Zero.
ja ik zit er ook aan te denken om nog weer een lading in te slaan. Al heb ik de afgelopen 2 maanden tamelijk wat ingeslagen, ik wil toch nog weer meer. Euros weet ik namelijk zeker dat het minder waard wordThommie.nl schreef op maandag 19 juli 2021 @ 18:49:
[Afbeelding]
Koop als iedereen bang is.
Die groene dildo komt vanzelf wel weer
Ik zit er nu voor 90 procent weer in, laatste 10 procent ga ik denk ik zo investeren.
Yolo.
Me huis is al 4 ton meer waard in 3 jaar dus krijg de poep. Enjoy it.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zullen we anders met elkaar hier tegelijk inslaan en de eerste zet geven?anti elppa schreef op maandag 19 juli 2021 @ 19:03:
[...]
ja ik zit er ook aan te denken om nog weer een lading in te slaan. Al heb ik de afgelopen 2 maanden tamelijk wat ingeslagen, ik wil toch nog weer meer. Euros weet ik namelijk zeker dat het minder waard word
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
[ Voor 100% gewijzigd door Taro op 19-07-2021 20:49 ]
https://opensea.io/seaart
Nice, wie had dat 10 maanden geleden gedacht?PlanR schreef op maandag 19 juli 2021 @ 19:36:
31K incoming.
Lief zijn!.enomiss schreef op maandag 19 juli 2021 @ 19:37:
[...]
heleboel dingen die aangeven dat je het nog niet helemaal begrijpt.
Bitcoin hoeft maar als vervanging van goud te functioneren tussen centrale banken.
Slux schreef op zondag 18 juli 2021 @ 08:17:
[...]
Naast de technische beperkingen is het te volatiel voor een valuta, als store of value en om mee te speculeren is het perfect.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Bizar, eerste echte post in dagen en wederom direct op de man gespeeld....
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Je noemt een ding dat aangeeft dat je hem nog niet helemaal begrijpt.Ngangatar schreef op maandag 19 juli 2021 @ 20:39:
[...]
Bizar, eerste echte post in dagen en wederom direct op de man gespeeld....
Het ligt niet aan hem/haar. Het ligt aan ons.
Yup, thats itYES schreef op maandag 19 juli 2021 @ 20:44:
[...]
Je noemt een ding dat aangeeft dat je hem nog niet helemaal begrijpt.
Het ligt niet aan hem/haar. Het ligt aan ons.
Dan zal het ook wel je werk zijn denk ik? 🤓
God morks in wysterious ways.
Ongeveer de helft van zijn postings: https://gathering.tweaker...nd/poster/111732/messages
Wist jij dat Bananas zonder B Pineapple is?Bananeman schreef op maandag 19 juli 2021 @ 21:17:
[...]
Ongeveer de helft van zijn postings: https://gathering.tweaker...nd/poster/111732/messages
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Dit omschrijft BTC/crypto wel aardig de laatste tijdtwain4me schreef op maandag 19 juli 2021 @ 21:26:
Uhm oja,, MOON,REKT *
*) doorhalen wat niet van toepassing is
Totaal pf: rekt, what else
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ik dacht als alts dieper door het putje gaan, stijgen ze ook extremer, op een of andere manier blijven die nu in het putje steken en ETH zit hoger dan toen ik het kocht, maar de alt waarvoor ik het heb ingeruild lager.D_Jeff schreef op maandag 19 juli 2021 @ 21:31:
0,5 % winst gepakt op dit ritje, daarna werd het mij te heet onder de handjes.
Totaal pf: rekt, what else
Nu snel een shitcoin vinden waarop ik m'n verlies snel kan terugwinnen, dat werkt altijd
Ik kreeg vanmiddag mail van ze dat Arsenal binnenkort ook binnen hun PF valt.Darrell schreef op maandag 19 juli 2021 @ 21:42:
Grappig, Chiliz wordt zometeen besproken bij de Oranjezomer.
Ja, het waren 12 fijne jaren.Qunix schreef op maandag 19 juli 2021 @ 22:14:
Bitcoin is alweer dood?
BTC heb ik links laten liggen. Dit ritje bestond uit:JDx schreef op maandag 19 juli 2021 @ 21:34:
[...]
