[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.085 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Luuk schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:36:
[...]

De meeste 30 en 40'ers die ik ken kunnen alleen maar dromen van een eigen huis. Een droom die steeds verder van ze af drijft. Campers en boten zijn al helemaal niet aan de orde. De meeste 'boomers' die ik ken daarentegen zitten heerlijk met een vroegpensioen in een afbetaald huis te genieten van hun spaarcenten en riante pensioen. Geld genoeg voor die camper/EV/zonnepanelen. Derhalve een geliefd gespreksonderwerp is mij opgevallen. :+
Dan zitten we in compleet andere werelden. De "oudjes" welke ik om mij heen heb hebben hun hele leven knetterhard gewerkt voor weinig geld en het weinige geld dat binnen kwam was aan het einde van de maand voor 95% op. Aan huur, kinderen, opleiding kinderen voor een betere toekomst etc etc. Koophuis? Zat er gewoon niet in voor ze, helaas. Inmiddels is het rondkomen van een pensioen, wat voldoende is, maar echt geen vetpot, zelfs niet met sobere leefwijze.

De kinderen en kleinkinderen, die hebben dankzij de inzet en onbaatzuchtigheid van de grootouders, inmiddels een goede opleiding gehad, staan nuchter op de wereld omdat ze weten hoe het ook anders kan zijn en hebben zo vroeg mogelijk een huisje gekocht. Vaak niet groot, nee net aan genoeg om te kunnen starten. Inmiddels zijn die huizen verkocht en zijn daar grotere huizen voor terug gekocht, prima gedaan.

Ik zie dit in mijn directe, maar ook minder directe omgeving.

Ja, het is moeilijk om een huis te krijgen voor starters, maar dat is van de laatste paar jaar. Want 6 a 10 jaar geleden lagen de huizen voor een zeer gunstige prijs en dito rente voor het oprapen, ook hier in het groene hart waar ik woon en waar de woningnood inmiddels zorgwekkend is.

Moraal? Niet alle oudjes hebben een dikke koopwoning. Niet alle oudjes hebben een geweldig pensioen. Sommige hebben hun hele leven knetterhard moeten werken omdat ze uit de arbeidersklasse kwamen en hun kinderen een betere kans wilden bieden. Ik spreek dan ook niet over generatie X, Boomers, Fluffers, Millenials, etc etc. Omdat de "klasse" (ook een rotwoord) ook onder andere bepalend is hoe je situatie nu is.

Ikzelf zit overigens overal tussenin, ik wilde werken op jonge leeftijd vanwege mijn beroepskeuze destijds al gaf de CITO toets havo/atheneum aan, stond op 14-jarige leeftijd in de keuken icm een praktijk-studie en heb ook jaren in huur gezeten. Pas een paar jaar terug heb ik de switch gemaakt naar koop, veel te laat, maar ik had mijn redenen. Al zou ik het wel anders doen mocht ik het nog eens moeten doen, maar spijt heb ik niet.

Niet te veel over 1 kam scheren lijkt me het beste. Nogmaals, er zijn zat oudjes die maandelijks elk dubbeltje om moeten draaien en alleen maar bij de Lidl en de Action boodschappen doen. Niets mis mee overigens.

Het zijn overigens de 50 plussers in deze omgeving die in de crypto's zitten.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-09 15:08
YES schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:11:
[...]

Geen idee. Twee van mijn vrienden hebben er één en moeten moeite doen er niet over te praten bij elke gelegenheid waar ze beide aanwezig zijn. En campers zijn dan helemaal het summum blijkbaar. Een (simpele) camper kan ik de charme nog wel van inzien, caravans heb ik nooit begrepen.

Doe mij maar gewoon een tent, of met een stedentrip gewoon een simpel appartement of hotelkamertje.

Mochten we snel naar de maan gaan met onze crypto dan koop ik er dus geen caravan van :+ Wellicht eerder nog zonnepanelen of iets dergelijks 8)
Dat zijn leuke vriendenbijeenkomsten maar dat begint bij mij ook te komen. Huisje, tuintje, kindje en dan zit ik daar als vrijgezel (sinds kort) met crypto en een kratje bier.

Als we moon gaan dan koop ik gewoon een villa op Ibiza of eender welke vakantiebestemming je graag vertoeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 14:46
btc lijkt te willen moonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
moet hij er wel weer even doorheen breken, anders krijg je straks dat hij het opgeeft en weer een aanloopje nodig heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Ali Baba 1001 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 12:04:
[...]

Zouden we ooit maanpanelen ontwikkelen? Bitcoin minen onder maanlicht, klinkt toch romantisch!

Met een camper door NieuwZeeland cruisen was mijn mooiste ervaring ooit. Kan me echter niet voorstellen dat dat met een caravan moest :s
Ik heb nu wel zo'n smart beginners setje met lampen en stopcontacten die je op alles in kan stellen, aan bij zonlicht, bepaalde temperatuur, dag/nacht, noem maar op.

