:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Xx4ZJ1nzeo0NyBI3klIEMCWG.jpg?f=user_large)
Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:10:
[...]
bitconnect had zogezegd een 'trading bot' die winst uitdeelde aan alle coinholders. Hex heeft dat niet. Klein verschilletje
[Afbeelding]
[ Voor 20% gewijzigd door YES op 28-08-2021 14:17 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Xx4ZJ1nzeo0NyBI3klIEMCWG.jpg?f=user_large)
Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:10:
[...]
bitconnect had zogezegd een 'trading bot' die winst uitdeelde aan alle coinholders. Hex heeft dat niet. Klein verschilletje
[Afbeelding]
[ Voor 20% gewijzigd door YES op 28-08-2021 14:17 ]
Op de brandstapel ermee!knakworst schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:08:
Ik kijk naar Binance en dacht wat een saaie zaterdag. Gelukkig is er dit topic. Een ware heksenjacht op hex aanhangers... En terecht, het is gewoon een coin om heel snel meer sats mee te vergaren. Daar is niets mis mee. Wacht alleen niet op de bearmarket als we 99 procent lager staan. Dit is eerder de nieuwe bitconnect dan de nieuwe bitcoin.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
nothing stops this train
Ik ben al op pensioen sinds m'n 14e. Ik ga werken voor het sociale contact.Ngangatar schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:53:
[...]
Wat moet dat lekker zijn om tussen je 5e en 15e al met pensioen te kunnen gaan.... @malarkan daar schijn jij nogal verstand van te hebben, hoe zie jij dat?
Op de sociale werkplaats tochBootjeVaren schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:16:
[...]
Ik ben al op pensioen sinds m'n 14e. Ik ga werken voor het sociale contact.
Ff doorbijten en dan heb je daar een heerlijk boek aan.Pingo76 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:11:
[...]
Vooruit dan maar, ik zal me inlezen
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Het is gewoon zoals bitcoin, ethereum, de dollar en euro die inflatie hebben. De ene al wat meer inflatie dan de ander natuurlijk.malarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:11:
[...]
ok omdat ik dit stuk echt grappig en ontzettend doorzichtig vind:
[...]
maw: zolang iedereen staket creert hex meer coins die het dan weer verdeelt onder de hodlers, plus de scamfee fine die mensen krijgen als anderen hun coins er uit halen..
dus er komt nergens influx bij, behalve de influx die ze zelf creeeren. er komt geen enkele intrinsieke waarde bij en er is geen enkele cap. dat is toch de definitie, een basisvoorbeeld van een bubble?
als jij er in gelooft prima, maar je hebt dit punt nergens weerlegd, sterker nog niet eens aangeraakt.
Interest uit niets creeren creeert nog geen waarde, compleet product of niet.
FTFYLazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:19:
[...]
Tjah als ik het volledig terechte verwijt krijg om niet te antwoorden op argumenten...
Maar dat is dus niet zo. het is een ontzettend groot verschil. Niets draait om Hex, er is geen contract die draait om Hex, in tegenstelling tot BTC en het Ether netwerk. en ook itt tot zelfs de plannen van andere alt-coins.Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:17:
[...]
Het is gewoon zoals bitcoin, ethereum, de dollar en euro die inflatie hebben. De ene al wat meer inflatie dan de ander natuurlijk.
En de intrinsieke waarde, tjah dat wordt een eindeloze discussie maar dat is ook zo voor alle andere munten/cryptomunten
Ok, na 2 dagen mee te lezen krijg ik het idee dat ik het begrijp.malarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:21:
[...]
Maar dat is dus niet zo. het is een ontzettend groot verschil. Niets draait om Hex, er is geen contract die draait om Hex, in tegenstelling tot BTC en het Ether netwerk. en ook itt tot zelfs de plannen van andere alt-coins.
Zoals je zegt: het is een af product, maar het creeert een oneindig aantal coins, waarbij de schaarste dus niet vermindert wordt waar BTC een max aantal heeft. Dus elke coin wordt minder waard uiteindelijk.
1 tegen 10 is het soms moeilijk om iedereen van een antwoord te dienen. Dat begrijp je wel
have fun!YES schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:27:
Het was weer een gezellige middag dankzij HEX mensen. In die zin heeft het dus toch een intrinsieke waarde.
Ik ga even naar buiten (ik weet het, eng, andere mensen en zonlicht en zo, maar het schijnt goed voor je te zijn), een stukje wandelen met de kleine. Daarna lekker met wat vrienden een drankje doen. Zorgen jullie ff dat BTC door het dak ramt vanavond, als ik thuis kom zie ik graag de 69k en alle babes die dat tot gevolg heeft gehad nog even terug. Alvast bedankt!
Zullen we het dan nu maar hier bij laten?Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:28:
[...]
1 tegen 10 is het soms moeilijk om iedereen van een antwoord te dienen. Dat begrijp je wel
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
De enige HEX waar ik actief mee bezig ben, bedenk ik me nuknakworst schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:08:
Ik kijk naar Binance en dacht wat een saaie zaterdag. Gelukkig is er dit topic. Een ware heksenjacht op hex aanhangers... En terecht, het is gewoon een coin om heel snel meer sats mee te vergaren. Daar is niets mis mee. Wacht alleen niet op de bearmarket als we 99 procent lager staan. Dit is eerder de nieuwe bitconnect dan de nieuwe bitcoin.
Elke munt heeft zijn eigen inflation rate. Die van BTC is laag, die van DOGE hoog, van de dollar nog hoger.malarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:21:
[...]
Maar dat is dus niet zo. het is een ontzettend groot verschil. Niets draait om Hex, er is geen contract die draait om Hex, in tegenstelling tot BTC en het Ether netwerk. en ook itt tot zelfs de plannen van andere alt-coins.
Zoals je zegt: het is een af product, maar het creeert een oneindig aantal coins, waarbij de schaarste dus niet vermindert wordt waar BTC een max aantal heeft. Dus elke coin wordt minder waard uiteindelijk.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik snap niet waarom dat mensen in mijn harnas jaagt. Bitcoin had in zijn eerste jaren meer inflatie dan nu, dat zijn gewoon feiten. En ik ben zeker geen bitcoin hater. Laat me dat duidelijk stellen.Taro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:36:
@Lazyke Door het 2e gedeelte van die laatste zin jaag je mensen tegen je in het harnas. Ik stel nogmaals voor dat we hier nu stoppen. Ok?
Dat ging niet om de inhoud, maar om je belerende manier van reageren. Dat heb je blijkbaar zelf niet door, dus hier stopt het.Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:44:
[...]
Ik snap niet waarom dat mensen in mijn harnas jaagt.
Verwijderd
Ik zou deze bestellen:Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:34:
[...]
Elke munt heeft zijn eigen inflation rate. Die van BTC is laag, die van DOGE hoog, van de dollar nog hoger.
Die van HEX is 3.69% per jaar. Dat is trouwens minder dan BTC in zijn eerste jaren, denk daar maar eens over na.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HxRZlCI2Lv9Q4NptAz9JgzQx.jpg?f=user_large)
Waar ik het meeste problemen mee heb uit dit stukje:Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:44:
[...]
Ik snap niet waarom dat mensen in mijn harnas jaagt. Bitcoin had in zijn eerste jaren meer inflatie dan nu, dat zijn gewoon feiten. En ik ben zeker geen bitcoin hater. Laat me dat duidelijk stellen.
Ik wil het hier bij laten, maar ik zou wel graag nog antwoorden op tegenargumenten als die nog komen.
Is het ontbreken van een waarom. Waarom is die inflatie 3.69% per jaar en waarom denk je dat dit houdbaar is? Je verkondigt alleen maar dat percentage en impliceert dat dat goed is. Niet waarom je denkt dat het zo is of waarom het goed blijft in de toekomst.Elke munt heeft zijn eigen inflation rate. Die van BTC is laag, die van DOGE hoog, van de dollar nog hoger.
Die van HEX is 3.69% per jaar. Dat is trouwens minder dan BTC in zijn eerste jaren, denk daar maar eens over na.
[ Voor 13% gewijzigd door YES op 28-08-2021 14:57 ]
Hier is het droog, dan ga ik wel ff lekker naar buiten voor jou.
Sterkte!Ngangatar schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:52:
[...]
Hier is het droog, dan ga ik wel ff lekker naar buiten voor jou.
Taking one for the team.
Ik weet nu zelfs niet meer of ik nog mag antwoorden (zie post Taro).YES schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:48:
[...]
Waar ik het meeste problemen mee heb uit dit stukje:
[...]
Is het ontbreken van een waarom. Waarom is die inflatie 3.69% per jaar en waarom denk je dat dit houdbaar is? Je verkondigt alleen maar dat percentage en impliceert dat dat goed is. Niet waarom je denkt dat het zo is of waarom het goed blijft in de toekomst.
En zo is het met elke reactie. Je gooit er een feitje uit maar geen inhoudelijke toelichting verder.
