[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 181 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.901 views

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-12 18:03

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 09:42:
[...]

Precies, er moet altijd een node draaien, hoeveel mensen gaan altijd een node draaien, en zorgen voor 100% uptime?

Dan zie ik het gebeuren dat veel mensen gaan voor een custodial service (wat dan weer meer centralisatie meebrengt)
Ik zou het niet weten. Zijn denk ik ook genoeg mensen die hun eigen servertje of NAS hebben staan. Henk en Ingrid niet wellicht, maar genoeg hobbyisten zie ik wel een node fulltime laten draaien eigenlijk.

Maar goed, dat gaan we vanzelf meemaken..

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:30

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Pingo76 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:13:
Calling @twain4me kom hier, ik wil tonnen verdienen aan het tekenen van teletubbies :+
Wellicht heb je meer aan iets wat de essentie van de teletubbie weergeeft.. dan zou ik toch eerder denken aan iemand met de uitstraling van een teletubbie. O-)

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-12 19:55
UniMatrix schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:23:
[...]

[Afbeelding]

Duidelijk toch?

10% in hun token en je krijgt dit, 2% extra als je in hun token earned.
Grootste nadeel hiervan blijf ik toch vinden dat je idd behoorlijk wat Nexo moet aanhouden. Stel even voor makkelijk rekenen dat je 1 BTC daar stalt. Tuurlijk, heerlijk om 5% rente op 50.000$ te kunnen ontvangen. Maar als ik het goed begrijp moet je dan dus ook 5000$ aan Nexo aanschaffen en bewaren. Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat het risico dat je loopt op koersverlies op die 5000$ aan Nexo zo klein is dat het insiginificant is ten opzichte van de gegarandeerde 0,05 BTC die je na een jaar hebt. En ja tuurlijk ik snap ook BTC kan zelf nog omhoog en omlaag. Maar mijn gevoel bij dit blijft (al overweeg ik het nu al een jaar om toch eens te gaan proberen) dat die rente percentages leuk zijn , sure , maar dat je wel het vertrouwen moet hebben dat de onderliggende coin van het platform waar je je btc gaat stallen op zijn minst stabiel blijft over een jaar. Ik ben nog van de oude stempel en heb dat geloof redelijk bij BTC en ETH ( en USDT/BUSD), maar dan houdt het voor mij qua coins ook wel een beetje op.

Misschien mis ik iets en zijn coins als CRO en Nexo veel meer " stablecoin" dan ik me besef. Of klopt mijn $5000 in Nexo moeten stoppen om 1 50k BTC te stallen niet?
Blender_01 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:08:
[...]

Ja dan wel.
Maar als het bij niemand die tradingview werkt, dan valt dat toch niet lokaal op te lossen, lijkt mij.
Nevermind idd. Als jij hetzelfde hebt kan ik hooguit proberen uit te vogelen wat er mis gaat/ welke call faalt oid. Oplossen lijkt dan wat ambitieus ;).

[ Voor 10% gewijzigd door twit op 28-08-2021 10:32 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:40
Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:20:
En ondertussen stijgt HEX rustig verder.
Ik heb het gevoel dat je dit post omdat je afgelopen week in een discussie zat over HEX. Die ging er over of het nu wel of geen shitcoin was. Jij gaf aan dat het dat niet was en leek daarin een beetje alleen te staan.

Ik krijg het gevoel dat je met deze post een beetje van je gelijk wil komen halen.

Volgens mij is dat echter ‘besides the point.’ Ik denk dat niemand van mening was dat je met HEX geen geld kon verdienen. Enkel dat het als asset geen bijzondere (technische) meerwaarde had op andere projecten.

Los daarvan: goed dat je vasthoudt aan je eigen DYOR en plan, en daar mooie rendementen mee haalt. Dat is oprecht gegund, geniet er van.

[ Voor 9% gewijzigd door MrMrq op 28-08-2021 10:34 ]

Maktub

• twain4me

twain4me

AARghh dat kleine plaatje was al pijnlijk genoeg.

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/000/261/unnamed.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door twain4me op 28-08-2021 10:34 ]

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-12 08:12
twit schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:29:
[...]

Grootste nadeel hiervan blijf ik toch vinden dat je idd behoorlijk wat Nexo moet aanhouden. Stel even voor makkelijk rekenen dat je 1 BTC daar stalt. Tuurlijk, heerlijk om 5% rente op 50.000$ te kunnen ontvangen. Maar als ik het goed begrijp moet je dan dus ook 5000$ aan Nexo aanschaffen en bewaren. Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat het risico dat je loopt op koersverlies op die 5000$ aan Nexo zo klein is dat het insiginificant is ten opzichte van de gegarandeerde 0,05 BTC die je na een jaar hebt. En ja tuurlijk ik snap ook BTC kan zelf nog omhoog en omlaag. Maar mijn gevoel bij dit blijft (al overweeg ik het nu al een jaar om toch eens te gaan proberen) dat die rente percentages leuk zijn , sure , maar dat je wel het vertrouwen moet hebben dat de onderliggende coin van het platform waar je je btc gaat stallen op zijn minst stabiel blijft over een jaar. Ik ben nog van de oude stempel en heb dat geloof redelijk bij BTC en ETH ( en USDT/BUSD), maar dan houdt het voor mij qua coins ook wel een beetje op.

Misschien mis ik iets en zijn coins als CRO en Nexo veel meer " stablecoin" dan ik me besef. Of klopt mijn $5000 in Nexo moeten stoppen om 1 50k BTC te stallen niet?
Ja het klopt 10% van het totaal moet NEXO zijn en NEXO is niet echt stabiel... Maar ik zie wel wat in hun business en werk dat ze erin stoppen om 'licensed' te zijn. Dus wie weet heb je met die NEXO tokens wel een leuk 'aandeel' in een bedrijf voor de toekomst. Nexo is eigenlijk cefi, centralized finance naar mijn idee.

Maar ja, ik heb er maar $500 staan :|

[EDIT] en dat levert al meer op dan een veelvoud op een reguliere 'veilige' spaarrekening, hoewel het natuurijk niet van 'stoppen met werken' level is :) NOG niet.

[ Voor 4% gewijzigd door UniMatrix op 28-08-2021 10:36 ]

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:10
UniMatrix schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:33:
[...]

Ja het klopt 10% van het totaal moet NEXO zijn en NEXO is niet echt stabiel... Maar ik zie wel wat in hun business en werk dat ze erin stoppen om 'licensed' te zijn. Dus wie weet heb je met die NEXO tokens wel een leuk 'aandeel' in een bedrijf voor de toekomst. Nexo is eigenlijk cefi, centralized finance naar mijn idee.

Maar ja, ik heb er maar $500 staan :|

[EDIT] en dat levert al meer op dan een veelvoud op een reguliere 'veilige' spaarrekening, hoewel het natuurijk niet van 'stoppen met werken' level is :) NOG niet.
Ja, dat is ook wel beetje kern van het verhaal. Als je long term bullish bent voor platformen als Crypto.com en Nexo, dan is dat natuurlijk een investering die zich op de langere termijn prima kan gaan terugverdienen. Zeker voor mensen, die in een vroeg stadium deze tokens hebben gekocht.

Op de kortere termijn kun je dubbel rekt gaan, als je nu nog die tokens moet aanschaffen.

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10 08:01
MrMrq schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:30:
[...]

Ik heb het gevoel dat je dit post omdat je afgelopen week in een discussie zat over HEX. Die ging er over of het nu wel of geen shitcoin was. Jij gaf aan dat het dat niet was en leek daarin een beetje alleen te staan.

Ik krijg het gevoel dat je met deze post een beetje van je gelijk wil komen halen.

Volgens mij is dat echter ‘besides the point.’ Ik denk dat niemand van mening was dat je met HEX geen geld kon verdienen. Enkel dat het als asset geen bijzondere (technische) meerwaarde had op andere projecten.

Los daarvan: goed dat je vasthoudt aan je eigen DYOR en plan, en daar mooie rendementen mee haalt. Dat is oprecht gegund, geniet er van.
Gisteren kreeg ik veel commentaar omdat ik HEX kwam verdedigen. Vandaag wou ik gewoon laten weten dat de prijs omhoog gaat. Als iemand dat doet voor een andere coin dan krijgt dat niet zoveel reactie.
Anyway
Als jullie het niet geloven of niet begrijpen, ik heb geen tijd om het uit te leggen of om jullie te overtuigen, sorry

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10 23:31
Thanks! De projecten hebben zelf websites waar je het een en ander kan vastzetten dus. Interessant!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:40
Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:44:
[...]

Als iemand dat doet voor een andere coin dan krijgt dat niet zoveel reactie.
Vaak is er dan geen discussie aan vooraf gegaan. Of een minder heftige discussie.
Anyway
Als jullie het niet geloven of niet begrijpen, ik heb geen tijd om het uit te leggen of om jullie te overtuigen, sorry
Ik heb geen communicatie gestudeerd, maar het is de toon die de muziek maakt. Op mij komen deze drie zinnen belerend over. Het kan zijn dat je zo de weerstand organiseert en op onbegrip stuit, waar je je nu over verwondert.

Dat laat onverlet dat ik je je financiële succes gun. Best wishes!

[ Voor 5% gewijzigd door MrMrq op 28-08-2021 10:52 ]

Maktub

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
[...]

Gisteren kreeg ik veel commentaar omdat ik HEX kwam verdedigen. Vandaag wou ik gewoon laten weten dat de prijs omhoog gaat. Als iemand dat doet voor een andere coin dan krijgt dat niet zoveel reactie.
Anyway
Maar je hebt wel tijd om andere posts te maken, dat vind ik dan wel frappant....

• YES

YES

Moderator General Chat
@Lazyke heeft iemand je er al op gewezen dat dit topic ook bestaat?

Daar kan je prima terecht met je shitcoin.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-12 18:22
YES schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:58:
@Lazyke heeft iemand je er al op gewezen dat dit topic ook bestaat?

Daar kan je prima terecht met je shitcoin.
Goud. _O-

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
YES schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:27:
[...]

Ik zou het niet weten. Zijn denk ik ook genoeg mensen die hun eigen servertje of NAS hebben staan. Henk en Ingrid niet wellicht, maar genoeg hobbyisten zie ik wel een node fulltime laten draaien eigenlijk.

Maar goed, dat gaan we vanzelf meemaken..
Ik heb 24/7 een Windows NAS draaien, met daarop een Ubuntu VM, puur bedoeld voor Umbrel ivm Bitcoin node. Umbrel biedt standaard Lightning opties. Je hoeft er dus ook geen extra of dedicated hardware voor aan te schaffen om mee te doen, heb je al een server staan, dan kan je die met een kleine tijdsinvestering ook prima als Bitcoin node inzetten.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:03:
[...]

Ik heb 24/7 een Windows NAS draaien, met daarop een Ubuntu VM, puur bedoeld voor Umbrel ivm Bitcoin node. Umbrel biedt standaard Lightning opties. Je hoeft er dus ook geen extra of dedicated hardware voor aan te schaffen om mee te doen, heb je al een server staan, dan kan je die met een kleine tijdsinvestering ook prima als Bitcoin node inzetten.
Precies, dat bedoelde ik eigenlijk ook (deels). Een beetje Tweaker die al wat hardware heeft liggen/draaien heeft het zo voor elkaar.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op bitvavo is het versturen van ETH uitgezet, samen met wat andere die hierop gebaseerd zijn.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Crawl NL schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 08:00:
[...]

Wellicht zie ik het verkeerd maar wat als:

1. Er wordt een payment channel aangemaakt (volgens het voorbeeld in het filmpje een 'debit/credit kluis').
2. Stel nu dat de ontvanger direct deze transactie wil verzilveren ipv deze payment channel open te laten.
3. Het block wordt dan afgesloten en aangeboden op het hoofdnetwerk.

dan ben je toch net zover en haalt dat de overbelasting toch niet weg?
Je kan het meer zien als je met je vrienden een rekening opent in de kroeg en aan het einde van de avond/nacht je alles in 1 keer betaald.

[ Voor 64% gewijzigd door Qunix op 28-08-2021 11:18 ]

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:39:
[...]

Wellicht weet jij het?

Komt er nog een crowdload van Kilt op Kraken? https://parachains.info/auctions#crowdloans
Schijnt gewild te zijn.
Goede vraag, auction is live maar niet op Kraken. Kan er ook niks over vinden verder.

Motor-forum.nl

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-12 13:19

resusaapje

h less

Bananeman schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:16:
[...]

Goede vraag, auction is live maar niet op Kraken. Kan er ook niks over vinden verder.
Niks? Ik postte de link hierow :|

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Bananeman
  • Niet online
resusaapje schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:20:
[...]

Niks? Ik postte de link hierow :|
Oeps, ik heb niet genoeg teruggelezen dus :)

edit: teruggelezen ;) Jouw uitleg betreft deelname via je wallet, maar volgens mij bedoelde @Mooody of Kraken het ondersteunt/aanbiedt.

[ Voor 25% gewijzigd door Bananeman op 28-08-2021 11:41 ]

Motor-forum.nl

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-11 17:14
Heerlijk dagje om mee te liften op shitcoins.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ik ben een beetje bang dat dit een teaser van de 69k babe aan het worden is.

Een nieuwe mancrush na Elon?

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Anyway
Gisteren kreeg je geen commentaar omdat je HEX kwam verdedigen. Je kreeg feedback omdat je een coin probeerde te shillen. Wezenlijk verschil.

Daarnaast was je niet te beroerd om continue te reageren met aanmatigende opmerkingen waaruit bleek dat je mede-forummers met een afwijkende mening tov de jouwe niet serieus nam en was je te lui om een uitleg te geven op een aantal vragen. Je ging liever naar de "koers" van HEX kijken.

En dat is prima, maar verwacht dan geen warm bad maar een aantal positief kritische vragen/opmerkingen.

Je geeft nu wederom aan geen tijd te hebben, in mijn ogen is dat bezijden de waarheid, je krijgt hier volgens mij teveel parate kennis om je oren waardoor je de discussie niet meer aan durfde te gaan. Oneliners versus inhoud is vaak een kansloze missie.

Ergens zat je dat niet lekker en probeerde je het net nog een keer, nu met de dooddoener dat HEX stijgende is. Wooptiedooo, dat zijn heel veel muntjes de afgelopen 24 uur. Sommige minder dan HEX, sommige meer dan HEX.

Welccome to crypto, ik hoop dat je bakken met geld aan HEX zal overhouden en de volgende keer meer bereid bent tot inhoudelijke gesprekken in een minder aanmatigende toon. Wellicht zal onze toon, en ook de mijne, dan iets milder zijn.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:15
[...]

Anyway
HEX, ouwe scamcoin dat het is 🤓. Tijdje geleden viel een envelop op de mat met dit A4tje erin.

Ik weet 100% zeker dat ze mijn adres uit de gelekte Ledger database hebben gehaald, want afgezien van Binance heeft geen enkele crypto partij mijn adres in bezit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nCMZ-vvwFPM34ha3d7FN782Z3rY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ht5i2by3Q73q0Gd2HozOmCWy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door paul-s83 op 28-08-2021 13:46 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
paul-s83 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:47:
[...]

HEX, ouwe scamcoin dat het is 🤓. Tijdje geleden viel deze envelop op de mat.

Ik weet 100% zeker dat ze mijn adres uit de gelekte Ledger database hebben gehaald, want afgezien van Binance heeft geen enkele crypto partij mijn adres in bezit.
Hahaha een crypto-project dat per post promotie doet, hoe tegenstrijdig wil je het krijgen ook :')

[ Voor 34% gewijzigd door YES op 28-08-2021 14:04 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Jouw naam, icm jouw avatar...

Nu heb ik iPAul in mijn hoofd....

[ Voor 36% gewijzigd door Ngangatar op 28-08-2021 14:03 ]

• norua
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:28
Hier ook gehad, en ook ledger slachtoffer :(
[...]

[ Voor 35% gewijzigd door norua op 28-08-2021 15:32 ]

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:15
Ngangatar schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:50:
[...]

Jouw naam, icm jouw avatar...

Nu heb ik iPAul in mijn hoofd....
Haha nice 😁

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:49:
[...]

Hahaha een crypto-project dat per post promotie doet, hoe tegenstrijdig wil je het krijgen ook :')
Ik kwam ze gisteren hier ook al tegen op de wekelijkse jaarmarkt, waar ze flyers aan het uitdelen waren en buttons.

• Pingo76
Ngangatar schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:54:
[...]

Ik kwam ze gisteren hier ook al tegen op de wekelijkse jaarmarkt, waar ze flyers aan het uitdelen waren en buttons.
Lijkt wel een politieke partijd zou :')

• Chaes
  • Laatst online: 15-12 18:25

Chaes

#HODL

Ngangatar schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:47:
[...]

Gisteren kreeg je geen commentaar omdat je HEX kwam verdedigen. Je kreeg feedback omdat je een coin probeerde te shillen. Wezenlijk verschil.

Daarnaast was je niet te beroerd om continue te reageren met aanmatigende opmerkingen waaruit bleek dat je mede-forummers met een afwijkende mening tov de jouwe niet serieus nam en was je te lui om een uitleg te geven op een aantal vragen. Je ging liever naar de "koers" van HEX kijken.

En dat is prima, maar verwacht dan geen warm bad maar een aantal positief kritische vragen/opmerkingen.

Je geeft nu wederom aan geen tijd te hebben, in mijn ogen is dat bezijden de waarheid, je krijgt hier volgens mij teveel parate kennis om je oren waardoor je de discussie niet meer aan durfde te gaan. Oneliners versus inhoud is vaak een kansloze missie.

Ergens zat je dat niet lekker en probeerde je het net nog een keer, nu met de dooddoener dat HEX stijgende is. Wooptiedooo, dat zijn heel veel muntjes de afgelopen 24 uur. Sommige minder dan HEX, sommige meer dan HEX.

Welccome to crypto, ik hoop dat je bakken met geld aan HEX zal overhouden en de volgende keer meer bereid bent tot inhoudelijke gesprekken in een minder aanmatigende toon. Wellicht zal onze toon, en ook de mijne, dan iets milder zijn.
Even gecheckt en letterlijk al z'n 25 forumposts gaan over het verheerlijken van HEX. Mind = blown.

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-12 11:53
Solana richting de 100..

• YES

YES

Moderator General Chat
Pingo76 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:54:
[...]

