Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ik roep dat wel eens ja.. maar dat heeft weinig te maken met de koers, eerder met de mensen die dan hier komen en/of niet meer komenwehave schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:40:
[...]
Zullen zien komende bear periode wie er nog is als markt 90% zakt en dan nog keer 90% etc
Zie vaker opmerkingen van mensen die denken dat de bear periode zo leuk is.
ik koop met name in de bear dus tja.. ik zit er wel een beetje op te wachten, want zoveel kan ik niet meer verkopen
Niet alle (top 25) projecten die het nu goed doen zullen het goed blijven doen in een volgende bull market.
Neem bijvoorbeeld een IOTA, de ATH van IOTA is >$5, behaald in de top van de bull market van 2017. Volgens mij stond IOTA destijds op plek 7 of 8 qua market cap.
Hoewel IOTA er nu nog steeds is, en ze nog steeds aan het project werken is de prijs nog steeds 80% lager dan hij destijds was. Toen BTC op $60k stond stond IOTA nog steeds 60% lager dan de ATH.
Zo zijn er nog genoeg andere projecten die destijds erg veelbelovend waren maar waarbij het vertrouwen is afgenomen over tijd. Het is dus niet altijd zo makkelijk als gewoon HODLen en DCA'en op de weg naar beneden. Dat gezegd hebbende zijn er ook zat projectecten die wel terug gekomen zijn op hun ATH van 2017 en zelfs ver daarboven staan momenteel.
De berenmarkt is zoals liefdesverdriet. Je kunt niet geloven dat ze je verlaten heeft (fundamentals waren toch strong?), de pijn en onbegrip wordt in het begin met de dag groter, en je verschuilt je het liefst in de donkerste kamer op de zolder van je tante die niemand kent. Op een gegeven moment accepteer je het, werk je eerst een heleboel anderen af, totdat je weer inziet dat je maar 1 liefde nodig hebt. Bitcoin.Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:52:
De bearmarkt is intens walgelijk.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Tijdens de vorige bear was ik overigens bagholder van ETH.
Verder ook team iPad Air, Apple Pencil 2 en ProCreate hier.
Ontopic: hele PFje inclusief shitcoins lekker in de plus, kan niet wachten tot staking bijgeschreven is
Doe je mij dan berichten? Smijt ik ook weer die fiat rommel erinMicroWhale schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:55:
[...]
Het begin van de vorige bearperiode was idd niet zo leuk voor me... tot ik me (op 3/4 ervan) weer durfde in te lezen en begreep hoe de grotere cycli werkten... toen ben ik juist gaan inslaan per DCA, ongeacht de prijs.
En nu (tijdens bull) weet ik dat t werkt.
Als ik nu ook nog redelijk weet uit te stappen ben ik er vanaf het begin van de komende bear zeker bij!
Blijkbaar is dat al sinds 2017 hier, ik zit hier ook nog niet zo lang, misschien pas een jaartjePingo76 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:17:
God allemachtig! Jullie zijn wel een stel kletsmajoren hoor! Ik vond het draadje op het viva forum te rustig, daarom maar hier aangemeld. Maar jullie zijn echt net een stel wijven, jullie tetteren zo complete pagina's vol
Ontopic: hele PFje inclusief shitcoins lekker in de plus, kan niet wachten tot staking bijgeschreven is
Zoals ik al eerder aangaf zo afentoe samen stuurloos een ravijn in donderen schept gewoon een band.Pingo76 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:17:
God allemachtig! Jullie zijn wel een stel kletsmajoren hoor! Ik vond het draadje op het viva forum te rustig, daarom maar hier aangemeld. Maar jullie zijn echt net een stel wijven, jullie tetteren zo complete pagina's vol
En de hond kletst maar zeer beperkt terug en de muren al helemaal niet, dus, tsja, vandaar.
Bear wordt vooraf als potentieel leuk gezien omdat dat de tijd is waar uiteindelijk in potentie de grootste winsten kan halen. Ik geef je echter wel gelijk dat het heel risicovol lijkt omdat lang niet alles weer hersteld in de Bull cycle.wehave schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:40:
[...]
Zullen zien komende bear periode wie er nog is als markt 90% zakt en dan nog keer 90% etc
Zie vaker opmerkingen van mensen die denken dat de bear periode zo leuk is.
Juist in een bear ga ik denk ik risico wat spreiden en tijd in research steken. Welke coins de afgelopen bear goed hebben doorstaan is al wel een soort van teken aan de wand maar het blijft crypto.
Ik heb iig wel een duidelijke afspraak met mezelf gemaakt dat ik in deze bull alles verkoop, mijn oorspronkelijke inleg in fiat terug stort en met de volledige winst van deze bull de bear in ga. Dat voelt voor mij het meest relaxed.
bla bla veel gekletst bla bla.Pingo76 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:17:
[..]
Ik wil me nergenssss mee bemoeien.....
Staking @ Bitvavo:
Staking wordt tussen 11:00 en 20:30 bijgeschreven. Geen pijl op te trekken
Ik ken geen nadelen ten opzichte van Binance. Ik heb de Jade green kaart sinds januari en ben zeer tevreden. Neem ook gelijk de gratis Curve kaart. Dan kan je je virtuele crypto.com kaart koppelen en later de fysieke kaart en dan kan je na een dag of 10 al gebruik maken van de cashback. De Curve kaart krijg je over het algemeen een stuk sneller dan de crypto.com kaart, al schijnt het de laatste tijd weer wat sneller te gaan.Ferry Bouman schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 09:25:
Welk platform gebruiken jullie? Ik werk momenteel enkel met Binance maar wil mss de overstap maken naar crypto.com omwille van de refunds op CC aankopen.
Zijn er nadelen aan crypto.com tov Binance?
Vergeet ook niet dat er altijd mensen zijn die een referral code ter beschikking hebben voor een bonus. Zonde om daar geen gebruik van te maken...
[ Voor 9% gewijzigd door Swerfer op 16-08-2021 13:30 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Zo irritant, vorig keer was het om 15:00 uur!D_Jeff schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:28:
[...]
bla bla veel gekletst bla bla.
Ik wil me nergenssss mee bemoeien.....![]()
Staking @ Bitvavo:
Ja precies, gewoon op het saldo tikken dan gaat 'ie door $, €, ETH en BTC.YES schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:54:
[...]
Ah ja, dacht dat per coin individueel ook altijd op $ stond maar dat kan je wijzigen. Enige nu is dat die app laat zien dat ik BUSD zou hebben terwijl ik die al even weer in BTC heb zitten. Synct die API eens in de zoveel uur?
Sync: hamburgermenu, afhankelijk van hoeveel portfolio's je hebt even scrollen tot 'Connecties' en daar je exchangeconnectie verversen (pijltjes links van de exchange)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Net alsof die paar cent het verschil gaat maken:)Pingo76 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:30:
[...]
Zo irritant, vorig keer was het om 15:00 uur!
Bear is vooral leuk als je beetje laagste punt kan voorspellen, vanaf wanneer ga je weer meedoen.MrKennedy1985 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:25:
[...]
Bear wordt vooraf als potentieel leuk gezien omdat dat de tijd is waar uiteindelijk in potentie de grootste winsten kan halen. Ik geef je echter wel gelijk dat het heel risicovol lijkt omdat lang niet alles weer hersteld in de Bull cycle.
Juist in een bear ga ik denk ik risico wat spreiden en tijd in research steken. Welke coins de afgelopen bear goed hebben doorstaan is al wel een soort van teken aan de wand maar het blijft crypto.
Ik heb iig wel een duidelijke afspraak met mezelf gemaakt dat ik in deze bull alles verkoop, mijn oorspronkelijke inleg in fiat terug stort en met de volledige winst van deze bull de bear in ga. Dat voelt voor mij het meest relaxed.
Als er al overal 90% vanaf is en je stopt er weer geld in en week later ben je alweer 50% kwijt dan is het stuk minder leuk en goed vol te houden.
Vele zien afhaken.
Ja dat heb ik net gedaan en volgens Delta bezit ik nog steeds geen BTC en wel BUSD, vreemde vogels.Wiley99 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:32:
[...]
Ja precies, gewoon op het saldo tikken dan gaat 'ie door $, €, ETH en BTC.
Sync: hamburgermenu, afhankelijk van hoeveel portfolio's je hebt even scrollen tot 'Connecties' en daar je exchangeconnectie verversen (pijltjes links van de exchange)

Enige voordeel is dat de Slowchat dan ook weer echt een Slowchat iswehave schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:36:
[...]
Bear is vooral leuk als je beetje laagste punt kan voorspellen, vanaf wanneer ga je weer meedoen.
Als er al overal 90% vanaf is en je stopt er weer geld in en week later ben je alweer 50% kwijt dan is het stuk minder leuk en goed vol te houden.
Vele zien afhaken.
Welke exchange? Kan ook aan hun timing liggen; Ik heb nog geen grote afwijkingen gezien, maar ik sync alleen met Binance (tradepotje). Opvallend wel dat die sync mijn card EUR als BNB laat zien in Delta. Hoop dat de valuta portfoliofunctionaliteit dat binnenkort ook oplost.YES schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:38:
[...]
Ja dat heb ik net gedaan en volgens Delta bezit ik nog steeds geen BTC en wel BUSD, vreemde vogels.
Precies dat.wehave schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:36:
[...]
Bear is vooral leuk als je beetje laagste punt kan voorspellen, vanaf wanneer ga je weer meedoen.
Vele zien afhaken.
Jaloezie, emotie en hebzucht is altijd het probleem, de uitdaging is hoe je het bij jezelf onder controle houdt: 1. bij cashen tijdens bull, wanneer begin je en accepteer je dat je winst kan missen en 2. instappen tijdens bear: zitten we al op de bodem en gaat het wel weer goed komen?
Ofwel: manage your FOMO.
[ Voor 42% gewijzigd door Wiley99 op 16-08-2021 13:46 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Voorbeeld:
Heb 1000 euro te spenderen en koop 2700, 0.1 ETH..
Waar kun je dan snel zien wat het resterende bedrag (2430) is wat je nog kunt inzetten, nadat bovenstaande order is ingeschoten? Is er niet zoals Binance een fancy schuifje die rekent houdt met de bedragen die al vast staan? Of zoals in de app, dat je op het resterende bedrag kunt klikken?
Zal wel scheel zijn, maar krijg het niet gevonden?!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Providentia schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:04:
Een tip aan een ieder die de vorige bull en bear market niet heeft meegemaakt:
Niet alle (top 25) projecten die het nu goed doen zullen het goed blijven doen in een volgende bull market.
Neem bijvoorbeeld een IOTA, de ATH van IOTA is >$5, behaald in de top van de bull market van 2017. Volgens mij stond IOTA destijds op plek 7 of 8 qua market cap.
Hoewel IOTA er nu nog steeds is, en ze nog steeds aan het project werken is de prijs nog steeds 80% lager dan hij destijds was. Toen BTC op $60k stond stond IOTA nog steeds 60% lager dan de ATH.
Zo zijn er nog genoeg andere projecten die destijds erg veelbelovend waren maar waarbij het vertrouwen is afgenomen over tijd. Het is dus niet altijd zo makkelijk als gewoon HODLen en DCA'en op de weg naar beneden. Dat gezegd hebbende zijn er ook zat projectecten die wel terug gekomen zijn op hun ATH van 2017 en zelfs ver daarboven staan momenteel.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ueVutcJBDgVlrCf2KZZfDtSV.jpg?f=user_large)
Binance, ook met mijn tradepot idd, begrijp ook niet goed waarom dit niet goed gaat. Apart.Wiley99 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:41:
[...]
Welke exchange? Kan ook aan hun timing liggen; Ik heb nog geen grote afwijkingen gezien, maar ik sync alleen met Binance (tradepotje). Opvallend wel dat die sync mijn card EUR als BNB laat zien in Delta. Hoop dat de valuta portfoliofunctionaliteit dat binnenkort ook oplost.
Probeer bitsnapp eens dan !YES schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:38:
[...]
Ja dat heb ik net gedaan en volgens Delta bezit ik nog steeds geen BTC en wel BUSD, vreemde vogels.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Lekker snel, moet ik zeggen. Alleen krijg je hier weer de waardes in $ te zien en ik wil het in sats zien..
Ik had met @Mooody afgesproken dat we elkaar op de hoogte gingen houden van onze sells... dus als ik tzt weer aan het DCA-en sla zal ik het hier ook wel even noemen.elektriekert schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:17:
[...]
Doe je mij dan berichten? Smijt ik ook weer die fiat rommel erin
disclaimer: Dit op de hoogte houden gaat achteraf, dus mocht je ook willen sellen DYOR, want als je het hier van mij leest zou het zomaar al veel te laat kunnen zijn..... of te vroeg natuurlijk
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Setttings/General/CurrencyYES schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:55:
[...]
Lekker snel, moet ik zeggen. Alleen krijg je hier weer de waardes in $ te zien en ik wil het in sats zien..
En dan bovenaan op je saldo drukken
[ Voor 7% gewijzigd door Copycat op 16-08-2021 13:58 ]
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Providentia schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:04:
Een tip aan een ieder die de vorige bull en bear market niet heeft meegemaakt:
:strip_exif()/f/image/2pxeyisAmFYObmz6jZlDUPjX.jpg?f=fotoalbum_large)
Disclaimer: btc/eth/bnb aandeel is ruim 90 procent, rest zijn flufjes.
Dus tijdstip van synchroniseren is recenter dan je BUSD/BTC transactie?YES schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:45:
[...]
Binance, ook met mijn tradepot idd, begrijp ook niet goed waarom dit niet goed gaat. Apart.
Misschien hier iets te vinden?
https://support.delta.app/en/articles/1703970-binance
Important Things to Note:
Binance is not providing certain coin purchases for fiat from the "Cash balance" or the "Convert" Transactions. They can only be entered manually.
The distribution history is also not imported via the Binance Connection. These are forked coins, air drops, commissions and GAS distributions. They have to be entered manually.
Delta will not import transactions for coins with 0 balances and 0 withdrawals and 0 deposits. For example, if you bought a coin XYZ and sold it completely (i.e. it's balance in Binance is zero) and never deposited or withdrew XYZ then the app will not import any XYZ trades.
If you traded any discontinued (delisted) coins like BCN, BTM, BTT, CHAT, CTR, ELC, EOP, HCC, HSR, HS, ICN, LLT, RPX, TRIG or VEN, these need to be added manually as the API does not expose them.
Stop-limit orders, staking rewards, margin trades are not imported.
Als ik nou ook nog kan zien wat mijn % winst/verlies per coin in sats is, dan is dit de app die ik zocht en blijf gebruikenCopycat schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:57:
[...]
Setttings/General/Currency
En dan bovenaan op je saldo drukken
volgens mij kan dat wel met coingeckoYES schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:03:
[...]
Als ik nou ook nog kan zien wat mijn % winst/verlies per coin in sats is, dan is dit de app die ik zocht en blijf gebruiken
Euh, maar daar kan je weer niet met een API connecten of wel?
12:40 was het er, ik ben gewoon liever dan @Pingo76D_Jeff schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:28:
[...]
bla bla veel gekletst bla bla.
Ik wil me nergenssss mee bemoeien.....![]()
Staking @ Bitvavo:
of is dit iets met dat mannen altijd een streepje voor hebben

[ Voor 8% gewijzigd door twain4me op 16-08-2021 14:15 ]
ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar ik ben het inderdaad niet tegen gekomenYES schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:08:
[...]
Euh, maar daar kan je weer niet met een API connecten of wel?
Ben je Bitvavo niet ontgroeid dan? Tijd voor Coinbase Pro, Binance of Kraken wellicht?BTFD schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:42:
Vraag voor de geavanceerde Bitvavo gebruikers, wordt namelijk helemaal gek van het terugrekenen..
Voorbeeld:
Heb 1000 euro te spenderen en koop 2700, 0.1 ETH..
Waar kun je dan snel zien wat het resterende bedrag (2430) is wat je nog kunt inzetten, nadat bovenstaande order is ingeschoten? Is er niet zoals Binance een fancy schuifje die rekent houdt met de bedragen die al vast staan? Of zoals in de app, dat je op het resterende bedrag kunt klikken?
Zal wel scheel zijn, maar krijg het niet gevonden?!
Je funds zijn net zo veilig (wellicht veiliger dankzij veel hogere liquiditeit) bij deze grote exchanges.
Ik zou niet vrolijk worden van een exchange met zo'n gering aanbod en basic funcitonaliteit. Het belemmert je groei, zowel als investeerder als trader

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Prima tactiek lijkt me. Die van mij is vergelijkbaar. Maandelijks leg ik 25% van mijn spaargeld in crypto in. Hierdoor zorg ik dat altijd voldoende spaargeld op de bank heb en aan de andere kant profiteer van de rentes en stijgingen. Mocht het crypto gedeelte compleet wegvallen dan is daar zuur maar niet om wakker van te hoeven liggen.Servor schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:34:
Ik ben het paar tientjes stadium ook wel voorbij maar vermaak me prima met de Bitvavo app. Maar ik gooi vooral geld in de crypto put en daytrade niet ofzo. Het enige waar ik echt, echt, echt gek van word is dat alles in Euro's is. Voor de rest prima geregeld. Eens in de zoveel tijd zet ik via iDeal wat geld er op, koop wat BTC en klaar weer.
Handige tips: V: wie kan helpen met a? A: Waarom gebruik je niet b?
Voor sommigen werkt het, maar het is ook wel typerend voor de huidige tijd: werkt iets niet (meer), gooi het weg en vervang het.
[/azijn]
@BTFD ik gebruik Bitvavo ook maar af en toe, maar als je je dashboard tab openhoudt en steeds even F5 drukt zie je je tegoed en tussen haakjes wat in orders zit. Helpt dat?
Ik zie inderdaad dat in het buy/sell frame altijd je volledige tegoed blijft staan :-\
Aanvulling: ik gebruik Bitvavo nu ook voor wekelijkse ipv maandelijkse dca, naast natuurlijk de dubbelwinstgevende iDeal-EUR-XLM-Binance-EUR route voor het aftoppen van mijn Binance card.
Pas als het een weer een redelijk bedragje is gaat het naar mijn HODL luke wallet. Stuk minder fees op die manier.
[ Voor 33% gewijzigd door Wiley99 op 16-08-2021 14:48 ]
Ja, ik snap er helemaal niet genoeg van om te daytraden of überhaupt handelen. Heb wel een Binance account maar dat vind ik een draak van een site. En die fees boeien niet zo als je eenmaal de paar tientjes voorbij bent toch.Vibravis schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:42:
[...]
Prima tactiek lijkt me. Die van mij is vergelijkbaar. Maandelijks leg ik 25% van mijn spaargeld in crypto in. Hierdoor zorg ik dat altijd voldoende spaargeld op de bank heb en aan de andere kant profiteer van de rentes en stijgingen. Mocht het crypto gedeelte compleet wegvallen dan is daar zuur maar niet om wakker van te hoeven liggen.
Ik doe het ongeveer ook zo ja, meeste gaat naar de spaarrekening. En een gedeelte in BTC/ETH. Andere coins snap ik ook niet zo. Tot nu toe ongeveer 20% rendement over een maand of 3-4 dus ergens gaat er wel iets goed denk ik?
** Ongepaste woordspeling **
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 16-08-2021 16:52 ]
Dat Crypto hier wel kan helpen: Ja, eens.
Bullish? Walmart die in navolging van (en inmiddels ontkennende) Amazon specifiek naar een hoge functionaris zoeken voor crypto en digital currencies?
Lijkt me wel, maar waar heb je deze info gevonden?MrKennedy1985 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:57:
https://careers.walmart.c...velopment-and-integration
Bullish? Walmart die in navolging van (en inmiddels ontkennende) Amazon specifiek naar een hoge functionaris zoeken voor crypto en digital currencies?
De magie van ome CZ. Long met entry geopend op 430 en TP op 465.
Gevonden via reddit idd maar is wel legit natuurlijk want komt van de Walmart site zelf. Ben altijd zeer terughoudend met nieuws omdat het lang niet altijd betrouwbaar is maar vond dit wel de moeite waard.DVDL schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:09:
[...]
Lijkt me wel, maar waar heb je deze info gevonden?
Ik ben te chickenshit om met long en short te gaan spelen.BootjeVaren schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:11:
[...]
De magie van ome CZ. Long met entry geopend op 430 en TP op 465.
Heb echt iemand nodig die mij dat fysiek even kan laten zien/voordoen. Ben een trage leerling 😑
Ali Baba en de 40 rovers is dus voortaan Ali BTC en de 40 Satoshis?D_Jeff schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:08:
En ik maar denken dat Ali 1000 shitcoins & BTC heeft om z'n struikrovers tevreden te houden
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Mogelijk kan dit filmpje je iets helpen met een uitleg over long en short... : YouTube: Concept of long and short objectsTartarus schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:18:
[...]
Ik ben te chickenshit om met long en short te gaan spelen.
Heb echt iemand nodig die mij dat fysiek even kan laten zien/voordoen. Ben een trage leerling 😑
Wat is er mee aan de hand, ongekende pump?Kol Nedra schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:06:
congrats Solana!!
Staat nu in de top10 marketcap+ nieuwe ATH
Laat me lekker enthousiast zijn joh! Ik ben net een week bezigroflexx schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:36:
[...]
Net alsof die paar cent het verschil gaat maken:)
Bij mij om 14:45, ik kan pittig uit de hoek komen. Maar geloof ik heb de uitstraling van een Teletubbietwain4me schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:11:
[...]
12:40 was het er, ik ben gewoon liever dan @Pingo76
Combinatie van factoren. En je hebt ook verschillende manieren om te zien of de koers gaat stijgen of dalen. In de huidige markt met dit sentiment zou ik shorten afraden. Volume zit goed en vrij volle onderbroeken (orderboeken dus). Winsten die behaald zijn met ADA, SOL, LUNA kunnen nu in BNB vloeien. BNB heeft in het verleden al dergelijke candles laten zien. Als BTC en ETH niet doorzakken is 500$+ niet ondenkbaar. Je kan ook gewoon BNB kopen. Net hetzelfde als 1x long openen en geen risico op liquidatie.Tartarus schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:18:
[...]
Ik ben te chickenshit om met long en short te gaan spelen.
SOL heeft deze bull al meerdere malen aangetoond dat bij consolidatie of stijging BTC gewoon prachtig performt. Traders spelen daar op in en nu de henk en ingrids zoals mezelf ook.DarkShadow schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:25:
[...]
Wat is er mee aan de hand, ongekende pump?
Gestart met Binance en blijft mijn favoriet, maar met het wegvallen van iDeal is mij hier de weg naar Bitvavo gewezen en gebruik dit dus pas sinds kort ipv al ontgroeidMooody schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:31:
Ben je Bitvavo niet ontgroeid dan? Tijd voor Coinbase Pro, Binance of Kraken wellicht?
Maar goed, zoals @Wiley99 eigenlijk al aangaf is die mogelijkheid er niet en gaan we dus gewoon verder op Binance
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
ik de vormPingo76 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:26:
[...]
Bij mij om 14:45, ik kan pittig uit de hoek komen. Maar geloof ik heb de uitstraling van een Teletubbie
Op de desktop versie is meer mogelijk, maar het blijft behelpen inderdaad.BTFD schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:30:
[...]
Gestart met Binance en blijft mijn favoriet, maar met het wegvallen van iDeal is mij hier de weg naar Bitvavo gewezen en gebruik dit dus pas sinds kort ipv al ontgroeid, deze had ik dan enkel om geld door te sluizen naar Binance, maar soms wil ik nog wel eens een gokje wagen op Bitvavo met wat lagere buy-ins en dan is het geavanceerde deel gewoon ruk!
Maar goed, zoals @Wiley99 eigenlijk al aangaf is die mogelijkheid er niet en gaan we dus gewoon verder op BinanceDie tip van het F5'en is dan wel een goede!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik ga mij er een dezer dagen daadwerkelijk in verdiepen.BootjeVaren schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:26:
[...]
Combinatie van factoren. En je hebt ook verschillende manieren om te zien of de koers gaat stijgen of dalen. In de huidige markt met dit sentiment zou ik shorten afraden. Volume zit goed en vrij volle onderbroeken (orderboeken dus). Winsten die behaald zijn met ADA, SOL, LUNA kunnen nu in BNB vloeien. BNB heeft in het verleden al dergelijke candles laten zien. Als BTC en ETH niet doorzakken is 500$+ niet ondenkbaar. Je kan ook gewoon BNB kopen. Net hetzelfde als 1x long openen en geen risico op liquidatie.
Ja wil net zeggen, jij loopt hier langer dan deze weekBTFD schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:30:
[...]
Gestart met Binance en blijft mijn favoriet, maar met het wegvallen van iDeal is mij hier de weg naar Bitvavo gewezen en gebruik dit dus pas sinds kort ipv al ontgroeid, deze heb ik dan enkel om geld door te sluizen naar Binance, maar soms wil ik nog wel eens een gokje wagen op Bitvavo met wat lagere buy-ins en dan is het geavanceerde deel gewoon ruk!
Maar goed, zoals @Wiley99 eigenlijk al aangaf is die mogelijkheid er niet en gaan we dus gewoon verder op BinanceDie tip van het F5'en is dan wel een goede!
Coinbase (Pro) werkt ook prima met iDeal overigens. En geen fees bij transfering naar andere wallets, dus handig om te kopen met de bedoeling om te hodlen
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 16-08-2021 15:38 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Net 435 afgetikt zo maar weer instappen als we uitgeREKT zijn.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Rekt? ik zie korting 🙌knakworst schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:44:
Europese beurs down crypto reageert er niet op, Amerikaanse beurs down alles gaat rekt.
nothing stops this train
Tja uitgerekend bij de 47k krijgen we pumps en dumps.Servor schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:47:
Weer die kloterige 46k in.

Als je dat 1 jaar geleden had beweerd....knakworst schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:48:
[...]
Tja uitgerekend bij de 47k krijgen we pumps en dumps.

Een +300% in slechts 1 jaar tijd is nuts als je het nuchter bekijkt. Nu alts bijkopen is daarom nuts in het kwadraat.
knakworst schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:44:
Europese beurs down crypto reageert er niet op, Amerikaanse beurs down alles gaat rekt.
Maar het wordt eens tijd om ons meerdere te erkennen in de Amerikaanse beurzen.
Daar gaat het echte grote geld in rond.
Een jaar geleden was ADA een stuiver ofzo, BNB 30 dollar max.Mooody schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:51:
[...]
Als je dat 1 jaar geleden had beweerd....![]()
Een +300% in slechts 1 jaar tijd is nuts als je het nuchter bekijkt. Nu alts bijkopen is daarom nuts in het kwadraat.
Exact, de gains zijn lachwekkend (in positieve zin) de laatste 12 maanden. Dus mijn boerenverstandknakworst schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:54:
[...]
Een jaar geleden was ADA een stuiver ofzo, BNB 30 dollar max.
Voorbeeldje. Is Cardano als project 68 miljard waard op het moment? Als je ADA nu koopt, denk je dat Cardano nóg veel meer waard kan worden. Ik vind het nogal wat.....
Anderzijds hebben we mensen nodig die dit wel denken om de prijs nog verder op te blazen, ik zit tegen mijn eerste cashout-momentje aan te hikken
[ Voor 34% gewijzigd door Mooody op 16-08-2021 16:04 ]
Lossing money? Neem aan dat je die niet zelf gemaakt hebt?
ik zou er wel vanuit gaan aangezien er "domme" spelfouten instaanNopheros schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:01:
[...]
Lossing money? Neem aan dat je die niet zelf gemaakt hebt?
Makkelijke fix iigtwain4me schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:02:
[...]
ik zou er wel vanuit gaan aangezien er "domme" spelfouten instaan
Dat is het oude 'aandelen denken', dat als je iets koopt dat je dan een stukje van een project/bedrijf koopt. En de waarde van zo'n aandeel is afhankelijk van de toekomstige winst.Mooody schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:00:
[...]
Voorbeeldje. Is Cardano als project 68 miljard waard op het moment? Als je ADA nu koopt, denk je dat Cardano nóg veel meer waard kan worden. Ik vind het nogal wat.....
Maar dat is met deze muntjes helemaal niet het geval en dus niet interessant.
De waarde van een muntje is de prijs die de laatste gek ervoor geeft. Niet meer, niet minder.
Namen willen we horen, namen!!Tartarus schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:12:
Duistere machten verpesten de boel weer.
Illu en Mina en Ti.
Je hebt ook nog de New World Order en Henk en Ingrid.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0Sh95EzFjOzX3l91uMk59gTc.gif?f=user_large)
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Veel te grove oversimplificatie. Je hebt deels een punt: het oude value-investing (de Graham leer) dekt in de tegenwoordige tijd niet meer volledig de lading. Dit is begonnen met de opkomst van Tesla en tech stonks, waarbij de toekomstige verdisconteerde kasstromen niet meer in lijn waren met de waarde van de equity.Blender_01 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:13:
[...]
Dat is het oude 'aandelen denken', dat als je iets koopt dat je dan een stukje van een project/bedrijf koopt. En de waarde van zo'n aandeel is afhankelijk van de toekomstige winst.
De waarde van een muntje is de prijs die de laatste gek ervoor geeft. Niet meer, niet minder.
Market cap is echter wel degelijk zeer bruikbaar om projecten te vergelijken. Op basis van 'interpoleren' kan je namelijk beter besluiten in welk project je instapt. Daarnaast zegt het ook iets over de waardering van een project. In de relatieve zin. Kijk eens naar de market cap van bijvoorbeeld Microsoft en vergelijk deze met die van Bitcoin. Wel degelijk een nuttige exercitie.
Kijk nu eens naar de relatieve waardering van Cardano ten opzichte van Ethereum en Polkadot en vergelijk dit met het aantal applicaties dat op elk netwerk draait. Uitkomst: het slaat helemaal nergens op. Tesla werd met negatieve EBITDA nog steeds flink gewaardeerd, maar die maakten in ieder geval nog een werkend product.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Je bent nog qanon en de vrijmetselaars vergeten!🍷Tartarus schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:18:
[...]
Illu en Mina en Ti.
Je hebt ook nog de New World Order en Henk en Ingrid.
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
Dat zijn dezelfde mensen die huilen op de twitter van Musk over de lost van hun life-savings..Gelukszoekr schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:28:
Ik troll geef graag advies. Over SAFEMOON bijvoorbeeld
[Afbeelding]
Beter alleen hier advies geven!
[ Voor 48% gewijzigd door BTFD op 16-08-2021 16:34 ]
Ik wil iedereen die er ook maar iets over schreef, bedanken voor hun financieel advies.
Ik kan er niks aan doen, ik vind dit prachtige tijdsbesteding. Ruzie zoeken met internetheldenStevenzeN schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:37:
Je zou verwachten na alle Telegraaf fame het voor ons Roel niet meer de moeite waard is om online ruzie te maken over ubershitcoins maar niets is minder waar!
Gelukszoekr schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:28:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/gobTK9v937zyG6aPBvEbuQzE.jpg?f=fotoalbum_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Wat dat betreft geen verschil met aandelen. Je koopt in beide gevallen een deeltje bedrijf en prijzen rusten in beide gevallen vaak op speculatie. Dat winst samenvalt met de prijs van een aandeel klopt natuurlijk niet.Blender_01 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:13:
[...]
Dat is het oude 'aandelen denken', dat als je iets koopt dat je dan een stukje van een project/bedrijf koopt. En de waarde van zo'n aandeel is afhankelijk van de toekomstige winst.
TSLA en COIN zijn goede voorbeelden. Beide hoog speculatiegehalte, terwijl ze beide hun torenhoge marktwaarde waar moeten zien te maken. Vrij vergelijkbaar met crypto. Bij APPL en AMZN is de "lucht" er al veel meer uit.
In zie een ADA als een TSLA. Je instapmoment timen is van groot belang. Momenteel zit je praktisch op ATH, terwijl het project nog moet gaan leveren (bij TSLA leveren ze al jaren auto's). Verstandig is om een jaartje dat leveren in de gaten te houden imo
[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 16-08-2021 16:42 ]
Mensen die safemoon nog steeds serieus nemen kan ik ook echt niet serieus nemen. Ik was er ook vroeg bij en op top ook verkocht. Maar het is nu echt een uber shitcoin.Gelukszoekr schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:28:
[Afbeelding]
Ik dacht net, even kijken of ik die YT kan vinden. Ben na 3 minuten gestopt, wat een bagger. Het gaat nog steeds door, eerste safemoonvideo die ik vond, iedereen helemaal hyped, mensen die hun hele salaris en persoonlijke leningen erin stoppen...roflexx schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:41:
[...]
Mensen die safemoon nog steeds serieus nemen kan ik ook echt niet serieus nemen. Ik was er ook vroeg bij en op top ook verkocht. Maar het is nu echt een uber shitcoin.

Een paar zullen er nog wel wat aan verdienen maar de meesten

[ Voor 9% gewijzigd door Wiley99 op 16-08-2021 16:46 ]
YouTube: Safemoon to $0.01? | The TruthWiley99 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:45:
[...]
Ik dacht net, even kijken of ik die YT kan vinden. Ben na 3 minuten gestopt, wat een bagger. Het gaat nog steeds door, eerste safemoonvideo die ik vond, iedereen helemaal hyped, mensen die hun hele salaris en persoonlijke leningen erin stoppen...Wil niet eens weten hoe die duizenden andere muntjes geshilled worden, blij dat ik van lezen hou en niet van YT videos kijken.
Een paar zullen er nog wel wat aan verdienen maar de meesten
Ik heb de video zelf nooit gekeken trouwens, ik reageer graag op wat onzin reacties
[ Voor 5% gewijzigd door Gelukszoekr op 16-08-2021 16:51 ]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!