Ik dacht als alts dieper door het putje gaan, stijgen ze ook extremer, op een of andere manier blijven die nu in het putje steken en ETH zit hoger dan toen ik het kocht, maar de alt waarvoor ik het heb ingeruild lager.
Nu snel een shitcoin vinden waarop ik m'n verlies snel kan terugwinnen, dat werkt altijd
* ETH (winst)
* ARK (winst, +10% gemist)
* NMR (winst, Pump&Dump oopsie kunnen wegpoetsen || inkopen op 55 euro, terwijl de boel instort - niet handig))
* ICX (Verlies - stop loss getriggerd || tegen volumes van 10 - 25k per book row valt bijna niet tegenop te zwemmen als guppie. Jammer, daarvoor momenten gehad van 12% winst)
Nog wel naar RVN gekeken, maar daar zit je met een volume van tenminste 10k coins om het boeiend te houden of 200 coins kopen en hopen op stijgingen in eurocenten.
Nooit eerder gezien top! Kom ik weer een stukje van de cryptowinter door!Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2021 @ 22:25:
[...]
Dat YouTube kanaal is zeker de moeite waard![]()
Heerlijke video's
Zero.
Ik dacht eigenlijk dat je nog in een (vr)eet coma lag.Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2021 @ 22:25:
[...]
Dat YouTube kanaal is zeker de moeite waard![]()
Heerlijke video's
Benieuwd of de talk van Elon, Jack en Kathy nog van invloed gaat zijn op de koers. Is geloof ik over twee dagen.
Mijn DCA is iig weer gedaan
darkweb .. silkroad waarschijnlijk, fuck man, ik wordt oud.
word oudtwain4me schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 00:59:
[...]
darkweb .. silkroad waarschijnlijk, fuck man, ik wordt oud.
Mja, en het Nederlands word+t er niet beter op.
Help mij even, was het ook alweer "moon" of "m000000n"
moontwain4me schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 01:12:
[...]
Mja, en het Nederlands word+t er niet beter op.
Help mij even, was het ook alweer "moon" of "m000000n"
ArtPhil-Flower schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 01:20:
soon moon m000000n s00000n
[ Voor 25% gewijzigd door CyberMania op 20-07-2021 06:33 ]
Jij durft! Zal vanaf daar wel omhoog gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 06:17:
@28,4k open ik een long.
Vallende messen vangen, mooi werk
Maar zie 28.4 niet als dé bodem.
Gelukkig gisterenavond nog naar FIAT gegaan en nu net alvast wat ADA en KSM opgepikt in de summersale..
[ Voor 4% gewijzigd door BTFD op 20-07-2021 06:52 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
[ Voor 24% gewijzigd door Pelox op 20-07-2021 07:01 ]
Zero.
Verwijderd
Dé bodem ga je toch niet timenPlanR schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 06:31:
[...]
Jij durft! Zal vanaf daar wel omhoog gaan.
Maar zie 28.4 niet als dé bodem.
DCA start ik pas op als we flink onder de 20k belanden, tot die tijd is het wat ouwehoeren.
Sowieso kan dit nog jaren gaan bloeden. Zolang DOGE nog boven de halve cent zit is de lucht er nog lang niet uit
perfect, net als in 2015 en 2018. Over 4 jaar is dit een mini rimpeltje. Zoals ik al vaker schreef, daytraden en zelfs traden over het algemeen verliest het gros gewoon geld mee. Vandaar dat hodlen perfect is voor 99% vd mensen hier.CyberMania schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 06:30:
Hoe goed werkt de hodlen-en strategie nu
Gisteren nog niet bijgekocht. Ik wacht nu nog ff, want dit is nog geen bodem.
idd, 17 sats voor 1 doge is the call om all in te gaanVerwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 07:01:
[...]
Dé bodem ga je toch niet timen![]()
DCA start ik pas op als we flink onder de 20k belanden, tot die tijd is het wat ouwehoeren.
Sowieso kan dit nog jaren gaan bloeden. Zolang DOGE nog boven de halve cent zit is de lucht er nog lang niet uit
Verwijderd
Haha reken maar dat ik ze dan weer oppikanti elppa schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 07:05:
[...]
idd, 17 sats voor 1 doge is the call om all in te gaan

Ben nu blij met het minen. Ook een vorm van dca want zelfs met deze prijs van eth sta ik nog steeds in het groen. Zelfs al knalt ie naar de 1500.
Ik mag blijven
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 20-07-2021 07:19 ]
Krijg vanmorgen/vanmiddag mijn 2060 Super binnen, qua gamen 2x snel dan de 980 (gekocht ivm de prijs/fps verhouding), maar qua hashrate echt heel veel sneller.Joosie200 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 07:10:
[Afbeelding]
Ben nu blij met het minen. Ook een vorm van dca want zelfs met deze prijs van eth sta ik nog steeds in het groen. Zelfs al knalt ie naar de 1500.
Blijkt dat ik ook nog aardig wat kan krijgen voor de 980. Wilde gaan ook blijven minen met de 980, maar als ik die kwijt kan voor een leuk bedrag koop ik daar een kaart voor speciaal gericht op minen, maar goedkoper vanwege de lage fps in games. Bijv een AMD.
Anyway, ik wilde gisteravond in de fiat, maar vind het te leuk om erin te blijven, dus gaan spreiden, mede door 1 shitcoin amper rekt.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Bensimpel
Positieve meneer
Nee hoor, op naar de 15kBTFD schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 07:37:
ETH/BTC hersteld snel, nu de rest nog!
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit is toch een stukje relaxter wakker worden (met de wetenschap dat je het ritje niet doorgezet hebt)
Ben ik alleen wel benieuwd welke alt / shitcoin geen kick gegeven heeft?
Clover staat een stuk hoger dan vannacht, was een enorme gok, maar fiat was ook zo saai. Ben daar nu net uit gestapt op 1.18 en ga die "gokmunt" voorlopig uit m'n watchlist halen, te aantrekkelijk voor snelle winst, maar net zo goed gevoelig voor halvering.D_Jeff schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 07:54:
Oeff,
Dit is toch een stukje relaxter wakker worden (met de wetenschap dat je het ritje niet doorgezet hebt)
Algorand is veel meer ingezakt dan BTC en ETH, daar zit het nu even in. Een deel dan.
Bij mijn futures-botjes heeft LEO het goed gedaan. DOGE ook redelijk.D_Jeff schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 07:54:
Oeff,
En ENJ mag van mij op de schroothoop
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Prima, ik zit er net pas in om over een jaar of 4 de leuke rit mee te gaan maken. Dit is investeren en leergeld en vooral mezelf niet gek laten maken. Dit soort ritjes naar beneden zijn een kans voor wat meer sats en vervroegde DCA momenten.CyberMania schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 06:30:
Hoe goed werkt de hodlen-en strategie nu
Zouden we straks nog eens een ETH voor <1000$ kunnen kopen?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verder kijkend naar de lijnen van 22 juni: Die laten zien dat het verder naar beneden gaat.
Wie vandaag alles goed zet, kan volgende week iedereen hier op een Ola Raketje trakteren en nog geld overhouden
Wie weet is er over 4 jaar wel iets nieuws waar iedereen opduikt met z’n geld.Ngangatar schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 08:04:
[...]
Prima, ik zit er net pas in om over een jaar of 4 de leuke rit mee te gaan maken. Dit is investeren en leergeld en vooral mezelf niet gek laten maken. Dit soort ritjes naar beneden zijn een kans voor wat meer sats en vervroegde DCA momenten.
BNB/BTC voor 0.01001 (nu 0.008910)
ETH voor 0.16550 (nu 0.15127)
Dit zijn mijn enige 2 coins nu nog, verspreid over 2 exchanges. Geeft een hoop rust en ik merk dat de koers wel erg leuk is om te volgen, maar dat de richting me veel minder doet dan 3 maanden terug.
Groen = genieten
Rood = mogelijkheden
Nu kijken of er een stuiterballetje viel vannacht of een volgevreten Garfield.
Weet jij het? Weet ik het? Zie ik dan wel weer. Dat is het voordeel van geld er in stoppen wat geen gemis is.CyberMania schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 08:15:
[...]
