Binance geeft er net een update over:JW04 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:20:
Wat is tegenwoordig de goedkoopste manier om fiat op Binance te krijgen zonder gebruik van een CC? Vooralsnog lijkt er geen gratis manier te zijn, of heb ik iets over het hoofd gezien?
From 2021-07-20 09:00 AM (UTC) to 2021-08-19 11:59 PM (UTC), Binance will be offering a zero-fee promotion for depositing and withdrawing EUR with credit or debit cards!
[ Voor 20% gewijzigd door Selmer op 20-07-2021 09:46 ]
moet je alleen niet op de prijs van btc letten.. dan betaal je zo 1% extra.. niet echt gratis.jasper7878 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:40:
of via bijv. bitonic, direct btc kopen en laten storten op je binance btc wallet
@JW04Verwijderd schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:56:
Voor alle mensen die nu in de rats zitten over hoe ze funds op Binance kunnen krijgen:
Gratis iDeal storting Bitvavo --> aankoop XLM --> XLM gratis naar Binance ( withdrawal 0 XLM) --> XLM verkopen op Binance voor whatever stable of fiat.
U heeft nu funds op Binance.
Via Kraken of Coinbase kan natuurlijk ook.
Cryptos zijn tenslotte ontworpen om transacties te versturen
Je kan ook een crypto.com gratis visa kaart aanschaffen, crypto.com heeft wel SEPA dus via deze weg kan ook (neem ik aan) ik krijg binnen nu en 2 weken vast mijn nieuwe CRO-kaart binnen.Selmer schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:45:
[...]
Binance geeft er net een update over:
From 2021-07-20 09:00 AM (UTC) to 2021-08-19 11:59 PM (UTC), Binance will be offering a zero-fee promotion for depositing and withdrawing EUR with credit or debit cards!
maar zoals boven werkt ook: Bitvavo --> iDeal --> TRX (of andere coin) --> Binance (snelst vanwege iDeal)
of idd elk ander exchange server die SEPA ondersteunt, maar dan kun je net zo goed op die exchange server blijven toch?
Ik gebruik Binance voor de Binance card en wat fluff BTC om te traiden met BTC pairing.
mijn maandelijkse dca ga ik niet meer op Binance doen, nu meer Kraken,Crypto.com en Bitvavo
[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 20-07-2021 10:01 ]
nothing stops this train
@Kol Nedra ik wil het inderdaad op de CC zetten van Binance
[ Voor 15% gewijzigd door JW04 op 20-07-2021 09:55 ]
ik gebruik meestalSlasZ schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:53:
Wat is het gemakkelijkst & goedkoopst om van binance naar bybit te switchen? Via fiat of rechtstreeks in usdt?of ?
https://withdrawalfees.com/exchanges
bybit ken ik niet (staat er ook niet bij)
nothing stops this train
Bron
https://elfaro.net/en/202...ptocurrency-This-Year.htm
Zie er zelf meer in dan een BTC maar het is en blijft een speeltje voor de rijken, de bevolking betaald de rekening
Er zijn al diverse polls geweest waarin meer dan 90% aangaf liever de USD te houden.
Ik zit al een hele tijd te wachten op zo'n bericht!YES schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 07:19:
Jongens dit zal vast wel echt zijn, toch? Het komt tenslotte van Bitcoin.com!! Ik ben dus rijk, misschien kom ik hier nog wel eens, ligt een beetje aan de verbinding op mijn tropische eiland. Later!![]()
[Afbeelding]
Ja je moet ook wel geluk hebben hoor. Misschien dat er nog ergens een Nigeriaanse prins zit die van zijn geld af moet?zenith schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:47:
[...]
Ik zit al een hele tijd te wachten op zo'n bericht!
Ik heb wel een Nigeriaanse prins voor je.zenith schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:47:
[...]
Ik zit al een hele tijd te wachten op zo'n bericht!
edit...
[ Voor 16% gewijzigd door twain4me op 20-07-2021 10:52 ]
Dat doen ze toch enkel om te verkopen?
Dan ben ik toch bang dat we de capitulatie gaan meemaken deze week..
Verkopen vooraleer de koers verder zakt vermoed ik. In een up-market houden ze die bij maar in een downtrend zou ik ook zo snel mogelijk mijn btc verkopen als ze merken dat we niet snel weer gaan stijgen...rainier15 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:57:
Wat denken we van alle miner btc influx naar exchanges?
Dat doen ze toch enkel om te verkopen?
Dan ben ik toch bang dat we de capitulatie gaan meemaken deze week..
Deze ochtend al 12.000 btc van miners naar exchanges. Dat gaat dan enorm drukken op de koers.SlasZ schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:59:
[...]
Verkopen vooraleer de koers verder zakt vermoed ik. In een up-market houden ze die bij maar in een downtrend zou ik ook zo snel mogelijk mijn btc verkopen als ze merken dat we niet snel weer gaan stijgen...
If so, prima. Lekker uitschudden die boom. Het moet er toch een keertje uit.rainier15 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:03:
[...]
Deze ochtend al 12.000 btc van miners naar exchanges. Dat gaat dan enorm drukken op de koers.
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 20-07-2021 11:04 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Heb namelijk opnieuw een aandeel van mijn hodlings verkocht
De stilte komt voornamelijk door het regelen van allemaal dingen, omdat we na al die tijd eindelijk een huis hebben gekocht
Ik verhuis dus van de ene bubbel (crypto) naar de anderen (woningmarkt)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Gefeliciteerd man!Richh schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:11:
De stilte komt voornamelijk door het regelen van allemaal dingen, omdat we na al die tijd eindelijk een huis hebben gekocht
Ze moeten nog een paar k ($26,080 average price) naar beneden.knakworst schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:14:
En wanneer krijgt Michael Sailor een liquidatiemailtje van Binance?
bron:
https://www.microstrategy...coins-in-total_06-21-2021
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik ben heel benieuwd waar je dat kunt zien. Ik heb even gegoocheld maar vind alleen oude nieuwsartikelen. Linkje?rainier15 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:03:
[...]
Deze ochtend al 12.000 btc van miners naar exchanges. Dat gaat dan enorm drukken op de koers.
Ik lul ook zomaar wat
Crypto, % below 2021 high
— Charlie Bilello (@charliebilello) 19 juli 2021
Bitcoin $BTC: -54%
Cardano $ADA: -55%
Ethereum $ETH: -59%
Solana $SOL: -59%
Binance $BNB: -61%
Uniswap $UNI: -66%
XRP $XRP: -72%
Chainlink $LINK: -73%
Stellar $XLM: -73%
Litecoin $LTC: -73%
BitcoinCash $BCH: -75%
Dogecoin $DOGE: -77%
Polkadot $DOT: -78%
Ben voorlopig nog wel ff DOT bagholder
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Sowieso verstandig, scheelt panic selling en hack attemptstroje schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:40:
$100 miljard aan crypto verdampt in de afgelopen 24 uur. Hoeveel meer lucht gaat er nog meer uit? Gewoon blijven kopen? Dca? Ik ga een groot deel trading verplaatsen naar een cold wallet en kijken wat ervan over is over een paar maanden.
ik koop rond de 26k nog wel ff wattroje schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:40:
$100 miljard aan crypto verdampt in de afgelopen 24 uur. Hoeveel meer lucht gaat er nog meer uit? Gewoon blijven kopen? Dca? Ik ga een groot deel trading verplaatsen naar een cold wallet en kijken wat ervan over is over een paar maanden.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
MEGA!! bullish zelfs volgens sommigen.SlasZ schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:06:
Al die on-chain charts waren tot een paar dagen geleden bullish.. nu zijn ze volgens alle YT'ers plots bearish
Die amerikanen zullen wel weer schelden op die continue verkopende Europeanenknakworst schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:00:
Middagdip wordt niet overgeslagen vandaag.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Gefeliciteerd. Van een luchtkasteel naar een (hopelijk) mooie starterswoning!Richh schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:11:
Ik dacht op 14 dollar nog ff slim ingekocht te hebben. Dat is alweer 3,5 dollar geleden. Nou mag het ook helemaal naar de klote van mij, kan ik weer wat DCAen straks
En ja, wachten is geen DCA, maar ben nog nooit begonnen met DCA (ingestapt midden in de bullrun, verkocht nét na ATH (shitcoins) en nu wachten tot het écht sideways gaat/weer gaat stijgen en dan DCA.... Wel oppassen voor de beartrap natuurlijk ;-)
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Wat is de bodem? 6 cent?Bensimpel schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:20:
Ik wacht nog even hoor, we hebben nog lang niet de bodem gezien..
We hebben nog lang niet de top gezien..Bensimpel schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:20:
Zero.
Bensimpel schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:20:
Why not both?
