[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.142 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:52

WhySoSerious

Be the change.

DJ-Promo schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 07:24:
Adaaaatje altijd blijven lachen! Als zelfs Ada gaat stijgen wordt ik altijd zenuwachtig.
Verwijderd in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18"
18% op de daily voor een stablecoin.

This. Is. CRYPTO!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:10
Zo te lezen zit niemand er dus in voor de tech en alleen maar om meer fiat te vergaren om zo een rijker leven te leiden. Valt me dat even tegen -O-

Voordat de bomen daadwerkelijk de lucht in schieten wil ik jullie er graag op wijzen dat jullie (wij) zijn opgegroeid en leven op een fantastisch stukje aarde :)F

Tel je zegeningen

When moon ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Crawl NL schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 07:35:
Zo te lezen zit niemand er dus in voor de tech en alleen maar om meer fiat te vergaren om zo een rijker leven te leiden. Valt me dat even tegen -O-

Voordat de bomen daadwerkelijk de lucht in schieten wil ik jullie er graag op wijzen dat jullie (wij) zijn opgegroeid en leven op een fantastisch stukje aarde :)F

Tel je zegeningen

When moon ;)
When flood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:13:
[...]

Je baas:
"Micro Walvisje, jij gaat vanaf nu de vloer boenen want ik heb een hekel aan je"
MicrosWhale:
"Ik koop gewoon het bedrijf, lul"
Hahaha, never. Je vergeet dat ik al zó oud ben dat ik alles eruit haal nadat het genoeg is om financieel onafhankelijk te worden en voordat het astronomische proporties aanneemt.

Bovendien ben ik zelfstandig, dus dan zou ik in mezelf praten. :+ :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Tel je zegeningen

When moon ;)
Dat is hetzelfde als zeggen dat je de playboy leest voor de interviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:10
Know your history......daar vinden we ook wel weer wat op 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed uitkijken waar het Slowchat Vastgoedkartel al die appartementen gaat kopen dus. Goed landinwaarts.

We willen al die cryptogains niet de zee in spoelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2021 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RVN vliegt ook even naar de maan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Nu online

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:56:
[...]

Het “probleem” is dat wanneer je in een paar jaar een miljoen hebt bereikt, je ook in de kennis (en drive) bent om er 5 miljoen van te maken. Geld maakt geld. Flink cashen is geen echte optie, zou nergens op slaan eigenlijk.
Kennis misschien wel, maar die "drive" ben ik het niet mee eens. Ik ben lui. Altijd al geweest. Bovendien ben ik dichterbij mijn pensioen (if ever) dan een 35 jarige.

Stel ik sprokkel 1m bij elkaar met crypto dit jaar... Ik zou dat er niet in laten zitten om de simpele reden dat het risico veel en veel te groot is. Ik zou het er uithalen en verdelen over 4-5 minder risicovolle potjes die nog steeds 4-12% per jaar op zouden brengen. Reken laag gemiddeld 6% is toch 60k aan gratis (-vermogensbelasting) geld elk jaar. Groeit het mss wel minder hard, maar ik raak het ook niet meer zo hard kwijt als in crypto + ik kan er riant van leven.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 07:53:
[...]

Kennis misschien wel, maar die "drive" ben ik het niet mee eens. Ik ben lui. Altijd al geweest. Bovendien ben ik dichterbij mijn pensioen (if ever) dan een 35 jarige.

Stel ik sprokkel 1m bij elkaar met crypto dit jaar... Ik zou dat er niet in laten zitten om de simpele reden dat het risico veel en veel te groot is. Ik zou het er uithalen en verdelen over 4-5 minder risicovolle potjes die nog steeds 4-12% per jaar op zouden brengen. Reken laag gemiddeld 6% is toch 60k aan gratis (-vermogensbelasting) geld elk jaar. Groeit het mss wel minder hard, maar ik raak het ook niet meer zo hard kwijt als in crypto + ik kan er riant van leven.
De grote vraag is welke potjes…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

DJ-Promo schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 07:24:
Adaaaatje altijd blijven lachen! Als zelfs Ada gaat stijgen wordt ik altijd zenuwachtig.
Gisteren is bekend geworden dat er vrijdag een datum bekend wordt gemaakt wanneer de Alonzo hardfork plaats zal gaan vinden. Dit is de FOMO build up, die waarschijnlijk alleen maar groter gaat worden als de datum bekend is.

Of dikke dip natuurlijk, maar dan kan ik weer bijkopen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 07:11
ADA <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:23
jzoin2 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 07:57:
[...]

ETFs doen vrij steady 6-8% gemiddeld per jaar, daar zou ook een groot gedeelte van mijn geld naartoe gaan als vroegpensioen (wel geleveraged met een box3 hypotheek zodat ik geen vrh betaal)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:56

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 07:42:
[...]

Hahaha, never. Je vergeet dat ik al zó oud ben dat ik alles eruit haal nadat het genoeg is om financieel onafhankelijk te worden en voordat het astronomische proporties aanneemt.
Wel hier blijven rondhangen om anderen hun ogen uit te steken met je onafhankelijkheid/pensioen hè. >:)
Bovendien ben ik zelfstandig, dus dan zou ik in mezelf praten. :+ :D
Dat doet vrijwel iedereen hier denk ik, stel in zichzelf gekeerde crypto-nerds dat we zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:24
mooi weer idd. volgens mij schreef hier gisteren nog iemand die ze net van de hand gedaan had |:( . Weet ff niet meer wie

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dz1I_gzkna-bUhwFwTmboQFxKZA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XwsKjVT9zWScOiWJRhbrRSQZ.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
anti elppa schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:08:
[...]

mooi weer idd. volgens mij schreef hier gisteren nog iemand die ze net van de hand gedaan had |:( . Weet ff niet meer wie
Ik zie sowieso dat alle alts het een stuk beter doen dan BTC op dit moment, op een kleine achterblijver na hier en daar uiteraard.

alt-season is back?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
anti elppa schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:08:
[...]

Zul je altijd zien, never chase the pump, let the pump come to you. Ik heb niet veel ADA maar fijn dat t eindelijk iets doet. LINK is ook al aan het stablecoinen de laatste tijd, ben benieuwd wanneer die in beweging komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Nu online

MicroWhale

The problem is choice

jzoin2 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 07:57:
[...]

Dat gaat jou niks aan! :P

Er zijn zat alternatieven... en ik heb er hier ook al een aantal genoemd:
- Een huis kopen en verhuren aan een bedrijf (contract 7 jaar) dat er expats in zet. (is regiospecifiek)
- Mintos (~10-11% is eenvoudig te halen, tegenwoordig met bankgarantie tot 20k), waar je een cap op je 'te investeren bedrag' kan zetten, zodat je de rest altijd vrij en direct kan opnemen. Daar kun je over elke 100k dus eenvoudig 1000 per maand vangen.
- NEXO geeft 4% rente over Euro zonder voorwaarde. En 6% als je 10% van dat bedrag in NEXO hebt staan.
- Via dividend-aandelen kun je 6-8% per jaar pakken. Wel met het risico op waardestijging/-daling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het mezelf gisteren nog denken met een flinke zak fiat die ergens heen moest. "RVN gaat wel hard, maar hij is nu al zo veel gestegen, beter niet meer instappen"

Hoppa. +40%

Nu heb ik ipv RVN, ADA genomen dus het is niet helemaal janken. Maar toch.

Ook een goede graadmeter van het doorgaan van de bull: Binance list weer tig nieuwe coins elke week.
Tijdens de bear of dip, listen ze nul komma niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:49
MrMrq schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:52:
[...]

ADA is dit jaar minder ver gezakt vanaf haar ATH dan pakweg ZIL of DOGE. Toch zou ik mijn fiat wat makkelijker in ADA gooien, dan in die twee. Gelet op hoeveel rumor je daar nog kan verwachten in augustus.
Als ik nou ook eens zou handelen naar die wijsheden…. |:(

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
malarkan schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:10:
[...]

Ik zie sowieso dat alle alts het een stuk beter doen dan BTC op dit moment, op een kleine achterblijver na hier en daar uiteraard.

alt-season is back?
Alts doen het altijd goed als BTC 1) zich in of boven de bull market support band bevindt en 2) niet parabolisch gaat. Er is nog lang geen sprake van altseason.

Weekcandles BTC/USD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fg8BzocaPiJ9TIVVvYAEdBXLnUE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lVPc1QlPgu3ilylraHq6W5IP.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Nopheros schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:50:
[...]

Nog een laatste toevoeging, in de laatste 6 maanden krijg je ook geen staking rewards.

Ik heb m'n ICP voor 8 jaar vast gezet, dus na 7.5 jaar krijg ik geen rewards meer. Jij krijgt voor +/- 20 dagen rewards, daarna niet meer...

Volgens mij is het wel mogelijk om je lock tijd te verlengen maar dat heb ik niet getest.
Locktijd verlengen werkt prima en ik heb nog eens na zitten denken, waarom zou je ze eigenlijk willen unlocken? De tokenomics zijn echt briljant. Je krijgt bij 8 jaar dissolve delay een estimated apy van ruim 28% wat betekent dat je ergens in jaar 3 je inzet er al uit hebt in rewards. Als je die weer toevoegt aan je locked icp gaan je jaarlijkse rewards steeds verder omhoog tot je daar een jaarlijks inkomen uit kan genereren.

Als je hem op unlock zet gaan je rewards jaarlijks omlaag.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Tel je zegeningen

When moon ;)
Maar zo is het wel. Definieer rijkdom. Ik ken wel iemand die al zijn geld en materiële bezittingen direct zou omruilen om één enkel moment van 30 seconden in zijn leven terug te kunnen draaien.

Persoonlijke gezondheid, gezonde familie, geen geldzorgen...

Het is wellicht een cliché maar als je dat hebt ben je zoveel rijker dan je soms beseft...

Rijkdom is zo verschrikkelijk relatief. Een kraan in je huis waar vers water uit komt op ieder moment dat je het wenst. Hier normaal, maar echt niet voor iedereen op deze aarde.

Stay humble en geniet van de kleine dingen. Niet alles is voor eeuwig vanzelfsprekend, en zeker niet alles is te koop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@knakworst kom er maar weer door.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• knakworst
  • Laatst online: 14-09 22:20

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-LEm659lNDg3LdqAXlt5DaohGc4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SZIBKrYjXpY7c3vN6mlKWYHV.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Hey daar is de 46k weer eens. Kijken hoe lang het deze keer duurt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Wat lekker wakker worden, zit vol in Link nu. PF heeft een mooie ATH bereikt 👌😋💪. Het kan verkeren na de lastige start in mei.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Na mijn instap in mei, eindelijk een pf die in het groen staat. Wat een heerlijk gevoel.

Veel mee lezen, veel dca, veel fomo voorkomen thnx mannen veel geleerd de afgelopen maanden.

[ Voor 35% gewijzigd door Griffx op 11-08-2021 08:35 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:08

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Dat is even lekker wakker worden. Cardano maakt me happy en mijn Holo's, Holo ( :+) shit zeg! Jammer dat ik er maar 9000 heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13-09 12:42
Erazzzer schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:34:
Dat is even lekker wakker worden. Cardano maakt me happy en mijn Holo's, Holo ( :+) shit zeg! Jammer dat ik er maar 9000 heb.
Cardano idd flink gestegen. Zo blij dat ik telkens wat spare change heb ingezet rond 80 cent, nu een flinke berg dat MOONT :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Griffx schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:34:
Na mijn instap in mei, eindelijk een pf die in het groen staat. Wat een heerlijk gevoel.
Spannend punt nu dan, schijnbaar zitten we op een punt waar bepaald wordt of de bullrun nog voortduurt of definitief de nek omgedraaid wordt. :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• malarkan
Jedi_Pimp schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:19:
[...]

Alts doen het altijd goed als BTC 1) zich in of boven de bull market support band bevindt en 2) niet parabolisch gaat. Er is nog lang geen sprake van altseason.

Weekcandles BTC/USD

[Afbeelding]
Ah thanks :) zeker omdat de afgelopen dagen BTC natuurlijk nagenoeg sideways ging dacht ik dat er wel wat ruimte voor zou zijn, maar dat zou dan nog veel meer zichtbaar moeten zijn bij de alts dan het nu doet dus.

Ben ik trouwens de enige die bij de term bull market support band aan een soort aanmoedigings-dweilorkest moet denken? :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Hebben jullie sellorders staan voor ADA? Ik heb zo’n gevoel dat het een buy the rumour sell the news is..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 07:11
roflexx schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:37:
Hebben jullie sellorders staan voor ADA? Ik heb zo’n gevoel dat het een buy the rumour sell the news is..
Als je voor de long term in zit. diamond hands.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Erazzzer schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:34:
Na stelselmatig mijn vingers aan HOT gebrand te hebben met kleine flufjes de eerste 2 maanden in crypto heb ik een paar dagen terug een grote tas van dat spul gekocht, wachtende op de uitbraak. Heerlijk op tijd, meer dan 40% in de plus.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:35:
[...]

Spannend punt nu dan, schijnbaar zitten we op een punt waar bepaald wordt of de bullrun nog voortduurt of definitief de nek omgedraaid wordt. :9
Ik heb er alle vertrouwen in.
Als een hack als gisteren geen effect lijkt te hebben. Of de fud uit USA, dan zie ik een bitcoin die volwassen aan het worden is.

PC Specs

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
malarkan schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:36:
[...]

Ah thanks :) zeker omdat de afgelopen dagen BTC natuurlijk nagenoeg sideways ging dacht ik dat er wel wat ruimte voor zou zijn, maar dat zou dan nog veel meer zichtbaar moeten zijn bij de alts dan het nu doet dus.

Ben ik trouwens de enige die bij de term bull market support band aan een soort aanmoedigings-dweilorkest moet denken? :+ :+
Hierbij moest ik meteen aan dit stel denken :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t7bY80OkOwsXzw0Jm5MKm1eQ9nE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/iAdLY77JDFXZdt1aCyiDP21W.gif?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
MicroWhale schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:59:
Dit artikel (met uitspraken van Raoul Pal) is geen hopium meer, maar een scenario dat zich langzaam maar zeker aan het voltrekken is.
Hij maakt hierin de aanname dat centrale banken geen genoegen nemen met een lagere economische groei. Het coronaleed lijkt - in het macroperspectief - grotendeels ongedaan gemaakt. Met de huidige ramingen zie ik niet in dat centrale banken een incentive hebben om méér op te kopen en de rente niet op enig punt te gaan verhogen. Daarnaast is het ook afhankelijk van de inflatie.

Een ander geluid komt van Big Short lijdend voorwerp Michael Burry. Hij waarschuwt voor te veel geleend geld op beurzen nadat hij eerder dit jaar een glazen-bol uitspraak deed over een naderende, nieuwe (beurs)crash. Vooralsnog geen gelijk gekregen, in hoeverre je daar überhaupt van kan spreken, maar z'n waarschuwing over het geleend geld vind ik wel tekenend. We zijn weer keihard in dezelfde val aan het lopen als in 2008, lijkt het wel :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
gvd wat een getrol zeg rond die 46k 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:51
Griffx schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:40:
[...]

Ik heb er alle vertrouwen in.
Als een hack als gisteren geen effect lijkt te hebben. Of de fud uit USA, dan zie ik een bitcoin die volwassen aan het worden is.
ik hoop het met je echter ...

tot er 1 of andere maffe CEO een tweetje de wereld instuurt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
keanu_ schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:37:
[...]

Als je voor de long term in zit. diamond hands.
Sowieso maar doel meer op verkopen en lager terug kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Jedi_Pimp schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:42:
[...]

Hij maakt hierin de aanname dat centrale banken geen genoegen nemen met een lagere economische groei. Het coronaleed lijkt - in het macroperspectief - grotendeels ongedaan gemaakt. Met de huidige ramingen zie ik niet in dat centrale banken een incentive hebben om méér op te kopen en de rente niet op enig punt te gaan verhogen. Daarnaast is het ook afhankelijk van de inflatie.

Een ander geluid komt van Big Short lijdend voorwerp Michael Burry. Hij waarschuwt voor te veel geleend geld op beurzen nadat hij eerder dit jaar een glazen-bol uitspraak deed over een naderende, nieuwe (beurs)crash. Vooralsnog geen gelijk gekregen, in hoeverre je daar überhaupt van kan spreken, maar z'n waarschuwing over het geleend geld vind ik wel tekenend. We zijn weer keihard in dezelfde val aan het lopen als in 2008, lijkt het wel :)
ja ben het ook eens met burry. Het duurt alleen altijd stuk langer dan je denkt. En als dan het gros van de mensen denkt dat het goed komt, dan klapt de boel ineens in elkaar. Maar kan goed nog 1 a 2 jaar duren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• malarkan
YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:40:
[...]

Hier moest ik meteen aan dit stel denken :+
[Afbeelding]
En dan zeggen we als deze topics beëindigd worden en BTC ten onder gaat aan zijn eigen succes:

"Gentlemen, its been a privilege playing with you tonight" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:43:
gvd wat een getrol zeg rond die 46k 8)7
Nou inderdaad, als een onzekere puber die een meisje ten dans wil vragen, zenuwachtig eromheen te schuifelen en weifelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Nu online

MicroWhale

The problem is choice

Dus jij zit er in voor de tech? Aan welke cryptoprojecten heb jij qua code een bijdrage geleverd dan? En ik hoop niet dat je muntjes hebt gekocht dan, want dat heeft niks met de tech te maken. Dat is alleen een 'functionaliteit' van die tech. :+ ;)

Het is een prioritering van belangen:
- Ik investeer in projecten die ik goed/zuiver vind (volgens mijn waarden en normen, dus ook qua tech)
- Bij een bepaalde drempel stap ik eruit omdat een ander van mijn belangen, namelijk de hoofdreden voor mijn investering (sparen voor pensioen), voorrang krijgt.

Tel je zegeningen

When moon ;)
Daar heb je helemaal gelijk in. Als je hier in NL zelfs zonder centen niet elke dag dat besef hebt, dan zal een beetje geld daar weinig aan veranderen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
roflexx schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:44:
[...]

Sowieso maar doel meer op verkopen en lager terug kopen.
Oh, dat heb ik gisteren gedaan met ADA.
Mooi een paar procent gewonnen. En daarna mijn instapmoment op een halve cent na gemist.

Speeltip 7: Niet traden met de HODL-pot.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
malarkan schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:45:
[...]

En dan zeggen we als deze topics beëindigd worden en BTC ten onder gaat aan zijn eigen succes:

"Gentlemen, its been a privilege playing with you tonight" :+
Haha ja exact daarom dacht ik er aan. Bitcoin gaat de helft van de tijd ten onder en de andere helft van de tijd moon, als je het sentiment hier peilt bestaat sideways en stabiliteit nauwelijks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
mathiasc schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:43:
[...]

ik hoop het met je echter ...

tot er 1 of andere maffe CEO een tweetje de wereld instuurt ...
Ook die CEO heeft de laatste paar keer een enorm stuk minder invloed gehad. Ook dat is wel een goed teken wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jnaaazer
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14-09 19:01
[...]

Er is altijd wel iemand die een crash voorspelt en als het er maar genoeg zijn dan zal er uiteindelijk 1 zijn.

Corona was ook een crash op de beurs en na enkele maanden weer hersteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:51
malarkan schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:56:
[...]

Ook die CEO heeft de laatste paar keer een enorm stuk minder invloed gehad. Ook dat is wel een goed teken wmb.
de laatste tweetjes idd maar die waren dan ook minder "impactvol" als laat ons zeggen dat ze bvb geen crypto meer accepteren om hun producten te kopen.

uiteraard is het zo maar mogelijk dat ie morgen tweet dat ze het wel opnieuw accepteren, met (kleine) pump als gevolg, je weet het maar nooit.

maar hey; this is crypto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
mathiasc schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:00:
[...]

de laatste tweetjes idd maar die waren dan ook minder "impactvol" als laat ons zeggen dat ze bvb geen crypto meer accepteren om hun producten te kopen.

uiteraard is het zo maar mogelijk dat ie morgen tweet dat ze het wel opnieuw accepteren, met (kleine) pump als gevolg, je weet het maar nooit.

maar hey; this is crypto!
Daar heb je een punt, die gingen inderdaad nergens over.

maar ja dat past ook wel bij Doge :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:03:
[...]

Daar heb je een punt, die gingen inderdaad nergens over.

maar ja dat past ook wel bij Doge :+
De vraag is, wat doet het met BTC wanneer hij daar weer aandacht aan gaat besteden ipv Doge. Die prutser is sinds gisteren overigens wel weer de rijkste man op aarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Nu online

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Ze verschillen niet zozeer van standpunt denk ik hoor. Kwestie van perspectief. Andere zijden van dezelfde diamant. Als je Raoul vaker hoort dan merk je dat het niet zo eenvoudig is als één variabele (inflatie óf groei óf overheidsleningen óf ...). Het is juist een samensmelting van variabelen en gebeurtenissen die (weer) leiden tot het uiteindelijke instorten van de huidige status quo. Raoul stipt in zijn interviews of vlogs vaak maar één van die punten aan omdat daar in dat interview naar gevraagd wordt.
Het is daarom zaak om meerdere interviews te volgen zodat je een beeld krijgt wat er in zijn hoofd zit, want daar zit "én én én" in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Servor schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:32:
Hey daar is de 46k weer eens. Kijken hoe lang het deze keer duurt.
Hopelijk niet lang omdat ik snel 47k 'moet' posten.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lkGUCW2pA0-UhlGt_u00s0W7kIE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QBRgOjN1Q55AZfoWeO97tLLn.jpg?f=fotoalbum_large

Alles naar de modderfokking maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Cardano niet zo heel ver meer van ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
Jackson6 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:08:
25% lager nog toch? ATH rond de 2.47 dollar, nu op 1.78.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jackson6 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:08:
Ehh daar mis je een behoorlijk stuk nog.

*edit: Malarkan was er als de kippen bij. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Met dit tempo zijn we er zo haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

malarkan schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:09:
[...]

25% lager nog toch? ATH rond de 2.47 dollar, nu op 1.78.
In dit tempo is dat binnen 2 dagen geslecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik gokte op een nieuwe schommeling van 46k richting 45.5k en wilde even goedkoop wat extra satjes verdienen door te verkopen op 46k en lager weer in te kopen. Dan gaan we natuurlijk meteen richting de maan.

Maar ik wacht even af met mijn verlies nemen, als ik nu weer instap kakken we zo weer in en daar is niemand bij gebaat :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

WhySoSerious schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:12:
[...]

En laat over twee dagen nou nét de definitieve datum voor Alonzo bekend worden gemaakt.
Perfect storrrrm.. En dan volgt de correctie, waarschijnlijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
[...]

haha ja in dit tempo wel, maar dit tempo volhouden zie ik niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
[...]

Het credo tegenwoordig is dan ook ‘spaar je arm, leen je rijk!’. Voor de overhitte woningmarkt was het heel bijvoorbeeld interessant om door te stromen naar een groter huis en die voor een paar pinda’s en twee kralen te financieren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
[...]

Ik mag hopen dat ADA holders toch wat winst gaan nemen op de weg naar boven. Gewoon gedeeltelijk. Wat evidente niveaus wat mij betreft:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NMv2d8lD5jAiMaTZ9_xqiKG9eTI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IlVZYUgytxFWcTzzp0gluQkf.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 08:49
LINK en AVAX door resistance levels gebroken. Zien we mooie groene candles zoals bij XRP etc?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:28:
[...]

Ik mag hopen dat ADA holders toch wat winst gaan nemen op de weg naar boven. Gewoon gedeeltelijk. Wat evidente niveaus wat mij betreft:

[Afbeelding]
Gewoon HODL!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sluw
YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:13:
Ik gokte op een nieuwe schommeling van 46k richting 45.5k en wilde even goedkoop wat extra satjes verdienen door te verkopen op 46k en lager weer in te kopen. Dan gaan we natuurlijk meteen richting de maan.

Maar ik wacht even af met mijn verlies nemen, als ik nu weer instap kakken we zo weer in en daar is niemand bij gebaat :+
Het is nog steeds een worsteling, de race is nog niet gelopen. Ik zie het zo weer gebeuren. Even snelle tekening maar de afgelopen uren is het allemaal hetzelfde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbjC1iVKfF2j06p_RP3NcP-0Lqw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/noxq5KxYtURXLLGVguK9gKS9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 08:49
Hodlen tot de dood?

Vertrouwen op Charles marketingmachine = bagholder for life O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Sluw schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:31:
[...]

Het is nog steeds een worsteling, de race is nog niet gelopen. Ik zie het zo weer gebeuren. Even snelle tekening maar de afgelopen uren is het allemaal hetzelfde.

[Afbeelding]
Ja klopt, dat is ook een beetje waarop ik gokte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:07
ik begin pas uit te cashen (dca) als Bitcoin 50k+ is ADA zie ik de $3 nog wel aantikken

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Toch weer afgeketst. Alle sats in ADA omzetten!

No financial advice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Afgeketst? 46.3

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
5 dagen geleden met hopium 6500 XRP gekocht, had niet meer gekeken tot vandaag. Mooie meevaller.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Zolang menig altcoin weer harder gaat dan Bitcoin is het tijd om uit te stappen.

Ik denk dat ik met Taro even aan de zijlijn ga wachten met de tradepot.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eigenrijst
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 27-07-2023
anti elppa schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:13:
[...]

1 miljoen is absoluut te weinig. En ik ben idd ook onder de 40.
Met het staken en farmen van stables moet je makkelijk 10% apy kunnen halen, ik weet niet hoe riant je leeft maar ik denk dat de meeste mensen toch wel echt genoeg hebben aan 100k netto per jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
knakworst schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:35:
Toch weer afgeketst. Alle sats in ADA omzetten!

No financial advice.
Heb zelf nu een stapel hoge sell-orders gezet op ADA/BTC.

0.1 BTC bij elkaar sprokkelen, kan ik zodra BTC op 400k staat alsnog een Polestar 2 kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:52:
Zolang menig altcoin weer harder gaat dan Bitcoin is het tijd om uit te stappen.

Famous last words :+

Geintje natuurlijk. Echt geen idee waar dit heen gaat. Een terugval richting 40k zou prima kunnen, 50k soon echter ook.

Gezien de groei van afgelopen weken zit de kans er wel dik in dat er op korte termijn flink winst genomen gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Nu online

MicroWhale

The problem is choice

Eigenrijst schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:53:
[...]

Met het staken en farmen van stables moet je makkelijk 10% apy kunnen halen, ik weet niet hoe riant je leeft maar ik denk dat de meeste mensen toch wel echt genoeg hebben aan 100k netto per jaar.
Haha, ja dit dus.... 1 miljoen is te weinig als je dat allemaal wilt opmaken wel ja. Als je het slim wegzet dan kun je er bij 6% eenvoudig van leven en bij 10% als god.

Er moet dan nog wel jaarlijks 12k van af om je vermogensbelasting te betalen, maar de rest is voor jou. Dat betekent 4-7,5k per maand om van te leven. Me dunkt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-08 10:23
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:56:
[...]

Geintje natuurlijk. Echt geen idee waar dit heen gaat. Een terugval richting 40k zou prima kunnen, 50k soon echter ook.

Gezien de groei van afgelopen weken zit de kans er wel dik in dat er op korte termijn flink winst genomen gaat worden.
Lees ik daar tussen de regels door dat ETH weer naar de 2K gaat?? O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Eigenrijst schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:53:
[...]

ik ben nog niet overtuigd dat staking en farming er nog is over 10 jaar. is zelfs maar de vraag of het 1 cycle verder nog bestaat. Desalniettemin maak ik er nu met ada en eth ook gebruik van uiteraard.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Nu online

MicroWhale

The problem is choice

MF Doom schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:59:
[...]

Lees ik daar tussen de regels door dat ETH weer naar de 20K gaat?? O+
FTFY oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa

laatste run van de een cycle gaan de alts ook altijd compleet los, nu dus nog ff 2 a 3 maanden door naar de 200 en 300k en dan heel hard eruit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
gaan we al bearish denken? eerst de 50k range aantikken toch? :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-08 10:23
MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:57:
[...]

Haha, ja dit dus.... 1 miljoen is te weinig als je dat allemaal wilt opmaken wel ja. Als je het slim wegzet dan kun je er bij 6% eenvoudig van leven en bij 10% als god.

Er moet dan nog wel jaarlijks 12k van af om je vermogensbelasting te betalen, maar de rest is voor jou. Dat betekent 4-7,5k per maand om van te leven. Me dunkt!
Vind dat er maar weinig discussie is over het staken van stables of via BEEFY stables wegzetten voor compound interest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:56:
[...]

Een terugval zou kunnen maar ik denk eerder dat we een tijdje rond deze niveaus blijven hangen omdat onze geliefde stieren met zweet, tranen en grote zware zakken geld de prijs weer boven bepaalde moving averages hebben getild. Daar moet "de prijs" even uitrusten voor die weer met stokken, fiat en hopium omhoog wordt geslagen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://image.shutterstock.com/image-photo/show-weak-hands-260nw-620448713.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Nu online

MicroWhale

The problem is choice

MF Doom schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 10:03:
[...]

Vind dat er maar weinig discussie is over het staken van stables of via BEEFY stables wegzetten voor compound interest.
Daar is het shitcoin topic voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
DeFiBeefy vind je shitcoin only waardig? velen wel maar bijvoorbeeld Beefy, pancakeswap toch niet? auto Cake compounding op PancakeSwap gaat prima hoor :) 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 11-08-2021 10:09 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Nu online

MicroWhale

The problem is choice

Kol Nedra schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 10:07:
[...]

DeFiBeefy vind je shitcoin only waardig? velen wel maar bijvoorbeeld Beefy, pancakeswap toch niet? auto Cake compounding op PancakeSwap gaat prima hoor :) 8)
Dit soort leetspeak is dus abracadabra voor me :P

Volgens mij is alles wat met yield farming en dat soort dingen te maken heeft in dat topic te vinden. Meer weet ik er niet van (en wil ik er niet van weten). En als je er in t topic naar zoekt vind je ook meer hits.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn 2 centen.

Op de weekly een hele mooie R/S flip op de MA7, die overigens prima getest kan worden zonder dat de run dood gaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D8pFz0QwUV1fvQRV3FF8x2Xjs3A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eY9LGjTh4ZjylAz284wPodgE.jpg?f=fotoalbum_large

Hecht hier niet teveel waarde aan, want ik heb er verder bar weinig verstand van. Echter zijn de afgelopen 3 weken wel heel snel gegaan en is de 1w MA7 wel leidend geweest in eerdere runs. Ik gok erop dat we die binnenkort gaan testen. (Dus niet vandaag of morgen maar denk wel binnen een maand.)

Ik hodl BTC over de moon tot de fucking hellgates maar ben wel mijn shitcoins in stapjes aan het dumpen (met +100% winst op de meeste posities.)

Inmiddels toch alweer een mooi bedrag geworden wat ik graag reserveer in fiat of stables tot er meer realistische kans op groei is om dan weer in te stappen.

Maar dit is crypto. Vanaf hier tot december een x3 kan ook prima natuurlijk.

Geen idee dus, ik doe maar wat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Hopelijk kan de 11 uur pump ons definitief over de 46k jagen straks. :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Zo voor een coin waarin ik vorig week 5 euro heb gestopt gaat het inderdaad :9~ Zit erover te denken om het winstje af te romen. Of zal ik het laten staan voor staking, twijfels twijfels.

Neo doet het ook wel lekker voorn een coin waar 5 euro in is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Servor schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 10:25:
Hopelijk kan de 11 uur pump ons definitief over de 46k jagen straks. :'( .
Zo ver ik zie zijn we er niet onder geweest.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ckXhXxvR97lxO5zD7E6r0OIN9zQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UDzQZzGHklEEaawzvMOzN9ML.jpg?f=fotoalbum_large

Een beetje laat, maar beter laat dan nooit d:)b

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Khaelos schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 10:33:
[Afbeelding]

Een beetje laat, maar beter laat dan nooit d:)b
Gezien de Dumpert-reeten referentie wil ik toch opmerken dat het reeten is, en niet reten, in deze kontext :+

Oh en voor deze billenpartij wil ik best wat geduld hebben inderdaad _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door YES op 11-08-2021 10:36 ]

Pagina: 1 ... 107 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!