Een ledger nano s of x als ze niet weer alle klantgegevens lekken.rainier15 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:24:
Wat is vandaag de dag een veilige wallet voor btc?
Ik heb eigenlijk altijd alleen maar gebruik gemaakt van binance maar zou mn maandelijkse DCA liever op een non-custodial wallet doen.
Wat een stilte na vandaag...
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
tsja er is eigenlijk niet zoveel bijzonders medegedeeld.JDx schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:45:
Wat een stilte na vandaag...
De Dogecoinmensen hebben niks te zeggen want hij heeft maar een klein beetje doge en heeft er verder niks positiefs over geshilled. Dus die zijn weer uitgestapt.
De Ethereummensen hebben niks te zeggen want hij heeft maa een beetje ethereum en het meeste zit in Bitcoin. (jammerrrrr).
En De bitcoin mensen hoopten dat ie een definitieve uitlating zou doen over het supporten van Bitcoin voor Tesla, maar hij heeft alleen wederom aangegeven dat ALS bitcoin groener gaat worden dat hij het gaat supporten (en dat wisten we al).
De rest was generieke chitchat, leuk, maar niet iets wat de prijs een boost geeft. En zoals we weten, als de prijs sideways of rood gaat dan gaat het hiet op tweakers.net altijd op stil
Ben in dubio wat ik moet gaan doen met m'n stack. M'n gevoel zegt me pull out, btc gaat weer naar 29k.
When in doubt, zoom outHollovVpo1nt schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:49:
Ben in dubio wat ik moet gaan doen met m'n stack. M'n gevoel zegt me pull out, btc gaat weer naar 29k.
HollovVpo1nt schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:49:
Ik er op 20:53 uit, goeie timing wel, helaas geen winst, maar ook geen verlies.

Ik hou het wel even bij minen, ook gewoon leuk om te doen, kastjes bouwen, kaarten verzamelen.
Indirecte DCA zeg maar.
Verslavend ook wel trouwens, elke keer als je kijkt heb je meer BTC
[ Voor 24% gewijzigd door JDx op 21-07-2021 21:55 ]
We zitten weer op niveau van vorige week, dus kort gezegd is er niets gebeurd?
Mwah, meer satoshis voor sommigenRoNoS schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:55:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik heb met de pump van eth mijn handelspot gecasht en buys gezet voor btc. Mijn mining potje aan eth hou ik wel aan. Weinig nieuws met de btalk, leuk zo'n opleving maar ik denk dat de downtrend niet zo makkelijk gebroken is.
Dat is weer een mooie.
Ik doe momenteel niks Just hodl.
Vloer zit erin, morgen nieuwe ramen hr++ waar het nog niet zat.
Nog een hoop timmerwerk met inbouw kastjes in de verloren hoekjes.
Bulten schilderwerk en de kleine draakjes hebben schoolvakantie plus dat de vriendin in de horeca werkt.
Naja al met al kan ik me nu niet concentreren op traden dus lekker hodl en hier wat mee kijken en klieren
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik heb besloten de nutteloze weken niet meer mee te laten doen dus een jaar heeft vanaf nu nog maar 51 weken , gaarne rekening mee te houden. @Verwijderd heeft pech hij is een week vakantie kwijt.RoNoS schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:55:
Elon had wel een bullish shirt aan. Het mocht niet baten.
Elon zei eigenlijk dat hij enorm pro bitcoin is, en dat komt omdat hij stiekem bijgekocht heeft door de dip die hij veroorzaakt heeft. Nu dat dit ook weer uit te weg is en Doge ook maar een kut meme is, kan bitcoin nu weer naar boven gaan.
Musk Sparks Major Crypto Spike, Stock Short-Squeeze Continues
"I might pump, but I don't dump..."

Info: https://www.zerohedge.com...k-short-squeeze-continues
Maar om eerlijk te zijn, laat die "kindslaafjes in Congo emperor" zich maar bezig houden met andere zaken
dan crypto.
[ Voor 13% gewijzigd door RaptorXS op 22-07-2021 01:09 ]
Wat een getwijfeld hier, dikke groene dildo’s zijn onderweg!
(Gebaseerd op vroeg klaar zijn met de dienst)
(Gebaseerd op vroeg klaar zijn met de dienst)
Goedzo, opzouten met die shorts.RaptorXS schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 01:05:
[...]
[Afbeelding]
Info: https://www.zerohedge.com...k-short-squeeze-continues
Maar om eerlijk te zijn, laat die "kindslaafjes in Congo emperor" zich maar bezig houden met andere zaken
dan crypto.
Wat is het trouwens irritant dat SEPA en IDEAL al weken opgeschort zijn door Binance ... Iemand enig idee hoe lang dat nog duurt ... ? Ik kan niks vinden behalve dat Binance zegt dat het "tijdelijk" is en de oorzaak niet bij Binance ligt.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
ik koop altijd bij bitonic.....sinds 2013. Gewoon ook omdat ze veel in nl doen mbt bitcoin. ik sponsor dat graag. cz heeft al geld genoeg.Dreanor schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 07:56:
Wat is het trouwens irritant dat SEPA en IDEAL al weken opgeschort zijn door Binance ... Iemand enig idee hoe lang dat nog duurt ... ? Ik kan niks vinden behalve dat Binance zegt dat het "tijdelijk" is en de oorzaak niet bij Binance ligt.
ik mis dus niet van al dat gedoe bij binance mbt ideal en sepa
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Raar volk die Doge aanhangers, komt vanmorgen iemand m'n Twitch stream chat in, genaamd "dogenoob11" en start zijn gesprek met woof, iemand anders reageert met woofwoof...
over een jaar of wat is dat volledig over als doge weer gewoon 17 sats is en al die kwijlende randdebielen volledig falliet zijnJDx schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:01:
Raar volk die Doge aanhangers, komt vanmorgen iemand m'n Twitch stream chat in, genaamd "dogenoob11" en start zijn gesprek met woof, iemand anders reageert met woofwoof...
Zit jij ook in je bikini in een badje?JDx schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:01:
Ooit een uur Doge gehad, kan ik altijd zeggen dat ik het had en uitgestapt met 10 cent winst ofzo, zal ze leren.
ik vind doge helemaal prima, alleen slaan er nu een aantal mensen compleet door. Ik heb het muntje vanaf de start gemined voor zeker 6 maanden. Ik had dus enorme tassen vol. Ook kocht ik ze regelmatig (op 17 sats). Laatste keer hier in het voorjaar echt alles de deur uitgedaan op 225 sats. Monster winsten.....maargoed daarna ging ie nog ff doorJDx schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:07:
Ooit een uur Doge gehad, kan ik altijd zeggen dat ik het had en uitgestapt met 10 cent winst ofzo, zal ze leren.
Via Kraken, opname Euro naar Iban kost € 0.09Dreanor schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 07:56:
Hoeveel is sub 50 sats? 0.5?anti elppa schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:15:
[...]
ik vind doge helemaal prima, alleen slaan er nu een aantal mensen compleet door. Ik heb het muntje vanaf de start gemined voor zeker 6 maanden. Ik had dus enorme tassen vol. Ook kocht ik ze regelmatig (op 17 sats). Laatste keer hier in het voorjaar echt alles de deur uitgedaan op 225 sats. Monster winsten.....maargoed daarna ging ie nog ff doorhelaas pindakaas. Maar ik fomo daar dan echt niet weer in. Ik ben heel geduldig en sub 50 sats (wat ie echt 100% zeker wel weer gaat worden) koop ik ze waarschijnlijk wel weer.
Dankjee
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Zijn toch genoeg andere goede exchanges die je kunt gebruiken? Als je perse Binance wilt gebruiken heb je de CC optie of gebruik je een andere exchange als fiat on-ramp die SEPA of iDeal ondersteunen en stuur je funds door naar Binance.Dreanor schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 07:56:
hij staat nu op 600 sats. Geen idee wat het in dollars is, kijk altijd alleen in btc pair bij shitcoins.
In sats dus delen door 12 vanaf hier
Dat klopt theoretisch, alleen op dit moment gebruik ik alleen Binance en ik heb geen CC dus ik ben wel afhankelijk van SEPA/IDEAL dus vandaar mijn vraag.jvel92 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:43:
[...]
Zijn toch genoeg andere goede exchanges die je kunt gebruiken? Als je perse Binance wilt gebruiken heb je de CC optie of gebruik je een andere exchange als fiat on-ramp die SEPA of iDeal ondersteunen en stuur je funds door naar Binance.
Ik zit nu mijn Coinbase acc te gebruiken om fiat aan te schaffen met iDeal, die transfer ik dan naar Binance. Afhankelijk van de aanschaf wel 0.30-0.60 $ aan transaction fees..maar goed...i 'll live.jvel92 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:43:
[...]