Maar met de salderingsregeling maakt het momenteel volgens mij geen zak uit wanneer je stroom gebruikt.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Kleeeein beetje idd... 3 groene uur candles iig...
#hopium

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Zit nog een onderbroek voor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JDx schreef op maandag 5 juli 2021 @ 12:12:
[...]

Zit nog een onderbroek voor :9
Een groene of een rode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Polkadot

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lIx7HTM.png?1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:06

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
de moon meester zelf heeft Tighty-Whities

Afbeeldingslocatie: https://images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com/f/25130069-6b5c-46ba-9baa-c0f2376d33bf/dde521p-41b98185-1f41-4b3d-82a0-2fc206219d96.jpg/v1/fill/w_900,h_675,q_75,strp/bart_simpson_in_his_tighty_whities__4_by_atightywhitieteen_dde521p-fullview.jpg?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7ImhlaWdodCI6Ijw9Njc1IiwicGF0aCI6IlwvZlwvMjUxMzAwNjktNmI1Yy00NmJhLTliYWEtYzBmMjM3NmQzM2JmXC9kZGU1MjFwLTQxYjk4MTg1LTFmNDEtNGIzZC04MmEwLTJmYzIwNjIxOWQ5Ni5qcGciLCJ3aWR0aCI6Ijw9OTAwIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmltYWdlLm9wZXJhdGlvbnMiXX0.PMUWuFt97TCI1sc6bmFqwpxxiO492Wdjmj9hmgco_Ig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-09 23:09
twain4me schreef op zondag 4 juli 2021 @ 21:12:
[...]

top content.

En deze man heeft een (volgens hem) nog veel slimmere vriend. :o ik heb alleen @Verwijderd, wat kan de wereld toch oneerlijk zijn :(
Ah ja, ik heb zijn boek gelezen (Rich Dad, Poor Dad) , dit filmpje vond ik ook erg interessant.
Dank voor het delen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
Pelox schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:14:
[...]

Al mijn buren hebben er 1.. toevallig heeft gisteren weer 1 van de buren in de straat een caravan gekocht.. Dat koopt hij dan wel maar bitcoin ho maar.. gelukkig heb ik de andere buurmannen wel kunnen overtuigen >:)

Helaas was de reactie snelheid van 1 niet top en is hij 3 maanden later bij +60k ingestapt. :/
Zullen we meester Frank Visser al inlichten over de aanstaande burenruzie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:14
elektriekert schreef op maandag 5 juli 2021 @ 12:32:
[...]

Ik vrees dat het daar niet bij blijft >:) Ik denk dat we meer horen wanneer er een paardenhoofd opduikt.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:13
Ngangatar schreef op maandag 5 juli 2021 @ 12:05:
[...]

Sommige hebben hun hele leven knetterhard moeten werken omdat ze uit de arbeidersklasse kwamen en hun kinderen een betere kans wilden bieden. Ik spreek dan ook niet over generatie X, Boomers, Fluffers, Millenials, etc etc. Omdat de "klasse" (ook een rotwoord) ook onder andere bepalend is hoe je situatie nu is.
[...]
Niet te veel over 1 kam scheren lijkt me het beste. Nogmaals, er zijn zat oudjes die maandelijks elk dubbeltje om moeten draaien en alleen maar bij de Lidl en de Action boodschappen doen. Niets mis mee overigens.

Helemaal mee eens, maar ook voor de groep oudjes die het wel goed hebben nu.
Generaliseren is in al deze off-topic en on-topic discussies het grote probleem. En jaloezie. Want (toch maar even de groepen gebruiken) boomers hadden vast niet dezelfde relatief zorgeloze jeugd als de meesten hier, opgroeien vlak na de oorlog en alles weer moeten opbouwen. Ik denk dat velen die nu genieten van een goed pensioen harder hebben gewerkt en een heel wat soberder jeugd hadden dan de meesten hier, die na 1970 geboren zijn (inclusief mijzelf, al scheelt het weinig ;-)).

Ben benieuwd of de mensen die hier nu mopperen over degenen die genieten van hun voormalig spaarzame, werkzame leven later ook hun goedverdiende cryptos delen met de jeugd dan, als die het misschien een stuk slechter heeft dan de huidige generatie.

En back on topic weer, zou ik zeggen. Interessante discussies maar daarover zijn altijd al andere topics, zelfs binnen tweakets (caravans, verbouwen, smart home, inkomensongelijkheid, aluhoedjes, samenzweringen, grote boze overheid)

Was al back on topic, wil het niet oprakelen

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Beurzen VS maandag 5 juli gesloten
Wegens Independence day (4 juli) in de Verenigde Staten, zullen de volgende beurzen op maandag 5 juli 2021 gesloten zijn:

New York Stock Exchange (NYSE)
NASDAQ
CBOE
CME (geopend tot 19:00 CET)

Orders die u vanaf vrijdag 22:00 CET op deze beurzen (met uitzondering van de CME) heeft geplaatst, worden vastgehouden en voor opening van de handel op dinsdag 6 juli 2021 ingelegd.

