[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.850 views

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Weet iemand waarom het volume by btc zo laag is? Vroeger was het een bliebjes festijn op aggr trade maar nu is het bijna niks...

God morks in wysterious ways.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
roflexx schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:42:
[...]

Snap niet wat er zo belangrijk aan die weekly close is. Morgen kan btc evengoed weer op 32k staan.
Als genoeg mensen er een punt van maken, wordt het vanzelf belangrijk.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:49

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eCjxotG4eIOoVW4jVY5_qWDVwcI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/alERxF1i47DY4SA1qg0TzBZU.jpg?f=user_large

Gezien de gelegenheid mag deze wel toch Taro?

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-12 18:55
Kol Nedra schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:58:
vanavond weekly close, op dit moment ziet het er zeer goed uit
Hoezo goed eigenlijk ? Vorige week hadden we groen en daar ziet het er deze week niet naar uit, ondanks dat het geen dikke rode candle is..

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
ArtPhil-Flower schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:47:
Weet iemand waarom het volume by btc zo laag is? Vroeger was het een bliebjes festijn op aggr trade maar nu is het bijna niks...
Ek finale

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:17
ah dat verklaard dat het zo rustig is........finale he?? mooi dan zijn we weer 2 jaar verlost van soccer :z

nothing stops this train

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Twee Dee schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:11:
Die Crypto.com doet wel veel aan sponsorship zeg... F1, UFC, dat zijn niet de kleinste sponsorbedragen... Oh en ook NHL maar daar kijk ik niet naar...
Benieuwd waar ze het allemaal van betalen, hopelijk niet van het eigendom van anderen...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-12 19:55
Na chinees nieuwjaar, wallstreet bonussen en alle andere mooie hopium momentjes. Zouden we nu op het " bookie geld dat vrijkomt na de ek finale" effect mogen hopen ? :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Kol Nedra schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:00:
[...]

ah dat verklaard dat het zo rustig is........finale he?? mooi dan zijn we weer 2 jaar verlost van soccer :z
1.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Verwijderd

69 - 0 Engeland soon.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Lees dit ook net, na NL geen match gezien, heel de wereld kijkt, denk zal ook eens kijken, is er al gescoord.

Soort crypto, als ik naar de WC ga scoren ze, als ik kijk gebeurt er niets.

• twain4me
  • Nu online

twain4me

JDx schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:05:
[...]

Lees dit ook net, na NL geen match gezien, heel de wereld kijkt, denk zal ook eens kijken, is er al gescoord.

Soort crypto, als ik naar de WC ga scoren ze, als ik kijk gebeurt er niets.
Doe ons allemaal een lol en kijk nooit meer.

• Kol Nedra
2 jaar toch?? dan wk? -O-

nothing stops this train

• JDx

JDx

Ben ik ^

Qatar is volgens mij December 2022 (dit jaar is eigenlijk van vorig jaar).

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Klopt. Dit is EK2020. Ging niet door vanwege corona. WK is in 2022.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Modbreak:EK Finale berichten -> EK2021 - finales

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• JDx

JDx

Ben ik ^

** Offtopic **

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 11-07-2021 21:12 ]

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/5g5d2u.jpg

• JDx

JDx

Ben ik ^

twain4me schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:06:
[...]

Doe ons allemaal een lol en kijk nooit meer.
Was druk druk, nu klaar en de fietsen ombouwen met winst afgesloten.

Keek vanavond weer naar de graphs, zal ze afsluiten voor je! :9

*done

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Joeeeee! Hoe kopen jullie tegenwoordig crypto op Binance? Ik deed dit voorheen via ideal maar dat kan al een poosje niet.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
StevenzeN schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:26:
Joeeeee! Hoe kopen jullie tegenwoordig crypto op Binance? Ik deed dit voorheen via ideal maar dat kan al een poosje niet.
Niet meer.. ;w

Zero.

