hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Op de weg.roflexx schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:53:
[...]
Waar in nl kan je met cruise control rijden?
Überhaupt kan niemand meer Duitsch. Hun kannen er niks van. Me hart!St@m schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:53:
[...]
Ik denk dat het zo-ie-sow het meest fout gespelde woord is van de Nederlandse taal.
[ Voor 7% gewijzigd door resusaapje op 07-09-2021 15:59 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gelijk opgaand met toentertijd.St@m schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:53:
[...]
Ik denk dat het zo-ie-sow het meest fout gespelde woord is van de Nederlandse taal.
[ Voor 58% gewijzigd door jorwas op 07-09-2021 15:59 ]
Nou niet opeens on-topic gaanjorwas schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:58:
next stop 49,6K?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ja, die doe ik ook steenvast verkeerd.
Goed, ontopic maar weer
Zou wel goed zijn om de 49.6ish er even uit te tikken. Of 48.9ishjorwas schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:58:
next stop 49,6K of verwachten we nog een bounce rond de 50,2K?
[ Voor 35% gewijzigd door St@m op 07-09-2021 16:04 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Cryptowinsten doe je in een lambo.Kol Nedra schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:16:
[Afbeelding]
geen Lambo, maar kwam deze op snelweg tegen......vet!!!
Goudwinsten blijkbaar in zoiets
Dus dat was een goldbug die je voorbij zag komen.
Lijkt toch eerder 45K te wordenroflexx schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:03:
Die pump van vanavond brengt ons toch naar 55k
Het is een beetje te duur geworden voor "ze" om de prijs van Bitcoin te manipuleren. Maar als ik deze posts zie dan gok ik dat weer weer naar beneden gaan dus?zenith schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:15:
Volgens mij wordt dit zo gemanipuleerd dat ze nog "redelijk" goedkoop BTC kunnen aanschaffen straks.....
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Volgens mij is dit gewoon standaard gedrag binnen het huidige channel.zenith schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:15:
Volgens mij wordt dit zo gemanipuleerd dat ze nog "redelijk" goedkoop BTC kunnen aanschaffen straks.....
Uit het vorige channel gebroken, nu een terugtest, wellicht nog een keer een terugtest, en dan hopelijk naar het volgende channel 53-55.5/56k
[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 07-09-2021 16:21 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
De pf ziet er als volgt uit :
30 % ETH
30 % BTC
20 % Solana
10 % Cosmos
10 % Cardano
Verder ga ik er elke week een vast bedrag in stoppen, en na een jaartje of 3 kijken of het wat gebracht heeft 😉..
Geen ACC hebbenroflexx schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:53:
[...]
Waar in nl kan je met cruise control rijden?
nijmege01 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:30:
Ok na een lange tijd mee lezen, toch maar een pf gevuld met leuke muntjes (denk ik en hoop ik 😁) ..
30 % ETH
30 % BTC
20 % Solana
10 % Cosmos
10 % Cardano
Verder ga ik er elke week een vast bedrag in stoppen, en na een jaartje of 3 kijken of het wat gebracht heeft 😉..
Goeie timingnijmege01 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:30:
Ok na een lange tijd mee lezen, toch maar een pf gevuld met leuke muntjes (denk ik en hoop ik 😁) ..
30 % ETH
30 % BTC
20 % Solana
10 % Cosmos
10 % Cardano
Verwijderd
ze hadden toch voor 10 miljoen 200 BTC gekocht, tegen een koers van 50K dus. staan ze al lekker in de min....spacer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:41:
Ik denk dat ze El Salvador een prijs van < 50k beloofd hebben.
Kun je mooie conspiracy theories op loslatenspacer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:41:
Ik denk dat ze El Salvador een prijs van < 50k beloofd hebben.
Hadden ze al gekocht ja? Bummerjorwas schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:43:
[...]
ze hadden toch voor 10 miljoen 200 BTC gekocht, tegen een koers van 50K dus. staan ze al lekker in de min....
" HODL THE LINE''
Mensen met paper hands verkopenVeertien14 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:46:
Is er een reden dat alles instort?
Ah, wickje, kan gebeuren
Het is dinsdag.Veertien14 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:46:
Is er een reden dat alles instort?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Van schrik weer op het Viva forum.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Herstellen in no time als de boel weer omhoog gaat.Ray_ schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:54:
En ik was zo blij met KSM en DOT.
Terug naar start dan maar.
[ Voor 7% gewijzigd door LankHoar op 07-09-2021 16:55 ]
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Maar volgens sommige hier is het aanstellen en paniekzaaien.
Wie had dit zien aankomen?, ik niet in ieder geval … HODL maar weer verder zoals gewoonlijk
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dus morgen winst pakken want donderdag en vrijdag is het doomsdag en vrijevaldag.
Ja want gaat naar 500Biohazzard21 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:57:
SOL meegepakt op 158. Wellicht kan ik er toch nog een leuk ritje op maken.
Geen idee wat je verdient (hoef ik ook niet te weten), maar zou voorzichtig zijn met dat soort uitspraken op openbare fora.JoebarRC schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:56:
Wat eendag, had beter niet kunnen gaan werken. Gewoon een maandsalaris kwijt in de pf..
Maar volgens sommige hier is het aanstellen en paniekzaaien.![]()
Wie had dit zien aankomen?, ik niet in ieder geval … HODL maar weer verder zoals gewoonlijk
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Klote munten.
Zero.
Ik had wel het nare voorgevoel dat die hele El Salvador hype ons ongelooflijk in de kont zou gaan bijten.JoebarRC schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:56:
Wat eendag, had beter niet kunnen gaan werken. Gewoon een maandsalaris kwijt in de pf..
Maar volgens sommige hier is het aanstellen en paniekzaaien.![]()
Maar goed hodl, dca momentje pakken als je kunt en vooruit kijken!
Tja je moet toch ergens je stoere praat kwijt.Biohazzard21 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:58:
[...]
Geen idee wat je verdient (hoef ik ook niet te weten), maar zou voorzichtig zijn met dat soort uitspraken op openbare fora.
Nu heb ik wel zin in dorito met dipsaus.Qunix schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:58:
Dipsdag heeft écht wel zijn naam verdiend
Dus morgen winst pakken want donderdag en vrijdag is het doomsdag en vrijevaldag.
Ben benieuwd of 49k kan dienen als support. Liever zie ik mijn rebuy aangetikt worden rond de 46k.
Lol wat een faaltrader ben ik ookBiohazzard21 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:57:
SOL meegepakt op 158. Wellicht kan ik er toch nog een leuk ritje op maken.
Ik heb erger gezien.. helaas.Jnaaazer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:01:
Wow wat een slachtveld
Zero.
In 2028...
Die is zijn inboedel bij elkaar aan het rapen voor de nieuwe dip zeker.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/53moBLZ4N2BpXuTEXXMPiMVI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xRBAOopjZlgMi4YseZvK2rtm.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zBYSNKEbEXlcS60WL3ObqjOV.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Am2XD2sT7ajg0IPcZLTs5uMX.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/E4YFcSBsaMbVawYUr2gdpXf7.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qg5KJFtn7lBIlO1iYPnnBfNn.jpg?f=user_large)