Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vinnie2k schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 12:46:
[...]

Qua layout is de AZ wel meer clubstandaard.

Als je de opus als enige apparaat gaat gebruiken prima ding, let wel op, er zijn wat limitaties mbt de file system ten opzichte van de az/xz/cdj's. In rekordbox word dat tegenwoordig wel automatisch gedaan (library plus is enige wat werkt op opus, dus als iemand met oude stick komt kan ie soms niet gelijk draaien en de unit doet niet on board analysis)

Maar heb wel al wat kennissen die terug naar een Xz of AZ gegaan zijn vanwege de Layout en compatibiliteit. K hoorde wel dat de faders van de opus wel echt top zijn. Dus tis niet alleen maar slecht 😂
Thanks voor de input, wat betreft "club-standaard" is het dan wel bijzonder dat de Opus de hotcue buttons op dezelfde plek heeft als een CDJ3000, dat heeft de AZ dan weer niet :?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnie2k
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:49

Vinnie2k

Pompen met die subwoofer!

DennusB schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 12:49:
[...]

Thanks voor de input, wat betreft "club-standaard" is het dan wel bijzonder dat de Opus de hotcue buttons op dezelfde plek heeft als een CDJ3000, dat heeft de AZ dan weer niet :?
Klopt, en ik sta zelf ook niet helemaal bij alles stil, het betreft dan ook een zeer korte samenvatting van de meningen die mij zijn toegekomen.

Ik ben zowiso geen "het moet de clubstandaard zijn" freak en vind zelf de pads op de onderkant fijner voor thuis.

Edit:
Ik heb ze ook even bekeken, het eerste wat mij opvalt aan de az is dat er veel meer dedicated knopjes zijn voor aansturing van de mic en andere parameters van het apparaat. Daar hou ik persoonlijk wel van.

En de knoppen boven het scherm is wat het voor mij meer clubstandaard maakt als ik naar de huidige cdj's kijk. Ik doe dit al 20 jaar en voor mij is dat überhaupt "nieuw" zoveel cue knoppen op een cdj 😂

Edit 2: een maatje appte terug:

Mocht je ooit er nog 2 cdj3000s naast willen is de AZ wel de betere keuze Ivm pro dj link dmv een netwerkkabem. Vziw is dat op de opus slechter ondersteund.

Maar ik heb daar zelf geen ervaring mee.

[ Voor 36% gewijzigd door Vinnie2k op 11-08-2025 13:01 ]

“There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Vinnie2k schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 12:53:
[...]

Klopt, en ik sta zelf ook niet helemaal bij alles stil, het betreft dan ook een zeer korte samenvatting van de meningen die mij zijn toegekomen.

Ik ben zowiso geen "het moet de clubstandaard zijn" freak en vind zelf de pads op de onderkant fijner voor thuis.

Edit:
Ik heb ze ook even bekeken, het eerste wat mij opvalt aan de az is dat er veel meer dedicated knopjes zijn voor aansturing van de mic en andere parameters van het apparaat. Daar hou ik persoonlijk wel van.

En de knoppen boven het scherm is wat het voor mij meer clubstandaard maakt als ik naar de huidige cdj's kijk. Ik doe dit al 20 jaar en voor mij is dat überhaupt "nieuw" zoveel cue knoppen op een cdj 😂

Edit 2: een maatje appte terug:

Mocht je ooit er nog 2 cdj3000s naast willen is de AZ wel de betere keuze Ivm pro dj link dmv een netwerkkabem. Vziw is dat op de opus slechter ondersteund.

Maar ik heb daar zelf geen ervaring mee.
Thanks voor je uitgebreide reactie, helemaal eens. Vanmiddag bij Tonecontrol kan ik ze allemaal even zien en proberen, ben erg benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnie2k

Vinnie2k

DennusB schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 13:03:
[...]

