Is die ook… Soort vankeanu_ schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:02:
De dag waarvan we dachten dat hij memorabel zou gaan worden
En zn 2e nier wordt op dit moment verwijderd voor verkoop.DoeEensGek schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:02:
[...]
Die is zijn inboedel bij elkaar aan het rapen voor de nieuwe dip zeker.
Allemaal rekts in minder dan 10 seconden.
Verwijderd
Krijg straks nog wat sats ook voor die $30
De alts gaan wel keihard door het putje zeg. Laat maar razen. Van de week maar eens wat vallende mesjes vangen.
Toch blij dat ik dit keer niet te greedy ben geweest en het gros in BUSD en USDT heb staan...
Zit het ook een keertje mee.
De maand tijdlijn ziet er prima uit.oNo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:03:
En op een gegeven moment helpt uitzoomen ook niet meer...![]()
![]()
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zero.
Meer schultenbrau voor jouVerwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:04:
Hahhahaa
Krijg straks nog wat sats ook voor die $30![]()
![]()
De alts gaan wel keihard door het putje zeg. Laat maar razen. Van de week maar eens wat vallende mesjes vangen.
Toch blij dat ik dit keer niet te greedy ben geweest en het gros in BUSD en USDT heb staan...
Zit het ook een keertje mee.
Ik neem genoegen met een paar flesjes HJ
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Ikkem.. ehhhh... *kijkt naar PF* doe mij maar een glaasje water!Joosie200 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:05:
[...]
Meer schultenbrau voor jou
Ik neem genoegen met een paar flesjes HJ
Die lachen zich slap, ze hebben daar een andere tijdszone en kopen morgen pas in...Pelox schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:05:
El Salvador is nog rekter dan het al was.
Denk het nietoNo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:06:
[...]
Die lachen zich slap, ze hebben daar een andere tijdszone en kopen morgen pas in...
Nog de volle 1 minuut...Jackson6 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:07:
SOL staat er nog prima voor hoor
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
JaHari-Bo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:07:
Heeft iedereen korsakoff in dit topic? Het gaat al bijna een maand dik omhoog... of verwacht iedereen een lineaire lijn omhoog.
Blijkbaar kan dat niet maar een lineare lijn omlaag wel?Hari-Bo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:07:
Heeft iedereen korsakoff in dit topic? Het gaat al bijna een maand dik omhoog... of verwacht iedereen een lineaire lijn omhoog.
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Nope, had al uitgecasht rond 50.5k. Dus ik zat op een dipsdag al te anticiperen.Hari-Bo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:07:
Ik wou opzoeken wat het was, maar ben vergeten wat ik moest opzoeken.Hari-Bo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:07:
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Hoop dat je je long al wel gesloten had?knakworst schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:09:
Dit gaat wel vlotjes nu.
REKT.hmr schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:10:
hahaha nu kan iedereen een keer echt REKT roepen.
Verwijderd
De kop in het zand tactiek, beste tactiek sinds 2009.
Hodl Bitcoin en fuck de banken.
Proost!
Bots en stop losses.Servor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:10:
Haha, ik wou echt dat ik het kon begrijpen... het geld boeit me nog geeneens zo (speelgeld jeweets zie topicwarning dit dat alles), maar is dit een chagrijnige whale, zijn dit de banken die El Salvador een hak willen zetten, is er een vlinder tegen een boom gevlogen ergens, wat?
Zero.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
$42.8k zelfsSt@m schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:11:
Wow.. 44k zag ik niet aankomen
Zero.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ff de kids halen van het de BSO.. van ~49 naar 42.5
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 07-09-2021 17:13 ]
hmr schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:13:
we gaan weer omhoog. haha de honderden euro's gaan hier heen en weer in mijn gokjes PF.
Shikata ga nai.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zometeen zal er wel een tweet van de president verschijnen dat hij weer 200 bij heeft gekocht
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik ben ook rekt maar dat is hooguit 1 k nu
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Kende gij dan ook geen crypto crackkar bouwen met dikke spuiten hopium? Dat is welkom op dagen zoals vandaagkeanu_ schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:06:
Op mijn werk zouden we in deze situatie nu de crashkar erbij pakken..
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
I never seen a painting that captures the beauty of gettin rekt at a moment like this
I never
Of president van El Salvador test de 100x short optie op Bybit.MicroWhale schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:14:
Ik vermoed dat dit de geschiedenis in gaat als "de rode wick van voor de koersexplosie van 2021"
MazzelpikRonald.42 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:14:
Komt gewoon een 18 miljoen rekt long voorbij![]()
Zero.
Zolang je niet hebt uitbetaald ben je niet rekt.Ronald.42 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:14:
Komt gewoon een 18 miljoen rekt long voorbij![]()
Zero.
God morks in wysterious ways.
Waarom dippen we 20%? Tech blijft hetzelfde. Dikke Tech toch?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Nee ik zit er gewoon nog in, vandaag geen koers gezien tot ik de constipatie in dit topic zagJustevo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:15:
[...]
Zolang je niet hebt uitbetaald ben je niet rekt.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
God morks in wysterious ways.
Yep. Met wat tegenzin.Prozaq schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:15:
Anyone buying the dip already?
Zero.
irony > *
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/0oci9ZfrS3186qz2OpJnGFR3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W8OcG55CYUbgUYOOb5W63aOT.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/vx2IMiNsyJ92umthI598W2QF.png?f=fotoalbum_large)