Ik leef nog, ik leef.D_Jeff schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:20:
Jaapio is wel erg stil ineens, inval van de Europese crypto politie?
When moon?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Ik leef nog, ik leef.D_Jeff schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:20:
Jaapio is wel erg stil ineens, inval van de Europese crypto politie?
Ik heb mijn inleg tot mijn verbazing er al uitWaah schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:51:
[...]
Als dat zo isdan zijn de fees om BTC te kopen waarschijnlijk hoger dan je inleg
zoveel heb ik er niet in zitten. En de (eventuele) winst haal ik er nog steeds uit weer.
Verwijderd
Sorry het zijn toch boodschappen geworden…Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:16:
Wat we eigenlijk nodig hebben is een dikke groene monsterkaars die zoveel fomo genereert dat de FED in blinde paniek wederom een derde van de totale dollar omloop binnen een jaar moet bijprinten.
Een skyscraper candle op zowel de 1 minute chart als de weekly.
Wie heeft er nog wat fiat? Misschien als we allemaal tegelijk een tientje de man erin pompen?
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:16:
Wie heeft er nog wat fiat? Misschien als we allemaal tegelijk een tientje de man erin pompen?
Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
[ Voor 17% gewijzigd door twain4me op 10-08-2021 21:19 ]
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
Vooral de comments op die transactie van hem naar de oorspronkelijke wallet.. je lacht gewoon je ballen uit de broekknakworst schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:26:
Wat een soap zeg die poly hack. Hier meer vermaak.
https://www.theblockcrypt...__twitter_impression=true
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
en de 1337 niet te vergetenTweakez schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:44:
[...]
Vooral de comments op die transactie van hem naar de oorspronkelijke wallet.. je lacht gewoon je ballen uit de broek![]()
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Gas erop.MicroWhale schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:59:
Dit artikel (met uitspraken van Raoul Pal) is geen hopium meer, maar een scenario dat zich langzaam maar zeker aan het voltrekken is.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Heel langzaam dan hè, want t is macro economie. Het komende half jaar zullen we gaan zien of t zich voltrekt.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
13.37 LEETknakworst schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:26:
Wat een soap zeg die poly hack. Hier meer vermaak.
https://www.theblockcrypt...__twitter_impression=true
Geef dan ook even de boodschap mee. We hebben maar een aandachtspanne van 0.125 sec hier he...MicroWhale schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:59:
Dit artikel (met uitspraken van Raoul Pal) is geen hopium meer, maar een scenario dat zich langzaam maar zeker aan het voltrekken is.
Looming Macro Setup Could Blast Crypto Into the Stratosphere: Raoul Pal
Had eerder deze ook al gedeeld.
Nice!YES schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:18:
[Afbeelding]
HODL.
Alleen GET misschien binnenkort een keer verkopen en tijdens de bear weer oppikken, even de koers in de gaten houden de komende tijd want hij blijft voorlopig nog lekker gaan
Ja ik wil eigenlijk ook mijn aandeel ETH nog wat opkrikken. Binnenkort maar eens kijken of en hoe ik dat wil aanpakken.MicroWhale schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:22:
[...]
Nice!
Hier
41% BTC
40% ETH
11% DOT
3% NEXO
3% KSM
Laat ze maar langzaam ontploffen richting december.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Wachten, dan gaat het % vanzelf omhoog!YES schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:24:
[...]
Ja ik wil eigenlijk ook mijn aandeel ETH nog wat opkrikken. Binnenkort maar eens kijken of en hoe ik dat wil aanpakken.
Aangezien dit bijna 1:1 mijn PF is vind ik je een wijs manMicroWhale schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:22:
[...]
Nice!
Hier
41% BTC
40% ETH
11% DOT
3% NEXO
3% KSM
ben ik wel heel erg benieuwd naar de laatste 2%MicroWhale schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:22:
[...]
Nice!
Hier
41% BTC
40% ETH
11% DOT
3% NEXO
3% KSM
ah.. u kan ook niet tot 100 tellen?WhySoSerious schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:29:
[...]
Aangezien dit bijna 1:1 mijn PF is vind ik je een wijs man
Ik vind dat wel bullish..MicroWhale schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:27:
[...]
Wachten, dan gaat het % vanzelf omhoog!
BTW over die artikelen en die video:
Die Raoul Pal mikt binnen 12 maanden op een prijs van:
- BTC tussen de 200-400k
- ETH van minimaal 20k.
![]()
![]()
We zullen zien.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wat zal ik dan een spijt krijgen van het verkopen van 75% van mijn eth de laatste maanden..MicroWhale schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:27:
[...]
- BTC tussen de 200-400k
- ETH van minimaal 20k.
![]()
![]()
We zullen zien.
Zero.
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 10-08-2021 22:37 ]
nothing stops this train
Als ie gelijk krijgt trakteer ik hem op een biertjeMicroWhale schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:27:
[...]
- BTC tussen de 200-400k
- ETH van minimaal 20k.
![]()
![]()
We zullen zien.
Haha, als dat gebeurt dan...eh... ja, dan is m'n PF flink meer waard. Maar dan kan ik nog lang niet met pensioen. Misschien moet ik nog eens wat bijkopen als het salaris weer gestort is.MicroWhale schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:27:
[...]
- BTC tussen de 200-400k
- ETH van minimaal 20k.
![]()
![]()
We zullen zien.
Weekendje milfhunten op centerparcs is ook wat waard.Pelox schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:33:
[...]
Wat zal ik dan een spijt krijgen van het verkopen van 75% van mijn eth de laatste maanden..![]()
maar doe maar 20k hoor.. prima
Rommel, voornamelijk BNB. Die had ik meer, maar ben er van afgestapt. Ik geloof niet dat dat groot gaat worden. En wat shitcoins in de marge (SHIBU, SNX en nog meer van dat soort meuk)...twain4me schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:30:
[...]
ben ik wel heel erg benieuwd naar de laatste 2%
Dit ja... al zou ik wel flink op weg zijn als ik alles verkoop. Maar dat ga ik natuurlijk niet doen.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:41:
[...]
Haha, als dat gebeurt dan...eh... ja, dan is m'n PF flink meer waard. Maar dan kan ik nog lang niet met pensioen. Misschien moet ik nog eens wat bijkopen als het salaris weer gestort is.
Ja bij 400k zou ik zeker kunnen stoppen en royaal kunnen leven. Ik zou alleen niet stoppen gok ik. Vind werken nog veel te leuk. Misschien wel ff een jaartje reizen tussendoor ofzo en daarna 4 dagen per week werken.MicroWhale schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:57:
[...]
Dit ja... al zou ik wel flink op weg zijn als ik alles verkoop. Maar dat ga ik natuurlijk niet doen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Jazeker, ik kijk het rustig aan en stick to the plan.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
opzich dacht ik dat in 2018 ook en was 9 usd voor die shitcoin extreem duurMicroWhale schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:57:
[...]
Rommel, voornamelijk BNB. Die had ik meer, maar ben er van afgestapt. Ik geloof niet dat dat groot gaat worden. En wat shitcoins in de marge (SHIBU, SNX en nog meer van dat soort meuk)...
Daar heb je ergens toch geluk mee, als je zo naar je werk gaat. Bij 400k / ETH 30k zou een jaartje of twee reizen er hier ook wel inzitten - beetje afhankelijk van of de kleinere alts ook nog los gaan.anti elppa schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:00:
[...]
Ja bij 400k zou ik zeker kunnen stoppen en royaal kunnen leven. Ik zou alleen niet stoppen gok ik. Vind werken nog veel te leuk. Misschien wel ff een jaartje reizen tussendoor ofzo en daarna 4 dagen per week werken.
Ik heb nog wat op de Ledger staan sinds de 30k regionen, dus ik geniet dan sowieso meeYES schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:07:
@Taro als hij door een dikke pump iets hoger moet instappen omdat de bullrun toch voortgezet wordt:
[Afbeelding]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ja ach en als een paar duizend niet meegepakt hebt in de rit en die rit gaat lang genoeg door mis je relatief ook niet zoveel. En ook tijdens zo'n rit ga jij vast nog kansen pakken met trades waardoor je ons allemaal alsnog in je achteruitkijkspiegel ziet verdwijnen qua rendementTaro schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:09:
[...]
Ik heb nog wat op de Ledger staan sinds de 30k regionen, dus ik geniet dan sowieso mee
Bij 400k en 20k zou ik 2/3 verkopen en dat in een minder risicovol potje stoppen... en verder werken. Stoppen met werken nooit... de manier waarop ik werk zal wel veranderen. En meer vakantieanti elppa schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:00:
[...]
Ja bij 400k zou ik zeker kunnen stoppen en royaal kunnen leven. Ik zou alleen niet stoppen gok ik. Vind werken nog veel te leuk. Misschien wel ff een jaartje reizen tussendoor ofzo en daarna 4 dagen per week werken.
Ja ik weet dat ik stinkende mazzel heb dat ik werk doe wat ik echt super leuk vind...en nog dik verdiend ook (al vind ik dat bijzaak tov dat eerste punt).Glenn Hoddle schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:09:
[...]
Daar heb je ergens toch geluk mee, als je zo naar je werk gaat. Bij 400k / ETH 30k zou een jaartje of twee reizen er hier ook wel inzitten - beetje afhankelijk van of de kleinere alts ook nog los gaan.
En royaal kunnen leven is ook wel een punt. Technisch gezien kan je met een miljoen met pensioen, maar daar zal weinig aan zijn in de praktijk.(Dan ga ik er even vanuit de de meeste mensen hier beneden de 40 zijn.)
Je baas:MicroWhale schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:11:
[...]
Bij 400k en 20k zou ik 2/3 verkopen en dat in een minder risicovol potje stoppen... en verder werken. Stoppen met werken nooit... de manier waarop ik werk zal wel veranderen. En meer vakantie
Dat was toen hij nog in mijn pf zatknakworst schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:12:
Waar is die tijd gebleven dat ADA een stablecoin was
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Het waren 11 dagen Landal en dat voor maar 1 eth, maar je mag niet klagen als je een zakje vol rond de 100 dollar p.e. gekocht hadDarrell schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:47:
[...]
Weekendje milfhunten op centerparcs is ook wat waard.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 10-08-2021 23:18 ]
Zero.
Dit oudje komt een stuk verder met een miljoenGlenn Hoddle schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:09:
[...]
Daar heb je ergens toch geluk mee, als je zo naar je werk gaat. Bij 400k / ETH 30k zou een jaartje of twee reizen er hier ook wel inzitten - beetje afhankelijk van of de kleinere alts ook nog los gaan.
En royaal kunnen leven is ook wel een punt. Technisch gezien kan je met een miljoen met pensioen, maar daar zal weinig aan zijn in de praktijk.(Dan ga ik er even vanuit de de meeste mensen hier beneden de 40 zijn.)
Vrijdag wordt de datum bekendgemaakt waarop smart contracts live gaan. Werd zojuist gemeld door Hoskinson…announcement van de announcementDarrell schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:22:
Ada is even aan de beurt nu.
Net een weekend landal achter de rug, dat was 0.5 eth ergens heb ik iets verkeerd gedaanPelox schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:14:
[...]
Het waren 11 dagen Landal en dat voor maar 1 eth, maar je mag niet klagen als je een zakje vol rond de 100 dollar p.e. gekocht had
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 10-08-2021 23:29 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
OMG, iets dat 53 miljard waard is én ook nog eens een functie gaat krijgen. Hou me vast!Bananeman schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:26:
[...]
Vrijdag wordt de datum bekendgemaakt waarop smart contracts live gaan. Werd zojuist gemeld door Hoskinson…announcement van de announcement
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nou echt he.Ngangatar schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:21:
[...]
Dit oudje komt een stuk verder met een miljoen. Broekkies.
[ Voor 14% gewijzigd door Joosie200 op 10-08-2021 23:33 ]
Moet nog blijkenMooody schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:30:
[...]
OMG, iets dat 53 miljard waard is én ook nog eens een functie gaat krijgen. Hou me vast!
* knakworst noteert donderdagavond ADA verkopen.Bananeman schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:26:
[...]
Vrijdag wordt de datum bekendgemaakt waarop smart contracts live gaan. Werd zojuist gemeld door Hoskinson…announcement van de announcement
Haha, klinkt goedJoosie200 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:31:
[...]
Nou echt he.
Ik zou de Dagobert Duck uithangen.
Met geld meer geld maken. Met crypto staken genoeg inkomen fixen wat je stuk kunt slaan jaarlijks. Kan al snel genoeg uit.
Stomme toverkol ook!Ngangatar schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:33:
[...]
Haha, klinkt goed. Helaas heb ik nog geen geluksdubbeltje in totaal.
Lekker man ouwe!RaptorXS schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:37:
Als een oudere hier kan ik melden dat het heerlijk is om ongeveer een jaartje of 8 a 9 voor je pensioenleeftijd
te stoppen.En ja, voornamelijk dankzij de crypto's.
Zeker, ik heb nou ook niet echt over m'n salaris te klagen, maar ik vind het niet in verhouding staan tot hoe vervelend ik werken vind.anti elppa schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:13:
[...]
Ja ik weet dat ik stinkende mazzel heb dat ik werk doe wat ik echt super leuk vind...en nog dik verdiend ook (al vind ik dat bijzaak tov dat eerste punt).
1 miljoen is absoluut te weinig. En ik ben idd ook onder de 40.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Niet alleen dat ook tegen je 72e tada aow, pensioen etc. Dus zeg ga met je 42e met fire door crypto. Hoef je het maar 30 jaar vol te houden. Nou dat lukt me prima met bitcoin voor 360k. Ik werk alweer wat jaren maar heb geen last van levenstijlinflatie zullen we maar zeggen. Geen vriendin, huisdieren, kinderen, dure hobby scheelt ook een hoop.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:44:
[...]
En dat ene miljoen, ja het is te weinig voor riant, maar als je 30k netto per jaar verdient, wat al boven modaal is, heb je iets meer dan 33 jaar nodig om dat te verdienen. Dus ja, als je dat dan op 35e bijeen hebt gecrypto'd kan je er ergens net zo goed de brui aan geven. (Behalve dan belastingen, pensioenopbouw, etc, maar je snapt het punt.)
[ Voor 16% gewijzigd door Joosie200 op 10-08-2021 23:51 ]
Damn... dat heb ik allemaal wel.. snel maar eens mee stoppen dus!Joosie200 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:48:
[...]
Geen vriendin, huisdieren, kinderen, dure hobby scheelt ook een hoop.
Zero.
Inruilen tegen bitcoin. Winwin!Pelox schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:51:
[...]
Damn... dat heb ik allemaal wel.. snel maar eens mee stoppen dus!
Het “probleem” is dat wanneer je in een paar jaar een miljoen hebt bereikt, je ook in de kennis (en drive) bent om er 5 miljoen van te maken. Geld maakt geld. Flink cashen is geen echte optie, zou nergens op slaan eigenlijk.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:44:
[...]
Zeker, ik heb nou ook niet echt over m'n salaris te klagen, maar ik vind het niet in verhouding staan tot hoe vervelend in werken vind.
En dat ene miljoen, ja het is te weinig voor riant, maar als je 30k netto per jaar verdient, wat al boven modaal is, heb je iets meer dan 33 jaar nodig om dat te verdienen. Dus ja, als je dat dan op 35e bijeen hebt gecrypto'd kan je er ergens net zo goed de brui aan geven. (Behalve dan belastingen, pensioenopbouw, etc, maar je snapt het punt.)
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 10-08-2021 23:58 ]
Ik geloof nooit dat ik 1 mil met crypto zal verdienen, dan heb ik het al 367x verkocht.. maar stel dat.. dan kap ik direct met werken idd.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:44:
[...]
Zeker, ik heb nou ook niet echt over m'n salaris te klagen, maar ik vind het niet in verhouding staan tot hoe vervelend ik werken vind.
Zero.
Geloof me, dat is geen optie. Als je dat redelijk eenvoudig bereikt hebt, zie je dat ook als doel. Cashen is dan vrij definitief. Wat ga je precies doen met 1 miljoen fiat op je bank, zonder baan, zonder crypto? Een leuke vrijstaande woning en je geld is opPelox schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 00:00:
[...]
Ik geloof nooit dat ik 1 mil met crypto zal verdienen, dan heb ik het al 367x verkocht.. maar stel dat.. dan kap ik direct met werken idd.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 00:07 ]
Dan koop ik 1 of 2 woningen/appartementen erbij voor de verhuur als inkomen en een zak doge.Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 00:05:
[...]
Geloof me, dat is geen optie. Als je dat wenvoudig bereikt hebt, zie je dat ook als doel. Cashen is dan vrij definitief. Wat ga je precies doen met 1 miljoen fiat op je bank, zonder baan, zonder crypto? Een leuke vrijstaande woning en je geld is op
Zero.
Vastgoed, verhuur, pensioen, vrij simpel toch? Als dat crypto is leuk, vastgoed is lekker defintiefMooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 00:05:
[...]
Geloof me, dat is geen optie. Als je dat redelijk eenvoudig bereikt hebt, zie je dat ook als doel. Cashen is dan vrij definitief. Wat ga je precies doen met 1 miljoen fiat op je bank, zonder baan, zonder crypto? Een leuke vrijstaande woning en je geld is opMoet je weer solliciteren.
Dus je complete crypto miljoen in 2 appartmenten stoppen met een huuropbrengst van €2000 per maand? Terwijl Crypto.com je 8,5% geeft, wat resulteert in €7500 per maand met behoud van je BTC.Pelox schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 00:06:
[...]
Dan koop ik 1 of 2 woningen/appartementen erbij voor de verhuur als inkomen en een zak doge.
Bij crypto vraag ik me dat ergens af. Als je gelijk hebt, dan zou ik nu de kennis hebben om 'n PF jaarlijks toch minstens verdrievoudigen. (Afgelopen jaar ging het ongeveer x12). Dan zou een miljoen in een paar jaar best lukken. Maar ik weet het niet.Mooody schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:56:
[...]
Het “probleem” is dat wanneer je in een paar jaar een miljoen hebt bereikt, je ook in de kennis (en drive) bent om er 5 miljoen van te maken. Geld maakt geld. Flink cashen is geen echte optie, zou nergens op slaan eigenlijk.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Euhm, mijn vrijstaande woning kostte nog geen €170k. Als ik er €150k insteek om hem op te knappen(doe praktisch alles zelf en is dan redelijk realistisch bedrag). Dan blijft er nog een heel mooi budget over ....Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 00:05:
[...]
Wat ga je precies doen met 1 miljoen fiat op je bank, zonder baan, zonder crypto? Een leuke vrijstaande woning en je geld is op
Ik vind crypto nog steeds een te wilde westen om te vertrouwen op 30 jaar lang inkomsten per maand.Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 00:13:
[...]
Dus je complete crypto miljoen in 2 appartmenten stoppen met een huuropbrengst van €2000 per maand? Terwijl Crypto.com je 8,5% geeft, wat resulteert in €7500 per maand met behoud van je BTC.
Zo eenvoudig is het niet als je in die positie zit.
[ Voor 9% gewijzigd door mannowlahn op 11-08-2021 00:20 ]
Heb ik dat net even verkeerd gedaan.. vriendin met kindPelox schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:54:
[...]
Misschien ook maar spreiden.. 1 kind en 1 vriendin inruilen en de rest aanhouden of zo.
Ligt er aan waar je het koopt. Bij 1 miljoen cash koop je geen 2 appartementen van 500k na kk, onkosten ed natuurlijk. Zal eerder 2x 400k zijn en die 2k pm in het handje zal dan in de randstad zijn.mannowlahn schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 00:18:
[...]
Ik vind crypto nog steeds een te wilde westen om te vertrouwen op 30 jaar lang inkomsten per maand.
Je zit trouwens behoorlijk laag. Gemeubileerd verhuur je dat zootje voor 2 k per appartement ( van 500k) dus 4 k schoon in het handje.
Sterker nog, dan pleur je het in een bv poly en is alles in een keer weg. Vastgoed is echt de meest stabiele investering denk ik.
Ja, kijk, ik denk dat we dit gewoon samen moeten doen. Als we nou als slowchat alle huizen die op de markt komen in een specifieke regio opkopen, dan kunnen we daarna gewoon een huurmarktkartel vormen.Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 00:27:
[...]
Ligt er aan waar je het koopt. Bij 1 miljoen cash koop je geen 2 appartementen van 500k na kk, onkosten ed natuurlijk. Zal eerder 2x 400k zijn en die 2k pm in het handje zal dan in de randstad zijn.
Maar spreiden is het beste, niet volledig in crypto uitcashen bij een miljoen als je door crypto in korte tijd een miljoen verdiend hebt. Logisch.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq