Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Dit dus:
[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 21-07-2021 19:05 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
zou prachtig zijn als elon er niets over zegt, of als hij finaal de grond in getrapt word door cathy en jack. Hij iig al vaker ook op twitter laten zien dat ie absoluut nog geen expert is als het aankomt op de techniek achter cryptoTaro schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:02:
De chat bij de "The B Word Conference" op YouTube maar uitgeschakeld, alleen maar BabyDoge schreeuwers, ding staat alweer op +42%
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vind 't wel spannend zeg. Olympische Cryptospelen 100m sprint xD
Taro schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:02:
De chat bij de "The B Word Conference" op YouTube maar uitgeschakeld, alleen maar BabyDoge schreeuwers, ding staat alweer op +42%
Dit dus:
[Afbeelding]
Zou het voor Elon niet veel handiger zijn om zich te laten "overtuigen" vandaag? Tesla heeft ook vrij hoog ingekocht en kan een stijging vast goed gebruiken.HollovVpo1nt schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:06:
Ik heb er een slecht gevoel over. Denk dat 't bitcoin bash wordt door Elon.
PSN/Steam: Xamsix
Begrijp ik het goed dat de kans bestaat dat vandaag de aandacht van BTC en ETH weggaat en naar een andere munt gaat?HollovVpo1nt schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:06:
Ik heb er een slecht gevoel over. Denk dat 't bitcoin bash wordt door Elon.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Zeker, nog 595miljard marketcap erbij, dat moet vanavond wel lukken!pletter schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:13:
@backupdevice zie op moment ETC harder gaan als BTC dus zou kunnen....
ja voor een uur of een dag..backupdevice schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:09:
[...]
Begrijp ik het goed dat de kans bestaat dat vandaag de aandacht van BTC en ETH weggaat en naar een andere munt gaat?
Daarna een glas een plas en alles is weer hoe het was, BTC king.. ETH Queen
ADA de dochter die maar niet naar kunnen wil presteren en uiteraard doge de dorpsgek.
En ondertussen maakt ieder muntje een deal met microsoft of bwm (die gasten bij bmw zullen inmiddels wel een hele comunicatie afdeling hebben opgricht voor al die "samenwerkingsverbanden".)
Als planB dat zegt dan komt het vast goedRaptorXS schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:28:
Allemaal gemiemel in de marge, eind Aug. BTC boven de 47K. volgens PlanB dus wat maakt een dagkoers uit
Met z'n kut pik raketten.
oh wacht, dat is blue origin
october 56k+ 👌
:strip_exif()/f/image/QujHMQR3UCaNUkqyjHCQXILw.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 90% gewijzigd door Kol Nedra op 21-07-2021 19:50 ]
nothing stops this train
Wel oldskool om via Notepad de pauzetekst en tijd te tonen, prachtigLuuk schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:20:
Saai verhaal dit, wanneer komt die Musk live?
[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 21-07-2021 19:54 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
tis ook een bezopen hobby..
ik maar korter onder de douche, zonnepanelen op het dak. dingen eten die vlees zouden moeten vervangen...
mij iets wat schuldig voelen want bitcoin is millieu onvriendelijk.
En dan komen er van die pannekoeken die het handig vinden om bakken geld en energie weg te mieteren omdat ze zo graag 5 min over het randje willen kijken.. wtf gasten..
En dan nog het lef hebben om je klanten en personeel te bedanken.. Fun fact er is op de aarde geen enkel bedrijf geweest wat idioot groot/rijk is geworden door niet zijn personeel of de aarde of de klanten uit te buiten.
maarja wel mooie nieuwe plaatjes voor memes
[ Voor 19% gewijzigd door twain4me op 21-07-2021 19:56 ]
prachtig iddTaro schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:53:
[...]
Wel oldskool om via Notepad de pauzetekst en tijd te tonen, prachtig
[Afbeelding]
Verwijderd
Zolang ze hier de oude diesels verschepen naar Afrika is het allemaal lood om oud ijzer.twain4me schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:53:
[...]
tis ook een bezopen hobby..
ik maar korter douche, zonnepanelen op het dak. dingen eten die vlees zouden moeten vervangen...
