Nogal ja hahamalarkan schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:56:
[...]
oh ja dat maakt ook wel echt een groot verschil ja
hoe?Qunix schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:40:
https://nos.nl/artikel/23...appen-gaan-duurder-worden
No shit!!!!
Bitcoin fixes this.
Oh ja? Bitcoin gaat de tekorten aan ruwe materialen oplossen? Een hogere vraag oplossen?Qunix schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:40:
No shit!!!!
Bitcoin fixes this.
Please tell me why
Bitcoin kan best veel oplossen... Maar dat soort opmerkingen beginnen relegieus van aard te worden
[ Voor 13% gewijzigd door Waah op 23-07-2021 12:46 ]
Voordeel van aan de grens wonen!
Hier gaan wij al jaren naar Duitsland om inkopen te doen..
Voorbeeld:
Dove Men bij Kruidvat: 5.69 euro
Dove Men bij DM: 2.05 euro
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
omg.. not the cookies"denk aan koekjes bijvoorbeeld, kun je variëren met het aantal koekjes dat in een verpakking zit."
Verwijderd
Nietus.Waah schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:46:
[...]
Oh ja? Bitcoin gaat de tekorten aan ruwe materialen oplossen? Een hogere vraag oplossen?![]()
Please tell me why
Bitcoin kan best veel oplossen... Maar dat soort opmerkingen beginnen relegieus van aard te worden
Je koopt Bitcoin. Grondstoffen worden duurder, Bitcoin wordt meer waard.
Na 10 jaar koop je meer grondstoffen terug.
Fucking geniaal.
Óók dat heeft niets met het artikel te makenBTFD schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:48:
[...]
Voordeel van aan de grens wonen!
Hier gaan wij al jaren naar Duitsland om inkopen te doen..
Voorbeeld:
Dove Men bij Kruidvat: 5.69 euro
Dove Men bij DM: 2.05 euro
Maar daar is een leuke keuringsdienst van waarde van
https://www.npo3.nl/keuri...rde/15-04-2021/KN_1725007
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:48:
[...]
Nietus.
Je koopt Bitcoin. Grondstoffen worden duurder, Bitcoin wordt meer waard.
Na 10 jaar koop je meer grondstoffen terug.
Fucking geniaal.
Fuck it, all in bitcoin. Dat lekkende dak fix ik over 10 jaar wel
10 jaar niet eten is wellicht wat moeilijker.Waah schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:50:
[...]
zo had ik het niet gezien
![]()
Fuck it, all in bitcoin. Dat lekkende dak fix ik over 10 jaar wel
Bisquits, vitaminedruppels en watertwain4me schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:52:
[...]
10 jaar niet eten is wellicht wat moeilijker.
Wat ik wel jammer van de binance card vind is dat je uitgekeerde cashback bnb bij de eerstvolgende uitgave als eerste weer voor een betaling gebruikt wordt.
Hou het liever als een spaarpotje aan. Iemand een idee of dat ergens in te stellen is?
Hou het liever als een spaarpotje aan. Iemand een idee of dat ergens in te stellen is?
Even goede vrienden, maar mensen die dat koekjes noemen wil ik niet als vrienden.Waah schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:52:
[...]
Gewoon biquits kopen bij de LIDL
[Afbeelding]
lagere prijs/koekje ga je niet vindenBesparing gooi je in bitcoin
Hij pakt de munt die je bovenaan hebt staan als eerste, dus even de munten goed sorteren in je card overzicht :-)Darrell schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:59:
Wat ik wel jammer van de binance card vind is dat je uitgekeerde cashback bnb bij de eerstvolgende uitgave als eerste weer voor een betaling gebruikt wordt.
Verwijderd
Ik vind persoonlijk dat de heidenen die niet in Bitcoin geloven hier niks te zoeken hebben.
Bitcoin vergelijken met geloof, pfff.
Even op je knietjes hoofstuk 6 uit de Bitcoin Standard lezen en 3 longgebedjes voor het slapen gaan.
Fiat wappies hiero.
Even op je knietjes hoofstuk 6 uit de Bitcoin Standard lezen en 3 longgebedjes voor het slapen gaan.
Fiat wappies hiero.
je vergeet het ritueel eten van het shortbread cookie. dat is om de beren te verjagen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:02:
Ik vind persoonlijk dat de heidenen die niet in Bitcoin geloven hier niks te zoeken hebben.
Fiat wappies hiero.
Zeg, het duurt wel lang voordat BTC, ETH, DOT en KSM gaan moonen hè?!
Daarnaast is het hier zo uitgestorven dat er nauwelijks een gesprek op gang komt.
Kent iemand een self-made miljardair die er misschien een leuk tweetje uit kan gooien om de boel een beetje op gang te brengen? Zo ja, stuur die gast ff een dm met "gas op die cryptoraket!"
Bij voorbaat dank!
Daarnaast is het hier zo uitgestorven dat er nauwelijks een gesprek op gang komt.
Kent iemand een self-made miljardair die er misschien een leuk tweetje uit kan gooien om de boel een beetje op gang te brengen? Zo ja, stuur die gast ff een dm met "gas op die cryptoraket!"
Bij voorbaat dank!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Your barking up the wrong treeVerwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:02:
Fiat wappies hiero.
Shitcoin Atheist hier.
Quick gains or go home.
Bitcoin is onze gateway drug.
BNB is onze basiscoin
Safemoon onze Messiah
Onze bijbel spreekt over "The flippening" in 2022. Het einde der Bitcoin tijden.
All hail doge.
En je bent al besmet. Je eerste Dogecoin is al in je portefeuille
Bitcoin, lol, hopeloos ouderwetse tech.... C98 is the new king in town en ik heb er 9.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:02:
Fiat wappies hiero.
Gelijk mijn dealer ff bellen! https://bit.ly/3x04JoM
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ah ok thanks voor de tip!sniffles schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:02:
[...]
Hij pakt de munt die je bovenaan hebt staan als eerste, dus even de munten goed sorteren in je card overzicht :-)
Dus als men een andere mening heeft is hij/zij gelijk een wappie?
Ik krijg zo goed als alle BNB weer terug. Slechts 1 op 850 is toegewezenNgangatar schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:28:
[...]
Nee klopt niet, want je krijgt de overgebleven BNB gewoon weer terug.
C98... Ik ben gewoon te arm voor dit soort spellen
Overigens, er is een hardcap van 67 BNB/user. Delen door 850 = een max van 0,79 BNB en daarmee een max van 390 C98 = $32
Zelfs voor de rijksten is dit geen vetpot
[ Voor 21% gewijzigd door resusaapje op 23-07-2021 13:23 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nee joh, veel eerder al. De gedachte aan een andere mening is al voldoende.Qunix schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:14:
We are the knights that say.... Wappie!
Net als in het echte levenQunix schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:14:
Verwijderd
Zeker.Qunix schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:14:
Zo heb ik het tenminste geleerd van papa Twitter.
Qunix schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:40:
No shit!!!!
Bitcoin fixes this.
Prijsstijging 'het hoofd bieden' door minder in een verpakking te stoppen.. is dit real life? god here jezus bewaar me.Minder koekjes
Maar er zijn ook andere minder zichtbare manieren om hogere kosten het hoofd te bieden. Producenten kunnen bijvoorbeeld goedkopere ingrediënten gebruiken of minder in een verpakking stoppen. "Dat is lastig bij een anderhalve liter fles cola," zegt Geijer, "maar voor andere producten, denk aan koekjes bijvoorbeeld, kun je variëren met het aantal koekjes dat in een verpakking zit."
'De benzineprijs stijgt helemaal niet!, ik tank áltijd voor 30 euro!'
Ja, schijnt wel een dingetje te zijn...Luuk schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:25:
[...]
[...]
Prijsstijging 'het hoofd bieden' door minder in een verpakking te stoppen.. is dit real life? god here jezus bewaar me.![]()
![]()
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Bitcoin fixes this.resusaapje schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:26:
[...]
Ja, schijnt wel een dingetje te zijn...
[Afbeelding]
Hoe dan zul je je afvragen? Nou, vrij simpel.
Dit is al héél lang gaandeLuuk schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:25:
[...]
[...]
Prijsstijging 'het hoofd bieden' door minder in een verpakking te stoppen.. is dit real life? god here jezus bewaar me.![]()
![]()
https://nl.metrotime.be/n...oladerepen-kleiner-worden
De Mars van vroeger was ook groter dan die van nu
Oh!
Nog even om de hilariteit omtrent C98 een push te geven:
Ik verwacht dat je mi-ni-maal 10 C98 nodig hebt om te kunnen traden
bagholder 4 life
Ik verwacht dat je mi-ni-maal 10 C98 nodig hebt om te kunnen traden
bagholder 4 life
Verwijderd
Ik heb wat dikke BNB 30 dagen vast gezet in locked staking omdat ik ook modern wil zijn. 7% AAPIE
Fundus are safu.
Dikke BNB.
Fundus are safu.
Dikke BNB.
Ik zie een B van Bitcoin op die onderste Toblerone....resusaapje schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:26:
[...]
Ja, schijnt wel een dingetje te zijn...
[Afbeelding]
Bitcoin... op een driehoek....
ILLUMINATI CONFIRMED. We moeten allemaal bitcoin kopen
Weer verkeerd. Ik heb er 1.000 gekregen. De hardcap is 67BNB aan C98, een stuk of 35.000 C98. Moet je wel 3.500 BNB in je wallet hebben, laatste keer dat ik keek was het minder.resusaapje schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:15:
[...]
Ik krijg zo goed als alle BNB weer terug. Slechts 1 op 850 is toegewezen![]()
C98... Ik ben gewoon te arm voor dit soort spellen
Overigens, er is een hardcap van 67 BNB/user. Delen door 850 = een max van 0,79 BNB en daarmee een max van 390 C98 = $32
Zelfs voor de rijksten is dit geen vetpot
wordt echt te duur zo hoor, straks is het heel normaal dat mensen:
-benzine gaan aftappen bij andere auto's
-dat je groente gaat plukken langs de weg
-water tappen bij drinkwater taps die je in steden ziet.
