[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.147 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zo weer wat shitcoins meegepakt via Coinbase. Balancer, Bond, Clover. Klinkt alsof 007 een balansact doet met een klavertje vier. Maar ach tientje verdiend voor de leverage pot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sniffles
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 10:02
Wanneer begint de weekend dump eens?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_d_1DDoLgFF9mNivXKwaLie029g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QLdyztMpU3uzK3CT7RXaPqsp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:18:
[...]

Haha je hoeft mij niet te overtuigen hoor, ik zie ook wel wat in BIFI maar zeker niet voor huidige prijzen. Als die vanaf nu alleen hoger gaan worden en ik de boot mis; jammer dan.

Ik ben geen eindgebruiker die vermogen in stablecoin liquidity pools zet dus die token is puur speculatief voor mij.

En ik gok er dus op dat ik dit shitpareltje ooit aanzienlijk goedkoper kan bemachtigen.

Zolang Henk de Vries van 3 huizen verderop zijn BiFi nog in Ingrid staked ipv een LP is het allemaal speculatie, grote kans dat je straks wel pakjes BIFI kunt kopen met 20 stuks erin in plaats van 1. Of andersom natuurlijk, dat kan ook.

Geldt overigens voor alle crypto's momenteel, behalve wat stables.
Mooi man, BiFi!

BiFi in Bull Market:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ukE3hco9WEVyoKmls83nZV8wN1c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LDT7jjvYW6avajUhwoHC4h1k.jpg?f=user_large

BiFi in Bear Market:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dCqmwN9YF0ct-fHwHXx7LugN1cg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ejJXZrgJUCfHdUGm5LDzBFGj.jpg?f=user_large

People who don't believe in BiFI:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7mT7TkoNwsjSJXkcRfqWxtTeVQo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0w0yzON4UWzCeLsbNgFXyf5u.jpg?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:41

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik ben de over de jaren verzamelde printplaten aan het uitzoeken om in te leveren bij het "oud ijzer"
wat te doen met de "winst" is de vraag..

In een coma eten aan de ene kant of voor de crypto pot aan de andere kant.

Had ik nu maar garantie dat crypto hoe dan ook meer waard wordt, dan kon het beide.. wel even wachten dan natuurlijk, en wachten op eten is niet mijn sterkste kant.... weak hands..

keuzes keuzes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:34

Wom

twain4me schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:30:
Ik ben de over de jaren verzamelde printplaten aan het uitzoeken om in te leveren bij het "oud ijzer"
wat te doen met de "winst" is de vraag..

In een coma eten aan de ene kant of voor de crypto pot aan de andere kant.

Had ik nu maar garantie dat crypto hoe dan ook meer waard wordt, dan kon het beide.. wel even wachten dan natuurlijk, en wachten op eten is niet mijn sterkste kant.... weak hands..

keuzes keuzes..
Stablecoins staken is laag in risico. Of je van de staking grote honger gaat hebben, is dan weer de vraag natuurlijk. :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Wom schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:32:
[...]

Stablecoins staken is laag in risico. Of je van de staking grote honger gaat hebben, is dan weer de vraag natuurlijk. :)
Dat is zoiets als je zakgeld op een spaar rekening zetten en er rente op krijgen.(ja ja dat was vroegah). mooi kut als al je vriendjes op dat moment lekker bij het zwembad chikies aan het checken zijn en een patatje eten..

Daar ga je niet belachelijk rijk van worden.. je hebt geen frietjes en geen chickie, die optie valt dus mooi af.

[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 23-07-2021 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:17
Ik heb bedacht dat ik mijn vriendin voor haar verjaardag ook wat crypto ga geven. Geen duizenden euro's maar gewoon een leuke start wallet met een miniem plukje btc ( wat is een portfolio zonder bitcoin) , wat meer ETH en misschien wat DOT, Link en Ada. Een hardware wallet vind ik wat teveel van het goede dus ik denk dat ik een leuke manier ga bedenken om een paper wallet te overhandigen of heeft iemand een leuk idee dat niet zeg 20% van het portfolio gaat kosten?

