Neem nou Quant bijvoorbeeld (totaal niet bedoeld als betalingsmiddel maar daar zijn er slecht 14 miljoen en een beetje van, en staat op nog geen 200$, fast forward 2 maanden verder en hij is 30k waard!Pingo76 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:21:
[...]
Zou het niet zo zijn dat gezien de beperkt aantal BTC dat het een novelty munt blijft? En dat er misschien iets voor in de plaats komt waar mensen meer vertrouwen hebben makkelijker te adapteren is voor ze?
vast niet, maar een beetje aan de Hopium bladblazer hangen mag.
hoeveel % krijg je ervoor?Pelox schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:56:
[...]
Doen er mensen hieraan mee? Of wachten op de volgende?
ik stake KSM gewoon op kraken voor 12%
evenals DOT
nothing stops this train
Geniaal hè. Je krijgt ook echt een gegronde hekel aan sommige agenten inderdaad. Net als dat je iemand tof vindt die de meest vreselijke dingen doet.Ngangatar schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 08:10:
[...]
The Wire.... Beste serie ooit....
Waar de grootste criminele hufters een soft spot bij je weten te raken en de grootste goalgetters bij de politie op je minachting mogen rekenen. Ze weten daar zo goed met je sentiment te spelen.
Is denk ik ruim 10 jaar geleden dat ik die serie heb gezien, maar moet nog steeds lachen als ik denk aan de aflevering waar Snoop (season 4 gok ik) een spijkerpistool gaat kopen. Een van de beste stukjes dialoog in een serie ever! De kop van die verkoper die eerst denkt advies te geven aan een gozer uit de bouw.....
*edit: ff erbij gezocht.
[YouTube: The Wire | Snoop Buys A Nailgun]
Dat filmpje
Ik heb het altijd met Engelse ondertiteling gekeken, en dat is maar goed ook want als het zonder moest had ik de helft niet meegekregen, wat een accent
Qua BTC is het wel een heel kalme dag trouwens, is er nog wat te beleven met de alts? Ik heb nog helemaal niet naar mijn PF gekeken vandaag
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:43:
[...]
Shoulders too pointy, 5.5/10, would not bang.
Geen idee, ik stake ook voor 12%. Maar een keertje meedoen met die parachains kan geen kwaad wellicht..Kol Nedra schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:06:
[...]
hoeveel % krijg je ervoor?
ik stake KSM gewoon op kraken voor 12%
evenals DOT
Zero.
would not bang?Jedi_Pimp schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:43:
[...]
Shoulders too pointy, 5.5/10, would not bang.
---
Mijn scenario zou nog steeds kunnen uitkomen, glazen bol much?![]()
edit: de meest rechter witte lijn is niet zichtbaar, maar deze gaat na het weekend omhoog naar 52k+
[Afbeelding]
geloof er niks van, ik iig all day long 👀
nothing stops this train
Nou, op zo'n exemplaar zou ik waarschijnlijk eerder 'short' gaan, 30 seconden lang teleurstelling voor ETH-mevrouw, if you know what I mean.Kol Nedra schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:08:
[...]
would not bang?
geloof er niks van, ik iig all day long 👀
Ik kom elke keer nieuws tegen dat de SEC het aan het verkloten is.Beug schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:51:
Ik twijfel aan mijn XRP. Toekomst Ripple blijft onzeker en ik begin meer en meer twijfels te krijgen. Al een keer x2 gedaan en winst gepakt. Misschien nu inwisselen voor ksm.
Ik ben het met je eens dat het echt tering lang duurt, maar ik HODL hem tot de 0 als het moet
Rommel? Als het mij geld oplevert is het geen rommel, maar gouden gebakken lucht.Prozaq schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:01:
[...]
Op basis van dit financieel inzicht wacht ik nog even met het verkopen van die rommel
Mooi om te zien dat @Pingo76 in 2 weken tijd van een newbie naar een doorgewinterde terror tubby gaat
Haha, whaaaaaale alert!!!!Mooody schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:06:
[...]
Goed dat je het zegt! Ik open net mijn Kraken account, is er 20k aan MOVR bijgeschreven![]()
[Afbeelding]
edit: Ik zie dat ik nog 525 MOVR ontvang aan het eind van de lease, dus 725 in totaal.
Daarom dus Kusama en Polkadot
Ik verwachtte een prijs van $5 oid...