Hoe lager de bodem hoe beter voor mij. Want nu 0 euro er in zitten. en het maakt best veel uit of je vanaf 20K of 25K naar de 100K gaat
[ Voor 15% gewijzigd door Waah op 20-07-2021 12:25 ]
Welnee 6 cent, geen fakenews, gelezen op nu.nl
Altijd een goede indicator wat te kopen om dan te verkopen wanneer er terug "moon" geroepen wordt
Ach, de angst moet er even af, kan niet heel lang duren meer en we gaan weer up!freshprince schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:30:
Goed bearish geworden hier.
Altijd een goede indicator wat te kopen om dan te verkopen wanneer er terug "moon" geroepen wordt
Definieer "niet heel lang"S1W schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:32:
[...]
Ach, de angst moet er even af, kan niet heel lang duren meer en we gaan weer up!
Crypto-lang?
Aandelen-lang?
Fiat-lang?
edele-metalen-lang?
Thorium-232-lang?
[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 20-07-2021 12:35 ]
Gewoon nu beginnen, niemand kan de diepte van de dip voorspellen. je zou er zelfs wat technische analyse op los kunnen laten, maar naar mijn mening is dat niet veel beter dan wichelroede lopen. Als je DCA toepast en er van uit gaat dat BTC op een gegeven moment wel weer op dit punt gaat staan, wat me niet onaannemelijk lijkt, dan draai je sowieso quitte. Als BTC in de tussentijd nog iets verder daalt, maak je dankzij DCA sowieso winst. Als dit daarentegen het dieptepunt is, en je toch nog wacht, is dat winst die je niet pakt. We zitten op dit moment best ver van het hoogtepunt, dus instappen is niet heel slecht.Waah schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:13:
En ik zit hier maar met een zak(je) fiat te wachten om te beginnen met DCA.
En ja, wachten is geen DCA, maar ben nog nooit begonnen met DCA (ingestapt midden in de bullrun, verkocht nét na ATH (shitcoins) en nu wachten tot het écht sideways gaat/weer gaat stijgen en dan DCA.... Wel oppassen voor de beartrap natuurlijk ;-)
Dit is uiteraard geen belegginsadvies! Daarnaast heb ik zelf geen BTC, dus ben er ook niet bij gebaat als jij het wel koopt.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
De gehele markt.....JDx schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:38:
ADA gaat ook lekker dieeeeep.
Exact hetzelfde en vanavond een Dr. Oetker (3 voor 5).Qunix schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:40:
In plaats van een goeie steak met kaviaar, toch maar een boterham met hagelslag, en dat onder het genoet van lambo plaatjes... Het moet maar.
Zo jij laat hem even hangen, ik hoop ze vanavond tegen te komen met een 35% stickerJDx schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:42:
[...]
Exact hetzelfde en vanavond een Dr. Oetker (3 voor 5).
Pro tip, zoen de knapste vakkenvulster (of vuller, whatever floats you boat) voor een rolletje 35% stickers-Sander- schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:44:
[...]
Zo jij laat hem even hangen, ik hoop ze vanavond tegen te komen met een 35% sticker
Yep, als je in de cel zit wegens aanranding kan je niet op de sell knop rammen.Partypsych schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:45:
[...]
Pro tip, zoen de knapste vakkenvulster (of vuller, whatever floats you boat) voor een rolletje 35% stickers
Cool, top man, het is je gegund, zijn al die uren hier toch nog ergens goed voor geweest.Richh schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:11:
Sorry voor de stilte vanuit mijn kant en de daling van de koers de afgelopen dagen.
Heb namelijk opnieuw een aandeel van mijn hodlings verkochtna het gros te hebben verkocht rond 55k.
Ik verhuis dus van de ene bubbel (crypto) naar de anderen (woningmarkt)
Het heeft me een rolletje scheidingspapieren en een AH verbod for life opgeleverd, dank hiervoor. Binance CC werkt toch al niet bij die zakkenwassers en mijn vrouw laat fiat sneller verdampen dan de BTC dips. Eens kijken of ik wat alimentatie kan vangenPartypsych schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:45:
[...]
Pro tip, zoen de knapste vakkenvulster (of vuller, whatever floats you boat) voor een rolletje 35% stickers
Edit: helaas haar geld is op, ze heeft de dip op 39K gekocht en toen op 32 en toen op 29. No alimony for me.
iemand nog warme brug over? Huis staat op haar naam, belastingvoordeel enzo.
[ Voor 16% gewijzigd door JW04 op 20-07-2021 12:57 ]
Via cryptoquantalerts.shovelhead1340 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:29:
[...]