Tweede vraag. Ik heb zelf al tig jaar crypto maar eigenlijk nauwelijks alt coins. Kunnen alle coins die ik hierboven noem allemaal gewoon op een normaal BTC/segwit based paper wallet? DUs te overhandigen met 1 24-woorden key zeg maar? Of moet ik dan 5 wallets gaan aanmaken als je dus niet 1 hardware wallet hebt waar meerdere coins op kunnen.

Ik schaam me dat ik dit zelf niet weet na zo lang mee te lezen hier en ongetwijfeld kan ik er met wat research uit komen maar als iemand het al eens eerder gedaan heeft en tips heeft (ook om bijv transactie kostne te minimaliseren als ik 5 coins ga aankopen in mini plukjes.. ) let me know!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

twit schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:39:
Ik heb bedacht dat ik mijn vriendin voor haar verjaardag ook wat crypto ga geven. Geen duizenden euro's maar gewoon een leuke start wallet met een miniem plukje btc ( wat is een portfolio zonder bitcoin) , wat meer ETH en misschien wat DOT, Link en Ada. Een hardware wallet vind ik wat teveel van het goede dus ik denk dat ik een leuke manier ga bedenken om een paper wallet te overhandigen of heeft iemand een leuk idee dat niet zeg 20% van het portfolio gaat kosten?

Tweede vraag. Ik heb zelf al tig jaar crypto maar eigenlijk nauwelijks alt coins. Kunnen alle coins die ik hierboven noem allemaal gewoon op een normaal BTC/segwit based paper wallet? DUs te overhandigen met 1 24-woorden key zeg maar? Of moet ik dan 5 wallets gaan aanmaken als je dus niet 1 hardware wallet hebt waar meerdere coins op kunnen.

Ik schaam me dat ik dit zelf niet weet na zo lang mee te lezen hier en ongetwijfeld kan ik er met wat research uit komen maar als iemand het al eens eerder gedaan heeft en tips heeft (ook om bijv transactie kostne te minimaliseren als ik 5 coins ga aankopen in mini plukjes.. ) let me know!
zonder te roepen wat de pf gaat worden weet ik niet wat 20% is :P
ik maak van papiergeld altijd origami dingen als ik het als kado geef.. wellicht kan dat met een paper wallet ook :+
Is een accountje bij bitvavo oid niet veel makkelijker, ik weet not your keys, not your coins, maar voor een starter en een te overzien bedrag? stel dat het 1500 waard is over een tijdje kan ze dan toch alsnog een hardware wallet kopen?
Misschien is het schenken in fiat op bitvavo ook helemaal niet zo gek dan kan ze naast uiteraard naar jou te luisteren :+ Ook gewoon haar eigen lieverlings shitcoin uitzoeken.. (op naam of kleur van het logo ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23

Voor een klein bedrag en starter lijkt me Bitvavo ook de beste keuze, verschillende wallets gaat een heel gedoe worden. Bitvavo heeft een hele makkelijke en begrijpelijke app (meer functies op de site). Moet je alleen bedenken hoe je het op een leuke manier gaat geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Das wel knap :+

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
very early adopter :D :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zoals al gemeld, Bitvavo is laagdrempelig en makkelijk even te checken voor haar.

Een hardware wallet kost gewoon serieus knaken, zeker wanneer je er meerdere alts op wil zetten, dan heb je al snel een X ipv een nano nodig, om in Ledger terminologie te spreken.

Ennuh, ga je nu werkelijk een ADA voor je vriendin kopen? Je weet dat je dan met jouw verjaardag een Tarzan terugkrijgt he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

twain4me schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:50:
[...]
haar eigen lieverlings shitcoin uitzoeken.. (op naam of kleur van het logo ofzo)
PinkLadyCoin ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Sluw schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:53:
[...]

Voor een klein bedrag en starter lijkt me Bitvavo ook de beste keuze, verschillende wallets gaat een heel gedoe worden. Bitvavo heeft een hele makkelijke en begrijpelijke app (meer functies op de site). Moet je alleen bedenken hoe je het op een leuke manier gaat geven.
ik heb het in de chat van bitvavo gevraagt ... ik wacht nog op antwoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Ik moest even denken of tig uberhaupt iets zegt over hóe lang dan precies maar ik snap je. Enkele jaren had ik moeten zeggen. Dank voor reacties tot zover, het is dus niet allemaal op 1 paper wallet te storten merk ik. Dat is jammer. Ik weet niet of ik volledig op haar naam, email etc Bitvavo aangemaakt krijg zonder dat ze iets merkt vandaar dat de paper wallet optie een leuke leek.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Laatst online: 14-09 09:54
@twit met deze snoepjes in cadeauAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TtG2HBdnXK9wZAoRvuS__kQCpOY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MhIgtxnKmA7flo8lJLvfdvKa.png?f=user_large verpakking.