Mocht u vragen hebben hierover dan kunt u contact opnemen met onze Servicedesk
oh ja gesloten..... :/
Op welke dag is crypto gesloten?

NOOIT!!!!! d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 00:09
Moon, wel lekker!

" hier stond een plaatje met referal (oops) en +100% op een long"

In maart met Futures van $10 naar $1100 gegaan in 2 weken.
Daarna in 1 nacht terug naar 0....

Nu weer ingestapt met een tientje, in de hoop er dit keer meer van geleerd te hebben.

[ Voor 164% gewijzigd door DaWayne op 05-07-2021 13:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:09
elektriekert schreef op maandag 5 juli 2021 @ 12:32:
[...]

Dat is een gepasseerd station _O- voor 1 van de buren dan.. De rest gaat prima.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
DaWayne schreef op maandag 5 juli 2021 @ 12:49:
Moon, wel lekker.
[Afbeelding]

Nu weer ingestapt met een tientje, in de hoop er dit keer meer van geleerd te hebben.
Wel ff je referral weghalen. Anders krijg je billenkoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-09 21:40
Luuk schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:07:
[...]

Veruit de meeste criminele transacties vinden plaats met (tassen vol) briefgeld. Ga maar na hoe vaak je hoort dat er weer miljoenen aan cash zijn gevonden bij invallen etc. Toch heeft niemand een shady gevoel bij contant geld.
Ik denk dat het wel meevalt.
Hier hoef je mij niet van te overtuigen. Maar BTC geniet nog steeds niet dezelfde status als contant geld bij het grote publiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Tartarus schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:01:
[...]

Wel ff je referral weghalen. Anders krijg je billenkoek.
Als ie straks onder de 34,2k duikt krijgt ie al billenkoek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricardovv schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:03:
[...]

Hier hoef je mij niet van te overtuigen. Maar BTC geniet nog steeds niet dezelfde status als contant geld bij het grote publiek.
Moet je nagaan hoeveel groeipotentie het nog heeft. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Verwijderd schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:04:
[...]

Moet je nagaan hoeveel groeipotentie het nog heeft. :*)
Ja contant geld is wel vet, wil ik in de toekomst ook in investeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
JDx schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:05:
[...]

Ja contant geld is wel vet, wil ik in de toekomst ook in investeren.
investeren in euro is opzich niet slecht, wanneer het in een museum te bewonderen is kijkt men terug naar die rare tijd dat er constant maar fiat werd geprint, alsof allemaal maar niks waard is. Mensen die in 2040 geboren worden kijken terug en vinden dit concept echt super raar en erg corrupt!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Wiley99 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 12:40:
[...]

Helemaal mee eens, maar ook voor de groep oudjes die het wel goed hebben nu.
Generaliseren is in al deze off-topic en on-topic discussies het grote probleem. En jaloezie. Want (toch maar even de groepen gebruiken) boomers hadden vast niet dezelfde relatief zorgeloze jeugd als de meesten hier, opgroeien vlak na de oorlog en alles weer moeten opbouwen. Ik denk dat velen die nu genieten van een goed pensioen harder hebben gewerkt en een heel wat soberder jeugd hadden dan de meesten hier, die na 1970 geboren zijn (inclusief mijzelf, al scheelt het weinig ;-)).

Ben benieuwd of de mensen die hier nu mopperen over degenen die genieten van hun voormalig spaarzame, werkzame leven later ook hun goedverdiende cryptos delen met de jeugd dan, als die het misschien een stuk slechter heeft dan de huidige generatie.

En back on topic weer, zou ik zeggen. Interessante discussies maar daarover zijn altijd al andere topics, zelfs binnen tweakets (caravans, verbouwen, smart home, inkomensongelijkheid, aluhoedjes, samenzweringen, grote boze overheid)
Je afzetten tegen andere generaties is iets heel natuurlijks en in basis ook nodig voor vooruitgang
Wat wel iets anders is met de babyboomers dan met de meeste andere genaraties is dat ze wel heel erg lang in de bestuurslaag hebben verbleven door een veel betere opleiding dan de genaratie daarvoor zaten ze veel eerder in de politiek en op sleutel posities en daarna niet meer van die plekken weg te slaan. daarnaast is het in verhouding erg grote groep dus ook een erg grote invloed op de democratie
het is in iedergeval voor het gevoel van andere vrij lang there way or the highway geweest. en dat irriteerd de andere generaties.

Maar aan de andere kant de tijd dat ze hun eerste huis kochten was een tijd met hoge rente, olie crisis, massa ontslagen etc. zo heel erg vanzelfsprekend en makkelijk of risicoloos was een huiskopen toen echt niet. en dat is wat ze irriteerd als zoon snotneus zit te klagen dat hij zijn "droomhuis" niet kan kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
DaWayne schreef op maandag 5 juli 2021 @ 12:49:
Moon, wel lekker!

" hier stond een plaatje met referal (oops) en +100% op een long"

125x !?

Tot hoeveel kan je uberhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
JDx schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:04:
[...]

Als ie straks onder de 34,2k duikt krijgt ie al billenkoek :p
Haha, tsja, ik heb geleerd niet zo greedy meer te zijn dus heb wel een SL op 34,4k gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

DaWayne schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:10:
[...]

Haha, tsja, ik heb geleerd niet zo greedy meer te zijn dus heb wel een SL op 34,4k gezet.
Dan is je avontuur alweer afgelopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
Qunix schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:10:
[...]

125x !?

Tot hoeveel kan je uberhaupt?
125x is wel de Max. En totaal bizar natuurlijk.
Ik was lager begonnen en toen we omhoog gingen heb ik leverage verhoogd.

En inderdaad net de SL geraakt.
Eens kijken of ik vanmiddag nog een keer een moment zie om in te stappen. Ben toch nog steeds van plan om mijn 1000$ terug te halen :)

[ Voor 23% gewijzigd door DaWayne op 05-07-2021 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

DaWayne schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:12:
[...]

125x is wel de Max. En totaal bizar natuurlijk.
Ik was lager begonnen en toen we omhoog gingen heb ik leverage verhoogd.

En inderdaad net de SL geraakt.
Eens kijken of ik vanmiddag nog een keer een moment zie om in te stappen. Ben toch nog steeds van plan om mijn 1000$ terug te halen :)
Dat is wel een valkuil he, ook met gokken, snel proberen je verlies terug te winnen, maar goed, als je de tientjes kan missen dan is het allemaal niet zo spannend natuurlijk. Wel spannend, niet link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

elektriekert schreef op maandag 5 juli 2021 @ 12:23:
[...]

Ah ja, ik heb zijn boek gelezen (Rich Dad, Poor Dad) , dit filmpje vond ik ook erg interessant.
Dank voor het delen :)
ken je deze ook al ?

[ Voor 14% gewijzigd door twain4me op 05-07-2021 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Mr margin ;w

[ Voor 14% gewijzigd door Valar Morghulis op 05-07-2021 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
JDx schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:17:
[...]

Dat is wel een valkuil he, ook met gokken, snel proberen je verlies terug te winnen, maar goed, als je de tientjes kan missen dan is het allemaal niet zo spannend natuurlijk. Wel spannend, niet link.
Je hebt helemaal gelijk. Die Futures is (educated) gokken..
Gelukkig is mijn gehele Cypto PF opgebouwd (sinds 1 januari) vanuit winst die ik met traditionele aandelen en ETF's heb vergaard vorig kalenderjaar.
Het is dus allemaal misbaar.

Echter toen ik vorige keer van 10 naar 1100 ging, kwam dat voornamelijk omdat BNB toen van 3xx naar 575 ging en ik daar een paar keer een aardige rit op maakte.

Heel mei en juni heb ik eigenlijk alleen gehodl't en gestaked. Het was weer tijd voor wat actie.

Nu wil ik kijken of ik dus in een sideways markt ook die groei kan doormaken. (voornamelijk op gevoel, heb zeer weinig (TA)kennis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Ah, het gaat weer zo'n moondag worden -O-

Uptrend van 2 weken lang is stuk.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 21:51
Sorry, ik heb vanochtend ETH gekocht, dus dan moet 't weer naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Wel saai zo hoor dat gehannes tussen de 28K en 35K

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
FijneKerst schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:27:
Wel saai zo hoor dat gehannes tussen de 28K en 35K
stel je voor he dat het altijd daartussen blijft, dan wordt je slapend rijk! long gaan bij 28k en short bij 35k.... helaas is dat niet zo makkelijk zoals het klinkt...

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
!!!Duistere machten willen niet dat we moonen.
Die gooien al hun geld in alts en beïnvloeden de markt.
Illuminatie 4evah!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Alts lopen minder leeg dan Bitcoin, denk dat we lager moeten.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
En het is opvallend 'stil' op aggr. Heb alleen geluid bij transacties boven de 50k en je hoort weinig grote actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
SlasZ schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:38:
En het is opvallend 'stil' op aggr. Heb alleen geluid bij transacties boven de 50k en je hoort weinig grote actie.
klopt, wel wat longs gekilled afgelopen 12 uur maar ook geen extreme bedragen, 0 boven de 1 miljoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Tartarus schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:33:
!!!Duistere machten willen niet dat we moonen.
Die gooien al hun geld in alts en beïnvloeden de markt.
Illuminatie 4evah!!!!!
YouTube: They're Watching You! | The History of the Illuminati :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hehe, ik zocht een plaatje in de vorige topic reeks.