Ik ben heel benieuwd waar je dat kunt zien. Ik heb even gegoocheld maar vind alleen oude nieuwsartikelen. Linkje?
Je kunt ze via Twitter of telegram volgen.
Beetje hetzelfde als whalealerts, maar dan puur op grote btc verplaatsingen gericht.
Gaan al de hele dag transacties van 1000 tot 3000 btc van miners naar exchanges..
Tijd voor Bier! (Vandaag alleen euroshopper blik, de rest is helaas te duur)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
+ gratis eten. Win-win toch?Razkin schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:46:
[...]
Yep, als je in de cel zit wegens aanranding kan je niet op de sell knop rammen.
Helaas niet gratis. In het algemeen komen gedetineerden die langer dan 3 maanden moeten zitten niet zonder schuld weer op vrije voet.
Ik doe een Dr oetker la Mia Grande piccante. Met Tikkie actie €2.50 terug te krijgen. Swipe hem met je Binance card en je krijgt nog meer cashback. Win win!-Sander- schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:44:
[...]
Zo jij laat hem even hangen, ik hoop ze vanavond tegen te komen met een 35% sticker
Puur geluk en achteraf gezien blij dat ik alles verwijderd had zeker nu Trias van 27 dollar naar 2,5 dollar is gegaan..
Wel bijna elke dag nog mee gelezen dat dan weer wel
Die "Dr. Oetker Casa di mama pizza salami extra piccante" is wel te pruimen hoorJDx schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:42:
[...]
Exact hetzelfde en vanavond een Dr. Oetker (3 voor 5).
Koop je toch een mobiel van 1 van je celmaten?Razkin schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:46:
[...]
Yep, als je in de cel zit wegens aanranding kan je niet op de sell knop rammen.
Zero.
Aan de ene kant wel een goed teken, het gaat niet alleen om snel rijk worden, maar ook slim omgaan met je geld, niet alles voor de hoofdprijs willen kopen.
[ Voor 47% gewijzigd door JDx op 20-07-2021 13:14 ]
Dude, duh. Elke 2 euro fiat is over een aantal weken misschien wel 2 BTC waard.JDx schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:13:
Van Lambo naar de beste manier om 35% korting te scoren op een product van 2 euro
Aan de ene kant, wel een goed teken, het gaat niet alleen om snel rijk worden, maar ook slim omgaan met je geld, niet alles voor de hoofdprijs willen kopen.
1 BTC was laatst al 16 BTC!!!JW04 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:14:
[...]
Dude, duh. Elke 2 euro fiat is over een aantal weken misschien wel 2 BTC waard.
Aldus, De Speld.
De Speld heeft wel een punt!JW04 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:16:
[...]
Het ontbeert De Speld aan onderbouwing, verder goed verhaal.
Zonder crypto hadden we dit huis (al helemaal inclusief wat we willen aanpassen) inderdaad niet kunnen kopentwain4me schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:49:
[...]
Cool, top man, het is je gegund, zijn al die uren hier toch nog ergens goed voor geweest.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Met wie zijn geld dan?S1W schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:32:
[...]
Ach, de angst moet er even af, kan niet heel lang duren meer en we gaan weer up!
Dat filmpje geeft gewoon aan hoe volatiel crypto is en dat het als je er heel goed over na denkt niks is.JW04 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:16:
[...]
Het ontbeert De Speld aan onderbouwing, verder goed verhaal.
Ons geld, wat we net zijn verloren
Thanks! , ik eet vanavond biefstuk!Partypsych schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:45:
[...]

Helaas moet ik hem eerst nog een uurtje op mijn oog houden
Schultenbrau dan, ergens in een bouwkeet..Partypsych schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:34:
Jullie zijn de humor nog niet kwijt iigheerlijk volk, met jullie zou ik best een biertje kunnen drinken
Zero.
Vroeger toen wij met de vriendengroep als een stel arme sloebers halve liters Schultenbrau dronken, beleefden we de mooiste avonturen. Voor mij blijft Schultenbrau altijd een positieve associatie houden
En later zeggen zeker "had je maar meer geinvesteerd toen hij nog zo laag stond, dan was dat biertje wel een krat waard"...Partypsych schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:34:
Jullie zijn de humor nog niet kwijt iigheerlijk volk, met jullie zou ik best een biertje kunnen drinken
Of andersom.
Toen BTC nog onderweg was naar zijn ATH afgelopen voorjaar, was de sfeer hier vaak minder goed dan nu in mijn beleving. Toen nam de greed steeds grotere vormen aan en leverde dat discussies op, mensen die waarschuwden voor de bubbel werden als misgunners en jaloers weggezet en dat leverde dan weer andere discussies op.JDx schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:39:
Je ziet de koers langzaam terug in de stemming.
Of andersom.
Nu gaan we gewoon allemaal rekt, en gezamelijke rektheid is gedeelde rektheid. Het verbroederd.
Ach ja, het is ook allemaal niet gehalveerd ofzo, procentueel valt het best mee, tenzij je er al in zit sinds 60k natuurlijk. Dan ben je wel door de middenYES schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:41:
[...]
Toen BTC nog onderweg was naar zijn ATH afgelopen voorjaar, was de sfeer hier vaak minder goed dan nu in mijn beleving. Toen nam de greed steeds grotere vormen aan en leverde dat discussies op, mensen die waarschuwden voor de bubbel werden als misgunners en jaloers weggezet en dat leverde dan weer andere discussies op.
Nu gaan we gewoon allemaal rekt, en gezamelijke rektheid is gedeelde rektheid. Het verbroederd.
En als het goed is zit je er niet met meer in dan je bereid bent te verliezen, persoonlijk is mijn antwoord daarop nul, ik wil niks verliezen, maar goed, we snappen wat ze bedoelen.
YES schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:38:
[...]
Vroeger toen wij met de vriendengroep als een stel arme sloebers halve liters Schultenbrau dronken, beleefden we de mooiste avonturen. Voor mij blijft Schultenbrau altijd een positieve associatie houden
Zero.
Helemaal mee eens. Ik ben volgens mij bij 35k ingestapt begin februari. Maar ik heb met een paar alts flink winst gemaakt waardoor ik nu gewoon nog op winst sta. Ben wel benieuwd wat de komende tijd in petto heeft.JDx schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:47:
[...]
Ach ja, het is ook allemaal niet gehalveerd ofzo, procentueel valt het best mee, tenzij je er al in zit sinds 60k natuurlijk. Dan ben je wel door de midden
En als het goed is zit je er niet met meer in dan je bereid bent te verliezen, persoonlijk is mijn antwoord daarop nul, ik wil niks verliezen, maar goed, we snappen wat ze bedoelen.
En de gevleugelde uitspraak "investeer niet meer dan je bereid bent te verliezen" is natuurlijk ook multi-interpretabel. Niemand wil wat verliezen, ik bepaal voor mezelf de grens aan de hand van bij welke bedragen ik zoveel stress zou ervaren dat ik er slechter van slaap, als het allemaal verdampt. Op dat punt zit ik nog niet, dus we kunnen mooi doorgaan met DCA
Zelfde hier hebben nu onze WC kunnen verbouwen , horren , zonnepanelen komen er aan en een buitenkeuken met kamados en de gezamelijke spaarrekening goed gevuldRichh schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:23:
[...]
Zonder crypto hadden we dit huis (al helemaal inclusief wat we willen aanpassen) inderdaad niet kunnen kopen
Absurd eigenlijk dat dit zo kan maar goed je hoort mij niet klagen
Mijn vriendin die er echt totaal niks mee heeft vroeg dan wel weer of ik er nog steeds in zat met een bedrag want ze wilde nog wel wat extra's voor vakantie
Kamado's? Meervoud? Dan heb je inderdaad mooi winst gemaakt als je jezelf dergelijke overdaad kan gunnenJustC schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:01:
[...]
Zelfde hier hebben nu onze WC kunnen verbouwen , horren , zonnepanelen komen er aan en een buitenkeuken met kamados en de gezamelijke spaarrekening goed gevuld![]()
Absurd eigenlijk dat dit zo kan maar goed je hoort mij niet klagen![]()
Mijn vriendin die er echt totaal niks mee heeft vroeg dan wel weer of ik er nog steeds in zat met een bedrag want ze wilde nog wel wat extra's voor vakantie
Oh dat is een beetje vaag, ik bedoel de streep vandaag (zo rond de 1750 ETH en 29.750 BTC).
[ Voor 45% gewijzigd door JDx op 20-07-2021 14:08 ]
De ATH was al op 13 april. Daarna kwam er een tsunami met safemoon, cummoon en shiba coins op ons af. Waren sommigen zeer succesvol aan het pannenkoeken bakken en zette ETH een ATH neer. Tegelijkertijd zat BTC toen al in een dalende trend en dat veroorzaakte zeker wel wat frustratie bij de Bitcoiners op dit forum. De waarschuwingen waren gedeeltelijk wel terecht overigens, maar betekende niet dat er geen geld binnen te harken viel.YES schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:41:
[...]