Komt het goed,😁daarna deze niet van mij,😍😍😍😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

twit schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:01:
[...]

Ik moest even denken of tig uberhaupt iets zegt over hóe lang dan precies maar ik snap je. Enkele jaren had ik moeten zeggen. Dank voor reacties tot zover, het is dus niet allemaal op 1 paper wallet te storten merk ik. Dat is jammer. Ik weet niet of ik volledig op haar naam, email etc Bitvavo aangemaakt krijg zonder dat ze iets merkt vandaar dat de paper wallet optie een leuke leek.
Op zich wel grappig idee. Ik had ooit een vriendin die geen werk had, maar ze wilde graag schrijfster worden, ik heb voor haar toen een website gemaakt en een AdSense account, kon ze reviews maken van vrouwendingetjes en van de inkomsten weer meer vrouwendingetjes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Laatst online: 14-09 09:54
Americanos, wakker komt er weer een dip? of gaan we los?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

twain4me schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:00:
[...]

ik heb het in de chat van bitvavo gevraagt ... ik wacht nog op antwoord :+
antwoord... ik vraag mij inmiddels wel af waar ze die mensen vandaan halen daar.

Humor hebben ze niet en sarcasme begrijpen ze niet _O-

(03:58:44 PM) *** twain joined the chat ***
(03:58:44 PM) twain: Hoi,

rare vraag, maar eigenlijk wil ik wat geld/grypto kado doen. en ik dacht omdat het voor een beginner is hardwallet, paperwallets.. allemaal niet echt begrijpbaar. Dus ik wilde eigenlijk min of meer een account bij jullie kado doen.

maarja beetje raar geven: "Gefeliciteerd hier heb je een website.."

Hebben jullie daar misschien iets leuks voor of misschien een idee?
(04:01:24 PM) R: Beste twain, bedankt voor uw bericht.
(04:01:39 PM) R: U kunt helaas geen Bitvavo account ¨kado" doen.
(04:01:56 PM) twain: dat snap ik daarom stond er min of meer:P
(04:02:07 PM) R: Dit is een account wat gekoppeld is aan de persoon die het opent door middel van een ID verificatie en IBAN check
(04:02:37 PM) R: Wat u wel zou kunnen doen is een hardware wallet aanschaffen en hier dan eventueel wat digitale valuta(s) opzetten
(04:02:52 PM) R: denk hierbij aan een ledger nano s
(04:02:55 PM) R: of een trezor
(04:03:31 PM) twain: niet helemaal wat ik zoek, maar bedankt voor het meedenken.
(04:03:51 PM) R: Graag gedaan.
(04:04:39 PM) twain: fijne vrijdagmiddagborrel en een goed weekend
(04:08:25 PM) R: Dank u,
(04:08:38 PM) R: U ook vast een goed weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
twain4me schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:12:
[...]

antwoord... ik vraag mij inmiddels wel af waar ze die mensen vandaan halen daar.

rare vraag, maar eigenlijk wil ik wat geld/grypto kado doen. en ik dacht omdat het voor een beginner is hardwallet, paperwallets.. allemaal niet echt begrijpbaar. Dus ik wilde eigenlijk min of meer een account bij jullie kado doen.

(04:02:07 PM) R: Dit is een account wat gekoppeld is aan de persoon die het opent door middel van een ID verificatie en IBAN check
(04:02:37 PM) R: Wat u wel zou kunnen doen is een hardware wallet aanschaffen en hier dan eventueel wat digitale valuta(s) opzetten
(04:03:31 PM) twain: niet helemaal wat ik zoek, maar bedankt voor het meedenken.
Wel top dat je het hebt gevraagd! De verjaardag is maandag al dus ook timing technisch lukt het niet me niet meer om een Ledger Nano S te halen en daar dan maar een en ander op te zetten. Zonde dit, het was zo mooi in mn hoofd vanochtend :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Fijne vrijdagmiddagborrel! _/-\o_

Maareh, ze zijn wel lekker snel, voor een exchange is dit megasnel. Bij Binance had ze bijna alweer jarig geweest voor je antwoord had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

twit schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:14:
[...]

