[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.193 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

knakworst schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:13:
[...]

Ik gok ook op een launchpad van een nieuwe shicoin zorgvuldig geselecteerde coin met prachtige whitepaper en groen of blauw logo. Maar ik kan nog niet vinden op twitter.
Die laatste C98 blijft toch ook weer behoorlijk waarde houden voorlopig.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
troje schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:11:
Lees bij bitvavo ook eens de kleine lettertjes. Je assets worden verplaatst naar een andere juridische entiteit zodra je ze staked. Geen idee waarom maar het komt niet geruststellend over.

Voor de rest niets mis met bitvavo. Snel, goeie web interface als je met euro kan leven, makkelijk fiat erin en eruit, snelle support via mail. Maar bij grotere bedragen is het beter om een hardware wallet te gebruiken.
Dankjewel, wat is voor jou grote bedragen? ik wil er zelf 3/4 duizend euro op zetten aan geld dat ik kan missen, maar nog steeds zonde zou zijn als het zou verdwijnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:04

St@m

@ Your Service

Wowhead schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:15:
[...]

Dankjewel, wat is voor jou grote bedragen? ik wil er zelf 3/4 duizend euro op zetten aan geld dat ik kan missen, maar nog steeds zonde zou zijn als het zou verdwijnen.
Het maakt niet uit wat voor iemand anders een groot bedrag is. Het gaat erom wat jij veilig genoeg vindt voor je centen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Duidelijk, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wowhead schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:15:
[...]

Zoals je aangeeft, je zou het zonde vinden. Dan lijkt er over nadenken bij dat bedrag voor jou een mooi kantelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ngangatar schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:12:
[...]

Dan weet ik dus eindelijk waar dit liedje over gaat.... Alts op weg naar hun laatste station voor ze REKT gaan....

[YouTube: The KLF - Last Train to Trancentral]
ALTS gaan minder hard rekt dan vroeger (alleen de echte goede projecten):
-BTC dominance ligt lager,
-adoptie crypto ligt hoger
-fiat is toch niks waard, dus liever weg dan op de bank
-crypto wordt volwassener

waarschijnlijk na de blowoff komt er zeker een correctie en dat altjes harder gaan, Bitcoin is en blijft toch digitaal goed 8)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wowhead schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:08:
[...]

Kan je met Bitavo niets in een hardware wallet zetten? dat wist ik niet :(
Jawel, maar dan dien je je coins te withdrawen van de exchange naar je eigen (hardware) wallet.

Er zitten risico's aan je coins bewaren op een exchange in custodial wallets waarvan jij de private keys niet hebt. Bijvoorbeeld bij een exchange hack waarbij je muntjes gestolen worden.

En er zitten risico's aan hardware wallets waarvan jij de privatekeys zelf in beheer hebt. Bijvoorbeeld je seedphrase en hardwarewallet kwijtraken.

Het is aan te raden om jezelf even in te lezen betreffende de risico's zodat je zelf een inschatting kunt maken hoe jij zelf het liefst je funds bewaart...

Niemand kan die overweging maken behalve jij. Het is niet ineens veilig omdat anderen het ook doen :+

Ik vind het dan ook onterecht dat mensen hier typen dat het ok is om te hodlen op een exchange.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00

MicroWhale

The problem is choice

Bananeman schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 09:57:
Ik hodl DOT (en in mindere mate KSM) wel, verwacht er nog wel e.e.a. van en levert ook mooie staking rewards op.
Ik ga deze bull hopelijk ~2/3 verkopen. In de bear koop ik dan wel weer wat bij.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:20:
[...]

ALTS gaan minder hard rekt dan vroeger (alleen de echte goede projecten):
-BTC dominance ligt lager,
-adoptie crypto ligt hoger
-fiat is toch niks waard, dus liever weg dan op de bank
-crypto wordt volwassener

waarschijnlijk na de blowoff komt er zeker een correctie en dat altjes harder gaan, Bitcoin is en blijft toch digitaal goed 8)
I know i know hehe. Het is meer dat Jaapio zijn bericht mij aan dit nummer deed denken en ik het ff wilde posten :). Iets met een korreltje zout enzo :).

Ik zit nu helemaal ff in soortgelijke jaren 90 muziek op monitor 2 met een big smile van mijn 1e vakantie ochtend te genieten. KLF, EMF, Urban Dance Squad etc. Uiteindelijk zal ik wel weer bij grunge terechtkomen binnen een uurtje of 2.

[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 16-08-2021 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Mijn zwagert besloot na veel geroeptoeter online ook een ledger aan te schaffen, nu heeft ie een fout gemaakt in zijn seed-phrase en nu heeft ie geen toegang meer. Zijn geluk is dat ie alleen iets van 300 XRP's( :'( ) heeft overgezet als test maar die zijn verloren.

Een cold storage wallet is niet voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:45
Zeg BTC, wat doet u nu? :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-09 16:41
Nog even snel wat buy-orders oppikken! >:)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
_/-\o_ Netjes!

