[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 182 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.903 views

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:57

YES

Moderator General Chat
Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:50:
[...]

Maar oke ik zal het hierbij laten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ENMwA1nXxfcDB9v2adDQ7hpaf6M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Xx4ZJ1nzeo0NyBI3klIEMCWG.jpg?f=user_large
Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:10:
[...]

bitconnect had zogezegd een 'trading bot' die winst uitdeelde aan alle coinholders. Hex heeft dat niet. Klein verschilletje :)

[Afbeelding]

[ Voor 20% gewijzigd door YES op 28-08-2021 14:17 ]

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:41
knakworst schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:08:
Ik kijk naar Binance en dacht wat een saaie zaterdag. Gelukkig is er dit topic. Een ware heksenjacht op hex aanhangers... En terecht, het is gewoon een coin om heel snel meer sats mee te vergaren. Daar is niets mis mee. Wacht alleen niet op de bearmarket als we 99 procent lager staan. Dit is eerder de nieuwe bitconnect dan de nieuwe bitcoin.
Op de brandstapel ermee!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gIbPuPaNlrol9UcDlYiRy_2n2XU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/p7bf7vqbjk271Mki60PRjsZQ.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:01

vroeger gespeeld, was volgens mij een gratis game destijds.

HEX naar de maan!

nothing stops this train

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16-12 10:49
Ngangatar schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:53:
[...]

Wat moet dat lekker zijn om tussen je 5e en 15e al met pensioen te kunnen gaan.... @malarkan daar schijn jij nogal verstand van te hebben, hoe zie jij dat?
Ik ben al op pensioen sinds m'n 14e. Ik ga werken voor het sociale contact.

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
BootjeVaren schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:16:
[...]

Ik ben al op pensioen sinds m'n 14e. Ik ga werken voor het sociale contact.
Op de sociale werkplaats toch :p

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pingo76 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:11:
[...]

Vooruit dan maar, ik zal me inlezen :+

[Afbeelding]
Ff doorbijten en dan heb je daar een heerlijk boek aan.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10 08:01
malarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:11:
[...]

ok omdat ik dit stuk echt grappig en ontzettend doorzichtig vind:

[...]

maw: zolang iedereen staket creert hex meer coins die het dan weer verdeelt onder de hodlers, plus de scamfee fine die mensen krijgen als anderen hun coins er uit halen..

dus er komt nergens influx bij, behalve de influx die ze zelf creeeren. er komt geen enkele intrinsieke waarde bij en er is geen enkele cap. dat is toch de definitie, een basisvoorbeeld van een bubble?

als jij er in gelooft prima, maar je hebt dit punt nergens weerlegd, sterker nog niet eens aangeraakt.

Interest uit niets creeren creeert nog geen waarde, compleet product of niet.
Het is gewoon zoals bitcoin, ethereum, de dollar en euro die inflatie hebben. De ene al wat meer inflatie dan de ander natuurlijk.
En de intrinsieke waarde, tjah dat wordt een eindeloze discussie maar dat is ook zo voor alle andere munten/cryptomunten

• Lazyke
Tjah als ik het verwijt krijg om niet te antwoorden op argumenten...

• YES

YES

Moderator General Chat
Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:19:
[...]

Tjah als ik het volledig terechte verwijt krijg om niet te antwoorden op argumenten...
FTFY

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11 21:23
Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:17:
[...]

Het is gewoon zoals bitcoin, ethereum, de dollar en euro die inflatie hebben. De ene al wat meer inflatie dan de ander natuurlijk.
En de intrinsieke waarde, tjah dat wordt een eindeloze discussie maar dat is ook zo voor alle andere munten/cryptomunten
Maar dat is dus niet zo. het is een ontzettend groot verschil. Niets draait om Hex, er is geen contract die draait om Hex, in tegenstelling tot BTC en het Ether netwerk. en ook itt tot zelfs de plannen van andere alt-coins.

Zoals je zegt: het is een af product, maar het creeert een oneindig aantal coins, waarbij de schaarste dus niet vermindert wordt waar BTC een max aantal heeft. Dus elke coin wordt minder waard uiteindelijk.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:21:
[...]