• Kol Nedra
gewoon SEPA, deed ik voorheen ook al eigenlijk, die extra ideal fee was a no-no :+

edit: ofw8 dat kan nu ook niet toch?

hmmm tja, idd kan nu ook niet, hopelijk kan dat wel binnenkort weer want heb alleen een Binance VISA card :+

anders wordt het Bitvavo --> ideal --> TRX --> Binance

[ Voor 25% gewijzigd door Kol Nedra op 11-07-2021 21:30 ]

nothing stops this train

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ik denk dat ik de volgende keer het weer via SATOS ga doen. Maar kan ook via Kraken, Bitvavo, Crypto.com etc

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:39
Even teruglezen, Sepa is ook niet meer beschikbaar voorlopig. Creditcard kan wel, is ook gratis nu maar dan willen ze weer al je gegevens hebben. Ik vul mijn card nu met de Jaapio XLM route vanaf Bitvavo (ja die willen ook weer al je data, dus het is alleen makkelijker als je al een account hebt). Zoek maar op die termen in dit topic dan vind je het zo

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
Creditcard

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ok mn eerste long op eth geopend. Flufje op x10. Get ready to get rekt.

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:10
Taro schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:01:
[...]

Benieuwd waar ze het allemaal van betalen, hopelijk niet van het eigendom van anderen...
Heb je ook een onderbouwing voor je zorgen en de ogenschijnlijk suggestieve punten achter je zin? Zo neigt het wat naar fud namelijk.

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Antifon schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:06:
[...]

Heb je ook een onderbouwing voor je zorgen en de ogenschijnlijk suggestieve punten achter je zin? Zo neigt het wat naar fud namelijk.
zou niet de eerste keer zijn dat dit gebeurd en dat daardoor uiteindelijk het kaartenhuis omvalt met duizenden gedupeerde tot gevolg het is ook best verleidelijk om coins niet 1 op 1 in voorraad te hebben maar bv 1 op 2 kan opzich prima banken werken ook zo ;)

[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 11-07-2021 22:12 ]

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:33
Lol ik dus ook niet meer, beter voor mijn spaarrekening ook. Maar dit kost binance dikke knaken, benieuwd of dit de weg voor Nash gaat openen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Antifon schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:06:
[...]

Ik denk niet dat fud het juiste woord is, het gaat mij er meer om dat iedereen kritisch blijft. Ik heb voorheen ook al weleens zorgen geuit over bijv. de rentes en staking bij bijv. Binance, Nexo en anderen. Ik vraag mij af waar de funding vandaan komt voor deze grote hoeveelheden "gratis geld", cashback bij creditcards, etc.

Sponsordeals begrijp ik helemaal, maar die zijn wel aan de prijs en moeten dus bekostigd worden uit opbrengsten. Los van trading fees en af en toe een shitcoin launch zie ik niemand bijv. rente betalen voor iets.

Mooi voorbeeld: Ik heb 1 ETH. Jij start een nieuwe coin vanuit het niets en verkoopt mij 1000 coins voor 1 ETH. Nu hebben wij samen een waarde van 2 ETH gecreëerd, maar er is niet voor de waarde van 1 ETH extra fiat waarde op de exchange bijgekomen. Ik verkoop 1000 coins richting EURO en stort die terug naar de bankrekening. Jij verkoopt 1 ETH richting EURO en stort die terug op je rekening. Of Crypto.com of Binance besteed die USD's van een ICO aan een sponsorship. Dit moet volgens mij ooit ergens een keer gaan knellen.