-als het hard regent buiten snel gaan douchen
echt fked up, als alles duurder wordt betekend minder fiat om bitcoin te kopen
-benzine gaan aftappen bij andere auto's
-dat je groente gaat plukken langs de weg
-water tappen bij drinkwater taps die je in steden ziet.
-als het hard regent buiten snel gaan douchen
echt fked up, als alles duurder wordt betekend minder fiat om bitcoin te kopen
nothing stops this train
i know right. Maar om dit serieus te lezen op een site als nos.nl. Holy shit..Waah schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:29:
[...]
Dit is al héél lang gaande
https://nl.metrotime.be/n...oladerepen-kleiner-worden
De Mars van vroeger was ook groter dan die van nu
De prijs van dat pak koekjes is precies hetzelfde als vorig jaar, alleen nu zitten er 10 koekjes in ipv 15, maar de prijs is nog hetzelfde hoor! Hoezo prijsverhoging?
Zelfs kinderen in groep 3 schieten hierbij in de lach toch?
mensen tellen hun koekjes nietLuuk schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:33:
[...]
i know right. Maar om dit serieus te lezen op een site als nos.nl. Holy shit..
De prijs van dat pak koekjes is precies hetzelfde als vorig jaar, alleen nu zitten er 10 koekjes in ipv 15, maar de prijs is nog hetzelfde hoor! Hoezo prijsverhoging?
Persoonlijk boeit het me nog weinig. Goede CAO dus loonsverhoging is weer meer dan de inflatie tot noch toe. Los van de loonsverhoging op basis van resultaat. Wat bovenwonderbaarlijk altijd goed is
Meer fiat voor BTC
Hier ook een loon dat wordt geïndexeerd maar dan nog... De prijs van het winkelkarretje gaat al sinds begin corona omhoog terwijl ik toch echt niks meer koop dan voorheen. Zo snel stijgt mijn loon nu ook niet!
10 kopen, alles verkopen?resusaapje schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:30:
Oh!
Ik verwacht dat je mi-ni-maal 10 C98 nodig hebt om te kunnen traden![]()
bagholder 4 life
De beredenering in het artikel is vanuit de producent. voor die kant is dit gewoon een keiharde cashgrabLuuk schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:33:
[...]
i know right. Maar om dit serieus te lezen op een site als nos.nl. Holy shit..
Gewoon omzetten in bnbresusaapje schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:30:
Oh!
Ik verwacht dat je mi-ni-maal 10 C98 nodig hebt om te kunnen traden![]()
bagholder 4 life
Zero.
Tjek. Hmm, da's een serieuze hoeveelheid BNB die je hierin steekt.knakworst schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:31:
[...]
Weer verkeerd. Ik heb er 1.000 gekregen. De hardcap is 67BNB aan C98, een stuk of 35.000 C98. Moet je wel 3.500 BNB in je wallet hebben, laatste keer dat ik keek was het minder.
malarkan schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:41:
[...]
De beredenering in het artikel is vanuit de producent. voor die kant is dit gewoon een keiharde cashgrab
Ik hoop dat dit niet nieuw voor je is? In de gehele markt gebeurd dit veelvuldig.Luuk schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:25:
[...]
[...]
![]()
Zeker als er een sticker “nieuwe verpakking” op zit kun je er bijna van uitgaan dat er nu of binnenkort minder in zit.
De flesjes bier hebben ze ook zorgvuldig stil naar 30cl ipv 33cl gedaan door een “nieuwe verpakking” te introduceren.
Die van mij komen morgen weer vrij. Ik denk dat ik ze meteen weer terugduw. Dikke procenten jonguhVerwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:30:
Ik heb wat dikke BNB 30 dagen vast gezet in locked staking omdat ik ook modern wil zijn. 7% AAPIE
Fundus are safu.
Dikke BNB.
Natuurlijk is het niet nieuw voor me. Maar het feit dat iemand uit die branche het met droge ogen aanvoert als mogelijke oplossing om prijsstijging te voorkomen vind ik toch tamelijk bizar.-Sander- schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:46:
[...]
Ik hoop dat dit niet nieuw voor je is? In de gehele markt gebeurd dit veelvuldig.
Zeker als er een sticker “nieuwe verpakking” op zit kun je er bijna van uitgaan dat er nu of binnenkort minder in zit.
De flesjes bier hebben ze ook zorgvuldig stil naar 30cl ipv 33cl gedaan door een “nieuwe verpakking” te introduceren.
Ach, het is eerlijker dan het verhaal "We maken de Mars kleiner, want dan worden mensen minder dik"Luuk schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:55:
[...]
Natuurlijk is het niet nieuw voor me. Maar het feit dat iemand uit die branche het met droge ogen aanvoert als mogelijke oplossing om prijsstijging te voorkomen vind ik toch tamelijk bizar.
En voor 70 dollarcent gedumpt die C98.
Verkocht aan de eerste de beste voor een totaal van 10 usdt.
Zero.
Als je dit soort dingen eenmaal doorhebt zal je merken dat je het veel vaker zietLuuk schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:55:
[...]
Natuurlijk is het niet nieuw voor me. Maar het feit dat iemand uit die branche het met droge ogen aanvoert als mogelijke oplossing om prijsstijging te voorkomen vind ik toch tamelijk bizar.