Maar dat is dus niet zo. het is een ontzettend groot verschil. Niets draait om Hex, er is geen contract die draait om Hex, in tegenstelling tot BTC en het Ether netwerk. en ook itt tot zelfs de plannen van andere alt-coins.

Zoals je zegt: het is een af product, maar het creeert een oneindig aantal coins, waarbij de schaarste dus niet vermindert wordt waar BTC een max aantal heeft. Dus elke coin wordt minder waard uiteindelijk.
Ok, na 2 dagen mee te lezen krijg ik het idee dat ik het begrijp.

HEX is dus eigenlijk een merk dollarprinter, maar dusdanig goed dat het uitmondt in hyperinflation?

• YES

YES

Moderator General Chat
Het was weer een gezellige middag dankzij HEX mensen. In die zin heeft het dus toch een intrinsieke waarde.

Ik ga even naar buiten (ik weet het, eng, andere mensen en zonlicht en zo, maar het schijnt goed voor je te zijn), een stukje wandelen met de kleine. Daarna lekker met wat vrienden een drankje doen. Zorgen jullie ff dat BTC door het dak ramt vanavond, als ik thuis kom zie ik graag de 69k en alle babes die dat tot gevolg heeft gehad nog even terug. Alvast bedankt! :w

• Lazyke
1 tegen 10 is het soms moeilijk om iedereen van een antwoord te dienen. Dat begrijp je wel

• malarkan
YES schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:27:
Het was weer een gezellige middag dankzij HEX mensen. In die zin heeft het dus toch een intrinsieke waarde.

Ik ga even naar buiten (ik weet het, eng, andere mensen en zonlicht en zo, maar het schijnt goed voor je te zijn), een stukje wandelen met de kleine. Daarna lekker met wat vrienden een drankje doen. Zorgen jullie ff dat BTC door het dak ramt vanavond, als ik thuis kom zie ik graag de 69k en alle babes die dat tot gevolg heeft gehad nog even terug. Alvast bedankt! :w
have fun! :) :Y (y)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:28:
[...]

1 tegen 10 is het soms moeilijk om iedereen van een antwoord te dienen. Dat begrijp je wel
Zullen we het dan nu maar hier bij laten?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Pingo76
knakworst schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:08:
Ik kijk naar Binance en dacht wat een saaie zaterdag. Gelukkig is er dit topic. Een ware heksenjacht op hex aanhangers... En terecht, het is gewoon een coin om heel snel meer sats mee te vergaren. Daar is niets mis mee. Wacht alleen niet op de bearmarket als we 99 procent lager staan. Dit is eerder de nieuwe bitconnect dan de nieuwe bitcoin.
De enige HEX waar ik actief mee bezig ben, bedenk ik me nu :+. Is HEX Chat een irc client die ik gebruik om op freenode mijn domme Linux vragen te stellen :')

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4e/Hexchat_Logo.svg/langfr-220px-Hexchat_Logo.svg.png

• Lazyke
malarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:21:
[...]

Elke munt heeft zijn eigen inflation rate. Die van BTC is laag, die van DOGE hoog, van de dollar nog hoger.
Die van HEX is 3.69% per jaar. Dat is trouwens minder dan BTC in zijn eerste jaren, denk daar maar eens over na.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Lazyke Door het 2e gedeelte van die laatste zin jaag je mensen tegen je in het harnas. Ik stel nogmaals voor dat we hier nu stoppen. Ok?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:02

Darrell

Fiat moonboy

Bitcoin mooie wick naar 49.2

Celer naar de maan

Hodl.

• Lazyke
Taro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:36:
@Lazyke Door het 2e gedeelte van die laatste zin jaag je mensen tegen je in het harnas. Ik stel nogmaals voor dat we hier nu stoppen. Ok?
Ik snap niet waarom dat mensen in mijn harnas jaagt. Bitcoin had in zijn eerste jaren meer inflatie dan nu, dat zijn gewoon feiten. En ik ben zeker geen bitcoin hater. Laat me dat duidelijk stellen.
Ik wil het hier bij laten, maar ik zou wel graag nog antwoorden op tegenargumenten als die nog komen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:44:
[...]

