Als de prijs omlaag gaat is omdat ze de goedkope bitcoins uit je handje willen schudden, niks meer, niks minder.
Dat er zonder bewijs zo'n bewering in gegooid wordt? Klopt! Maar bewijs is er nog steeds nergens.
Of zou het gewoon een selffulfilling prophecy zijn doordat genoeg mensen erin geloven of meegaan?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Verwijderd
Welnee. Gewoon geblaat van een paar kleine bange particulieren die zonder "grote boze Bitcoinwolf" niemand hebben om de schuld te geven dus gaan ze maar in conspiracies duiken.YES schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:04:
Ja het zijn allemaal whales die de boel manipuleren en al die whales willen graag de prijs drukken zodat ze onze BTC uit de wallets kunnen trekken en wij als arme plebs achterblijven. Maar gelukkig doorzien wij dat.
Of zou het gewoon een selffulfilling prophecy zijn doordat genoeg mensen erin geloven of meegaan?
Inderdaad, zoals met bijna alle complot theorieën. Afwimpelen van onkunde.Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:06:
[...]
Welnee. Gewoon geblaat van een paar kleine bange particulieren die zonder "grote boze Bitcoinwolf" niemand hebben om de schuld te geven dus gaan ze maar in conspiracies duiken.
Voor mij is het simpel:
- Verlies ik geld met Crypto, dan is het mijn eigen schuld, wat Lange Frans of Korte Sjaak ook zegt.
- Verdien ik geld met Crypto? Dan heb ik heel veel mazzel gehad.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik bedoelde het sarcastisch, ik denk er ongeveer zo over als jij nu schrijft. Al geloof ik ergens nog wel in dat die theorieën soms uitdraaien op een selffulfilling prophecy als er genoeg mensen geloven dat het gebeurt. Zoals dat hele Wyckoff gedoe, ik denk dat zoveel mensen het geloven dat ze het zelf in gang zetten.Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:06:
[...]
Welnee. Gewoon geblaat van een paar kleine bange particulieren die zonder "grote boze Bitcoinwolf" niemand hebben om de schuld te geven dus gaan ze maar in conspiracies duiken.
Lies I tell you! Buy Buy Buytroje schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:05:
Ik denk dat de prijs omlaag gaat omdat er meer mensen willen verkopen dan kopen…
Bijna perfecte buy order gehit
[ Voor 23% gewijzigd door Tiepfoud op 12-07-2021 21:12 ]
Geen typo? Niet liever wachten op de 1700 regio?Tiepfoud schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:11:
[...]
Lies I tell you! Buy Buy Buy![]()
Bijna perfecte buy order gehit![]()
[Afbeelding]
Ik ben de eeuwige optimist! En mijn orders staan gespreidJoosie200 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:13:
[...]
Geen typo? Niet liever wachten op de 1700 regio?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Waaaaaat, geen whales superlayerden waar ze de de anders altijd groene kaarsen rood verven ?????????????????troje schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:05:
Ik denk dat de prijs omlaag gaat omdat er meer mensen willen verkopen dan kopen…
*mind blown*
https://blog.chainalysis....et-data-exchanges-trading
/f/image/08n0ShPyHu1yv7VybxbHsONX.png?f=fotoalbum_large)
"Professional traders, however, control the liquidity of the market, accounting for 85% of all the USD value of Bitcoin value sent to exchanges. Because of this, professional traders are the most significant contributors to large market movements, such as those seen during Bitcoin’s dramatic price decline in March as the Covid-19 crisis intensified in North America. However, professional traders are few in number, moving all that value in just 39,000 transfers per week on average in 2020."
Zie bovenstaande.malarkan schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:02:
[...]
Dat er zonder bewijs zo'n bewering in gegooid wordt? Klopt! Maar bewijs is er nog steeds nergens.
[ Voor 10% gewijzigd door majic op 12-07-2021 21:20 ]
malarkan schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:02:
[...]
Bron: https://www.crypto-gids.n...analist-william-clemente/Crypto Whales accumuleerden deze week $2.200.000.000 in Bitcoin zegt On-Chain analist William Clemente
door Kimberly Croes | jul 12, 2021
Interessant; wel misschien wat achterhaald inmiddels, maar desalniettemin.majic schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:18:
[...]
https://blog.chainalysis....et-data-exchanges-trading
[Afbeelding]
"Professional traders, however, control the liquidity of the market, accounting for 85% of all the USD value of Bitcoin value sent to exchanges. Because of this, professional traders are the most significant contributors to large market movements, such as those seen during Bitcoin’s dramatic price decline in March as the Covid-19 crisis intensified in North America. However, professional traders are few in number, moving all that value in just 39,000 transfers per week on average in 2020."
[...]
Zie bovenstaande.
Die zegt juist dat er heel veel extra mensen bij komen die nog meer geld er in pompen, wat denk je dat dan meer invloed heeft?
Dit zegt dat de whales aankopen doen, niet dat ze manipuleren.
je vraagt je dan al snel af of het geen erboven staat news of een "advertentie" isKimberly Croes
Mijn interesse in Bitcoin is gewekt als alternatief voor reguliere banken. Ik zie Bitcoin als de perfecte hedge tegen inflatie en de ultieme store of value (goud 2.0). Dagelijks leer ik bij en zoek ik naar nieuwe verbeterde platformen om te gebruiken. Voor mijn dagelijkse uitgaven gebruik ik de Binance visa kaart zodat ik mijn geld in Bitcoin kan bewaren tot ik iets aankoop. Met mijn Bitvavo link kan je een account aanmaken en voordelig Bitcoin en andere crypto kopen middels iDEAL zonder commissie over de eerste 1000 euro.
Waar zag je dit? loltwain4me schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:30:
[...]
je vraagt je dan al snel af of het geen erboven staat news of een "advertentie" is
Met hodlen verdienen ze de kost niet, wel met opties en futures toch ?malarkan schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:25:
[...]
Die zegt juist dat er heel veel extra mensen bij komen die nog meer geld er in pompen, wat denk je dat dan meer invloed heeft?
Dit zegt dat de whales aankopen doen, niet dat ze manipuleren.
En daarin worden de laatste tijd records gebroken.
ik kan dat logo niet zien zonder aan southpark te denken
YouTube: South Park - Ancient Aliens at Thanksgiving
Verwijderd
Met de term 'whale' worden personen (of groeperingen) bedoeld die met zeer grote posities in crypto handelen.
Dus we hebben het dan niet over een vis achtig zoogdier die Bitcoin verkoopt.
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.
wellicht daar maar eens op in spelen..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dan zal hij vast wel weer omhoog gaanKhaelos schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:41:
en weer omlaag.. het begint aardig voorspelbaar te worden zo ondertussen..![]()
Wil ik ook elke keer doen maar ben elke keer te laat dus dan maar holdKhaelos schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:41:
en weer omlaag.. het begint aardig voorspelbaar te worden zo ondertussen..![]()
Dat heb ik dus ook, zit tegen vrienden te vertellen wat er gebeurt, dan gebeurt het, dan denk ik, dan moet ik daar ook eens wat geld op in zetten, maar dan denk ik ja nu is het al gebeurd, dus ben ik te laat
[ Voor 11% gewijzigd door JDx op 12-07-2021 21:54 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/elkLPmhHN6lffbqn8oAQ02su.jpg?f=user_large)
https://www.google.nl/amp...-of-a-cryptocurrency.html
[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 12-07-2021 22:01 ]
Zero.
Ik maak me geen zorgen, 80% HODLen en DCA is zo relaxed met soms een trade met de overige 20 procent.
Hoe gevaarlijk is dit? Ik heb e-mail en 2FA via mobiel aanstaan..
Stond de phishing phrase ook in de mail?applelov3r schreef op maandag 12 juli 2021 @ 22:11:
Ik kreeg zojuist een password reset mail van binance. Niet zelf gestart..
Hoe gevaarlijk is dit? Ik heb e-mail en 2FA via mobiel aanstaan..
Deze collaboration past ook wel weer, weet niet meer wie het had gemaakt zonder whale.

Ik ga weer even de charts uitzetten, misschien gebeurt er dan wat spannend.
Krijg ETH niet onder 2000 met staren blijkbaar
Nee, je kan bij Binance instellen dat als ze je een mail sturen dat er dan altijd een woord in staat dat je zelf opgegeven hebt. Zo weet je zeker dat de mail van Binance afkomstig is.
Nee, heb ik nooit aangezet. Maar deze mail is wel legit. Afzender is: do-not-reply@directmail2.binance.comNgangatar schreef op maandag 12 juli 2021 @ 22:14:
[...]