Ergens een linkje naar de volledige resolutie van jouw tekeningen? Altijd mooi om te zien als mensen talent hebben voor iets waar ikzelf alleen maar van kan dromen!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

StevenzeN schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:23:
Mijn zwagert besloot na veel geroeptoeter online ook een ledger aan te schaffen, nu heeft ie een fout gemaakt in zijn seed-phrase en nu heeft ie geen toegang meer. Zijn geluk is dat ie alleen iets van 300 XRP's( :'( ) heeft overgezet als test maar die zijn verloren.

Hij heeft dus een seed aangemaakt, toen funds verzonden, alles gewist en daarna zijn seed proberen te recoveren terwijl er al funds op stonden?

Dat is simpelweg niet echt slim om te doen. Je kunt dat beter testen zonder eerst funds erop te zetten. :+

Maar goed punt en inderdaad goed voorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
MicroWhale schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:22:
[...]

Ik ga deze bull hopelijk ~2/3 verkopen. In de bear koop ik dan wel weer wat bij.
Voor mij ook een optie. Ff kijken hoe de koers zich ontwikkelt, als ik verkoop is het om in ETH/BTC te steken.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
StevenzeN schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:23:

verspreiden is zoiezo slim, als je je seed phrase kwijt bent is ook alles weg.
Nano S kost de helft als Nano X, kan je ook beter 2x Nano S kopen en beide seed phrase ergens anders bewaren.

zoiezo een tip om een aparte smartphone te kopen die je enkel gebruikt voor crypto voor 2FA codes (+email enkel voor crypto) dit geeft ook weer extra beveiliging.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:57

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Ik krijg een complacency vibe.. gisteren tijdens een bbq was iedereen bezig over crypto... Of we zitten nog zwaar in de optimism/belief fase... laten we dat hopen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LumDgtJTePL477OFiQTpEpuf5RA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kUW6qderF57WCxBOC5srC8AE.jpg?f=user_large

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ngangatar schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:02:
[...]

Ik heb geen gemengde gevoelens bij dat soort posts, ik geloof het eigenlijk nooit. Zulke posts klinken te veel als de "Mike, that is amaaaazinnnggggg" filmpjes van tell sell uit een recent verleden en valt onder de category "shill posts" voor mij.
Billy Mays here with another fantastic product!

Ik geloof het op zich wel. Zie ook de bizarre posts in r/wsb/ waar niet zelden jonge, Amerikaanse, mannelijke Redditors all-in gaan op de meest dubieuze (over)leveraged short- of long posities op stonks waar ze zich net een maand geleden op ingelezen hebben. Land of opportunities, toch? ;)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Icx gaat ook weer lekker!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:34:
[...]

, kan je ook beter 2x Nano S kopen en beide seed phrase ergens anders bewaren.
Niet nodig, je gebruikt er eentje, en als die kapot is gebruik je dezelfde seedphrase op die andere en je hebt al je funds weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:21:
[...]

Ik vind het dan ook onterecht dat mensen hier typen dat het ok is om te hodlen op een exchange.
Het lijkt me dat alles wat hier gezegd wordt altijd door de lezer vertaald moet worden naar een eigen mening/actie/reactie. Anders zou er bij elk bericht een disclaimer getypt mogen/moeten worden en hou ik mijn hart vast wat sommige berichten van jou betreft _O- .

Zo moet uiteraard ook de opmerking over HODL op een exchange gelezen worden.

[ Voor 38% gewijzigd door Ngangatar op 16-08-2021 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

SerealKiller schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:36:
Ik krijg een complacency vibe.. gisteren tijdens een bbq was iedereen bezig over crypto... Of we zitten nog zwaar in de optimism/belief fase... laten we dat hopen :)

[Afbeelding]
Volgens mij zitten we ergens halverwege tussen hope en optimism.

Optimism en Belief komen pas als we de 100k gaan kietelen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StevenzeN
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:31:
[...]

Hij heeft dus een seed aangemaakt, toen funds verzonden, alles gewist en daarna zijn seed proberen te recoveren terwijl er al funds op stonden?

Dat is simpelweg niet echt slim om te doen. Je kunt dat beter testen zonder eerst funds erop te zetten. :+

Maar goed punt en inderdaad goed voorbeeld.
Ik weet niet helemaal waar hij de mist in is gegaan, hij is iig op het punt gekomen dat hij opnieuw zijn phrase moet invoeren en dat een bepaald woord onjuist is. Ik heb mij er iig niet in verdiept. Dude snapt vrij weinig van computers en hardware en dan kan je ze mijn inziens beter op de exchange houden.
[...]

Nano S kost de helft als Nano X, kan je ook beter 2x Nano S kopen en beide seed phrase ergens anders bewaren.

zoiezo een tip om een aparte smartphone te kopen die je enkel gebruikt voor crypto voor 2FA codes (+email enkel voor crypto) dit geeft ook weer extra beveiliging.
Ja klopt, alleen als je geen kut snapt van één ledger gaan twee je ook niet helpen.

Sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BTFD schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:28:
[...]

_/-\o_ Netjes!

Ergens een linkje naar de volledige resolutie van jouw tekeningen? Altijd mooi om te zien als mensen talent hebben voor iets waar ikzelf alleen maar van kan dromen!
Eigenlijk niet... Sowieso wat ik digitaal heb zijn tekeningen die gemaakt zijn op een Ipad met het programma Procreate na het kijken van wat tutorials. Zelf ben ik niet heel creatief nog maar iets maken wat ik ooit gezien heb gaat redelijk vanaf scratch.

Van mijn waterverf geklieder heb ik nog niets gescanned eigenlijk.

Ik wil hier best als voorbeeld 2 of 3 digi's neerzetten maar weet niet hoe onze grote stier dat zal vinden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

StevenzeN schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:40:
[...]

Ik weet niet helemaal waar hij de mist in is gegaan, hij is iig op het punt gekomen dat hij opnieuw zijn phrase moet invoeren en dat een bepaald woord onjuist is. Ik heb mij er iig niet in verdiept. Dude snapt vrij weinig van computers en hardware en dan kan je ze mijn inziens beter op de exchange houden.

[...]

Ja klopt, alleen als je geen kut snapt van één ledger gaan twee je ook niet helpen.

Sowieso.
1 Ledger = 1 fuckups
2 Ledger = multiple fuckups
3 Ledger = more multiple fuckups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:36:
[...]

Billy Mays here with another fantastic product!

Ik geloof het op zich wel. Zie ook de bizarre posts in r/wsb/ waar niet zelden jonge, Amerikaanse, mannelijke Redditors all-in gaan op de meest dubieuze (over)leveraged short- of long posities op stonks waar ze zich net een maand geleden op ingelezen hebben. Land of opportunities, toch? ;)
Daar heb je zeker een punt in dat laatst. Maar nog steeds klinkt het als een verkooppraatje. Anyhow, des te meer er in crypto stappen, des te beter, als het maar met een redelijke verantwoording gaat en dat kon ik van dit voorbeeld niet zeggen, al pakte het goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:42:
[...]

Eigenlijk niet... Sowieso wat ik digitaal heb zijn tekeningen die gemaakt zijn op een Ipad met het programma Procreate na het kijken van wat tutorials. Zelf ben ik niet heel creatief nog maar iets maken wat ik ooit gezien heb gaat redelijk vanaf scratch.

Van mijn waterverf geklieder heb ik nog niets gescanned eigenlijk.

Ik wil hier best als voorbeeld 2 of 3 digi's neerzetten maar weet niet hoe onze grote stier dat zal vinden.
Zet het weg als NFT concepts.

100% ontopic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:43:
[...]

1 Ledger = 1 fuckups
2 Ledger = multiple fuckups
n Ledger = more multiple infinite fuckups

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:44:
[...]

Zet het weg als NFT concepts.

100% ontopic.
You are such a smart bastard.... Ook omdat ik sommige wel eens heb geprobeerd te zetten op een NFT site.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:06

YES

Moderator General Chat
StevenzeN schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:40:
[...]

[...]

Sowieso.
Vraag hem dit soort stunts de volgende keer met ETH of BTC te doen, dan draagt hij in ieder geval nog bij aan de schaarste en waardestijging voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:47:
[...]

Vraag hem dit soort stunts de volgende keer met ETH of BTC te doen, dan draagt hij in ieder geval nog bij aan de schaarste en waardestijging voor ons.
Ja, dit!

;) ;) ;) En dan het liefst met al zijn spaarcenten + nog een miljoenmiljard geleend geld. ;) ;) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:47
MicroWhale schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:48:
[...]

Ja, dit!

;) ;) ;) En dan het liefst met al zijn spaarcenten + nog een miljoenmiljard geleend geld. ;) ;) ;)
Wreed 🤭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:08
Vinden jullie Coinbase / Bitvavo betrouwbare platforms?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:48:
[...]

Ja, dit!

Juist, laat hem met die megalening meteen het hele financiële stelsel omver trekken!
@StevenzeN op die manier heeft ie alsnog een rol in de verdere adoptie van crypto :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ja hè?

... alleen...

... als jij straks op de piek van BTC, zeg maar, voor 160k per BTC je bag verkoopt.... en daarna begint de bear en daalt BTC richting 30k... hoe voel jij je dan ten opzichte van de koper die jouw BTC heeft overgenomen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
GioStyle schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:51:
Ja

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DMU4fdAd5IUI_ZUYaQgcKR7gRSk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7AGCemgkzxolrriXO06c2BDk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Tevens geschikt als back-to-school pack voor Amerikaanse scholieren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
MicroWhale schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:56:
[...]

Ja hè?

... alleen...

... als jij straks op de piek van BTC, zeg maar, voor 160k per BTC je bag verkoopt.... en daarna begint de bear en daalt BTC richting 30k... hoe voel jij je dan ten opzichte van de koper die jouw BTC heeft overgenomen?
Victorious? 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Vannacht hebben heel wat alts een sprongetje gemaakt zie ik. Heb net een paar dagen terug weer wat alts ingeslagen die vrijwel allemaal meer waard zijn geworden, verkocht voor sats en daar weer ETH van gekocht.
Me happy *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beug
GioStyle schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:51:
Gestart met Bitvavo. Voel ik mij voorlopig goed bij. Geen actieve trader. Vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Altijd mooi om te bedenken wanneer de kleine retracement komt (gezien de mooie gains van alles). Het verleden leert dat die of course altijd komt, maar met ''lower highs'' is de vraag, wanneer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ja, jij wel... Wat dat betreft is de wereld van de handel enorm wreed :/ Die andere(n) kan 4-5 jaar wachten en maar hopen dat ie er nog een keer overheen gaat.

Denk daar maar aan als je je dikke patserbak of enorme villa koopt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
MicroWhale schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:05:
[...]

Ja, jij wel... Wat dat betreft is de wereld van de handel enorm wreed :/ Die andere(n) kan 4-5 jaar wachten en maar hopen dat ie er nog een keer overheen gaat.

Nee dat is inderdaad zo. That's the way they cookie crumbles.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

@BTFD Niets is originele size, alles is op 25% ofzo, anders gaat dat hier echt niet passen. En zoals @Verwijderd al aangaf, alles is als NFT weg te zetten evt ;).

Dit is nog puur beginnerswerk, niet te kritisch ajb :). Een mix van zowel digitaal werk in Procreate, een erg leuke app in iOS en 1 waterverf werkje wat ik maakte in mijn eerste kliederklusje toen corona net begon. Bijna alle digitale werken heb ik wel zo gemaakt dat ze lijken alsof het waterverf is.

Let op, het meeste heb ik gedaan door ergens een voorbeeld te zien, dit is NIET ontsproten aan mijn eigen creativiteit, die is namelijk nog ver te zoeken.

Per digitale tekening zit er zo'n 6 tot 8 uurtjes werk in gok ik.

Jellyfish in Indigo:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WQZlM16uld7z_9jdoJZuflPs4q0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0aoLaDsn5IhQCKI2n5WlQNa9.png?f=fotoalbum_large

Shrooms
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vroOvDMAm9g--QvilP9oUw3uePk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rZgECWaFKj8QLpG7CHbsnxyW.png?f=fotoalbum_large

Een digitaal paasei dat moet lijken alsof het uit karton geknipt is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8D8XlAEgK5llLk1KbK1wPDAZ2Z4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/80Vb6bC9F0a9Jd2EEtJXMevA.png?f=fotoalbum_large

Een paar veren, vreemd genoeg was dit het moeilijkste van alles wat hier digitaal staat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OuJ8QEsvqj3SaA1K6P1RmKYqd1E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KEh6AYMFxsDKFFI1AtAmiP0a.png?f=fotoalbum_large

DigiWhalus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y8PH0cP9fZCgMK9VcEumU-ZfR6Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1I5PH56wkFCed1GMnqmJETOu.png?f=fotoalbum_large

Zodra ik wat Watercolors ingescand heb over een paar weekjes plaats ik daar ook wel iets van. Ik heb nu ff snel een foto genomen van iets wat ik maakte toen ik net een weekje bezig was na de start van de corona pandemie. Voor die tijd nooit een potlood of kwast vastgepakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y-zJ8LyAukhy7HCJnmzGXB4VF6Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8KBZMkMSMwkhetunXhHCVFlt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Beug schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:07:
[...]

Nee dat is inderdaad zo. That's the way they cookie crumbles.

:+

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MicroWhale schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:05:
[...]

Het is wel fijn dat je in zo'n geval, dankzij de afstandelijke interface van Binance, niet ziet dat het een alleenstaande bijstandsmoeder met 3 kinderen betreft die uit pure wanhoop in fomo'd op de absolute top.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ngangatar schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:07:
@BTFD Niets is originele size, alles is op 25% ofzo, anders gaat dat hier echt niet passen. En zoals @Verwijderd al aangaf, alles is als NFT weg te zetten evt ;).

Dit is nog puur beginnerswerk, niet te kritisch ajb :). Een mix van zowel digitaal werk in Procreate, een erg leuke app in iOS en 1 waterverf werkje wat ik maakte in mijn eerste kliederklusje toen corona net begon. Bijna alle digitale werken heb ik wel zo gemaakt dat ze lijken alsof het waterverf is.

Let op, het meeste heb ik gedaan door ergens een voorbeeld te zien, dit is NIET ontsproten aan mijn eigen creativiteit, die is namelijk nog ver te zoeken.

Jellyfish in Indigo:
[Afbeelding]

Shrooms
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Een paar veren, vreemd genoeg was dit het moeilijkste van alles wat hier digitaal staat.
[Afbeelding]

DigiWhalus
[Afbeelding]

Zodra ik wat Watercolors ingescand heb over een paar weekjes plaats ik daar ook wel iets van. Ik heb nu ff snel een foto genomen van iets wat ik maakte toen ik net een weekje bezig was na de start van de corona pandemie. Voor die tijd nooit een potlood of kwast vastgepakt.

[Afbeelding]
Wauw, je hebt gewoon een portret van mij gemaakt. O+ O+ O+ O+
Treffend hoe mijn gezichtsuitdrukking lijkt (tijdens een bear-cycle).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y8PH0cP9fZCgMK9VcEumU-ZfR6Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1I5PH56wkFCed1GMnqmJETOu.png?f=fotoalbum_large

Even zonder dollen: Ik vind t echt super mooie tekeningen en geloof eerlijk gezegd niet dat dit op een computer getekend is. Lijkt gewoon net echt (karton, papier, aquarel).

[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 16-08-2021 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:10:
[...]

Het is wel fijn dat je in zo'n geval, dankzij de afstandelijke interface van Binance, niet ziet dat het een alleenstaande bijstandsmoeder met 3 kinderen betreft die uit pure wanhoop in fomo'd op de absolute top.
En die jaapio kijkt onmiddellijk weer vanuit een positieve invalshoek 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:07:

Jellyfish in Indigo:
[Afbeelding]

Shrooms
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

DigiWhalus
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vet hoor! NFT's van maken :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:13:
[...]

Vet hoor! NFT's van maken :P
Daar zitten wel degelijk mogelijkheden. Zeker als je er subtiel een eth en/of btc logo in kan verwerken. Of een andere crypto-meme. d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
MicroWhale schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:15:
[...]

Daar zitten wel degelijk mogelijkheden. Zeker als je er subtiel een eth en/of btc logo in kan verwerken. Of een andere crypto-meme. d:)b
crypto-meme? @Verwijderd die gaat rijk worden van NFT's d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Eindelijk.
Na weken wachten en 2 keer KYC doorlopen en daar achteraan 2 e-mails te hebben verzonden, is zojuist mijn Curve account geverifieerd en kan ik mijn crypto geld modern stoer uitgeven met mijn Apple Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:11:
[...]

Wauw, je hebt gewoon een portret van mij gemaakt. O+ O+ O+ O+
Treffend hoe mijn gezichtsuitdrukking lijkt (tijdens een bear-cycle).

[Afbeelding]

Even zonder dollen: Ik vind t echt super mooie tekeningen en geloof eerlijk gezegd niet dat dit op een computer getekend is. Lijkt gewoon net echt (karton, papier, aquarel).
Vooral dat laatste, daar gaat het meeste werk in zitten. En bedankt voor het compliment!

Nu nog leren om dat op echt papier te doen, zonder undo optie :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:09

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ngangatar schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:23:
[...]

Vooral dat laatste, daar gaat het meeste werk in zitten. En bedankt voor het compliment!

Nu nog leren om dat op echt papier te doen, zonder undo optie :).
De punt van een potlood kan een punt op papier berijken waar de hersenen nog niet aan toe zijn. zei een wijs professor ooit tegen mij toen ik in tegenstelling tot de rest van de groep 99% op papier aan kloderde :+

Ofwel je kan "perongeluk" iets heel moois of goeds doen in het ontwerp proces. dat gaat lastiger digitaal het onbreken van die undo button kan dus ook een zegen zijn 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

twain4me schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:35:
[...]

De punt van een potlood kan een punt op papier berijken waar de hersenen nog niet aan toe zijn. zei een wijs professor ooit tegen mij toen ik in tegenstelling tot de rest van de groep 99% op papier aan kloderde :+

Ofwel je kan "perongeluk" iets heel moois of goeds doen in het ontwerp proces. dat gaat lastiger digitaal het onbreken van die undo button kan dus ook een zegen zijn 8)
En precies dat is de reden waarom ik terug naar papier ben en waterverf zo leuk vind. Vooral de wet in wet techniek. Oncontroleerbaar bijna, en daardoor soms de mooiste pure resultaten.

Een beetje zoals het verschil tussen DCA/HODl en Short/Longs, om on topic te blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
Ngangatar schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:37:
[...]

En precies dat is de reden waarom ik terug naar papier ben en waterverf zo leuk vind. Vooral de wet in wet techniek. Oncontroleerbaar bijna, en daardoor soms de mooiste pure resultaten.

Een beetje zoals het verschil tussen DCA/HODl en Short/Longs, om on topic te blijven.
Maar nu gebruik je een tekentablet oid? Ik heb een poosje geleden een Wacom Intuos Pro 2 gekocht om een beetje te kloten. Via YouTube kom je echt de vetste tekeningen tegen alleen bak ik er geen kut van.

ANyway hodl.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
StevenzeN schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:39:
[...]

Maar nu gebruik je een tekentablet oid? Ik heb een poosje geleden een Wacom Intuos Pro 2 gekocht om een beetje te kloten. Via YouTube kom je echt de vetste tekeningen tegen alleen bak ik er geen kut van.

ANyway hodl.
Heel goed ontopic gehouden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

StevenzeN schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:39:
[...]

ANyway hodl.
Gewoon een iPad Air en een Apple Pencil 2. Digitale tekenen wordt vaak afgedaan als rubbish, maar is vaak net zo moeilijk als conventioneel tekenen en gewoon een kunst op zichzelf. Het feit dat je in layers kan werken maakt het wel mogelijk om makkelijker licht en schaduw toe te voegen dan op papier.

@StevenzeN Check deze eens, geeft prima tuts op Patreon zonder al teveel fratsen. https://www.instagram.com/philipsue_art/?hl=en

HODL indeed!

[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 16-08-2021 11:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

YES schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:41:
[...]

Heel goed ontopic gehouden :+
oja, moon...

kan ik niet gewoon moon/rekt/dca/btc/shitcoin in mijn sig zetten zodat het altijd goed is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhotoMe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-04 15:17
Zijn er mede tweakers die Ternoa (CAPS) in bezit hebben? Q1 2022 Mainnet.

M4/3 adapters te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:35
el frikandel schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 09:44:
[...]

Geldt eigenlijk ook voor fiatgeld, zeker als je meer dan 1 tonnetje hebt.

Maar bijvoorbeeld bij Bitvavo staan ze in een stichting en dan kan er eigenlijk weinig mis gaan.
Ik had begrepen dat het niet voor je coins is maar wanneer het naar Fiat geconverteerd is en daar nog staat geparkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Jedi_Pimp schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 09:51:
Reddit post:

My Dad more than doubled his life-savings in less than a month with Chainlink

[...]

Gemengde gevoelens bij dit soort posts. r/cc staat vol met adviezen om alleen te investeren wat je kan verliezen, niet over-leveraged te traden, etcetera. Maar als iemand letterlijk z'n gehele potje voor later verdubbelt door een gok, tja. Die vader moet wellicht lid worden van r/wsb :)
Groot risico zo al in de bullrun.
En een x2 is nou ook weer niet zoveel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

elektriekert schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:49:
[...]

Ik had begrepen dat het niet voor je coins is maar wanneer het naar Fiat geconverteerd is en daar nog staat geparkeerd.
Zo begreep ik het ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Ngangatar schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 09:58:
[...]

True that, deze jongen is echter nog geen whale, nog geen shrimp maar nog plankton :). Maar prima toevoeging!
Als ik je avatar zie ben je toch echt een vuile kwal :9
:(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

elektriekert schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:50:
[...]

Groot risico zo al in de bullrun.
2 x is niet veel maar ik ben dolblij met mijn late instap (eerste BTC inkoop 50K (euro)) dat ik dat uiteindelijk ook voor elkaar heb gekregen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19
elektriekert schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:50:
[...]

Nee dat klopt maar niet wanneer je HODL. Een bestaande coin die x2 gaat zie je niet zo snel, tenzij je het geloof erin hebt natuurlijk. Als het echt zo makkelijk was om relatief safe x2 te gaan dan hadden meerdere hier geen klagen. Anno 2021 instappen en dan makkelijk verdubbelen lukt mij niet. Hoor graag als je een makkelijke methode hebt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Wowhead schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:08:
[...]

Kan je met Bitavo niets in een hardware wallet zetten? dat wist ik niet :(
Tuurlijk wel, naar een adres sturen die is gemaakt met je eigen hardware Wallet :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:15
elektriekert schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:49:
[...]

(geen reactie op Elektriekert alleen maar teveel werk om alles te quoten)

Zoals meestal is het meeste gewoon te vinden op de website van de betreffende exchange.

https://support.bitvavo.c...givp0-veiligheid-tegoeden

Daaruit blijkt niet dat je EUR veiliger zijn dan je crypto. Beide hebben hun eigen risico's in die constructie maar het wekt wel vertrouwen. DYOR en oordeel zelf.

[ Voor 6% gewijzigd door Wiley99 op 16-08-2021 12:02 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
congrats Solana!!

Staat nu in de top10 marketcap+ nieuwe ATH *O*

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Vibravis schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:53:
[...]

Nee dat klopt maar niet wanneer je HODL. Een bestaande coin die x2 gaat zie je niet zo snel, tenzij je het geloof erin hebt natuurlijk. Als het echt zo makkelijk was om relatief safe x2 te gaan dan hadden meerdere hier geen klagen. Anno 2021 instappen en dan makkelijk verdubbelen lukt mij niet. Hoor graag als je een makkelijke methode hebt :9
Nee dat ben ik met je eens, ik was ingestapt in 2017, nooit winst gepakt dus de x10 PF werd uiteindelijk -80% ;w .
Maar ik heb geDCA-de in de jaren erna.
Ook een aantal top 20 alts destijd waaronder ADA, NEO, XRP, VET e.d.
De coins die in 2017 het meest gehyped werden (lees: grootste achterban) zijn ook het meest gestegen.

Ff een edit,
Edit: ik heb ook een aan paar coins die maar op 50% van de aankoopwaarde zitten, gelukkig had ik maar een klein flufje in zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door elektriekert op 16-08-2021 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
[...]

Yup eens; zelf gebruik ik protonmail, ben ik wel tevreden over.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKennedy1985
  • Laatst online: 25-11-2021
Vibravis schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:53:
[...]

Ik ben een maand geleden ingestapt (na eerst maanden wat research en gevoel creëren) en heb inmiddels al wel meer dan verdubbelt. Maar mijn portfolio bestaat dan ook vooral uit alt coins. Ik heb dat bewust zo gedaan omdat ik daar voor deze bull run de meeste groeipotentie zag (althans bij sommigen).

Het idee hier is om op een goed moment grotendeels in fiat te gaan en dan tijdens de onvermijdelijke bear markt te dca-en en bij te kopen. Ik hoop dan zonder heel veel risico toch bij de volgende bullmarkt een mooie slag te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kent iemand een goede crypto-portfolio tracker waarbij je niet altijd alles in dollars te zien krijgt? Ik wil momenteel graag zien hoe mijn alts het t.o.v. BTC doen maar dat kost me altijd heel wat klikwerk om het goed te zien..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:06:
congrats Solana!!

Staat nu in de top10 marketcap+ nieuwe ATH *O*
Toch wel ff FOMO hier :+ Maar ga nu niet opnieuw instappen (tijdje terug al wat SOL gehad), wellicht na een retracement weer.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:45
SOL is van +50% alweer een beetje 'leeggelopen' naar +36%

Wie dan op +50% ingestapt is, is zwaar rekt gegaan.
Geen gekke keuze nog, @Bananeman

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:15
YES schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:16:
Kent iemand een goede crypto-portfolio tracker waarbij je niet altijd alles in dollars te zien krijgt? Ik wil momenteel graag zien hoe mijn alts het t.o.v. BTC doen maar dat kost me altijd heel wat klikwerk om het goed te zien..
Delta?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

elektriekert schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:13:
[...]

Nee dat ben ik met je eens, ik was ingestapt in 2017, nooit winst gepakt dus de x10 PF werd uiteindelijk -80% ;w .
Maar ik heb geDCA-de in de jaren erna.
Ook een aantal top 20 alts destijd waaronder ADA, NEO, XRP, VET e.d.
De coins die in 2017 het meest gehyped werden (lees: grootste achterban) zijn ook het meest gestegen.
Klasse gedaan, de volhouder wint gelukkig.

Maar in jouw relaas staat ook gelijk het leukste stukje voor de komende bear. Welke muntjes dan te DCA-en en te HODL-en naast de grote 2. Dat hele stukje uitpluis werk waarbij hype, use-case, common sence en geluk bij elkaar komen, daar heb ik echt heel veel zin in. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

BNB gaat ADA terugflippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Is al paar dagen stuivertje wisselen cq. flip-floppen.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Bananeman schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:16:
[...]

Toch wel ff FOMO hier :+ Maar ga nu niet opnieuw instappen (tijdje terug al wat SOL gehad), wellicht na een retracement weer.
Laat de FO maar weg, vooralsnog dus gewoon MO.
Ach ja, je kunt niet alles hebben maar SOL stond ook nog op mijn verlanglijstje. Mijn rovers hadden echter zomerstop dus helaas geen extra fiat voor Ali Baba de afgelopen maanden. En de komende maanden ook niet…
Meer dan hodl zit er voorlopig niet in helaas maar dat kan de pret niet drukken :)

When moon?

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
YES schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:16:
The crypto app?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Ali Baba 1001 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:26:
[...]

Laat de FO maar weg, vooralsnog dus gewoon MO.
Ach ja, je kunt niet alles hebben maar SOL stond ook nog op mijn verlanglijstje. Mijn rovers hadden echter zomerstop dus helaas geen extra fiat voor Ali Baba de afgelopen maanden. En de komende maanden ook niet…
Meer dan hodl zit er voorlopig niet in helaas maar dat kan de pret niet drukken :)

When moon?
altijd, meestal wel alleen snachts te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Ngangatar schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:21:
[...]

Maar in jouw relaas staat ook gelijk het leukste stukje voor de komende bear. Welke muntjes dan te DCA-en en te HODL-en naast de grote 2. Dat hele stukje uitpluis werk waarbij hype, use-case, common sence en geluk bij elkaar komen, daar heb ik echt heel veel zin in. :Y
Paar maanden terug voor de eerste keer een deel gecashed, dat voelde wel vreemd, maar was wel leuk, een muntje verkopen met 27x winst 8)
Dat uitpluizen is wel een dingetje, naar small cap gems kan je zoeken maar dat is wel vrij lastig denk ik.
Ik heb tijdje geleden als tip van @MicroWhale ICP gekregen, deze moet ik nog steeds onderzoeken maar wellicht dat ik die in de bearmarket ga aanschaffen.

Sowieso de top 10-25 coins zullen daar wel nog een tijdje blijven denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
KSM! Above $300 :9~

[ Voor 35% gewijzigd door BTFD op 16-08-2021 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Ja daar kijk ik ook naar uit. Ik heb een 'lijstje' voor mezelf gemaakt met alts die ik dan even wil opzoeken en uitpluizen. Het zijn er momenteel inmiddels slechts 22 :') :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

elektriekert schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:28:
[...]

Paar maanden terug voor de eerste keer een deel gecashed, dat voelde wel vreemd, maar was wel leuk, een muntje verkopen met 27x winst 8)
Dat uitpluizen is wel een dingetje, naar small cap gems kan je zoeken maar dat is wel vrij lastig denk ik.
Ik heb tijdje geleden als tip van @MicroWhale ICP gekregen, deze moet ik nog steeds onderzoeken maar wellicht dat ik die in de bearmarket ga aanschaffen.

Sowieso de top 10-25 coins zullen daar wel nog een tijdje blijven denk ik.
Ik ken mezelf inmiddels wel :). Dat gaan redelijk safe bets worden, voor zover mogelijk en 1 YOLO voor de fun.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Is ook niet zo moeilijk nu. De afgelopen pump was de anticipatie voor de Alonzo aankondiging van Charles afgelopen vrijdag. ADA gaat nu waarschijnlijk een tijdje sideways, of terug testen tot een paar dagen voor de daadwerkelijke livegang van smart contracts. Daarna gaat de raket weer verder langs 5 en 10 USD oOo

Oh ja, HODL.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
[...]

Vind altijd zo onzin dit , als alles stijgt zogenaamd hopen op bear periode en als het dan zo ver is durft niemand in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

wehave schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:36:
[...]

Vind altijd zo onzin dit , als alles stijgt zogenaamd hopen op bear periode en als het dan zo ver is durft niemand in te stappen.
Wellicht nog een keer de hele string lezen. Ik zeg nergens dat ik hoop op een bear op korte termijn om in te stappen. Ik zit er al vol in namelijk.

We hebben het over de periode dat de markt tussen 2 cycles in op een dieptepunt zit.

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 16-08-2021 12:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
[...]

Er zijn coins die niet meer omhoog komen, er zijn legio coins die nu nog steeds in een bear zitten vanaf een ATH in 2018, en nu nog steeds 0.1% van die tijd waard zijn. er moet dus echt wel wat achter zitten en dat is bij een groot gedeelte niet het geval. gedegen onderzoek is daarom zeker wel nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Wanneer ik een deel DOTjes wil verkopen om het even aan te zien vanuit fiat. Wat zou volgens jullie dan de beste manier zijn ivm fees kwa kopen en straks terug kopen?

Mijn situatie: heb de DOTjes nu op Kraken staan. Is het voordeliger ( heb dat namelijk nog nooit gedaan ) om de DOTjes op Kraken om te zetten naar bijvoorbeeld euro’s. Of ze naar Binance the sturen met 0,1 dot fee. Om ze daar bijvoorbeeld naar BUSD te zetten. En dan later daar ( Binance ) weer terug te kopen. Om ze vervolgens weer op Kraken te steken met 0,1 dot fee?

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Ken. schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:30:
[...]

Is ook niet zo moeilijk nu. De afgelopen pump was de anticipatie voor de Alonzo aankondiging van Charles afgelopen vrijdag. ADA gaat nu waarschijnlijk een tijdje sideways, of terug testen tot een paar dagen voor de daadwerkelijke livegang van smart contracts. Daarna gaat de raket weer verder langs 5 en 10 USD oOo

Oh ja, HODL.
Als de smart contracts echt een succes gaat worden is en blijft ADA zeker HODL voor mij, voor nu is het BTC en ETH zeker HODL, al het andere is nog onzeker. naast ADA hoop ik LINK en DOT ook te HODLen voor jaren, allemaal lagere marketcap dan Bitcoin, dus % groei ligt hoger, dus blijft aantrekkelijker 8)
Solanda weet ik niet, ik heb een kleine fluff ervan maar moet meer DYOR doen voor SOL.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
malarkan schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:39:
[...]

Er zijn coins die niet meer omhoog komen, er zijn legio coins die nu nog steeds in een bear zitten vanaf een ATH in 2018, en nu nog steeds 0.1% van die tijd waard zijn. er moet dus echt wel wat achter zitten en dat is bij een groot gedeelte niet het geval. gedegen onderzoek is daarom zeker wel nuttig.
Zullen zien komende bear periode wie er nog is als markt 90% zakt en dan nog keer 90% etc
Zie vaker opmerkingen van mensen die denken dat de bear periode zo leuk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:29
[...]

In dat opzicht ben ik ‘blij’ met de lessen uit de dip van mei/juni. Toen was ik ook te chicken shit om mijn winsten er helemaal terug in te stoppen.

DCA heeft in dat opzicht wel geholpen. Want voor mij was het niet zozeer ‘niet durven’, maar te greedy. Telkens even iets langer wachten op een lower low. Die dan niet meer komt. |:(

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
wehave schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:40:
[...]

Zullen zien komende bear periode wie er nog is als markt 90% zakt en dan nog keer 90% etc
Zie vaker opmerkingen van mensen die denken dat de bear periode zo leuk is.
Naja om bagholder te worden van nutteloze projecten is het een geweldige tijd. alleen als ze dan nog steeds niet omhoog gaan wordt dat gevoel pas in de volgende bull zichtbaar. de bear kan nog een gevoel van verwachting geven toch?

is vooral hoe, en hoe veel je er in steekt. en of het inderdaad als "verloren geld wat je terugvindt"gezien kan worden.

Maar snap ook wel dat de bear ook een erg onzekere tijd kan zijn, laat staan altijd leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:43:
[...]

Naja om bagholder te worden van nutteloze projecten is het een geweldige tijd. alleen als ze dan nog steeds niet omhoog gaan wordt dat gevoel pas in de volgende bull zichtbaar. de bear kan nog een gevoel van verwachting geven toch?

is vooral hoe, en hoe veel je er in steekt. en of het inderdaad als "verloren geld wat je terugvindt"gezien kan worden.

Maar snap ook wel dat de bear ook een erg onzekere tijd kan zijn, laat staan altijd leuk.
Ik vind het vooral knap dat iemand kan bepalen en inschatten of anderen zo'n periode wel leuk vinden en als kans zien of dat ze het niet leuk gaan vinden. Skills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De bearmarkt is intens walgelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ah ja, dacht dat per coin individueel ook altijd op $ stond maar dat kan je wijzigen. Enige nu is dat die app laat zien dat ik BUSD zou hebben terwijl ik die al even weer in BTC heb zitten. Synct die API eens in de zoveel uur?
Pagina: 1 ... 134 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!