SPA sinas ging bij rebranding van 1,5 naar 1,25 liter.... voor dezelfde prijs.-Sander- schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:46:
[...]
Ik hoop dat dit niet nieuw voor je is? In de gehele markt gebeurd dit veelvuldig.
En daar kwam ik achter toen ik me af begon te vragen waarom die flessen toch zo snel leeg raakten, want de fles is even hoog en aan de boven en onderkant bijna even breed.
Dit soort 'legale oplichting' is er in alle soorten en maten en in alle bedrijfstakken.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Die coin pumpt nog gewoon door ook
Gewoon door de dollar heen zo.
Verwijderd
Wat denk je van het water in supermarkt vlees en vis om het 'sappiger' te maken?MicroWhale schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:05:
[...]
SPA sinas ging bij rebranding van 1,5 naar 1,25 liter.... voor dezelfde prijs.
En daar kwam ik achter toen ik me af begon te vragen waarom die flessen toch zo snel leeg raakten, want de fles is even hoog en aan de boven en onderkant bijna even breed.
Dit soort 'legale oplichting' is er in alle soorten en maten en in alle bedrijfstakken.
Maar maakt niet uit, ik huur wel een moestuin en kweek mijn eigen koekjes, frisdrank en chocolade wel.
"Maak je niet zo druk, komt echt wel goed met die economie, inflatie stelt weinig voor"
'Boodschappen gaan duurder worden' - https://nos.nl/l/2390443
'Boodschappen gaan duurder worden' - https://nos.nl/l/2390443
Nee, niks aan de hand hè...Een index van de Verenigde Naties die de voedselprijzen volgt, stond in mei 40 procent hoger dan een jaar geleden.
Palmolie was het afgelopen half jaar zelfs 70 procent duurder, zei Unilever-ceo Alan Jope gisteren bij de presentatie van de halfjaarcijfers. Palmolie zit in een brede waaier aan producten, zoals pindakaas en shampoo. Ook de prijzen van verpakkingen én het vervoer met containers zijn gestegen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Inderdaad, volgende keer iets langer wachten voordat ik alles dump
Eerste halfuur is mijn ervaringknakworst schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:11:
[...]
Inderdaad, volgende keer iets langer wachten voordat ik alles dump
edit:
Never mind, eerst naar de grafieken kijken voor je gaat blaten
Never mind, eerst naar de grafieken kijken voor je gaat blaten
[ Voor 81% gewijzigd door AlterMann op 23-07-2021 14:20 ]
https://twitter.com/DoopieCash/status/1418224061646360580
Heerlijk dit, KAVA flinke stijging gehad vandaag ze hadden weer gelijk
Heerlijk dit, KAVA flinke stijging gehad vandaag ze hadden weer gelijk
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 23-07-2021 14:18 ]
nothing stops this train
Ja wel meer, het begon zo veelbelovend aan het begin van de dag.Pelox schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:11:
Bnb pumpt de verkeerde kant op.
Edit: klagen helpt, weer een spurt de goede kant op.
[ Voor 11% gewijzigd door Sluw op 23-07-2021 14:23 ]
dat gebeurt al heel erg lang. Ik heb 20 jaar terug bij een bedrijf gewerkt die injectie mixen maakte om oa kip op te spuiten. In die mixen zaten vooral veel zout, dextrose en fosfaten.....bij het maken van die mix liep je vaak rond met een bloedneus door die fosfatenVerwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:09:
[...]
Wat denk je van het water in supermarkt vlees en vis om het 'sappiger' te maken?![]()
[YouTube: Vlees en vis met 45% toegevoegd water?! | KEURINGSDIENST VAN WAARDE KORT #12]
Maar maakt niet uit, ik huur wel een moestuin en kweek mijn eigen koekjes, frisdrank en chocolade wel.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik ben het met je eens dat je eigenlijk alleen voor het gewicht van het vlees zou mogen betalen, maar op zich is dat water wel fijn. Probeer maar eens een varkenshaasje te bakken als er geen water in zit. Stuk moeilijker. Met een beetje water erin wordt het beter en gelijkmatiger gaar en niet zo gortdroog.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:09:
[...]
Wat denk je van het water in supermarkt vlees en vis om het 'sappiger' te maken?![]()
[YouTube: Vlees en vis met 45% toegevoegd water?! | KEURINGSDIENST VAN WAARDE KORT #12]
Lokaal bij de boer kopen is eigenlijk altijd een goed idee. En dat proef je meteen. Al is dat hier af en toe ook in de rij staan en bot vangen (want geen oneindige voorraad).
En zelf lekkere dingen maken (chips bakken, bonbons of andere chocolade dingen maken, etc...) is niet zo moeilijk... het kost alleen veel tijd en moeite... en meer centjes dan die paar euro die het kost in de supermarkt.
Je betaalt voor je eigen luiheid.