En op die manier gaan mensen dus tegengas geven, kan jij op jouw beurt weer een feitje erin gooien en zeggen dat het 10 tegen 1 is, we niet openstaan voor HEX of het niet snappen en zo wordt het een vicieuze cirkel.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
nothing stops this train
Wohhhh IRC, daar zat ik nog op een “soldat” channel en een quizmaster ding.Pingo76 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:31:
[...]
De enige HEX waar ik actief mee bezig ben, bedenk ik me nu. Is HEX Chat een irc client die ik gebruik om op freenode mijn domme Linux vragen te stellen
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door elektriekert op 28-08-2021 16:27 ]
Kol Nedra schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:05:
Solana heeft DOT geflipped![]()
next target: Doge
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Must… resist… fomo…Kol Nedra schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:05:
Is er enig nieuws bij Solana wat bullish is?Kol Nedra schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:05:
Dat de prijs stijgt.malarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:00:
[...]
Is er enig nieuws bij Solana wat bullish is?
[ Voor 13% gewijzigd door MrMrq op 28-08-2021 17:18 ]
Maktub
Ik vermoed voornamelijk momentum. Heb zelf bijv. 5x zoveel SOL als ADA en weet niet precies waarom, maar het voelt wel beter en ik ben blijkbaar niet de enigemalarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:00:
[...]
hehe kan niet meer bullish dan dat zijn he
Ah duidelijk, ik zat namelijk even te struinen op mogelijk nieuws, momentum is een gevaarlijke instapper... dan ga je toch green candles chasen.Taro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:06:
[...]
Ik vermoed voornamelijk momentum. Heb zelf bijv. 5x zoveel SOL als ADA en weet niet precies waarom, maar het voelt wel beter en ik ben blijkbaar niet de enige
Voordeel van bijv. SOL is dat je nog geen bagholders hebt in tegenstelling tot bijv. XRP en DOGE die qua marketcap hoger staan, maar onder hun ATH zitten en bij een evt. spike zullen dumpen. ADA heeft wel bagholders uit bijv. 2018, maar die staan in de plus en dat is toch anders dan dat je nu op verlies staat.malarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:08:
[...]
Ah duidelijk, ik zat namelijk even te struinen op mogelijk nieuws, momentum is een gevaarlijke instapper... dan ga je toch green candles chasen.
malarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:08:
[...]
Ah duidelijk, ik zat namelijk even te struinen op mogelijk nieuws, momentum is een gevaarlijke instapper... dan ga je toch green candles chasen.
Misschien dit: https://cointelegraph.com...s-what-s-behind-the-rallySolana hits record high with SOL price up over 218% in six weeks — What's behind the rally?
malarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:00:
[...]
:strip_exif()/f/image/MIN4Nyv5qg6wYRy5qAJSh10Y.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Ik zou eerder op beide paarden weddenTartarus schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:28:
Graag financieel advies:
Is het verstandig om van ADA over te stappen op SOL?
nee, ik zou all-in gaan op SafeMoon.Tartarus schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:28:
Graag financieel advies:
nothing stops this train
Geen idee of het verstandig is, maar ik ben gisteren geswitched ADA naar SOL.Tartarus schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:28:
Graag financieel advies:
14x390=5460 Wp z/zo 45° Twente
:{ ²
Groene candles chasen is in 90% van de gevallen niet verstandig. Want wat nu als je HOT omzet in SOL en SOL stijgt nog een beetje of zelfs niets meer en HOT gaat daarna de eindsprint inzetten?BansheeBoy schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:44:
Is het niet te laat voor SOL? Ik zit er aan te denken om mijn voorraad HOT in te ruilen voor SOL
nothing stops this train
Het is natuurlijk ook niet alles of niets, je kunt ook met een flufje instappen en verder opschalen als het goed gaat.StevenzeN schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:13:
Faaaaaaaaaack. Poosje geleden in willen stappen in SOL, maar niet gedaan want te laat. Nou, nu ben ik pas echt te laat.
of toch niet
Groene candles najagen bevalt mij nooit goed. Dat doe ik alleen met btc, eth en bnb via dca.StevenzeN schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:13:
Faaaaaaaaaack. Poosje geleden in willen stappen in SOL, maar niet gedaan want te laat. Nou, nu ben ik pas echt te laat.
of toch niet
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 28-08-2021 18:37 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
FOMO op SOL, hou jezelf in bedwang. What goes up....must come down. Er dient zich altijd wel weer een mooi inkoop moment aan.StevenzeN schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:13:
of toch niet
daarna weet je wel beter, maar je doet het tochKol Nedra schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:50:
FOMO, dit doe je misschien 1x, daarna weet je wel beter 🤗
Toen ik een keer hetzelfde zei “nooit op ATH kopen”. Reageerde iemand met “ik koop BTC altijd op ATH”. Dat vond ik wel een mooie.Mooody schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:35:
Ik vind het riskant (en ondoordacht) om nu in te fomo-en. Kopen rond ATH nooit doen imo. Dan loop je maar wat gains mis toch? Er komen nog wel snellere en betere chains met übertech 2.0, dus kansen blijven er komen.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
En voor je het weer zit dat portfolio weer volTaro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:17:
[...]
Het is natuurlijk ook niet alles of niets, je kunt ook met een flufje instappen en verder opschalen als het goed gaat.
je zou er Schizofreen van worden.. ik heb in een rare bui van de week een plukje HOT gekocht.. maar eigenlijk hoop en wil ik gewoon dat de koers nog een stukje naar beneden klettertMooody schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:35:
Toch lachen dat een cryptoproject aandacht krijgt wanneer de prijs stijgt, terwijl je bij alle andere aankopen juist hoopt op aanbiedingen.
[ Voor 10% gewijzigd door twain4me op 28-08-2021 18:59 ]
Hey moody ik lees al een paar jaar mee hier in dit topic maar reageer zelden. Weet dat je voorzichtig bent met het geven van "financieel advies" maar welke crypto "raad" je aan om in te stappen. Lang term hold dan of welke cryptos heb je zelf? Weet wel dat je in het verleden ren en ankr weleens noemde.Mooody schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:35:
Toch lachen dat een cryptoproject aandacht krijgt wanneer de prijs stijgt, terwijl je bij alle andere aankopen juist hoopt op aanbiedingen.
Ik zou ook eerder SOL kopen dan ADA terugkopen, maar vergeet niet dat beide projecten vissen in dezelfde vijver als Tezos, Cosmos, Ethereum, NEO, Moonbeam, Algorand etc etc…..
Ik vind het riskant (en ondoordacht) om nu in te fomo-en. Kopen rond ATH nooit doen imo. Dan loop je maar wat gains mis toch? Er komen nog wel snellere en betere chains met übertech 2.0, dus kansen blijven er komen.
Geen moody, toch antwoord.Nietdatikweet schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:00:
[...]
Hey moody ik lees al een paar jaar mee hier in dit topic maar reageer zelden. Weet dat je voorzichtig bent met het geven van "financieel advies" maar welke crypto "raad" je aan om in te stappen. Lang term hold dan of welke cryptos heb je zelf? Weet wel dat je in het verleden ren en ankr weleens noemde.
[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 28-08-2021 19:30 ]
You called for us?twain4me schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:29:
[...]
Geen moody, toch antwoord.![]()
longterm hodl is een lastige om nu in te stappen.. we zitten (bijna) overall tegen ATH's aan of iets wat er op lijkt, dus wat je eigenlijk moet vragen is waneer hij is ingestapt in zijn long term hodl.![]()
Ik zou langzaam in btc stappen en gewoon wat kleine ritjes proberen te maken, de bear is imho het moment om in te slaan voor de hodl.
instappen is nu het veiligst bij Bitcoin, misschien LINK, LTC, THETA interessant, maar geen garantie of die stijgen natuurlijk, DYOR!twain4me schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:29:
[...]
Geen moody, toch antwoord.![]()
longterm hodl is een lastige om nu in te stappen.. we zitten (bijna) overall tegen ATH's aan of iets wat er op lijkt, dus wat je eigenlijk moet vragen is waneer hij is ingestapt in zijn long term hodl.![]()
Ik zou langzaam in btc stappen en gewoon wat kleine ritjes proberen te maken, de bear is imho het moment om in te slaan voor de hodl.
nothing stops this train
Als je net begint is het erg verleidelijk om eerst small caps te pakken die snel kunnen stijgen. Maar de markt is uitermate onvoorspelbaar en om geen slechte start te maken, zou ik eerst een mooie basis in BTC proberen te krijgen. Wat die basis is, bepaalt je budget uiteraard. Voor de een is 0.01 BTC voldoende, de andere wil 0.1. En als je 1 BTC op den duur bij elkaar kunt harken, kun je die ook noemenswaardige rente laten trekken.Nietdatikweet schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:00:
[...]
Hey moody ik lees al een paar jaar mee hier in dit topic maar reageer zelden. Weet dat je voorzichtig bent met het geven van "financieel advies" maar welke crypto "raad" je aan om in te stappen. Lang term hold dan of welke cryptos heb je zelf? Weet wel dat je in het verleden ren en ankr weleens noemde.
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 28-08-2021 19:55 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Toch gaan we haar nog vaker zien.....Joosie200 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:56:
[Afbeelding]
De 48k ziet er leuker uit. Dit is meer een boze flamingo
Ja verleden week een zakje opgehaald, leek me wel een degelijk project.Darrell schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:15:
Zijn er hier mensen die Hex hebben? Zit aardig in de lift.
Ja geweldig muntje heb ik hier gehoord, meteen een zak vol gehaald.Darrell schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:15:
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Nog sure if trolling or…Darrell schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:15:
Zijn er hier mensen die Hex hebben?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik heb een zakje van dit gehaaldRonald.42 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:20:
[...]
Ja geweldig muntje heb ik hier gehoord, meteen een zak vol gehaald.
Lambo soon
:strip_exif()/f/image/hriX1IW720IpLAzE65jyD1Jz.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door -W0kk3L- op 28-08-2021 20:39 ]
Is dat de Binance Boor Crew?-W0kk3L- schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:38:
Lol, deze kom ik net tegen op de A6. Het is geen lambo, maar hij is wel cool!
[Afbeelding]
Ik lul ook zomaar wat
Dan weet ik eindelijk waar BBC voor staat.
Niet voor Brittish Broadcasting CorporationNgangatar schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:43:
[...]
Dan weet ik eindelijk waar BBC voor staat.
Nee..Pingo76 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:44:
[...]
Niet voor Brittish Broadcasting Corporation
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik kost 0,0015 BTC per uur, iedere moderatie kost aanvullend 0,00075 BTC per keer.Darrell schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:15:
Taro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:46:
[...]
Ik kost 0,0015 BTC per uur, iedere moderatie kost aanvullend 0,00075 BTC per keer.
Wilt u doorgaan?
[ ] Ja
[ ] Nee
Net te weinig BTC in bezitTaro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:46:
[...]
Ik kost 0,0015 BTC per uur, iedere moderatie kost aanvullend 0,00075 BTC per keer.
Wilt u doorgaan?
[ ] Ja
[ ] Nee
All electric. 14 kWp, Panasonic 5 kW, Marstek 5,12 KWh, Atlantic V4
Referal links zijn volgens mij niet toegestaan, dit is geen link maar ruikt wel heel erg naar illegale commercialiteit in dit normaliter zo vriendelijke topic... erg zonde dat onze gewaardeerde @Taro hier even deze scheve schaats lijkt te schaatsen ;-)Taro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:46:
[...]
Wilt u doorgaan?
[ ] Ja
[ ] Nee
[ Voor 0% gewijzigd door nagynl op 28-08-2021 21:05 . Reden: typo ]
Hij heeft de "kopen" tab geselecteerd, niet verkopen
[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 28-08-2021 21:14 ]
maakt weinig uit saldo onder kopen/verkopen tap is altijd gewoon het totaal saldo.Taro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:13:
[...]
Hij heeft de "kopen" tab geselecteerd, niet verkopen
Edit: Oh wacht, wat een slechte interface, de opties eronder duiden toch op verkopen....
Als je goed kijkt zie je dat het laatste getal eerst op de eerste plek stond, prima Photoshoppie.twain4me schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:15:
[...]
maakt weinig uit saldo onder kopen/verkopen tap is altijd gewoon het totaal saldo.
Doet me toch wel beter voelen dat ik meer BTC heb dan een ander in dit topictwain4me schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:15:
[...]
maakt weinig uit saldo onder kopen/verkopen tap is altijd gewoon het totaal saldo.
FTFYPingo76 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:17:
[...]
Doet me toch wel beter voelen dat ik meer BTC heb dan een ander in dit topicop Bitvavo
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
@TaroPingo76 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:17:
[...]
Doet me toch wel beter voelen dat ik meer BTC heb dan een ander in dit topicTerwijl ik notabene een 1/3 van mijn PFje verkocht heb boven 41K EURO om het weer in te kopen als 39K EURO gehaald wordt... Kortom
[Afbeelding]
https://gathering.tweaker...rt_messagereport/68534074twain4me schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:21:
[...]
@Taro
bentley's zijn offtopic, lelijke bentleys doen pijn aan mijn ogen EN zijn offtopic.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Wat een lelijke auto!Pingo76 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:17:
[...]
Doet me toch wel beter voelen dat ik meer BTC heb dan een ander in dit topicTerwijl ik notabene een 1/3 van mijn PFje verkocht heb boven 41K EURO om het weer in te kopen als 39K EURO gehaald wordt... Kortom
[Afbeelding]
:{ ²
En 99,9% van de crypto'sD_Jeff schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:24:
De enige USP die ik van Bent's kan bedenken is dat men het extreem overpriced in de markt zet.
Net als zo'n beetje elk ander Brits product
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq