Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Verwijderd
Als je 10 jaar geleden een huis had gekocht voor Bitcoin was het geen goede investering geweest.Slux schreef op maandag 5 juli 2021 @ 08:16:
[...]
Is dat zo ? vastgoed stijgt toch in waarde dan maakt het niet uit wat je er tegenover zet, of begrijp ik hem weer eens niet ?
Ik denk ook dat Bitcoin de komende 10 jaar sneller zal groeien in prijs dan het gemiddelde huis.
10 jaar geleden valt nog mee, ik had m'n huis 15 jaar geleden gekocht (als 24 jarige, net van school), ging van 125k naar 75kVerwijderd schreef op maandag 5 juli 2021 @ 08:21:
[...]
Als je 10 jaar geleden een huis had gekocht voor Bitcoin was het geen goede investering geweest.
Ik denk ook dat Bitcoin de komende 10 jaar sneller zal groeien in prijs dan het gemiddelde huis.
Toen zeiden ze ook
Heb het jaren verhuurd en zelf in Leiden en Den Haag prachtig gehuurd voor theoretisch niks, dat kan dan weer wel. Maar verhuren brengt extreem veel gezeik met zich mee, woon er nu prachtig.Verwijderd schreef op maandag 5 juli 2021 @ 08:27:
[...]
Verkopen en groter huis kopen!
Ow wacht... Je koopt er niks voor terug![]()
Dit soort waardestijgingen zijn alleen leuk voor rijke investeerders en huisjesmelkers, die gelukkig al geweerd beginnen te worden in een aantal steden.
Goede trend. Iemand met 35 huizen heeft er niet nog eentje nodig om meer geld te harken.
Maandlasten zijn nu zo laag dat het met een miningrig ofzo een mooi gratis basisstation kan worden.
[ Voor 43% gewijzigd door JDx op 05-07-2021 08:30 ]
Verwijderd
Verkopen en groter huis kopen!JDx schreef op maandag 5 juli 2021 @ 08:23:
[...]
10 jaar geleden valt nog mee, ik had m'n huis 15 jaar geleden gekocht (als 24 jarige, net van school), ging van 125k naar 75kmaar goed, inmiddels is het weer 175-200k.
Ow wacht... Je koopt er niks voor terug
Dit soort waardestijgingen zijn alleen leuk voor rijke investeerders en huisjesmelkers, die gelukkig al geweerd beginnen te worden in een aantal steden.
Goede trend. Iemand met 35 huizen heeft er niet nog eentje nodig om meer geld te harken.
Zelfde als je een pizza kocht voor 20 duizend bitcoinsVerwijderd schreef op maandag 5 juli 2021 @ 08:21:
[...]
Als je 10 jaar geleden een huis had gekocht voor Bitcoin was het geen goede investering geweest.
Ah op die fiets dat zou kunnen ja maar kan net zo hard kelderen, ik zet liever in op vastgoed wat zich al bewezen heeft, dan een bitcoin voor de echte LT ook al is het rendement hoogstwaarschijnlijk minder, geeft het toch wat minder zorgen voor mij zelf.
nothing stops this train
Huizenprijzen (en bedrijfspanden) zijn ook niet zo veilig hoor. Kijk naar de grote leegstand van winkelpanden op een gegeven moment. En de vergrijzing, er komt aardig wat vrij de komende 10 jaar, al is alleenwonen wel een trend, woon zelf ook alleen (na 3 en 6 jaar samenwonen) en bevalt me eigenlijk prima.Slux schreef op maandag 5 juli 2021 @ 08:28:
[...]
Zelfde als je een pizza kocht voor 20 duizend bitcoins![]()
Ah op die fiets dat zou kunnen ja maar kan net zo hard kelderen, ik zet liever in op vastgoed wat zich al bewezen heeft, dan een bitcoin voor de echte LT ook al is het rendement hoogstwaarschijnlijk minder, geeft het toch wat minder zorgen voor mij zelf.
Verwijderd
Precies, je weet dat die wanhopige starters toch wel diep in de buidel gaan tasten voor een eerste levensbehoefte zodat ze een toekomst op kunnen bouwen voor hun gezinnetje.Slux schreef op maandag 5 juli 2021 @ 08:28:
[...]
Zelfde als je een pizza kocht voor 20 duizend bitcoins![]()
Mooi uitknijpen dat teringvolk.
Nee joh, gewoon wat gol'n kettings in de achterbak van je 190D.Kol Nedra schreef op maandag 5 juli 2021 @ 08:35:
eigenlijk wel interessant in waarin jullie je geld in investeren. Ikzelf heb het nu enkel in crypto en in ETF's zitten. en denk erover om ook wat ik goud en zilver te doen binnenkort (niet fysiek maar in aandeel of in de vorm van pax gold) en een deel in stablecoin om zo een betere spreiding te hebben.....
Ja retail vastgoed is ook iets waar je nooit in moet investeren imo dat is een slechte investering voor de LTJDx schreef op maandag 5 juli 2021 @ 08:35:
[...]
Huizenprijzen (en bedrijfspanden) zijn ook niet zo veilig hoor. Kijk naar de grote leegstand van winkelpanden op een gegeven moment. En de vrijgrijziging, er komt aardig wat vrij de komende 10 jaar, al is alleenwonen wel een trend, woon zelf ook alleen (na 3 en 6 jaar samenwonen) en bevalt me eigenlijk prima.
Ik ken iemand die heeft wat huisjes gekocht die hij verhuurd en dat gaat best goed, win win de reguliere vastgoed markt is imo de beste investering die je kan doen voor de echte LT. huizen hebben zich al bewezen.
Een bitcoin is leuk om erbij te hebben als klein percentage van je PF zou dom zijn om het niet te doen, natuurlijk is het voor iedereen anders maar als je op safe wil zitten is dat wel 1 van de betere investeringen.
High profits is high risk dat wil je niet met je complete spaarcentje/pensioen PF
Eens, eigenlijk is het schandalig en zou de overheid moeten ingrijpen op de woningmarkt. Max aantal huizen in je bezit hebben. Maarja reguleren heeft ook iedereen een hekel aan, leve de vrije markt. Zelf kan ik nog lachen eind 2017 huis gekocht voor 230K kan nu verkopen voor 350K. Maar wat je zegt je schiet er geen reet mee op want je moet er ook weer duur aan.Verwijderd schreef op maandag 5 juli 2021 @ 08:27:
[...]
Verkopen en groter huis kopen!
Ow wacht... Je koopt er niks voor terug![]()
Overal waar de overheid het stuur uit handen geeft gaat het mis. Gezondheidszorg is geprivatiseerd gevolg drastische daling capaciteit, vervolgens hebben we nu problemen. Huizenmarkt is een cowboy markt geworden.
Nu is duurzaamheid een hot topic, misschien eens een bom leggen onder de vrije wereld handel dan is dat probleme ook opgelost. Zolang je alles goedkoop laat maken in bananen republieken kan je de duurzaamheidsagenda ook wel in de prullenbak flikkeren. We verkopen bijvoorbeeld liever ons vlees in China en dan kopen we het weer terug vanuit Oekraine/Argentinië, is toch eigenlijk ook bezopen.
Fixed that for youValar Morghulis schreef op maandag 5 juli 2021 @ 08:47:
[...]
We verkopen bijvoorbeeld liever ons vlees in China en dan kopen we het weer terug vanuit Oekraine/Argentinië, is toch eigenlijk ook bezopen.
Zero.
Dus verzoek aan jullie om zoveel mogelijk te verkopen, al ziet het er op de daily uit alsof dat vanzelf wel gaat gebeuren.
Vandaag dagje naar Toverland, even geen charts en dus genieten van wat quality time met het gezin..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
ja vastgoed was wellicht geen goede als voorbeeld in de zijn post. Inflatie van huizen.Slux schreef op maandag 5 juli 2021 @ 08:16:
[...]
Is dat zo ? vastgoed stijgt toch in waarde dan maakt het niet uit wat je er tegenover zet, of begrijp ik hem weer eens niet ?
wat wel gaat zijn is dat door deflatie btc en inflatie euro 1 btc afgezien van speculatie altijd meer euro gaat zijn door de jaren heen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Met de waardestijging financier je een gedeelte van de volgende woning. Jan modaal kan zonder eigen woning de bizarre stijging niet meer sparen.Valar Morghulis schreef op maandag 5 juli 2021 @ 08:47:
[...]
Eens, eigenlijk is het schandalig en zou de overheid moeten ingrijpen op de woningmarkt. Max aantal huizen in je bezit hebben. Maarja reguleren heeft ook iedereen een hekel aan, leve de vrije markt. Zelf kan ik nog lachen eind 2017 huis gekocht voor 230K kan nu verkopen voor 350K. Maar wat je zegt je schiet er geen reet mee op want je moet er ook weer duur aan.
Overal waar de overheid het stuur uit handen geeft gaat het mis. Gezondheidszorg is geprivatiseerd gevolg drastische daling capaciteit, vervolgens hebben we nu problemen. Huizenmarkt is een cowboy markt geworden.
Nu is duurzaamheid een hot topic, misschien eens een bom leggen onder de vrije wereld handel dan is dat probleme ook opgelost. Zolang je alles goedkoop laat maken in bananen republieken kan je de duurzaamheidsagenda ook wel in de prullenbak flikkeren. We verkopen bijvoorbeeld liever ons vlees in China en dan kopen we het weer terug vanuit Oekraine/Argentinië, is toch eigenlijk ook bezopen.
Met 1 woning schiet het niet echt op maar je kan je nieuwe woning er wel weer mee financieren op de restant neem je een hypotheek dat zijn weer aftrekbare schulden die goed zijn om te hebben, vreemde wereld leven we in.Valar Morghulis schreef op maandag 5 juli 2021 @ 08:47:
[...]
Eens, eigenlijk is het schandalig en zou de overheid moeten ingrijpen op de woningmarkt. Max aantal huizen in je bezit hebben. Maarja reguleren heeft ook iedereen een hekel aan, leve de vrije markt. Zelf kan ik nog lachen eind 2017 huis gekocht voor 230K kan nu verkopen voor 350K. Maar wat je zegt je schiet er geen reet mee op want je moet er ook weer duur aan.
Je moet 1 woning ook een beetje zien als centjes voor je oude dag of nalatenschap voor eventuele kinderen, je ziet vaak dan ouderen later wat gaan huren en het geld van hun huis gebruiken als aanvullen op hun oude dag.
Edit precies wat @lighting_ aangeeft
En zelfs daar zou ik, zo ver in deze cyclus, voorzichtig mee zijn.Slux schreef op maandag 5 juli 2021 @ 08:43:
[...]
..de reguliere vastgoed markt is imo de beste investering die je kan doen voor de echte LT. huizen hebben zich al bewezen.
Maktub
MrMrq schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:03:
[...]
En zelfs daar zou ik, zo ver in deze cyclus, voorzichtig mee zijn.
Door Paul Buitink -09-04-15

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik wil dus ook ipv sparen gewoon geen pensioen nodig moeten hebben. Mijn pa heeft ook geen pensioen en zit nu ergens in de camper te kijken naar een bootje.Slux schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:00:
[...]
Met 1 woning schiet het niet echt op maar je kan je nieuwe woning er wel weer mee financieren op de restant neem je een hypotheek dat zijn weer aftrekbare schulden die goed zijn om te hebben, vreemde wereld leven we in.
Je moet 1 woning ook een beetje zien als centjes voor je oude dag of nalatenschap voor eventuele kinderen, je ziet vaak dan ouderen later wat gaan huren en het geld van hun huis gebruiken als aanvullen op hun oude dag.
Edit precies wat @lighting_ aangeeft
Wat gek genoeg wel alleen maar gestegen is in waarde zijn bijvoorbeeld mijn oude skins in games uit lootboxen bijvoorbeeld.
Sowieso de hele game industrie, games, toernooien, twitch, micropayments, alles is booming, zit dan ook te kijken of daar iets mee te doen of in te investeren is.
[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 05-07-2021 09:05 ]
Dat artikeltje komt nog uit 2015 en heeft niet zo goed uitgepakt in de laatste 6 jaarMrMrq schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:03:
[...]
En zelfs daar zou ik, zo ver in deze cyclus, voorzichtig mee zijn.
Deze is wel leuk om te volgen.JDx schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:04:
[...]
Ik wil dus ook ipv sparen gewoon geen pensioen nodig moeten hebben. Mijn pa heeft ook geen pensioen en zit nu ergens in de camper te kijken naar een bootje.
Wat gek genoeg wel alleen maar gestegen is in waarde zijn bijvoorbeeld mijn oude skins in games uit lootboxen bijvoorbeeld.
Sowieso de hele game industrie, games, toernooien, twitch, micropayments, alles is booming, zit dan ook te kijken of daar iets mee te doen of in te investeren is.
YouTube: YouTube
Daar heb je gelijk in. Doet m.i. weinig af aan de inhoud van zijn betoog. Sterker nog, we komen alleen dichter bij vijf voor twaalf. Ik denk dat de enorme hoeveelheden helikoptergeld de crash hebben uitgesteld.
Er is nog vijf jaar toenemende krapte in NL - als je kijkt naar demografische kenmerken. Dan nog vijf jaar krapte (die afneemt).
En vanaf 2030? Dan anticipeer ik op overschot (is dalende prijzen). En als prijzen eenmaal dalen, gaan mensen wachten op verdere dalingen. Dan krijg je een behoorlijke bear winter op de huizen markt.
Voor mij is het reden om nu geen appartement of huis voor de verhuur te kopen.
[ Voor 7% gewijzigd door MrMrq op 05-07-2021 09:10 ]
Maktub
En vanavond naar een soepkip.
Verwijderd
Dat riepen mensen al in de jaren 70/80 is net zoals nu geen bitcoin kopen want het gaat nog dalen en ondertussen stijgt het alleen maar.MrMrq schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:07:
[...]
Weet ik. Doet m.i. niets af aan de inhoud van zijn betoog. Sterker nog, we komen alleen dichter bij vijf voor twaalf.
Er is nog vijf jaar toenemende krapte in NL - als je kijkt naar demografische kenmerken. Dan nog vijf jaar krapte (die afneemt).
En vanaf 2030? Dan anticipeer ik op overschot (is dalende prijzen). En als prijzen eenmaal dalen, gaan mensen wachten op verdere dalingen. Dan krijg je een behoorlijke bear winter op de huizen markt.
Voor mij is het reden om nu geen appartement of huis voor de verhuur te kopen.
Vastgoed is vraag en aanbod ze kunnen niet zoveel bij bouwen om aan de vraag te voldoen, de mensheid neukt zich suf om voor te planten en als er vergrijzing intreed importeren we wel weer een nieuwe lading immigranten.
En ja er zijn ups en downs op de huizen markt maar die downs zijn maar voor korte duur.
Afgelopen uur 0.56% stijging in mijn portfolio van zo'n 8 top50 crypto currencies, valt toch wel mee nog?
Kan alle kanten op, wacht maar ff tot lunchtijd voor we weten waar het sentiment heen gaat!
Ook: Independence Day dus de amerikaanse exchanges zijn dicht vandaag, dinsdag weer open.
De stock market heeft vrijwel altijd een effectief op de crypto market.
Niet alleen dat maar ik ga er van uit dat veel institutionele investeerders vandaag ook gesloten zijn en niet zulke grote moves zullen maken als onder menselijke supervisie.
Dinsdag 15:00 is dus eigenlijk het moment om te zien waar de markt heen gaat
[ Voor 37% gewijzigd door majic op 05-07-2021 09:14 ]
Verwijderd schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:10:
Iemand die wat korte termijn voorspelling kan doen voor BTC? Verwachten jullie dat de $34000 gaat houden?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/aEKoGzLqYVn8FxvVkm9JgV3p.gif?f=user_large)
Rutte?Verwijderd schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:10:
Iemand die wat korte termijn voorspelling kan doen voor BTC? Verwachten jullie dat de $34000 gaat houden?
Is dat zo? Hoeveel vrienden heb jij met meer dan 2 kinderen? Drie of meer is niet echt normaal meer (mijn oma had 15 kinderenSlux schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:11:
[...]
Dat riepen mensen al in de jaren 70/80 is net zoals nu geen bitcoin kopen want het gaat nog dalen en ondertussen stijgt het alleen maar.
Vastgoed is vraag en aanbod ze kunnen niet zoveel bij bouwen om aan de vraag te voldoen, de mensheid neukt zich suf om voor te planten en als er vergrijzing intreed importeren we wel weer een nieuwe lading immigranten.
En ja er zijn ups en downs op de huizen markt maar die ups zijn maar voor korte duur.
Al blijft de bevolking op een of andere manier wel stijgen in Nederland.
[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 05-07-2021 09:14 ]
Ik keek even tov 12u geleden, toch een paar procent eraf terwijl de zondag juist wel lekker gingmajic schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:13:
[...]
Afgelopen uur 0.56% stijging in mijn portfolio van zo'n 8 top50 crypto currencies, valt toch wel mee nog?
Kan alle kanten op, wacht maar ff tot lunchtijd voor we weten waar het sentiment heen gaat!
Slux heeft geen vrienden en haat kinderen, ik heb alleen een hond en die kost me al teveel.JDx schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:13:
[...]
Rutte?
[...]
Is dat zo? Hoeveel vrienden heb jij met meer dan 2 kinderen? Drie of meer is niet echt normaal meer (mijn oma had 15 kinderenlol), daarnaast heb je ook nog redelijk wat samengestelde gezinnen met beide 1 kind of gedeelde kinderen.
Stijging komt o.a. door import.