Ik snap niet waarom dat mensen in mijn harnas jaagt.
Dat ging niet om de inhoud, maar om je belerende manier van reageren. Dat heb je blijkbaar zelf niet door, dus hier stopt het.

Verwijderd

Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:34:
[...]

Elke munt heeft zijn eigen inflation rate. Die van BTC is laag, die van DOGE hoog, van de dollar nog hoger.
Die van HEX is 3.69% per jaar. Dat is trouwens minder dan BTC in zijn eerste jaren, denk daar maar eens over na.
Ik zou deze bestellen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6lraVbXKq4Qu07nA8mtScBGuRCY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HxRZlCI2Lv9Q4NptAz9JgzQx.jpg?f=user_large

Mooi voor op het werk. (Voorlopig, tot HEX de markt domineert en je met pensioen kunt.)

Heb zelf deze op het werk;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WR-UB5BypTkCRsN-AYfVeqmNzdw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yDVIGvjf4kt60tZBx2sB3Ps4.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:44:
[...]

Ik snap niet waarom dat mensen in mijn harnas jaagt. Bitcoin had in zijn eerste jaren meer inflatie dan nu, dat zijn gewoon feiten. En ik ben zeker geen bitcoin hater. Laat me dat duidelijk stellen.
Ik wil het hier bij laten, maar ik zou wel graag nog antwoorden op tegenargumenten als die nog komen.
Waar ik het meeste problemen mee heb uit dit stukje:
Is het ontbreken van een waarom. Waarom is die inflatie 3.69% per jaar en waarom denk je dat dit houdbaar is? Je verkondigt alleen maar dat percentage en impliceert dat dat goed is. Niet waarom je denkt dat het zo is of waarom het goed blijft in de toekomst.

En zo is het met elke reactie. Je gooit er een feitje uit maar geen inhoudelijke toelichting verder.

En op die manier gaan mensen dus tegengas geven, kan jij op jouw beurt weer een feitje erin gooien en zeggen dat het 10 tegen 1 is, we niet openstaan voor HEX of het niet snappen en zo wordt het een vicieuze cirkel.

[ Voor 13% gewijzigd door YES op 28-08-2021 14:57 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Het is hier gaan regenen, geen wandeling dus :'(

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:48:
Het is hier gaan regenen, geen wandeling dus :'(
Hier is het droog, dan ga ik wel ff lekker naar buiten voor jou.

Taking one for the team. :Y

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:52:
[...]

Hier is het droog, dan ga ik wel ff lekker naar buiten voor jou.

Taking one for the team. :Y
Sterkte!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lFl_vydruFO0w3KBFla0yCrOE8Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VJqsMCuxaauADnmya0sVRceX.jpg?f=user_large

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10 23:31
Zo! Even wat HEX ingeslagen in navolging van @Verwijderd ’s advies. Maak me gek!

• Lazyke
YES schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:48:
[...]

Waar ik het meeste problemen mee heb uit dit stukje:

[...]

Is het ontbreken van een waarom. Waarom is die inflatie 3.69% per jaar en waarom denk je dat dit houdbaar is? Je verkondigt alleen maar dat percentage en impliceert dat dat goed is. Niet waarom je denkt dat het zo is of waarom het goed blijft in de toekomst.

En zo is het met elke reactie. Je gooit er een feitje uit maar geen inhoudelijke toelichting verder.

En op die manier gaan mensen dus tegengas geven, kan jij op jouw beurt weer een feitje erin gooien en zeggen dat het 10 tegen 1 is, we niet openstaan voor HEX of het niet snappen en zo wordt het een vicieuze cirkel.
Ik weet nu zelfs niet meer of ik nog mag antwoorden (zie post Taro).
Ik probeer gewoon argumenten te geven (met feiten). Dat is volgens mij een gezonde discussie.