Nee, je kan bij Binance instellen dat als ze je een mail sturen dat er dan altijd een woord in staat dat je zelf opgegeven hebt. Zo weet je zeker dat de mail van Binance afkomstig is.
https://support.kraken.co...r-size-volume-for-trading
Google is efficienter dan zoeken op kraken. Prima ik raise de stakes naar het minimum. Zat op 0,003 ipv 0,004.
[ Voor 29% gewijzigd door Joosie200 op 12-07-2021 22:28 ]
Haha was ik 😇JDx schreef op maandag 12 juli 2021 @ 22:13:
[...]
Deze collaboration past ook wel weer, weet niet meer wie het had gemaakt zonder whale.
[Afbeelding]
Ik ga weer even de charts uitzetten, misschien gebeurt er dan wat spannend.
Krijg ETH niet onder 2000 met staren blijkbaar
Wat mij opvalt is hoe ontzettend veel negatief sentiment er heerst op tweakers.net wat betreft crypto. Zelfs anno 2021 nog. Je zou denken dat de gemiddelde tweaker meer tech savy is dan henk en ingrid - maar dat lijkt niet het geval. Mensen gaan in de aanval met punten over energieverbruik (verbleekt vergeleken met gamen, tik tok, de banken sector met hun enorme kantoren en pinautomaten netwerk enz enz), over dat er geen enkele daadwerkelijke functionaliteit in crypto schuilt etc.
Men lijkt gewoon totaal niet op de hoogte te zijn van ontwikkelingen in de crypto/blockchain wereld. En als je dan verder praat blijkt dat ze per definitie denken dat crypto en blockchain eigenlijk niet zoveel met elkaar te maken hebben (want zover kan je ze nog wél krijgen: Blockchain is een beetje nuttig, misschien). Ondertussen hebben ze geen weet van basic tokenomics en als Ripple zometeen blockchain tech verkoopt voor een paar miljard dat ze dat geld kunnen gebruiken voor zo iets simpels als een burn van tokens/coins, marketing of het aantrekken van een leger nieuwe programmeurs om zo volledig nieuwe blockchain tech en utiliteit te scheppen. In essentie is een token bijna een soort aandeel geworden.
Ook crypto als een soort monetized TCP/IP - een laag waarop applicaties en utiliteit geschept worden en o.a. door middel van gas fees inkomsten gegenereert - lijkt men totaal niet te begrijpen. Wat voor mij dan weer onbegrijpelijk is - het is zo simpel en duidelijk zichtbaar. Over DEFI/DEX nog maar niet te spreken - decentraal lenen van geld is duidelijk een innovatief en winstgevend product, voor iedereen die er bij betrokken is.
Ik vind overigens ook dat 99% van de coins op de markt onzin zijn en geshift-delete mogen worden. Maar zo werkt een vrije markt niet, en het zal vanzelf - net als alle internet gerelateerde startups en bedrijven van voorheen - zichzelf uitfilteren. Er zijn er duizenden van over de kop gegaan, ondanks flinke kapitaalinvesteringen. Gebakken lucht, foute uitgaves of sloeg gewoon niet aan. Crypto is niet anders mijns inziens.
Misschien is dit een beetje mand voor de slowchat, maargoed. Moest mijn hart even luchten
[ Voor 4% gewijzigd door majic op 12-07-2021 23:32 ]
Maar inderdaad, wat ik eigenlijk ontopic wilde zeggen, maar helemaal vergeet, is dat het allemaal ongereguleerd is en dat is (was?) goed, maar niemand zit te wachten op miljoenen alts.
Alleen de makers dan.
(delete = cut/paste naar een andere map)
[ Voor 67% gewijzigd door JDx op 12-07-2021 23:56 ]
weinig raars aan toch, wat mij opvalt is dat er hier en elders volledig ge cirle jerked wordt over elk klein beetje news wat eventueel goed zou kunnen zijn voor crypto. tis maar net welke bril je opzet.majic schreef op maandag 12 juli 2021 @ 23:30:
Ik zit een beetje te discussiëren met lui op de frontpage over crypto/bitcoin in dat nieuws item (Veiligheidsdienst Oekraïne sluit illegale cryptominingfarm met 3800 PS4-consoles).