Zijn toch genoeg andere goede exchanges die je kunt gebruiken? Als je perse Binance wilt gebruiken heb je de CC optie of gebruik je een andere exchange als fiat on-ramp die SEPA of iDeal ondersteunen en stuur je funds door naar Binance.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Als je geen andere accounts wil open moet je wachten. En wachten. En wachten. Ze hebben compliance issues, Ideal komt alleen terug als ze een DNB vergunning hebben. SEPA is nu ook even een moeilijk verhaal ze hadden een Engelse partner en de FCA heeft gezegd dat Binance zonder vergunning opereert.Dreanor schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:59:
[...]
Dat klopt theoretisch, alleen op dit moment gebruik ik alleen Binance en ik heb geen CC dus ik ben wel afhankelijk van SEPA/IDEAL dus vandaar mijn vraag.
Doge hodlers zijn als de role players en larpers onder de gamers. Vermakelijk, bewonderingswaardig, je snapt geen reet van wat ze zeggen 99% van de tijd en ze zijn zeker zeer amusant.JDx schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:01:
[ Voor 7% gewijzigd door Ngangatar op 22-07-2021 09:13 ]
Denk dat het altijd wel handig is om bij meerdere (in ieder geval twee) volledig geverifieerd te zijn, op die manier ben je dan niet afhankelijk van één exchange en blijf je opties houden in geval dat.Dreanor schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:59:
[...]
Dat klopt theoretisch, alleen op dit moment gebruik ik alleen Binance en ik heb geen CC dus ik ben wel afhankelijk van SEPA/IDEAL dus vandaar mijn vraag.
In dat geval zou je bijvoorbeeld een Coinbase account kunnen aanmaken, zij ondersteunen iDeal. Vervolgens koop je USDT op Coinbase Pro en dat stuur je naar je Binance USDT wallet. Kost je max 10 minuten.
Yep, doe een vergelijkbaar iets. Coinbase voor iDeal en stuur het dan naar de FTX exchange. FTX exchange ondersteunt ook wel SEPA, maar duurt wat langer is mijn ervaring.Da_maniaC schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:07:
[...]
Ik zit nu mijn Coinbase acc te gebruiken om fiat aan te schaffen met iDeal, die transfer ik dan naar Binance. Afhankelijk van de aanschaf wel 0.30-0.60 $ aan transaction fees..maar goed...i 'll live.
Wat betreft de fees; bij Binance betaalde je ook altijd een €1,30 voor iDeal. Dus veel duurder ben je waarschijnlijk niet eens uit.
Sepa direct via kraken 0 kosten binnen 2 uur in je spot wallet
Zero.
Is ook affhankelijk van je bank. Mijn ervaring met ING is dat 't alsnog de hele ochtend in beslag kan nemen. Ze verkondigen wel dat ze 'instant payments' hebben, maar dat is alleen voor Nederlandse banken. Instant SEPA naar het buitenland is dan weer wat ingewikkelder en ik meen te hebben gelezen dat ze dat nog niet ondersteunen.Pelox schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:24:
Sepa direct via kraken 0 kosten binnen 2 uur in je spot wallet
Dank voor de reacties! Het is inderdaad wel verstandig om bij meer dan één app geverifieerd te zijn want ik merk nu hoe afhankelijk je ineens bent.
Maargoed, ik ben nog een beginner wat crypto betreft dus zo loop je tegen dingen aan waarvan je dan weer leert.
Maargoed, ik ben nog een beginner wat crypto betreft dus zo loop je tegen dingen aan waarvan je dan weer leert.
Ik kon kiezen uit verschillende sepa banken en heb voor sepa direct gekozen via clear junction. Binnen 2 uur van rabobank op kraken dus dat gaat best aardig.Ray_ schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:30:
[...]
Is ook affhankelijk van je bank. Mijn ervaring met ING is dat 't alsnog de hele ochtend in beslag kan nemen. Ze verkondigen wel dat ze 'instant payments' hebben, maar dat is alleen voor Nederlandse banken. Instant SEPA naar het buitenland is dan weer wat ingewikkelder en ik meen te hebben gelezen dat ze dat nog niet ondersteunen.
Zero.
Weet iemand wat de beste/goedkoopste manier is om vanaf Binance te withdrawen via een andere exchange?
Heb het nu in BUSD staan (vanwege zero trading fees) maar dat is alleen beschikbaar op Binance uiteraard. Ik zat te denken om dat om te zetten naar bijv. cardano en die dan naar mijn Bitvavo wallet te sturen. Fees zijn geloof ik slechts 1 ADA dus dat is goed te overzien.
Of zijn er betere chains om te gebruiken?
Heb het nu in BUSD staan (vanwege zero trading fees) maar dat is alleen beschikbaar op Binance uiteraard. Ik zat te denken om dat om te zetten naar bijv. cardano en die dan naar mijn Bitvavo wallet te sturen. Fees zijn geloof ik slechts 1 ADA dus dat is goed te overzien.
Binnen 10 minuten heb je een rekening bij N26, bunq of andere shitbanken. Krijg je gratis een CC (Debit) opgestuurd.Dreanor schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:59:
[...]
Tegenwoordig is het veel eenvoudiger om aan Debit CC te komen en kan men het niet hebben van CC ook niet meer echt als excuus gebruiken in mijn optiek
TRX en XLM zijn vrij goedkoop in withdraw fee.Selmer schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:11:
Weet iemand wat de beste/goedkoopste manier is om vanaf Binance te withdrawen via een andere exchange?
Check de lijst en kijk welke token jouw nieuwe exchange support om het gratis te verzenden..Selmer schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:11:
https://www.binance.com/en/fee/cryptoFee
[ Voor 44% gewijzigd door BTFD op 22-07-2021 10:19 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Werkt een Debit CC dan? Want voor veel zaken werkt een debit CC nietTartarus schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:18:
[...]
Binnen 10 minuten heb je een rekening bij N26, bunq of andere shitbanken. Krijg je gratis een CC (Debit) opgestuurd.
Tegenwoordig is het veel eenvoudiger om aan Debit CC te komen en kan men het niet hebben van CC ook niet meer echt als excuus gebruiken in mijn optiek
Maar misschien hier wel?
Voor veel zaken werkt Debit CC juist wel, behalve voor als je borg moet betalen, zoals het huren van auto’s en hotelkamers.Waah schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:19:
[...]
Werkt een Debit CC dan? Want voor veel zaken werkt een debit CC niet![]()
Maar misschien hier wel?
Voor al het andere werkt Debit CC wel, zolang je er uiteraard maar genoeg saldo op hebt.
Erg handig deze lijst! Bedankt.BTFD schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:18:
[...]
Check de lijst en kijk welke token jouw nieuwe exchange support om het gratis te verzenden..
https://www.binance.com/en/fee/cryptoFee
Gisteren zag ik dat NEO gratis withdraw had, BUSD heeft ook een NEO pair dus scheelt weer een keer extra omzetten.Selmer schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:11:
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Wel opletten want Binance accepteert mijn N26 debit card niet als opnamemethode ivm het land waar de CC is uitgegeven? Ik heb dus maar een account gemaakt bij Kraken.Tartarus schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:18:
[...]
Binnen 10 minuten heb je een rekening bij N26, bunq of andere shitbanken. Krijg je gratis een CC (Debit) opgestuurd.
En weer een dag dat de alts harder stijgen dan Bitcoin 
Hou nou op, zo gaan we echt die 25k weer opzoeken.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat is een "Debit CC"? De eerste C in CC staat letterlijk voor 'Credit'Tartarus schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:18:
[...]
Ik snap wat je bedoelt, maar men zegt hier heel vaak CC terwijl er een debitcard bedoelt wordt.
Ik zie weinig stijging, BTC zit net onder de openingsprijs, ETH $10 erboven?Richh schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:47:
Goed om te weten. Bedankt.Jaarsma schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:29:
[...]
Wel opletten want Binance accepteert mijn N26 debit card niet als opnamemethode ivm het land waar de CC is uitgegeven? Ik heb dus maar een account gemaakt bij Kraken.
Ik denk dat ik dat voorlopig toch niet nodig ga hebben. Ik gebruik nu voornamelijk mijn Binance Card voor dagelijkse boodschappen en andere uitgaven.
[ Voor 19% gewijzigd door Tartarus op 22-07-2021 10:54 ]
Debitcard met de werking van een Creditcard, zou eigenlijk een nieuwe naam voor moeten zijn, want je bankpas is ook gewoon een Debitcard.Wat is een "Debit CC"? De eerste C in CC staat letterlijk voor 'Credit'![]()
Ik snap wat je bedoelt, maar men zegt hier heel vaak CC terwijl er een debitcard bedoelt wordt.
[ Voor 34% gewijzigd door JDx op 22-07-2021 10:54 ]
Dat. Ik heb eth verkocht op 2020 gisteren met de b talk uplift. Dus zo bijzonder vind ik het nog niet. Verwacht eerder een terugval. Bull trap in actie en gaan.SlasZ schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:50:
[...]
Ik zie weinig stijging, BTC zit net onder de openingsprijs, ETH $10 erboven?
En ook de volumes gaan weer volledig het putje in. gister tussen 4 en 9 leek het nog ergens op, maar daarna weer gewoon hetzelfde als de afgelopen maanden.
Wat wil je? Het is gewoon komkommertijd.malarkan schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 11:29:
En ook de volumes gaan weer volledig het putje in. gister tussen 4 en 9 leek het nog ergens op, maar daarna weer gewoon hetzelfde als de afgelopen maanden.
Rustig afwachten tot begin september en dan gaan we knallen richting einde jaar.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
En de middagdip lijkt een halfuurtje eerder vandaag.
Daar gaan we...
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Nee joh gekkie, je kijkt op de 15 minuten, die is veel te lang.BTFD schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 11:43:
Daar gaan we...
Op de 1 minuut gaan we allang weer omhoog.
Even een low point, overall gaat het langzaam omhoog.
Tijd voor ETH om stabiel boven de 2k te blijven.
Zou het echt niet weten … rare weekJDx schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 11:52:
Even een low point, overall gaat het langzaam omhoog.
Exact, dat is het probleem. ETH en alts gaan harder. Zolang dat zo blijft is er natuurlijk geen ruimte naar boven voor BTC.SlasZ schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:50:
[...]
Ik zie weinig stijging, BTC zit net onder de openingsprijs, ETH $10 erboven?
... en weer omhoog. Dit kunnen we (nog???) geen dip noemen.BTFD schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 11:43:
Daar gaan we...
Ja ik doe niet meer mee, nog wel aardig in de plus, maar de laatste 5 trades ofzo waren steeds verkeerd en snel gecancelled, slecht in te schatten sinds gistermiddag.
Ik kwam deze nog tegen, ik vind Daan altijd wel goeie inzichten hebben. Wel interessant om te zien, zo'n trend die al heel lang loopt.
$BTC It has been very interesting following the the Daily RSI and the resistance it's battling against.
— Daan Crypto Trades (@DaanCrypto) 22 juli 2021
It has rejected 7 times already and is now attempting to break the down trend for the 8th time.
Will it break? Or will we need more time?
I'll keep you guys updated. pic.twitter.com/z7HEVYoiNQ
[ Voor 14% gewijzigd door Sluw op 22-07-2021 12:08 ]
Het voelt ook alsof ie wel wil, maar het steeds niet lukt. Nu ook weer met ETH op de 2k, straks voor de 7e keer proberen dan maar. Heb in ieder geval weer 0,00006 BTC meer dan gisteren ^^Sluw schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 12:07:
Ik kwam deze nog tegen, ik vind Daan altijd wel goeie inzichten hebben. Wel interessant om te zien, zo'n trend die al heel lang loopt.
[Twitter]
[Afbeelding]
Zoek overigens nog een mooie grote kast met een i5 of i7 waar m'n oude GPU in kan, ga ik ook een beetje klooien met underclocken enzo.
Processor ivm 3D renderen, kan hem dan als rendernode gebruiken.
Die werking is niet verbonden aan het begrip creditcard maar aan de card association, zoals Visa, MasterCard, Maestro, American Express enzovoort. Wat je aanduidt met 'de werking van een creditcard', moet zijn 'met de werking van een Visa/Mastercard', oftewel de 16-cijferige PAN en een CVC voor verificatie.JDx schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:53:
[...]
Debitcard met de werking van een Creditcard, zou eigenlijk een nieuwe naam voor moeten zijn, want je bankpas is ook gewoon een Debitcard.
Van je crypto exchange krijg je dus bijvoorbeeld een Visa debit card, de 'pinpas' van je Nederlandse bank is een Maestro debit card (die het PIN systeem gebruikt). Geen nieuwe naam nodig, maar nuance welk netwerk je kaart gebruikt.
Ja, super irritant. Volgens mij moeten we echt een serieuze drop krijgen om dat weer eens om te draaienRichh schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:47:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
De RSI loopt in een neergaande lijn en weet nog niet uit dit patroon te breken. Zie je al sinds voordat bitcoin de 64k aan tikte. Als ie al zovaak rejected wordt en de volume nog steeds laag blijft vraag ik me af of de 34k aantikken er wel in zit.Sluw schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 12:07:
[Twitter]
[Afbeelding]
Als 'ie de trend blijft volgen lijkt het me inderdaad niet, dan gaan we weer even dippen. Maar je zou denken dat 'ie er een keer doorheen gaat. Zelf volg ik de RSI wat minder en kijk meer naar MAs dus ik weet ook niet hoe lang dit soort trends kunnen lopen en wat dat precies betekent.Joosie200 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 12:33:
[...]
De RSI loopt in een neergaande lijn en weet nog niet uit dit patroon te breken. Zie je al sinds voordat bitcoin de 64k aan tikte. Als ie al zovaak rejected wordt en de volume nog steeds laag blijft vraag ik me af of de 34k aantikken er wel in zit.
Geniaal is dat toch, ik was 1 van de eerste die daar vol gebruik van maakte met VrayJDx schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 12:15:
tekenen op een zeer bescheiden makkelijk mee te nemen etc laptop en renderen op de servert nadeel was wel dat het opzetten van de render gewoon op de laptop ging en dat ongeveer net zo lang duurde als daarna het renderen, toen maar gewoon direct op de server gaan werken om de renders te maken.
ontopic:
ZZzzzZZzzzz
ETH kruipt echt veel te langzaam naar die 2k idd, paar afleveringen Ridiculousness en een warme douche en geen scheet opgeschoten. Vanaf vanavond heb ik een logee (hond) dus dit weekend is whatever.
weet waar je aan gaat beginnen, zo is het hier ook begonnen.. inmiddels woond ze al bijna een jaar hierJDx schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 13:50:
[...]
ETH kruipt echt veel te langzaam naar die 2k idd, paar afleveringen Ridiculousness en een warme douche en geen scheet opgeschoten. Vanavond vanavond heb ik een logee (hond) dus dit weekend is whatever.
Haha heb al m'n hele leven honden, alleen mijn eigen is naar m'n ex gegaan, was officieel een kado van mij aan haar, nu weer even kijken hoe het is, ouders gaan een weekendje weg met de camper (ja boomers).twain4me schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 13:56:
[...]
weet waar je aan gaat beginnen, zo is het hier ook begonnen.. inmiddels woond ze al bijna een jaar hier
Naja ik dus niet en heb nu een bejaarde hollandse herderJDx schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 13:58:
[...]
Haha heb al m'n hele leven honden, alleen mijn eigen is naar m'n ex gegaan, was officieel een kado van mij aan haar, nu weer even kijken hoe het is, ouders gaan een weekendje weg met de camper (ja boomers).
Deze is nog jong en brutaal (Australische herder), ben benieuwd, anyway, dumpje en pumpjetwain4me schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 14:21:
[...]
Naja ik dus niet en heb nu een bejaarde hollandse herderover een paar weken komt uit het zelfde huishouden een neefje logeren, ik hoop dat die wel gewoon weer naar huis gaat

Had ze zelf ook, was er vroeg bij met pumpen.
[ Voor 17% gewijzigd door JDx op 22-07-2021 14:44 ]
Oh man, the memories!JDx schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 14:36:
[...]
Deze is nog jong en brutaal (Australische herder), ben benieuwd, anyway, dumpje en pumpje
[Afbeelding]
Had ze zelf ook, was er vroeg bij met pumpen.
Voor wie een portie nieuwe hopium nodig heeft aangaande BTC laat ik dit even achter:
Doei!
| Aug | Sept | Okt | Nov | Dec |
| 41k | 53k | 73k | 101k | 161k |
Doei!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
hopium, jezelf voor de gek houden.. de lijn daartussen lijkt mij wat dun wordenMicroWhale schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:02:
Voor wie een portie nieuwe hopium nodig heeft aangaande BTC laat ik dit even achter:
Aug Sept Okt Nov Dec 41k 53k 73k 101k 161k
Doei!
Maar gaat nu wel een serieuze poging gewaagd worden om door de 2k te komen en te blijven voor ETH hetzelfde voor BTC op 32.2k?
Hier een update van mijn plan volgende week wanneer mijn fiat arriveert:
40% crypto (waarvan 80% BTC, 15% ETH en 5% ADA)
60% aandelen (1 ETF S&P500, de andere deel in wat Intel Corp + Discovery Communications Inc)
40% crypto (waarvan 80% BTC, 15% ETH en 5% ADA)
60% aandelen (1 ETF S&P500, de andere deel in wat Intel Corp + Discovery Communications Inc)
nothing stops this train
** Het is niet de bedoeling om op deze wijze coins te shillen **
[ Voor 75% gewijzigd door Taro op 22-07-2021 16:51 ]
Ik hodlium tot minimaal 2024, dus de cijfers tot die tijd zijn voor mij irrelevant.twain4me schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:12:
[...]
hopium, jezelf voor de gek houden.. de lijn daartussen lijkt mij wat dun worden
pff stom project, de roadmap is nieteens een kek pdfje met een nutteloze gradient, kan nooit wat zijnFapsauce schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:32:
** Het is niet de bedoeling om op deze wijze coins te shillen **
[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 22-07-2021 16:51 ]
Maar Lambo's zijn toch in 2023 weer leverbaar?MicroWhale schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:33:
[...]
Ik hodlium tot minimaal 2024, dus de cijfers tot die tijd zijn voor mij irrelevant.
hij wacht graag op de bodem van de marktknakworst schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:43:
[...]
Maar Lambo's zijn toch in 2023 weer leverbaar?
Lamboos zijn altijd leverbaar!knakworst schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:43:
[...]

... maar ik zat eigenlijk meer te denken aan een huisje in zuid-europa in een gebied dat niet onder water kan lopen.
Schijnt dat er een groot tekort zal ontstaan aan Lambo's door alle cryptomiljonairs in 2023knakworst schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:43:
[...]
welnee, die moeten dat allemaal cashen vanwegen de hyperinflatie om brood of een huis te kunnen kopen.Richh schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:53:
[...]
Schijnt dat er een groot tekort zal ontstaan aan Lambo's door alle cryptomiljonairs in 2023
Zal niet zo duur zijn, zo'n pilletje?Richh schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:53:
[...]
Schijnt dat er een groot tekort zal ontstaan aan Lambo's door alle cryptomiljonairs in 2023
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ook een prestatie, een productverpakking maken wat helemaal niks zegt over de werking van je product (?).resusaapje schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 17:07:
[...]
Zal niet zo duur zijn, zo'n pilletje?
[Afbeelding]
WTF is dit
Saaaaaie dag.
Ik sluit zo mijn positie, vertrouw het voor geen meter.
Of winst mislopen, of verlies pakken.. Ga voor het eerste.
Ik sluit zo mijn positie, vertrouw het voor geen meter.
Of winst mislopen, of verlies pakken.. Ga voor het eerste.
Ik denk dat het een maand zal duren om over de 100k te gaan. Dus ik verwacht minstens 2 maanden rond de 100k koers te zien. Verder geen onderbouwing waarom hoor.MicroWhale schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:02:
Aug Sept Okt Nov Dec 41k 53k 73k 101k 161k
Doei!
Van die pillen groei je zo snel als een lambo.Richh schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 17:09:
[...]
Ook een prestatie, een productverpakking maken wat helemaal niks zegt over de werking van je product (?).
WTF is dit
Zero.
de 1k en de 10k duurde ook helemaal niet lang, vloog ie zo door heen eigenlijkQunix schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 17:31:
[...]
Ik denk dat het een maand zal duren om over de 100k te gaan. Dus ik verwacht minstens 2 maanden rond de 100k koers te zien. Verder geen onderbouwing waarom hoor.
Van een Aventador naar een Urus?Pelox schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 17:31:
[...]
Van die pillen groei je zo snel als een lambo.
Laat dat groeien maar zitten dan
Kneiters, ETH gaat best lekker.
Van 1480 naar 1720 (EUR)
En ik ETH al opruimen bij 1550 (EUR) omdat ie terug de vrije val in ging -- zucht
Van 1480 naar 1720 (EUR)
En ik ETH al opruimen bij 1550 (EUR) omdat ie terug de vrije val in ging -- zucht
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/CHY5to5grLwkntFyv0Q8AoSz.jpg?f=fotoalbum_large)