En dat % inflatie is op zich toch niet zo belangrijk. Het is maar een getal. Zolang het maar geen overdreven gek getal is. (Boven de 100 ofzo)

Ik ga ook een wandeling maken. Mooi weer hier :)

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Axs geeft eindelijk weer een beetje gas 🥳

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Kol Nedra
Solana heeft DOT geflipped :o
next target: Doge

nothing stops this train

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:25
Pingo76 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:31:
[...]

De enige HEX waar ik actief mee bezig ben, bedenk ik me nu :+. Is HEX Chat een irc client die ik gebruik om op freenode mijn domme Linux vragen te stellen :')

[Afbeelding]
Wohhhh IRC, daar zat ik nog op een “soldat” channel en een quizmaster ding.

Edit: Soldat is een 2D shooter (inclusief jetpacks)

[ Voor 5% gewijzigd door elektriekert op 28-08-2021 16:27 ]

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:41
Kol Nedra schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:05:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5-In55xRnqN05sOfhG_urXRqMcA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fLGR3PX1tARgjbP8XJmhDkDO.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Must… resist… fomo… :+

Motor-forum.nl

• Jnaaazer
  • Laatst online: 16-12 06:31
Solana gaat ada inhalen let maar op

• malarkan
Is er enig nieuws bij Solana wat bullish is?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wordt de totale marketcap niet opgeblazen door bijv. WBTC en andere wrapped coins? Want de BTC die in WBTC worden omgezet bestaan nog wel en worden dus niet van de circulating supply afgehaald op bijv. CMC neem ik aan?

Nou is het "maar" 9.6 Miljard USD, maar toch...

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:40
malarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:00:
[...]

Dat de prijs stijgt.
Edit: die Taro verwoordt het dan weer net wat mooier hé…

[ Voor 13% gewijzigd door MrMrq op 28-08-2021 17:18 ]

Maktub

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Ik vermoed voornamelijk momentum. Heb zelf bijv. 5x zoveel SOL als ADA en weet niet precies waarom, maar het voelt wel beter en ik ben blijkbaar niet de enige :)

• malarkan
hehe kan niet meer bullish dan dat zijn he :D }:O

• malarkan
Taro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:06:
[...]

Ik vermoed voornamelijk momentum. Heb zelf bijv. 5x zoveel SOL als ADA en weet niet precies waarom, maar het voelt wel beter en ik ben blijkbaar niet de enige :)
Ah duidelijk, ik zat namelijk even te struinen op mogelijk nieuws, momentum is een gevaarlijke instapper... dan ga je toch green candles chasen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
malarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:08:
[...]

Ah duidelijk, ik zat namelijk even te struinen op mogelijk nieuws, momentum is een gevaarlijke instapper... dan ga je toch green candles chasen.
Voordeel van bijv. SOL is dat je nog geen bagholders hebt in tegenstelling tot bijv. XRP en DOGE die qua marketcap hoger staan, maar onder hun ATH zitten en bij een evt. spike zullen dumpen. ADA heeft wel bagholders uit bijv. 2018, maar die staan in de plus en dat is toch anders dan dat je nu op verlies staat.

SOL brengt op Kraken ook 6,5% op met staking, minder dan bijv. KSM, maar ik heb ze weggezet om er af te blijven, zolang Bitcoin niet definitief onder de MA200 duikt zie ik SOL de >100 USD wel halen.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
malarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:08:
[...]

Solana hits record high with SOL price up over 218% in six weeks — What's behind the rally?
Misschien dit: https://cointelegraph.com...s-what-s-behind-the-rally
;)

• Kol Nedra
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YvsTu92GlY2Uzn2ovJBTEI8Eh_o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MIN4Nyv5qg6wYRy5qAJSh10Y.jpg?f=fotoalbum_large

Solana gaat ETH flippen!

nothing stops this train

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-11 17:14
Graag financieel advies:
Is het verstandig om van ADA over te stappen op SOL?