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 05-07-2021 09:16 ]
Je vrienden zitten in je portemonneeSlux schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:15:
[...]
Slux heeft geen vrienden en haat kinderen, ik heb alleen een hond en die kost me al teveel.
ETH gaat de rest van de maand een leuke opmars maken (richting EIP1559) en daarna gewoon lekker verder stomen. De media besteden de laatste weken enorm veel aandacht aan ETH, vooral vanwege de updates die er de komende tijd aan zitten te komen... en het doel daarvan: ETH2.0. Ik heb het idee dat 'ze' het aan het verkopen zijn met een soort 'de nieuwe bitcoin'-narrative, geen idee waarom, maar het valt me op dat er zo veel artikelen uitkomen in normale media (dus ook kranten) die dit verhaal vertellen.
Jullie ook opgevallen of lees ik te selectief?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ik lees alleen nog de strips, daar is het er niet over gegaan.MicroWhale schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:18:
rtellen.
https://www.nrc.nl/nieuws...0-miljoen-dollar-a4049872
https://www.ad.nl/tech/da...-dollar-losgeld~ad33633d/
https://www.nu.nl/tech/61...ljoen-dollar-losgeld.html
https://www.parool.nl/wer...3A%2F%2Fwww.google.com%2F
FAKE NEWS!
Volgens de screenshot - ik kan geen grotere afbeelding vinden helaas - Vragen ze om XMR. Monero dus.

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Lees maar niet de Donald Duck dan, want daar zit een enorme fiat maximalist in. Dat die nog niet overgestapt is op crypto snap ik echt niet... had ie al minstens 100 geldwarenhuizen kunnen hebben.twain4me schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:20:
[...]
ik lees alleen nog de strips, daar is het er niet over gegaan.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Elke mid-long hodler die geen Eth heeft in z'n mandje is een dief van z'n eigen portemonnee, imho.MicroWhale schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:18:
Wilen degenen die nu nog steeds geen ETH hebben het nu nog even kopen?
ETH gaat de rest van de maand een leuke opmars maken (richting EIP1559) en daarna gewoon lekker verder stomen. De media besteden de laatste weken enorm veel aandacht aan ETH, vooral vanwege de updates die er de komende tijd aan zitten te komen... en het doel daarvan: ETH2.0. Ik heb het idee dat 'ze' het aan het verkopen zijn met een soort 'de nieuwe bitcoin'-narrative, geen idee waarom, maar het valt me op dat er zo veel artikelen uitkomen in normale media (dus ook kranten) die dit verhaal vertellen.
Eth is het meest volwassen van alle currencies op dit moment, het meest daadwerkelijk bruikbaar voor real-world purposes. De problemen die het heeft gaan opgelost worden bij Eth 2.0 en idd EP1559 is een buitenkansje om je in te kopen in een munt met weinig to geen inflatie, of zelfs negatieve inflatie.
Het nieuws staat vol met eth-nieuws omdat er gewoon veel te vertellen is
Klopt alleen kent Jan met de Pet Moreno niet, dus noemen ze het gewoon btc.. is toch allemaal hetzelfde die cryptomuntenGelukszoekr schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:22:
Het afgelopen weekend was er een "mega hack". Ik lees nu overal dat ze voor 70 miljoen in Bitcoin eisen.
https://www.nrc.nl/nieuws...0-miljoen-dollar-a4049872
https://www.ad.nl/tech/da...-dollar-losgeld~ad33633d/
https://www.nu.nl/tech/61...ljoen-dollar-losgeld.html
https://www.parool.nl/wer...3A%2F%2Fwww.google.com%2F
FAKE NEWS!
Volgens de screenshot - ik kan geen grotere afbeelding vinden helaas - Vragen ze om XMR. Monero dus.
[Afbeelding]

Zero.
Zit je dan goed met de “ethereum” die je nu kunt kopen voor euro 1900? Of wordt eth2.0 een hele nieuwe munt? Omdat je ook de classic hebt!majic schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:22:
[...]
Elke mid-long hodler die geen Eth heeft in z'n mandje is een dief van z'n eigen portemonnee, imho.
Eth is het meest volwassen van alle currencies op dit moment, het meest daadwerkelijk bruikbaar voor real-world purposes. De problemen die het heeft gaan opgelost worden bij Eth 2.0 en idd EP1559 is een buitenkansje om je in te kopen in een munt met weinig to geen inflatie, of zelfs negatieve inflatie.
Het nieuws staat vol met eth-nieuws omdat er gewoon veel te vertellen is
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Eth 2.0 zal een stille transitie zijn, alhoewel er een kansje bestaat dat er een hardfork komt als er opeens miners dwars zullen gaan liggen (aangezien ze een flink deel van hun inkomen gaan verliezen). Heb je twéé muntjes ipv één dus komt wel goedPlanR schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:24:
[...]
Zit je dan goed met de “ethereum” die je nu kunt kopen voor euro 1900? Of wordt eth2.0 een hele nieuwe munt? Omdat je ook de classic hebt!
En ik ben geen financieel adviseur dus wbt prijs, daar kan ik geen echte uitspraak over doen.
Ik kan alleen zeggen dat globaal alles nu gemiddeld veel lager zal liggen dan de komende 6-12 maanden. Het maakt dus niet zoveel uit of je inkoopt op $1800, $2000 of $2300. Blijft koffiedik kijken - koop je nu in op 2200, misschien overmorgen bull run en was 2200 het goedkoopste dat Eth zal zijn vanaf nu.
Of de markt crashed een beetje, en Eth draait op 1750 voor een paar weken. Of misschien lager. En dan denk je shit had ik maar gewacht.
Het is nooit goed, ergo
[ Voor 35% gewijzigd door majic op 05-07-2021 09:28 ]
In Bitcoins kun je niet zwemmenMicroWhale schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:22:
[...]
Lees maar niet de Donald Duck dan, want daar zit een enorme fiat maximalist in. Dat die nog niet overgestapt is op crypto snap ik echt niet... had ie al minstens 100 geldwarenhuizen kunnen hebben.
Oh en werd ADA niet al eigenlijk een beetje gezien als ETH2.0? Die valt me ook een beetje tegen.
[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 05-07-2021 09:28 ]
Ja, fuck die shizzle. Dan noemen ze het maar cryptomunten, zoals de NOS wel netjes doetPelox schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:23:
[...]
Klopt alleen kent Jan met de Pet Moreno niet, dus noemen ze het gewoon btc.. is toch allemaal hetzelfde die cryptomunten
https://nos.nl/artikel/23...-voor-vrijgeven-bestanden
Ik heb NU.nl en het NRC mijn mening gegeven. Ik zal strijden tegen fakenews
Jij wil gewoon nog een keer in de krant heGelukszoekr schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:29:
[...]
Ja, fuck die shizzle. Dan noemen ze het maar cryptomunten, zoals de NOS wel netjes doet
https://nos.nl/artikel/23...-voor-vrijgeven-bestanden
Ik heb NU.nl en het NRC mijn mening gegeven. Ik zal strijden tegen fakenews
[YouTube: Lyn Alden - The TRUTH About Bitcoin Correction And Rebound]
als men denkt dat bitcoin een gemanipuleerde markt is kennen ze de huizenmarkt nog niet..Slux schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:15:
[...]
Slux heeft geen vrienden en haat kinderen, ik heb alleen een hond en die kost me al teveel.
"we" doen net alsof het een natuurlijke vraag en antwoord markt is. echter, zowel de vraag kant zijn enorm te manipuleren door de overheid. je hoeft alleen maar naar de manier van bouwgrond uitgifte te kijken. (verkoop van een sportveld oid) in een gemiddeld dorp en je ziet exact wat er gebeurd.. uitgifte laag houden zodat de prijs hoog blijft. Daarnaast beslissen diezelfde mensen over of een stukje grond wat niet van de gemeente is toevallig ook bouwgrond mag worden, rarara wat die dan beslissen.
zodra gemeentes stoppen met gaten in hun begroting te willen dichten door project ontwikkelaar te spelen wordt het misschien een iets wat normalere vraag en aanbodmarkt.
ETH is een branch van ETC (classic) vanwege een onenigheid. ETH heeft zichzelf duidelijk beter ontwikkeld en is nu de leidende ETH munt. Ofwel: ETC niet kopen.PlanR schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:24:
[...]
Zit je dan goed met de “ethereum” die je nu kunt kopen voor euro 1900? Of wordt eth2.0 een hele nieuwe munt? Omdat je ook de classic hebt!
Nu ETH kopen betekent dat diezelfde ETH straks automagisch ETH2.0 worden. Dit komt door de manier waarop ze de update gaan doen (de 1.0 chain wordt gemerged met de 2.0 functionaliteiten). Op enig moment zul je dus gewoon ETH2.0 munten hebben zonder dat je het merkt of dat je er iets voor hoeft te doen.
En qua prijs weten we het natuurlijk niet, maar coinbureau heeft laatst een mooie YT gemaakt met een samenvatting van de komende (prijs)ontwikkelingen... zeker de moeite waard om te kijken.
Op dit moment zijn die prijzen toch exact gelijk? 1.0 en 2.0? Tenminste dat zie ik wel eens voorbij komen.MicroWhale schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:34:
[...]
ETH is een branch van ETC (classic) vanwege een onenigheid. ETH heeft zichzelf duidelijk beter ontwikkeld en is nu de leidende ETH munt. Ofwel: ETC niet kopen.
Nu ETH kopen betekent dat diezelfde ETH straks automagisch ETH2.0 worden. Dit komt door de manier waarop ze de update gaan doen (de 1.0 chain wordt gemerged met de 2.0 functionaliteiten). Op enig moment zul je dus gewoon ETH2.0 munten hebben zonder dat je het merkt of dat je er iets voor hoeft te doen.
En qua prijs weten we het natuurlijk niet, maar coinbureau heeft laatst een mooie YT gemaakt met een samenvatting van de komende (prijs)ontwikkelingen... zeker de moeite waard om te kijken.
Ja nieuwbouw en grond is extreem, moet je dit eens lezen is wel interessant ook, kan zijn dat je even moet googlen voor een volledige versie als je geen abonnement hebttwain4me schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:31:
[...]
als men denkt dat bitcoin een gemanipuleerde markt is kennen ze de huizenmarkt nog niet..
"we" doen net alsof het een natuurlijke vraag en antwoord markt is. echter, zowel de vraag kant zijn enorm te manipuleren door de overheid. je hoeft alleen maar naar de manier van bouwgrond uitgifte te kijken. (verkoop van een sportveld oid) in een gemiddeld dorp en je ziet exact wat er gebeurd.. uitgifte laag houden zodat de prijs hoog blijft. Daarnaast beslissen diezelfde mensen over of een stukje grond wat niet van de gemeente is toevallig ook bouwgrond mag worden, rarara wat die dan beslissen.
zodra gemeentes stoppen met gaten in hun begroting te willen dichten door project ontwikkelaar te spelen wordt het misschien een iets wat normalere vraag en aanbodmarkt.
https://www.noordhollands...google&utm_medium=organic
Daar heb ik geen probleem meemalarkan schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:30:
[...]
Jij wil gewoon nog een keer in de krant hede huis-expert crypto van de media, nieuwe functie?
Ik kan er gewoon wel een beetje kwaad over worden. Er is een hoop mis met crypto. Maar beweren dat ze losgeld eisen in Bitcoin is gewoon niet waar. Ik heb het AD ook gehad. Ik mis nog een contact-knop van het Parool
Oh ik snap je volledig hoor. Ik kan daar ook niet tegen, dat is gewoon weer typisch snelle journalistiek, geen kennis willen hebben van het onderwerp waar je over schrijft en zsm de rotzooi online willen hebben.Gelukszoekr schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:36:
[...]
Daar heb ik geen probleem mee
Ik kan er gewoon wel een beetje kwaad over worden. Er is een hoop mis met crypto. Maar beweren dat ze losgeld eisen in Bitcoin is gewoon niet waar. Ik heb het AD ook gehad. Ik mis nog een contact-knop van het Parool
Hoe meer daar tegen geageerd wordt hoe beter. Hooivorken en Fakkels zijn af te halen.
Oh ja, ik zie huizen altijd maar als een hoopje stenen met ramen en de keuken, badkamer en vloer worden toch bijna altijd vervangen bij aankoop.Slux schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:36:
[...]
Ja nieuwbouw en grond is extreem, moet je dit eens lezen is wel interessant ook, kan zijn dat je even moet googlen voor een volledige versie als je geen abonnement hebt
https://www.noordhollands...google&utm_medium=organic
Maar grond is wel een ding natuurlijk, sowieso als straks Nederland overloopt wordt het bij ons op de Hondsrug nog veel duurder

[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 05-07-2021 09:45 ]
Het Klokhuistwain4me schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:42:
Hey, bitcoin en eten gaan zelfs bij klokhuis hand in hand
YouTube: Wat is Bitcoin? | Het Klokhuis
hoofdredactie@parool.nlGelukszoekr schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:36:
[...]
Zero.
Ik mis de brabantse wal 20 meter boven nap, ik zit hier veilig.JDx schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:42:
[...]
Oh ja, ik zie huizen altijd maar als een hoopje stenen met ramen en de keuken, badkamer en vloer worden toch bijna altijd vervangen bij aankoop.
Maar grond is wel een ding natuurlijk, sowieso als straks Nederland overloopt wordt het bij ons op de Hondsrug nog veel duurder
[Afbeelding]
Zero.
Ik zit op 25+ straks lekker net als vroeger in Den Haag het strand op fietsafstand.Pelox schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:46:
[...]
Ik mis de brabantse wal 20 meter boven nap, ik zit hier veilig.
[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 05-07-2021 09:48 ]
ik woon dan misschien wel onder water, maar we kunnen wel tol vragen voor de toegang naar amersfoort aan zeeJDx schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:42:
[...]
Oh ja, ik zie huizen altijd maar als een hoopje stenen met ramen en de keuken, badkamer en vloer worden toch bijna altijd vervangen bij aankoop.
[Afbeelding]
Haha thanks. Heb ze gemaild
Wel een goed idee. Die hele randstad kan wel opgedoekt worden, en ik heb ineens uitzicht op zee. Mijn perceel bestaat uit meerdere kavels, dus als ik er tegen die tijd 1 of 2 verkoop kan ik gelijk met pensioen.JDx schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:42:
[...]
[Afbeelding]
Geeft weer een nieuwe betekenis aan "bubbel"twain4me schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:48:
[...]
ik woon dan misschien wel onder water, maar we kunnen wel tol vragen voor de toegang naar amersfoort aan zee

Zelfs BitcoinMagazine heeft het mis: https://bitcoinmagazine.n...en-in-bitcoin-aan-losgeldGelukszoekr schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:36:
[...]
Klopt, 1 ETH blijft 1 ETH. De software waarmee de ETH chain draait krijgt een upgrade. De munt ETH blijft dus gewoon hetzelfde. De prijs en de software veranderen.JDx schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:36:
[...]
Op dit moment zijn die prijzen toch exact gelijk? 1.0 en 2.0? Tenminste dat zie ik wel eens voorbij komen.
..... Wat een treurnis. Ik krijg hier een lamme arm van het face-palmenSlasZ schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:51:
[...]
Zelfs BitcoinMagazine heeft het mis: https://bitcoinmagazine.n...en-in-bitcoin-aan-losgeld
moet je ook niet alleen willen doenGelukszoekr schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:55:
[...]
..... Wat een treurnis. Ik krijg hier een lamme arm van het face-palmen
[ Voor 14% gewijzigd door twain4me op 05-07-2021 09:58 ]
Ik heb veel gezinnen met drie kinderen in mijn ongeving. Scheen een tijdje heul hip te zijn.JDx schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:13:
[...]
Rutte?
[...]
Is dat zo? Hoeveel vrienden heb jij met meer dan 2 kinderen? Drie of meer is niet echt normaal meer (mijn oma had 15 kinderenlol), daarnaast heb je ook nog redelijk wat samengestelde gezinnen met beide 1 kind of gedeelde kinderen.
Al blijft de bevolking op een of andere manier wel stijgen in Nederland.
Volgens CBS hebben Nederlanders 1,7 kinderen, wat boven het Europese gemiddelde van 1,5 ligt.
En de groei van de bevolking? Niet gegoogled, maar ik denk combi van hogere levensverwachting en import
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Blij dat ik middernacht alles de deur uitdeedBlik1984 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:14:
[...]
Ik keek even tov 12u geleden, toch een paar procent eraf terwijl de zondag juist wel lekker ging

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ha, een snelle reactie van Bitcoinmagazine...SlasZ schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:51:
[...]
Zelfs BitcoinMagazine heeft het mis: https://bitcoinmagazine.n...en-in-bitcoin-aan-losgeld
Dank voor uw reactie.
De hackers eisten eerst 45.000 dollar aan XMR, maar nu 70 miljoen dollar aan BTC.
De bron: https://twitter.com/darkt...78244?ref_src=twsrc%5Etfw
Wessel Simons
Oprichter Bitcoin Magazine NL
Blijkbaar heb ik het dan toch verkeerd? Onmogelijk!
of ze weten niet wat ze willenGelukszoekr schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:04:
[...]
Ha, een snelle reactie van Bitcoinmagazine...
Dank voor uw reactie.
De hackers eisten eerst 45.000 dollar aan XMR, maar nu 70 miljoen dollar aan BTC.
De bron: https://twitter.com/darkt...78244?ref_src=twsrc%5Etfw
Wessel Simons
Oprichter Bitcoin Magazine NL
Blijkbaar heb ik het dan toch verkeerd? Onmogelijk!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
45.000 -> 70.000.000?
Dat klinkt als een Dr. Evil move.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Sowieso altijd doen met alles, ook vrouwen. Nothing good ever happens after 2am.resusaapje schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:03:
[...]
Blij dat ik middernacht alles de deur uitdeed
ik zit iig wel goed op basis van deze kaart. +7m boven NAP. Laat maar komen die golf....kan ik toch nog een lambo kopenJDx schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:42:
[...]
[Afbeelding]

Maar dit zijn toch verschillende dingen? Het bedrag in XMR was als je als individu je bestanden weer terug wilt hebben. De som in BTC is voor een universele decryptor waarmee alle encrypties ongedaan gemaakt kunnen worden.The Chosen One schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:14:
"De hackers eisten eerst 45.000 dollar aan XMR, maar nu 70 miljoen dollar aan BTC."
45.000 -> 70.000.000?
Dat klinkt als een Dr. Evil move.
Waarom zou je dan nog een Lambo kopen?anti elppa schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:19:
[...]
ik zit iig wel goed op basis van deze kaart. +7m boven NAP. Laat maar komen die golf....kan ik toch nog een lambo kopen
https://www.autoblog.nl/d...evens-de-oceaan-trotseren
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JDiB74oZ3tyPBOMa6OHPlZ9p.jpg?f=user_large)
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
ah mooi, die is gelukkig ook een stuk goedkoperNgangatar schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:30:
[...]
Waarom zou je dan nog een Lambo kopen?
[Afbeelding]
Bedankt voor je uitleg! Ik snap het deels.majic schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:26:
[...]
Eth 2.0 zal een stille transitie zijn, alhoewel er een kansje bestaat dat er een hardfork komt als er opeens miners dwars zullen gaan liggen (aangezien ze een flink deel van hun inkomen gaan verliezen). Heb je twéé muntjes ipv één dus komt wel goed
En ik ben geen financieel adviseur dus wbt prijs, daar kan ik geen echte uitspraak over doen.
Ik kan alleen zeggen dat globaal alles nu gemiddeld veel lager zal liggen dan de komende 6-12 maanden. Het maakt dus niet zoveel uit of je inkoopt op $1800, $2000 of $2300. Blijft koffiedik kijken - koop je nu in op 2200, misschien overmorgen bull run en was 2200 het goedkoopste dat Eth zal zijn vanaf nu.
Of de markt crashed een beetje, en Eth draait op 1750 voor een paar weken. Of misschien lager. En dan denk je shit had ik maar gewacht.
Het is nooit goed, ergo![]()
Eth 2.0 wordt een hele nieuwe munt of wordt de Eth van nu aangepast?
Ik ga een hele kopen. Is hij een 400 goedkoper, dan weer een hele. Wel leuk om er een 2 in je portfolio te hebben.
Hoe kom je tegenwoordig nog makkelijk aan XMR of er van af? xmr.to was er mee gestopt, veel van die crypto convert diensten ook. Als men eerst Bitcoin op exchanges moet kopen..... moon soon
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
ETH wordt aangepast. Ze gaan niet naast elkaar bestaan.PlanR schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:41:
[...]
Bedankt voor je uitleg! Ik snap het deels.
Eth 2.0 wordt een hele nieuwe munt of wordt de Eth van nu aangepast?
Ik ga een hele kopen. Is hij een 400 goedkoper, dan weer een hele. Wel leuk om er een 2 in je portfolio te hebben.
Ach, 70 miljoen is niet zoveel. Daar voelt de koers niet zoveel van.sh4d0wman schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:42:
Als ze die 70 miljoen in XMR hadden geeist dan zou ik wel even willen helpen maar ja, dat heb ik niet in Bitcoin dus veel plezier met het staren naar je versleutelde bestanden en huilen in een hoekje![]()
![]()
Hoe kom je tegenwoordig nog makkelijk aan XMR of er van af? xmr.to was er mee gestopt, veel van die crypto convert diensten ook. Als men eerst Bitcoin op exchanges moet kopen..... moon soon
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Wat is dat toch met NL'ers en caravans? Of moet ik zeggen sleurhut?Ngangatar schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:30:
[...]
Waarom zou je dan nog een Lambo kopen?
[Afbeelding]

Of erger: overheden die het ook zo zien en gaan reguleren of strenger zijn (exchanges verbieden etc). Al kan dat misschien positief uitdraaien voor institutionelen die toch wat meer zekerheid willen.Ricardovv schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:56:
Toch is het jammer want het is weer koren op de molen voor iedereen die Bitcoin aan het criminaliseren is. Wij weten beter maar zo blijft het imago toch weer wat “shady” bij het grote publiek
Geen idee, nooit eentje gehad, zal er nooit eentje hebben. Een camper kan ik me nog wel voorstellen maar een caravan heb ik zelf ook weinig mee. Maar joh, lekker ieder zijn ding tochBootjeVaren schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:52:
[...]
Wat is dat toch met NL'ers en caravans? Of moet ik zeggen sleurhut?![]()
OT, eens kijken hoe sterk de 34K is, ik heb goede hoop dat we er boven blijven.
[ Voor 9% gewijzigd door Ngangatar op 05-07-2021 11:03 ]
Veruit de meeste criminele transacties vinden plaats met (tassen vol) briefgeld. Ga maar na hoe vaak je hoort dat er weer miljoenen aan cash zijn gevonden bij invallen etc. Toch heeft niemand een shady gevoel bij contant geld.Ricardovv schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:56:
Toch is het jammer want het is weer koren op de molen voor iedereen die Bitcoin aan het criminaliseren is. Wij weten beter maar zo blijft het imago toch weer wat “shady” bij het grote publiek
Ik denk dat het wel meevalt.
Echt verbieden die caravans, veroorzaken ook 2x zo lange files...
En die liters benzine nodig om zo een kar te trekken... jesus...
[ Voor 45% gewijzigd door enomiss op 05-07-2021 11:12 ]
https://opensea.io/seaart
Nou idd... DIE dingen moeten verboden worden... caravans.enomiss schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:09:
En denk eens aan al die criminele transacties in caravans... tjongejonge het is me wat
Geen idee. Twee van mijn vrienden hebben er één en moeten moeite doen er niet over te praten bij elke gelegenheid waar ze beide aanwezig zijn. En campers zijn dan helemaal het summum blijkbaar. Een (simpele) camper kan ik de charme nog wel van inzien, caravans heb ik nooit begrepen.BootjeVaren schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:52:
[...]
Wat is dat toch met NL'ers en caravans? Of moet ik zeggen sleurhut?![]()
Doe mij maar gewoon een tent, of met een stedentrip gewoon een simpel appartement of hotelkamertje.
Mochten we snel naar de maan gaan met onze crypto dan koop ik er dus geen caravan van
[ Voor 11% gewijzigd door YES op 05-07-2021 11:12 ]
doe mij maar een yoga matje onder de brugYES schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:11:
Doe mij maar gewoon een tent, of met een stedentrip gewoon een simpel appartement of hotelkamertje.
[ Voor 47% gewijzigd door enomiss op 05-07-2021 11:13 ]
Decadent zeg. Wat is er mis met een stuk karton of een oude krant?
Het favoriete gespreksonderwerp op verjaardagen onder 60 plussers inderdaad. De camper/caravan en de zonnepanelen.YES schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:11:
[...]
Geen idee. Twee van mijn vrienden hebben er één en moeten moeite doen er niet over te praten bij elke gelegenheid waar ze beide aanwezig zijn. En campers zijn dan helemaal het summum blijkbaar. Een (simpele) camper kan ik de charme nog wel van inzien, caravans heb ik nooit begrepen.
Al mijn buren hebben er 1.. toevallig heeft gisteren weer 1 van de buren in de straat een caravan gekocht.. Dat koopt hij dan wel maar bitcoin ho maar.. gelukkig heb ik de andere buurmannen wel kunnen overtuigenFijneKerst schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:09:
[...]
Nou idd... DIE dingen moeten verboden worden... caravans.
Helaas was de reactie snelheid van 1 niet top en is hij 3 maanden later bij +60k ingestapt.

Zero.
Ik wil mijn buurman/buurvrouw kunnen imponeren.YES schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:13:
[...]
Decadent zeg. Wat is er mis met een stuk karton of een oude krant?
En wij zijn dan 30 plussers..Luuk schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:13:
[...]
Het favoriete gespreksonderwerp op verjaardagen onder 60 plussers inderdaad. De camper/caravan en de zonnepanelen.

Vreemd, bij mij zijn het de 60-plussers die het hebben over persoonlijke zaken, interesses in en van anderen met wie ze praten en totaal niet materialistische zaken.Luuk schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:13:
[...]
Het favoriete gespreksonderwerp op verjaardagen onder 60 plussers inderdaad. De camper/caravan en de zonnepanelen.
Terwijl het juist de 30'ers en 40'ers zijn welke het hebben over campers, boten, groter huis en nieuwe gadgets etc.
De meeste 30 en 40'ers die ik ken kunnen alleen maar dromen van een eigen huis. Een droom die steeds verder van ze af drijft. Campers en boten zijn al helemaal niet aan de orde. De meeste 'boomers' die ik ken daarentegen zitten heerlijk met een vroegpensioen in een afbetaald huis te genieten van hun spaarcenten en riante pensioen. Geld genoeg voor die camper/EV/zonnepanelen. Derhalve een geliefd gespreksonderwerp is mij opgevallen.Ngangatar schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:23:
[...]
Vreemd, bij mij zijn het de 60-plussers die het hebben over persoonlijke zaken, interesses in en van anderen met wie ze praten en totaal niet materialistische zaken.
Terwijl het juist de 30'ers en 40'ers zijn welke het hebben over campers, boten, groter huis en nieuwe gadgets etc.
Thanx! Laat maar lopen voor jaren.Verwijderd schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:43:
[...]
ETH wordt aangepast. Ze gaan niet naast elkaar bestaan.
Één in de pocket voor 2270usd.
Tuurlijk ieder z'n ding. Ik snap het alleen wat minder. Een camper snap ik dan ook wel terug wat meer maar zou toch niets voor mij zijn. Geef mij maar een nette hotelkamer met airco.Ngangatar schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:02:
[...]
Geen idee, nooit eentje gehad, zal er nooit eentje hebben. Een camper kan ik me nog wel voorstellen maar een caravan heb ik zelf ook weinig mee. Maar joh, lekker ieder zijn ding toch.
OT, eens kijken hoe sterk de 34K is, ik heb goede hoop dat we er boven blijven.
Zak eens lekker door, zak eens lekker door. Ik denk dat een retest van de 30k- zone niet slecht zou zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door BootjeVaren op 05-07-2021 12:01 ]
Hou rekening met 1500 - 3000 in de komende maanden. Kijk naar 1-2 jaar van nu, dáár zit je winst. niet in die paar euros verlies of winst nuPlanR schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:49:
[...]
Thanx! Laat maar lopen voor jaren.
Één in de pocket voor 2270usd.
Zouden we ooit maanpanelen ontwikkelen? Bitcoin minen onder maanlicht, klinkt toch romantisch!YES schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:11:
[...]
Geen idee. Twee van mijn vrienden hebben er één en moeten moeite doen er niet over te praten bij elke gelegenheid waar ze beide aanwezig zijn. En campers zijn dan helemaal het summum blijkbaar. Een (simpele) camper kan ik de charme nog wel van inzien, caravans heb ik nooit begrepen.
Mochten we snel naar de maan gaan met onze crypto dan koop ik er dus geen caravan vanWellicht eerder nog zonnepanelen of iets dergelijks
Met een camper door NieuwZeeland cruisen was mijn mooiste ervaring ooit. Kan me echter niet voorstellen dat dat met een caravan moest
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!