En dan komen er van die pannekoeken die het handig vinden om bakken geld en energie weg te mieteren omdat ze zo graag 5 min over het randje willen kijken.. wtf gasten..
En dan nog het lef hebben om je klanten en personeel te bedanken.. Fun fact er is op de aarde geen enkel bedrijf geweest wat idioot groot/rijk is geworden door niet zijn personeel off de aarde of de klanten uit te buiten.
Maargoed. Iemand moet de trend zetten.
Dit doe je toch echt je zelf aan..twain4me schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:53:
[...]
ik maar korter douche, zonnepanelen op het dak. dingen eten die vlees zouden moeten vervangen...
Ik heb net nog een lekker half uurtje gedoucht, de hout kachel aangezet en een lap vlees van de BBQ afgetrokken..
Voelt goed.
Zonnepanelen voor het milieu, Bitcoins voor de technologie!Aarebe1 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:55:
[...]
Dit doe je toch echt je zelf aan..![]()
Ik heb net nog een lekker half uurtje gedoucht, de hout kachel aangezet en een lap vlees van de BBQ afgetrokken..
Voelt goed.
This is the way.
Wat doe je in vredesnaam een half uur onder de douche??Aarebe1 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:55:
[...]
Dit doe je toch echt je zelf aan..![]()
Voelt goed.
Maar voor de rest fikkie stoken en dikke lappen vlees op de Black bastard, helemaal goed wel biertje erbij natuurlijk
Owjah zonnepanelen doe ik ook aan mee 22 stuks voor het milieu
[ Voor 6% gewijzigd door Ronald.42 op 21-07-2021 19:59 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
ligt eraan, ben je alleen of met iemand erbij 👀Ronald.42 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:58:
[...]
Wat doe je in vredesnaam een half uur onder de douche??
nothing stops this train
whataboutismeVerwijderd schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:55:
[...]
Zolang ze hier de oude diesels verschepen naar Afrika is het allemaal lood om oud ijzer.
Maargoed. Iemand moet de trend zetten.
beste omschrijving van het probleem
een badkuip die wordt gevuld door heel veel kranen, sommige staan veder open dan andere, maar ze zullen allemaal dicht moeten.. roepen dat die andere op dit moment harder stroomt betekend niet dat jouw kraan niet ook gewoon dicht moet
Zou ik... reageren...Kol Nedra schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:00:
[...]
ligt eraan, ben je alleen of met iemand erbij 👀
Hmm nsfw topic heb ik hoort...
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
48Ronald.42 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:58:
Owjah zonnepanelen doe ik ook aan mee 22 stuks voor het milieu
naja dat nepvlees heb ik wel weer eens geprobeerd, maar wie beweerd dat het het net zo lekker is kunnen ze net zo goed de tong uitsnijden.. proeven doen ze er toch niet mee.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Wist je dat "Samen" Duits is voor "Zaad"? Just sayin'...PlanR schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 14:39:
[...]
M’n doge nog in de plus,
maar geen 85% meer…. (27..)
Samen uit, samen thuis (rekt) @Taro
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
jezus idd zeg.JDx schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:06:
Lol Musk heeft zo'n webcam die je vroeger gratis bij je HP Pavilion kreeg ofzo.
oh boy direct dat geneuzel van paypal van musk
[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 21-07-2021 20:08 ]
wel de moeite waard om terug te kijken?
nothing stops this train
Kunnen we pas achteraf zeggen :-)Kol Nedra schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:10:
kan helaas niet meekijken 😨
wel de moeite waard om terug te kijken?
Salary? Ik heb mijn short laten zien & om extra gevraagdKol Nedra schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 18:52:
[...]
volgende week mag het wel, dan heb ik nieuwe euro rommel binnen van mijn werk....
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
anti elppa schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:08:
[...]
jezus idd zeg.
oh boy direct dat geneuzel van paypal van musk![]()
32.4k...
[ Voor 7% gewijzigd door toilet_paper op 21-07-2021 20:13 ]
dat was allang bekend dat hij zelf ook btc had volgens mijtoilet_paper schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:12:
Elon heeft zelf dus ook BTC (naast Tesla), en is in de basis positief over BTC
32.4k...
Hoe kunnen 3 mensen die zo enorm belangrijk zijn in de technologiewereld zo'n brakke stream realiseren? Ja, apple laptops, 720p webcams. Maar dan nog, dit is 240p...highly compressed...grrrr!
Daar gaat de shitcoinprijs weer..we weten het allemaal van te voren. Maar ik weiger een cent te investeren in iets wat gewoon inherent hypecrap is. Maargoed. Lost profits
Ik zeg nergens specifiek dat het één iemand zijn probleem is (Dat gezegd hebbende : Musk z'n stream is ongeveer 2x zo brak als die van de rest, en die zijn al niet geweldig). Hoe dan ook, deze mensen - allemaal - kunnen best een betere stream realiseren dan iets wat blijkbaar op 3mbit draait..max
Dat was niet best. Maar dit....
Ach zo erg is het nou ook weer niet.majic schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:17:
[...]
Ik zeg nergens specifiek dat het één iemand zijn probleem is (Dat gezegd hebbende : Musk z'n stream is ongeveer 2x zo brak als die van de rest, en die zijn al niet geweldig). Hoe dan ook, deze mensen - allemaal - kunnen best een betere stream realiseren dan iets wat blijkbaar op 3mbit draait..max![]()
Dame?Bananeman schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:23:
Sowieso luistert niemand naar wat die dame te vertellen heeft, iedereen volgt de stream voor Musk en Dorsey.
volgens mij onderschat je totaal de invloed mvr woodBananeman schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:23:
Sowieso luistert niemand naar wat die dame te vertellen heeft, iedereen volgt de stream voor Musk en Dorsey.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat "iedereen" de stream volgt voor Musk en Dorsey.anti elppa schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:25:
[...]
volgens mij onderschat je totaal de invloed mvr wood
Ik durf niet
ik zie nog geen mogelijke short hoor..
Ik kijk alleen voor Cathy tbh. Die Elon komt erg warrig over.Bananeman schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:23:
Tsja...dat zegt veel over de huidige staat van zaken. M'n Telefoon heeft 150mbit tot z'n beschikking ergens in een hutje op de heide. Het is fijn als we over de cutting edge van technologie praten dat we niet met een webcam stream zitten met 2001 kwaliteit
Mevrouw Woods heeft enorme invloed op stocks zoals TSLA en adviseerde zelfs in 2019 om te investeren in mRNA (Moderna/Pfizer) technologie.Bananeman schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:23:
dit iddPWSteal schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:28:
[...]
Mevrouw Woods heeft enorme invloed op stocks zoals TSLA en adviseerde zelfs in 2019 om te investeren in mRNA (Moderna/Pfizer) technologie.
Ik wacht eigenlijk al een tijdje (niet nu, langere tijd) op z'n nervous breakdown ofzo.Darrell schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:27:
[...]
Ik kijk alleen voor Cathy tbh. Die Elon komt erg warrig over.
Nogmaals, ik zeg niks over haar invloed of kwaliteiten, maar het gros (ok, niet iedereenPWSteal schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:28:
[...]
Mevrouw Woods heeft enorme invloed op stocks zoals TSLA en adviseerde zelfs in 2019 om te investeren in mRNA (Moderna/Pfizer) technologie.
I could be wrong. Maar dat minipumpje was daar een voorbeeld van toen Musk riep dat ie btc hodlt.
Kwartiertje up kwartiertje Down..
Kijken wat het volgende kwartiertje gaat doen.
Ik denk dat taro wel goed zit..
Moest je nou echt 1999 van stal halen?
Koop ander toch guldens, als je die zo mist
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dat is het uitzicht van Musk momenteelD_Jeff schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:33:
[...]
Moest je nou echt 1999 van stal halen?
Koop ander toch guldens, als je die zo mist
tesla gaat dus vrij zeker ook terug naar accepteren btc. 100k soon
[ Voor 49% gewijzigd door anti elppa op 21-07-2021 20:36 ]
Jaren geleden zei Elon dat hij 0.2 btc in bezit heeft.anti elppa schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:34:
spacex dus ook in BTC. dat is wel mooi
Als ik goed hoorde zei hij dat hij nu meer btc bezit dan ethereum of Doge. Verassend.
ja je geloofde dat toch niet of wel? Was echt zo ontzettend duidelijk (zeker laatste jaar) dat hij veel meer had dan 0.2lighting_ schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:36:
[...]
Jaren geleden zei Elon dat hij 0.2 btc in bezit heeft.
Als ik goed hoorde zei hij dat hij nu meer btc bezit dan ethereum of Doge. Verassend.
Daarmee bedoel ik dat hij de laatste tijd heeft bijgekocht. Die 0.2 geloof ik wel. En hij zal niet de enige rijke gast zijn die heeft gekocht.anti elppa schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:37:
[...]
ja je geloofde dat toch niet of wel? Was echt zo ontzettend duidelijk (zeker laatste jaar) dat hij veel meer had dan 0.2
ja zijn er zeker heel veel die laatste 2 maanden gekocht hebben. En ik gok dat musk wellicht ook meer bij gekocht heeft. Die 0.2 geloof ik allen niet voor de 2021. Vorig jaar wellichtlighting_ schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:40:
[...]
Daarmee bedoel ik dat hij de laatste tijd heeft bijgekocht. Die 0.2 geloof ik wel. En hij zal niet de enige rijke gast zijn die heeft gekocht.
Mijn aandacht is het kwijt iig, wanneer gaat die stream op zwart?
0.2 btc? Als in 5000 euro aan BTC?anti elppa schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:42:
[...]
ja zijn er zeker heel veel die laatste 2 maanden gekocht hebben. En ik gok dat musk wellicht ook meer bij gekocht heeft. Die 0.2 geloof ik allen niet voor de 2021. Vorig jaar wellicht
Tsja elk soort video heeft zn publiek natuurlijk. Vind het een vrij interessante en positieve stream.JDx schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:42:
Gemiddeld Twitch meisje is boeiender.
Mijn aandacht is het kwijt iig, wanneer gaat die stream op zwart?
Die 0.2 uitspraak is gewoon 2 jaar geleden ofzo.anti elppa schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:42:
[...]
ja zijn er zeker heel veel die laatste 2 maanden gekocht hebben. En ik gok dat musk wellicht ook meer bij gekocht heeft. Die 0.2 geloof ik allen niet voor de 2021. Vorig jaar wellicht
Ik zou daar niet op focussen.
Repost maar tja. Waarom denk je dat ze met die deuro willen komen althans vanuit de ECB? Zodat ze alles onder controle hebben. De war on cash is net zo. Alles wat anoniem handelen kan versterken is niet chill /jwt

Was toch iets met driehoekjes?
Probeer het eens in Somalië, misschien past dat beter bij je.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik vond het een prachtig verhaalRonald.42 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:33:
En die dump is van de kopers op 29k zeker...
Kwartiertje up kwartiertje Down..
Kijken wat het volgende kwartiertje gaat doen.
Ik denk dat taro wel goed zit..
Valt mee. 1000 op en neer in een uur kan gewoon.HollovVpo1nt schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:12:
Nou, daar komt de dump
https://www.coindesk.com/...-anonymous-crypto-wallets
In a series of shocking statements early yesterday, European Commission regulators declared that they were “banning anonymous cryptocurrency wallets” as part of a money laundering crackdown. This understandably sent crypto markets tumbling – but they quickly recovered, apparently as it became clear the E.U. had woefully misrepresented the substance of the proposed regulation.
Oftewel, wat alle goede exchanges al doen met KYC. Niks nieuws dus.Rather than a ban on crypto wallets, the E.U. rules would impose tighter but defensible rules on money service providers, such as exchanges or custody services.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik heb eigenlijk altijd alleen maar gebruik gemaakt van binance maar zou mn maandelijkse DCA liever op een non-custodial wallet doen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/TTBpCLToOOCk4TApeeks9yfD.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/khygr4aNHHuC6K55VwuFDxZi.png?f=fotoalbum_large)