Thanks voor je uitgebreide reactie, helemaal eens. Vanmiddag bij Tonecontrol kan ik ze allemaal even zien en proberen, ben erg benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!
Het allerbelangrijkste is dat jij uitkiest wat voor jou het beste werkt/leukste uitziet. Veel plezier, dit is het leukste moment aan nieuwe gear uitzoeken

“There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Nou ben wezen kijken en kon ze allemaal ff proberen. De Opus valt sowieso af, daar hebben ze teveel knopjes weggehaald om hem mooier te maken. De Prime4+ is nice en werkt vrijwel als bekend door m’n SC Live 4. De XDJ-AZ is een bakbeest maar ziet er wel heel premium uit en je kan duidelijk zien dat het een hoger segment is … ik moet er echt nog even een nachtje (of 2) over slapen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
DennusB schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 16:52:
Nou ben wezen kijken en kon ze allemaal ff proberen. De Opus valt sowieso af, daar hebben ze teveel knopjes weggehaald om hem mooier te maken. De Prime4+ is nice en werkt vrijwel als bekend door m’n SC Live 4. De XDJ-AZ is een bakbeest maar ziet er wel heel premium uit en je kan duidelijk zien dat het een hoger segment is … ik moet er echt nog even een nachtje (of 2) over slapen haha
Je wil per se nieuw en per se all in one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
418O2 schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 17:23:
[...]

Je wil per se nieuw en per se all in one?
Nieuw niet perse, all in one wel inderdaad! Maakt het thuis net wat makkelijker om hem ff op te pakken en wat te draaien of te preppen voor een set

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 418O2
Ik had mijn huidige setup helemaal nooit gepost zie ik. Zocht even op mijn eigen posts en zag alleen de oude

Van
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9OjURr_Ei6YWh2cGkZ2EBL6jhDs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r1eYBucA6BY7sVZuAr9oquUL.jpg?f=user_large
naar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wpm4nPWK0nkWgj3uVMttdSpnieI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z288WCb5stCT6M7m5AnNCQA3.jpg?f=fotoalbum_large
Dit. DJM850, 2x XDJ700, 2x Reloop 7000mk2, 2x KRK Rokit 10 (ja, die zijn veel te groot voor de ruimte).

Meubel gemaakt door een kennis van een kennis, helemaal custom, erg blij mee

[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 11-08-2025 17:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vinnie2k

Vinnie2k

418O2 schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 17:37:
Ik had mijn huidige setup helemaal nooit gepost zie ik. Zocht even op mijn eigen posts en zag alleen de oude

Van
[Afbeelding]
naar
[Afbeelding]
Dit. DJM850, 2x XDJ700, 2x Reloop 7000mk2, 2x KRK Rokit 10 (ja, die zijn veel te groot voor de ruimte).

Meubel gemaakt door een kennis van een kennis, helemaal custom, erg blij mee
Nice, mooie ruimte zo.
DennusB schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 16:52:
Ik snap dat wel. Ik heb ook heel lang getwijfeld, hoewel dat toen een Xz betrof. Heb uiteindelijk eentje 2 maanden kunnen lenen. Was ik blij om, want het was niet mijn apparaat Ivm wat ik nu hebAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hsPYuN2OEcwYAWbkOEpPatXNSww=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QFkIeQscSbWvnrzzdWEJCnPO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wb4YebxRpgD0N0b0ZZV8Vlg4Wqs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2kZc2dAShkNUhrd8EooKzDSM.jpg?f=fotoalbum_large. Modulair en uiterst geschikt voor wat ik ermee wil in de beperkte ruimte van m'n studio.

[ Voor 18% gewijzigd door Vinnie2k op 11-08-2025 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Ik ben uiteindelijk ook voor modulair gegaan. DJM 900NXS2 en 2x CDJ2000NXS2. Ik wil uiteindelijk de DJS-1000 erbij halen. En de flexibiliteit om de CDJs te vervangen mocht de CDJ4000 uitkomen. De DJM-A9 ben ik zelf niet zo'n fan van, voorkeur voor de 900NXS2 i.v.m. de x-pad.

Had ik niet deze modulaire wensen was het sowieso de XDJ-AZ geworden. Je bent wel gewoon in 1 klap klaar voor wat betreft club standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Iets anders, ik zag gister een oud mengpaneel van mij voorbij komen. De Ecler Nuo serie. Wat vond ik die mengpanelen fijn zeg, met die dikke knobs. Maar goed, helaas zijn ze niet echt met de tijd meegegaan en quantize is een ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 19:18:
Ik ben uiteindelijk ook voor modulair gegaan. DJM 900NXS2 en 2x CDJ2000NXS2. Ik wil uiteindelijk de DJS-1000 erbij halen. En de flexibiliteit om de CDJs te vervangen mocht de CDJ4000 uitkomen. De DJM-A9 ben ik zelf niet zo'n fan van, voorkeur voor de 900NXS2 i.v.m. de x-pad.

Had ik niet deze modulaire wensen was het sowieso de XDJ-AZ geworden. Je bent wel gewoon in 1 klap klaar voor wat betreft club standaard.
Ja dat modulaire heb ik helemaal niet, vind een all in one voor thuis juist chill. Lekker makkelijk ff plaatsjes draaien of een podcast maken. En ook als ik hem voor een klus wel een keer nodig heb kan ik hem in 1 go neerzetten en ben ik er klaar voor!

Super mooi apparaat, maar wel echt een stevig prijskaartje !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Ook modulair hier, overigens zijn de CDj’s optioneel, ik heb meer plezier in vinyl

Het betreft een nexus 1st gen set, die ik 2dehands gekocht heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UMrEcueVjTS3OAPG5HX1eTOLO0M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e8un11Lpr5ytC1ebQdzk3YP0.jpg?f=fotoalbum_large

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DennusB schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 19:23:
[...]
Super mooi apparaat, maar wel echt een stevig prijskaartje !
Mjah, maar je bent wel klaar dan. Je hebt dan een CDJ3000/DJMA9 club standaard in je slaapkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Yalopa schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 21:41:
Ook modulair hier, overigens zijn de CDj’s optioneel, ik heb meer plezier in vinyl

Het betreft een nexus 1st gen set, die ik 2dehands gekocht heb.

[Afbeelding]
Sjah jaloers. Ik zou ook wel weer vinyl erbij willen, maar puur vanwege de prijs van vinyl ga ik het niet doen. Bijvoorbeeld €60,- neerleggen voor een vinyl waarvan ik de track digitaal voor €1.5,- kan kopen kan ik mezelf niet goedpraten :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Di vinyl collectie is natuurlijk niet van vandaag op morgen opgebouwd. Das 30 jaar bezig zijn. Ik koop nog regelmatig bij, maar niet meer aan het tempo van vroeger.

Een setje SL1200 is natuurlijk wel een pak goedkoper dan een pionier set en in tegenstelling tot cdjs, heb je ze voor het leven.

[ Voor 28% gewijzigd door Yalopa op 12-08-2025 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Iemand hier ervaring met een verzekering voor je DJ gear? Ik heb een elektronicaverzekering bij Insify, maar daar valt m'n DJ gear dus niet onder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

In mijn verzekering is dat gewoon deel van de brandverzekering / inboedel

Ik zou ff met je verzekeraar praten. Ik maak me trouwens geen illusies, als ik dit kwijtraak is het gedaan, geen verzekering die die vinyl collectie gaat terugbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Yalopa schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:46:
In mijn verzekering is dat gewoon deel van de brandverzekering / inboedel

Ik zou ff met je verzekeraar praten. Ik maak me trouwens geen illusies, als ik dit kwijtraak is het gedaan, geen verzekering die die vinyl collectie gaat terugbrengen
Ja hij staat op m'n zaak, dus hij valt niet onder de prive inboedel helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie2k

Vinnie2k

Yes, we zijn de gelukkige nieuwe bewoners van een ietsje groter huis geworden. Aankomende weken eerst de slaapkamer en de woonkamer in orde maken. Maar daarna komt er een nieuwe studio build.

Zijn er dingen die jij onmisbaar vind aan een goede dj-desk of setup waar ik rekening mee kan houden?

Ik ga van een zeer compacte setup naar in principe een volledige kamer dedicated voor alleen dj gear!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Vinnie2k schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:53:
Yes, we zijn de gelukkige nieuwe bewoners van een ietsje groter huis geworden. Aankomende weken eerst de slaapkamer en de woonkamer in orde maken. Maar daarna komt er een nieuwe studio build.

Zijn er dingen die jij onmisbaar vind aan een goede dj-desk of setup waar ik rekening mee kan houden?

Ik ga van een zeer compacte setup naar in principe een volledige kamer dedicated voor alleen dj gear!
Voldoende stroompunten, voldoende licht op de juiste plekken, meubel op juiste hoogte, plekje voor troepjes/accessoires/telefoon/laptop/telefoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

met hue kan je heel leuke dingen doen om in de sfeer te raken, zitten, blijven

- ruimte voor uitbreiding, extra vinyl (ik zag je TT's), extra gear
- goeie speakers,
- goeie akoestiek in de ruimte
- isolatie om het leuk te houden voor jezelf EN de buren
- iets om flexibel aan kabel management te doen
- een sofa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik vind het persoonlijk niet relaxed om met m'n neus direct naar een muur te staan, ik heb mijn meubel dan ook van de wand af, zodat ik met mijn rug naar de muur sta en de ruimte in kijk. Kost best wat meer ruimte en is even gedoe met kabels, maar geeft me veel meer het gevoel van ruimte.

[ Voor 7% gewijzigd door GeleFles op 15-08-2025 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Goeie, doet me er aan denken dat je bij alle kabels moet kunnen. Als dat meubel eenmaal vol staat met apparatuur en vinyl dan krijg je hem niet meer handig van zijn plek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnie2k

Vinnie2k

418O2 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:00:
[...]

Voldoende stroompunten, voldoende licht op de juiste plekken, meubel op juiste hoogte, plekje voor troepjes/accessoires/telefoon/laptop/telefoon
De bedoeling is dat er aan de zij en achterkant zowiso kallax komen Ivm vinyl. Daarop is voldoende horizontale ruimte voor troepjes enzo. K zal daar ook ethernet usb en stroompuntje plaatsen voor de "externen" die komen spelen.

Bank gaat 'm niet worden qua ruimte, maar er komt wel een stoel buiten beeld om te chillen.

De bedoeling is zeker om het hoogte verstelbare bureau in het "midden" van de kamer te zetten haaks op de lange muur. De pc's en andere aansturing wil ik verplaatsen naar zolder recht erboven (scheelt veel warmte 😂)

Ik heb al een aantal rgbw spots die strategisch geplaatst moeten worden, deze worden met dmx aangestuurd. Ik denk dat ik net zoals hier weer een dakmount ga maken langs de hele buitenrand van de kamer, zodat het gewoon opgehangen kan worden met van die mooie robuuste klemmen voor trussen. Net zoals nu. Ook maak ik op zolder een schakelbord voor de diverse aansluitingen (stroom voor pc/dj gear en verlichting op aparte groep)

De JBL pro's en 10" sub gaan luid genoeg (108db) dus een paar bass traps, deur isolatie en wat foam tegen de ergste reflectie kan ik zeker gebruiken. Maar dit huis is een hoekhuis en deze kamer is vrij van buren. Ik ga wel dikke vloerisolatie erop leggen dmv stapelen (groene platen, pu/rubber, laminaat of iets anders hards (Pvc als daar budget voor is) en daaroverheen een vloerbedekking/kleed of tapijttegelachtig materiaal) dit werkt enorm goed tegen het tikken van de voetjes.

Aanvulling: speakers gaan aan de muur of het plafond met flexstrips (net zoals nu) zodat ze geen geluid lekken door vast contact met de kamer. De sub weet ik nog niet waar die neergezet word.

Bedrading van boven naar beneden gaat door een dikke Pvc buis (5cm) en komt uit het dak en gaat door of net langs het bureau om daar alles in weg te werken, onder het buro komen per pc een usb3 hub met wat poortjes, de nodige hdmi voor de diverse schermen en netwerk/audiokabels voor 't geluid. Alle overige bedrading komt dan netjes aan de rail aan 't plafond en gaat daar rond/naar beneden waar nodig.

[ Voor 14% gewijzigd door Vinnie2k op 15-08-2025 11:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Riptide
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 14:05
Voor de liefhebber zie hierbij de volgende generatie CDJ van AlphaTheta.

De nieuwe CDJ 3000 X:
https://alphatheta.com/nl/product/player/cdj-3000x/black/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qOxP8oyyDp5_tB8V6us4A4DMMCU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/oM2OvGogR2mK7pUKdikoEmWa.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RkoTZYIfFvZ9F1WuC_pk9HJ7VTE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8H5fcvdbPc9OqJrCmxLgI6qc.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5GB-UXjB1FgrNQpBH_e0jjSu25c=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8qRSXKRsWqkV2JTPegfQiiST.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N0ntVJrRbRUq6sCZsUni565W_P8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/z9lUXEetKk2ChFCcPVrGQn8N.webp?f=user_large

Enkele nieuwigheden:
  • Groter scherm van 10,1-inch capacitive touchscreen
  • Ingebouwde Wi-Fi en streaming/cloud-integratie
  • Buffering bij wegvallen verbinding
  • USB-C aansluiting
  • Nieuwe ‘Smart Cue’ en ‘Gate Cue’ functies
  • Playlist bewerking direct via de CDJ
Voor meer info:

Digital DJ tips --> YouTube: AlphaTheta CDJ-3000X Review & Demo: Cloud Features & The "Future Of ...
Crossfader --> YouTube: AlphaTheta CDJ-3000X Demo & Review (No more Pioneer DJ?)
Joni —> YouTube: CDJ-3000X | Everything you need to know!

En zie hier een performance mix demo:
YouTube: CDJ-3000X Performance Mix

Prijs: € 2799,- (Bax en Tonecontrol)

[ Voor 8% gewijzigd door Riptide op 10-09-2025 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ga toch even proberen of ik mijn Nexus 2s verkocht krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Voor wifi en USB-C? Jeroen, niet doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
jadjong schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:59:
Voor wifi en USB-C? Jeroen, niet doen!
Nee, daarvoor niet, wel voor andere features zoals preview, die overigens ook al op de 3000 zaten, maar de 3000X op aantal punten toch wel verbetering is. Met name de kritiek op de jogwheel en de play/cue button.

• 418O2
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:27:
Ik ga toch even proberen of ik mijn Nexus 2s verkocht krijg ;)
Ik heb al stiekem naar zon setje zitten loeren, die brengen samen nog ongeveer op wat een 3000 kost toch?

• JeroenNietDoen
418O2 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 22:13:
[...]

Ik heb al stiekem naar zon setje zitten loeren, die brengen samen nog ongeveer op wat een 3000 kost toch?
Klopt, gemiddeld liggen ze tussen 1500 en 1700 per stuk. Heb die van mij voor 1500 aangeboden.

• Vinnie2k

Vinnie2k

UsbC op dit soort apparaten is echt de grootse downgrade ooit. Wanneer leren ze nou eens "lockbare" of op z'n minst lastig ontkoppelbare connectors gebruiken.

Ik heb nu al een aantal keer gehad dat de UsbC er over de avond gewoon uit trilt bij hard volume (podiumnivo)

Nu hadden ze dat met een lockable UsbC kunnen doen maar dat zal "wel teveel kosten".. 3,5k.. Ik denk dat die 20 Cent wel uit had gekomen voor het comfort

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Vinnie2k schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:49:
UsbC op dit soort apparaten is echt de grootse downgrade ooit. Wanneer leren ze nou eens "lockbare" of op z'n minst lastig ontkoppelbare connectors gebruiken.

Ik heb nu al een aantal keer gehad dat de UsbC er over de avond gewoon uit trilt bij hard volume (podiumnivo)

Nu hadden ze dat met een lockable UsbC kunnen doen maar dat zal "wel teveel kosten".. 3,5k.. Ik denk dat die 20 Cent wel uit had gekomen voor het comfort
Je weet dat ze van de EU overal USB-C op moeten plaatsen he ...

• 418O2
DennusB schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:18:
[...]

Je weet dat ze van de EU overal USB-C op moeten plaatsen he ...
Dat geldt alleen voor laadkabels toch?

• DennusB
  • Niet online
418O2 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:21:
[...]

Dat geldt alleen voor laadkabels toch?
Nee alle devices volgens mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
DennusB schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:21:
[...]

Nee alle devices volgens mij?
Vziw alleen voor het laden van mobiele apparaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie2k

Vinnie2k

Dat maakt toch niet of 't verplicht is.. Als er 1 of 2 busjes voor een slotschroef naast zit net zoals VGA. Dan kan je kiezen om te locken of niet.

Er zijn ook gewoon professionele lockbare usb c terminals en stekkers toch.

https://duckduckgo.com/?t...sb+c&ia=images&iax=images

[ Voor 13% gewijzigd door Vinnie2k op 12-09-2025 00:48 ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste