YES schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:02:
[...]
Ik wilde hier (behoudens mijn Frans gifje) niet op reageren. Maar toch even één stukje eruit gepikt.
Zie je zelf ook niet dat dit een zin van het kaliber horoscoop-teksten is? Elke willekeurige ramp of gebeurtenis met impact kan je dan eruit pikken en dat is dan "de elite" die toe slaat. En zo kan je het sprookje weer verder schrijven.
Bizar hoor dat dit soort onzin serieus tractie krijgt. Ik snap dat echt niet.
Ben je ook anders gaan nadenken over PlanB, nu je dit hebt gehoord?
Ik vind het interessant om van allerlei partijen (voor en tegen) zijn verhaal te horen. Zo hoor ik ook graag de mening van Peter Schiff waarom hij vindt dat goud beter is dan bitcoin, terwijl hij zo wordt uitgekauwd. Of van Keynesiaaners waarom er eigenlijk helemaal niets aan de hand is. Maar een fatsoenlijke discussie kan niet gevoerd worden tegenwoordig. Iedereen is toch biased.
Bitcoin heeft naast zijn technologie en monetaire eigenschappen ook een politieke kant wat nu begint op te komen (El Salvador vs IMF, regulatie in allerlei landen, keuze van China, etc.), en politiek is ook enorm gevoelig voor de meeste. Zo'n podcast is wel weer goed als platform om een idee te verkondigen, om de luisteraar aan het denken te zetten. Ik vind het een hele interessante episode om hun mening te horen en hoe zij denken wat de toekomst brengt. Zo hoor ik dat Willem alles doet om zo min mogelijk risico's te nemen door te diversificeren. Plan B denkt juist dat bitcoin het enige is wat blijft bestaan nadat alles in elkaar gedonderd is. Zo heeft iedereen wel een mening.
Dus nee, bizar vind ik het niet, en tractie, ach... Ik hoor graag de meningen van andere, zowel positief als negatief, en zowel vóór als tegen. Ik weet wel dat enkele zijn die dit zien en alles voor waarheid aannemen, dan klopt het LF plaatje

Erg interessant!
Ohja, de stukjes tekst is een samenvatting wat ik hoorde, niet mijn mening of idee.