfs in NL al veel vaker voorbij dan vroeger als alternatief voor Wehkamp, Bol of Coolblue op de vergelijkingssites en Google, dus als die BTC gaat accepteren is dat wel een BTC boostje waard.Machlah schreef op zondag 25 juli 2021 @ 21:24:
[...]
Had er inderdaad een quote bij kunnen doen ja, was iets duidelijker geweest. Amazon gedoe valt best mee hoor, laatst iets besteld en dat was er gek genoeg binnen 3 dagen (vanuit USA geshipped).
Begrijp alleen niet op welke manier Algorand en Amp daar dan aan meewerken. Al zijn dat geruchten, je ziet het wel terug in de koersen.
https://www.coinbase.com/price/algorand
https://www.coinbase.com/price/amp
[ Voor 17% gewijzigd door JDx op 25-07-2021 21:29 ]
Hier staat ook al het 1 en ander van Amazon. Van een circelzaag blad van 70cm tot een 5kw standkachel op diesel. En veel onderdelen zoals onstekingstrafos. elektrische gaskleppen en 24v cv driewegkleppen of kogelkranen en ga zo maar door. Ben er zeer positief over zowel kwaliteit als in service. Aliexpress doe ik niks meer mee...Machlah schreef op zondag 25 juli 2021 @ 21:24:
[...]
Amazon gedoe valt best mee hoor, laatst iets besteld en dat was er gek genoeg binnen 3 dagen (vanuit USA geshipped).
On topic... euh M00N ofzo
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik probeer de grote winkel-opslokkers als bol.com en Amazon eigenlijk te vermijden maar ze hebben zo'n enorm aanbod, dat je er soms bijna niet aan ontkomt. En onlangs wilde ik nieuwe voetbalschoenen kopen en dan biedt Amazon Duitsland die dingen voor de helft van het geld dat ze bij welke Nederlandse winkel dan ook kosten, aan. En ze verzenden ze nog gratis ook.
Als zulke winkels crypto gaan accepteren dan geeft dat wel een boost denk ik.
Overigens gaat het hier dan dus ook weer om het accepteren van BTC als betaalmiddel, terwijl toch ook veel mensen zeggen dat BTC een equivalent van goud zou moeten/kunnen worden, een store of value, in plaats van een betaalmiddel. Ik vraag me wel eens af, hoe moet dat gebeuren dan? Moet er een crypto munt komen die zijn waarde direct aan Bitcoin koppelt en moeten landen/instituten Bitcoin dan gaan omarmen/erkennen als store of value en/of moet daar dan regulering op komen? Of kan dat zonder dergelijke constructies ook bestaan?
Als zulke winkels crypto gaan accepteren dan geeft dat wel een boost denk ik.
Overigens gaat het hier dan dus ook weer om het accepteren van BTC als betaalmiddel, terwijl toch ook veel mensen zeggen dat BTC een equivalent van goud zou moeten/kunnen worden, een store of value, in plaats van een betaalmiddel. Ik vraag me wel eens af, hoe moet dat gebeuren dan? Moet er een crypto munt komen die zijn waarde direct aan Bitcoin koppelt en moeten landen/instituten Bitcoin dan gaan omarmen/erkennen als store of value en/of moet daar dan regulering op komen? Of kan dat zonder dergelijke constructies ook bestaan?
Twitter Binance:
Snel kijken, gatis geld! Hebben..ADA, SHIB & BNB Airdrop - Up To $75,000 To Be Shared!
This promotion only applies to users from: ... and Europe (excluding Germany, France, Italy, UK and Netherlands).

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Dus alleen voor pauperlandenBTFD schreef op zondag 25 juli 2021 @ 22:30:
Twitter Binance:
[...]
Snel kijken, gatis geld! Hebben..![]()
[...]
Ik ben uit Algorand gestapt op 0.8965 denk (hoop

De rest doet ook niet veel dus laat het lekker in USDC vannacht, morgen weer een dag, toch 9% gepakt.
ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren om 02.00 als de weelky sluit, ik verwacht een dump naar de 32k
nothing stops this train
Was m'n post net aan het editen, als de boel weer inzakt naar 32.5k BTC en 2050 ETH vannacht of morgenvroeg en het lijkt te stagneren koop ik wel weer wat.Kol Nedra schreef op zondag 25 juli 2021 @ 22:36:
ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren om 02.00 als de weelky sluit, ik verwacht een dump naar de 32k
Het heeft de 2200 niet eens meer aangetikt... 35k ook niet trouwens.JDx schreef op zondag 25 juli 2021 @ 07:34:
[...]
Zie helaas de holle kromme van ETH ook veranderen in een bolle zoals BTC, dan zou de max voorlopig wel even 2200 zijn met miss nog heel even 2225. En voor BTC 34.5 met als max 35.
Het was dan ook een max
Pssst...JDx schreef op zondag 25 juli 2021 @ 21:27:
[...]
Amazon komt zelfs in NL al veel vaker voorbij dan vroeger als alternatief voor Wehkamp, Bol of Coolblue op de vergelijkingssites en Google, dus als die BTC gaat accepteren is dat wel een BTC boostje waard.
Begrijp alleen niet op welke manier Algorand en Amp daar dan aan meewerken. Al zijn dat geruchten, je ziet het wel terug in de koersen.
https://www.coinbase.com/price/algorand
https://www.coinbase.com/price/amp
www.amazon.nl (is al enkele jaren hier hoor).
Sterker nog, Coolblue gaat naar is in Duitsland (binnenkort ook fysieke winkels www.coolblue.de)
[ Voor 7% gewijzigd door Qunix op 25-07-2021 22:43 ]
Verwijderd
Ik koop uit standvaste principes niets bij Amazon. Ik steun liever de oerhollandse winkeltjes, zoals Aliexpress.
Toch doet het nog heel amerikaans aan dat Amazon, de site werkt ook verrot, ik zou er niet snel wat bestellen, Zalando is overigens ook duits, dat werkt al niet altijd lekker met retouren enzo weet ik nog.Qunix schreef op zondag 25 juli 2021 @ 22:41:
[...]
Pssst...
www.amazon.nl (is al enkele jaren hier hoor).
Sterker nog, Coolblue gaat naar is in Duitsland (binnenkort ook fysieke winkels www.coolblue.de)
Wist je trouwens dat die pijl van Amazon from A to Z is
Hebben ze gejat van FedEx.JDx schreef op zondag 25 juli 2021 @ 22:46:
[...]
Toch doet het nog heel amerikaans aan dat Amazon, de site werkt ook verrot, ik zou er niet snel wat bestellen, Zalando is overigens ook duits, dat werkt al niet altijd lekker met retouren enzo weet ik nog.
Wist je trouwens dat die pijl van Amazon from A to Z ismeh vast iedereen wel al tegenwoordig.
Ik doe het soms expres om iedereen de kast op te jagen.Remy!!!! schreef op zondag 25 juli 2021 @ 22:47:
Iemand enig idee hoe ik voortaan minder zichtbaar wat geld kan overmaken naar Binance?![]()
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik keek net even in mijn glazen bol, die zegt dat we morgen door de 36k gaan.
Ik ben benieuwd.
Heb zojuist wel besloten dat ik ook dan gewoon hodl. Spannund. Spannund.
Ik ben benieuwd.
Dat is een pijl tussen de E en x.
Battletime.Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2021 @ 22:49:
Ik keek net even in mijn glazen bol, die zegt dat we morgen door de 36k gaan.
Ik ben benieuwd.
36 - 34.4 = 1.6 vs 34.4 - 1.6 = 32.8
[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 25-07-2021 22:53 ]
We gaan wel nog naar de 32.893, die moet getest en vast gehouden worden (MA25)
32.5k (MA7) ook zeker mogelijk maar die moeten we dan echt vasthouden.
nothing stops this train
¯\_(ツ)_/¯Kol Nedra schreef op zondag 25 juli 2021 @ 22:53:
We gaan wel nog naar de 32.893, die moet getest en vast gehouden worden (MA25)

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!