Wie weet is er over 4 jaar wel iets nieuws waar iedereen opduikt met z’n geld.
Het idee om ergens in te investeren wat een veel beter rendement kan opleveren dan wat een bank deze tijd nog kan geven, voelt prima en de schik van wat het eventueel op termijn kan doen voor mijn neefjes en nichtjes, want voor 50% is het voor hen, vind ik nog veel leuker.
Binnenkort ook eens naar aandelen kijken, een onontgonnen markt voor mij.
[ Voor 7% gewijzigd door Ngangatar op 20-07-2021 08:21 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Pokemon kaarten ofzoCyberMania schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 08:15:
[...]
😆 - Denk ook eens om ;)
/f/image/FR8h7gIi5GWAtDPVZ7FfvExY.png?f=fotoalbum_large)
Ik vind het altijd leuk om op Tradingview verschillende theorieën te bekijken van wat er zou kunnen gebeuren. Van mega beren tot ultrabulls. Interessant om in deze te zien waar we nu zitten in de halving cycle... Ook al kunnen we steeds minder grote groei verwachten hebben we nu nog niet echt een deuk in een pak boter geslagen.
[ Voor 7% gewijzigd door Sluw op 20-07-2021 08:26 ]
Dat denk ik ook, nu gaat mijn overtollige stroom in minen en wil eigenlijk nog wel meer zonnepanelen, maar mensen zeggen dan, dat minen blijft niet altijd.CyberMania schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 08:15:
[...]
Geen idee, er komt vast wel weer iets anders, overal is energie voor nodig. Het leukste van de toekomst is dat je niet weet wat er komt, als je al kan bedenken wat er komt, dan is het er al of zou ik er snel mee beginnen. Digitale coins had je ook nooit kunnen bedenken in deze vorm.
Dit heb ik al een aardig tijd zo, alleen nog BTC en ETH, op een heel klein % hodl alts na, die overigens volledig door het putje zijn gegaan maar die worden nog heel veel waard later (ja echt!Ngangatar schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 08:18:
Ik ben blij dat ik mijn BNB's allemaal (op 1 cashback munt na) omgezet heb naar BTC en ETH vorige afgelopen week na maanden geduld te hebben gehad totdat de BNB burn kwam.
BNB/BTC voor 0.01001 (nu 0.008910)
ETH voor 0.16550 (nu 0.15127)
Dit zijn mijn enige 2 coins nu nog, verspreid over 2 exchanges. Geeft een hoop rust en ik merk dat de koers wel erg leuk is om te volgen, maar dat de richting me veel minder doet dan 3 maanden terug.
Groen = genieten
Rood = mogelijkheden
Nu kijken of er een stuiterballetje viel vannacht of een volgevreten Garfield.
Geeft rust, maar aan de andere kant ben ik er echt volledig uit qua alts/shitcoins, waardoor ik eventueel mooie ritjes daarmee ook niet meer zie en dus ook niet mee pak. Verder niet zo'n probleem hoor, maar was wel lekker geweest om dat nu nog te kunnen doen in een markt die verder weinig doet
Ik zit alvast weer met een schuin oogje mee te kijken. Espressomachine bevalt prima overigens.Joosie200 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 07:05:
Kom maar door met die goedkope fantasiemuntjes. Hoeveel mensen zeiden niet: ik had graag <30k ingekocht. En nu is het muisstil.
[Afbeelding]
Dat is pas mooi wakker worden
hopelijk volgende week ook nog zo, dan is me fiat pas binnen...
[ Voor 82% gewijzigd door Kol Nedra op 20-07-2021 08:37 ]
nothing stops this train
Soms zie je een alt en denk je, zal ik? Gewoon even een fluf Fiat erin gooien opscheppen voor de fun.YES schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 08:28:
[...]
Dit heb ik al een aardig tijd zo, alleen nog BTC en ETH, op een heel klein % hodl alts na, die overigens volledig door het putje zijn gegaan maar die worden nog heel veel waard later (ja echt!).