Afijn, ik bedoel niet dat specifiek Crypto.com met verkeerde zaken bezig is, maar ik vind het in het geheel wel een aandachtspunt. In de financiële wereld werkt dit natuurlijk ook zo met leningen, daardoor wordt ook nieuw geld gecreëerd, maar dat gaat ook ooit ergens knellen.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-12 18:03

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:31:
[...]
Mooi voorbeeld: Ik heb 1 ETH. Jij start een nieuwe coin vanuit het niets en verkoopt mij 1000 coins voor 1 ETH. Nu hebben wij samen een waarde van 2 ETH gecreëerd, maar er is niet voor de waarde van 1 ETH extra fiat waarde op de exchange bijgekomen. Ik verkoop 1000 coins richting EURO en stort die terug naar de bankrekening. Jij verkoopt 1 ETH richting EURO en stort die terug op je rekening. Of Crypto.com of Binance besteed die USD's van een ICO aan een sponsorship. Dit moet volgens mij ooit ergens een keer gaan knellen.
Dit is een hele goede, korte en duidelijke beschrijving van hoe een bubbel kan ontstaan (vooral) tijdens een bullrun, zoals onlangs toen er zo gigantisch veel coins bij kwamen die je kan/kon verhandelen op PancakeSwap. Het is ook meteen een goed voorbeeld van dat zoiets niet goed kan blijven gaan op de lange termijn.

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
[...]

Ik denk niet dat fud het juiste woord is, het gaat mij er meer om dat iedereen kritisch blijft. Ik heb voorheen ook al weleens zorgen geuit over bijv. de rentes en staking bij bijv. Binance, Nexo en anderen. Ik vraag mij af waar de funding vandaan komt voor deze grote hoeveelheden "gratis geld", cashback bij creditcards, etc.

Sponsordeals begrijp ik helemaal, maar die zijn wel aan de prijs en moeten dus bekostigd worden uit opbrengsten. Los van trading fees en af en toe een shitcoin launch zie ik niemand bijv. rente betalen voor iets.

Afijn, ik bedoel niet dat specifiek Crypto.com met verkeerde zaken bezig is, maar ik vind het in het geheel wel een aandachtspunt. In de financiële wereld werkt dit natuurlijk ook zo met leningen, daardoor wordt ook nieuw geld gecreëerd, maar dat gaat ook ooit ergens knellen.
Ik snap het probleem nog niet helemaal.
Jij verkoopt die 1000 shitcoins wel aan iemand die Euro's heeft gestort.
Idem vwb de verkoop van die ene ETH.
Dan komt Binance toch nog steeds geen Euro's tekort?

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:30
[...]

Ja naar die 1000 stuks van die nieuwe coin ontstaan niet op binance. En als anderen die nieuwe coin willen hebben kopen ze die met fiat of via andere crypto. Snap het probleem niet. Het blijft gewoon ruil handel.
Wat wel idd een probleem is, is als ze sponsering doen met muntjes van klanten.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:30
Blender_01 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:39:
[...]

Ik snap het probleem nog niet helemaal.
Jij verkoopt die 1000 shitcoins wel aan iemand die Euro's heeft gestort.
Idem vwb de verkoop van die ene ETH.
Dan komt Binance toch nog steeds geen Euro's tekort?
Idd. Zo zie ik het dus ook

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-12 22:36
Taro schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:01:
[...]

Waar denk je dat die staking rewards vandaan komen? :z

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Blender_01 Klopt, Binance komt niets tekort. Maar dit resulteert uiteindelijk in het leeglopen van de bubble zoals @YES terecht aangeeft.

Die 2x1000 Euro, waarvan 1000 Euro is gecreëerd, kan niet meer in een andere coin worden gestoken. Met als gevolg legere orderboeken en lagere prijzen voor andere coins. Daardoor daalt de prijs en uiteindelijk zal bijv. een bagholder het geld hebben betaald dat anderen hebben onttrokken. Is erg logisch en zo werkt het geheel, maar iedere keer als er extra waarde wordt gecreëerd zal indirect ergens anders minder geld in worden gestoken. De exchange profiteert, de bagholders of latere verkopers bekostigen dit met hun verlies.

Het leeglopen van de bubbel lost dit probleem uiteindelijk op, maar het gratis geld dat aan de ene kant is onttrokken uit de markt, zorgt dus voor een lage liquiditeit en lagere prijzen bij andere coins.

Dan blijven natuurlijk wel de rente/staking opbrengsten over, maar die kunnen worden bekostigd dmv ICO's. Uiteindelijk ontstaat er altijd weer een nieuwe bubble die moet leeglopen om het geheel gaande te houden.

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
[...]

Mooi voorbeeld: Ik heb 1 ETH. Jij start een nieuwe coin vanuit het niets en verkoopt mij 1000 coins voor 1 ETH. Nu hebben wij samen een waarde van 2 ETH gecreëerd, maar er is niet voor de waarde van 1 ETH extra fiat waarde op de exchange bijgekomen. Ik verkoop 1000 coins richting EURO en stort die terug naar de bankrekening. Jij verkoopt 1 ETH richting EURO en stort die terug op je rekening.
Er is toch niks gecreëerd op de exchange. Die hebben gewoon 1 ETH en 1000 shitcoins in hun wallet staan. Als die beide verkocht worden voor 1000 euro, wordt dat verkocht aan mensen die eerst 1000 euro naar de exchange hebben overgemaakt.

Bovenstaande even los van de sponsorships en dergelijke, maar ik verwacht dat daar genoeg fee’s tegenover zullen staan. Binance heeft bijvoorbeeld een handelsvolume op btc/usdt van 30 miljard in de laatste 24 uur. Daar wordt worst case 0.015% aan fee (maker + taker, vip 10, BNB 25% off) op gepakt, toch goed voor 4,5 miljoen.

Edit: best case 0.2%, goed voor 60 miljoen, maar zal wat meer richting worst case liggen omdat de grote volumes natuurlijk laagste fee’s hebben

[ Voor 6% gewijzigd door _superboer_ op 11-07-2021 22:54 ]

• Antifon
[...]

Zoals anderen al aangeven zijn kun je niet de 1000 muntjes zomaar cashen, die zul je eerst aan iemand moeten verkopen. De exchange koopt ze niet zelf. Daarnaast wordt er wel degelijk rente betaald, namelijk door mensen die credit nemen bij bijvoorbeeld Crypto.com. Onder andere met die inkomsten wordt ook weer rente uitgekeerd aan mensen die staken.

Ik ben het met je eens dat je voorzichtig moet zijn overigens, met iedere partij. Een beetje gezond wantrouwen is namelijk altijd op zijn plaats als het om geld gaat.

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Mwah ik denk dat @Verwijderd ze wel genoeg spekt met z'n shorts en longs.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@_superboer_ Het eerste voorbeeld van Binance: BNB, die zijn "gespawned" vanuit het niets. En veel van de BSC/PCS coins zijn ook vanuit het niets gestart.

De tradingfees brengen inderdaad veel op, maar de kosten van Binance zijn ook enorm. CZ gaf laatst volgens mij aan dat er traffic van omgerekend 50 HD films per seconde of per minuut aan data werd verstookt. Tel daar alle ontwikkelaars, support, etc. bij op, dat is een enorme operatie. Ze verdienen voldoende, maar 1-8% korting op creditcard aankopen, alle staking rewards, hosting kosten, security audits, etc. tikken ook behoorlijk aan.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Bitvavo, ideal, transfer naar Binance.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• _superboer_
  • Niet online
Taro schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:49:
@Blender_01
Het leeglopen van de bubbel lost dit probleem uiteindelijk op, maar het gratis geld dat aan de ene kant is onttrokken uit de markt, zorgt dus voor een lage liquiditeit en lagere prijzen bij andere coins.
Zal het “domme geld” dat door gelukzoekers in de altcoins wordt gestopt niet juist bij de whales terecht komen die het in crypto houden?

Verwijderd

Ronald.42 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:55:
Mwah ik denk dat @Verwijderd ze wel genoeg spekt met z'n shorts en longs.
Valt tegen, zoveel zet ik nooit in :+

• _superboer_
  • Niet online
Taro schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:56:
@_superboer_
De tradingfees brengen inderdaad veel op, maar de kosten van Binance zijn ook enorm. CZ gaf laatst volgens mij aan dat er traffic van omgerekend 50 HD films per seconde of per minuut aan data werd verstookt. Tel daar alle ontwikkelaars, support, etc. bij op, dat is een enorme operatie. Ze verdienen voldoende, maar 1-8% korting op creditcard aankopen, alle staking rewards, hosting kosten, security audits, etc. tikken ook behoorlijk aan.
Daar is de business schaalbaar genoeg voor. Zie bijvoorbeeld Q1 statement van Coinbase:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sXEaHFdrIbJwmJiZxuKzjZ2PJSc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HWpzNNgpBxriyogRZGbYVa2d.png?f=fotoalbum_large

Year over year bijna 10x zoveel omzet met bijna 30x zoveel winst (before taxes).

• Antifon
Taro schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:49:
@Blender_01 Klopt, Binance komt niets tekort. Maar dit resulteert uiteindelijk in het leeglopen van de bubble zoals @YES terecht aangeeft.

Die 2x1000 Euro, waarvan 1000 Euro is gecreëerd, kan niet meer in een andere coin worden gestoken. Met als gevolg legere orderboeken en lagere prijzen voor andere coins. Daardoor daalt de prijs en uiteindelijk zal bijv. een bagholder het geld hebben betaald dat anderen hebben onttrokken. Is erg logisch en zo werkt het geheel, maar iedere keer als er extra waarde wordt gecreëerd zal indirect ergens anders minder geld in worden gestoken. De exchange profiteert, de bagholders of latere verkopers bekostigen dit met hun verlies.

Dan blijven natuurlijk wel de rente/staking opbrengsten over, maar die kunnen worden bekostigd dmv ICO's. Uiteindelijk ontstaat er altijd weer een nieuwe bubble die moet leeglopen om het geheel gaande te houden.
Er worden geen 1000 euro's gecreëerd, enkel 1000 muntjes. Die zijn waard wat de gek ervoor geeft. Geeft iemand er dan 1000 euro voor, dan is dat fiat dat gestort is. Dat is geen geld creëeren of gratis geld, maar gewoon vraag en aanbod. Dat de bubbel van een andere munt dan leegloopt (of minder opblaast) is geen grond voor zorgen m.b.t. de liquiditeit of solvabiliteit van exchanges (waar deze discussie over begon). Dat is veeleer een "probleem" voor houders van de betrokken munten.

• Antifon
.

[ Voor 199% gewijzigd door Antifon op 11-07-2021 23:12 ]

Verwijderd

_superboer_ schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:05:
[...]

Daar is de business schaalbaar genoeg voor. Zie bijvoorbeeld Q1 statement van Coinbase:

[Afbeelding]

Year over year bijna 10x zoveel omzet met bijna 30x zoveel winst (before taxes).
Coinbase hodlt ook Bitcoin, en al flink lang ook.

Faillissement onmogelijk dus. :+

Zelfs al draaien ze jaar op jaar verlies met de exchange maken ze weer winst in de bullrun.

• Richh
Moon! 34k is back.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ben benieuwd of ie m houdt.
Weer aan het bier of nog brak van gisteren? :+

• Richh
YES schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:24:
[...]

Ben benieuwd of ie m houdt.
Why not both? :+

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:07
YES schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:24:
[...]
Hoezo of? :+

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Pelox
Pomp die bubbel maar lekker op, ruimte genoeg nog voor hij klapt.

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
I stand corrected, door jou en @Remy!!!!

Goed bezig, proost en op de 35k die we vannacht nog wel bereiken, toch? :9B

• _superboer_
  • Niet online
@Taro ik vond deze nog wel interessant uit het shareholder report van coinbase:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kuXeSxRUHsQxeNJFnsF_QdPnXig=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a4vCRDbPKGZ7loh4eQeCqs5h.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben benieuwd hoe het komt dat er zo’n laag percentage aan fiat op staat. Zal deels komen door stablecoins (waar de onderliggende fiat als het goed is wel op een andere plek staat). Waarschijnlijk zal men cash ook eerder terugsturen naar de bankrekening terwijl coinbase wel als wallet voor cryptos gebruikt wordt.

Edit: en een groot deel van de groei in absolute btc value komt natuurlijk van stijging in de koers en is dit in q2 gehalveerd.

[ Voor 7% gewijzigd door _superboer_ op 11-07-2021 23:31 ]

• Richh
YES schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:27:
[...]

I stand corrected, door jou en @Remy!!!!

Goed bezig, proost en op de 35k die we vannacht nog wel bereiken, toch? :9B
Cheers :9B

De 35k lijkt me zeker vandaag nog erg sterk, maar ik vind het prima. Ben tevreden over mn hodlings, hoef niet zoveel meer bij te kopen :P

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:07
Richh schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:30:
[...]

Cheers :9B

De 35k lijkt me zeker vandaag nog erg sterk, maar ik vind het prima. Ben tevreden over mn hodlings, hoef niet zoveel meer bij te kopen :P
Uhm weet je het zeker? :o

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Richh
Bij nader inzien neem ik vorige post volledig terug :+ muv de cheers natuurlijk

Sterker nog heb daadwerkelijk net nog wat bijgekocht _O-

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 11-07-2021 23:34 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Richh schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:32:
[...]

Bij nader inzien neem ik vorige post volledig terug :+ muv de cheers natuurlijk

Sterker nog heb daadwerkelijk net nog wat bijgekocht _O-
Haha wauw. Mijn 35k opmerking was ook nergens op gebaseerd, dom lullen laat op de avond 8)
Maar van mij mag het hoor, gaat lekker zo.

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-12 19:18
Lijkt BTC nu bezig met zijn breakout door de regenboog?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Crypto is net als voetbal, de door velen aangekondigde crash wordt nog even uitgesteld door verlenging en strafschoppen. :+

• YES

YES

Moderator General Chat
RaptorXS schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:40:
Crypto is net als voetbal, de door velen aangekondigde crash wordt nog even uitgesteld door verlenging en strafschoppen. :+
Hopelijk volgt er nog een enorme strafschop de komende dagen zo dwars door die hele regenboog heen. Met @Taro's en @Verwijderd's zegen moet dat kunnen, dus als die mannen even een appje doen naar de whales die vandaag en morgen dienst hebben, wordt dat geregeld.

Verwijderd

RaptorXS schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:40:
Bitcoin is de bal, de spelers zijn de whales en de teams de bulls vs bears.

En wij zitten in het stadion met wat fiat in een toto.

• Richh
Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:43:
[...]

Bitcoin is de bal, de spelers zijn de whales en de teams de bulls vs bears.

En wij zitten in het stadion met wat fiat in een toto.
De beste bondscoaches zitten ook bij crypto op de bank, te vertellen waar de koers heen moet ;)

• RaptorXS
Viva Talia, geen rektoni ;)
Gogo BTC O-)

[ Voor 21% gewijzigd door RaptorXS op 12-07-2021 00:01 ]

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-12 21:15
Zitten al die toto winnaars hun dikke winsten van de finaleuitslag in BTC te pompen ofzo?

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 15-12 19:40
Appie Heijn schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:11:
Zitten al die toto winnaars hun dikke winsten van de finaleuitslag in BTC te pompen ofzo?
Helaas, op 5 dingen ingezet, 0 payouts :( Maar toch nog wat crypto bijgekocht om het verlies te compenseren.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-11 17:14
Gatver. De alts hebben er geen zin in vanavond.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-12 23:18
JW04 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:13:
[...]
Helaas, op 5 dingen ingezet, 0 payouts :( Maar toch nog wat crypto bijgekocht om het verlies te compenseren.
Ach.. niet getreurd, ik was laatst 5 jaar in dienst en kreeg een heel staatslots kado van de baas!
Ik droomde al van een tropisch eiland en een lambo.. maar helaas letterlijk 0,00€ ;w

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• JDx

JDx

Ben ik ^

Heeft het toch nog nut gehad dat ik de graphs heb gesloten. Multiplayer knikkerrace gespeeld :')

Al is ETH alweer terug bij af, BTC zal ook wel niet ver komen.

[ Voor 47% gewijzigd door JDx op 12-07-2021 01:43 ]

• JDx

JDx

Ben ik ^

Khaelos schreef op maandag 12 juli 2021 @ 01:33:
[...]

Ach.. niet getreurd, ik was laatst 5 jaar in dienst en kreeg een heel staatslots kado van de baas!
Ik droomde al van een tropisch eiland en een lambo.. maar helaas letterlijk 0,00€ ;w
Sjonge doe dan een straatje ofzo, heb je in ieder geval een soort van safety liquidation net.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Heeft Taro al een long geopend?
34.5! 🚀

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Tartarus schreef op maandag 12 juli 2021 @ 01:12:
Gatver. De alts hebben er geen zin in vanavond.
Mwah, de grootste shitcoin van Binance, BNB, stijgt prima. Langzaam maar gestaag en zeker ten opzichte van ETH en BTC. Deze week maar eens een mooi moment prikken om er een fluf om te zetten naar ETH en een aantal naar BTC en daarnaast 1 BNB over te houden voor de 2% cashbacks.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Je hebt zo'n raadsel van een slak zit onderin een put van 10 meter diep en klimt elke dag 2 meter omhoog en glijdt 's nachts weer 1 meter omlaag, wanneer is hij uit de put.

Daar moet ik momenteel aan denken, terwijl ik tot een klein weekje geleden een slippende auto zag die een besneeuwde berg op probeerde te komen steeds verder wegzakte.

Lol mijn hoofd 8)7

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:38
JDx schreef op maandag 12 juli 2021 @ 08:56:
Je hebt zo'n raadsel van een slak zit onderin een put van 10 meter diep en klimt elke dag 2 meter omhoog en glijdt 's nachts weer 1 meter omlaag, wanneer is hij uit de put.

Daar moet ik momenteel aan denken, terwijl ik tot een klein weekje geleden een slippende auto zag die een besneeuwde berg op probeerde te komen steeds verder wegzakte.

Lol mijn hoofd 8)7
Dat inderdaad, vorige week paar keer in en uitgestapt omdat het toch een dalende trend was. Nu op het laagste moment in ETH gestapt met een klein bedrag, laat ETH maar langzaam stijgen :)

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-66muWr7KXc9soD6UmY480YV1xU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ansAYNtRc3xJJUjK2UBKMakA.png?f=user_large

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RfpEjAeV9CQsfxO41LppFb6pPN4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EVU4TW4VNveuJ5ygdK5dNC21.jpg?f=user_large

Zero.

• Lieftalig
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-12 10:46

Lieftalig

Beperking van de mens is tijd.

Richh schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:48:
[...]

De beste bondscoaches zitten ook bij crypto op de bank, te vertellen waar de koers heen moet ;)
Haha, klopt. Wordt al jaren gestuurd door whales en de rest hoopt gewoon mee te surfen op de golf. Wanneer het lukt is ineens iedereen expert en wanneer de whales weer verkopen hoor je hier een stuk minder van.

Werkzaam bij: Next Stairs Traprenovatie, Timmerman in Almere en Treinkaartjes

Bensimpel

Positieve meneer

Dit is echt zo saai, kom op grote groene dildo's :+

😆 - Denk ook eens om ;)

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11 21:23
Lieftalig schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:08:
[...]

Haha, klopt. Wordt al jaren gestuurd door whales en de rest hoopt gewoon mee te surfen op de golf. Wanneer het lukt is ineens iedereen expert en wanneer de whales weer verkopen hoor je hier een stuk minder van.
Ik hoor juist laatste weken alleen maar over whales die juist de koers naar beneden helpen. hoor juist weinig over whales die de koers omhoog willen drijven laatste weken ;)

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11 17:49

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Lieftalig schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:08:
[...]

Nee.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024

https://opensea.io/seaart

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11 17:49

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Nee. Of anders, vertel, hoe hebben 'de whales' BTC van 8 cent naar 64k gepumpt? Ik ben wel geïnteresseerd in dat verhaal.

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10 23:31
Forumtitel doet wel zijn naam eer aan laatste dagen..

Iemand nog grafiekjes @Taro , dildo’s @JDx, voorspellingen @Thommie.nl of gewoon babes @Verwijderd?

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11 21:23
MF Doom schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:44:

Iemand nog grafiekjes @Taro , dildo’s @JDx, voorspellingen @Thommie.nl of gewoon babes @Verwijderd?
Taro heeft zijn grafieken in het NK topic geplaatst.

• YES

YES

Moderator General Chat
MF Doom schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:44:

Grafiekje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WtzY4tW_Noi7wG6zJlTVgg4X_n4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SPxgRB30J7XamXkuVEXanKKm.png?f=fotoalbum_large

• streamnl
  • Niet online
JDx schreef op maandag 12 juli 2021 @ 08:56:
Als je bedoeld wanneer hij eruit gekropen is, dat is te berekenen...

Maar als de vraag is, hoe lang het duurt voordat de slak geestelijk hersteld is na zijn beproeving... daar durf ik geen antwoord op te geven. Ik ben geen psycholoog voor slakken.
Ik kan me echter voorstellen dat dit best wel een emotionele klap is voor een slak.

Meer dan ik dacht...

• Pelox
Musk mag zich vandaag weer eens voor de rechter verantwoorden: https://www.nu.nl/economi...me-zonnepanelenmaker.html

Zijn collega's hebben al een schikking getroffen, maar ome Elon nog niet. Die zal er nog een tweetje uitgooien ergens de komende dag om wat funds bij elkaar te sprokkelen.

Zero.

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Cheap coins!

• Pelox
Ah we zijn weer begonnen om rekt te gaan. Goed begin van de week.

[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 12-07-2021 12:05 ]

Zero.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:02

knakworst

Get more sats!

De vertrouwde middagdip :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pelox schreef op maandag 12 juli 2021 @ 12:03:
Ah we zijn weer begonnen om rekt te gaan. Goed begin van de week.
Vragen om actie is actie krijgen toch? _/-\o_

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Van groene maandagmorgen naar rode maandagmiddag.

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-12 08:30
Green Dildo in the Morning? Traders warning.
Red Dildo in the night? Traders delight.

• mjjveldt
  • Laatst online: 14:33
Precies even lekker dippen, misschien straks nog even een wickje tot de 33500 voor de CME gap, voor zover dat iets is.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

• Richh
Dat zijn ze al maanden :P

• JDx

JDx

Ben ik ^

Staat ETH voor Extremely Terrifying Heartbeat? Dat ding schiet alle kanten op.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/38OnZyh.png?1

[ Voor 27% gewijzigd door JDx op 12-07-2021 12:46 ]

• RaptorXS
Het zal ook niet... :z :?
Waarschuwing uitgegeven voor mogelijke aanvallen op Bitcoin- bezitters
Auteur: Onno, gepost 12 juli 2021 om 11:45 –
Bron: https://www.apparata.nl/n...p-bitcoin-bezitters-56961 en : https://www.bleepingcompu...anges-of-ongoing-attacks/

[ Voor 16% gewijzigd door RaptorXS op 12-07-2021 12:52 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lunchdip ja? Moet de mijne nog krijgen. Eerst maar lunch fixen. De opbrengst van eth minen deze maand valt tegen in fiat. Denk dat ik maar convert in Bitcoin. Op de lange termijn safer lijkt me dan.

• Richh

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Joosie200 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 12:54:
Lunchdip ja? Moet de mijne nog krijgen. Eerst maar lunch fixen. De opbrengst van eth minen deze maand valt tegen in fiat. Denk dat ik maar convert in Bitcoin. Op de lange termijn safer lijkt me dan.
Andersom, als iedereen wegrent, juist opscheppen dat spul.

Pagina: 1 ... 25 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!