Wat mij opvalt is hoe ontzettend veel negatief sentiment er heerst op tweakers.net wat betreft crypto. Zelfs anno 2021 nog. Je zou denken dat de gemiddelde tweaker meer tech savy is dan henk en ingrid - maar dat lijkt niet het geval. Mensen gaan in de aanval met punten over energieverbruik (verbleekt vergeleken met gamen, tik tok, de banken sector met hun enorme kantoren en pinautomaten netwerk enz enz), over dat er geen enkele daadwerkelijke functionaliteit in crypto schuilt etc.
Wikipedia: Framing hoort een beetje bij het duidelijk maken van je standpunten tegenwoordig, de coiners doen ook niet anders.
daar vlieg je wel een beetje uit de bocht, waarom is dat ineens een aandeel geworden? De belangrijkste eigenschap van een aandeel is doorgaans dat het daadwerkelijk een stukje bedrijf en zeggenschap is. crypto is in dat opzicht doorgaans lucht.Men lijkt gewoon totaal niet op de hoogte te zijn van ontwikkelingen in de crypto/blockchain wereld. En als je dan verder praat blijkt dat ze per definitie denken dat crypto en blockchain eigenlijk niet zoveel met elkaar te maken hebben (want zover kan je ze nog wél krijgen: Blockchain is een beetje nuttig, misschien). Ondertussen hebben ze geen weet van basic tokenomics en als Ripple zometeen blockchain tech verkoopt voor een paar miljard dat ze dat geld kunnen gebruiken voor zo iets simpels als een burn van tokens/coins, marketing of het aantrekken van een leger nieuwe programmeurs om zo volledig nieuwe blockchain tech en utiliteit te scheppen. In essentie is een token bijna een soort aandeel geworden.
Als 99% van de coins onzin is volgens jou kan je andere toch niet kwalijk nemen dat ze het voor 100% onzin aanzien.Ik vind overigens ook dat 99% van de coins op de markt onzin zijn en geshift-delete mogen worden. Maar zo werkt een vrije markt niet, en het zal vanzelf - net als alle internet gerelateerde startups en bedrijven van voorheen - zichzelf uitfilteren. Er zijn er duizenden van over de kop gegaan, ondanks flinke kapitaalinvesteringen. Gebakken lucht, foute uitgaves of sloeg gewoon niet aan. Crypto is niet anders mijns inziens.
Ik hoop op een aantal vrij internet projecten en veder kan nagenoeg alles wat zogenaamd in een blockchain moet, prima op een servertje staan. hoeven geen coins voor te worden bedacht en geen hype en geen miners die video kaarten nodig hebben.
Ik ben hier puur voor de lambo's en hoop op kleine stukjes betere wereld,want dat is zeker mogelijk.
Begin het steeds meer te waarderen, ik hoop wel echter dat Binance binnenkort weer SEPA heeft, maar voor nu toch maar meer Kraken, wie was het ook alweer die deze tip gaf? bedankt voor het melden
nothing stops this train
aan ene kant vind ik het tenenkrommend vermaak om het allemaal te lezen op de frontpagemajic schreef op maandag 12 juli 2021 @ 23:30:
Ik zit een beetje te discussiëren met lui op de frontpage over crypto/bitcoin in dat nieuws item (Veiligheidsdienst Oekraïne sluit illegale cryptominingfarm met 3800 PS4-consoles).
Men lijkt gewoon totaal niet op de hoogte te zijn van ontwikkelingen in de crypto/blockchain wereld. En als je dan verder praat blijkt dat ze per definitie denken dat crypto en blockchain eigenlijk niet zoveel met elkaar te maken hebben (want zover kan je ze nog wél krijgen: Blockchain is een beetje nuttig, misschien). Ondertussen hebben ze geen weet van basic tokenomics en als Ripple zometeen blockchain tech verkoopt voor een paar miljard dat ze dat geld kunnen gebruiken voor zo iets simpels als een burn van tokens/coins, marketing of het aantrekken van een leger nieuwe programmeurs om zo volledig nieuwe blockchain tech en utiliteit te scheppen. In essentie is een token bijna een soort aandeel geworden.
Ook crypto als een soort monetized TCP/IP - een laag waarop applicaties en utiliteit geschept worden en o.a. door middel van gas fees inkomsten gegenereert - lijkt men totaal niet te begrijpen. Wat voor mij dan weer onbegrijpelijk is - het is zo simpel en duidelijk zichtbaar. Over DEFI/DEX nog maar niet te spreken - decentraal lenen van geld is duidelijk een innovatief en winstgevend product, voor iedereen die er bij betrokken is.
Ik vind overigens ook dat 99% van de coins op de markt onzin zijn en geshift-delete mogen worden. Maar zo werkt een vrije markt niet, en het zal vanzelf - net als alle internet gerelateerde startups en bedrijven van voorheen - zichzelf uitfilteren. Er zijn er duizenden van over de kop gegaan, ondanks flinke kapitaalinvesteringen. Gebakken lucht, foute uitgaves of sloeg gewoon niet aan. Crypto is niet anders mijns inziens.
Misschien is dit een beetje mand voor de slowchat, maargoed. Moest mijn hart even luchten
zo zie je maar dat Crypto nog in kinderschoenen staat, over 5-10 jaar zitten wij er velen malen beter bij dan de mensen die dan pas met crypto beginnen
Dan hebben we ETH2.0 en ADA (die hopelijk groot is geworden door African deal) , wellicht Solana en DOT ook
nothing stops this train
1) Governance via token staking is nou precies de zeggenschap die je ook via aandelen krijgt. Niet alleen dat maar je krijgt winstuitkeringen (bijv. een percentage van de gas fees die op het netwerk plaatsvinden). Dat heeft toch aardig wat weg van een aandeel. Even los van de technische vergelijking - de waarde van tokens en coins gaat omhoog als de waarde van het netwerk of het bedrijf er achter ook stijgt. Bijvoorbeeld door investeringen of een verhoogde populariteit. Wederom, dat zijn kenmerken van de aandelenmarkt.twain4me schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 00:02:
[...]
weinig raars aan toch, wat mij opvalt is dat er hier en elders volledig ge cirle jerked wordt over elk klein beetje news wat eventueel goed zou kunnen zijn voor crypto. tis maar net welke bril je opzet.
Wikipedia: Framing hoort een beetje bij het duidelijk maken van je standpunten tegenwoordig, de coiners doen ook niet anders.
[...]
daar vlieg je wel een beetje uit de bocht, waarom is dat ineens een aandeel geworden? De belangrijkste eigenschap van een aandeel is doorgaans dat het daadwerkelijk een stukje bedrijf en zeggenschap is. crypto is in dat opzicht doorgaans lucht.
[...]
Als 99% van de coins onzin is volgens jou kan je andere toch niet kwalijk nemen dat ze het voor 100% onzin aanzien.![]()
Ik hoop op een aantal vrij internet projecten en veder kan nagenoeg alles wat zogenaamd in een blockchaie moet, prima op een servertje staan. hoeven geen coins voor te worden bedacht en geen hype en geen miners die video kaarten nodig hebben.
Ik ben hier puur voor de lambo's en hoop op kleine stukjes betere wereld,want dat is mogelijk.
2) Aangezien 99% van alle internet-gerelateerde bedrijven faalden, is het concept "internet" dus ook maar een faal? Kom, zo werkt de wereld. Ontwikkeling door evolutie, de beste producten blijven vanzelf over. Je hoeft ook echt geen einstein te zijn om een beetje het kaf van het shitcoin te scheiden. Je kunt na een volle dag je inlezen prima een stuk of 10-20 projecten er uit liften die echt wel goed in elkaar steken. Wat boeien die andere 1000 projecten dan? Moeten we ons ook druk maken om elke gefaalde kickstarter? Elk gefaald prototype van een product wat we nu gebruiken? Nee, dat hoeven we niet.
[ Voor 5% gewijzigd door majic op 13-07-2021 00:13 ]
nog maar een keer maar dan met capslock voor de duidelijkeidmajic schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 00:10:
[...]
1) Governance via token staking is nou precies de zeggenschap die je ook via aandelen krijgt. Niet alleen dat maar je krijgt winstuitkeringen (bijv. een percentage van de gas fees die op het netwerk plaatsvinden). Dat heeft toch aardig wat weg van een aandeel. Even los van de technische vergelijking - de waarde van tokens en coins gaat omhoog als de waarde van het netwerk of het bedrijf er achter ook stijgen. Bijvoorbeeld door investeringen of een verhoogde populariteit. Wederom, dat zijn kenmerken van de aandelenmarkt.
Crypto is in dat opzicht DOORGAANS lucht.
