Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:44:
[...]
Gisteren kreeg ik veel commentaar omdat ik HEX kwam verdedigen. Vandaag wou ik gewoon laten weten dat de prijs omhoog gaat. Als iemand dat doet voor een andere coin dan krijgt dat niet zoveel reactie.
Anyway
Als jullie het niet geloven of niet begrijpen, ik heb geen tijd om het uit te leggen of om jullie te overtuigen, sorry
Gisteren kreeg je geen commentaar omdat je HEX kwam verdedigen. Je kreeg feedback omdat je een coin probeerde te shillen. Wezenlijk verschil.
Daarnaast was je niet te beroerd om continue te reageren met aanmatigende opmerkingen waaruit bleek dat je mede-forummers met een afwijkende mening tov de jouwe niet serieus nam en was je te lui om een uitleg te geven op een aantal vragen. Je ging liever naar de "koers" van HEX kijken.
En dat is prima, maar verwacht dan geen warm bad maar een aantal positief kritische vragen/opmerkingen.
Je geeft nu wederom aan geen tijd te hebben, in mijn ogen is dat bezijden de waarheid, je krijgt hier volgens mij teveel parate kennis om je oren waardoor je de discussie niet meer aan durfde te gaan. Oneliners versus inhoud is vaak een kansloze missie.
Ergens zat je dat niet lekker en probeerde je het net nog een keer, nu met de dooddoener dat HEX stijgende is. Wooptiedooo, dat zijn heel veel muntjes de afgelopen 24 uur. Sommige minder dan HEX, sommige meer dan HEX.
Welccome to crypto, ik hoop dat je bakken met geld aan HEX zal overhouden en de volgende keer meer bereid bent tot inhoudelijke gesprekken in een minder aanmatigende toon. Wellicht zal onze toon, en ook de mijne, dan iets milder zijn.