Toen BTC nog onderweg was naar zijn ATH afgelopen voorjaar, was de sfeer hier vaak minder goed dan nu in mijn beleving. Toen nam de greed steeds grotere vormen aan en leverde dat discussies op, mensen die waarschuwden voor de bubbel werden als misgunners en jaloers weggezet en dat leverde dan weer andere discussies op.
Als je hier nu over APY's en DeFi begint, komen de hooivorken ook wel weer uit de schuur.
Als iemand nog opzoek is naar 15k APY... Iets met het huis van de Griekse goden
Ah ja, ik wist niet meer precies hoe de chronologie was. En dat er wellicht wat frustratie zat, dat geloof ik ook wel. Maar ik vond de kreten als jaloezie en misgunnen vaak wel wat misplaatst. Hoe het ook zij, de sfeer was destijds gewoon wat minder gezellig dan nu. En dat tekent in mijn ogen meteen wat greed met mensen doet.jvel92 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:08:
[...]
De ATH was al op 13 april. Daarna kwam er een tsunami met safemoon, cummoon en shiba coins op ons af. Waren sommigen zeer succesvol aan het pannenkoeken bakken en zette ETH een ATH neer. Tegelijkertijd zat BTC toen al in een dalende trend en dat veroorzaakte zeker wel wat frustratie bij de Bitcoiners op dit forum. De waarschuwingen waren gedeeltelijk wel terecht overigens, maar betekende niet dat er geen geld binnen te harken viel.
Als je hier nu over APY's en DeFi begint, komen de hooivorken ook wel weer uit de schuur.
Als iemand nog opzoek is naar 15k APY... Iets met het huis van de Griekse goden
Overigens vind ik dat je hier prima over DeFi en dergelijke moet kunnen kletsen, coins als SafeMoon die via het pannenkoeken omruil platform gelanceerd werden, die verdienden uiteindelijk wel hun eigen, aparte topic, dat was meer casino werk
[ Voor 10% gewijzigd door YES op 20-07-2021 14:12 ]
Daar heb je gelijk in. Was toen ook niet meer te volgens overigens, je keek 5 minuten niet en er waren alweer 100 berichten over de meest obscure coinsYES schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:10:
[...]
Ah ja, ik wist niet meer precies hoe de chronologie was. En dat er wellicht wat frustratie zat, dat geloof ik ook wel. Maar ik vond de kreten als jaloezie en misgunnen vaak wel wat misplaatst. Hoe het ook zij, de sfeer was destijds gewoon wat minder gezellig dan nu. En dat tekent in mijn ogen meteen wat greed met mensen doet.
De mods zullen er nog slapeloze nachten van hebben denk ikjvel92 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:12:
[...]
Daar heb je gelijk in. Was toen ook niet meer te volgens overigens, je keek 5 minuten niet en er waren alweer 100 berichten over de meest obscure coins
Waren mooie tijden met die ubershitcoins. s'ochtends 250 euro erin, s'avonds 4k eruit.jvel92 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:12:
[...]
Daar heb je gelijk in. Was toen ook niet meer te volgens overigens, je keek 5 minuten niet en er waren alweer 100 berichten over de meest obscure coins
Dat zeker, maar vind de huidige markt wel veel relaxter moet ik zeggen. Kan rustig onderzoek doen naar een project, in hun discord kijken etc zonder dat de koers weer een 50% gedaan heeft en je eigenlijk al weer te laat bent.Luuk schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:23:
[...]
Waren mooie tijden met die ubershitcoins. s'ochtends 250 euro erin, s'avonds 4k eruit.
Zit nu lekker rustig te yield farmen, focus op een paar projecten en koop wat bij.
Bij elke dip en een klein beetje herstel zie ik deze teksten langskomen om vervolgens weer nog verder te dippenJDx schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:07:
We zitten inmiddels weer aan de goede kant van de streep.
Oh dat is een beetje vaag, ik bedoel de streep vandaag (zo rond de 1750 ETH en 29.750 BTC).
Hopelijk is het deze keer anders..
Eerst nog even tegen de 26k aanschuivenEgeau schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:32:
[...]
Bij elke dip en een klein beetje herstel zie ik deze teksten langskomen om vervolgens weer nog verder te dippen![]()
Hopelijk is het deze keer anders..
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/AzlYX1v74gz32iXL6Wq4wM0B.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jj9KMv2Lj9M7u7ceAI9mq2R8.jpg?f=fotoalbum_large)