Geeft rust, maar aan de andere kant ben ik er echt volledig uit qua alts/shitcoins, waardoor ik eventueel mooie ritjes daarmee ook niet meer zie en dus ook niet mee pak. Verder niet zo'n probleem hoor, maar was wel lekker geweest om dat nu nog te kunnen doen in een markt die verder weinig doet
Maar dan besef ik me dat voor de fun ook voor de lange termijn is en dat opscheppen in de bear nog veel lager kan waarschijnlijk. Maar het idee om voor pak hem beet 500 euro miljoenen van een waardeloze munt op te pakken welke over 4 jaar waarschijnlijk net zo waardeloos is (Shib inu bijvoorbeeld), is gewoon grappig. Je moet het alleen niet met 20 verschillende doen hehe, dan wordt het een dure grap.
Dat ga ik overigens wel heel erg leuk vinden, om in de Bear weer op zoek te gaan naar de projecten waar ik in kan geloven en dan die in te gaan kopen. Toen ik met crypto begon vond ik het lezen van use-cases en proberen te zien of daar werkelijk een markt voor is, zo'n beetje het leukste wat er was in deze materie. Kwam er echter al snel achter dat dat in de bull een geweldige manier van geld verspillen is omdat alles al tig keer over de kop was gegaan. Alleen op Vet heb ik nog heerlijke klappers kunnen meepakken.
Haha, daar denken veel mensen die voorheen nadrukkelijk in dit topic (MOOON!!!!) aanwezig waren anders over, vrees ik.
Hoe ik het zie: Vanaf het dieptepunt gaan we einde dit jaar nog een 5-10x maken (BTC).
Daarna is het weer 3-4 jaar wachten.
NB Toegegeven, ik ben zelf ook veel minder aanwezig... dat komt omdat ik naast werk en genieten van het mooie weer aan het trainen ben voor een triathlon.
Ik houd vooral de perikelen rond Binance in de gaten. De prijs kijk ik einde zomer wel weer.
[ Voor 8% gewijzigd door MicroWhale op 20-07-2021 08:38 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dit ja. Ik heb, al was het tijdens de bull, ANKR op die manier opgepikt, veel te dik op ingekocht en vet geluk gehad want op die manier is mijn PF in waarde verdubbeld. Uiteindelijk heb ik wel op het juiste moment weer afscheid genomen van ANKR. Dat is dus echt een kickstarter geweest voor mijn portfolio.Ngangatar schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 08:36:
[...]
Soms zie je een alt en denk je, zal ik? Gewoon even een fluf Fiat erin gooien opscheppen voor de fun.
Maar dan besef ik me dat voor de fun ook voor de lange termijn is en dat opscheppen in de bear nog veel lager kan waarschijnlijk. Maar het idee om voor pak hem beet 500 euro miljoenen van een waardeloze munt op te pakken welke over 4 jaar waarschijnlijk net zo waardeloos is (Shib inu bijvoorbeeld), is gewoon grappig. Je moet het alleen niet met 20 verschillende doen hehe, dan wordt het een dure grap.
Dat ga ik overigens wel heel erg leuk vinden, om in de Bear weer op zoek te gaan naar de projecten waar ik in kan geloven en dan die in te gaan kopen. Toen ik met crypto begon vond ik het lezen van use-cases en proberen te zien of daar werkelijk een markt voor is, zo'n beetje het leukste wat er was in deze materie. Kwam er echter al snel achter dat dat in de bull een geweldige manier van geld verspillen is omdat alles al tig keer over de kop was gegaan. Alleen op Vet heb ik nog heerlijke klappers kunnen meepakken.
Tijdens de volgende bear wil ik daar ook meer naar kijken, al weet ik niet of me dat lukt want ik merk wel dat ik heel erg veel sceptischer ben geworden naar al die projecten. Er zijn heel veel projecten die een coin hebben die eigenlijk helemaal geen logisch doel/gebruik heeft. Dat heeft me toch vrij cynisch gemaakt mbt alts/shitcoins. Maar wie weet zie ik tegen die tijd wel weer wat leuks voorbij komen. En ook als dat niet zo is heb ik altijd mijn kleine beetjes GET, EWT en LUKSO nog (al twijfel ik zelf alweer of ik de use case van LUKSO wel zo interessant vind..
Overigens zit ik nu voor, ongeveer, 50% in BTC, 25% ETH en 25% fiat. Even aankijken of we nog verder omlaag duiken voor ik mijn fiat weer inleg.
Tegen die tijd maar eens een boompje opzettenYES schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 08:47:
[...]
Dit ja. Ik heb, al was het tijdens de bull, ANKR op die manier opgepikt, veel te dik op ingekocht en vet geluk gehad want op die manier is mijn PF in waarde verdubbeld. Uiteindelijk heb ik wel op het juiste moment weer afscheid genomen van ANKR. Dat is dus echt een kickstarter geweest voor mijn portfolio.
Tijdens de volgende bear wil ik daar ook meer naar kijken, al weet ik niet of me dat lukt want ik merk wel dat ik heel erg veel sceptischer ben geworden naar al die projecten. Er zijn heel veel projecten die een coin hebben die eigenlijk helemaal geen logisch doel/gebruik heeft. Dat heeft me toch vrij cynisch gemaakt mbt alts/shitcoins. Maar wie weet zie ik tegen die tijd wel weer wat leuks voorbij komen. En ook als dat niet zo is heb ik altijd mijn kleine beetjes GET, EWT en LUKSO nog (al twijfel ik zelf alweer of ik de use case van LUKSO wel zo interessant vind..)
Overigens zit ik nu voor, ongeveer, 50% in BTC, 25% ETH en 25% fiat. Even aankijken of we nog verder omlaag duiken voor ik mijn fiat weer inleg.
En mijn plan is, 1 mega shitcoin voor shit en giggles en voor de rest projecten die met een zeer kritische blik tegen de tand des tijds worden aangehouden. Naast de 2 grote jongens.
"We moeten toch wel een bodem nu bereiken?"
"Fundamenteel is er niets aan Bitcoin veranderd."
YouTube: Peter Lynch - Dealing With a Falling Stock
ANKR is de best performing coin in mijn PF geweest dit jaar. Een 1000% opgemaakt. Gekocht omdat ik het hier voorbij zag komen in januariYES schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 08:47:
[...]
Dit ja. Ik heb, al was het tijdens de bull, ANKR op die manier opgepikt, veel te dik op ingekocht en vet geluk gehad want op die manier is mijn PF in waarde verdubbeld. Uiteindelijk heb ik wel op het juiste moment weer afscheid genomen van ANKR. Dat is dus echt een kickstarter geweest voor mijn portfolio.
Ja de mijne ook. Percentage weet ik niet omdat ik het in stappen heb gekocht. Zo'n klapper hebben is echt briljant voor je PF.jvel92 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:00:
[...]
ANKR is de best performing coin in mijn PF geweest dit jaar. Een 1000% opgemaakt. Gekocht omdat ik het hier voorbij zag komen in januari
Bitvavo via Ideal, converteren naar een coin wat geen/weinig withdrawal fee heeft en dat overmaken naar de wallet op Binance?JW04 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:20:
Wat is tegenwoordig de goedkoopste manier om fiat op Binance te krijgen zonder gebruik van een CC? Vooralsnog lijkt er geen gratis manier te zijn, of heb ik iets over het hoofd gezien?
Trx via bitvavo naar binance werkt best lekker, minimale fees en lekker snel.JW04 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:20:
Wat is tegenwoordig de goedkoopste manier om fiat op Binance te krijgen zonder gebruik van een CC? Vooralsnog lijkt er geen gratis manier te zijn, of heb ik iets over het hoofd gezien?
Qunix schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 08:54:
"Ik vraag mij toch af waarom je nu zou willen verkopen..."
"We moeten toch wel een bodem nu bereiken?"
"Fundamenteel is er niets aan Bitcoin veranderd."
Dank ik zal eens naar de fee van TRX kijken.Partypsych schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:27:
[...]
Trx via bitvavo naar binance werkt best lekker, minimale fees en lekker snel.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/8c5shgXJjjr3W7AcFD4XOQVP.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/nOBz2Wj2IJs7dYYtWT7tesJT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5C85IF6LYX6Jdq2xkZEHM40l.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qul88qzI7Co7zluQRgbmjF5O.jpg?f=fotoalbum_large)