( ik weet wel dat er uitzonderingen zijn, ik woon hier al langer
Waarom moet je nu ingelezen zijn om straks gebruik te maken van een succes project? maakt toch helemaal geen kont uit of je wel of geen muntjes hebt gekocht ooit. het maakt wel uit of je wel of geen lambo gaat kunnen kopen.2) Aangezien 99% van alle internet bedrijven faalden, is het concept "internet" dus ook maar een faal? Kom, zo werkt de wereld. Ontwikkeling door evolutie, de beste producten blijven vanzelf over. Je hoeft ook echt geen einstein te zijn om een beetje het kaf van het shitcoin te scheiden. Je kunt na een volle dag je inlezen prima een stuk of 10-20 projecten er uit liften die echt wel goed in elkaar steken. Wat boeien die andere 1000 projecten dan? Moeten we ons ook druk maken om elke gefaalde kickstarter? Elk gefaald prototype van een product wat we nu gebruiken? Nee, dat hoeven we niet.
Wat ik echt niet begrijp, als jij als insider al 99% onzin vindt hoe kan je het dan raar vinden dat een niet insider het 100% onzin vindt, ik zeg nergens dat het volgens mij 100% onzin is. snap je "tirade" over inlezen ook niet helemaal je kan van een ander toch niet verwachten dat hij zich gaat inlezen in iets waar hij niet in geloofd of enige intresse in heeft.
Ik was er best vroeg bij en vond het als "insider" allemaal al behoorlijk onzinnig, maar het was wel leuk om aan biergeld te komen (pc's op de uni laten minen, "miner" onder de trap op gemeenschapelijke stroom *nog sorry daarvoor TU-Delft*
Inmiddels heb ik meer inzicht en Blockchain heeft de mogelijkheid de wereld te verbeteren maar ook om hem een stuk kutter te maken. crypto wordt hier nog wel eens vergeleken met de industriele revolutie. op dat vlak zijn ze idd prima te vergelijken. Dus ik hoop op een stukje betere wereld, maar ik ga het echt niet mooier maken dan het is, ik ben hier voor de lambo's en die techniek om de wereld te verbeteren komt er wel of niet,maar daarvoor hoef je nu niet in de muntjes te handelen of erin te "geloven"
God morks in wysterious ways.
Euro bank withdrawals (SEPA) have been temporarily suspended
Fellow Binancian,
Please note that Euro bank withdrawals (SEPA) have been temporarily suspended. We are working to resume this service as soon as possible. In the meantime, you are still able to withdraw Euro via credit or debit card and spend your cryptocurrencies through your Binance Card.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Zero.
Ik wil eigenlijk alles eraf halen maar dat is nu niet meer mogelijk via de bank en ik heb ook geen andere exchanges/accounts.
Ook lekker dat ze een notice geven.
Ik zit net bij kraken te kijken...Pelox schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 06:53:
Binance moet aan de bak en snel. Volgens mij rennen de klanten met bosjes weg op dit moment.
Hoe werkt dat eigelijk kun je gewoon je btc overmaken van binance naar kraken?
Of moet je dan door allerhande hoepels springen?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Kreeg 'm ook binnen vannacht. Misschien toch maar iets meer spreiden.CyberMania schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 05:52:
Ik zei het eerder al, maar vandaag op de mail van Binance:
[...]
Binance heeft wereldwijd klanten en alleen de Europese klanten merken op dit moment iets van dit hele SEPA verhaal.Pelox schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 06:53:
Binance moet aan de bak en snel. Volgens mij rennen de klanten met bosjes weg op dit moment.
Dus dat weglopen van klanten zal relatief wel meevallen.
Ik ben het er wel mee eens dat Binance wel aan zijn. imagoprobleem mag doen.
Van Coinbase naar Binance was behalve een 72 uur waiting period geen probleem en niks extra moeten doenRonald.42 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 06:56:
[...]
Ik zit net bij kraken te kijken...
Hoe werkt dat eigelijk kun je gewoon je btc overmaken van binance naar kraken?
Of moet je dan door allerhande hoepels springen?
Op Binance moet ik het nog testen maar ik geloof dat je een BTC adres als trusted toe moet voegen en daarvoor je Google authenticator of SMS bevestiging bij moet invoeren.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
EDIT: Ik word op mijn wenken bediend. Hij is er direct doorheen gezakt
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2021 07:17 ]
Verwijderd
50% waar!Ray_ schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 07:18:
Die @Verwijderd is gewoon een dikke whale!
ArtPhil-Flower schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:47:
Weet iemand waarom het volume by btc zo laag is? Vroeger was het een bliebjes festijn op aggr trade maar nu is het bijna niks...
Trading volumes at the largest exchanges, including Coinbase, Kraken, Binance and Bitstamp, fell more than 40% in June, according to data from crypto market data provider CryptoCompare, which cited lower prices and lower volatility as the reason for the drop.
Ik verwacht dat de Europese markt zeker 30% van het totaal is, ik denk meer.. zijn vast cijfers over te vinden ergens.Tartarus schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 07:01:
[...]
Binance heeft wereldwijd klanten en alleen de Europese klanten merken op dit moment iets van dit hele SEPA verhaal.
Dus dat weglopen van klanten zal relatief wel meevallen.
Ik ben het er wel mee eens dat Binance wel aan zijn. imagoprobleem mag doen.
Shitmuntjes..
Zero.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Alles en iedereen valt de cryptomarkt aan met de banken voorop.lucatoni schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 07:34:
Weten we ook de reden dat Binance SEPA heeft stopgezet? Gezeik met een Europese regulator?
Zero.
Verwijderd
Brexit/betalingsprovider problemen vermoed ik.lucatoni schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 07:34:
Weten we ook de reden dat Binance SEPA heeft stopgezet? Gezeik met een Europese regulator?
Al MAANDEN geleden kreeg iedereen een e-mail dat ze overgingen op een nieuw bankrekeningnummer in Litouwen ipv UK, maar ze zijn nooit daadwerkelijk overgestapt. Dat was al een communicatieve FAAL van giga omvang, want het mailtje zei geen geld meer naar het oude bankrekeningnr over te maken en als je een SEPA deposit wilde doen, kreeg je het oude bankreknr.
Support contacten - We zijn nog niet over gebruik de oude maar. En daarna radiostilte, tot nu.
Tja. Wie zn billen brand.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
nee gok dat ze hun zaakjes gewoon niet op orde hebben. Vond het ook wel allemaal erg snel gaan tov andere exchanges door de jaren heen. En als er dan iets niet klopt dan pakken die ouwe stenen banken je natuurlijk gewoon.Pelox schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 07:35:
[...]
Alles en iedereen valt de cryptomarkt aan met de banken voorop.
Ja en nee, ze worden wel overvallen door de Britse toezichthouder die zonder goede onderbouwing hun natuurlijk als enorm risico neerzet waardoor zij hun mogelijkheden door die stenen banken gelijk verliezen. Dat hadden ze zoals hierboven al ergens gemeld al kunnen voorkomen door hun overstap naar Litouwen al te hebben geregeld. Dus dat hadden ze inderdaad al kunnen regelen, maar denk dat de snelheid waarmee de banken dit opeens gelijk afsluiten hun wel is overvallen (zeker gezien hoe snel banken normaal werken...anti elppa schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 07:37:
[...]
nee gok dat ze hun zaakjes gewoon niet op orde hebben. Vond het ook wel allemaal erg snel gaan tov andere exchanges door de jaren heen. En als er dan iets niet klopt dan pakken die ouwe stenen banken je natuurlijk gewoon.
achja dit heeft maar kort impact.malarkan schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 07:40:
[...]
Ja en nee, ze worden wel overvallen door de Britse toezichthouder die zonder goede onderbouwing hun natuurlijk als enorm risico neerzet waardoor zij hun mogelijkheden door die stenen banken gelijk verliezen. Dat hadden ze zoals hierboven al ergens gemeld al kunnen voorkomen door hun overstap naar Litouwen al te hebben geregeld. Dus dat hadden ze inderdaad al kunnen regelen, maar denk dat de snelheid waarmee de banken dit opeens gelijk afsluiten hun wel is overvallen (zeker gezien hoe snel banken normaal werken...)
Voor mij persoonlijk 0 iig. Ik kocht sowieso al nooit wat via binance. Ik koop btc via kraken of bitonic. Zeker die laatste is wel wat duurder maar gebruik ze al sinds 2013 en ze doen goede dingen voor crypto in NL. Ik sponsor ze dus graag. En sowieso veel liever dan een CZ.....Iedereen kon op zijn klompen aan voelen dat binance iets onhoudbaars is/ gaat worden. Houd het nog ff in de gaten. Heb er nog wat ADA, LTC en ETH staan. Wellicht haal ik die daar ook nog weg binnen niet al te lange tijd.
Zero.
Nee hoor. Het is nu even irritant maar het wordt ongetwijfeld zsm opgelost, zoals @Ngangatar en @Glenn Hoddle gister al zeiden: dat duurt alleen even, is niet zo dat je dit vandaag nog opgelost krijgt.roflexx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 07:53:
Ben ik dan de enige hier die gewoon alles bij binance laat staan?
Noperoflexx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 07:53:
Shout-out voor Bitonic, daar haal ik ook mijn hodl BTC (en indirect ETH), precies wat @anti elppa zegt
[ Voor 24% gewijzigd door Wiley99 op 13-07-2021 07:59 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ach is ook geen enkel probleem. Wil je graag handelen op binance koop je toch gewoon USDT op de andere exchange en verstuur die naar Binance.roflexx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 07:53:
Zie dat BTC vannacht ook nog even over de 33K is wezen koekeloeren, heeft ook niks uitgehaald.
Mensen die het geld er alvast uittrekken voor 17 juli?
[ Voor 49% gewijzigd door JDx op 13-07-2021 08:18 ]
Naast de constante stroom aan slecht nieuws over Binance, vind ik de withdrawal fees voor tokens ook echt belachelijk hoog. Had daarnaast ook niet echt een reden om bij Binance te blijven; maakte geen gebruik van launchpad en hun staking opties.
WaaromJDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 08:17:
Ik denk waarom zie ik nergens staan ETH onder de 2K, maar dat is al een uur geleden.
Zie dat BTC vannacht ook nog even over de 33K is wezen koekeloeren, heeft ook niks uitgehaald.
Nee hoor, mijn trade, BNB stake en zo`n 20% van mijn hodl pot blijft daar vooralsnog gewoon staan.roflexx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 07:53:
Maak veel gebruik van de CC en heb inmiddels een aardig VIP lvl opgebouwd dus mij krijgen ze niet zo makkelijk weg
Het was geen vraag of mensen dat hier gaan doen, maar of dat de daling kan veroorzaken, dat mensen het niet vertrouwen de komende dagen met al die aankondigingen dat ze safe in de USDC ofzo gaan.
Heb goedkoper ingekocht recent, dus geen reden om nu opeens te gaan verkopen. Als mijn gemiddelde inkoop hoger zou staan zou ik trouwens ook niet verkopen. Ben niet bang voor een nieuwe crash naar de 28k, koop dan wel weer wat extra zelfs.JDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 08:17:
Ik denk waarom zie ik nergens staan ETH onder de 2K, maar dat is al een uur geleden.
Al genoeg gespaard voor je mega BTC short?
Ben vooral benieuwd of dit voor Eth een bounce is en krachtig herstelt.
Blockchain tech verkoopt?majic schreef op maandag 12 juli 2021 @ 23:30:
...en als Ripple zometeen blockchain tech verkoopt voor een paar miljard
Voor zover ik weet willen ze alleen gebruik van de XRP Ledger, en die is opensource.
(Dit staat overigens (nog) los van het “berichtsysteem” RippleNet
Zo probeert de SEC het nog steeds te benoemen, ik ben er van overtuigd dat er een settlement gaat komen en dat XRP niet de status “security” krijgt, maar dat terzijde.In essentie is een token bijna een soort aandeel geworden.
Zero.
Als ik lekker lijntjes ga trekken komen we zo rond de 1980 uit. Ongeveer waar ik vandaan kom.knakworst schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 08:42:
[...]
Ben vooral benieuwd of dit voor Eth een bounce is en krachtig herstelt.
[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 13-07-2021 08:52 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
nee hoor blijft lekker staan, gebruik het ook als bankpas, had nog net voordat SEPA ging stoppen nog fiat kunnen sturen om deze maand te kunnen tanken/boodschappen doen (voor de cashback)roflexx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 07:53:
voornu dca ik op Kraken en deel op Bitvavo.
kans is aanwezig volgende maand dat ik via Bitvavo naar Binance moet sturen, want als ik grote uitgaven ga doen zoals auto tanken en boodschappen doen moet dit wel via mijn Binance card 🙃
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/nJn0P8ljZUEkk6UjZBZ3MgYk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MGFYAtzJnM7pyM5AltGxiHiF.jpg?f=fotoalbum_large)