[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.125 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:23

YES

Moderator General Chat
PlanR schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:49:
[...]

Neem ik terug excuus.

En bedoelde ook zeker niet een kogel door zijn kop. Maar hij lokt wel geweld op zich af.
Ik zie net dat ik er niet meer op mag reageren maar ik wil nog wel zeggen dat je ook niet kan zeggen dat iemand geweld over zich afroept of geweld uitlokt. Dat mensen je niet mogen of zelfs een hekel aan je hebben door wat je doet/zegt, prima. Maar geweld lok je niet uit als je zelf geen verschrikkelijke dingen doet.

Maar goed, ik ben dan ook een zacht eitje, nog nooit een tik uitgedeeld. Snap ook totaal niet wat geweld uithaalt, op welke manier dan ook.

Dan weer on-topic:
Ik zie echt een boel alts de lucht in gaan, is het nu BTC wat stabiliseert ineens weer alt-season? Ik heb die boot helaas gemist door de afgelopen tijd al mijn alts om te zetten naar BTC op 2 na (goed voor 5% van mijn PF :') ).
Zag vanmiddag dat er wat betreft BTC een mooie triangle is ontstaan op de 4H, de komende dagen gaan we een keer de lucht in of donderen we weer een stukje omlaag. Ik ga denk ik even in fiat zitten (geen fatsoenlijke onderbouwing waarom, alleen het unlocken van een boel BTC door Grayscale, wat geen directe invloed op de spotmarket zou hebben..)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
YES schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:56:
[...]

Ik zie net dat ik er niet meer op mag reageren maar ik wil nog wel zeggen dat je ook niet kan zeggen dat iemand geweld over zich afroept of geweld uitlokt. Dat mensen je niet mogen of zelfs een hekel aan je hebben door wat je doet/zegt, prima. Maar geweld lok je niet uit als je zelf geen verschrikkelijke dingen doet.

Maar goed, ik ben dan ook een zacht eitje, nog nooit een tik uitgedeeld. Snap ook totaal niet wat geweld uithaalt, op welke manier dan ook.

Dan weer on-topic:
Ik zie echt een boel alts de lucht in gaan, is het nu BTC wat stabiliseert ineens weer alt-season? Ik heb die boot helaas gemist door de afgelopen tijd al mijn alts om te zetten naar BTC op 2 na (goed voor 5% van mijn PF :') ).
Zag vanmiddag dat er wat betreft BTC een mooie triangle is ontstaan op de 4H, de komende dagen gaan we een keer de lucht in of donderen we weer een stukje omlaag. Ik ga denk ik even in fiat zitten (geen fatsoenlijke onderbouwing waarom, alleen het unlocken van een boel BTC door Grayscale, wat geen directe invloed op de spotmarket zou hebben..)
Mee eens hoor. Ik heb ook nog nooit geweld gebruikt en begrijp het ook niet wat en waarom het is gebeurd. Bedoelde het echt niet zo.

Sorry Taro.

Ontopic. “Een paar alst die de lucht in schieten”
Degene die ik in de gaten houd doen niet veel, eth vet ada. Staan nog ver van hun ath en deze week/maand weinig gepresteerd. Alleen Link gaat 8.55% op een dag omhoog. Waarom? Geen idee.

Ben nog niet overtuigd.
En de boot heb je niet gemist. Bij een ath van bitcoin gaan je altst ook wel renderen. Door hun vorige ath heen!

En opzich niet verkeerd om in fiat te gaan zitten. Dan gok je tenminste niet.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
PlanR schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:03:
[...]

Ontopic. “Een paar alst die de lucht in schieten”
Degene die ik in de gaten houd doen niet veel, eth vet ada. Staan nog ver van hun ath en deze week/maand weinig gepresteerd. Alleen Link gaat 8.55% op een dag omhoog. Waarom? Geen idee.

Ben nog niet overtuigd.
En de boot heb je niet gemist. Bij een ath van bitcoin gaan je altst ook wel renderen. Door hun vorige ath heen!

En opzich niet verkeerd om in fiat te gaan zitten. Dan gok je tenminste niet.
Oh wacht, ik had er misschien bij moeten vermelden dat ik in de aanloop naar veel ATH's goed meegelift heb op alts. ANKR heeft mijn PF in waarde verviervoudigd zo ongeveer 8)
Ik doelde echt op de stijging van de afgelopen twee dagen van een aantal alts die ik standaard een beetje in de gaten houd. Heb het ook niet echt gevolgd allemaal en dus totaal niet aan zien komen dat er een aantal omhoog gingen, dus die 'boot' had ik gemist ;) Ik slaap er geen minuut minder om dus, maar het viel me op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Mijn binance card is vandaag ook op de mat geploft *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:50
Darrell schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:33:
nice, ik gebruik standaard deze kaart, mijn bankpasje alleen als ze geen VISA accepteren...... ben al weken niet meer bij de AH geweest. voortaan Jumbo 😊

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:08
Kol Nedra schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:35:
[...]

nice, ik gebruik standaard deze kaart, mijn bankpasje alleen als ze geen VISA accepteren...... ben al weken niet meer bij de AH geweest. voortaan Jumbo 😊
Idd, same here. Iets meer dan 1 BNB aan cashback inmiddels bij elkaar gesprokkeld. Toch leuk! (zeker toen BNB nog boven de $600 stond :9~ )

@PlanR : Je krijgt cashback op al je aankopen. Kunt er ook gewoon EUR opzetten. Ik stort iedere maand een bedragje voor mn maandelijkse pinuitgaven en krijg daar x% op terug ivm het BNB saldo op Binance. Dat BNB saldo staat overigens in de Binance Vault waar je ook af en toe nog wat staking rewards en andere rewards op krijgt.

[ Voor 29% gewijzigd door twit op 06-07-2021 21:39 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
[...]

Ik heb hem al een paar weken.
Nog niet gebruikt! Je centjes omzetten naar BNB toch? Maar de bnb is niet echt stabiel..

Wat is nou het voordeel?

Heb hem voor de heb tot dusver hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
PlanR schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:38:
[...]

Nog niet gebruikt! Je centjes omzetten naar BNB toch? Maar de bnb is niet echt stabiel..

Wat is nou het voordeel?

Voor elk bedrag dat je uitgeeft, krijg je een bepaald percentage terug in BNB. Die kan je vervolgens eventueel weer omzetten in fiat en uitgeven.
Het is geen vetpot, maar is in ieder geval meer dan wat je zou uitgeven met een normale betaalpas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:50
[...]

Wat is nou het voordeel?

nee hoor gewoon euro overmaken (SEPA) en op de card gedeelte zetten.... de bnb die ik daar via cashback krijg zet ik weer op de spot, om dat dan te gebruiken als trading fee

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Wat is nou het voordeel?

Je kan er gewoon euros mee uitgeven. En dan krijg je wat cashback (afhankelijk van hoeveel BNB je hebt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:42:
[...]

Je kan er gewoon euros mee uitgeven. En dan krijg je wat cashback (afhankelijk van hoeveel BNB je hebt.)
Gaaf! Makkelijk!
En een pincode??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
PlanR schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:44:
[...]

Gaaf! Makkelijk!
En een pincode??
Kan je eventueel zelfs dagelijks veranderen mocht je dat willen.
Kan je in de Binance app instellen.

En als je hem met Curve aan je Apple Pay of Google Pay koppelt, heb je geen pin meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
twit schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:38:
[...]

Idd, same here. Iets meer dan 1 BNB aan cashback inmiddels bij elkaar gesprokkeld. Toch leuk! (zeker toen BNB nog boven de $600 stond :9~ )

@PlanR : Je krijgt cashback op al je aankopen. Kunt er ook gewoon EUR opzetten. Ik stort iedere maand een bedragje voor mn maandelijkse pinuitgaven en krijg daar x% op terug ivm het BNB saldo op Binance. Dat BNB saldo staat overigens in de Binance Vault waar je ook af en toe nog wat staking rewards en andere rewards op krijgt.
Ik doe precies hetzelfde. Alleen jammer dat je via de vault allemaal van die flutmuntjes krijgt. Kreeg dat liever in BNB...

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Laatst online: 12-09 15:08
Darrell schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:33:
Ik heb de mijne ook vandaag gehad. Vorige week pas aangevraagd denk ik. Dat ging wel echt snel.

My funds ar SAFU. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Ik ging sowieso al naar jumbo omdat die hier om de hoek zit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

BootjeVaren schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:47:
[...]

Ik heb de mijne ook vandaag gehad. Vorige week pas aangevraagd denk ik. Dat ging wel echt snel.

My funds ar SAFU. *O*
Ja ik ook zoiets.

30 juni had ik hem aangevraagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

PlanR schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:44:
[...]

Gaaf! Makkelijk!
En een pincode??
Die kun je opzoeken op het 'kaart'-tabblad bij Binance, wel even je 2fa invoeren natuurlijk.

Overigens en terzijde, Binance valt natuurlijk niet onder het garantiestelsel, maar je krijgt op je Euro's ook 3,21% rente momenteel, dus ik gooi m'n Euro's in het Earn gedeelte, en elke keer als de card onder de €50 saldo komt schrijft hij automatisch wat uit de earn wallet naar de card wallet.
Het wekt allemaal prima, los van dat Visa niet overal geaccepteerd wordt in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:49:
[...]

Die kun je opzoeken op het 'kaart'-tabblad bij Binance, wel even je 2fa invoeren natuurlijk.

Overigens en terzijde, Binance valt natuurlijk niet onder het garantiestelsel, maar je krijgt op je Euro's ook 3,21% rente momenteel, dus ik gooi m'n Euro's in het Earn gedeelte, en elke keer als de card onder de €50 saldo komt schrijft hij automatisch wat uit de earn wallet naar de card wallet.
Het wekt allemaal prima, los van dat Visa niet overal geaccepteerd wordt in NL.
Thanks. Die euro rente tip had ik dan nog niet opgepakt. Weer een beetje verder optimaliseren van mijn investment/hodl posities :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Binance ‘temporarily suspends’ payments from EU’s Sepa network

Binance said it will suspend euro bank deposits from one of Europe’s key payments networks in the latest sign of how the crypto firm is losing key connections to the conventional financial system following a regulatory crackdown.

In an email to users on Tuesday, the exchange said that from 8am universal co-ordinated time on Wednesday, customers would no longer be able to deposit funds through the Single Euro Payments Area, or Sepa, schemes. Its move was due to “events beyond our control”, the exchange said.

The network, an EU project that aims to harmonise euro payments across the region, allows consumers to send euros across three dozen countries.

[..]

https://on.ft.com/3jL3APb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniffles
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 10:02
Qunix schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:03:

Binance said it will suspend euro bank deposits from one of Europe’s key payments networks in the latest sign of how the crypto firm is losing key connections to the conventional financial system following a regulatory crackdown.

In an email to users on Tuesday, the exchange said that from 8am universal co-ordinated time on Wednesday, customers would no longer be able to deposit funds through the Single Euro Payments Area, or Sepa, schemes. Its move was due to “events beyond our control”, the exchange said.

The network, an EU project that aims to harmonise euro payments across the region, allows consumers to send euros across three dozen countries.

[..]

Staan veel berichten over op Reddit, maar heb zelf geen mail gekregen... ze zijn wel lekker ruzie aan het maken in Europa :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
sniffles schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:05:
[...]

Staan veel berichten over op Reddit, maar heb zelf geen mail gekregen... ze zijn wel lekker ruzie aan het maken in Europa :/
Kan even duren aangezien ze veel klanten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
In de app staat er nog geen suspended bij SEPA, wat wel het geval is bij iDeal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:17
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:49:
[...]
Waar kan je dit instellen? Of gebeurt dat automatisch?

Edit: grappig, zojuist gewoon een SEPA overboeking gedaan vanaf ABN en kwam binnen 5 minuten aan bij Binance.

[ Voor 10% gewijzigd door baba420 op 06-07-2021 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

baba420 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:09:
[...]

Edit: grappig, zojuist gewoon een SEPA overboeking gedaan vanaf ABN en kwam binnen 5 minuten aan bij Binance.
Het is dan ook nog geen woensdag.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvanochten
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 10:25
Zou het ook voor withdrawal gaan gelden?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[..]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/plbuutIrympZENQ8kYgIumYOVRA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NIxD5BBmgs4Kzf2C9g6v1R4Q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Zijn er al wat fud debunks of moet ik me zorgen maken..
En dan meer om de BTC reserves van Binance.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

baba420 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:09:
[...]

Waar.... weet ik even niet meer. Je kan auto-top up doen voor de kaart, maar ik geloof dat je hier even de API voor moet gebruiken als je van earn naar de kaart wil, omdat je dat via spot&fiat moet doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Glenn Hoddle op 06-07-2021 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[..]

Mwoah, alleen naar Binance? Ze zaten toch bij ClearJunction en waren van een Brits naar een Lets IBAN nummer overgestapt recent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Nou BTC. Pumpen dan maar door al die mensen die nog even last minute via SEPA hun aankopen willen doen ipv morgen via omwegen / vertraagde deposit opties. Ik verkoop mijn btc wel voor koers +15% voor degenen die na morgen nog willen aankopen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Hehe bij zo'n bedrijf heb ik heel lang gewerkt als programmeur, die eigenaren zijn schatrijk en verdienen er overigens nog steeds heel veel geld mee, alleen waren er bijna geen medewerkers meer nodig.

Maar mensen storten nu dus gewoon nog geld op Binance, dat is veilig?

[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 06-07-2021 22:22 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

JDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:21:
[...]

Hehe bij zo'n bedrijf heb ik heel lang gewerkt als programmeur, die eigenaren zijn schatrijk en verdienen er overigens nog steeds heel veel geld mee, alleen waren er bijna geen medewerkers meer nodig.

Maar mensen storten nu dus gewoon nog geld op Binance, dat is veilig?
Moeilijk er af kunnen halen is iets anders als niet veilig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JEbG5Sx.png?1

Uitgezoomed lijkt er over de afgelopen 2 weken eigenlijk geen beweging in te zitten, aardige schommelingen wel, maar geen up/down trend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@JDx Higher lows de hele tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ngangatar schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:24:
[...]

Moeilijk er af kunnen halen is iets anders als niet veilig.
Daar is dus niks over gezegd, hè. Dit ging alleen over deposits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Zonder higher highs...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:30:
[...]

Daar is dus niks over gezegd, hè. Dit ging alleen over deposits.
Er was van de week ook al een gerucht over opnemen, let wel, puur een gerucht. Dat had ik er inderdaad wel even bij kunnen vermelden.

Neemt niets weg over wel of niet veilig, dat is een compleet andere issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:32:
[...]

Zonder higher highs...
Driehoekje in de maak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Taro schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:32:
[...]

Zonder higher highs...
ja, dat is ook weer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:33:
[...]

Driehoekje in de maak
Inderdaad, die driehoek valt heel erg op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
JDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:27:
[Afbeelding]

Uitgezoomed lijkt er over de afgelopen 2 weken eigenlijk geen beweging in te zitten, aardige schommelingen wel, maar geen up/down trend.
Wacht wat? Zijn er ook andere kaarsjes dan de 1m ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Tartarus schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:36:
[...]

Wacht wat? Zijn er ook andere kaarsjes dan de 1m ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nA6t5QQ86265xhvaEfwb903Rk-s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CatLhcFcLSueqJPxK3RFtP51.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:35:
[...]

Inderdaad, die driehoek valt heel erg op.
De vraag is alleen wat er aan het einde gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Ik ben nog niet zo goed om ze te zien , zeker niet zonder ze proberen te tekenen. Valt die driehoek beetje te extrapoleren tot een 'beslis moment' ? Ik bedoel, zijn we bijna aan het eind van de driehoek als het patroon uitkomt of is dat nog dagen van ons weg ? Ik vraag niet om te voorspellen of hij up of down gaat :)

[ Voor 5% gewijzigd door twit op 06-07-2021 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En lower highs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

dat niet, het wisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

twit schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:40:
Ik ben nog niet zo goed om ze te zien , zeker niet zonder ze proberen te tekenen. Valt die driehoek beetje te extrapoleren tot een 'beslis moment' ? Ik bedoel, zijn we bijna aan het eind van de driehoek als het patroon uitkomt of is dat nog dagen van ons weg ? Ik vraag niet om te voorspellen of hij up of down gaat :)
Als ik zelf in Photoshop een gevoelsmatige wave maak, zou ik zeggen 33.6 en dan richting 35

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MuxKmSq.png?1

Maar of dit ergens op slaat weet niemand :')

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yZNfQZM.png?1

[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 06-07-2021 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
JDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:47:
[...]

Als ik zelf in Photoshop een gevoelsmatige wave maak, zou ik zeggen 33.6 en dan richting 35

[Afbeelding]

De heren boven je dachten aan dit https://www.investopedia....a45859c5696835f97244f.png patroon denk ik ipv een wave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

twit schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:49:
[...]

De heren boven je dachten aan dit https://www.investopedia....a45859c5696835f97244f.png patroon denk ik ipv een wave :)
Weet ik, maar ik zie het altijd als een natuurlijke golf, alleen dat werkt vaak niet door die sudden pumps enzo.

De verschillende kleuren zijn van ruim genomen tot wat strakker. Zijn geen gemiddelden (want die witte lijn zit niet hoog bij een hoge koers), maar een soort volgende golf.

Vind ik gewoon leuk om af en toe te maken en te kijken of het ook zo gaat. Puur op emoties van mensen.

Weet niet of je hier nieuw bent, lurk de laatste dagen niet de hele tijd meer, maar ik heb nogal mijn eigen(wijze) manier van denken tegenover de meeste kenners :9

[ Voor 30% gewijzigd door JDx op 06-07-2021 22:55 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:47:
[...]

[Afbeelding]

Dat hoeft niet per se, ik heb ooit dit getekend en dat is ook exact zo uitgekomen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fD2Kmm3AILPuL8kS6RnOzyzI0tY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yDiqEg0vaEwCUALk7VnZhWX5.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Taro schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:55:
[...]

Dat hoeft niet per se, ik heb ooit dit getekend en dat is ook exact zo uitgekomen ;)

[Afbeelding]
Deze van zondag ook en op 36000 stootte hij idd zijn hoofd.

[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 06-07-2021 23:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
Je kan net zo goed je telefoon in de bermuda driehoek gooien en hopen dat die op een dag uit de lucht valt op je bord spaghetti met een heleboel bitcoins erop. Driehoekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:59:
[...]

Deze van zondag ook en op 36000 stootte hij idd zijn hoofd.
[...]
Ik heb sinds gisteren nog de shorts op BTC en ETH lopen. Die van BTC staat in de plus, die van ETH in de min, ik laat ze lekker lopen en zie het allemaal wel. Verder in fiat, ik speel het op safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Taro schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:03:
[...]

Ik heb sinds gisteren nog de shorts op BTC en ETH lopen. Die van BTC staat in de plus, die van ETH in de min, ik laat ze lekker lopen en zie het allemaal wel. Verder in fiat, ik speel het op safe.
Mijn Fiat ligt klaar voor de bovenste (heb niets in crypto, ja paar tientjes)
https://www.megekko.nl/Co...js09_pp-50_p-1_d-list_cf-

Hoop alleen dat ie er nog is als ik het binnen heb. Kan nog wel een weekje duren.

[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 06-07-2021 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Taro schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:03:
[...]

Ik heb sinds gisteren nog de shorts op BTC lopen.
-1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

Inmiddels is bij Binance na ideal SEPA ook uitgeschakeld. Blijft weinig over op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

knakworst schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:23:
Inmiddels is bij Binance na ideal SEPA ook uitgeschakeld. Blijft weinig over op die manier.
Heb je dat net zelf geprobeerd, of heb je het ergens gelezen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:26:
[...]

Heb je dat net zelf geprobeerd, of heb je het ergens gelezen?
Hier nog beschikbaar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YsrI0b7mGi-nJn7-AZicxI_UylM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wtPW8mnMS1WlbGYp7ORyMgia.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Taro Ik kan geen originele bron vinden van die email waarin het zou staan, anders dan een vage tweet van ene Omar.
Zelfs als het waar is, misschien is het dan gewoon waar voor 1 land of 1 bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mogelijk vanuit het VK, maar anders waarschijnlijk #FUD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Volgens mij als het actief is kan je het wel proberen, maar de clearing house gaat niet akkoord, dus krijg je later je geld terug(?), maar je krijgt dat niet op Binance.

"The exchange also allows customers to transfer euro payments through a network called Sofort, which is widely used in Germany, Austria and Switzerland. A Binance spokesman did not immediately respond to a request for comment on the Sepa suspension."
Er is nog een manier blijkbaar. Mij niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

https://www.reuters.com/a...-network-ft-idUSFWN2OI0IR

Net gelezen in FT en nu ook op Reuters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Qunix schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:32:
[...]

Volgens mij als het actief is kan je het wel proberen, maar de clearing house gaat niet akkoord, dus krijg je later je geld terug(?), maar je krijgt dat niet op Binance.

"The exchange also allows customers to transfer euro payments through a network called Sofort, which is widely used in Germany, Austria and Switzerland. A Binance spokesman did not immediately respond to a request for comment on the Sepa suspension."
Er is nog een manier blijkbaar. Mij niet bekend.
Sofort is van Klarna volgens mij (of andersom). Kom het regelmatig tegen wel.

Volgens mij ken ik het van die Duitse schoenenwinkel die m'n ex altijd gebruikte :9

[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 06-07-2021 23:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
CyberMania schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 18:01:
Ik heb net m’n fiat ook maar weggetrokken uit Binance, voordat de boel hier ook geblokkeerd wordt.
Precies op tijd dus, waren net nog mensen hier die het raar vonden haha.

/edit: sepa optie staat er bij nog gewoon. Maar kan niet testen want al m’n fiat is er net al uit.

[ Voor 15% gewijzigd door CyberMania op 06-07-2021 23:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Binance is sowieso lekker bezig ik mag een declaration of wealth invullen maar op de link die ze verschaffen kan ik alleen geld storten. En ja, de email is echt van Binance, geen scam.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J4Wk-pZG9wFTtAUq5wNWdGAuzW0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xrEeOxl5Mx6qOhiK0AVlvf88.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

knakworst schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:36:
Binance is sowieso lekker bezig ik mag een declaration of wealth invullen maar op de link die ze verschaffen kan ik alleen geld storten. En ja, de email is echt van Binance, geen scam.

[Afbeelding]
Wat moet ik me voorstellen bij source of wealth, een soort inkomensverklaring zoals bij een hypotheek?

Ik heb ook nog geld op AdSense staan en daar moet ik opeens allerlei belastingdingen invullen voordat ze uitbetalen met ook een soort van verklaring waar een boete op staat als die niet naar waarheid is ingevuld ofzo, vind dat er allemaal wel veel van je gevraagd wordt online tegenwoordig.

[ Voor 19% gewijzigd door JDx op 06-07-2021 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

JDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:39:
[...]

Wat moet ik me voorstellen bij source of wealth, een soort inkomensverklaring zoals bij een hypotheek?
Ik denk het wel, maar het formulier is nergens te bekennen. Om daar nu 12 uurtje in de rij bij klantenservice te staan wachten gaat me wat ver. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

CyberMania schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:36:
[...]

/edit: sepa optie staat er bij nog gewoon. Maar kan niet testen want al m’n fiat is er net al uit.
ik vind het nog steeds raar hahaha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootjeVaren
CyberMania schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:36:
[...]

Dit heeft niets met withdrawal te maken. Overigens nog genoeg manieren om je funds alsong op binance te krijgen. Ik maak me 0 zorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Beetje, al dan niet terechte, FUD hier mbt Binance, en raar dat ze vragen om een vermogensverklaring aan @knakworst natuurlijk.

Maar waar zouden jullie je fiat/lambo/coins dan parkeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@knakworst Lekker dan. Die rare berichtjes van reuters of fd kan ik niks mee, maar dit ziet er uit alsof ze in elk geval ergens serieus mee bezig willen. Jij woont hier in NL of niet?

@JDx Sofort is het Duitse equivalent Ideal, maar dan duur.

[ Voor 6% gewijzigd door Glenn Hoddle op 06-07-2021 23:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
knakworst schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:36:

[Afbeelding]
Oh, daar ga ik niet aan beginnen. Ik verspreid nu direct een en ander wat verder, heb er eigenlijk altijd in verhouding al teveel ondergebracht. Die short voelt steeds beter met dit soort berichten erbij.

Als test ook eens even wat Euro's via SEPA laten terugstorten, benieuwd of dat morgen binnenkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Laatst online: 11-09 21:40
Iemand nog interesse? Krijg je de link van mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pJ9a5vcUtHs3dWrdzKGGez9DzXA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/olCNUV321sLw2usG1RTSRSkC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:55:
[...]

[Afbeelding]
Kun je niet nog even 1 tekenen vanaf hier tot 100k? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

JDx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:39:
[...]

Ik heb ook nog geld op AdSense staan en daar moet ik opeens allerlei belastingdingen invullen voordat ze uitbetalen met ook een soort van verklaring waar een boete op staat als die niet naar waarheid is ingevuld ofzo, vind dat er allemaal wel veel van je gevraagd wordt online tegenwoordig.
Certificering
Op straffe van meineed verklaar ik dat ik de informatie in dit formulier heb bestudeerd en dat deze informatie, naar mijn beste weten, waar, correct en volledig is. Verder verklaar ik het volgende op straffe van vervolging wegens meineed: etc...

Dit soort dingen vind ik maar eng om te ondertekenen :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:48:
[...]

Kun je niet nog even 1 tekenen vanaf hier tot 100k? :*)
Dan wel via 14k, ok? Dan gaan we met 2,5x zoveel BTC naar de maan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:50:
[...]

Mij om het even, koop ik snel ook nog wat fluffjes :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Daar is de 33.6 dan moet zo de swoop komen volgens mijn mooie tekening :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:46:
@knakworst Lekker dan. Die rare berichtjes van reuters of fd kan ik niks mee, maar dit ziet er uit alsof ze in elk geval ergens serieus mee bezig willen. Jij woont hier in NL of niet?

@JDx Sofort is het Duitse equivalent Ideal, maar dan duur.
Ik woon gewoon in NL. Heb wel een formulier van Jersey gevonden. Ben benieuwd of ik hetzelfde voorgeschoteld ga krijgen.

https://www.google.com/ur...Vaw1Bekbyzs2XoKP-nQOnGiVw

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen die nu in de rats zitten over hoe ze funds op Binance kunnen krijgen:

Gratis iDeal storting Bitvavo --> aankoop XLM --> XLM gratis naar Binance ( withdrawal 0 XLM) --> XLM verkopen op Binance voor whatever stable of fiat.

U heeft nu funds op Binance.

Via Kraken of Coinbase kan natuurlijk ook.

Cryptos zijn tenslotte ontworpen om transacties te versturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Moeten we zoiets gaan zien?

Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=3Gph&p=1
dit is fake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

knakworst schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:54:
[...]

Ik woon gewoon in NL. Heb wel een formulier van Jersey gevonden. Ben benieuwd of ik hetzelfde voorgeschoteld ga krijgen.

Damn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

knakworst schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:54:
[...]

Nu is Jersey een gek belastingparadijs dat nooit EU was, maar als dit het is valt het alles mee natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:56:
Voor alle mensen die nu in de rats zitten over hoe ze funds op Binance kunnen krijgen:

Gratis iDeal storting Bitvavo --> aankoop XLM --> XLM gratis naar Binance ( withdrawal 0 XLM) --> XLM verkopen op Binance voor whatever stable of fiat.

Misschien is een shitcoin toch niet zo heel shit, hè!? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:56:

Ik snap de paniek ook niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:52:
[...]

Mij om het even, koop ik snel ook nog wat fluffjes :*)
Ik dacht dat jij al een ledger vol had met bitcoins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qunix schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:59:
[...]

Misschien is een shitcoin toch niet zo heel shit, hè!? :D
Ik verstuur al jaren funds naar exchanges via shitcoins. DOGE ook veel voor gebruikt. EOS, LTC, TRX, ETH (Toen de fees nog normaal waren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootjeVaren schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:00:
[...]

Ik dacht dat jij al een ledger vol had met bitcoins?
? De enige hele coin die ik heb is DOGE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Hier nog steeds sepa optie hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:50:
[...]

Ik zit momenteel voor het grootste deel in fiat dus prima plan. Wanneer die 14k? Niet dat het uitmaakt, ik zal mijn buy orders klaar zetten, maar ik ben gewoon nieuwsgierig of ik mijn lambo al moet gaan bestellen of nog even geduld moet hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen gaan mijn KuCoin shares even naar de fokking maan.

Leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
Verwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:03:
[...]

? De enige hele coin die ik heb is DOGE.
Sorry (voor de man met de boor) ik ben mijn sarcasm tags vergeten. 1 doge is natuurlijk ook nog wel steeds aantrekkelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Qunix schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:57:
Moeten we zoiets gaan zien?

[Afbeelding]
dit is fake
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ovSBsTu.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
Darrell schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:59:
[...]

Ik snap de paniek ook niet zo.
Sorry hoor, maar dan denk je niet ver genoeg na.

Dit is echt wel zorgelijk. Het gaat er niet om dat er andere debiele manieren zijn om geld op Binance te krijgen. Eerst Ideal, nu SEPA, dat is rampzalig voor de aanvoer van nieuw geld op Binance en in algemene zin zorgelijk omdat er steeds meer tekenen aan de wand zijn dat Binance veel weerstand kan verwachten. Binance is niet voor niets zo snel in het innoveren tov andere exchanges. Ze slaan allerlei remmende factoren keihard over, en vroeg of laat merk je de consequenties hiervan. Ze willen koste wat kost de grootste worden en bijkomende problemen lossen ze later wel op. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
Stuur je die dan op per beveiligde postduif of hoe gaat zoiets in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Trouwens zondag getankt met de bnb card maar nog steeds geen cashback van gehad. Staat erbij dat je dat op 2e dag na betaling krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

BootjeVaren schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:06:
[...]

Stuur je die dan op per beveiligde postduif of hoe gaat zoiets in zijn werk?
Nee moet je op de fiets langs.

Maar tot enkele jaren geleden ging dat in bijvoorbeeld Bulgarije ook nog gewoon echt zo met bijvoorbeeld je energie en telefoonrekening, moest je langs een hokje, je maandbedrag aftikken.

[ Voor 28% gewijzigd door JDx op 07-07-2021 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

roflexx schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:06:
Trouwens zondag getankt met de bnb card maar nog steeds geen cashback van gehad. Staat erbij dat je dat op 2e dag na betaling krijgt?
Beetje nauwkeuriger lezen, 2e dag na het afronden van de betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
In NL. is of was het niet anders hoor..
Kreeg afgelopen dec. deze van Bitonic, ze wilden van alles weten betreffende je financieele positie.
Beste klant
U nadert uw maximale volume. Om Bitonic te kunnen blijven gebruiken dient u uw account bij te werken door de benodigde aanvullende informatie te verstrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:06:
[...]

Sorry hoor, maar dan denk je niet ver genoeg na.

Dit is echt wel zorgelijk. Het gaat er niet om dat er andere debiele manieren zijn om geld op Binance te krijgen. Eerst Ideal, nu SEPA, dat is rampzalig voor de aanvoer van nieuw geld op Binance en in algemene zin zorgelijk omdat er steeds meer tekenen aan de wand zijn dat Binance veel weerstand kan verwachten. Binance is niet voor niets zo snel in het innoveren tov andere exchanges. Ze slaan allerlei remmende factoren keihard over, en vroeg of laat merk je de consequenties hiervan. Ze willen koste wat kost de grootste worden en bijkomende problemen lossen ze later wel op. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
Binance needs Bitcoin.

Bitcoin doesn't need Binance.

Bitcoin pumpte al voor die kermis toko en zal daarna ook nog pumpen.
Pagina: 1 ... 11 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!