Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Volgens Reuters (bron) gaat het in vanaf woensdag om 0800 UTC.
Nu twijfel ik wel. Binance is "maar" een partij die geld heeft staan en die onmogelijk bereikbaar is als er echt stront aan de knikker is lijkt het. iDeal is suspended, no reason given, SEPA is suspended, no reason given. What's next?
Ik zet nu vrijwel alles maar 'even' naar de cold storage. Fiat withdraw ik.
Transparantie is hier voor mij het probleem: Binance vertelt niet wat er aan de hand is maar neemt wel dit soort vreemde wendingen die voor een normaal gezond bedrijf helemaal niet gewenst zijn. Ik baal er wel flink van, m'n hele farm loopt op Binance

[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 07-07-2021 00:13 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik heb er zelf niks mee te maken, maar het voelt allemaal net een beetje als al die Corona regeltjes, eerst afstand, dan mondkapjes, dan testverplichting, nu al vaccinatieverplichting.SanderTje! schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:12:
Vanavond ook het nieuws gelezen van uitschakeling SEPA op Binance.
Nu twijfel ik wel. Binance is "maar" een partij die geld heeft staan en die onmogelijk bereikbaar is als er echt stront aan de knikker is lijkt het. iDeal is suspended, no reason given, SEPA is suspended, no reason given. What's next?
Transparantie is hier voor mij het probleem: Binance vertelt niet wat er aan de hand is maar neemt wel dit soort vreemde wendingen die voor een normaal gezond bedrijf helemaal niet gewenst zijn. Ik baal er wel flink van, m'n hele farm loopt op Binance
Alsof ze je stukje bij beetje klaarstomen voor wat komen gaat idd.
Ik snap je punt wel, maar het is vooralsnog een gerucht, geen nieuws. Reuters geeft het FT als bron en het FT heeft geen enkele bron.SanderTje! schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:12:
Vanavond ook het nieuws gelezen van uitschakeling SEPA op Binance.
Goed punt; zijn er mensen hier die het bewuste mailtje van Binance hebben gehad waar FT over schrijft?Glenn Hoddle schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:15:
[...]
Ik snap je punt wel, maar het is vooralsnog een gerucht, geen nieuws. Reuters geeft het FT als bron en het FT heeft geen enkele bron.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Alsof niet-crypto-gerelateerde bedrijven of de staat altijd even transparant zijn. Welcome to this world.[b]SanderTje! schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:12:
Verwijderd
Toen ik begon was Poloniex hot, daar is het volume nu ook 3 snickers en een bounty.
Als ik veel funds op Binance had staan had ik nu wel ff even wat heen en weer geschoven... Maar dat heb ik maanden terug al gedaan.

Dat we nog vele jaren mogen genieten van al het moois wat je de wereld te bieden hebt, dan doel ik op de btc babes uiteraard want verder valt het allemaal wel mee met je.
Fijne dag alvast vandaag!!
Zero.
Ja nou heb ik zin in een bountyVerwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:18:
Toen ik begon was Poloniex hot, daar is het volume nu ook 3 snickers en een bounty.

enomiss schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:06:
[...]
Sorry hoor, maar dan denk je niet ver genoeg na.
Dit is echt wel zorgelijk. Het gaat er niet om dat er andere debiele manieren zijn om geld op Binance te krijgen. Eerst Ideal, nu SEPA, dat is rampzalig voor de aanvoer van nieuw geld op Binance en in algemene zin zorgelijk omdat er steeds meer tekenen aan de wand zijn dat Binance veel weerstand kan verwachten. Binance is niet voor niets zo snel in het innoveren tov andere exchanges. Ze slaan allerlei remmende factoren keihard over, en vroeg of laat merk je de consequenties hiervan. Ze willen koste wat kost de grootste worden en bijkomende problemen lossen ze later wel op. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VSEPjsetBavbsOnmzOYH1F7N.gif?f=user_large)
Bounty Ice Cream!

De Bounty versie is vaak moeilijk te krijgen.
[ Voor 36% gewijzigd door JDx op 07-07-2021 00:23 ]
Verwijderd
Tnx yo. Ik heb de 38 sats weten te halen.Pelox schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:20:
Gefeliciteerd @Verwijderd![]()
Dat we nog vele jaren mogen genieten van al het moois wat je de wereld te bieden hebt, dan doel ik op de btc babes uiteraard want verder valt het allemaal wel mee met je.![]()
Nooit gedacht dat ik het zou redden.
Oh echt? Gratz Japie!Pelox schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:20:
Gefeliciteerd @Verwijderd![]()
Dat we nog vele jaren mogen genieten van al het moois wat je de wereld te bieden hebt, dan doel ik op de btc babes uiteraard want verder valt het allemaal wel mee met je.![]()
:fill(white):strip_exif()/f/image/rEHxlJuPwmXGQvwSKbkkIizt.png?f=user_large)
Ik ken m niet eens. Ik schaam me diep.JDx schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:21:
[...]
Bounty Ice Cream!
[Afbeelding]
De Bounty versie is vaak moeilijk te krijgen.
Nou wacht maar tot je de 39 haalt, dat is pas kutVerwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:24:
[...]
Tnx yo. Ik heb de 38 sats weten te halen.
Gefeliciteerd!
Hiep hiep hoeraaaaa! Gefeliciflaptaart! Gun je het besteVerwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:24:
[...]
Nou, die swoop is er, als we ergens vannacht de 35 aantikken ga ik vaker tekeningetjes makenJDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:53:
Daar is de 33.6 dan moet zo de swoop komen volgens mijn mooie tekening
Verwijderd
Die 8 uren slaap heb ik hard nodig op mijn leeftijd. Eigenlijk te bizar voor woorden dat je op deze leeftijd nog wordt geacht op te staan en arbeid te verrichten.
Dat we maar snel met pensioen kunnen door de muntjes.
Maar dat zit er voorlopig nog niet in.
En sloap ze, broekie.

[ Voor 35% gewijzigd door RaptorXS op 07-07-2021 02:09 ]
Ik ben met mijn 33 jaar en een dochter van net een maand oud de illusie dat ik 8 uur slaap al kwijt. Koester die uren!Verwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:35:
Die 8 uren slaap heb ik hard nodig op mijn leeftijd
[ Voor 4% gewijzigd door YES op 07-07-2021 00:55 ]
https://en.ethereumworldn...th-bnb-coin-burn-beckons/
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Grats goos!Verwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:24:
[...]
Financial Times. Zou het kunnen dat dit over UK gaat? SEPA is Europees, UK niet meer, UK wilde niet meer dat Binance aan aandelen en futures deed. Binance heeft opeens een relatie met het Balticum ipv Albion.SanderTje! schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:15:
[...]
Goed punt; zijn er mensen hier die het bewuste mailtje van Binance hebben gehad waar FT over schrijft?
Ik denk een Engels feestje...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Was gister ook zo, 34.5Tartarus schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 06:22:
Leuk wakker worden zo.
De 35 gezien. En weer terug onder de 34.
Hij doet niet veel
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ngangatar in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18"HollovVpo1nt schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 07:35:
Is er een bijzondere reden dat BNB zo hard gaat?
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ah ja. Noob vraag, wat betekent coin burn voor hodlers? Is er punt waarbij je moet sellen en coin burn niet goed maar slecht zal uitpakken? Volume gaat daardoor omlaag toch?
Misschien moet ik hier toch iets mee doenJDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:47:
[...]
Als ik zelf in Photoshop een gevoelsmatige wave maak, zou ik zeggen 33.6 en dan richting 35
[Afbeelding]
Maar of dit ergens op slaat weet niemand
[Afbeelding]

Leuke (of kutte) is wel dat als ik zelf had gekocht tegen de 33.6k dat ik verkocht had bij de dikke rode candle rond de 34.2k denk ik, teveel emoties om te handelen.
[ Voor 20% gewijzigd door JDx op 07-07-2021 08:34 ]
10 juli 02:00 uur. Maar een uitbraak is altijd eerder.
Wel een mooie driehoek zo, eigenlijk hetzelfde als wat ik dacht, koppie stoten en nu weer terug in je hok (34,5k ofzo), ben erg benieuwd naar de komende dagen.
En als je het over elkaar heen legt is zo'n driehoek tekenen eigenlijk hetzelfde als een wave tekenen, maar dan veel minder werk
[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 07-07-2021 08:43 ]
8 uur UTC is pas over 5 kwartierDarrell schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:45:
SEPA is gewoon nog beschikbaar op binance. Voor NL imho dus een bs fud nieuwtje.
Verwijderd
Pump naar 50k, kleine sellof, pump naar 69k.
69 minuten sideways op 69k en door naar de 100k.
Shitcoins die een miljoenmiljard procent per dag doen en lambo's voor iedereen die ergens ook maar een eurie heeft ingedrukt.
Dit wordt de moeder der pumps, ik voel het aan mijn water.
Verder dan driehoeken tekenen ga ik ook niet. Al die andere dingen gaan mij de pet te boven. Ik heb Taro zijn go to grafiek uit het N&K topic nagebouwd op Tradingview om zelf realtime te kunnen volgen hoe we het doen mbt die rainbow ribbon en dat is het wel.JDx schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:41:
[...]
Wel een mooie driehoek zo, eigenlijk hetzelfde als wat ik dacht, koppie stoten en nu weer terug in je hok (34,5k ofzo), ben erg benieuwd naar de komende dagen.
En als je het over elkaar heen legt is zo'n driehoek tekenen eigenlijk hetzelfde als een wave tekenen, maar dan veel minder werk
Pfff, moet ik mijn fiat toch weer gaan inzetten dus.. Lastig die wijsheden van jou.Verwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:47:
Niks ervan. We gaan schandalig guur moonen zegt mijn glazen bol.
Shitcoins die een miljoenmiljard procent per dag doen en lambo's voor iedereen die ergens ook maar een eurie heeft ingedrukt.
Ok even afwachten dan nog maar heb ook geen mail gekregen iig.
Verwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:47:

[ Voor 30% gewijzigd door JDx op 07-07-2021 08:52 ]
Verwijderd
Straks eens kijken waar ik het in ga drukken de komende periode.
Ik wacht ff op een uitbraak van BTC en dan wat procentjes proberen te harken op een shitcoin die nog geen klassiek Binance pumpje heeft gehad.
In theorie zou dat punt er kunnen zijn, maar de bedoeling is in dit geval dat BNB uiteindelijk op 100 miljoen stuks uitkomt, dus dat gaat hier niet aan de orde zijn. In dit geval is het gewoon zo dat BNB hier meer waard van wordt bij gelijkblijvende vraag.HollovVpo1nt schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 07:41:
[...]
Ah ja. Noob vraag, wat betekent coin burn voor hodlers? Is er punt waarbij je moet sellen en coin burn niet goed maar slecht zal uitpakken? Volume gaat daardoor omlaag toch?
Als ie stevig door de 35.2k heen ramt ga ik denk ik ook weer wat fiat aanspreken. Eigenlijk reken ik er nog steeds een beetje op dat we naar beneden gaan maar jouw positiviteit doet me in ieder geval ook rekening houden met een ander (leuker) scenarioVerwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:52:
Ik wacht ff op een uitbraak van BTC en dan wat procentjes proberen te harken op een shitcoin die nog geen klassiek Binance pumpje heeft gehad.
ok dan verkoop ik nu alles, op jou advies van gisterenVerwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:47:
Sepa is inderdaad weg nu trouwens.resusaapje schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 01:39:
[...]
Financial Times. Zou het kunnen dat dit over UK gaat? SEPA is Europees, UK niet meer, UK wilde niet meer dat Binance aan aandelen en futures deed. Binance heeft opeens een relatie met het Balticum ipv Albion.
Ik denk een Engels feestje...
Ook op de langere termijnen en met of zonder pieken komt die driehoek binnenkort ten einde.YES schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:47:
[...]
Verder dan driehoeken tekenen ga ik ook niet. Al die andere dingen gaan mij de pet te boven. Ik heb Taro zijn go to grafiek uit het N&K topic nagebouwd op Tradingview om zelf realtime te kunnen volgen hoe we het doen mbt die rainbow ribbon en dat is het wel.
Wat ik me alleen af vraag is waarom er dan per se iets zou moeten gebeuren, kan dit niet gewoon een stabiele koers worden waar we rond blijven slingeren?

Verwijderd
Ik ben altijd bullish voor crypto dus het zegt weinig. Een fakeout naar boven gevolgd door de moeder der rode candles zal het wel worden.YES schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:55:
[...]
Als ie stevig door de 35.2k heen ramt ga ik denk ik ook weer wat fiat aanspreken. Eigenlijk reken ik er nog steeds een beetje op dat we naar beneden gaan maar jouw positiviteit doet me in ieder geval ook rekening houden met een ander (leuker) scenario
Maargoed als je in fiat blijft zitten weet je zeker dat je langzaam armer wordt.
Crypto geeft ons nog een kans.
Een uur te vroeg!
Wel 0% fee bij CC nu. Was dat al zo?
Het mooie is dat als er 'niets' gebeurd en hij gewoon doorkabbelt, je alsnog uit de driehoek gebroken bent alleen dan weinig spectaculairJDx schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:05:
[...]
Ook op de langere termijnen en met of zonder pieken komt die driehoek binnenkort ten einde.
Wat ik me alleen af vraag is waarom er dan per se iets zou moeten gebeuren, kan dit niet gewoon een stabiele koers worden waar we rond blijven slingeren?
[Afbeelding]
Er komt een release van Grayscale aan, in het verleden hebben dat soort releases negatieve invloed op de koers gehad, of dat dit keer weer gebeurd gaan we zien, de driehoek eindigt overigens al wel iets eerder dan die release..
Nee.RoNoS schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:07:
[...]
Een uur te vroeg!![]()
Nou ik ga geen plaatje zoeken van een moeder met een rode candle, dat wordt niksVerwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:06:
[...]
Ik ben altijd bullish voor crypto dus het zegt weinig. Een fakeout naar boven gevolgd door de moeder der rode candles zal het wel worden.
Maargoed als je in fiat blijft zitten weet je zeker dat je langzaam armer wordt.
Crypto geeft ons nog een kans.
Verwijderd
BTC iets omlaag vanwege Grayscale, BNB nog iets verder omhoog vanwege de burn, het perfecte moment om mijn BNB om te zetten in BTC, daar zit ik al weken op te wachten.YES schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:07:
[...]
Het mooie is dat als er 'niets' gebeurd en hij gewoon doorkabbelt, je alsnog uit de driehoek gebroken bent alleen dan weinig spectaculair![]()
Er komt een release van Grayscale aan, in het verleden hebben dat soort releases negatieve invloed op de koers gehad, of dat dit keer weer gebeurd gaan we zien, de driehoek eindigt overigens al wel iets eerder dan die release..
Nu nog even kijken wat er ongelooflijk veel roet in het eten gaat gooien want dit soort plannetjes van mij komen echt nooit uit
/f/image/dWaFrA7MX2hc47RaZl6ZVy0r.png?f=fotoalbum_large)
Nee, dat is nieuw! Dus ze hebben het netjes opgelost.RoNoS schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:07:
[...]
Een uur te vroeg!![]()
Ik neem trouwens aan - maar dit is beredeneerde speculatie - dat het probleem zit bij de Britse toezichthouder; ondanks dat Binance sinds kort een Letse IBAN had, werd de on-ramp nog steeds gedaan door Clearing Junction, een Britse financiële instelling. Waarschijnlijk moeten ze nu even op zoek naar een Maltese bank of zo die dit ook voor ze kan doen.
Als het overigens echt een directe beslissing van een toezichthouder (of erger, de EU) was geweest, waren de ronkende persberichten niet van nu.nl af te slaan geweest, dus dat is het niet, het zal om een individuele beslissing van bank die Binance gebruikt gaan. Desalniettemin irritant en niet goed voor het vertrouwen. Vertrouwen in de traditionele financiële wereld welteverstaan.
Ik vraag het voor een vriend...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dat je de groene candles maar snel uitblaast en de rode candles eerst helemaal laat opbranden zodat alleen het lontje op de chart zichtbaar is

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Coinbase, Kraken, Bitmax, OkCoin zijn andere grote exchanges. Bitvavo is Nederlands.resusaapje schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:17:
Okee dan. Wat is een goed alternatief voor Binance?
Ik heb ook nog een stinkende bult op m'n rug genaamd ShibaVerwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:18:
Ik wist dat Binance de marktleider in shitcoins was maar deze lijst is toch de bizar voor woorden:
[Afbeelding]
Nog nooit zoveel shitcoins bij elkaar gezien. Dit is de coin dixie die al jaren niet geleegd is.
Wat een stinkende bult rotzooi.

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Op de één of andere manier heb ik dat ook. Nu heb ik ook het gevoel een beetje zicht te hebben op wanneer er actie komt en mijn gevoel zegt dat het actie naar beneden wordt, maar niet te ver en daarna een dikke bounce. Maar dat zal dus óf faliekant misgaan, óf ik doe voordat het gebeurd alsnog een domme trade omdat ik er zelf niet meer in geloofNgangatar schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:12:
[...]
BTC iets omlaag vanwege Grayscale, BNB nog iets verder omhoog vanwege de burn, het perfecte moment om mijn BNB om te zetten in BTC, daar zit ik al weken op te wachten.
Nu nog even kijken wat er ongelooflijk veel roet in het eten gaat gooien want dit soort plannetjes van mij komen echt nooit uit. Voorlopig is dit een heerlijke week tot dusverre voor een trade als dit.
[Afbeelding]
Zou je dit in het [HOOG RISICO] topic willen posten in plaats van hier? Dit zijn echt smerige casino shitcoins, gadverdamme. Die EUR ook, bah bah bah.Verwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:18:
Ik wist dat Binance de marktleider in shitcoins was maar deze lijst is toch te bizar voor woorden:
[Afbeelding]
Nog nooit zoveel shitcoins bij elkaar gezien. Dit is de coin dixie die al jaren niet geleegd is.
Zelf gebruik ik sinds een tijdje voornamelijk FTX in plaats van Binance. Ben een tijdje geleden overgestapt omdat ik de withdrawal fees bij Binance voor ERC20 tokens bizar hoog vond in vergelijking met FTX. Daarnaast is FTX ook flink bezig met PR door verschillende sport teams te sponsoren in de USA.resusaapje schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:17:
Okee dan. Wat is een goed alternatief voor Binance?
Tip: wil je je funds versturen van Binance naar FTX zet je tokens om naar USDT en verstuur ze via het Tron netwerk. Binnen een paar minuten ontvang je het en kost je minder dan 1 USDT in fees.
Ja die KCS staat een stuk dichter bij zijn ATH af dan de rest van de coins, shit of niet. KukeldeKucoin dik naar beneden de laatste tijd maar nu...
En gefeliciteerd met je mooie jaardag. En denk maar aan de vaste regel: als je denkt dat je je nu kut voelt, wacht maar op het volgende jaar!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ik zie dat BNB withdrawal over het ERC20 netwerk 0 fees kost, maar heb hier wel geen ervaring mee.jvel92 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:28:
[...]
Zelf gebruik ik sinds een tijdje voornamelijk FTX in plaats van Binance. Ben een tijdje geleden overgestapt omdat ik de withdrawal fees bij Binance voor ERC20 tokens bizar hoog vond in vergelijking met FTX. Daarnaast is FTX ook flink bezig met PR door verschillende sport teams te sponsoren in de USA.
Tip: wil je je funds versturen van Binance naar FTX zet je tokens om naar USDT en verstuur ze via het Tron netwerk. Binnen een paar minuten ontvang je het en kost je minder dan 1 USDT in fees.
Verwijderd
Haha leeftijd is gelukkig maar een getal. Mijn lichaam wordt ouder maar mijn geest zal altijd onvolgroeid blijven.Twee Dee schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:39:
[...]
En gefeliciteerd met je mooie jaardag. En denk maar aan de vaste regel: als je denkt dat je je nu kut voelt, wacht maar op het volgende jaar!![]()
Ik kan me er niet druk om maken. Zolang ik nog kan lachen leef ik nog.
Dit had ik vanmorgen even nodig.Verwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:47:
DOT en KSM bevestigen je verhaal. Eigenlijk onverklaarbaar...
https://opensea.io/seaart
Gebruik dan XRPVerwijderd schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:56:
Voor alle mensen die nu in de rats zitten over hoe ze funds op Binance kunnen krijgen:
Gratis iDeal storting Bitvavo --> aankoop XLM --> XLM gratis naar Binance ( withdrawal 0 XLM) --> XLM verkopen op Binance voor whatever stable of fiat.
U heeft nu funds op Binance.
Via Kraken of Coinbase kan natuurlijk ook.
Cryptos zijn tenslotte ontworpen om transacties te versturen
Die zijn percentueel ook meer ingekakt de afgelopen tijd. Gewoon een correctieenomiss schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:47:
[...]
Dit had ik vanmorgen even nodig.![]()
DOT en KSM bevestigen je verhaal. Eigenlijk onverklaarbaar...
Kijk waar we 6 maanden terug zaten. Die mensen hebben niet de gehoopte winst. Volgens mij moeten ze zelfs bijkopen als de koers lager staat dan toen. Weet niet precies hoe het zit. Maar iemand die in Bitcoin gaat wil natuurlijk dikke gains zien en gaat niet verkopen bij een paar procent.YES schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:07:
[...]
Het mooie is dat als er 'niets' gebeurd en hij gewoon doorkabbelt, je alsnog uit de driehoek gebroken bent alleen dan weinig spectaculair![]()
Interessant Twitter draadje aangaande dit:
https://twitter.com/TheCryptoLark/status/1412250171220521000
[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 07-07-2021 09:54 ]
Dat zou kunnen, maar dan moet je meerdere transacties doen afhankelijk van of er een BNB pair is met je tokens. Daarnaast loop je dan weer meer koersrisico in vergelijking met het sturen van een stablecoin.BootjeVaren schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:44:
[...]
Ik zie dat BNB withdrawal over het ERC20 netwerk 0 fees kost, maar heb hier wel geen ervaring mee.
Wat is het probleem met SEPA overschrijvingen naar Binance?
Organische correctie dan hè... want dat volgt op organische groei.sniffles schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:49:
[...]
Die zijn percentueel ook meer ingekakt de afgelopen tijd. Gewoon een correctie
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dat is een goede vraag.BootjeVaren schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:57:
Ondertussen accounts geopend bij bitvavo, coinbase en kraken.
Wat is het probleem met SEPA overschrijvingen naar Binance?
Overigens betreft het alleen deposits, niet withdrawals.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
AED is wel handig in noodgevallen, toch eens een paar tientjes in gooien.Verwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:18:
Ik wist dat Binance de marktleider in shitcoins was maar deze lijst is toch te bizar voor woorden:
[Afbeelding]
Paor keer de kop stoot'n nogenomiss schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 10:06:
Bitcoin gaat nu keihard moonen let maar op.
Niks straks, nu richting 36k!JDx schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 10:08:
Nou hij wil niet terug in z'n hok, dus 35k doorbraakje straks?
Zat altijd wel bij Binance, al jaren, maar nooit serieus iets mee gedaan, vond het ook gewoon geen fijne site.
"JULY 12, 2021"
Iemand enig idee wat onze grote vriend hier nou mee bedoeld? roept dit al weken. Ergens een bijzonder punt op 1 of andere chart ofzo?
Verwijderd
De grayscale unlock.DVDL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 10:11:
https://twitter.com/APompliano/status/1412565162301833220
"JULY 12, 2021"
Iemand enig idee wat onze grote vriend hier nou mee bedoeld? roept dit al weken. Ergens een bijzonder punt op 1 of andere chart ofzo?
Edit: hier wordt er wat over gemijmerd.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2021 10:15 ]
Leg dat eens uit aan de noobs hier, gewoon voor hun, niet voor mij
Bij Grayscale denk ik altijd aan een of ander fantasiefiguur. Een magische tovenaar ofzo.
[ Voor 17% gewijzigd door JDx op 07-07-2021 10:14 ]
Merchant Token listing op UniswapDVDL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 10:11:
"JULY 12, 2021"
Liquiditeit is wel een probleem op Bitvavo, vooral snachts. Fees zijn ook veel te hoog. Bitvavo is prima voor mid-long term hodl, maar in risky tijden moet je vanwege de liquiditeit wegwezen.JDx schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 10:11:
Naast Coinbase ook maar eens kijken naar Bitvavo, vind dat altijd wel wat hebben als het NL is.
Zat altijd wel bij Binance, al jaren, maar nooit serieus iets mee gedaan, vond het ook gewoon geen fijne site.
Ik adviseer Kraken, maar dan de web omgeving, de apps zijn bagger. Alle apps zijn eigenlijk bagger in vergelijking met die van Binance.
Binance voor traden, Kraken voor serieuze zaken en staking, Bitvavo voor Nederlandse glorie/hobby maar voegt eigenlijk niks toe.
Julius Caesar is dan ook jarig.DVDL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 10:11:
"JULY 12, 2021"
Verwijderd
Linkje toegevoegd.JDx schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 10:13:
[...]
Leg dat eens uit aan de noobs hier, gewoon voor hun, niet voor mijhoor...
Bij Grayscale denk ik altijd aan een of ander fantasiefiguur. Een magische tovenaar ofzo.
Ik heb wel eens gelezen dat wanneer hij rond de 800 hovert, hij vaak naar boven wil, en wanneer hij te lang rond de 200 blijft hangen, hij naar beneden wil. Hij zit al eventjes rond de 800 te koekeloeren dus wie weetJDx schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 10:08:
Nou hij wil niet terug in z'n hok, dus 35k doorbraakje straks?
Had je dat zelf niet geschreven?YES schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 10:18:
[...]
Ik heb wel eens gelezen dat wanneer hij rond de 800 hovert, hij vaak naar boven wil, en wanneer hij te lang rond de 200 blijft hangen, hij naar beneden wil. Hij zit al eventjes rond de 800 te koekeloeren dus wie weet
Maar verder wel logisch natuurlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 07-07-2021 10:20 ]
Neuh
Thommie.nl schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:41:
Ik Trade Bitcoin Altijd op deze manier;
Hoveren rond de 200 regios is vaak een Dump naar beneden.
Hoveren rond de 800 is vaak en teken dat het omhoog gaat.
Dus nu is ondanks de stijging van 5 K al weer, een prima moment om even een ritje naar boven te pakken.
Ik steek zo speciaal voor jou een groene kaars toeter op.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!