[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 177 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.840 views

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:05
malarkan schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:11:
[...]

ik wel, die krengen passen niet in een gewone portemonnee..

*ontkent verder alles*

Maar ja dat storten van geld, gewoon geld kost is belachelijk. Zelfde dat pinnen geld kost.

Bitcoin lost dit allemaal gelukkig wel op.
The war on cash.

De overheid en de banken willen aan cash geld een shady/crimineel imago hangen, zodat burgers elkaar raar gaan aankijken als je met cash geld komt. als dit lukt hebben ze een totaal inzicht/controle op de markt.

Cryptocurrency is weer een nieuwe doorn in het oog.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11 21:23
Jumpman schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:29:
[...]

The war on cash.

De overheid en de banken willen aan cash geld een shady/crimineel imago hangen, zodat burgers elkaar raar gaan aankijken als je met cash geld komt. als dit lukt hebben ze een totaal inzicht/controle op de markt. Cryptocurrency is weer een nieuwe doorn in het oog.
zeker

grappig genoeg prijzen de banken zichzelf zo enorm buiten de markt, mensen gaan hun geld niet meer op de bank zetten, want dat kost geld, mensen gaan dus beleggen, of in aandelen of in crypto waardoor die markten blijven exploderen

totdat de rente weer stijgt en de beleggingen minder gaan opleveren

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:31:
[...]

zeker

grappig genoeg prijzen de banken zichzelf zo enorm buiten de markt, mensen gaan hun geld niet meer op de bank zetten, want dat kost geld, mensen gaan dus beleggen, of in aandelen of in crypto waardoor die markten blijven exploderen

Verregaande arrogantie en tegelijkertijd struisvogelpolitiek van deze oude instituten. Die gaan zich ooit, en sneller dan ze verwachten, knetterhard achter de oren krabben. En hopelijk lachen wij dan al een tijdje in ons vuistje. :Y oOo

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-12 16:24
malarkan schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:31:
[...]

zeker

Klopt, net als pensioenfondsen tegenwoordig. Krijg steeds meer afkeer tegen dat soort systemen. Laat mij dat bedrag per maand maar zelf investeren. Dan blijft het geld ook van mij en later van mijn vrouw/kinderen. Doordat leeftijden steeds verder omhoog gaan is het hoogst onzeker of je het wel gaat halen en dan pluk ik er liever nu alvast de vruchten van.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:59

Darrell

Fiat moonboy

Richh schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:11:
[...]

[Afbeelding]

WTF! 5 euro per biljet? 8)7 langzaam wordt de toon gezet...

Maar ja, Bitcoin fixes this.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MrNKBthDc74Tfl8AHNgHVmdi63Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/zfh2EHjzrlxHLbfPHyAlhYVB.gif?f=user_large

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:17

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
lonehitman schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:15:
[...]

Inderdaad belachelijk. Maar een bitcoin transactie kost toch ook geld?
je betaald per maand voor je rekening/pasje whatever
je betaald zodat je geld op je rekening mag hebben
je betaald dat je geld van je rekening af mag halen
je betaald voor het storten van geld,
je "moet" alles zelf regelen met de app.

Je zou bijna denken dat ze je niet als klant willen hebben.
grappig is dat ik een aantal jaar geleden advies heb gevraagd bij de bank. wij hadden een aantal grote cash betalingen in een jaar. (eerste termijn bij aanvang werkzaamheden) dat was gebruikelijk omdat er zowel veel oplichters waren als veel wanbetalers en zo wist de klant tenminste dat er gestart was met het werk (steiger stond voor de deur) we konden toen bij 1 of ander vaag pin bedrijf iets kopen/huren en de kosten kwamen voor ons neer op ~20 euro per betaling. de rabobank verklaarde ons voor gek dat we het zelfs maar overwogen.. als ik die zelfde betaling zou doen volgens hun nieuwe regels zou het gaan over 100 euro of meer per betaling :+

nu geven ze wel aan dat het om anti witwassen gaat, maar uiteindelijk moet het systeem daar toch gewoon voor betalen, en niet een indicidueel persoon,dit lijkt mij de wereld op zijn kop. :-(

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
twain4me schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:40:
[...]

je betaald per maand voor je rekening/pasje whatever
je betaald zodat je geld op je rekening mag hebben
je betaald dat je geld van je rekening af mag halen
je betaald voor het storten van geld,
je "moet" alles zelf regelen met de app.
Ik heb begrepen van iemand die bij ING werkt, dat geldstromen niet meer "the core business" is maar het ICT gedeelte. Dus dat zou bovenstaande welk verklaren, allen snap ik zelf niet hoe ICT opeens "the core business" van een bank kan zijn :P

Trouwens moet het niet "je betaalT" zijn, wel indrukwekkend dat je het consequent fout doet. Als het fout is natuurlijk :+

[ Voor 9% gewijzigd door Pingo76 op 27-08-2021 10:56 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:36
In het FD staat een mooi gebalanceerd artikel over Bitcoin: https://fd.nl/weekend/138...o-s-vervuilt-k0h1ca8Up76k

Een gesprek met Paul Buitink en Bert Slagter _/-\o_
Hun stelling: niemand weet waar dit gaat eindigen. Tegenstanders en voorstanders van crypto zijn veel te uitgesproken, vinden ze. 'Ik heb niks met zelfbenoemde experts die zeggen dat bitcoin naar een ton gaat. Vreselijk', zegt Buitink, terwijl hij een vies gezicht trekt. 'Maar ik heb ook niks met de mensen die crypto afschrijven als iets dat nooit waarde kan hebben en alleen maar fictief en speculatief is.' We zitten in de eerste fase van de ontwikkeling. Geef het een kans, zeggen ze. Slagter: 'Het is alsof je internet in 1995 afschrijft omdat het nog niet veilig, snel, goedkoop en gebruiksvriendelijk is.'

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• malarkan
Vibravis schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:34:
[...]

Klopt, net als pensioenfondsen tegenwoordig. Krijg steeds meer afkeer tegen dat soort systemen. Laat mij dat bedrag per maand maar zelf investeren. Dan blijft het geld ook van mij en later van mijn vrouw/kinderen. Doordat leeftijden steeds verder omhoog gaan is het hoogst onzeker of je het wel gaat halen en dan pluk ik er liever nu alvast de vruchten van.
mwoah mijn PF zorgt voor aardig mooie rendementen, mijn regeling is ook meer dan prima..

en ik weet teveel van mensen die pensioen ontvangen dat dit voor jou misschien wel geldt en Glenn Hoddle kan met je meepraten, maar ik weet ook dat de rekening voor de samenleving als geheel veel duurder wordt omdat genoeg mensen dat geld gewoon verbrassen aan een nieuwe caravan, en dan wel het handje op gaat houden bij de overheid als ze wel ouder worden.

Overigens strijdt de pensioenwereld ook al tijden tegen de DNB en de ECB over de rente die zij moeten berekenen over de TV.

Overigens 2: het nieuwe pensioenakkoord wordt alleen beter voor de mensen die ouder zijn. het is 1 grote bs-show, gefixt door het FNV.

• Vibravis
malarkan schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:52:
[...]

mwoah mijn PF zorgt voor aardig mooie rendementen, mijn regeling is ook meer dan prima..

en ik weet teveel van mensen die pensioen ontvangen dat dit voor jou misschien wel geldt en Glenn Hoddle kan met je meepraten, maar ik weet ook dat de rekening voor de samenleving als geheel veel duurder wordt omdat genoeg mensen dat geld gewoon verbrassen aan een nieuwe caravan, en dan wel het handje op gaat houden bij de overheid als ze wel ouder worden.

Overigens strijdt de pensioenwereld ook al tijden tegen de DNB en de ECB over de rente die zij moeten berekenen over de TV.

Overigens 2: het nieuwe pensioenakkoord wordt alleen beter voor de mensen die ouder zijn. het is 1 grote bs-show, gefixt door het FNV.
Ik denk dat je in welke tijdsperiode dan ook altijd mensen blijft houden die niet met geld kunnen omgaan. Daar zit waarschijnlijk ook het grootste probleem. De overheid weet dit ook en zal daarom zelf de regie blijven houden.

Mijn rendement is ook niet verkeerd maar je hebt zelf gewoon te weinig invloed. Ik bedoel daarmee dat wanneer ik aandelen koop, deze altijd van mij of mijn familie blijven. Daar kunnen generaties van profiteren. Dat kan van mijn pensioen niet gezegd worden. Mijn partner kan daar nog deels aanspraak op maken maar mijn kinderen dus niet.

En dat vind ik jammer. Mijn aandelen zullen via de notaris worden overgedragen dus iedereen profiteert daarvan dan.

• malarkan
Vibravis schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:56:
[...]

Ik denk dat je in welke tijdsperiode dan ook altijd mensen blijft houden die niet met geld kunnen omgaan. Daar zit waarschijnlijk ook het grootste probleem. De overheid weet dit ook en zal daarom zelf de regie blijven houden.

Mijn rendement is ook niet verkeerd maar je hebt zelf gewoon te weinig invloed. Ik bedoel daarmee dat wanneer ik aandelen koop, deze altijd van mij of mijn familie blijven. Daar kunnen generaties van profiteren. Dat kan van mijn pensioen niet gezegd worden. Mijn partner kan daar nog deels aanspraak op maken maar mijn kinderen dus niet.

En dat vind ik jammer. Mijn aandelen zullen via de notaris worden overgedragen dus iedereen profiteert daarvan dan.
Zoals ik zei: dat begrijp ik. Weet niet wat jouw werk is, maar in principe is er in Nederland geen recht op pensioen vanuit de werkgever, dit is een gedeelte van contractonderhandelingen. Meestal wordt dit op niveau van OR en vakbonden tegen de werkgever geregeld voor het hele personeel. Niet alles is door de overheid hierop gereguleerd (wel wat er meegenomen mag worden voor de pensioengrondslag en tot waar het niet wordt belast op moment van inleg maar van uitkering)

Uitzondering hierop zijn de bedrijfspensioenfondsen, daar zitten wel regels aan, maar ook daar is de overheid niet de grootste regelaar. Dat zijn toch de vertegenwoordigers van de vakbonden/werknemers tov de vertegenwoordiging van de werkgevers uit die branche.

Ik heb alleen te lang in die wereld gewerkt en met mensen gepraat die deelnemen aan pensioenregelingen om met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te kunnen zeggen: 95% van de mensen hebben geen flauw idee wat ze later nodig hebben en hoe ze dat waarborgen.

Ken overigens genoeg mensen uit mijn omgeving die wel pensioen in eigen beheer hebben, en daarmee kun je verder prima afspraken maken. Jouw wijze is natuurlijk ook een prima methode. Wettelijk gezien is daar geen enkele verplichting toe.

• twain4me

twain4me

Pingo76 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:44:
[...]

Trouwens moet het niet "je betaalT" zijn, wel indrukwekkend dat je het consequent fout doet. Als het fout is natuurlijk :+
Dat vraag je echt aan de verkeerde persoon O-)

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:51
Vibravis schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:56:
[...]

Veel mensen hebben werkelijk geen flauw benul van de waarde van geld en hebben nooit een blik op hun pensioenregelingen geworpen tot het te laat is. Heb zelf ook een aantal jaar bij een pensioenverzekeraar gewerkt en je blijft je verbazen over het gebrek aan enige basis van pensioen. En als het tegenvalt is het natuurlijk de schuld van de verzekeraar, en niet omdat je zelf nooit de moeite hebt genomen om te kijken wat wel en niet geregeld voor je is :+

Voor mij ook een van de redenen waarom ik zelf ook beleg en met crypto bezig ben. Ben me er heel goed van bewust dat alleen vertrouwen op je AOW en pensioen als inkomen voor later, geen goede strategie is.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
jvel92 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:21:
[...]

Veel mensen hebben werkelijk geen flauw benul van de waarde van geld en hebben nooit een blik op hun pensioenregelingen geworpen tot het te laat is. Heb zelf ook een aantal jaar bij een pensioenverzekeraar gewerkt en je blijft je verbazen over het gebrek aan enige basis van pensioen. En als het tegenvalt is het natuurlijk de schuld van de verzekeraar, en niet omdat je zelf nooit de moeite hebt genomen om te kijken wat wel en niet geregeld voor je is :+

Voor mij ook een van de redenen waarom ik zelf ook beleg en met crypto bezig ben. Ben me er heel goed van bewust dat alleen vertrouwen op je AOW en pensioen als inkomen voor later, geen goede strategie is.
Gelukkig heb ik ook nog vertrouwen in mijn erfenissen.

• twain4me

twain4me

jvel92 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:21:
[...]

Ga jij je pro pensioenverzekerings praatjes lekker ergens anders houden, Ik zit in crypto dus ik ben verantwoordelijk bezig met geld, je pompt een paar honderd euro in een shitcoin en 3 jaar later vallen er spontaan lambo's uit de lucht. magische internetmuntjes FTW

What Could Possibly Go Wrong :+

• Pingo76
twain4me schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:41:
[...]

Ga jij je pro pensioenverzzekrings praatjes lekker ergens anders houden, Ik zit in crypto dus ik ben verantwoordelijk bezig met geld, je pompt een paar honderd euro in een shitcoin en 3 jaar later vallen er spontaan lambo's uit de lucht. magische internetmuntjes FTW
Of alles is voor 99% verdampt >:)

• twain4me

twain4me

Pingo76 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:42:
[...]

Of alles is voor 99% verdampt >:)
ja dat kan ook, maar het is best gezellig onder de brug..

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

twain4me schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:44:
[...]

ja dat kan ook, maar het is best gezellig onder de brug..
@Slux zit daar voor zijn rust he!

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-12 16:01

resusaapje

h less

Woohoo, investeren in Moonbeam bleek een goed idee te zijn geweest!

Wat heb ik gedaan:
Kusama gedurende een jaar locken (kost niks, behalve risico op prijsval),
als dank een paar MOVR krijgen,
en die gaan vandaag op Kucoin en Kraken meteen x15.

HODL!

Ben benieuwd naar de situatie in 2022 :+

En ik kijk reikhalzend uit naar de parachainveilingen van Polkadot d:)b

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:03

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:21:
[...]

Daar heb ik ook nog 7 jaar rondgelopen nadat ons bedrijf was opgekocht door KPN. Daarna nog 2 a 3 jaar op andere departementen waar ik zeer veel geleerd heb over hoe zaken beter niet gedaan kunnen worden alvorens de leuke stap naar een veel kleiner bedrijf te maken.
KPN is op mij altijd over blijven komen als een bedrijf dat de mindere kanten van een overheidsinstantie, een commerciële onderneming en een heel groot bedrijf in elkaar heeft weten te vlechten. Ik heb er veel geleerd en uiteindelijk heb ik er nu een goede baan aan te danken maar het bedrijf zelf spreekt me echt niet meer aan.

Ironisch genoeg werk ik nu voor de overheid en verbaas ik me soms hoe efficiënt en flexibel mijn afdeling is t.o.v. bijvoorbeeld KPN toentertijd ;)

• Steven9
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18-01-2024
resusaapje schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:45:
[...]

Wat heb ik gedaan:

HODL!

MOVR nog interessant om te kopen nu?

• NeoflexNL
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Zijn er hier mensen die wat hebben staan op BlockFi? Ik lees tot nu toe veel positieve verhalen.

Gezien het feit dat ik een lange termijn vertrouwen heb in de ontwikkeling en koersverloop van BTC en met name geloof in een functionaliteit als 'store of value', lijkt me dit een mooi platform om BTC ook als dusdanig op te slaan.

Ik trade niet en verkoop niet en koop af en toe wat plukjes bij voor de lange termijn (> 10 jaar). Voor een dergelijke HODL strategie lijkt me dit een mooi platform.

Iemand ervaring?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-12 11:38
Ik heb dit jaar iets nieuws aangesmeerd gekregen. Een extra pensioenfonds omdat de huidige de limiet van de CAO heeft bereikt. Joepie, de eerste kon me al gestolen worden! :X
En het ergste, ik kan het niet eens weigeren, verzekeraar heeft afgesproken met werkgever dat allen meedoen.

Ik wil het geld nu uitgeven. Voor mijn part beleggen in crypto's. Waarom kan ik niet aangeven dat ik voldoende heb aan een x pensioen (met een minimum vastgesteld door de overheid). Als ik straks achter de geraniums zit heb ik echt niet meer geld nodig dan de gemiddelde stratenmaker.

[ Voor 11% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 27-08-2021 11:58 ]

• Pingo76
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:55:
Ik heb dit jaar iets nieuws aangesmeerd gekregen. Een extra pensioenfonds omdat de huidige de limiet van de CAO heeft bereikt. Joepie, de eerste kon me al gestolen worden! :X
En het ergste, ik kan het niet eens weigeren, verzekeraar heeft afgesproken met werkgever dat allen meedoen.

Ik wil het geld nu uitgeven. Voor mijn part beleggen in crypto's. Waarom kan ik niet aangeven dat ik voldoende heb aan een x pensioen (met een minimum vastgesteld door de overheid). Als ik straks achter de geraniums zit heb ik echt niet meer geld nodig dan de gemiddelde stratenmaker.
Als je straks achter de geraniums zit, zou je het wel eens nodig kunnen hebben voor zorg. De zorg en met name voor ouderen heb ik het idee, wordt steeds minder...

• Vibravis
NeoflexNL schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:54:
Zijn er hier mensen die wat hebben staan op BlockFi? Ik lees tot nu toe veel positieve verhalen.

Gezien het feit dat ik een lange termijn vertrouwen heb in de ontwikkeling en koersverloop van BTC en met name geloof in een functionaliteit als 'store of value', lijkt me dit een mooi platform om BTC ook als dusdanig op te slaan.

Ik trade niet en verkoop niet en koop af en toe wat plukjes bij voor de lange termijn (> 10 jaar). Voor een dergelijke HODL strategie lijkt me dit een mooi platform.

Iemand ervaring?
Ja ik ben actief op Blockfi. Maar niet alleen daar. Ik koop iedere maand 20% van mijn spaargeld bij en dat laat ik daar dan staan tot bedrag x. Op Blockfi stort ik niets meer aangezien ik daar het maximale bedrag op heb staan van wat ik verantwoord vind.

Momenteel ben ik op Nexo (Nexo.io) aan het opbouwen tot ik ook daar aan hetzelfde bedrag zit als Blockfi. Dan gaan we door naar Celcius etc etc....

Als ik 1 nadeel van Blockfi mag noemen dan is het de traagheid bij een opname. Iedere 1e zondag van de maand zet ik mijn rentes over vanuit Blockfi en dan moet je rekening houden met 2 werkdagen verwerking.

Als ik bijvoorbeeld vanuit Nexo een uitbetaling doe naar mijn rabo rekening dan is dit meestal met een paar uurtjes geregeld. Mits het weekend/feestdag is natuurlijk.

De rentes op Blockfi zijn wel vaak lager dan bijvoorbeeld op Nexo en Celcius maar het is wel een partij die erg stabiel is.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-12 16:01

resusaapje

h less

Steven9 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:52:
[...]

MOVR nog interessant om te kopen nu?
Ik zou denken van niet. Meest introducties van een munt/token op een exchange laten een snelle stijging zien in het eerste uur, waarna de prijs wekenlang langzaam omlaag beweegt. Maar wie weet is het deze keer anders. Er zit wel een echt project achter met real world oplossingen

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 23:34

troje

was here!

Cuba gaat cryptomunten aanvaarden als betaalmiddel.

Als één schaap over de dam is…

Edit: Linkje bijgesloten.

https://www.nu.nl/economi...den-als-betaalmiddel.html

[ Voor 42% gewijzigd door troje op 27-08-2021 12:08 ]

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15-12 17:09
troje schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:04:
Cuba gaat cryptomunten aanvaarden als betaalmiddel.

Als één schaap over de dam is…
Een linkje naar een bron is altijd leuk :)

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:24
Bij deze van nu.nl
Afbeeldingslocatie: https://www.nu.nl/economie/6153577/cuba-gaat-cryptomunten-aanvaarden-als-betaalmiddel.html

• twain4me

twain4me

Pingo76 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:59:
[...]

Als je straks achter de geraniums zit, zou je het wel eens nodig kunnen hebben voor zorg. De zorg en met name voor ouderen heb ik het idee, wordt steeds minder...
Dan gaan we allemaal wel bij elkaar wonen, al dan niet onder een brug.. We leggen onze ada bij elkaar en kopen daar gezamelijk zorg van in. maargoed die zorg werkt dan inmiddels ook met blockchain dus is cheap as chips.. en chips zijn best lekker, dus een prima idee. En ik heb gelijk want een lantaarnpaal geeft soms licht.

Mental note: Zodra ze er zijn: zorgtokens kopen :+

[ Voor 12% gewijzigd door twain4me op 27-08-2021 12:32 ]

• Pingo76
twain4me schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:27:
[...]

gaan we allemaal wel bij elkaar wonen al dan niet onder een brug.. en leggen we onze ada bij elkaar en kopen daar gezamelijk zorg van in. maargoed die zorg werkt dan inmiddels ook met blockchain dus is cheap as chips.. en chips zijn best lekker, dus een prima idee.

zodra ze er zijn dus zorg tokens kopen :+
Gezien de discussies die ik hier af en toe oproept, lijkt het me wenselijk dat ik alleen woon :+ En chips is inderdaad lekker, ben van plan (poging nummer zoveel :') ) om te stoppen met alcohol en chips te waarderen met spa rood.

On topic: Iemand in een NL Telegram groep iets gelezen dat Power Ledger iets gaat doen met Tesla? Dat zijn de geruchten. Ik zit niet op Telegram.

Verwijderd

Ik zou aan mijn rituele lijntje hopium bij de lunch beginnen, maar dat blijkt overbodig na het lezen van de laatste 3 pagina's.

Bullish als de neten.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:22
[...]

Wat heb ik gedaan:

HODL!

Lekker man, ik doe mee aan de private sale van Moonbeam. Ben benieuwd of alles een beetje eerlijk verloopt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Snap ik wel als de Cubaanse peso tien eurocent was toen ik daar op vakantie was. En 'luxe' spullen als melkpoeder, shampoo met de toeristenpeso te betalen is. Kun je als doorsnee Cubaan beter betalen met bitcoin.

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-12 08:12
Vibravis schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:34:
[...]

Ik zou in elk geval de keus willen hebben bij een pensioenfonds te blijven of vrijwillig in te leggen als ik (al dan niet vrijwillig) van baan wissel. Nu heb ik meteen een breuk die een vroegpensioen over 5 jaar onmogelijk maakt.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 15:00
Ksm compleet Lambo maan

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:17
wow idd

Cake en Mina zo te zien ook 🙂
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KggFW7RgwRCJ6m2I_81tD0GgGX8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NN4HwB1lN4iB9CUlneJegnGV.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• malarkan
UniMatrix schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:49:
[...]

Ik zou in elk geval de keus willen hebben bij een pensioenfonds te blijven of vrijwillig in te leggen als ik (al dan niet vrijwillig) van baan wissel. Nu heb ik meteen een breuk die een vroegpensioen over 5 jaar onmogelijk maakt.
Dat zou je dan toch bij je nieuwe baan moeten kunnen fixen bij de arbeidsvoorwaarden?
Bij geen baan meer hebben is het afhankelijk of het mogelijk is, maar als je wisselt dan moet je toch echt bij je nieuwe baan iets kunnen regelen. Vrijwillig voortzetten is overigens niet normaal duur omdat bij een beetje werkgever die minimaal de helft bijdraagt.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:43
Pingo76 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:31:
[...]

Gezien de discussies die ik hier af en toe oproept, lijkt het me wenselijk dat ik alleen woon :+ En chips is inderdaad lekker, ben van plan (poging nummer zoveel :') ) om te stoppen met alcohol en chips te waarderen met spa rood.
Mochten we onder die brug komen met zijn allen: Ik word niet de buurman of plaatstoewijzer van Pingo76. :+
Dan moet ik, wanneer ik Pingo76 boos maak, het bekopen met mijn zorgtokens O-)

• Pingo76
Waah schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:59:
[...]

Mochten we onder die brug komen met zijn allen: Ik word niet de buurman of plaatstoewijzer van Pingo76. :+
Gewoon niet mijn huur proberen te verhogen met 200% . Of denken dat je me om 3 uur s'nachts kunt volgen naar de pinautomaat om te overvallen met een mes, terwijl ik juist mijn paraplu in mijn handen heb als bescherming :P

• twain4me

twain4me

Waah schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:59:
[...]

Ik en mijn natte T (of geheel ontbrekende) gaan er wel tussen wonen hoor.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:43
Pingo76 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:02:
[...]

Gewoon niet mijn huur proberen te verhogen met 200% . Of denken dat je me om 3 uur s'nachts kunt volgen naar de pinautomaat om te overvallen met een mes, terwijl ik juist mijn paraplu in mijn handen heb als bescherming :P
Oh dan ben ik al 50% safe :+ Want een pinpas gebruiken we niet meer met die blockchain natuurlijk _/-\o_
Die huurverhoging kan ik niks beloven natuurlijk. Ligt aan het pair RentalToken/BTC natuurlijk, en het aantal bruggen dat geburned wordt :D

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

[...]

Wat heb ik gedaan:

HODL!

Goed dat je het zegt! Ik open net mijn Kraken account, is er 20k aan MOVR bijgeschreven :o

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/drJ4HSN/Schermafbeelding-2021-08-27-om-13-11-50.png

edit: Ik zie dat ik nog 525 MOVR ontvang aan het eind van de lease, dus 725 in totaal.
Daarom dus Kusama en Polkadot :)

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 27-08-2021 14:11 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Pingo76
Waah schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:05:
[...]

Oh dan ben ik al 50% safe :+ Want een pinpas gebruiken we niet meer met die blockchain natuurlijk _/-\o_
Die huurverhoging kan ik niks beloven natuurlijk. Ligt aan het pair RentalToken/BTC natuurlijk, en het aantal bruggen dat geburned wordt :D
Trouwens voor die mishandeling van die idioot die mij probeerde te overvallen met een mes ben ik nooit gepakt >:) Daarom was de straf waar ik wel voor ben gepakt zo laag :+

Ontopic: na de daling van gister heb ik het gevoel dat ADA sterker stijgt dan BTC, ik weet niet of ik dat correct heb.

Verwijderd

Mooody schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:06:
[...]

Goed dat je het zegt! Ik open net mijn Kraken account, is er €17k aan MOVR bijgeschreven :o

Helft verkopen voor ETH en rest laten staan dan maar?
Nee joh gek.

Stuur mij gewoon een fluffje :+

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7hpo2gKbDvudddvSDniQBjxntPs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d3MXsZd2nR01HyNi3Ih1PiJS.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• twain4me

twain4me

Pingo76 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:09:
[...]

Trouwens voor die mishandeling van die idioot die mij probeerde te overvallen met een mes ben ik nooit gepakt >:) Daarom was de straf waar ik wel voor ben gepakt zo laag :+

Ontopic: na de daling van gister heb ik het gevoel dat ADA sterker stijgt dan BTC, ik weet niet of ik dat correct heb.
Noodweerexces ≠ mishandeling O-)

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:13:
[...]

Nee joh gek.

Stuur mij gewoon een fluffje :+
Die crowdloans blijken dus erg lucratief. Nu dat bekend gaat worden, verwacht ik ook dat de prijs van KSM en DOT zal stijgen. Met die kennis zou je iets kunnen doen :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Pingo76
twain4me schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:18:
[...]

Noodweerexces ≠ mishandeling O-)
Dat zal wel, maar tijdens de preek van de rechter kreeg ik te horen dat ik voor deze mishandeling normaal 3 weken zou krijgen. Maar omdat ik vaardigheid had in het gebruik van de paraplu was mijn straf vele malen hoger.

En als je denkt dat die 3 weken een grap is, bij de reclassering zat ik wel eens te wachten met mensen. Die bijv. met zijn 3 iemand in elkaar geslagen hebben, bewust tegen het hoofd getrapt hebben etc. etc. En vervolgens maar 2 weken de bak in hoefden :o

• twain4me

twain4me

lijkt mij echt weer zoon, stuur jij mij dit, dan reageer ik zo "gesprek"

Verwijderd

Pingo76 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:09:
[...]

Ik weet 1 ding wel; zodra jij een paraplu vast hebt is shit aan, en kun je beter gaan rennen.

Kun je Bitcoin niet ff in z'n kont prikken met die plu? Bullrun maar dan anders.

Verwijderd

Mooody schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:22:
[...]

Die crowdloans blijken dus erg lucratief. Nu dat bekend gaat worden, verwacht ik ook dat de prijs van KSM en DOT zal stijgen. Met die kennis zou je iets kunnen doen :)
Niet verkeerd, 17k *poef* out of thin air.

Lekker gewerkt Mooody :*)

Prachtig dat het zo kan, het is je gegund :)

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wel een piep saaie range dit hoor.

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:26:
[...]

Niet verkeerd, 17k *poef* out of thin air.

Lekker gewerkt Mooody :*)

Prachtig dat het zo kan, het is je gegund :)
Het zijn mooie tijden inderdaad *O*
Zojuist alle MOVR ingewisseld voor KSM. Denk dat de kans aanwezig is dat ik ook met de volgende ronde crowdloans mee ga doen B)

• roflexx
Moon!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:50
ADA is op weg naar de 5 dollar. oOo

• twain4me

twain4me

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SZKTIA4U2A6iRb5jQa0BuzG7oEA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fclYT2xqXarERGt8WyRktRkB.jpg?f=user_large

• knakworst
  • Laatst online: 19:33

knakworst

Get more sats!

ADA bagholders:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4SHTK8DCcYw4ViMUPVAaEpazFo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V5ePyEjfKF02EbVVSJOegBLX.png?f=user_large

• Prozaq
Op basis van dit financieel inzicht wacht ik nog even met het verkopen van die rommel

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
[...]

Wat heb ik gedaan:

HODL!

Had het bericht idd ook ontvangen van Kraken, dadelijk ff kijken hoeveel ik er uberhaupt heb gekregen en wat het waard is.

Jij gaat ze hodlen dus?

Motor-forum.nl

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-12 23:18
Prozaq schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:01:
[...]

Op basis van dit financieel inzicht wacht ik nog even met het verkopen van die rommel
Ik heb sellorders staat in wel een stuk op 20 stukjes :+

Van 2.80$ tot aan de 5$ :D

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Mooody

Mooody

elmoody

Bananeman schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:01:
[...]

Had het bericht idd ook ontvangen van Kraken, dadelijk ff kijken hoeveel ik er uberhaupt heb gekregen en wat het waard is.

Jij gaat ze hodlen dus?
Je krijgt in totaal 14,5 MOVR per KSM, daarvan zijn er nu 4 MOVR per KSM uitgekeerd. De rest volgt over +/- 40 weken.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:59

Darrell

Fiat moonboy

Dat hebben de KSM en DOT shillers goed in de gaten gehad. Gratz bois!

• Bananeman
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:36:
[...]

Het zijn mooie tijden inderdaad *O*
Zojuist alle MOVR ingewisseld voor KSM. Denk dat de kans aanwezig is dat ik ook met de volgende ronde crowdloans mee ga doen B)
Ik heb er ook mooi van geprofiteerd, al had ik een stuk minder KSMs dan jij. Toch lekker gratis geld, zit inmiddels alweer in meer KSM en DOT :)

Motor-forum.nl

• Mooody

Mooody

elmoody

Darrell schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:07:
Dat hebben de KSM en DOT shillers goed in de gaten gehad. Gratz bois!
De volgende batch aan crowdloans begint binnenkort, iedereen kan meedoen he....
Het is zinvol om je vooral in te lezen over de projecten, zodat je het meest zinvolle project kunt ondersteunen (en de kans voor jezelf vergroot op een leuke winst).

• Prozaq
Khaelos schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:03:
[...]

Ik heb sellorders staat in wel een stuk op 20 stukjes :+

Van 2.80$ tot aan de 5$ :D
Net op tijd mijn sell order iets bijgesteld, werd al bijna geraakt. 😊

• Mooody

Mooody

elmoody

Bananeman schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:08:
[...]

Ik heb er ook mooi van geprofiteerd, al had ik een stuk minder KSMs dan jij. Toch lekker gratis geld, zit inmiddels alweer in meer KSM en DOT :)
Alles in KSM hier, want daar zal de komende tijd de meeste hype ontstaan. De Polkadot crowdloans zullen nog even op zich laten wachten.

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-12 08:30
Mooody schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:09:
[...]

Het is zinvol om je vooral in te lezen over de projecten, zodat je het meest zinvolle project kunt ondersteunen (en de kans voor jezelf vergroot op een leuke winst).
7 september in ronde 3 van de MoonBeam (GLMR) Take Flight *O*

• Vibravis
Mooody schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:09:
[...]

Heb je een linkje waar we meer kunnen vinden? IK heb ergens iets gemist de afgelopen dagen ;-)

• Wom
  • Laatst online: 22:13

Wom

Vibravis schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:18:
[...]

Heb je een linkje waar we meer kunnen vinden? IK heb ergens iets gemist de afgelopen dagen ;-)
https://www.kraken.com/learn/parachain-auctions

:)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Kol Nedra
Kraken nr1 centralized Exchange 🤩

nothing stops this train

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Mooody schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:10:
[...]

Alles in KSM hier, want daar zal de komende tijd de meeste hype ontstaan. De Polkadot crowdloans zullen nog even op zich laten wachten.
Ik zat net te kijken, dot kan je nog niet inzetten idd.. jammer.

Zero.

• Bananeman
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:10:
[...]

Flinke bak KSM heb jij erbij dus, nice! KSM en DOT behoren tot mijn betere investeringen tot dusver. Misschien toch wat DOT omruilen voor KSM, goed punt van de hype die nog wel ff aanhoudt of zelfs nog sterker wordt.

Motor-forum.nl

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:22
Partypsych schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:18:
[...]

Ik doe ook mee aan ronde 3. Ik hoorde vandaag van een moonbeam admin op Telegram dat iedereen die is uitgenodigd en door de identity verification komt een kans krijgt om GLIMMER te kopen. Daarom hebben ze veel mensen die in eerste instantie wel op tijd waren aangemeld voor ronde 3 af moeten zeggen. Zou mooi zijn.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Vibravis
IK heb even zitten lezen maar als ik het goed begrijp is dat ik momenteel alleen ksm kan inzetten en krijg daar dan sku voor terug? Of lees ik het verkeerd?

• Wom

Wom

Vibravis schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:41:
IK heb even zitten lezen maar als ik het goed begrijp is dat ik momenteel alleen ksm kan inzetten en krijg daar dan sku voor terug? Of lees ik het verkeerd?
Klopt, op dit moment is er één open. Op de blog van Kraken kun je bijhouden welke er nog aan zitten te komen.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
@@Verwijderd: mijn node is inmiddels afgekoeld naar 43 graden.
Ik ga nu wel handmatig het ventilatortje uitzetten want hij blijft hard aanstaan. Eens kijken wat dat doet...

• Partypsych
zwembroek schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:40:
[...]

Ik doe ook mee aan ronde 3. Ik hoorde vandaag van een moonbeam admin op Telegram dat iedereen die is uitgenodigd en door de identity verification komt een kans krijgt om GLIMMER te kopen. Daarom hebben ze veel mensen die in eerste instantie wel op tijd waren aangemeld voor ronde 3 af moeten zeggen. Zou mooi zijn.
Dat is heel mooi nieuws! *O*

Ik geloof wel in moonbeam maar was in eerste instantie huiverig dat er first come, first serve gehanteerd zou worden. Ik heb aan 3 ico's meegedaan bij Coinlist, waarvan de laatste CFG maar in alle 3 kon ik simpelweg geen munt kopen omdat alles al weggekaapt was voor ik aan de beurt kwam.
Stond er in eerste instantie dus niet direct om te springen om weer de pc voor 4 uur in de gaten te houden in het holst van de nacht om te zien of je al een beetje vooruitkomt in de wachtrij 7(8)7 maar had mij wel ingeschreven. Dit stemt mijn dan wel wat positiever, alles is als het goed is verified nu, gisteren doorlopen.

De Crowdloan voor GLMR zal ook nog plaatsvinden, dat is wel een parachain auction waar ik mijn aandacht op zal vestigen.

• twain4me

twain4me

Qunix schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:46:
@@Verwijderd: mijn node is inmiddels afgekoeld naar 43 graden.
Ik ga nu wel handmatig het ventilatortje uitzetten want hij blijft hard aanstaan. Eens kijken wat dat doet...
pas maar op, straks smelt je perongeluk je bitcoin :+

• Qunix
twain4me schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:52:
[...]

pas maar op, straks smelt je perongeluk je bitcoin :+
Ik las "straks smelt je perongeluk bitcoin"... Nou dat wil ik niet op mij geweten hebben, andermans bitcoin omsmelten :o

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:25

Chaes

#HODL

Partypsych schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:18:
[...]

Waar zie je die info precies? Op https://www.kraken.com/u/earn/parachains zie ik dat niet direct terug :)

• knakworst
  • Laatst online: 19:33

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VGpObg0Bx61_kZ-o7MibhTfluyo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NNgpI1xeBBls5Qm0NYX2dO1K.jpg?f=fotoalbum_large

• Wom

Wom

• UniMatrix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kfuC0baNJUQRwPBKo2cunAKnSTA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pCAg8NXvHHmTUjzIyTt1gu7N.png?f=fotoalbum_large

_/-\o_

De USDT 0,70 is mijn instap. Benieuwd hoe hoog dit gaat hypen op de ADA smart contracts.

Of crashen natuurlijk :D

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Partypsych
Chaes schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:03:
[...]

Waar zie je die info precies? Op https://www.kraken.com/u/earn/parachains zie ik dat niet direct terug :)
https://moonbeam.foundation/glimmer-token/
https://moonbeam.foundation/take-flight/

Entry voor ronde 3 is al dicht. Eerste mogelijkheid voor mensen die niet whitelisted zijn geweest in de eerste 3 rondes is de parachain auction geloof ik.

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:03:
[...]

Zal deze ook nog ff posten :)

https://parachains.info/

Opmerkelijk en verfrissend hoe weinig Kusama en Polkadot worden gehyped in vergelijking met bijv. Cardano.
Dat gaat wat worden als de meute erachter komt hoe snel die projecten zich ontwikkelen de laatste tijd.

[ Voor 27% gewijzigd door Mooody op 27-08-2021 15:25 ]

• Error404!
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-12 02:01
Een vraag aan de mensen die hun geld proberen te trekken uit Binance, dit kan al een tijdje niet meer en ik ben dus wel benieuwd hoe jullie dit doen?

Op basis van stable coins naar andere exchanges zoals Kraken, kan natuurlijk wel maar ben toch even geïnteresseerd.

• Qunix
Qunix schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:46:
@Verwijderd: mijn node is inmiddels afgekoeld naar 43 graden.
59 graden en loopt nog op... Misschien toch maar een passief koeling ding kopen... :X

• Wom

Wom

Error404! schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:24:
Een vraag aan de mensen die hun geld proberen te trekken uit Binance, dit kan al een tijdje niet meer en ik ben dus wel benieuwd hoe jullie dit doen?

Op basis van stable coins naar andere exchanges zoals Kraken, kan natuurlijk wel maar ben toch even geïnteresseerd.
Omzetten naar TRX en verzenden naar Bitvavo wordt veel gedaan.

• Vibravis

Denk als je even de zoekfunctie gebruikt en zoekt op 'TRX' dat je genoeg hits krijgt om creatief te zijn.

• roflexx

Uitgeven met mn binance kaart

• Mooody

Mooody

elmoody

Bananeman schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:01:
[...]

Jij gaat ze hodlen dus?
Wellicht weet jij het?

Komt er nog een crowdload van Kilt op Kraken? https://parachains.info/auctions#crowdloans
Schijnt gewild te zijn.

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ik krijg KAR voor mijn KSM.
Kar betekent ‘winst’ in het Turks. En die is al lekker opgelopen!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14-12 14:08
Ik twijfel aan mijn XRP. Toekomst Ripple blijft onzeker en ik begin meer en meer twijfels te krijgen. Al een keer x2 gedaan en winst gepakt. Misschien nu inwisselen voor ksm.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-11 17:14
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:45:
Ik krijg KAR voor mijn KSM.
Kar betekent ‘winst’ in het Turks. En die is al lekker opgelopen!
Of sneeuw, is maar net hoe je het uitspreekt :*)

• Pelox
Tartarus schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:53:
[...]

Of sneeuw, is maar net hoe je het uitspreekt :*)
Als sneeuw voor de zon!

Zero.

• UniMatrix
Beug schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:51:
Ik twijfel aan mijn XRP. Toekomst Ripple blijft onzeker en ik begin meer en meer twijfels te krijgen. Al een keer x2 gedaan en winst gepakt. Misschien nu inwisselen voor ksm.
Hangt af van het SEC proces denk ik en het lijkt er op dat de SEC niet heel sterk meer staat. Ook zouden er smart contacts op sidechains komen. Ik heb nog iets bijgekocht toen het op mijn gemiddelde aankooprijs stond.

• Pelox
Vibravis schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:41:
Doen er mensen hieraan mee? Of wachten op de volgende?

Zero.

Pagina: 1 ... 177 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!