1) @Taro als je alleen zoekt op afbeeldingen in ons vorige topic, dan zie ik 96 pagina's.
Toeval?? Of is dit een stille hint van "een whale"
:+

2)
het plaatje wat ik zocht.
Net echt nu ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xaztKsnC2rB2V5Ya5okvStanCnc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pN4YHXmcXk6UhWI1rTPw6GSI.jpg?f=fotoalbum_large

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 11:50

resusaapje

h less

Ennnnn rekt. Die zag ik niet aankomen -O-

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
resusaapje schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:42:
[...]

Ennnnn rekt. Die zag ik niet aankomen -O-
Dito, maar had geen trade openstaan gelukkig. Wel $50 kunnen meepakken in de drop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Duur rondje wandelen lees ik.. ik ga niet eens kijken..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Prima maandag om aan werk toe te komen. Ik kijk vanavond wel naar mijn nieuwe buy levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Lange leve stop loss O+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 18:49
Ray_ schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:27:
Sorry, ik heb vanochtend ETH gekocht, dus dan moet 't weer naar beneden.
Ah ze zien bij jou dus ook al of je net hebt gekocht.. Hoe kan dat toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
pennywiser schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:52:
[...]

Ah ze zien bij jou dus ook al of je net hebt gekocht.. Hoe kan dat toch..
Bij mij ook.. smeerlappen zijn het

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
Paar grote rekts nu toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
3.1 mln Long :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
Is dit goed of slecht ? ben nog nieuw in de hele crypto wereld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
zit de volgende resistance dan op 32.8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
SteffanS schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:00:
[...]

Is dit goed of slecht ? ben nog nieuw in de hele crypto wereld ?
Dat was iemand die voor een heel groot bedrag gokte dat de waarde van BTC omhoog ging, en dat deed hij dus niet. en toen was hij/zij het geld kwijt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
malarkan schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:02:
[...]

Dat was iemand die voor een heel groot bedrag gokte dat de waarde van BTC omhoog ging, en dat deed hij dus niet. en toen was hij/zij het geld kwijt :P
Mr. Margin is druk met emailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
DaWayne schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:00:
zit de volgende resistance dan op 32.8?
Eerst 33.3 (hebben we vorige week lang rond gezeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
malarkan schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:02:
[...]

Was misschien een 125x long, maar dan nog is het $24800 weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:34

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Lijkt alsof de weekenddip gisteren de trein heeft gemist en vandaag alsnog vertrekt...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
SlasZ schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:03:
[...]

Was misschien een 125x long, maar dan nog is het $24800 weg :)
noem ik een groot bedrag... ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:15
Ik heb gewacht op deze dip, hoe laag zal hij gaan? Zal ETH net als vrijdag ergens onder in de 17XX EUR (Ja euro :+ ) aan tikken?

[ Voor 5% gewijzigd door MuVo op 05-07-2021 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
SlasZ schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:03:
[...]

Eerst 33.3 (hebben we vorige week lang rond gezeten)
Klopt ja, daar bounced hij nu even, zou mooi zijn als hij weer naar boven vetrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ

Doem wacht ons allen, alleen wanneer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Short the ponzi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlasZ
Iedereen long!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:36
Ik heb een half uurtje geleden nog BTC gekocht. Ik had ook wel even kunnen waarschuwen. Excuus

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 12-09 21:51
Gelukszoekr schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:16:
Ik heb een half uurtje geleden nog BTC gekocht. Ik had ook wel even kunnen waarschuwen. Excuus
Dat zou wel een van de betere cryptotips van Roel zijn geweest ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
Gelukszoekr schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:16:
Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ray_ schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:17:
[...]

Dat zou wel een van de betere cryptotips van Roel zijn geweest ja.
Ba dum tsss...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MuVo schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:09:
Ik heb gewacht op deze dip, hoe laag zal hij gaan? Zal ETH net als vrijdag ergens onder in de 17XX EUR (Ja euro :+ ) aan tikken?
ETH ging zo laag als 1450 euro zelfs. Ik had zelf ingekocht op 1500 euro. Allang weer verkocht met winst, dus ja laat maar hooveren tussen 1500 en 2100 euro of 1700 dollar en 2400 dollar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ovgxjj4vmkBDuNND8-xTkxBk-zk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rnyvK17C64iFxoNQCqJRB5Ki.jpg?f=user_large

Deze beer heeft honger, hij kan wel 1 week lang eten...

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tartarus
Mensen die in euro’s praten mogen van mij op een ijsberg zitten.

Dat verstoort de verhoudingen in deze thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09 16:35
Kan niet zeggen dat ik echt verrast ben..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oTRkb6SjVizRtndqN1miYVhpjC4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vWyx4nYpVO5kVBoV4zdNcJ4q.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Raaafie schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:30:

[Afbeelding]
Ah! captain 50/50 hindsight has arrived! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 11-09 13:15
majic schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:30:
[...]

Awesome superhero powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
[...]

Captain hindsight? Lijkt me toch een vrij sterke weerstandslijn :?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaWayne
Raaafie schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:30:

[Afbeelding]
Voor jou geldt hetzelfde als voor Roellie, graag van tevoren aankondigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 18:46
Ja potverdrie snot op een houtvlot, hoe moeten wij nou rijk worden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Raaafie schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:31:
[...]

Waarom pak je aan de bovenkant body's, en aan de onderkant de wigs..? Anders paste het lijntje niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Gelukszoekr schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:32:
[...]

Waarom pak je aan de bovenkant body's, en aan de onderkant de wigs..? Anders paste het lijntje niet?
Geen idee, zo heb ik die een paar weken terug getrokken. Ja, heel netjes is het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
Raaafie schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:31:
[...]

Omdat Captain Hindsight alleen maar uit z'n hut komt en wat roept zodra de koers z'n voorspelling volgt, maar als de koers dat niet doet dan is Captain Hindsight stil 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:42
Ik heb afgelopen maanden op Binance met wat kleine bedragen 'gespeeld' om te leren hoe crypto een beetje werkt. Dat staat nu dus ook op die exchange. Geen ramp als die gehacked wordt en kwijt raakt.

Wanneer je met wat grotere bedragen voor lange termijn wil holden, hoe zou je dan aankopen? Ook via Binance en dan vanuit daar weer naar je hardware wallet transferren? Of rechtstreeks via een bitcoin dienst naar je hardware wallet? Of wellicht hebben jullie nog betere ideëen?

Vroeg het me vooral af vanwege de fees en wat daarom het handigste is. Als je bijvoorbeeld dagelijks een bedragje wil aankopen?

[ Voor 11% gewijzigd door Shaflic op 05-07-2021 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
majic schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:39:
[...]

Omdat Captain Hindsight alleen maar uit z'n hut komt en wat roept zodra de koers z'n voorspelling volgt, maar als de koers dat niet doet dan is Captain Hindsight stil 8)
Ja, ik ben niet zo actief als sommigen hier. Vind het allemaal niet zo spannend momenteel en geen spaargeld meer om extra bij te kopen. Maar het valt mij gewoon op dat mensen moon en rekt roepen terwijl er gewoon een duidelijk patroon zichtbaar is (imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 18:46
Shaflic schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:40:
Ik heb afgelopen maanden op Binance met wat kleine bedragen 'gespeeld' om te leren hoe crypto een beetje werkt. Dat staat nu dus ook op die exchange. Geen ramp als die gehacked wordt en kwijt raakt.

Wanneer je met wat grotere bedragen voor lange termijn wil holden, hoe zou je dan aankopen? Ook via Binance en dan vanuit daar weer naar je hardware wallet transferren? Of rechtstreeks via een bitcoin dienst naar je hardware wallet? Of wellicht hebben jullie nog betere ideëen?

Vroeg het me vooral af vanwege de fees en wat daarom het handigste is. Als je bijvoorbeeld dagelijks een bedragje wil aankopen?
Denk dat het voor iedereen anders is, omdat de wensen net ff anders zijn.
Als ik voor mijzelf mag spreken, funds verdeeld over 3 partijen; Nexo,Huobi en Binance

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• majic

Zit hier dus zelf ook een beetje mee.
1) Exchanges hebben met name risico op 'blokkades'. Ik denk niet dat Binance zo 123 gehacked wordt, of een Kraken/Coinbase. En zoja, dan zijn er redelijke buffers aanwezig tot compensatie, tegenwoordig.

2) Web based wallets zijn imho het meest risicovol qua hacken. Echter vertrouw ik niets - Ledger, android, desktop software wallet. Je kunt met allemaal problemen ondervinen(Van hacks tot exploits tot bugs die er voor zorgen dat je niet meer bij je crypto kunt).

3) Constant heen en weer pendelen tussen wallet en exchange is ook niet altijd het beste idee, dus ook daar zit je mee

Zelf gebruik ik een BSC webwallet voor wat staking, deze deactiveer ik nadat ik veranderingen heb gemaakt. De wallet 'zelf' zit dus meestal niks in, de staking pool wel. Verder gebruik ik een aparte, beveiligde computer/browser waar ik niks mee doe behalve die wallet hosten.

Verder prefereer ik een goede android wallet en deze dan op een dedicated telefoon gebruiken welke alleen voor de crypto storage is. De app zelf shielden met fingerprint/access beperkingen, en simpelweg behalve de app updaten nooit iets downloaden of doen op de mobiel. Coinomi vind ik zelf het fijnste, maar veel mensen zweren bij Metamask (wat ik weer voor geen cent vertrouw).

Daarnaast kan je op je desktop een wallet wel redelijk dichttimmeren met tools om de toegang te beperken, firewall/antivirus/antimalware en/of in een andere user of beter nog een virtuele windows of linux draaien. Beetje omslachtig maar wel zo veilig.

Uiteindelijk staat 80% van wat ik heb op m'n eigen 'meestal offline' wallets en de rest op exchange(s), nooit grote bedragen en altijd verspreid.

Ik hou er dus rekening mee dat in principe er iets verloren kan gaan, maar dat ik dan de rest nog heb (50% worst case, en best case 95%).

Hardware wallets ben ik absoluut geen fan van. Ze zijn makelijk identificeerbaar bij inbraak (of zelfs 'bezoek' van je schoonmaker of een installateur oid). Ze zijn faalbaar, wat complexere electronica dan een geencrypte USB stick met een wallet.dat erop. Ze zijn veelal gekoppeld aan online databases (de ledger hack) waardoor ook dáár wel duidelijk is dat het gewoon niet 100% waterdicht is. Ze zijn ook hardwarematig modificeerbaar zonder dat je doorhebt dat ze gemodificeerd zijn en dit zal met de jaren alleen maar problematischer worden. Ik sta hier redelijk alleen in maar ik voorzie meer kwaad dan goed van hardware wallets komende jaren.

Mijn doel is uiteindelijk om alles in virtuele machines te hebben draaien, op bijv. gemuleerde linux/android. Daar kopietjes van maken van je images en je keys offline maar ge-encrypt (husselen, of custom keywords die alleen jij weet uit je hoofd, begraaf ergens die extra kewords in een bos whatever) bewaren. Digitaal of op papier. Een oud mobieltje of twee ergens in een kast in een verloren SMS of in de header van een MP3tje of JPG'je op je N95, ik noem maar wat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
majic schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:54:
[...]

1) Exchanges hebben met name risico op 'blokkades'. Ik denk niet dat Binance zo 123 gehacked wordt, of een Kraken/Coinbase. En zoja, dan zijn er redelijke buffers aanwezig tot compensatie, tegenwoordig.

2) Web based wallets zijn imho het meest risicovol qua hacken. Echter vertrouw ik niets - Ledger, android, desktop software wallet. Je kunt met allemaal problemen ondervinen(Van hacks tot exploits tot bugs die er voor zorgen dat je niet meer bij je crypto kunt).

3) Constant heen en weer pendelen tussen wallet en exchange is ook niet altijd het beste idee, dus ook daar zit je mee

Zelf gebruik ik een BSC webwallet voor wat staking, deze deactiveer ik nadat ik veranderingen heb gemaakt. De wallet 'zelf' zit dus meestal niks in, de staking pool wel. Verder gebruik ik een aparte, beveiligde computer/browser waar ik niks mee doe behalve die wallet hosten.

Verder prefereer ik een goede android wallet en deze dan op een dedicated telefoon gebruiken welke alleen voor de crypto storage is. De app zelf shielden met fingerprint/access beperkingen, en simpelweg behalve de app updaten nooit iets downloaden of doen op de mobiel. Coinomi vind ik zelf het fijnste, maar veel mensen zweren bij Metamask (wat ik weer voor geen cent vertrouw).

Daarnaast kan je op je desktop een wallet wel redelijk dichttimmeren met tools om de toegang te beperken, firewall/antivirus/antimalware en/of in een andere user of beter nog een virtuele windows of linux draaien. Beetje omslachtig maar wel zo veilig.

Uiteindelijk staat 80% van wat ik heb op m'n eigen 'meestal offline' wallets en de rest op exchange(s), nooit grote bedragen en altijd verspreid.

Ik hou er dus rekening mee dat in principe er iets verloren kan gaan, maar dat ik dan de rest nog heb (50% worst case, en best case 95%).

Hardware wallets ben ik absoluut geen fan van. Ze zijn makelijk identificeerbaar bij inbraak (of zelfs 'bezoek' van je schoonmaker of een installateur oid). Ze zijn faalbaar, wat complexere electronica dan een geencrypte USB stick met een wallet.dat erop. Ze zijn veelal gekoppeld aan online databases (de ledger hack) waardoor ook dáár wel duidelijk is dat het gewoon niet 100% waterdicht is. Ze zijn ook hardwarematig modificeerbaar zonder dat je doorhebt dat ze gemodificeerd zijn en dit zal met de jaren alleen maar problematischer worden. Ik sta hier redelijk alleen in maar ik voorzie meer kwaad dan goed van hardware wallets komende jaren.

Mijn doel is uiteindelijk om alles in virtuele machines te hebben draaien, op bijv. gemuleerde linux/android. Daar kopietjes van maken van je images en je keys offline maar ge-encrypt (husselen, of custom keywords die alleen jij weet uit je hoofd, begraaf ergens die extra kewords in een bos whatever) bewaren. Digitaal of op papier. Een oud mobieltje of twee ergens in een kast in een verloren SMS of in de header van een MP3tje of JPG'je op je N95, ik noem maar wat 8)
Long term lekker op je Ledger Nano neergooien of cold storage paper wallet. Hardware wallets zijn faalbaar want ze kunnen kapot gaan, maar je hebt je seed phrase opgeslagen toch? En om hem te openen altijd wachtwoord, pincode? Nieuwe Ledger kopen, en door. Je telefoon en laptop zijn ook een hardware wallets, met eigen seed phrases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

je kan eventueel verdelen over meerdere exchanges maar ik zou daarnaast gewoon voor de hardware wallet gaan. (heb ik ook)
Hoe je de bitcoin aankoopt maakt niet veel uit, na versturen naar je HWW is het 100% jouw bitcoin :)

versturen koos ik altijd een leuk moment dat de fees niet al te hoog waren. 3 weken op een exchange is een ander risico dan 3 jaar op een exchange. maargoed je kan ook zelf de toegang tot je wallet kwijt raken en daar zit ook een risico in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
[...]

En waar had je die N95 precies weggelegd?

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Hindsight? Niks hindsight, ik heb deze grafiek al een maand geleden getekend en je ziet toch dat Btc compleet aan het ontsporen is?! En dat ligt niet aan mijn gele lijn! :( Dat ligt aan alle verkopers!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3nWiMZhZeiiOlMJ7uwEwdXHns4U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/J6AFeXAMlp22pvD0riJweRfR.png?f=user_large

Btc had namelijk die gele lijn moeten volgen die ik zo mooi getekend had. Naar 69k. Omdat S2F en nog wat andere modellen die omhoog wijzen! Logisch toch?

Al die stomme verkopers luisteren naar mensen die zeggen dat Btc niks voorstelt en gaat crashen. En dan gaan ze het nog doen ook. Dom dom. Dat Btc zich maar weer eens gaat houden aan mijn lijn potverdikkeme! Zullen we eens kijken wie de beste hindsight heefT!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Wat een verhaal. En wat een gedoe joh! En dan geen fan van hardware wallets die al deze problemen oplossen? Typisch. Maar wel een echte Tweaker, respect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywiser
Gelukszoekr schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:03:
[...]

Wat een verhaal. En wat een gedoe joh! En dan geen fan van hardware wallets die al deze problemen oplossen? Typisch. Maar wel een echte Tweaker, respect
Nou eerlijk gezegd komt het op mij over alsof hij niet exact weet hoe hardware wallets precies werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-06 10:38
BTC gaat stijgen als iedereen denkt dat er niks meer gaat gebeuren. Vast ergens eind juli/begin augustus.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

pennywiser schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:05:
[...]

Nou eerlijk gezegd komt het op mij over alsof hij niet exact weet hoe hardware wallets precies werken.
Je heb tog gwn de coins op die usb stik ofnie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Raaafie schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:44:
[...]

Ja, ik ben niet zo actief als sommigen hier. Vind het allemaal niet zo spannend momenteel en geen spaargeld meer om extra bij te kopen. Maar het valt mij gewoon op dat mensen moon en rekt roepen terwijl er gewoon een duidelijk patroon zichtbaar is (imo).
Groen = moon en red = rekt.
Daar heeft een patroon helemaal niets mee te maken :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywiser
Verwijderd schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:07:
[...]

Nee, het is geen USB stick. De Ledger is je toegang tot de blockchains waar je coins hebt, meer niet. Er staat niets "op". Je Ledger seed phrase is je backup en die zal je nog steeds in Keepass of op papier moeten bewaren. En die ene seed geldt voor alle coins die in je Ledger wallet staan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

pennywiser schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:10:
[...]

Nee, het is geen USB stick. De Ledger is je toegang tot de blockchains waar je coins hebt, meer niet. Er staat niets "op". Je Ledger seed phrase is je backup en die zal je nog steeds in Keepass of op papier moeten bewaren. En die ene seed geldt voor alle coins die in je Ledger wallet staan.
@Verwijderd je moet geloof ik een disclaimer onder je berichten zetten

letop: dit bericht kan een door u niet geindentificeerde stijlfiguur bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Pfft ik denk laat mij ook eens kijken, gister ging het zo mooi en nu hebben er weer een stelletje pannekoeken hun btc zitten cashen 😖

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 11-09 13:15
pennywiser schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:10:
[...]

So serious

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywiser

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:07:
[...]

Nee joh dat moet old skool op de floppy disk, zo'n grote slappe zwarte weet je wel.. veel veiliger niemand heeft nog een floppy drive weet je wel

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Pagina: 1 ... 4 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!