[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 130 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.186 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17-09 19:58
XRP gaat er ook voor.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:41

YES

Moderator General Chat
Qunix schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:55:
[...]

Ben je ook anders gaan nadenken over PlanB, nu je dit hebt gehoord?

Ik vind het interessant om van allerlei partijen (voor en tegen) zijn verhaal te horen. Zo hoor ik ook graag de mening van Peter Schiff waarom hij vindt dat goud beter is dan bitcoin, terwijl hij zo wordt uitgekauwd. Of van Keynesiaaners waarom er eigenlijk helemaal niets aan de hand is. Maar een fatsoenlijke discussie kan niet gevoerd worden tegenwoordig. Iedereen is toch biased.

Bitcoin heeft naast zijn technologie en monetaire eigenschappen ook een politieke kant wat nu begint op te komen (El Salvador vs IMF, regulatie in allerlei landen, keuze van China, etc.), en politiek is ook enorm gevoelig voor de meeste. Zo'n podcast is wel weer goed als platform om een idee te verkondigen, om de luisteraar aan het denken te zetten. Ik vind het een hele interessante episode om hun mening te horen en hoe zij denken wat de toekomst brengt. Zo hoor ik dat Willem alles doet om zo min mogelijk risico's te nemen door te diversificeren. Plan B denkt juist dat bitcoin het enige is wat blijft bestaan nadat alles in elkaar gedonderd is. Zo heeft iedereen wel een mening.

Dus nee, bizar vind ik het niet, en tractie, ach... Ik hoor graag de meningen van andere, zowel positief als negatief, en zowel vóór als tegen. Ik weet wel dat enkele zijn die dit zien en alles voor waarheid aannemen, dan klopt het LF plaatje :+ Erg interessant! :D
Ik volg PlanB niet. Eigenlijk volg ik sowieso nauwelijks Bitcoin/crypto gerelateerde dingen/YouTube kanalen. Ik heb de podcast niet gekeken, mede doordat ik die tekst die je erbij geplakt had las. Ik vind kritische, afwijkende meningen prima, leuk zelfs als er goede onderbouwingen aan ten grondslag liggen. Maar van de tekst, die ik eruit pikte in mijn reactie, liepen de rillingen over mijn rug. Mensen die dat schrijven proberen anderen van sprookjes te overtuigen denk ik dan altijd.

Je verder inhoudelijke reactie siert je wel, en als ik jouw reactie lees kijk je er realistischer naar dan dat ene stukje tekst dat je quootte. Zo kom je in ieder geval over.

Oh en mocht je het je afvragen, uiteraard geloof ik best dat veel landen, banken of andere financiële instellingen et cetera niet met gejuich de opmars van crypto verwelkomen. Dat er tegengas gegeven wordt en zal worden zie ik ook wel, maar die theorieën over "een elite" die "iets groots" van plan zijn maar we weten niet wat of wanneer werkt me gewoon op de zenuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:34

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
YES schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:39:
[...]
. Dus een boormachine aanschaffen is echt nog niet nodig. :+
Maak je niet druk ik heb genoeg voor het hele topic, ook nog een schiethamer op gas, tackers op lucht electrische schaven, klauwhamers, beitels, etc.. Voor ieder wat wils.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:21

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

twain4me schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:09:
[...]

Maak je niet druk ik heb genoeg voor het hele topic, ook nog een schiethamer op gas, tackers op lucht electrische schaven, klauwhamers, beitels, etc voor ieder wat wils.. :+
Meneer agent! Deze meneer hier bedoel ik... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
twain4me schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:09:
[...]

Maak je niet druk ik heb genoeg voor het hele topic, ook nog een schiethamer op gas, tackers op lucht electrische schaven, klauwhamers, beitels, etc.. Voor ieder wat wils.. :+
Ook koopgrage stieren MET turbo? :D

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 14:19
YES schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:06:
[...]

Ik volg PlanB niet. Eigenlijk volg ik sowieso nauwelijks Bitcoin/crypto gerelateerde dingen/YouTube kanalen. Ik heb de podcast niet gekeken, mede doordat ik die tekst die je erbij geplakt had las. Ik vind kritische, afwijkende meningen prima, leuk zelfs als er goede onderbouwingen aan ten grondslag liggen. Maar van de tekst, die ik eruit pikte in mijn reactie, liepen de rillingen over mijn rug. Mensen die dat schrijven proberen anderen van sprookjes te overtuigen denk ik dan altijd.

Je verder inhoudelijke reactie siert je wel, en als ik jouw reactie lees kijk je er realistischer naar dan dat ene stukje tekst dat je quootte. Zo kom je in ieder geval over.

Oh en mocht je het je afvragen, uiteraard geloof ik best dat veel landen, banken of andere financiële instellingen et cetera niet met gejuich de opmars van crypto verwelkomen. Dat er tegengas gegeven wordt en zal worden zie ik ook wel, maar die theorieën over "een elite" die "iets groots" van plan zijn maar we weten niet wat of wanneer werkt me gewoon op de zenuwen.
Ik leech hier ook vooral (dan zonder 1 BTC), maar wil hier ook even op aanhaken.

Ik ben het echt helemaal met je eens; ik krijg hier ook de kriebels van. Ik volg PlanB ook op Twitter en kreeg opeens allerlei wappie-achtige content (zonder daar iemand tegen z'n schenen willen schoppen) voorgeschoteld, omdat hij die posts had geliked. En die gaan verder dan crypto.

Tuurlijk, de gevestigde orde wil de macht niet uit handen geven. En dat is w.m.b. ook vrij logisch. Ik heb Willem wel eens horen vertellen over "een paar rijke families in de wereld die de dienst uitmaken", maar dat gaat mij echt te ver. Dan wordt je in mijn ogen echt een engnek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Plan B en Willem Middelkoop in 1 podcast. Dat is het beluisteren op voorhand al waard.

Wat mij op mn zenuwen werkt is dat er hier menigeen in een kramp schiet als er een kritische noot valt over het C woord.

Misschien geen handige quote van qunix maar het maakt het verder niet minder relevant. De geldkraan is bizar ver opengezet na de eerste lockdown en het eind komt nog lang niet(!) in zicht.

Dat iedere kritische noot direct in de wappieput gegooid wordt maakt een discussie op voorhand onmogelijk. Best jammer.

En voor mijn gevoel is dit niet offtopic want het beleid van centrale banken is van grote invloed op de toekomst van bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EBOOZ
Darrell schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:16:
Plan B en Willem Middelkoop in 1 podcast. Dat is het beluisteren op voorhand al waard.

Wat mij op mn zenuwen werkt is dat er hier menigeen in een kramp schiet als er een kritische noot valt over het C woord.

Misschien geen handige quote van qunix maar het maakt het verder niet minder relevant. De geldkraan is bizar ver opengezet na de eerste lockdown en het eind komt nog lang niet(!) in zicht.

Dat iedere kritische noot direct in de wappieput gegooid wordt maakt een discussie op voorhand onmogelijk. Best jammer.

En voor mijn gevoel is dit niet offtopic want het beleid van centrale banken is van grote invloed op de toekomst van bitcoin.
Daar is ook geen discussie over denk ik. Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is hier. Het gaat meer om het positioneren van iets groots, "de elite", dat de touwtjes in handen heeft. Ik denk dat we daarmee de mensheid overschatten ;) Tenzij je bedoeld met de elite; een groep mensen bij de SEC/IMF/etc. die in de vlekken schieten van de bedreigingen voor het monetaire systeem.

[ Voor 6% gewijzigd door EBOOZ op 14-08-2021 23:20 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024

Misschien geen handige quote van qunix maar het maakt het verder niet minder relevant. De geldkraan is bizar ver opengezet na de eerste lockdown en het eind komt nog lang
niet(!) in zicht.

Nee, gewoon nee. Je leest niet waar mensen op reageren. Ze reageren niet op dat er een kritisch verhaal is over Crypto. Ze reageren letterlijk op de quote met daarin een self-fulfilling prophicy met een verhaal dat niet te controleren is en t.a.t. uit komt met een "I told you so" er achteraan.

Een kritisch verhaal wordt hier doorgaans enorm op waarde geschat als het een verhaal is waarin ook een duidelijke discussie aan ten grondslag kan liggen. Dat is in dit geval in geen enkele manier mogelijk en dan word je inderdaad een wappie.

Dat de geldkraan veel te ver openstaat is iets wat hier juist al enorm vaak wordt gemeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@Darrell Willem Middelkoop is heel stellig over het C woord en dat zorgt er bij enorm veel mensen voor dat de nekharen overeind gaan staan. Als hij alleen zou zeggen dat het door de pandemie komt, dan was er weinig op aan te merken, maar hij komt er openlijk voor uit dat hij het gevoel heeft dat de overheid een en ander heeft opgezet en tjah, dan krijg je dergelijke reacties. Wij moeten hier geen COVID discussie starten, maar het interview is hier ontopic en had van mij een duimpje gekregen zonder dat C gedeelte en ik ga er van uit dat dat voor vele anderen geldt.

Dus geen C discussie starten aub, maar misschien wel goed om de olifant in de kamer even te benoemen, hierbij.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

malarkan schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:20:
[...]

Nee, gewoon nee. Je leest niet waar mensen op reageren. Ze reageren niet op dat er een kritisch verhaal is over Crypto. Ze reageren letterlijk op de quote met daarin een self-fulfilling prophicy met een verhaal dat niet te controleren is en t.a.t. uit komt met een "I told you so" er achteraan.

Een kritisch verhaal wordt hier doorgaans enorm op waarde geschat als het een verhaal is waarin ook een duidelijke discussie aan ten grondslag kan liggen. Dat is in dit geval in geen enkele manier mogelijk en dan word je inderdaad een wappie.

Dat de geldkraan veel te ver openstaat is iets wat hier juist al enorm vaak wordt gemeld.
I know, maar 1 bewering die niet helemaal lekker valt en de rest van de inhoud doet er niet meer toe. Dat irriteert mij mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:23:
@Darrell Willem Middelkoop is heel stellig over het C woord en dat zorgt er bij enorm veel mensen voor dat de nekharen overeind gaan staan. Als hij alleen zou zeggen dat het door de pandemie komt, dan was er weinig op aan te merken, maar hij komt er openlijk voor uit dat hij het gevoel heeft dat de overheid een en ander heeft opgezet en tjah, dan krijg je dergelijke reacties. Wij moeten hier geen COVID discussie starten, maar het interview is hier ontopic en had van mij een duimpje gekregen zonder dat C gedeelte en ik ga er van uit dat dat voor vele anderen geldt.

Dus geen C discussie starten aub, maar misschien wel goed om de olifant in de kamer even te benoemen, hierbij.
Ok

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EBOOZ
Darrell schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:23:
[...]

I know, maar 1 bewering die niet helemaal lekker valt en de rest van de inhoud doet er niet meer toe. Dat irriteert mij mateloos.
Ja, maar dat is toch logisch? Iemand die wijze woorden verkondigd en vervolgens denkt dat Bassie & Adriaan echt bestaan in diezelfde vorm, dan verzwakt dat toch de lading van de wijze woorden?

(Sorry voor wie ook dacht dat Aad & Bas van Toor Europa waren rondgereisd voor de puzzelstukjes).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Door bepaalde woordkeuzes, die een zee van ruimte open laten voor speculatie, sensatie en fantasie, is een discussie inderdaad niet mogelijk. Teksten als "de elite is iets groots van plan, we weten niet wat of wanneer maar er gaat iets gebeuren", daar valt toch geen goede kritische discussie op te voeren?

Het zijn dit soort teksten die allerlei rare ideeën doen ontstaan. Allerlei vreemde complottheorieën hebben volgens mij ook geleid tot, bijvoorbeeld, de bestorming van het Capitool (al zou dit een complot-theorie van mijn kant kunnen zijn :+ ).

Het gaat mij er niet zo zeer om dat die discussie niet gevoerd kan of mag worden, juist wel. Maar je kan het dan toch gewoon hebben over het financiële stelsel en wat regeringen en financiële instellingen mogelijk ondernemen om de opmars van crypto in te dammen, te beheersen of eventueel toe te eigenen, in plaats van in de eerder genoemde fantasierijke en spectaculaire teksten te vervallen? Te meer omdat die teksten de discussie van meet af aan al extreem vaag maken.

@Qunix lichtte in zijn reactie op mij e.e.a. veel concreter en minder vaag nog eens toe. De teksten die hij quootte waren ook niet zijn teksten uiteraard, maar zijn toelichting maakt het concreter, realistischer en daarmee bespreekbaar. Als je over de elite en grote dingen die staan te gebeuren moet gaan praten weet ik in ieder geval niet waar te beginnen en waar het vervolgens heen gaat of moet.

[ Voor 10% gewijzigd door YES op 14-08-2021 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 26-08 22:19
Ach ja het is te hopen dat sommige hun 2e variantie hebben gehad, op naar de 3e.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
* Taro probeert even context te switchen

Dat is lekker, het in Nederland verbieden en daarna met korting gaan strooien :( Gewoon geld toe op het plaatsen van een order...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E8yBWdnWYAcJv5g?format=jpg&name=large

[ Voor 25% gewijzigd door Taro op 14-08-2021 23:32 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
Taro schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:32:
* Taro probeert even context te switchen

Dat is lekker, het in Nederland verbieden en daarna met korting gaan strooien :(
[Twitter]
Ja, dat is wel wat jammer. Maakte jij hier veel gebruik van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
malarkan schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:33:
[...]

Ja, dat is wel wat jammer. Maakte jij hier veel gebruik van?
Ja, veel en het werkt nog steeds, maar binnenkort helaas niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
Taro schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:33:
[...]

ja 0.01 is ook nog een prima korting percentueel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ik hoop dat @knakworst nog wakker is. We lijken weer omhoog te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:35:
Ik hoop dat @knakworst nog wakker is. We lijken weer omhoog te gaan.
Niets verbroedert beter dan de fijne 47k babe en ik zag de 47k net aangetikt worden dus het is zo weer feest! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Na 2x zo'n grote afwijzing vandaag vermoed ik dat veel traders eerder winst zullen nemen, die gaan niet een 3e keer in korte tijd dergelijke rode candles meepakken.

Maarja, het is zaterdagavond, dus alles is mogelijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Taro schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:46:

Maarja, het is zaterdagavond, dus alles is mogelijk :)
Mja, misschien moeten we daar eens gebruik van maken... beetje achter schermpje lurken is ook niet alles :+
misschien meoeten we gewoon met zijn alle tegelijk naar de film ofzo. ja, oke, dat is een groot scherm... Anders een biertje pakken op het terras met wat bruin fruit, maar dan allemaal tegelijk, uiteraard wel op een ander terras, dus de boormachines kunnen thuis blijven. :+

[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 14-08-2021 23:55 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IGO0QYe2CR765etY9Kfgwg8N9iA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sUdAWjRbtm89pd0vJ1mpFMAo.jpg?f=user_large

Bij afwezigheid van knakworst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

ok sell maar weer boys.. O-)

[ Voor 7% gewijzigd door twain4me op 15-08-2021 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Ik heb trouwens nog een klein plukje ZRX en een klein plukje WTC beide is de "winst" uit een trade in die coin uit 2018 - 2019 stomme vraag zijn er meer mensen die zoiets hebben gedaan.. dus het eigen geld uit de trade halen en de overige muntjes laten verroesten/moonen whatever?

En zijn er trouwens ubberhaubt nog mensen met die coins hier?

[ Voor 12% gewijzigd door twain4me op 15-08-2021 00:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Qunix schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:55:
[...]

Ben je ook anders gaan nadenken over PlanB, nu je dit hebt gehoord?

Ik vind het interessant om van allerlei partijen (voor en tegen) zijn verhaal te horen. Zo hoor ik ook graag de mening van Peter Schiff waarom hij vindt dat goud beter is dan bitcoin, terwijl hij zo wordt uitgekauwd. Of van Keynesiaaners waarom er eigenlijk helemaal niets aan de hand is. Maar een fatsoenlijke discussie kan niet gevoerd worden tegenwoordig. Iedereen is toch biased.

Bitcoin heeft naast zijn technologie en monetaire eigenschappen ook een politieke kant wat nu begint op te komen (El Salvador vs IMF, regulatie in allerlei landen, keuze van China, etc.), en politiek is ook enorm gevoelig voor de meeste. Zo'n podcast is wel weer goed als platform om een idee te verkondigen, om de luisteraar aan het denken te zetten. Ik vind het een hele interessante episode om hun mening te horen en hoe zij denken wat de toekomst brengt. Zo hoor ik dat Willem alles doet om zo min mogelijk risico's te nemen door te diversificeren. Plan B denkt juist dat bitcoin het enige is wat blijft bestaan nadat alles in elkaar gedonderd is. Zo heeft iedereen wel een mening.

Dus nee, bizar vind ik het niet, en tractie, ach... Ik hoor graag de meningen van andere, zowel positief als negatief, en zowel vóór als tegen. Ik weet wel dat enkele zijn die dit zien en alles voor waarheid aannemen, dan klopt het LF plaatje :+ Erg interessant! :D

Ohja, de stukjes tekst is een samenvatting wat ik hoorde, niet mijn mening of idee.
Dit is toch wel een ander verhaal dan wat je eerst postte. En verder kan ik niks toevoegen aan wat @YES al heeft verwoord.

Nog een goeie ETH read trouwens voor als het hier nog niet is voorbijgekomen. Gaat meer in op de kapitaalstromen dan de tech, mooie invalshoek. Had er mij in ieder geval van overtuigd nog wat extra in te slaan voor EIP-1559 paar weken terug.

PSN: MrMistral

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik heb de bitcoin bijbel bijna uit (De Bitcoin Standaard), en vind hem best wel tegenvallen. Het begin bevat een prima (al dan niet een langdradige) uitleg over wat geld is en wat geld doet met de mens (gezien de geschiedenis), dan verderop een stuk over 1944 en 1971, en daarna waarom alles behalve bitcoin fout is. Bitcoin zelf wordt in de laatste 3 hoofdstukken besproken. Het is ook zodanig opgeschreven (of vertaald) dat het opdringerig is en je alles MOET geloven wat er in staat. Ik had meer een "starters" hoofdstuk verwacht hoe bitcoin werkt (rol van mijners, nodes, etc en waarom iedereen belangrijk is), wat de blokchain is en hoe dat werkt (en dus waarom transacties openbaar zijn), en wat de toekomst kan zijn qua projecten zoals lightning of on-chain smartcontracts equivalent. Wat ik veelvuldig las is de tekst dat "bitcoin superieur is aan fiat", zonder reden...

6.5/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wil je dit nog een keer posten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
MrMistral schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 00:20:
[...]

Dit is toch wel een ander verhaal dan wat je eerst postte. En verder kan ik niks toevoegen aan wat @YES al heeft verwoord.
Context is de tekst in "-tekens, en dat ik zei dat het een samenvatting is.
Maar misschien had ik de quote tags inderdaad moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
MicroWhale schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 08:58:
[...]

Ik zit trouwens vast in stap 0. Nog steeds geen LP gevonden waar je één stablecoin in kan stoppen en 20% APY krijgt.
Blijkt dat Beefy net een nieuw product op de markt heeft gezet - ze bieden nu stablecoins aan met SINGLE TOKEN staking via Scream (da's Fantom netwerk, erg prettig netwerk overigens) : 40% op je USDC. Nu blij ?:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qunix
Na de death cross van 8 weken geleden, naderen wij nu de golden cross.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E8xjYuIXIAcKHXz?format=jpg&name=medium

Bullish *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-08 10:23
majic schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 00:29:
[...]

Blijkt dat Beefy net een nieuw product op de markt heeft gezet - ze bieden nu stablecoins aan met SINGLE TOKEN staking via Scream (da's Fantom netwerk, erg prettig netwerk overigens) : 40% op je USDC. Nu blij ?:)
Where's the catch? Hoog 'too good to be true' gehalte. Wat is het risico?

Edit: kan hem niet vinden. Waar moet ik zoeken?

[ Voor 5% gewijzigd door MF Doom op 15-08-2021 01:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Qunix schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 01:01:
Na de death cross van 8 weken geleden, naderen wij nu de golden cross.

[Afbeelding]

Bullish *O*
Dat zijn EMA's, voor een Golden Cross gebruik je de MA's.....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:56
MF Doom schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 01:18:
[...]

Dat soort percentages kan alleen zolang er niet teveel mensen inzitten. Morgen zal het al minder zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik ga pitten mensen, fijne nacht. Hopelijk is dit de zonsopkomst morgen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yZF33v06TV-qD7G2zNJlrSCV5pA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Z5J50iFbf8FDP4NmWH8qwitM.gif?f=user_large

Oké, nog een gedicht erbij:
HODL.
MOON,
69k,
SOON.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:17
iVibes schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 01:19:
[...]

Dat zijn EMA's, voor een Golden Cross gebruik je de MA's.....
En dan nog. De crosses laggen altijd als de pest :p

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:11
wow XRP gaat BNB volgende week vast voorbij 👀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XNzfluhMjC2laqhwWQYv5Y6jgbQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PpgtmCtjGRDkrYPwK5kCqPLO.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL Mike
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-09-2024
Taro schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:33:
[...]

Misschien dat je het wel al kent als je veel aan leverage trading doet , anders kan je je misschien eens verdiepen in $gfarm2 .

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Ik ga tukken maar eerst nog even dit!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iffn49YPVsXLHKUyuSFvJYS_JE8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xJ5wPvmPhuReeQyBk5N7vB7r.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wees er snel bij Binance Defi staking; Plek voor Bitcoin en ETH!

eindelijk gelukt, tijd om te gaan slapen 🙃

[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 15-08-2021 02:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
MF Doom schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 01:18:
[...]

Edit: kan hem niet vinden. Waar moet ik zoeken?
Is een nieuwe formule via Scream. Scream combineert defi lending en traditioneel staken en Beefy heeft dat autocompounding gemaakt + meer (als ik het goed begrijp). Vrij uniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:31

MicroWhale

The problem is choice

majic schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 00:29:
[...]

Ik was al blij, maar nu helemaal! :D

kan t alleen niet vinden op Beefy :/

[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 15-08-2021 07:24 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
MicroWhale schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 07:19:
[...]

Ik was al blij, maar nu helemaal! :D

kan t alleen niet vinden op Beefy :/
Fantom netwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:31

MicroWhale

The problem is choice

Wat ben ik toch een genie als het gaat om zoeken hè. :D 8)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:40

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDYlThQTnajNX__DdZDNGUNT4mE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pCxTEEUoSwJjY3VmCehQMhuu.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49ErKRhqZbbt0ux-bMnXvoPh0uc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oRdLRo6mrKQm9YErPFmBqM8i.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Getver daar is die 45k weer. Dacht dat we daar wel vanaf waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Laatst online: 08:40

knakworst

Get more sats!

Zelfs ADA moet van schrik dalen. XRP heeft er weinig last van, gaat BNB bijna flippen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 18:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jKgBqh2lftOXsDAZWhpkserXVms=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6VK4a62WLJ5jGXsruUguSBF3.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ty7gAt49XMrYnTwewJ8XcrBx2ts=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uhOHIYnREGqDDuCl5EmGXtpq.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hZe4RRhE10jAOObBaKc96XjRS_Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GI4bw49O3geJEdHEjep0Vkx0.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VWKxqeqY2x_BAAq_8xM9OgtfGag=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Zn6xDHIFMODE7EaFV8h3Osei.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4dS3OcrKEfXtcg7IE2TgelOuKY8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IMjU6tBQ9sRjuZdmF8aSEezc.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 18:52
knakworst schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 09:53:
Zelfs ADA moet van schrik dalen. XRP heeft er weinig last van, gaat BNB bijna flippen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s4W_zUlaqTb0SbpQtxnPgHdEZQg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mz57GoIrCi61ptOqKPVrxBoY.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Yay. We gaan weer terug naar 6 cent met BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Yes, yes, yes laat de daling maar komen *O* zou fijn zijn als BTC vandaag 37 duizend euro aantikt. Dan kan ik die 1/3 van de PF die ik verkocht heb toen BTC boven de 40 duizend euro was weer inkopen en morgen "staking" meepakken :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Servor schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 09:49:
Getver daar is die 45k weer. Dacht dat we daar wel vanaf waren.
Zie de post van Taro in het NK topic, een gevecht voor om de 200D MA (die ligt praktisch op de 45k) is eigenlijk wel te verwachten vandaag..

Verder zou ik zeggen: HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pingo76 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 09:57:
Yes, yes, yes laat de daling maar komen *O* zou fijn zijn als BTC vandaag 37 duizend euro aantikt. Dan kan ik die 1/3 van de PF die ik verkocht heb toen BTC boven de 40 duizend euro was weer inkopen en morgen "staking" meepakken :9
Als ie vandaag zo'n duik maakt zou ik persoonlijk niet direct instappen, tenzij het voor de lange termijn is. Want zo'n knauw kan ook gewoon een aanzet zijn tot einde bullrun denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pingo76
YES schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 09:59:
[...]

Als ie vandaag zo'n duik maakt zou ik persoonlijk niet direct instappen, tenzij het voor de lange termijn is. Want zo'n knauw kan ook gewoon een aanzet zijn tot einde bullrun denk ik.
Zoals reeds eerder gezegd, ik doe niet aan beren en stieren. Ik zit niet in een dierentuin en ik ben vegetarier. Ik kijk gewoon grafiekje hoog, grafiekje laag. Als IK het bedrag hoog genoeg vind verkoop ik het, als IK het bedrag laag genoeg vind koop ik in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Gaat de daily MA200 het houden?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Rich ik ? Nee ik woon onder een brug , en trouwens ik wil niet rijk zijn, wat een gedoe is dat als ik die verhalen hier lees, kleuren lambo's, huizen, keukens, noem het maar op.. .nee dat is teveel keus voor Slux dat kan ik allemaal niet aan.

Het gaat niet al te slecht, foutje gemaakt met VET en DOGE maar de andere maakte het weer redelijk goed sta op een kleine 3% winst :')

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pingo76 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:02:
[...]

Zoals reeds eerder gezegd, ik doe niet aan beren en stieren. Ik zit niet in een dierentuin en ik ben vegetarier. Ik kijk gewoon grafiekje hoog, grafiekje laag. Als IK het bedrag hoog genoeg vind verkoop ik het, als IK het bedrag laag genoeg vind koop ik in.
Mijn oprechte excuses dat ik reageerde op je post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
YES schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:03:
[...]

Mag altijd hoor :+ Maar weet je ik vind die bull/bear dingen dat ze altijd met het kan dooien of vriezen disclaimers komen. Daar heb ik geen drol aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
spacer schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:03:
Gaat de daily MA200 het houden?
hopelijk wel en liever wat hoger dan hoe we nu staan, anders is bear market zeker nog niet van tafel.

25k of 100k beide mogelijk EOY

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tartarus
YES schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:03:
[...]

Hoe haal je het dan ook in je hoofd om een goed mens te zijn en te willen helpen.

Foei :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Tartarus schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:05:
[...]

Hoe haal je het dan ook in je hoofd om een goed mens te zijn en te willen helpen.

Foei :(
Haha, ik denk dat de reactie van Pingo wellicht iets botter overkwam dan ie bedoelt was. En weer iets geleerd, no hard feelings.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
Pingo76 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:04:
[...]

Mag altijd hoor :+ Maar weet je ik vind die bull/bear dingen dat ze altijd met het kan dooien of vriezen disclaimers komen. Daar heb ik geen drol aan :P
En toch is het iets waar je je bewust van moet zijn, een paar duizend euro lager is dan het begin van een verschil van 50% of meer. dan heb je niets aan je op 37k euro gekochte btc, want die is dan rond de 20k, voor de komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Nee precies je moet ook helemaal niet willen weten hoe de markt ervoor staat want je moet juist verkopen in een bearmarkt en kopen in de bullmarkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
malarkan schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:06:
[...]

En toch is het iets waar je je bewust van moet zijn, een paar duizend euro lager is dan het begin van een verschil van 50% of meer. dan heb je niets aan je op 37k euro gekochte btc, want die is dan rond de 20k, voor de komende jaren.
Ik vind dat niet erg, wat dat betreft heb ik geen FOMO zolang de beslissing de mijne is. En laten we eerlijk zijn bijna elke bull en bear voorspelling komt het kan dooien en vriezen bewering. Dus daar ga ik me niet mee bezig houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jXqAcxNxdLRZvI6kG4-qlk6bqpo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/afNaFuMPzu31rbN6JdvQ629Q.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pingo76 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:08:
[...]

Ik vind dat niet erg, wat dat betreft heb ik geen FOMO zolang de beslissing de mijne is. En laten we eerlijk zijn bijna elke bull en bear voorspelling komt het kan dooien en vriezen bewering. Dus daar ga ik me niet mee bezig houden.
Oké ik ga toch nog één keer op je reageren. Google eens op de Halving Cycle als je dat nog niet gedaan hebt. Het blijft inderdaad natte vinger werk om het omslagpunt van bull naar bear te bepalen en je weet het op dat moment zelf nooit zeker, maar de bear market en bullrun is wel degelijk een cyclus die in grote lijnen te volgen en voorspellen valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
[...]

Met het enige verschil dat bull/bear gewoon een herkenbaar patroon is, in bijna alle financiële markten. Dooien en vriezen is een stuk onvoorspelbaarder.

Maar als de grafiek straks een overduidelijk bear patroon laat zien, de FUD overal aanwezig is.... stap dan vooral in :+ want iemand moet die Bear Trap creëeren :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@Verwijderd Twitter wil gewoon dat ik jou ga volgen, ouwe social-koning-influencer. Ik ga je zeker volgen, ga je ook nog vloggen ooit?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HwqsK5tmPTCH67lw-BbQT0qT0jA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mIvdDNNp6TapuPnQnvcXp2ad.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
YES schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:14:
[...]

Oké ik ga toch nog één keer op je reageren. Google eens op de Halving Cycle als je dat nog niet gedaan hebt. Het blijft inderdaad natte vinger werk om het omslagpunt van bull naar bear te bepalen en je weet het op dat moment zelf nooit zeker, maar er de bear market en bullrun is wel degelijk een cyclus die in grote lijnen te volgen en voorspellen valt.
Het is ongetwijfeld goed bedoeld maar dat dat ga ik niet doen. Ik maak met mezelf de afspraak als de 37 duizend (het liefst vandaag) dan koop ik weer in. En omdat ik de afspraak met mezelf maak ga ik niet wakker liggen van als het naar de 20 duizend euro gaat. Ik geloof heel erg in eigen verantwoordelijkheid, mijn keuze mijn consequenties.

Zolang elke voorspelling met een disclaimer doe ik daar niets mee. Altijd als ik die voorspelling met disclaimers lees moet ik aan dit artikel denken https://www.newsbtc.com/n...ll-never-again-breach-1k/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pingo76 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 09:57:
Waarom zulke extreme stappen? Van de 40+ naar de 37 is bijna 10%, dat soort stappen kosten redelijk wat tijd, als die er nog gaan komen. Plus, als die er al komt op een argeloze zondag als vandaag dan stort ie waarschijnlijk verder met zo'n snelheid.

Waarom niet in stapjes van bijvoorbeeld 2,5 procent? Van de 40 naar 39 is 2,5% bijvoorbeeld? Dan heb je iets meer te doen, en waarschijnlijk verdien je er iets meer mee?

Kijken wat de koers doet doe je nu ook al, alleen je zit de hele tijd maar te wachten en te wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 15-08-2021 10:21 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:29

St@m

@ Your Service

Jullie hebben in de gaten dat @Pingo76 structureel in euro's praat he.. niet echt bevorderlijk voor de discussie. Scheelt nogal wat procenten.

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 15-08-2021 10:23 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Ngangatar schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:20:
[...]

Waarom zulke extreme stappen? Van de 40+ naar de 37 is bijna 10%, dat soort stappen kosten redelijk wat tijd, als die er nog gaan komen.

Waarom niet in stapjes van bijvoorbeeld 2,5 procent? Van de 40 naar 39 is 2,5% bijvoorbeeld? Dan heb je iets meer te doen, en waarschijnlijk verdien je er iets meer mee?

Kijken wat de koers doet doe je nu ook al, alleen je zit de hele tijd maar te wachten en te wachten.
Vorig week heeft BTC nog op 37 K gestaan en binnen een paar dagen boven 40 K, ik vind een paar dagen niet veel tijd kosten :+

Trouwens ik zie net dat 38 K weer is aangetikt, ik wacht wel ff tot "Dalende Donderdag" desnoods.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Zonet een discussie met vriendin lief over de meest belachelijke zaken.

Maar goed volgens haar zag ik een heleBULL BEARen op de weg. Ik dacht effe in de zon. Bakkie koffie erbij, kom ik die beesten hier op het forum ook weer tegen. -O-

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pingo76 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:20:
[...]

Het is ongetwijfeld goed bedoeld maar dat dat ga ik niet doen. Ik maak met mezelf de afspraak als de 37 duizend (het liefst vandaag) dan koop ik weer in. En omdat ik de afspraak met mezelf maak ga ik niet wakker liggen van als het naar de 20 duizend euro gaat. Ik geloof heel erg in eigen verantwoordelijkheid, mijn keuze mijn consequenties.

Zolang elke voorspelling met een disclaimer doe ik daar niets mee. Altijd als ik die voorspelling met disclaimers lees moet ik aan dit artikel denken https://www.newsbtc.com/n...ll-never-again-breach-1k/
Ik doe geen voorspelling in mijn vorige post en geef er ook geen disclaimer bij. Ik raad je slechts aan dat je je wellicht zou kunnen inlezen in één van de fundamentele principes die de bitcoin koers bepalen. Met die kennis zou je wellicht, geheel op eigen verantwoordelijkheid, nog beter kunnen traden. Maar goed, als elk advies wat niet in beton gegoten is (=/= disclaimer) jouw eigen verantwoordelijkheid in het geding zou kunnen brengen dan wordt het inderdaad een moeilijk verhaal.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Waarschijnlijk heeft het geen nut er een discussie over te voeren. Iedereen bepaalt zijn of haar eigen strategie. Pas als blijkt dat die niet werkt zal men een andere strategie overwegen. Je kunt anderen hints en tips geven, maar het satje landt vaak pas als die nog maar een deel van zijn oorspronkelijke waarde heeft.

Voor hetzelfde crypto is het een prima strategie en volgen wij vanaf volgende week haar strategie :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
St@m schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:22:
Jullie hebben in de gaten dat @Pingo76 structureel in euro's praat he.. niet echt bevorderlijk voor de discussie. Scheelt nogal wat procenten.
Mijn ogen bloeden er van.
Maar ja. De eppie die ze gebruikt is in euro’s, dus praat ze ook in euro’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarryD
  • Laatst online: 11-06 10:38
Waves heeft een aardige pump gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
YES schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:25:
[...]

Ik doe geen voorspelling in mijn vorige post en geef er ook geen disclaimer bij. Ik raad je slechts aan dat je je wellicht zou kunnen inlezen in één van de fundamentele principes die de bitcoin koers bepalen. Met die kennis zou je wellicht, geheel op eigen verantwoordelijkheid, nog beter kunnen traden. Maar goed, als elk advies wat niet in beton gegoten is (=/= disclaimer) jouw eigen verantwoordelijkheid in het geding zou kunnen brengen zou ik hier niet meer posten laat staan lezen.
Juist wel, ik heb hier van de "Dalende Donderdag" geleerd! Heel belangrijk voor mij!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pingo76 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:26:
[...]

Juist wel, ik heb hier van de "Dalende Donderdag" geleerd! Heel belangrijk voor mij!
Dat had je ook uit de patronen in de grafieken kunnen halen.

Overigens heb ik die zin aangepast want ik zou, als ik er even over nadenk, niemand willen zeggen hier niet meer mee te lezen of posten. Excuses dus voor die opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

St@m schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:22:
Deed ik ook toen ik hier kwam. Na meer responses gehad te hebben in een uur dan dat er Satoshis in 1 BTC passen, ben ik gaan nadenken waarom dat zo zou zijn en heb ik me aangepast. Ik ga ervan uit dat de meeste nieuwe spelers hier dat op een gegeven moment ook zullen doen, een paar uitzonderingen daargelaten.

Geen probleem, ieder zijn of haar eigen keuze. Het is wel makkelijk om te spotten wie er nog wat tips en trucs wellicht kunnen gebruiken. Alleen na structureel euro taal terug te krijgen stop ik daar op gegeven moment ook wel mee. Degenen die mij tipten om in dollars te gaan praten hadden groot gelijk, het crypto wereldje begrijpen wordt daar een stuk makkelijker van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
YES schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:27:
[...]

Dat had je ook uit de patronen in de grafieken kunnen halen.

Overigens heb ik die zin aangepast want ik zou, als ik er even over nadenk, niemand willen zeggen hier niet meer mee te lezen of posten. Excuses dus voor die opmerking.
Ik ben niet van suiker :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

malarkan schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:06:
[...]

Dat gaat doorgaans zo: "ik verkoop niet want hij gaat zo weer omhoog" naar "ik verkoop niet meer want het is beter om hem nog vast te houden" naar "verkopen heeft nu geen zin meer".. en dan staat je PF "ineens" op -90% :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:25:
Waarschijnlijk heeft het geen nut er een discussie over te voeren. Iedereen bepaalt zijn of haar eigen strategie. Pas als blijkt dat die niet werkt zal men een andere strategie overwegen. Je kunt anderen hints en tips geven, maar het satje landt vaak pas als die nog maar een deel van zijn oorspronkelijke waarde heeft.

Voor hetzelfde crypto is het een prima strategie en volgen wij vanaf volgende week haar strategie :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cKyO50k56mMtylkRWGUapOvf1Wo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rFpBCBuVjr2ZeiRxVaCxn33a.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pingo76 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:23:
[...]

Vorig week heeft BTC nog op 37 K gestaan en binnen een paar dagen boven 40 K, ik vind een paar dagen niet veel tijd kosten :+

Trouwens ik zie net dat 38 K weer is aangetikt, ik wacht wel ff tot "Dalende Donderdag" desnoods.
Dalende donderdag bestaat niet. Maar prima, ik zie dat je op elke tip of goede raad een weerwoord hebt en dat is prima, je staat blijkbaar sterk in je schoenen en hebt je volgens jezelf voldoende ingelezen. Ik ga echter stoppen met tips geven dan want je doet er vrij weinig mee.

Of mijn tips zijn niet goed genoeg, dat kan ook hehe, ik hou het ff op het laatste ;) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Pingo76 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:26:
[...]

of "Rising Thursday"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xSWWvH61sJ_DjwgtodFT2j2Osgg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xy1UurNLm8FqCQHYdgJ0mOCH.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:23:
Zonet een discussie met vriendin lief over de meest belachelijke zaken.

Maar goed volgens haar zag ik een heleBULL BEARen op de weg. Ik dacht effe in de zon. Bakkie koffie erbij, kom ik die beesten hier op het forum ook weer tegen. -O-
bakkie koffie in de zon. Ik ga je advies ff opvolgen zometeen, heerlijk plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Bij deze wil ik pleiten voor "Thunder Thursday". Thunder kan dan staan voor het daverende geluid van een raket die opstijgt richting maan, of voor de allesvernietigende onweersbui die alle koersen sloopt. Dan hebben we een term waar we precies niets maar ook alles mee kunnen, iedereen tevreden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Volgens mij hanteert CZ een innovatieve vorm van sorteren?

SORT by MARKETCAP unless it's mine?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rKVqetRKNQLsjlRCbMph218Zdnk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nCDBqfj9UTomyITNLsNyluxV.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:35:
Volgens mij hanteert CZ een innovatieve vorm van sorteren?

SORT by MARKETCAP unless it's mine?
[Afbeelding]
Hehe, bij de HOT category staat BNB ook altijd bovenaan.

Een selectief, creatief boefje is het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:36:
[...]

Hehe, bij de HOT category staat BNB ook altijd bovenaan.

Een selectief, creatief boefje is het.
Nee jullie zien het verkeerd. BNB is gewoon de beste cryptomunt ooit.
Ik heb er dan ook precies 0 van. Oh nee shit, ik heb een mini beetje door die convert-shit van Binance :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
De stap is genomen, op huidige hoogte punt mijn doge verkocht, en de winst omgezet naar BTC.
De eerste sats zijn binnen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Griffx schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:41:
De stap is genomen, op huidige hoogte punt mijn doge verkocht, en de winst omgezet naar BTC.
De eerste sats zijn binnen.
_/-\o_ Welcome to the dark side _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vandaag is heerlijk wakker worden overigens. Lang geslapen, hond een stuk door het zonnetje heen meegenomen en nu ff bijlezen op Tweakers en op mijn beide exchanges zijn zojuist mijn inkooporders gehit welke onder de MA25 4H stonden en de MA7 1D. Voor zowel BTC, ETH als BNB.

Of dat te vroeg was? Zoals altijd, geen idee, maar het verbaasde me niet om het te zien gebeuren. Nu eens kijken of ik na dat bakkie espresso in de zon zo meteen kan vinden waar dat knopje zit om de koers weer te laten stijgen.

En dan vanmiddag alle online shops, abonnementen online en auto afschrijvingen overzetten naar de debet card van Binance. Zal even een klusje worden, maar wel eentje die voor maandelijkse centen gaat zorgen. Een soort van mining zonder videokaart en stroomkosten;).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

YES schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:35:
[...]

Bij deze wil ik pleiten voor "Thunder Thursday". Thunder kan dan staan voor het daverende geluid van een raket die opstijgt richting maan, of voor de allesvernietigende onweersbui die alle koersen sloopt. Dan hebben we een term waar we precies niets maar ook alles mee kunnen, iedereen tevreden.
Er is vast wel iemand die zeus aanbid en zich dan beledigd gaat voelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:37:
[...]

Nee jullie zien het verkeerd. BNB is gewoon de beste cryptomunt ooit.
Ik heb er dan ook precies 0 van. Oh nee shit, ik heb een mini beetje door die convert-shit van Binance :'(
Ik wil er eigenlijk minimaal 1 hebben vanwege de cashback. Ja, ik steun China en het totalitair regime hiermee _O- 8)7 .

@Taro is er eigenlijk een reden waarom deze smilie: 8)7 , vernoemd is naar A87?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
twain4me schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:43:
[...]

Er is vast wel iemand die zeus aanbid en zich dan beledigd gaat voelen.
En nu voel ik mij beledigd door jouw gebrek aan vertrouwen in de door mij geopperde term. En nu??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
bezit 1 bnb, vanwege de cashback 👀
echte andere alternatieven zijn er niet.
CRO kaart nog niet binnem, kan 10 tot 14 werkdagen duren. verwacht hem volgende week nu echt binnen hoor.

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:45:
[...]

En nu voel ik mij beledigd door jouw gebrek aan vertrouwen in de door mij geopperde term. En nu??
Waarom niet Thundersday? Dan is ie, mocht jouw voorspelling onverhoopt toch niet uitkomen, ook toepasbaar op andere dagen, maar net iets beter op de donderdag. Dek jezelf gewoon in joh, heb je altijd gelijk :).

Pagina: 1 ... 130 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!