Lijkt wel een politieke partijd zou :')
Die willen ook graag je geld en stem om vervolgens beloftes niet na te komen, ik zie de parallellen wel!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-12 19:41
[...]

Anyway
Wikipedia: High-yield investment program

Pre-crypto tijdperk heb ik hier geld mee kunnen verdienen, het is niks anders dan 'a game of chicken'. Iedereen weet feitelijk dat het een ponzi is alleen zo lang het een eerlijke ponzi is kan je dus met winst weglopen zo lang je greed op een deugdelijk niveau zit ten opzichte van de andere spelers. De winnaar is altijd de 'pool owner' omdat die van elke storting een percentage afroomt en uiteraard de affiliate marketeers die procenten op stortingen pakken. De echte losers zijn de mensen die te laat op de 'withdraw my funds' knop drukken en het bericht zien staan dat alle aanwezige funds voor 'investeerders' al op zijn. Deze HYIP hadden vaak gewoon openlijke statistieken met betrekking tot aantal stortingen, laatste storting, hoeveelheid geld in kas, laatste withdrawals, etc.

HEX is hier een crypto vorm van maar is er niet eerlijk over. Je kan er mee verdienen, maar alleen als je niet te gierig bent. Als je dit niet in ziet na 10 seconden op hex.com gezeten te hebben, dan heb je eigenlijk helemaal niks te zoeken in de hoek van 'investeren'. Als je het wel in ziet maar risk/reward je ding doet dan wens ik je uiteraard veel succes. (echt)

[ Voor 52% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 28-08-2021 12:07 ]

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Blender_01 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 09:57:
[...]

Response is op zich prima.

Wat bij mij al een paar dagen niet werkt is de trading view op binance: ik zie geen grafiek hier meer
Bekend probleem... Even je cookies/cache legen van je browsert en dan kan je weer uren naar die groene kaarsen loeren..

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Waar te beginnen met inlezen over yield farming?

• Tartarus
Bij een trage Binance app op iPhone helpt het in ieder geval een klein beetje als je onder instellingen de cache leeggooid.
Wellicht werkt dit trucje op een ander OS ook.

• streamnl
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 09:46:
[...]

Ik heb nog nooit een cent in coinbase gestoken maar al wel een heel leuk bedrag opgenomen vanuit de earns. Nu staat er nog een beetje op en ik kan alle nieuwe gewoon doen. Dus wellicht is het weer iets als een wachtlijst of zo.
Ik heb geen idee.
Mijn vrouw (enkele weken later lid geworden) kan wel gewoon alles doen. Zij heeft wel alles laten staan.
(Alleen de coins meteen veranderd naar btc)

Meer dan ik dacht...

• Tierd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-12 19:03
Gewijzigd.

KIX code alert?

[ Voor 93% gewijzigd door Tierd op 28-08-2021 14:15 ]

14x390=5460 Wp z/zo 45° Twente

• twain4me

twain4me

Chaes schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:55:
[...]

Even gecheckt en letterlijk al z'n 25 forumposts gaan over het verheerlijken van HEX. Mind = blown.
opzich best knap dat er geen blauwe letters komen dan. :+

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

twain4me schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 12:18:
[...]

opzich best knap dat er geen blauwe letters komen dan. :+
Dat vind ik juist wel het fijne van dit topic. Er zit op dit forum doorgaans een zelfreinigend/relativerend vermogen en daar doen we allemaal aan mee.

Soms kleuren we net te ver buiten de lijntjes en dan komen de mods echt wel ff helpen of corrigeren maar meestal laten ze het aan de groep zelf over. Ik vind het altijd prachtig als er discussies zijn waarvan je weet dat de mods aandachtig meelezen, maar dat ze ondertussen zelf over heel andere zaken aan het posten zijn.

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
Oh wauw mn restantje safemoon is van 10 dollar waarde naar 20dollar gegaan haha

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

roflexx schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 12:35:
*O* oOo

En zo brak er op een regenachtige zaterdag een heel klein zonnetje door

• twain4me

twain4me

roflexx schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 12:35:
bijna een kaartje voor de bios :o

• Pingo76
twain4me schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 12:39:
[...]

bijna een kaartje voor de bios :o
Dat wordt geen kaartje bios, maar dat wordt gestaked voor

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qFlJhotleoHA0ju9njvQMNonlZg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fFvsW0zG0ERvtZvTvciZljgC.jpg?f=fotoalbum_large

8)

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12 20:29

-Sander-

///M Powerrrrrr

Royalistic, de winnaar van Safemoon. 10K erin 300K eruit.. _O- :o

• twain4me

twain4me

Pingo76 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 12:40:
[...]

Dat wordt geen kaartje bios, maar dat wordt gestaked voor

[Afbeelding]

8)
We mogen vrijvertaald geen Niet-propere-meisjes-van-plezier-verslaafd-handelshuis meer zeggen en als we het in dat licht dan toch over wansmaak hebben... verdien je voor dit plaatje eigenlijk niet alleen blauwe letters maar een permaban.. gelukkig ben ik niet zo van de censuur.. :+

• Tartarus
twain4me schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 12:50:
[...]

We mogen vrijvertaald geen Niet-propere-meisjes-van-plezier-verslaafd-handelshuis meer zeggen en als we het in dat licht dan toch over wansmaak hebben... verdien je voor dit plaatje eigenlijk niet alleen blauwe letters maar een permaban.. gelukkig ben ik niet zo van de censuur.. :+
Amen: helemaal mee eens.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

MF Doom schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:47:
[...]

Thanks! De projecten hebben zelf websites waar je het een en ander kan vastzetten dus. Interessant!
Polkadot is een layer 0 solution. Die projecten (layer 1) geven de functionaliteiten. Je kan bijv een Moonbeam (smart contracts layer) vergelijken met bijv. Ethereum, Cardano of Solana.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ngangatar schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 12:22:
[...]

Dat vind ik juist wel het fijne van dit topic. Er zit op dit forum doorgaans een zelfreinigend/relativerend vermogen en daar doen we allemaal aan mee.

Soms kleuren we net te ver buiten de lijntjes en dan komen de mods echt wel ff helpen of corrigeren maar meestal laten ze het aan de groep zelf over. Ik vind het altijd prachtig als er discussies zijn waarvan je weet dat de mods aandachtig meelezen, maar dat ze ondertussen zelf over heel andere zaken aan het posten zijn.
Eens, de balans zit hier wel goed. En het lijkt soms alsof je onbeperkt offtopic kunt gaan, maar het is een kwestie van credits opbouwen door bij te dragen vs credits verliezen. Zit je daar aan de verkeerde kant dan volgt er na een aantal waarschuwingen een tijdelijke ban. Afgelopen jaar denk ik maar 2x geëindigd in een langere ban en 1x weer opgeheven, valt tov het aantal berichten en users relatief gezien wel mee :)

Keep up the good work allemaal d:)b

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Lazyke
Nog een paar feitjes voor de liefhebbers hier. Ik wil gerust over de inhoud debatteren.

1. Hex is geen scam. Toon mij iemand die gescamd is aub?
2. Hex is geen ponzi scheme. De intrest wordt bepaald door het smart contract en komt niet van nieuwe investeerders.
3. Hex is af, compleet. Het is geen project maar een product. Er moet niets meer aan gebeuren (in tegenstelling tot de meeste andere coins)
4. De prijs is het belangrijkste van een coin. Dat is de reden waarom we hier allemaal zijn. Hex is ontworpen om zo hard mogelijk te stijgen.
5. Jammer dat jullie de woorden van satoshi niet herkennen in mn voorgaande post.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:09:
Nog een paar feitjes voor de liefhebbers hier. Ik wil gerust over de inhoud debatteren.
Ok, feiten?
5. Jammer dat jullie de woorden van satoshi niet herkennen in mn voorgaande post.
Dat is geen feit. Bitcoin ondersteunt geen smartcontracts.

Een shiller is iemand die o.a.:
[V] Langskomt, een coin benoemt en zegt dat hij geen tijd heeft om het verder toe te lichten.
[V] Onwaarheden als feiten verkondigt

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11 21:23

2. Hex is geen ponzi scheme. De intrest wordt bepaald door het smart contract en komt niet van nieuwe investeerders.
3. Hex is af, compleet. Het is geen project maar een product. Er moet niets meer aan gebeuren (in tegenstelling tot de meeste andere coins)
4. De prijs is het belangrijkste van een coin. Dat is de reden waarom we hier allemaal zijn. Hex is ontworpen om zo hard mogelijk te stijgen.
1: Jij denkt dat alle mensen van Bitconnect ook van te voren konden aanwijzen dat ze gescamd werden?
2: nee de interest wordt betaald zoals hier al eerder aangegeven werd door mensen te straffen, dus het is een heel dun lijntje tussen weak hands en gestraft worden en diamond hands en te lang vasthouden en de coin geen fluit waard meer te zien worden
3: Klopt en daardoor is er maar 1 iemand die er sowieso rijker van is geworden, Degene die de originele pool vasthoudt waardoor hij BTC ontvangt omdat daarmee gestaked wordt.
4: En zodra mensen gaan verkopen gaat hij net zo hard naar beneden, maar omdat je moet vasthouden om niet gestraft te worden gaat de prijs kunstmatig omhoog gehouden worden. de market-cap is 1 grote bubble ten opzichte van de actual market cap van in omloop zijnde munten.
5: zie de post van Taro.

• Pingo76

Kijk ik heb de kennis en kunde niet om jou punten te counteren, laten we dat vooropstellen. Gisteren echter zijn er wel degelijk tegenargumenten gekomen. De manier waarop jij nu HEX promoot, geeft mij nu echt een MLM gevoel. Van die MLM's waarbij je zieltjes moet winnen :)
En dan vraag ik me af, is het onderdeel van HEX om zoveel mogelijk zieltjes te winnen? Zodat jij hogere in de piramide komt? Dit zijn oprechte vragen en niet om dit als "shil" of wat dan ook weg te zetten, want nogmaals die kennis en kunde heb ik niet :')

De manier echter hoe jij dit alles brengt, roept bij mij wel wantrouwen op. Want ik zie in jou het patroon die ik bij virusontkenners zie, bij MLM'ers zie etc. etc.

• malarkan
Pingo76 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:21:
[...]

Kijk ik heb de kennis en kunde niet om jou punten te counteren, laten we dat vooropstellen. Gisteren echter zijn er wel degelijk tegenargumenten gekomen. De manier waarop jij nu HEX promoot, geeft mij nu echt een MLM gevoel. Van die MLM's waarbij je zieltjes moet winnen :)
En dan vraag ik me af, is het onderdeel van HEX om zoveel mogelijk zieltjes te winnen? Zodat jij hogere in de piramide komt? Dit zijn oprechte vragen en niet om dit als "shil" of wat dan ook weg te zetten, want nogmaals die kennis en kunde heb ik niet :')

De manier echter hoe jij dit alles brengt, roept bij mij wel wantrouwen op. Want ik zie in jou het patroon die ik bij virusontkenners zie, bij MLM'ers zie etc. etc.
psst, ik heb nog herbalife, ik heb nog tupperware. is goede prijs en als je je vrienden er ook bij aansluit krijg jij ook een mooie prijs

wel even vantevoren inkopen!

• Lazyke
Taro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:15:
[...]

Ok, feiten?

[...]

Dat is geen feit, Bitcoin ondersteunt geen smartcontracts.

Een shiller is iemand die o.a.:
[V] Langskomt, een coin benoemt en zegt dat hij geen tijd heeft om het verder toe te lichten.
[V] Onwaarheden als feiten verkondigt
En waar zeg ik dat?

• Pingo76
malarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:22:
[...]

psst, ik heb nog herbalife, ik heb nog tupperware. is goede prijs en als je je vrienden er ook bij aansluit krijg jij ook een mooie prijs

wel even vantevoren inkopen!
Dat is dus precies de eerste MLM waarmee ik geconfronteerd werd 30 jaar geleden (ben vandaag officieel 45 geworden *O* vandaag is niet mijn geboorte dag). Ik ben er niet voor gevallen want iets in me wantrouwde het. Maar ik zie HEX promotor precies dezelfe manier van "doen en laten" als die Herbalife dame....En die gedragingen heb ik dus de rest van me leven bij MLM's gezien. Het is gewoon hetzelfde patroon...

• Pingo76
Ik vind wel dat jij dat impliceert door de naam Satoshi te gebruiken, beetje zoals van hetzelfde als BTC maar dan beter.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik draai hem even om: Welke woorden van satoshi zie jij zelf terug in jouw posts?

Edit: Door het woordje "voorgaande" kan ik natuurlijk niet naar dezelfde post verwijzen. Dat zal ik aanpassen.

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 28-08-2021 13:30 ]

• YES

YES

Moderator General Chat

Zit je er niet met teveel geld in? Dat je zo je best doet om een clubje mensen te overtuigen van iets waar we duidelijk niet voor open staan? Bang dat je niet genoeg mensen mee krijgt?

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
Of HEX nou wel of niet een shitcoin is interesseert me niet. Kom met nieuws en post dat in het nieuwstopic, kom met onzin en post dat in het shitcoin-topic (het is geen bitcoin, dus sowieso shitcoin) en dan heb jij geen last meer van ons ;)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
streamnl schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 12:14:
[...]

Ik heb geen idee.
Mijn vrouw (enkele weken later lid geworden) kan wel gewoon alles doen. Zij heeft wel alles laten staan.
(Alleen de coins meteen veranderd naar btc)
Mijn vriendin haar earn heb ik ook laten uitbetalen een paar maanden terug, was meer dan 180 euro. Nu heeft ze weer iets van 30 euro geloof ik. :P toch leuk die gratis magische internetmuntjes

Zero.

• Lazyke
Taro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:27:
[...]

Ik draai hem even om: Welke woorden van satoshi zie jij zelf terug in jouw posts?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qgnVDVUuEibPisIHmu7GEaaUHrE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nousC90YLKgthjG1o4vQJzOZ.png?f=user_large

• RoNoS
Ontopic: Ik zag teveel rooie kaarsjes op de 15 minuten, dus ben even over naar de 4h view :P

• malarkan
met dien verschil dat hij wel een klein beetje boel meer weet van dit soort zaken dan "random internet guy"

• Pingo76
Een andere oprechte vraag, hoe ga je met deze attitude je zieltjes winnen? Ok, Satoshi zal dat wel gezegd hebben, prima ik geloof je :) Punt is BTC heeft zich inmiddels ruimschoots bewezen. HEX niet.....Maar wil je nu dat ik inzie (als complete leek) dat HEX net zo fantastisch is? Als je zo reageert op mensen die met tegenargumenten komen? Zelfs mijn vragen als complete leek beantwoord je niet. Wat verwachte je dan?

Je mag van mij in HEX geloven en ik gun je alle Bentleys in de wereld, zelfs degene waar ik mijn hartje aan verpand heb :p

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Als dat al zijn woorden zijn, dan zei hij dat over Bitcoin/blockchain en niet over HEX, laten we wel wezen, die uitspraak kan je op nagenoeg alles in het dagelijkse leven toepassen.

Satoshi erbij pakken helpt bij het shillen, maar niet bij het overtuigen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

RoNoS schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:31:
Ontopic: Ik zag teveel rooie kaarsjes op de 15 minuten, dus ben even over naar de 4h view :P
Trots op je!

En aangezien we toch al Satoshi quotes aan het verzinnen zijn, hier nog eentje die hij niet geschreven heeft:

"If to much red in the candlecloud, zoom out"

• malarkan
Taro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:35:
[...]

Als dat al zijn woorden zijn, dan zei hij dat over Bitcoin/blockchain en niet over HEX, laten we wel wezen, die uitspraak kan je op nagenoeg alles in het dagelijkse leven toepassen.

Satoshi erbij pakken helpt bij het shillen, maar niet bij het overtuigen.
Denk inmiddels dat Visca de spijker op de kop heeft geslagen.

• Lazyke
malarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:21:
[...]

1: Jij denkt dat alle mensen van Bitconnect ook van te voren konden aanwijzen dat ze gescamd werden?
2: nee de interest wordt betaald zoals hier al eerder aangegeven werd door mensen te straffen, dus het is een heel dun lijntje tussen weak hands en gestraft worden en diamond hands en te lang vasthouden en de coin geen fluit waard meer te zien worden
3: Klopt en daardoor is er maar 1 iemand die er sowieso rijker van is geworden, Degene die de originele pool vasthoudt waardoor hij BTC ontvangt omdat daarmee gestaked wordt.
4: En zodra mensen gaan verkopen gaat hij net zo hard naar beneden, maar omdat je moet vasthouden om niet gestraft te worden gaat de prijs kunstmatig omhoog gehouden worden. de market-cap is 1 grote bubble ten opzichte van de actual market cap van in omloop zijnde munten.
5: zie de post van Taro.
1. Bitconnect had een zogenaamde 'trading bot' die winst maakte en uitdeelde. Bleek niets van waar te zijn.
2. De intrest is een vast percentage (3.69% inflatie) en die wordt aan de stakers uitgedeeld. Mensen worden gestraft als ze hun stakes te vroeg afbreken en daar gaat idd ook een stuk naar de stakers.
3. Snap niet wat je bedoelt man. Maar het is wel waar dat als je een populaire coin maakt dat je er rijk kan van worden.
4. Ik ben akkoord dat de prijs naar beneden zal gaan als er meer verkopers zijn dan kopers. Logisch.
5. Punt ontkracht

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:36:
[...]

Denk inmiddels dat Visca de spijker op de kop heeft geslagen.
Dat lijkt mij heel erg stug.... Kom op nou, wat denk je nou zelf wanneer je dit terug leest? :+

• Bananeman
  • Niet online
resusaapje schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:44:
[...]

Via een exchange is iets makkelijker en overzichtelijker, maar daarvoor trekken ze wel 10% van je winst af.

Beter ga je rechtstreeks naar de bron: https://polkadot.js.org

Maak een account aan, creëer een Kusama-wallet, gooi KSM over vanaf Kraken/Binance/Kucoin/whatever,

Ga dan naar https://polkadot.js.org/apps/#/parachains/crowdloan

Nummertje 2086, [Contribute]
Simpel zat idd. Toch wel de moeite waard om het op deze wijze te doen i.p.v. via Kraken.

Motor-forum.nl

• Chaes
  • Laatst online: 15-12 18:25

Chaes

#HODL

Ik denk dat de shitcoin flowchart wel even aan een update toe is, zo langzamerhand... _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xB0_hDiRafNoYq0IkemJ_4o_0dg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pfTlgFj5QgloZrn28iGF3JBa.png?f=user_large

• malarkan
Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:37:
[...]

1. Bitconnect had een zogenaamde 'trading bot' die winst maakte en uitdeelde. Bleek niets van waar te zijn.
2. De intrest is een vast percentage (3.69% inflatie) en die wordt aan de stakers uitgedeeld. Mensen worden gestraft als ze hun stakes te vroeg afbreken en daar gaat idd ook een stuk naar de stakers.
3. Snap niet wat je bedoelt man. Maar het is wel waar dat als je een populaire coin maakt dat je er rijk kan van worden.
4. Ik ben akkoord dat de prijs naar beneden zal gaan als er meer verkopers zijn dan kopers. Logisch.
5. Punt ontkracht
1. en hier is hetzelfde aan de hand, de interest moet ergens vandaan komen en als er niemand zich meer inkoopt of verkoopt komt er ook geen interest meer bij.
2. en het geld komt waar vandaan?
3. misschien moet je je dan eens inlezen. ik heb meerdere links gestuurd naar juist dit stuk
4. en daarom is het een ponzi scheme.
5. waar dan?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Chaes schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:39:
Ik denk dat de shitcoin flowchart wel even aan een update toe is, zo langzamerhand... _O-

[Afbeelding]
Ik ga ff dubbel met je mee. _O- :Y _O-

• Lazyke
Pingo76 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:21:
[...]

Ik heb echt geen zieltjes nodig om in een hogere piramide te komen. Er is geen piramide. Er is zelfs geen referral systeem. Vergelijk het gewoon met bitcoin.
Ik wil gewoon eens advocaat van de duivel spelen en ik vind het wel leuk :)

• Lazyke
RoNoS schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:29:
Of HEX nou wel of niet een shitcoin is interesseert me niet. Kom met nieuws en post dat in het nieuwstopic, kom met onzin en post dat in het shitcoin-topic (het is geen bitcoin, dus sowieso shitcoin) en dan heb jij geen last meer van ons ;)
Dit topic heet "Cryptocurrency Slowchat topic". Hex is een cryptocurrency bij mijn weten. Anders moet men dit topic maar hernoemen naar "Bitcoin/Eth"

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:17
Ik ben benieuwd wat september ons gaan brengen. Volgens de 'analisten' is september historisch gezien niet zo'n top maand. We zullen zien of we breken met het verleden... ik denk dat het zo wat sideways gaat blijven gaan, en in november-december wat meer noemenswaardige actie.

Momenteel in mijn PF:
- BTC (hodl)
- ETH (hodl)
- ada
- xrp
- dot
- sol

XRP wou ik al vanaf, maar ga ik toch nog even bekijken of dat gesetteld gaat worden.
ADA ga ik kijken wat de launch op 12 september gaat geven, sowieso. Had al eens afscheid genomen van mijn ADA, met een x2 winst, maar nadien terug ingestapt, FOMO denk ik.
SOL en DOT zijn blijvers in mijn PF, vooralsnog.

Coin Of Intrest: ksm, vet, avax.
Kusama zie ik wel een toekomst hebben, als testbasis gaat dat zijn use case wel vervullen en blijven vervullen denk ik. Maar wil ik me eerst nog wat in verdiepen. Zeker in die andere twee.

Opinions to share? Shoot!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:42:
[...]

Dit topic heet "Cryptocurrency Slowchat topic". Hex is een cryptocurrency bij mijn weten. Anders moet men dit topic maar hernoemen naar "Bitcoin/Eth"
Nah, we hebben het hier ook over moon, rekt, ada, dipdagen, slapende amerikanen, bruggen, sambal, nft's, K-babes. Dan zou de titel wel heel erg lang worden.

We hebben het hier zelfs over allerlei andere coins. Echter, zodra men gaat shillen is het snel over met de pret.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Beug schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:44:
Ik ben benieuwd wat september ons gaan brengen. Volgens de 'analisten' is september historisch gezien niet zo'n top maand. We zullen zien of we breken met het verleden... ik denk dat het zo wat sideways gaat blijven gaan, en in november-december wat meer noemenswaardige actie.

Momenteel in mijn PF:
- BTC (hodl)
- ETH (hodl)
- ada
- xrp
- dot
- sol

XRP wou ik al vanaf, maar ga ik toch nog even bekijken of dat gesetteld gaat worden.
ADA ga ik kijken wat de launch op 12 september gaat geven, sowieso. Had al eens afscheid genomen van mijn ADA, met een x2 winst, maar nadien terug ingestapt, FOMO denk ik.
SOL en DOT zijn blijvers in mijn PF, vooralsnog.

Coin Of Intrest: ksm, vet, avax.
Kusama zie ik wel een toekomst hebben, als testbasis gaat dat zijn use case wel vervullen en blijven vervullen denk ik. Maar wil ik me eerst nog wat in verdiepen. Zeker in die andere twee.

Opinions to share? Shoot!
Prima portfolio goos! Leuke munten en ook niet teveel.

Psssst, HEX kopen? /doetregenjasweerdicht.

• YES

YES

Moderator General Chat
Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:42:
[...]

@Taro dit is wel een goede, of iets in de titel zetten dat schillen hier niet op prijs wordt gesteld of zo.

Kunnen we ook meteen stoppen met deze Hexenjacht :+

• Lazyke
malarkan schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:39:
[...]

1. en hier is hetzelfde aan de hand, de interest moet ergens vandaan komen en als er niemand zich meer inkoopt of verkoopt komt er ook geen interest meer bij.
2. en het geld komt waar vandaan?
3. misschien moet je je dan eens inlezen. ik heb meerdere links gestuurd naar juist dit stuk
4. en daarom is het een ponzi scheme.
5. waar dan?
1. fout. intrest zit ingebakken in het smartconract. komt niet van nieuwe investeerders. punt al 3x gemaakt.
2. zie punt 1
3. ik zal het even moeten terug zoeken dan
4. zie punt 1
5.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qgnVDVUuEibPisIHmu7GEaaUHrE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nousC90YLKgthjG1o4vQJzOZ.png?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Als je met "De woorden van Satoshi" alleen die ene quote bedoelde, dan heb je strikt gezien gelijk. Maar daarmee probeer je in mijn ogen de boel wel te misleiden omdat je met die opmerking de indruk kunt wekken dat HEX voldoet aan de visie van Satoshi, wat uiteraard niet het geval is. Dat laatste triggerde bij mij ook de opmerking over "smartcontracts".

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 28-08-2021 13:49 ]

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16-12 10:49
Psssst, ik heb een nieuwe coin/smartcontract ontwikkeld namelijk RUG(pull), iemand interesse?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YES schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:46:
[...]

@Taro dit is wel een goede, of iets in de titel zetten dat schillen hier niet op prijs wordt gesteld of zo.

Kunnen we ook meteen stoppen met deze Hexenjacht :+
In de topicwarning staat al het volgende:
Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.

• Lazyke
Taro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:46:
[...]

Als je met "De woorden van Satoshi" alleen die ene quote bedoelde, dan heb je strikt gezien gelijk. Maar daarmee probeer je in mijn ogen de boel wel te misleiden omdat je met die opmerking de indruk kunt wekken dat HEX voldoet aan de visie van Satoshi, wat uiteraard niet het geval is.
Ja die woorden bedoelde ik ook. Ik krijg hetzelfde gevoel als Satoshi op dat moment. Maar oke ik zal het hierbij laten. Veel plezier nog met modereren. Je doet het goed! :)

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:25
Ngangatar schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:47:
[...]

Een mooi geworpen lepeltje sambal! 8)

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16-12 10:49
Straks wordt dit hier ng een hex-sekte 7(8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z4dfCpeHZyjvw68wbOschMyPAfM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wa5NRfwYHCXCqaetruVXiZ8N.jpg?f=fotoalbum_large

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wat moet dat lekker zijn om tussen je 5e en 15e al met pensioen te kunnen gaan.... @malarkan daar schijn jij nogal verstand van te hebben, hoe zie jij dat?

• Lazyke
Taro schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:47:
[...]

In de topicwarning staat al het volgende:

[...]
Ik zou trouwens niemand aanraden om hex te kopen op dit moment. Staat veel te hoog geprijsd.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:01
Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:54:
[...]

Ik zou trouwens niemand aanraden om hex te kopen op dit moment. Staat veel te hoog geprijsd.
Hex de nieuwe Doge?
never follow hypes! ;)

nothing stops this train

• twain4me

twain4me

Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:50:
[...]

Ik krijg hetzelfde gevoel als Satoshi op dat moment.
We weten nieteens wie de beste man(?) is, laat staan wat hij voelde.

• RoNoS
Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:50:
[...]

Maar oke ik zal het hierbij laten. Veel plezier nog met modereren.
Dacht dat ie weg was O-)

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
twain4me schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:55:
[...]

We weten nieteens wie de beste man(?) is, laat staan wat hij voelde.
ahahahhaaha idd!

:{ ²

• malarkan
Ngangatar schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:53:
[...]

Wat moet dat lekker zijn om tussen je 5e en 15e al met pensioen te kunnen gaan.... @malarkan daar schijn jij nogal verstand van te hebben, hoe zie jij dat?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bZharO1Bd16b-kv5wg1YEDxTnY0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/qOuwcdxgub2jKEdCJNPekCyo.png?f=user_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:09

knakworst

Get more sats!

Ik kijk naar Binance en dacht wat een saaie zaterdag. Gelukkig is er dit topic. Een ware heksenjacht op hex aanhangers... En terecht, het is gewoon een coin om heel snel meer sats mee te vergaren. Daar is niets mis mee. Wacht alleen niet op de bearmarket als we 99 procent lager staan. Dit is eerder de nieuwe bitconnect dan de nieuwe bitcoin.

• Lazyke
knakworst schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:08:
Ik kijk naar Binance en dacht wat een saaie zaterdag. Gelukkig is er dit topic. Een ware heksenjacht op hex aanhangers... En terecht, het is gewoon een coin om heel snel meer sats mee te vergaren. Daar is niets mis mee. Wacht alleen niet op de bearmarket als we 99 procent lager staan. Dit is eerder de nieuwe bitconnect dan de nieuwe bitcoin.
bitconnect had zogezegd een 'trading bot' die winst uitdeelde aan alle coinholders. Hex heeft dat niet. Klein verschilletje :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dNz1f75becxyuOlhjP3ZoVAM1Rc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oFw0uM3fBUw0a1MtAGgYvY8y.png?f=user_large

Verwijderd

Lekker pumpen met die coins.

Shitcoin A, shitcoin B, wat de fuck maakt het uit.

Zelfs de nummer 3(!) van deze markt heeft heeft nog niets anders dan transacties en een visie.

Mooi toch dat het zo kan. Naar de maan met die poepmunten.

• malarkan
Lazyke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:46:
[...]

1. fout. intrest zit ingebakken in het smartconract. komt niet van nieuwe investeerders. punt al 3x gemaakt.
2. zie punt 1
3. ik zal het even moeten terug zoeken dan
4. zie punt 1
5.

[Afbeelding]
ok omdat ik dit stuk echt grappig en ontzettend doorzichtig vind:
This inflation is not released into circulation directly. Instead it is credited daily to stakes proportionally to their shares. This way stakers are rewarded with supply inflation. Staking creates scarcity that may positively affect HEX price. Meanwhile, holders of HEX suffer the supply inflation from stakers minting new coins, but enjoy the liquidity of their HEX tokens. This mechanism is basically equivalent to stakers lending value to hodlers in return for interest.
maw: zolang iedereen staket creert hex meer coins die het dan weer verdeelt onder de hodlers, plus de scamfee fine die mensen krijgen als anderen hun coins er uit halen..

dus er komt nergens influx bij, behalve de influx die ze zelf creeeren. er komt geen enkele intrinsieke waarde bij en er is geen enkele cap. dat is toch de definitie, een basisvoorbeeld van een bubble?

als jij er in gelooft prima, maar je hebt dit punt nergens weerlegd, sterker nog niet eens aangeraakt.

Interest uit niets creeren creeert nog geen waarde, compleet product of niet.

• Pingo76
knakworst schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:08:
Vooruit dan maar, ik zal me inlezen :+

Afbeeldingslocatie: https://i.gr-assets.com/images/S/compressed.photo.goodreads.com/books/1431542969l/25533076._SY475_.jpg
Pagina: 1 ... 181 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!