Als ik er zoveel had, zou ik idd de helft veiligstellen. De andere helft:
Staking
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Het maakt ook weinig uit of Ingrid rommel in de action koopt, of Henk rommel van jouGioStyle schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:13:
[...]
Rommel? Als het mij geld oplevert is het geen rommel, maar gouden gebakken lucht.
Alles is naar KSM gegaan voor de volgende ronderesusaapje schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:16:
[...]
Haha, whaaaaaale alert!!!!![]()
Ik verwachtte een prijs van $5 oid...![]()
Als ik er zoveel had, zou ik idd de helft veiligstellen. De andere helft:
Staking
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 27-08-2021 16:17 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
De rest hier is ook gewoon veel te sufkutterig om een meme van te verzinnen.elektriekert schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:15:
[...]
Mooi om te zien dat @Pingo76 in 2 weken tijd van een newbie naar een doorgewinterde terror tubby gaat
Haha, grapjas.Lazyke schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:19:
Hex anyone? Ik vind het echt de beste coin momenteel. Beter dan bitcoin
Hup naar het shitcoin topic jij!Lazyke schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:19:
Hex anyone? Ik vind het echt de beste coin momenteel. Beter dan bitcoin
Zero.
vertel dit nog maar een keer in 2026 als ada op $7.25 staat 👍Prozaq schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:01:
[...]
Op basis van dit financieel inzicht wacht ik nog even met het verkopen van die rommel
nothing stops this train
Definieer shitcoin
Staat wel mooi op plaats 3
Niet van die rare dingen zeggen, straks komt @Pingo76 met haar paraplu en heb je ineens een vuurrood ringentje..Lazyke schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:19:
Beter dan bitcoin
Klopt:Lazyke schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:23:
[...]
Definieer shitcoin
Staat wel mooi op plaats 3
1. Bitcoin
2. Ethereum
3. De rest
Cake is de Bitcoin van DeFi!
nothing stops this train
Ik houd mijn paraplu graag schoon, ik stop hem er niet intwain4me schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:23:
[...]
Niet van die rare dingen zeggen, straks komt @Pingo76 met haar paraplu en heb je ineens een vuurrood ringentje..
Staking via https://apps.moonbeam.network/moonriverBananeman schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:01:
[...]
Had het bericht idd ook ontvangen van Kraken, dadelijk ff kijken hoeveel ik er uberhaupt heb gekregen en wat het waard is.
Jij gaat ze hodlen dus?
Duimen dat het wat oplevert
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Beetje kennis delen in het ICO-topic is wel zo fijnMooody schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:09:
[...]
De volgende batch aan crowdloans begint binnenkort, iedereen kan meedoen he....
Het is zinvol om je vooral in te lezen over de projecten, zodat je het meest zinvolle project kunt ondersteunen (en de kans voor jezelf vergroot op een leuke winst).
Haha, niet iedereen zit hier natuurlijk 24/7 op tweakers te klootviolen zoals jijtwain4me schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:18:
[...]
De rest hier is ook gewoon veel te sufkutterig om een meme van te verzinnen.
Toevallig heb ik wel de verhalen van d’n tubs meegekregen, pittig wijfie die @Pingo76
Die staat echt niet zo laag, tenzij dat nog net in de bear is.Kol Nedra schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:22:
[...]
vertel dit nog maar een keer in 2026 als ada op $7.25 staat 👍
Deze “vaporware” is zo gehyped, de hipster moonboys staan zich af te juinen in de Bruna
Je komt hier soms zulke mooie stukjes proza tegen hè, ik vind dit soort zinnen echt geniaalelektriekert schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:32:
[...]
de hipster moonboys staan zich af te juinen in de Bruna
https://www.wisselkoers.nl/dollarelektriekert schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:33:
[...]
Ik snap helemaal niets van die euro bedragen!
Heb hem aangepast naar die andere bagger-munt, ne dollartelektriekert schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:33:
[...]
Ik snap helemaal niets van die euro bedragen!
Ah, het gaat de goeie kant opYES schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:35:
[...]
Heb hem aangepast naar die andere bagger-munt, ne dollart
Meest actieve getraded van vandaag in USD en gesorteerd op market cap op 3. Dus morgen kan het weer anders zijn.
dat HEX is in euro's wel lekker makkelijk rekenen.. 5 HEX voor een euro, veder moet ik het geweldige nog zien te ontdekken.. (van zowel de euro als HEXYES schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:35:
[...]
Heb hem aangepast naar die andere bagger-munt, ne dollart
[ Voor 5% gewijzigd door twain4me op 27-08-2021 16:39 ]
YES schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:33:
[...]
Je komt hier soms zulke mooie stukjes proza tegen hè, ik vind dit soort zinnen echt geniaal
en weer een bewijs waarom je nooit naar de fully diluted marketcap moet kijken
117.4 miljard Hex in omloop, deze wordt opeens gepumpt en daardoor is de marketcap through the roof. De actieve volume / Market cap is 0.001525. in totaal is er 55 miljoen in gehandeld de afgelopen 24 uur.
ter vergelijking: de volume / Market cap bij BTC is 0.03541, bij ADA 0.07707 en XRP 0.09044.
het trading volume van BTC is 31 miljard, ADA 7 miljard en XRP 4.7 miljard.
Maar hij heeft gehoord dat de hele zaak rondom XRP gesetteld gaat worden (tusssen half september en eind september)
Ben benieuwd wat het wordt.
Grote kans dat dit gewoon gelul is natuurlijk.
meest actief qua wat... het is #201 qua market rank, en het trading volume is vandaag opeens 15% gestegen tov gister. zit qua trading volume ieg niet extreem hoog in dollars.Qunix schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:38:
[...]
Meest actieve getraded van vandaag in USD en gesorteerd op market cap op 3. Dus morgen kan het weer anders zijn.
Misschien geraak jij verder dan de meesten hier die nog altijd denken dat het een scam is?twain4me schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:39:
[...]
dat HEX is in euro's wel lekker makkelijk rekenen.. 5 HEX voor een euro, veder moet ik het geweldige nog zien te ontdekken.. (van zowel de euro als HEX)
More
1
XLMDOWN
XLMDOWN
10246920.29%
Zo ik heb de buit weer binnen... WTF
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
201 volgens coinmarkatcap die nog geen market cap kan berekenen lol (voor wat het waard is)malarkan schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:42:
[...]
meest actief qua wat... het is #201 qua market rank, en het trading volume is vandaag opeens 15% gestegen tov gister. zit qua trading volume ieg niet extreem hoog in dollars.
Via een exchange is iets makkelijker en overzichtelijker, maar daarvoor trekken ze wel 10% van je winst af.Mooody schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:39:
[...]
Wellicht weet jij het?
Komt er nog een crowdload van Kilt op Kraken? https://parachains.info/auctions#crowdloans
Schijnt gewild te zijn.
Beter ga je rechtstreeks naar de bron: https://polkadot.js.org
Maak een account aan, creëer een Kusama-wallet, gooi KSM over vanaf Kraken/Binance/Kucoin/whatever,
Ga dan naar https://polkadot.js.org/apps/#/parachains/crowdloan
Nummertje 2086, [Contribute]
Hex is geen trading coin. Who cares about volume. Het enige dat telt is de prijs en jullie begrijpen nog altijd niet waarom die omhoog gaat. Ik vind het echt grappigmalarkan schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:40:
[...]
en weer een bewijs waarom je nooit naar de fully diluted marketcap moet kijken![]()
117.4 miljard Hex in omloop, deze wordt opeens gepumpt en daardoor is de marketcap through the roof. De actieve volume / Market cap is 0.001525. in totaal is er 55 miljoen in gehandeld de afgelopen 24 uur.
ter vergelijking: de volume / Market cap bij BTC is 0.03541, bij ADA 0.07707 en XRP 0.09044.
het trading volume van BTC is 31 miljard, ADA 7 miljard en XRP 4.7 miljard.
https://cryptoslate.com/r...es-surrounding-hex-token/Lazyke schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:42:
[...]
Misschien geraak jij verder dan de meesten hier die nog altijd denken dat het een scam is?
ja want als je iemand nodig hebt om 2 jaar na de launch uit te moeten leggen waarom het echt geen ponzi scheme is en nog veel meer nieuws over wat er mis gegaan is, is doorgaans een goed teken.
even een paar stukjes uit het interview:
en een direct quote:In addressing concerns over Hex’s “Certificate of Deposit” mechanism, and the unsustainability of high payouts it generates, Heart said reliance on third parties to generate yield is how people lose money. Adding that this concept is counter to the essence of cryptocurrency.
You mint your own rewards, you hold your own keys, no one can stop it, no one can turn it off. You can’t turn the contract off, you can’t turn the trading off, only you can mint your rewards. It’s beautiful, it’s perfect, it’s the opposite of a Ponzi scheme.
HEX is de shit, beste coin.
All-in, zwaai wel een keer vanuit mijn lambo-raket naar de maan.
Goh, het is blijkbaar "post shitcoins"- dag... De ene shitcoin na de andere komt voorbij hier.
meestal door de bitcoinbabesLazyke schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:45:
[...]
en jullie begrijpen nog altijd niet waarom die omhoog gaat.
Sommigen noemen bitcoin nog steeds ren ponzi scheme. Laat ze maar denken denk ik danmalarkan schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:45:
[...]
https://cryptoslate.com/r...es-surrounding-hex-token/
ja want als je iemand nodig hebt om 2 jaar na de launch uit te moeten leggen waarom het echt geen ponzi scheme is en nog veel meer nieuws over wat er mis gegaan is, is doorgaans een goed teken.
even een paar stukjes uit het interview:
[...]
en een direct quote:
[...]
je komt zelf met de market cap, en dat het de nummer 3 is, wat het niet is. En iedereen kan een market cap berekenen. dat is waarom het geen fluit waard is.Lazyke schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:43:
[...]
201 volgens coinmarkatcap die nog geen market cap kan berekenen lol (voor wat het waard is)
This time its different.spacer schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:47:
Mooie organische pumpgroei voor het weekend en de september dip.
zelfs donderdag gaat hij stijgen! not financial advice!
DYOR 🤪malarkan schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:49:
[...]
zelfs donderdag gaat hij stijgen! not financial advice!
Kijk na op etherscan wat de marketcap is. En krab dan maar eens in je harenmalarkan schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:47:
[...]
je komt zelf met de market cap, en dat het de nummer 3 is, wat het niet is. En iedereen kan een market cap berekenen. dat is waarom het geen fluit waard is.
lol, iedereen weet dat een piramide op zijn punt vroeg of laat omvalt.. rare beeldspraak.malarkan schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:45:
You mint your own rewards, you hold your own keys, no one can stop it, no one can turn it off. You can’t turn the contract off, you can’t turn the trading off, only you can mint your rewards. It’s beautiful, it’s perfect, it’s the opposite of a Ponzi scheme.
its not a "pyramid scheme" its a "triangle of opportunity" (the office us)
[ Voor 7% gewijzigd door twain4me op 27-08-2021 16:54 ]
Ik weet wat een marketcap is. dat is letterlijk een berekening van de huidige prijs tov de huidige aanwezige coinsLazyke schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:50:
[...]
Kijk na op etherscan wat de marketcap is. En krab dan maar eens in je haren
aint no rocket science.
is een overblijfsel vanuit de aandelenwereld waarin dit de totale waarde van een bedrijf is normaliter. is doorgaans daar, in een volwassen wereld te gebruiken omdat daar de volatiliteit enorm uit de markt is gehaald, uitzonderingen daargelaten. In de cryptowereld wordt dit vaak voor mooie pump en dumps gebruikt.
Ik vroeg gewoon om de marketcap van hex op te zoeken op etherscanmalarkan schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:52:
[...]
Ik weet wat een marketcap is. dat is letterlijk een berekening van de huidige prijs tov de huidige aanwezige coins
aint no rocket science.
is een overblijfsel vanuit de aandelenwereld waarin dit de totale waarde van een bedrijf is normaliter. is doorgaans daar, in een volwassen wereld te gebruiken omdat daar de volatiliteit enorm uit de markt is gehaald, uitzonderingen daargelaten. In de cryptowereld wordt dit vaak voor mooie pump en dumps gebruikt.
Je meld hier alleen dat het een topcoin is gaat verder alleen met oneliners op andermans opmerkingen in, dus ik ben (serieus) benieuwd waarom jij het een goede munt vind.
Nog maar even wachten dan.elektriekert schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:41:
Ik zag net een stukje van die bolle van ne bitboy, die is helemaal geturnd van Maxi naar pro XRP.
Maar hij heeft gehoord dat de hele zaak rondom XRP gesetteld gaat worden (tusssen half september en eind september)
Ben benieuwd wat het wordt.
Grote kans dat dit gewoon gelul is natuurlijk.
Het is geen piramide / ponzi want de intrest komt niet van de nieuwe investeerders. Mind blown?twain4me schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:51:
[...]
lol, iedereen weet dat een piramide op zijn punt vroeg of laat omvalt.. rare beeldspraak.
its not a "pyramid scheme" its a "triangle of opportunity" (the office us)
ja etherscan kijkt alleen naar de marketcap op het etheriumnetwerk, daar kan hij heel prima 3e staan en 201e in de wereld omdat er meer dan het Ether-network is.Lazyke schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:54:
[...]
Ik vroeg gewoon om de marketcap van hex op te zoeken op etherscan
zegt 0.0 over de validiteit en het enorm slechte verhaal wat er achter zit.
septemberdip = harder dan de donderdagdip?spacer schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:47:
Mooie organische pumpgroei voor het weekend en de september dip.
Zoek op: marshmellow-experiment, monetisation of time. Longer pays better. Ik leg het later wel uit. Nu even genieten van de gainsYES schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:55:
Oké @Lazyke je bent duidelijk fan van HEX. Ik ken het niet en wil niet meteen roepen dat het scamcoin of wat dan ook is, dus bij deze: wat is HEX dan precies, wat doet het en waarom ben je er zo enthousiast over?
Je meld hier alleen dat het een topcoin is gaat verder alleen met oneliners op andermans opmerkingen in, dus ik ben (serieus) benieuwd waarom jij het een goede munt vind.
Serieus, rechtstreeks uit het shillers-handboek dit, of niet "Ik leg het later wel uit".Lazyke schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:58:
[...]
Zoek op: marshmellow-experiment, monetisation of time. Longer pays better. Ik leg het later wel uit. Nu even genieten van de gains
Of je bent gewoon de trollers hier aan het trollen, dat kan ook nog
nope, ik claim ook helemaal niet dat het wel een ponzi scheme is btw... de waarheid is, dat weet ik gewoon niet, en nee ik ga niet alles doornemen omdat er hier in het topic iemand komt vertellen dat HEX de meeste geweldige munt ooit is zonder enige onderbouwing. ik ga niets zoeken op etherscan.. ik ga lekker naar de film
Lekker genieten van je gains?twain4me schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:00:
[...]
nope, ik claim ook helemaal niet dat het wel een ponzi scheme is btw... de waarheid is, dat weet ik gewoon niet, en nee ik ga niet alles doornemen omdat er hier in het topic iemand komt vertellen dat HEX de meeste geweldige munt ooit is zonder enige onderbouwing. ik ga niets zoeken op etherscan.. ik ga lekker naar de film
Je doet me denken aan de mensen die niet geloven in Corona etc. etc. die roepen ook altijd "doe zelf research" als ze gevraagd worden hun mening toe te lichten...Lazyke schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:58:
[...]
Zoek op: marshmellow-experiment, monetisation of time. Longer pays better. Ik leg het later wel uit. Nu even genieten van de gains
Welke? F9 ff je nieuwe lambo in actie zien ?twain4me schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:00:
[...]
Hex heeft zelfs een website om alle vragen te beantwoorden over of het een scam isYES schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:59:
[...]
Serieus, rechtstreeks uit het shillers-handboek dit, of niet "Ik leg het later wel uit".
Of je bent gewoon de trollers hier aan het trollen, dat kan ook nog
dit stukje van Reddit is ook mooi:
EX is a cryptocurrency token built on Ethereum that promises infinity rewards for staking. In the official website, it says:
HEX IS NOT A PONZI.
Yes, I agree. It's not a Ponzi scam. It's a Pyramid scam.
In HEX, no one owes you anything. You mint your own HEX rewards yourself when you end your stake. Like how Bitcoin miners mint their own Bitcoin rewards. You are the network.
That's basically minting value out of thin air. Wow, maybe HEX has an angel backing it that loves to give away free money.
There are no middlemen or managers in HEX. HEX rewards are dynamic like Bitcoin mining rewards. No one in the world can promise you how much you might make running HEX, because no one knows how valuable HEX will become. HEX puts you in charge!
The funds in traditional banks can give interest because they use it to provide loans for businesses. Without anything of that sort, how the hell can HEX continue to provide "high interests"?
It's totally a Pyramid Scheme. It works by giving people a false hope that their money is going up in value. But they can't withdraw it as it is locked up.
It can go up and up by making stupid people believe the balance sheet they see in their portfolio is what they will get. It's basically utilizing the greed of people with the lure of more money without actually giving more money.
All the new money or interest is generated from inflation. It works by getting more people to buy it with referral programs. But when enough idiots of brought it, there won't be any more losers to refer to.
Hence, the pyramid will collapse.
Textbook shillers-jargon inderdaad.Pingo76 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:01:
[...]
Je doet me denken aan de mensen die niet geloven in Corona etc. etc. die roepen ook altijd "doe zelf research" als ze gevraagd worden hun mening toe te lichten...
ook mooie site om alle termen die net naar binnen worden gegooid gelijk even terug te duwen naar het shitcoin topic
oef dat is wel extreem hoogPingo76 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:58:
[...]
Het is "Rocket Surgery"!
[YouTube: LA Ink - Kat Lays Down the Law]
opereren van raketten. (waarom zie ik nu een extreem soort dr. bibber voor me
Wel handig toch om een rocket surgeon te hebben als we met zijn allen naar the MOON gaan ?malarkan schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:05:
[...]
oef dat is wel extreem hoog
opereren van raketten. (waarom zie ik nu een extreem soort dr. bibber voor me
De afgelopen jaren wel ja.Masstje schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:57:
[...]
septemberdip = harder dan de donderdagdip?
Over scheten gesproken, ik heb tijdens de lunch een hele avocado op. Ik liet zo een spectaculaire scheet een uur later, leek wel of ik een paar seconden aan het zweven wasYES schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:05:
Ondertussen laat Bitcoin weer even een scheet van +$400 in 5 minuten tijd, organische groei for the win!
Richard Heart van Hex is de overtreffende trap.
Ik ben benieuwd, ik ga er wel een beetje van uit maar de afgelopen jaren hadden we ook niet zo'n erge tussendip van mei tot juli als nu.
Sorry dit typen en zeggen vrouwen niet. Vrouwen poepen ook niet en ruiken altijd naar bloemenPingo76 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:08:
[...]
Over scheten gesproken, ik heb tijdens de lunch een hele avocado op. Ik liet zo een spectaculaire scheet een uur later, leek wel of ik een paar seconden aan het zweven was
Eigenlijk is het sneeuw.Tartarus schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:53:
[...]
Of sneeuw, is maar net hoe je het uitspreekt
Winst schrijf je als kâr.
Ik ga eens wat kâr uitcashen.
Niet vergeten he peeps, neemt uw winsten tijdig voordat u door een beer wordt opgevreten.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
kwam net bij het onderzoeken uit op verschillende sites waarin hij zelf artikelen heeft gepost waarin het lijkt alsof een reporter het heeft geschreven dat het geen ponzi isRaptorXS schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:08:
Charles Hoskinson van ADA is een volidioot.
Richard Heart van Hex is de overtreffende trap.
en daaronder staat dan een artikel van een journalist die vertelt dat ze hem 10 btc aan hebben geboden in 2019 om te zeggen dat het geen ponzi is
dit is echt goud BTC
Wat betekent de Turkse uitdrukking hij zei het in het NL tegen me "lijkt wel of ik te lang aan mijn oren moet trekken" heb het niet precies goed onthouden, maar hij wilde mij de betekenis niet uitleggen. Ik denk dat het iets met bureaucratie of onnodige procedures te maken heeft.Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:11:
[...]
Eigenlijk is het sneeuw.
Niet vergeten he peeps, neemt uw winsten tijdig voordat u door een beer wordt opgevreten.
Bitvavo route: sneller dan SEPAhmr schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:10:
Wanneer gaat die SEPA withdrawal van Binance weer eens werken..
nothing stops this train
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:11:
[...]
Eigenlijk is het sneeuw.
:strip_exif()/f/image/MWtiIqQqvWIBqnqJkK5vV6x4.png?f=user_large)
Het is trouwens opgevroten denk ik maar dat mag de pret niet drukken.
[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 27-08-2021 17:17 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/ngMIrCHK239JUG6ltWccR7p5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UtFmbKyzHUv0CoaOhidgyGkt.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Fab4cA9HLD8pwl4K20btcc3K.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DQwSKtQCRuhnHjmqqceNjzqs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jGOjLgVbwadVfpMh9nKJUevk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WNdpxePoe7nhDLyMQLsgPMRK.jpg?f=fotoalbum_large)