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
Tartarus schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:28:
Graag financieel advies:
Ik zou eerder op beide paarden wedden ;)

• Kol Nedra
Graag financieel advies:
nee, ik zou all-in gaan op SafeMoon.

ik zou zeggen dyor, ik ben voor beide bullish, iets meer ADA dan Solana.
SOL heb ik ook, DOT, KSM en Algo blijf ik ook hodlen.... 🥲

nothing stops this train

• Tierd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-12 19:03
Graag financieel advies:
Geen idee of het verstandig is, maar ik ben gisteren geswitched ADA naar SOL.

nog geen spijt van 8)

14x390=5460 Wp z/zo 45° Twente

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
Is het niet te laat voor SOL? Ik zit er aan te denken om mijn voorraad HOT in te ruilen voor SOL

:{ ²

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BansheeBoy schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:44:
Is het niet te laat voor SOL? Ik zit er aan te denken om mijn voorraad HOT in te ruilen voor SOL
Groene candles chasen is in 90% van de gevallen niet verstandig. Want wat nu als je HOT omzet in SOL en SOL stijgt nog een beetje of zelfs niets meer en HOT gaat daarna de eindsprint inzetten?

Stick to the plan.

• Kol Nedra
FOMO, dit doe je misschien 1x, daarna weet je wel beter 🤗

nothing stops this train

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
Wat zijn jullie ideeen over ErgoDex en de potentie van de ergo token? Vind het moeilijk speculeren als een van de vele DEX die gaan komen voor cardano

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Faaaaaaaaaack. Poosje geleden in willen stappen in SOL, maar niet gedaan want te laat. Nou, nu ben ik pas echt te laat.

of toch niet

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
StevenzeN schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:13:
Faaaaaaaaaack. Poosje geleden in willen stappen in SOL, maar niet gedaan want te laat. Nou, nu ben ik pas echt te laat.

of toch niet
Het is natuurlijk ook niet alles of niets, je kunt ook met een flufje instappen en verder opschalen als het goed gaat.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:47

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lbF8JLa6ls2Cxosh2O9zrNmYSmQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bxLsKmXFukmux1BGvpdWL7o7.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:47

knakworst

Get more sats!

of toch niet
Groene candles najagen bevalt mij nooit goed. Dat doe ik alleen met btc, eth en bnb via dca.

Rest zoals al die Binance shitcoins, soms pijnlijk om te zien ja, maar in de volgende bearmarket zijn ze sowieso 99 procent goedkoper.

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09:48
#HardGaan.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Toch lachen dat een cryptoproject aandacht krijgt wanneer de prijs stijgt, terwijl je bij alle andere aankopen juist hoopt op aanbiedingen.

Ik zou ook eerder SOL kopen dan ADA terugkopen, maar vergeet niet dat beide projecten vissen in dezelfde vijver als Tezos, Cosmos, Ethereum, NEO, Moonbeam, Algorand etc etc…..

Ik vind het riskant (en ondoordacht) om nu in te fomo-en. Kopen rond ATH nooit doen imo. Dan loop je maar wat gains mis toch? Er komen nog wel snellere en betere chains met übertech 2.0, dus kansen blijven er komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 28-08-2021 18:37 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:27

of toch niet
FOMO op SOL, hou jezelf in bedwang. What goes up....must come down. Er dient zich altijd wel weer een mooi inkoop moment aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jKJBlMH9c8UcG5iIUdf8E2VNUqs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jQTvlCw5AY9SnsFtcxIK2KQL.png?f=fotoalbum_large

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Kol Nedra schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:50:
FOMO, dit doe je misschien 1x, daarna weet je wel beter 🤗
daarna weet je wel beter, maar je doet het toch _O-

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Mooody schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:35:

Ik vind het riskant (en ondoordacht) om nu in te fomo-en. Kopen rond ATH nooit doen imo. Dan loop je maar wat gains mis toch? Er komen nog wel snellere en betere chains met übertech 2.0, dus kansen blijven er komen.
Toen ik een keer hetzelfde zei “nooit op ATH kopen”. Reageerde iemand met “ik koop BTC altijd op ATH”. Dat vond ik wel een mooie.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:17:
[...]

Het is natuurlijk ook niet alles of niets, je kunt ook met een flufje instappen en verder opschalen als het goed gaat.
En voor je het weer zit dat portfolio weer vol ;). Ik probeer me een beetje in te houden op het moment en alleen in wat ik al heb te DCA-en. En dat is al zo freaking moeilijk.

• Kol Nedra
Dat zijn een hoop shit projecten 👀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Api5ZidugF2nGgtXAUEODrJCGws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w6NnfkO4lDEs12ruuJC2zP1T.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_BXZ_KWS4RpdrbxAjr-3sWxwfSs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rbsAAJ4VZqQ7krHNCREzQ2Pd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i-YHQFc_H0xLQuMBvJTYpXrvqIc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ivq1ZHrKIKYyawpjg0neHaNq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6tPbBnwie-Ix9huGIFHOrI6f0fc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TJfj32iF4MqbZkMG82JZCJr9.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Toch lachen dat een cryptoproject aandacht krijgt wanneer de prijs stijgt, terwijl je bij alle andere aankopen juist hoopt op aanbiedingen.
je zou er Schizofreen van worden.. ik heb in een rare bui van de week een plukje HOT gekocht.. maar eigenlijk hoop en wil ik gewoon dat de koers nog een stukje naar beneden klettert

geen idee of ik nu blij ben met de stijging 8)7 omruilen voor dot of sol is zo gek misschien niet :+ dan zijn de belangen in mij pf al niet meer zo tegenstrijdig :+

[ Voor 10% gewijzigd door twain4me op 28-08-2021 18:59 ]

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16-12 14:40

Ik zou ook eerder SOL kopen dan ADA terugkopen, maar vergeet niet dat beide projecten vissen in dezelfde vijver als Tezos, Cosmos, Ethereum, NEO, Moonbeam, Algorand etc etc…..

Hey moody ik lees al een paar jaar mee hier in dit topic maar reageer zelden. Weet dat je voorzichtig bent met het geven van "financieel advies" maar welke crypto "raad" je aan om in te stappen. Lang term hold dan of welke cryptos heb je zelf? Weet wel dat je in het verleden ren en ankr weleens noemde.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:09
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/fd089c80481d5f3cb4541e27a8336b70/tenor.gif

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Nietdatikweet schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:00:
[...]

Hey moody ik lees al een paar jaar mee hier in dit topic maar reageer zelden. Weet dat je voorzichtig bent met het geven van "financieel advies" maar welke crypto "raad" je aan om in te stappen. Lang term hold dan of welke cryptos heb je zelf? Weet wel dat je in het verleden ren en ankr weleens noemde.
Geen moody, toch antwoord. :9

longterm hodl is een lastige om nu in te stappen.. we zitten (bijna) overall tegen ATH's aan of iets wat er op lijkt, dus wat je eigenlijk moet vragen is waneer hij is ingestapt in zijn long term hodl. ;)

Ik zou langzaam in btc stappen en gewoon wat kleine ritjes proberen te maken, de bear is imho het moment om in te slaan voor de hodl.

[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 28-08-2021 19:30 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
@knakworst do your thing

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

twain4me schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:29:
[...]

longterm hodl is een lastige om nu in te stappen.. we zitten (bijna) overall tegen ATH's aan of iets wat er op lijkt, dus wat je eigenlijk moet vragen is waneer hij is ingestapt in zijn long term hodl. ;)

Ik zou langzaam in btc stappen en gewoon wat kleine ritjes proberen te maken, de bear is imho het moment om in te slaan voor de hodl.
You called for us?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EpMaZYobe56XR6MJImSJhyuae0Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xpbCKwE8tOAYKK0qI723x7D9.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
twain4me schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:29:
[...]

instappen is nu het veiligst bij Bitcoin, misschien LINK, LTC, THETA interessant, maar geen garantie of die stijgen natuurlijk, DYOR!

instappen moest je doen toen ie ~30k stond :P

nothing stops this train

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Nietdatikweet schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:00:
[...]
Als je net begint is het erg verleidelijk om eerst small caps te pakken die snel kunnen stijgen. Maar de markt is uitermate onvoorspelbaar en om geen slechte start te maken, zou ik eerst een mooie basis in BTC proberen te krijgen. Wat die basis is, bepaalt je budget uiteraard. Voor de een is 0.01 BTC voldoende, de andere wil 0.1. En als je 1 BTC op den duur bij elkaar kunt harken, kun je die ook noemenswaardige rente laten trekken.

In de tussentijd veel lezen en pas als je die basis hebt, verder kijken. Mijn andere 2 hodl-posities zijn ETH en LINK - die laatste vooral doordat ik er vroeg bij was en nooit 1 LINK heb verkocht. Verder heb ik DOT en KSM, maar die kunnen volgend jaar net zo hard weer plaats maken als de projecten stil blijven staan. Tot nu toe zijn de voortekenen gunstig. Tenslotte nog wat CRO en NEXO om praktische redenen. Totaal 7 coins, een stuk minder dan de ruim 20 in 2017/2018 8)7

Als de markt weer op zijn gat ligt (we wachten nog op de cycle top van BTC), probeer ik een aantal andere posities te pakken die ik in de volgende cycle weer wil gebruiken om meer sats (of ETH) te krijgen. Ik zal naar verwachting dan voornamelijk azen op utility tokens, zoals Filecoin, Theta, GET, Enjin, Audius, Siacoin e.d. Spul met een duidelijke usecase, geen luchtbellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 28-08-2021 19:55 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AtpzeLcHrE5yG5is2Pt5iSPtKRk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4QfSQRSMHflL8yW3NbHx5h5u.jpg?f=user_large

De 48k ziet er leuker uit. Dit is meer een boze flamingo :+

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Joosie200 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:56:
[Afbeelding]

De 48k ziet er leuker uit. Dit is meer een boze flamingo :+
Toch gaan we haar nog vaker zien.....

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Zijn er hier mensen die Hex hebben? Zit aardig in de lift.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Darrell schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:15:
Ja verleden week een zakje opgehaald, leek me wel een degelijk project.

• Ronald.42
  • Niet online
Ja geweldig muntje heb ik hier gehoord, meteen een zak vol gehaald.
Lambo soon *O*

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:09
Zijn er hier mensen die Hex hebben?
Nog sure if trolling or…

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Pingo76
Ronald.42 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:20:
[...]

Ja geweldig muntje heb ik hier gehoord, meteen een zak vol gehaald.
Lambo soon *O*
Ik heb een zakje van dit gehaald

Afbeeldingslocatie: https://static.ah.nl/image-optimization/static/product/AHI_43545239373135353031_21_200x200_JPG.JPG?options=399,q85

Maar volgens mij heb ik het verkeerd begrepen allemaal :+

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-12 21:16
Lol, deze kom ik net tegen op de A6. Het is geen lambo, maar hij is wel cool!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lIXevxxWL4CLIznq0Ur_PHhlct8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hriX1IW720IpLAzE65jyD1Jz.jpg?f=fotoalbum_large

YouTube: Bedrijfswagen kopen met crypto?!

[ Voor 9% gewijzigd door -W0kk3L- op 28-08-2021 20:39 ]

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-12 20:13
-W0kk3L- schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:38:
Lol, deze kom ik net tegen op de A6. Het is geen lambo, maar hij is wel cool!
[Afbeelding]
Is dat de Binance Boor Crew?

Ik lul ook zomaar wat

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dan weet ik eindelijk waar BBC voor staat.

• Pingo76
Ngangatar schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:43:
[...]

Dan weet ik eindelijk waar BBC voor staat.
Niet voor Brittish Broadcasting Corporation :o

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:35

St@m

@ Your Service

Pingo76 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:44:
[...]

Niet voor Brittish Broadcasting Corporation :o
Nee..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik kost 0,0015 BTC per uur, iedere moderatie kost aanvullend 0,00075 BTC per keer.

Wilt u doorgaan?

[ ] Ja
[ ] Nee

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:46:
[...]

Ik kost 0,0015 BTC per uur, iedere moderatie kost aanvullend 0,00075 BTC per keer.

Wilt u doorgaan?

[ ] Ja
[ ] Nee
_O- d:)b

• JoKo
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

JoKo

͡❛ ͜ʖ ͡❛

[...]

Wilt u doorgaan?

[ ] Ja
[ ] Nee
Net te weinig BTC in bezit :7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IqvR3HkiUXgISTq1ARFNiOw43-Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CYFWNCZbC4FxUqfUd1AE7nIW.jpg?f=fotoalbum_large

All electric. 14 kWp, Panasonic 5 kW, Marstek 5,12 KWh, Atlantic V4

• nagynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:54
[...]

Wilt u doorgaan?

[ ] Ja
[ ] Nee
Referal links zijn volgens mij niet toegestaan, dit is geen link maar ruikt wel heel erg naar illegale commercialiteit in dit normaliter zo vriendelijke topic... erg zonde dat onze gewaardeerde @Taro hier even deze scheve schaats lijkt te schaatsen ;-)

Kortom #doeeslief O+

[ Voor 0% gewijzigd door nagynl op 28-08-2021 21:05 . Reden: typo ]

• Pingo76
Zelfs ik heb meer BTC dan jij :o

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pingo76 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:11:
[...]

Zelfs ik heb meer BTC dan jij :o
Hij heeft de "kopen" tab geselecteerd, niet verkopen :)

Edit: Oh wacht, wat een slechte interface, de opties eronder duiden toch op verkopen....

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 28-08-2021 21:14 ]

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Taro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:13:
[...]

Hij heeft de "kopen" tab geselecteerd, niet verkopen :)

Edit: Oh wacht, wat een slechte interface, de opties eronder duiden toch op verkopen....
maakt weinig uit saldo onder kopen/verkopen tap is altijd gewoon het totaal saldo.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

twain4me schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:15:
[...]

maakt weinig uit saldo onder kopen/verkopen tap is altijd gewoon het totaal saldo.
Als je goed kijkt zie je dat het laatste getal eerst op de eerste plek stond, prima Photoshoppie.

• Pingo76
twain4me schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:15:
[...]

Doet me toch wel beter voelen dat ik meer BTC heb dan een ander in dit topic 8) Terwijl ik notabene een 1/3 van mijn PFje verkocht heb boven 41K EURO om het weer in te kopen als 39K EURO gehaald wordt... Kortom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qFlJhotleoHA0ju9njvQMNonlZg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fFvsW0zG0ERvtZvTvciZljgC.jpg?f=fotoalbum_large

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:35

St@m

@ Your Service

Pingo76 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:17:
[...]

Doet me toch wel beter voelen dat ik meer BTC heb dan een ander in dit topic 8) op Bitvavo
FTFY

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• twain4me
  • Nu online

twain4me

[...]

Doet me toch wel beter voelen dat ik meer BTC heb dan een ander in dit topic 8) Terwijl ik notabene een 1/3 van mijn PFje verkocht heb boven 41K EURO om het weer in te kopen als 39K EURO gehaald wordt... Kortom

[Afbeelding]
@Taro

bentley's zijn offtopic, lelijke bentleys doen pijn aan mijn ogen EN zijn offtopic. :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
twain4me schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:21:
[...]

@Taro

bentley's zijn offtopic, lelijke bentleys doen pijn aan mijn ogen EN zijn offtopic. :+
https://gathering.tweaker...rt_messagereport/68534074

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-12 21:38
De enige USP die ik van Bent's kan bedenken is dat men het extreem overpriced in de markt zet.
Net als zo'n beetje elk ander Brits product :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
[...]

[Afbeelding]
Wat een lelijke auto!

:{ ²

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
D_Jeff schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:24:
De enige USP die ik van Bent's kan bedenken is dat men het extreem overpriced in de markt zet.
Net als zo'n beetje elk ander Brits product :+
En 99,9% van de crypto's ;)

Zero.

Pagina: 1 ... 182 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!