Ik zie net dat ik er niet meer op mag reageren maar ik wil nog wel zeggen dat je ook niet kan zeggen dat iemand geweld over zich afroept of geweld uitlokt. Dat mensen je niet mogen of zelfs een hekel aan je hebben door wat je doet/zegt, prima. Maar geweld lok je niet uit als je zelf geen verschrikkelijke dingen doet.PlanR schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:49:
[...]
Neem ik terug excuus.
En bedoelde ook zeker niet een kogel door zijn kop. Maar hij lokt wel geweld op zich af.
Maar goed, ik ben dan ook een zacht eitje, nog nooit een tik uitgedeeld. Snap ook totaal niet wat geweld uithaalt, op welke manier dan ook.
Dan weer on-topic:
Ik zie echt een boel alts de lucht in gaan, is het nu BTC wat stabiliseert ineens weer alt-season? Ik heb die boot helaas gemist door de afgelopen tijd al mijn alts om te zetten naar BTC op 2 na (goed voor 5% van mijn PF
Zag vanmiddag dat er wat betreft BTC een mooie triangle is ontstaan op de 4H, de komende dagen gaan we een keer de lucht in of donderen we weer een stukje omlaag. Ik ga denk ik even in fiat zitten (geen fatsoenlijke onderbouwing waarom, alleen het unlocken van een boel BTC door Grayscale, wat geen directe invloed op de spotmarket zou hebben..)