Wel top dat je het hebt gevraagd! De verjaardag is maandag al dus ook timing technisch lukt het niet me niet meer om een Ledger Nano S te halen en daar dan maar een en ander op te zetten. Zonde dit, het was zo mooi in mn hoofd vanochtend :)
Die heb je morgen in huis joh, een Nano Ledger S. Kijk maar eens bij die kouwe blauwe.

Lees je wel ff in, daar passen maar een beperkt aantal munten op meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

pletter schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:12:
Americanos, wakker komt er weer een dip? of gaan we los?
Die zijn allang wakker, maar heb wel een fragiel gevoel bij de koersen, ach kan mij het ook verrotten.

Weekend! 8)

[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 23-07-2021 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Ngangatar schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:16:
[...]

Die heb je morgen in huis joh, een Nano Ledger S. Kijk maar eens bij die kouwe blauwe.

Lees je wel ff in, daar passen maar een beperkt aantal munten op meen ik.
Valt mee je moet dan wisselen met de apps Je gebruikt hem natuurlijk als verificatie en dan moet je van app wisselen als hij er niet opstaat. (muntjes blijven uiteraard gewoon waar ze zijn) zelf heb ik er btc en eth altijd op staan en bv tron is wel eens gewisseld met een andere. (eth tokens vallen gewoon onder de eth app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Ngangatar schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:14:
[...]

Maareh, ze zijn wel lekker snel, voor een exchange is dit megasnel. Bij Binance had ze bijna alweer jarig geweest voor je antwoord had.
:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
Ngangatar schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:14:
[...]

Ja je kunt een stuk minder met Bitvavo en je mist een boel shitcoins maar ze zijn wel responsive en alles werkt snel en naar behoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sluw schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:26:
[...]

Ja je kunt een stuk minder met Bitvavo en je mist een boel shitcoins maar ze zijn wel responsive en alles werkt snel en naar behoren.
Ik ben er begonnen en heb er nu nog steeds een fluf BTC en ETH en laat dat lekker staan en groeien via DCA.

Een keer geld terug laten storten, was echt binnen 2 minuten op mijn rekening. Die gasten doen het heel netjes. Nu nog een keer alles in dollars :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Sluw schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:26:
[...]

Helemaal waar, ik ben ook best blij met ze en je fiat staat op een derderekening in nederland. je bent dus niet afhankelijk van 1 of andere vage stablecoin welke voor mij totaal uit de lucht zijn komen vallen.. Je laat even je crypto gewoon staan en je komt even niet op een exchange ofzo. Je kijkt weer en er zijn 4 miljoen stable coins bij gekomen.. ze zullen vast niet allemaal even zuivere koffie zijn. Ik heb even echt geen idee wat ik moet kiezen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Ngangatar schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:28:
Nu nog een keer alles in dollars :).
dat is ook het belangrijkste wat ik mis.. gewoon een knopje met USD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ngangatar schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:28:
[...]

Ik ben er begonnen en heb er nu nog steeds een fluf BTC en ETH en laat dat lekker staan en groeien via DCA.

Een keer geld terug laten storten, was echt binnen 2 minuten op mijn rekening. Die gasten doen het heel netjes. Nu nog een keer alles in dollars :).
Ik ga mijn mining geld er ook voor 50% op zetten denk ik, mijn indirecte DCA.

Now you know, WhyDCA! It's fun to doooDCA! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
JDx schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:44:
[...]

Ik ga mijn mining geld er ook voor 50% op zetten denk ik, mijn indirecte DCA.

[YouTube: Village People - YMCA OFFICIAL Music Video 1978]

Now you know, WhyDCA! It's fun to doooDCA! :D
En staken gaat ook automatisch bij alle coins die het ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
[...]

Heb ik iets gemist of kan je niet gewoon een Kraken of Kucoin non-verified account aan haar kadodoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

majic schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:51:
[...]

Heb ik iets gemist of kan je niet gewoon een Kraken of Kucoin non-verified account aan haar kadodoen?
je hebt iets gemist :+

als ik crypto aan mijn vriendin geef slaat mijn vrouw het licht uit mijn ogen

[ Voor 15% gewijzigd door twain4me op 23-07-2021 17:02 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:10
Youtube in a nutshell;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/01T_03cpmsufaa9QN4oGq--1NkI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ibmUGNDvfhQqqy92loULLVGu.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

twit schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:14:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vQ2Tod7Y6cr3LQLvT8nJA9YxkEQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L6oh2Fm873ZX7nPjFbrYZm7V.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13:39
Doe elke dag datgene waarvan je over een jaar zou willen dat je het vandaag gedaan zou hebben.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

MrMrq schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 17:43:
[...]

Doe elke dag datgene waarvan je over een jaar zou willen dat je het vandaag gedaan zou hebben.
Heb je toevallig ook een DeLorean met Flux Capacitor bij die tegeltjes wijsheid? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Hehe, als taalnazi moet ik me soms wel inhouden hier, maar dat is tegenwoordig overal zo, heb beloofd nooit meer iemand te verbeteren zo lang ik zelf ook nog fouten maak. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

JDx schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 17:55:
[...]

Hehe, als taalnazi moet ik me soms wel inhouden hier, maar dat is tegenwoordig overal zo, heb beloofd nooit meer iemand te verbeteren zo lang ik zelf ook nog fouten maak. _/-\o_
heb ik weer wat doms gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
twain4me schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 17:51:
[...]

Heb je toevallig ook een DeLorean met Flux Capacitor bij die tegeltjes wijsheid? :')
Je bedoelt dat je moet tijdreizen om te kunnen bepalen waar je over een jaar meer plezier van hebt… jezelf in coma eten of crypto kopen?

Dan zit je hier misschien niet goed :')

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BGfcbCjLvlToGCWZACAB2NOHQ0s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zkKdi6UpdT9FGswDGh6MwwQv.jpg?f=fotoalbum_large

Bogdanoff is nog op een telefoontje aan t wachten, het begon zo veelbelovend vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

MrMrq schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 17:58:
[...]

Je bedoelt dat je moet tijdreizen om te kunnen bepalen waar je over een jaar meer plezier van hebt… jezelf in coma eten of crypto kopen?

Dan zit je hier misschien niet goed :')
tja ik heb wellicht iets minder hopium door de aderen stromen ja.. ;)

maar als jij wilt garanderen dat het meer is over exact een jaar, dan is de keuze alweer makkelijker he.. maken we wel ffkes een smartcontract voor dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
twain4me schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 18:02:
[...]

tja ik heb wellicht iets minder hopium door de aderen stromen ja.. ;)

maar als jij wilt garanderen dat het meer is over exact een jaar, dan is de keuze alweer makkelijker he.. maken we wel ffkes een smartcontract voor dan.
Ik zeg niet dat het over een jaar al meer waard is.
Ik beweer alleen dat je over een jaar blijer bent met een flufje BTC of zelfs een haffeltje ETH.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:57

knakworst

Get more sats!

Toch alles langzaam in het rood vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

MrMrq schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 18:08:
[...]

Ik zeg niet dat het over een jaar al meer waard is.
Ik beweer alleen dat je over een jaar blijer bent met een flufje BTC of zelfs een haffeltje ETH.
uhmm nee, ik kan een rare "investor" zijn, maar als het minder waard is wordt ik er niet blijer van :+
dus stijging is wel noodzakelijk voor de juiste blijheids graad

ander was het nu ook makkelijk kiezen.. dan zou ik nu al blijer zijn met btc dan met een wagu steak en dat is zeker niet zo.. je kan je vol stoppen met paprikaships van de lidl en dat is idd weinig anders dan geld in de sloot mikken, maar dat is niet helemaal waar ik het mee vergelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Klojo's. Ben nieuw in de hodl strategie, bijkopen nu dus? :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:19
MrMrq schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:41:
[...]

Het is grappig omdat jij een hele andere berenmarkt bedoelt.

Maar meer serieus. @jvel92 deelde hier vandaag een Tweet van een Etherium croissant. Via dat account vond ik ook een draadje over de mogelijke strategie van Musk. Wat een razend interessante hypothese!

https://mobile.twitter.co...tatus/1399828507849527298
Hah ja klopt, interessant draadje is dat inderdaad. Die ETH croissant is sowieso een goede om te volgen, ondanks dat ie ETH in zijn handle heeft staan heeft ie ook regelmatige interessante draadjes over BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

jvel92 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 18:24:
[...]

Hah ja klopt, interessant draadje is dat inderdaad. Die ETH croissant is sowieso een goede om te volgen, ondanks dat ie ETH in zijn handle heeft staan heeft ie ook regelmatige interessante draadjes over BTC.
deze stond er ook onder _O-

https://mobile.twitter.co...tatus/1418492347487248386

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:50

resusaapje

h less

Kucoin is maar een rare site...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R8czGXkaBdWO357UuKybvFhARho=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/D5gsMdhP468YmJTVATywMaUH.png?f=user_large

Is hun volume zo laag en komt het daardoor?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniffles
sniffles schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:23:
Wanneer begint de weekend dump eens?
*O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
dump? waar? we zijn nog steeds hoger dan vanochtend :') :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniffles
malarkan schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 19:17:
[...]

Ik had een short lopen sinds gistermiddag, werd me beetje te heet onder de voetjes maar net weer kunnen sluiten met paar dollar winst :9 Eerste keer, maar verkeerd aangepakt en mis gegokt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

malarkan schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 19:17:
[...]

Op welke wazige munt zit jij hoger dan vanochtend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ethereum houdt van een Bartje doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:28
https://coinmarketcap.com/nl/charts/

BTC dominance moet nog veel verder omhoog, zodra alts gaan bloeden bij een move omhoog van BTC wordt ik pas echt weer 100% bullish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
JDx schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 19:35:
[...]

Op welke wazige munt zit jij hoger dan vanochtend :+
op moment van zeggen 0.00001% :P hij was ieg groen :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Sluw schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 18:01:
[Afbeelding]

Bogdanoff is nog op een telefoontje aan t wachten, het begon zo veelbelovend vandaag.
Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=2pDN&p=1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:11
Mijn DCA weer gedaan voor de maand.
Ook begonnen met aandelen zelfs... (Vanguard FTSE All-World UCITS ETF USD Dis)

WE WORDEN OUD!!! (32 jaar alweer... *auw* )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
mentalozzie schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 20:20:
Mijn DCA weer gedaan voor de maand.
Ook begonnen met aandelen zelfs... (Vanguard FTSE All-World UCITS ETF USD Dis)

WE WORDEN OUD!!! (32 jaar alweer... *auw* )
aandelen doe ik nu ook 2 maanden, welkom aanboord 😉
die ETF heb ik ook, en s&p 500.

volgende week koop ik ook Intel +Discovery aandelen. 🥲

zit je ook bij DEGIRO?? daar kun je ETF's gratis 1x per maand aanschaffen zonder trade kosten.

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 23-07-2021 20:44 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:11

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
:Z

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
Geen mooie bounce. Riemen vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
Kol Nedra schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 20:36:
[...]

zit je ook bij DEGIRO?? daar kun je ETF's gratis 1x per maand aanschaffen zonder trade kosten.
Yup!

Bitcoin ligt weer lekker stil. Had stiekum wel een boost verwacht na al die hopium berichten de laatste tijd. Of is de wodka aan het praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bitcoin (BTC) koers ‘short squeeze’ aanstaande? Deze analist ziet mogelijkheden!
BY: CRYPTO INSIDERS ON: 23/07/2021

Willy Woo:

“Nog 9 uur tot daily close. Als de prijs deze niveaus aanhoudt, zal de RSI-uitbraak worden bevestigd. RSI leidt prijsuitbraken met een vrij hoge betrouwbaarheid.

Ondertussen on-chain fundamentals: supply shock in ontwikkeling en wordt alleen maar sterker. Een short-squeeze setup.
Artikel: https://dutchcryptotalk.c...alist-ziet-mogelijkheden/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-09 21:38

raq

resusaapje schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 18:51:
Kucoin is maar een rare site...

[Afbeelding]

Is hun volume zo laag en komt het daardoor?
Ja, op een aantal stables is/was het volume daar zo laag dat je dit soort spikes krijgt als iemand ineens veel koopt of verkoop.
Ik heb in 2019 wel buy/sell-orders geplaatst op kucoin op pax/eth, en dan 15-30% lager of hoger dan de koers. Dat ging op zich wel goed, al moet je wel geduld en mazzel hebben.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

JDx schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 18:22:
Klojo's. Ben nieuw in de hodl strategie, bijkopen nu dus? :')
Hodl betekent alleen maar dat je vasthoudt wat je hebt.
Voor wanneer je bijkoopt heb je ook een strategie. Bij DCA bijvoorbeeld elke 27e van de maand om 18:00 voor €100 euro. Of elke woensdagavond om 7u 's ochtends €50 euro. Verzin maar iets.

Wat jij beschrijft lijkt meer op 'buy the dip' wat meer een meme is, want je weet nog niet of het de onderkant van de dip is etc...

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 21:50:
[...]

Hodl betekent alleen maar dat je vasthoudt wat je hebt.
Voor wanneer je bijkoopt heb je ook een strategie. Bij DCA bijvoorbeeld elke 27e van de maand om 18:00 voor €100 euro. Of elke woensdagavond om 7u 's ochtends €50 euro. Verzin maar iets.

Wat jij beschrijft lijkt meer op 'buy the dip' wat meer een meme is, want je weet nog niet of het de onderkant van de dip is etc...
Ik DCA elke keer als ik chinees bestel. Mijn PF vult aardig moet ik zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Ngangatar schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 21:52:
[...]

Je koelkast ook dan, want je krijgt elke keer te veel als je chinees bestelt.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

[...]

Ik elke keer als diederik gommers op tv is, het was eerst een drinkspellentje, maar mijn lever trekt dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

MicroWhale schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 21:54:
[...]

Je koelkast ook dan, want je krijgt elke keer te veel als je chinees bestelt.
psst... je kan ook minder bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
is de schimmel dan de staking reward?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 22:02:
is de schimmel dan de staking reward?
Penninck ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:50

resusaapje

h less

[...]

Slim! Kan het met New York Pizza ook?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

resusaapje schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 22:16:
[...]

Slim! Kan het met New York Pizza ook?
Tuurlijk, gewoon proberen. Bij elke vlees pizza die je besteld gooi je 25 euro in BTC. Bij een veggie Pizza in een shitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:57

knakworst

Get more sats!

Ngangatar schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:27:
[...]

AXs is prima gegaan ja... Maf NFT project wat de kracht van sommige gaming community's aangeeft.
Inmiddels 37 dollar, begint echt pijnlijk te worden :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ngangatar schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 22:18:
[...]

Tuurlijk, gewoon proberen. Bij elke vlees pizza die je besteld gooi je 25 euro in BTC. Bij een veggie Pizza in een shitcoin.
als btc weer gestaag omhoog gaat is het voor mij ook weer tijd om een "staatslot" in een shitcoin te stoppen 🙃
met SHIB en SafeMoon groot succes, maar ben ook bagholder van paar coins zoals Lucky Stars, Simple Gains en Koala 😆

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 23-07-2021 22:50 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Kol Nedra schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 22:46:
[...]

als btc weer gestaag omhoog gaat is het voor mij ook weer tijd om een "staatslot" in een shitcoin te stoppen 🙃
Het gaat omlaag. We zijn aan het consolideren tot mid augustus. Het liefst breken we eerder uit, maar met zo'n laag volume lukt dat niet. ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gisteren een Chrome update gedaan, de Binance Futures tabs blijven nu prima werken, geen Out of memory meldingen meer. Mocht je er nog last van hebben: Even updaten.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Taro schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 23:02:
Gisteren een Chrome update gedaan, de Binance Futures tabs blijven nu prima werken, geen Out of memory meldingen meer. Mocht je er nog last van hebben: Even updaten.
YouTube (autoplay) wilde laatst op mijn TV een nummer afspelen waar wat herinneringen aan zitten, liep toen vast met de melding "too much memory is required to display this" ofzo :9

Anyway, lekker herstel zo, goeie nacht.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De BTC long staat inmiddels in de plus, stop in profit. Op 32.4 een DCA aankoop gedaan. Misschien duurt de uitbraak wel tot augustus of langer, maar ik verwacht deze ergens de komende week al, of natuurlijk in september ;)

Sell in May and go away, but remember to come back in September

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Hoi, is het al bear market?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Nee, laatste uur is alles +2% ongeveer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Taro schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 23:19:
De BTC long staat inmiddels in de plus, stop in profit. Op 32.4 een DCA aankoop gedaan. Misschien duurt de uitbraak wel tot augustus of langer, maar ik verwacht deze ergens de komende week al, of natuurlijk in september ;)
Sell in May check
and go away, kom je nu mee....
but remember check
to come back in September will do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:16

YES

Moderator General Chat
Hoi, nee we gaan omhoog zegt Taro. Moon soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 23:54:
[...]

Hoi, nee we gaan omhoog zegt Taro. Moon soon.
Moon is al lang bereikt als je 2 jaar geleden bent ingestapt. Moon is bear op dit moment.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Best wel grappig, na mijn posting hier over Willy Woo en een short squeeze,lees ik hetzelfde
maar dan via een ander kanaal.
Market Wrap: Bitcoin Analysts Expect a Short-Squeeze
Ach ja, het moment van de dag, ik doe er niks mee.

Artikel: https://finance.yahoo.com...sts-expect-201858307.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:16

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 00:03:
[...]

Moon is al lang bereikt als je 2 jaar geleden bent ingestapt. Moon is bear op dit moment.
Moon is bear, bull is eye. Plus is min en ying is yang als je het verleden er bij haalt.
Dus ja, wat vroeger moon was is nu bear. Maar de moon blijkt nog veel verder te liggen volgens de stieren die nu het woord voeren namens het stierencollectief. Maar ik weet het ook niet hoor, hopium (en Grolsch) spreekt namens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mooody schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 00:03:
[...]

en wanneer is 100k bearish? ergens in 2026?

btw zie Flow lekker gaan!! bij €7 ingesprongen en staat nu op €17 :*)
en lekker staken op Kraken :Y)
Ik vond het muziekje gewoon top, daarom maar ingeslagen :+
(nee hoor, maar ze krijgen support van Ubisoft, UFC, Samsung, NBA, TopShot, CryptoKitties en nog een paar)

https://www.onflow.org/

[ Voor 37% gewijzigd door Kol Nedra op 24-07-2021 00:33 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
Zit elke crypto dude aan de wodka? MOON

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 00:24:
[...]

en wanneer is 100k bearish? ergens in 2026?

btw zie Flow lekker gaan!! bij €7 ingesprongen en staat nu op €17 :*)
en lekker staken op Kraken :Y)
Ik vond het muziekje gewoon top, daarom maar ingeslagen :+

https://www.onflow.org/
Bij 100k ga ik 100% cashen kan ik je zeggen, wellicht eerder bij 70-80k.
Een BTC van 100k is imo voor een volgende cycle over 2-3 jaar, anders slaat het nergens meer op qua gains. Het moet realistisch bljiven, anders wordt Bitcoin een gimmick (serieus).

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 24-07-2021 00:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Mooooon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Ik vraag mij af heeft @Taro het ook wel een mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
op de daily chart tikken we de MA25 aan, nog 1 uurtje hopelijk sluiten we erboven!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Kol Nedra schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 00:50:
op de daily chart tikken we de MA25 aan, nog 1 uurtje hopelijk sluiten we erboven!
Je kan ook alles in perspectief zien, een tweetje van Elon of een ander nieuwsbericht doorbreekt al die TA. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

RaptorXS schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 00:55:
[...]

Je kan ook alles in perspectief zien, een tweetje van Elon of een ander nieuwsbericht doorbreekt al die TA. ;)
De werkelijkheid heeft natuurlijk niks met TA van doen, maar ja, zolang flink wat mensen en bots er op handelen is het natuurlijk wel relevant, al is het in feite op zich onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:53
Taro schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 23:19:

Sell in May and go away, but remember to come back in September
Beetje m'n digitale tegeltjestext jatten. Flauw hoor :+

DCA-en met ONG
Die shitcoin beweegt alle kanten uit, maar m00n snapt ie niet...

219 trades te gaan om m'n n00b voutje weg te werken: chasing the greens during pump&dump event

3 down :X

[ Voor 18% gewijzigd door D_Jeff op 24-07-2021 01:09 ]

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09 16:35
Groene dild... Oh wacht, mocht niet meer. Moon! :)
Pagina: 1 ... 52 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!