Netjes. Ik kocht er een paar dagen geleden eentje voor $670 zelfs.majic schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:43:
Wanneer je BIFI exact op z'n laagst weet te timen net voor een massive outbreak![]()
![]()
[Afbeelding]
Bizar, de redelijke waarde ligt eerder rond de 6,7k zou je denken.
tsja het is natuurlijk zo dat prijstijgingen meestal niet direct worden doorberekend..(iets duurdere stroom, andere cao etc) wat je dan ziet is in de meeste gevallen gewoon een inhaalslag bij zoon actie. ze doen het op deze manier om geen marktaandeel te verliezen.MicroWhale schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:05:
[...]
SPA sinas ging bij rebranding van 1,5 naar 1,25 liter.... voor dezelfde prijs.
Om onder een bepaald prijs peil te kunnen blijven (onder druk van bv een AH) lengt unox de soep ook steeds meer aan met water en vulmiddelen. "vernieuwd recept"
Ik denk dat dat het allergrootste probleem is in de voedsel industrie is. Een AH heeft veel en veel teveel macht ze buiten gewoon hun leveranciers uit. Dat is ook de reden dat bv het pepsi vak eens in de zoveel tijd leeg is. Dan lopen de prijsafspraken af. en gaan ze hardball spelen en dat over de rug van de klanten.. want wie denkt dat dat voordeeltje naar ons gaat, kan vanavond beter zijn schoen gaan zetten, wellicht komt sinterklaas nog langs.
Dit fenomeen heet "Shrinkflation". In amerika zijn de verpakkingen van veel snacks 20-40% kleiner geworden over de afgelopen 4 jaar alleen al, om de prijs het zelfde te kunnen houden.-Sander- schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:46:
[...]
Nou komt dit inderdaad vaak voor, en ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar die flesjes bier zijn in NL al sinds minstens 1985 gewoon 30cl.-Sander- schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:46:
[...]
Later zijn er allemaal van die malle buitenlandse flesjes van 33 cl bijgekomen, waar nu ook het meeste speciaalbier in zit. Dus nee, in dit geval niet.
Mja het was een sideways investment dus ik moest even wachten tot Crypto A meer waard was dan Crypto B (bifi) in % stijging gezien. En daarna hopen dat bifi harder stijgt dan de originele Crypto A. En dat deed ie woeiGlenn Hoddle schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:23:
[...]
Netjes. Ik kocht er een paar dagen geleden eentje voor $670 zelfs.
Bizar, de redelijke waarde ligt eerder rond de 6,7k zou je denken.
Trouwens, wat ik erg bizar vind, voor zo'n snoeigoed CERTIK-certified project dat Beefy is heeft bijna niemand het er over op Tweakers.net terwijl het letterlijk de Yearn Finance van BSC is en één van de paradepaardjes van het BSC netwerk....gouden investeringskansen...maar niks...jij..en nog één tweakert gezien op de discord.
Verwijderd
Tnx voor de tip. Koop er ook een paar als je ze staks voor 3 euri 50 kunt oppikken rond de bodem van de berenmarkt.majic schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:29:
[...]
Mja het was een sideways investment dus ik moest even wachten tot Crypto A meer waard was dan Crypto B (bifi) in % stijging gezien. En daarna hopen dat bifi harder stijgt dan de originele Crypto A. En dat deed ie woei![]()
Trouwens, wat ik erg bizar vind, voor zo'n snoeigoed CERTIK-certified project dat Beefy is heeft bijna niemand het er over op Tweakers.net terwijl het letterlijk de Yearn Finance van BSC is en één van de paradepaardjes van het BSC netwerk....gouden investeringskansen...maar niks...jij..en nog één tweakert gezien op de discord.
Ik kan mij de vorige berenmarkt die ik meemaakte nog goed herinneren. Stoffige boel was het daar...Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:33:
[...]
Tnx voor de tip. Koop er ook een paar als je ze staks voor 3 euri 50 kunt oppikken rond de bodem van de berenmarkt.
Het is grappig omdat jij een hele andere berenmarkt bedoelt.Ngangatar schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:40:
[...]
Ik kan mij de vorige berenmarkt die ik meemaakte nog goed herinneren.
Maar meer serieus. @jvel92 deelde hier vandaag een Tweet van een Etherium croissant. Via dat account vond ik ook een draadje over de mogelijke strategie van Musk. Wat een razend interessante hypothese!
https://mobile.twitter.co...tatus/1399828507849527298
[ Voor 39% gewijzigd door MrMrq op 23-07-2021 17:47 ]
Maktub
Je mag je wel eens meer verdiepen in zaken ouwe FUDderVerwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:33:
[...]
Tnx voor de tip. Koop er ook een paar als je ze staks voor 3 euri 50 kunt oppikken rond de bodem van de berenmarkt.
BIFI (beefy.finance) heeft vrij strakke tokenomics. Het is geen shitcoin (ondanks dat de naam anders doet vermoeden).
1) Er komen géén (nul) tokens meer bij
2) Er zijn maar 78,000 tokens op de markt beschikbaar (80,000 totaal)
3) Beefy is één van de best lopende DEFI projecten op BSC, met Pancakeswap.
4) Juist in tijden van bear markets zie je veel staking plaatsvinden, staken reduceert prijsdaling.
Kan natuurlijk altijd dat het 500 waard wordt of 400, tuurlijk. Maar dat geld letterlijk voor élke altcoin, zelfs Ethereum. Dus dat is een beetje een non-argument. Bitcoin maximalism is leuk, maar werkt niet goed voor echte marktcondities long-term.
als je op de daily chart kijkt bv BTC zie je nog steeds wel een downtrend, dit geld ook voor BIFI.
ik keek ook naar Cake: daar lijkt het wel (al) of de kanteling plaats gaat (of kan) plaatsvinden.
nadeel is als BTC nog harder gaat dalen, dan gaan ALT's toch mee. dus daarom koop ik het nog niet.
zodra ik zie en verwacht dat BTC echt niet meer gaat dalen koop ik ook zeker fluffjes alts zoals Cake, BIFI, DOT, zelfs SHIB/Doge, want je weet gewoon wanneer Bitcoin weer in the picture komt bij Henk en Ingrids --> die gaan ALL-IN op Doge en SHIB
ik keek ook naar Cake: daar lijkt het wel (al) of de kanteling plaats gaat (of kan) plaatsvinden.
nadeel is als BTC nog harder gaat dalen, dan gaan ALT's toch mee. dus daarom koop ik het nog niet.
zodra ik zie en verwacht dat BTC echt niet meer gaat dalen koop ik ook zeker fluffjes alts zoals Cake, BIFI, DOT, zelfs SHIB/Doge, want je weet gewoon wanneer Bitcoin weer in the picture komt bij Henk en Ingrids --> die gaan ALL-IN op Doge en SHIB
nothing stops this train
Met de yearn.finace van BSC doe je ze nog tekort ook. Dat Yearn token heb je niks aan, anders dan dat je kan stemmen over zaken. Op Bifi krijg je ook nog rente in de eigen token of in BNB en regelmatig een airdrop.majic schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:29:
[...]
Mja het was een sideways investment dus ik moest even wachten tot Crypto A meer waard was dan Crypto B (bifi) in % stijging gezien. En daarna hopen dat bifi harder stijgt dan de originele Crypto A. En dat deed ie woei![]()
En ze zitten allang niet meer alleen op BSC, maar ook op polygon, fantom, heco, en avalanche.
Qua asymmetrische kansen is dit er wel eentje de Tweakers zou moeten liggen. Alle 80.000 Bifi is al op de markt, je krijgt er zo'n 10% rente op en het is het beste Defi project buiten ETH. Het lijkt mij een gerede kans hebben nog wel 30x te gaan in een jaar of 2. Tenzij defi implodeert zie ik het in elk geval niet echt z'n waarde verliezen.
Ik weiger vanuit ethisch perspectief ook maar één cent in Shitcoins zoals shib/doge te stoppen. Ja, je kunt er grof geld mee verdienen, maar uiteindelijk heb je mee met de shilling van dat soort troep door er aan mee te werkenKol Nedra schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:46:
als je op de daily chart kijkt bv BTC zie je nog steeds wel een downtrend, dit geld ook voor BIFI.
Zou er nog een mooie vrijdagmiddag boost in zitten deze week? Ik zit er klaar voor, hopelijk verdoe ik mijn tijd niet met sideways gedoe
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Jou kennende open je dan een Shong of een Lort. Of je verzint ze eerst voor je er geld mee verdiend.Taro schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:47:
Zou er nog een mooie vrijdagmiddag boost in zitten deze week? Ik zit er klaar voor, hopelijk verdoe ik mijn tijd niet met sideways gedoe
Wel ff belangrijk te vermelden dat je bij Defi altijd goed op moet letten dat je wel de juiste site/link hebt! Ik had het net weer toen ik op beefy wilde kijken dat de eerste hit bij google beefiy. finance heet en het ook echt een kopie van de echte beefy site is. Ik heb dit al bij meerdere Defi platformen gezien
Ja ik ben het wel met je eens, maar met crypto/aandelen moet je je emotie echt gewoon uitzetten, ik bezit bv ook British American Tobacco PLC, zeker niet goed want ben anti-roker. alhoewel dit natuurlijk een bedrijf is met goede omzet etc, is dit met Doge en SHIB niet zo het geval.majic schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:47:
[...]
Ik weiger vanuit ethisch perspectief ook maar één cent in Shitcoins zoals shib/doge te stoppen. Ja, je kunt er grof geld mee verdienen, maar uiteindelijk heb je mee met de shilling van dat soort troep door er aan mee te werken
Alhoewel ik moet zeggen dat SHIB toch best wel goede tokenising heeft, zal me niet verbazen dat deze nog verder gaat groeien.
nothing stops this train
Nou je het zegt....wat een ratten...
:fill(white):strip_exif()/f/image/WJgksvhDQl8LFrevoHCfLndi.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/WJgksvhDQl8LFrevoHCfLndi.png?f=user_large)
Tabacca schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:50:
Wel ff belangrijk te vermelden dat je bij Defi altijd goed op moet letten dat je wel de juiste site/link hebt! Ik had het net weer toen ik op beefy wilde kijken dat de eerste hit bij google beefiy. finance heet en het ook echt een kopie van de echte beefy site is. Ik heb dit al bij meerdere Defi platformen gezien
[ Voor 58% gewijzigd door majic op 23-07-2021 14:53 ]
Al een kleine 7x long lopen die nu op -3% staat, ik gok deze keer op een stijging want ik weet het op dit punt echt niet. Al stemt dit mij wel redelijk positief, volgt hopelijk een enorme groene candle >35k.Ngangatar schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:49:
[...]
Jou kennende open je dan een Shong of een Lort. Of je verzint ze eerst voor je er geld mee verdiend.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Alweer. Dat is echt behoorlijk irritant aan het worden.Tabacca schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:50:
@mjoaris Het is weer zover, kun jij even zorgen dat die site verdwijnt, of een van het team erover informeren, ik weet niet hoe het de vorige keer is gelukt...
Inderdaad, goed opletten. Maar als je de goede site te pakken hebt, https://beefy.finance , geven ze je zomaar 30% rente op een stable-LP bijvoorbeeld.
Heb even terug gekeken, maar zag hem nog niet, Coinbase heeft weer een $3 earn, dit keer op Balancer
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ben het hier 100% mee eens. $BIFI gaat zeker nog eens een keer naar de maan. Voor 80.000 muntjes is daar niet eens zo gek veel voor nodig ook, en daarom luid het motto al een tijdje #buy1bifi. Met slechts 1 BIFI kan je dus al verzekerd zijn van een mooi bedrag over een paar maanden.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:47:
[...]
Met de yearn.finace van BSC doe je ze nog tekort ook. Dat Yearn token heb je niks aan, anders dan dat je kan stemmen over zaken. Op Bifi krijg je ook nog rente in de eigen token of in BNB en regelmatig een airdrop.
En ze zitten allang niet meer alleen op BSC, maar ook op polygon, fantom, heco, en avalanche.
Qua asymmetrische kansen is dit er wel eentje de Tweakers zou moeten liggen. Alle 80.000 Bifi is al op de markt, je krijgt er zo'n 10% rente op en het is het beste Defi project buiten ETH. Het lijkt mij een gerede kans hebben nog wel 30x te gaan in een jaar of 2. Tenzij defi implodeert zie ik het in elk geval niet echt z'n waarde verliezen.
Daarnaast staan er ook weer een aantal mooie stappen en verbeteringen op de planning voor Beefy.Finance, zoals de nieuwe versie van hun website / UI, Moonpot is aan het uitrollen en als dat een succes wordt trekt dat ook veel TVL binnen voor Beefy, en verder de aanstaande uitrol op chains zoals Arbitrum (en wie weet ook wel Ethereum).
Ik heb al een report aangemaakt bij google van deze site gisteren.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:54:
[...]
Alweer. Dat is echt behoorlijk irritant aan het worden.
@mjoaris Het is weer zover, kun jij even zorgen dat die site verdwijnt, of een van het team erover informeren, ik weet niet hoe het de vorige keer is gelukt...
Inderdaad, goed opletten. Maar als je de goede site te pakken hebt, https://beefy.finance , geven ze je zomaar 30% rente op een stable-LP bijvoorbeeld.
Verwijderd
Ik heb me even meer in zaken verdiept: 10 weken geleden liep Bitcoin vrij volatiel leeg, op dat moment crashte BIFI naar 371 BUSD.majic schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:43:
[...]
Je mag je wel eens meer verdiepen in zaken ouwe FUDder
BIFI (beefy.finance) heeft vrij strakke tokenomics. Het is geen shitcoin (ondanks dat de naam anders doet vermoeden).
1) Er komen géén (nul) tokens meer bij
2) Er zijn maar 78,000 tokens op de markt beschikbaar (80,000 totaal)
3) Beefy is één van de best lopende DEFI projecten op BSC, met Pancakeswap.
4) Juist in tijden van bear markets zie je veel staking plaatsvinden, staken reduceert prijsdaling.
Kan natuurlijk altijd dat het 500 waard wordt of 400, tuurlijk. Maar dat geld letterlijk voor élke altcoin, zelfs Ethereum. Dus dat is een beetje een non-argument. Bitcoin maximalism is leuk, maar werkt niet goed voor echte marktcondities long-term.
Sjieke tokenomics en al die meuk betekent 1 ding: mooie snelle stijgingen in een bullmarkt wanneer de fiat tegen het plafond klotst en de greater fools hun creditcards maxen.
Ook al heb je een coin van goud, ingelegd met fysieke Bitcoins die Lambo's print als je zit te schijten, wanneer we hellcrashen gaat ook die coin naar de poorten van rektcity.
Ik koop ooit misschien nog wel wat BIFI, op dit punt zeker niet. Zelfde geldt voor Bitcoin of welke coin dan ook.
Buy low sell high.
@Taro Durf je ook nog een 'gokje' te wagen voor een andere coin?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
ETH misschien, maar verder niet, eerst zien wat Bitcoin gaat doen. Bij een enorme groene candle kan die ook maar zo de alts kapot trekken. En bij een rode candle overigens ookD_Jeff schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:56:
@Taro Durf je ook nog een 'gokje' te wagen voor een andere coin?
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 23-07-2021 14:58 ]
Same. BTC en een schuin oogje op ETH en ADA open voor het geval het los gaat. soms heb je met ada oid een fractie meer tijd om jezelf nog de raket in te frommelen. moet het alleen niet tehard los gaan..Taro schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:57:
[...]
ETH misschien, maar verder niet, eerst zien wat Bitcoin gaat doen. Bij een enorme groene candle kan die ook maar zo de alts kapot trekken. En bij een rode candle overigens ook
[ Voor 10% gewijzigd door twain4me op 23-07-2021 15:06 ]
Goed bezig! Er lijkt een bepaalde groep achter te zitten want er zijn de afgelopen week meerdere scam sites geweest die Beefy kopiëren. Doen ze toch wat goed zou je zeggenknakworst schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:55:
[...]
Ik heb al een report aangemaakt bij google van deze site gisteren.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:55:
[...]
Ik heb me even meer in zaken verdiept: 10 weken geleden liep Bitcoin vrij volatiel leeg, op dat moment crashte BIFI naar 371 BUSD.
Sjieke tokenomics en al die meuk betekent 1 ding: mooie snelle stijgingen in een bullmarkt wanneer de fiat tegen het plafond klotst en de greater fools hun creditcards maxen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/7XmFdP6Jo2RoYdxJXYHQ6q9g.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/RrqcWdzr2I9wpJzKHKxEvQsM.png?f=user_large)
Dat dipje van letterlijk een paar verkochte BIFI's bedoel je ? Kijk even naar de volumes Jaapio.
Het is een muntje met weinig volume en nog minder liquiditeit dus je zult voorlopig inderdaad extremere beweging kunnen realiseren met weinig moeite dan met andere tokens. Echter dat neemt niets weg van de intrinsieke waarde voor de toekomst van BIFI - die is gewoon enorm hoog, één van de meest veelbelovende projecten.
Hoe meer Bifi en delen van bifi er in de omloop komen, hoe minder een individu de prijs kan beinvloeden - dat was niet anders in de begindagen van willekeurig welke crypto hé. Early adopter advantage ; ))
EDIT: verder met je eens als de market crashed dan crashed alles (Behalve BTC en mogelijk ETH) hard. Dus dat is een andere discussie dan of Beefy een goed project is of niet, natuurlijk.
[ Voor 10% gewijzigd door majic op 23-07-2021 15:12 ]
Ik kan het hele earn gedeelte niet meer terugvinden.. Als ik naar https://www.coinbase.com/earn ga wordt ik automatisch naar https://www.coinbase.com/dashboard geredirect?JDx schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:55:
Heb even terug gekeken, maar zag hem nog niet, Coinbase heeft weer een $3 earn, dit keer op Balancer
Heb je een link?
Heb ik ook al een paar dagen, dacht al dat het aan mij lagNopheros schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:08:
[...]
Ik kan het hele earn gedeelte niet meer terugvinden.. Als ik naar https://www.coinbase.com/earn ga wordt ik automatisch naar https://www.coinbase.com/dashboard geredirect?
Heb je een link?
Is bij iedereen zo, de vorige Earn aankondiging hier had dat ook al aangegeven, lukt alleen nog via de app.Nopheros schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:08:
[...]
Ik kan het hele earn gedeelte niet meer terugvinden.. Als ik naar https://www.coinbase.com/earn ga wordt ik automatisch naar https://www.coinbase.com/dashboard geredirect?
Heb je een link?
Edit, als je zoals ik alleen op je desktop bezig bent altijd, mis je ze dus, vandaar de melding.
[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 23-07-2021 15:17 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Verwijderd
Haha je hoeft mij niet te overtuigen hoor, ik zie ook wel wat in BIFI maar zeker niet voor huidige prijzen. Als die vanaf nu alleen hoger gaan worden en ik de boot mis; jammer dan.majic schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:05:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat dipje van letterlijk een paar verkochte BIFI's bedoel je ? Kijk even naar de volumes Jaapio.
Het is een muntje met weinig volume en nog minder liquiditeit dus je zult voorlopig inderdaad extremere beweging kunnen realiseren met weinig moeite dan met andere tokens. Echter dat neemt niets weg van de intrinsieke waarde voor de toekomst van BIFI - die is gewoon enorm hoog, één van de meest veelbelovende projecten.
Hoe meer Bifi en delen van bifi er in de omloop komen, hoe minder een individu de prijs kan beinvloeden - dat was niet anders in de begindagen van willekeurig welke crypto hé. Early adopter advantage ; ))
Ik ben geen eindgebruiker die vermogen in stablecoin liquidity pools zet dus die token is puur speculatief voor mij.
En ik gok er dus op dat ik dit shitpareltje ooit aanzienlijk goedkoper kan bemachtigen.
Zolang Henk de Vries van 3 huizen verderop zijn BiFi nog in Ingrid staked ipv een LP is het allemaal speculatie, grote kans dat je straks wel pakjes BIFI kunt kopen met 20 stuks erin in plaats van 1. Of andersom natuurlijk, dat kan ook.
Geldt overigens voor alle crypto's momenteel, behalve wat stables.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

:strip_exif()/f/image/UBE7L2yUYYshdgQDnIT4QXAk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/hXBXchOx2Q4uJbRRFExPk6Ae.png?f=fotoalbum_large)