These are my principles. If you don't like them, I have others.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
de engelsen onder druk

Welke van de 22?
Maar het uur hiervoor was wel goed… Misschien ook omdat de Denen het toelieten..
Zie Engeland totaal niet winnen van Italië
De wissels hebben ze genekt, je top speler eraf halen?Herman schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:25:
De enorme inzet van de Denen is mooi om te zien, maar ze missen echt kwaliteit om het Engeland lastig te maken.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Mooi feestje met die delta variantDeadsy schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:26:
Zit best wel te hopen dat Engeland het EK wint, de sfeer zou hier dan hilarisch zijn
"Schatje, ik ben een sneeuwvlok. Ik smelt al zodra ik je aanraak."ST10©DE schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:22:
[...]
Dus omdat ik het de Denen meer gun ben ik een sneeuwvlok?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Enige kans die ze nog hebben is als de 13e man achter ze blijft staan.oneshot1tkil schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:26:
Engeland wint door goed toneel, Denemarken is sinds de 80e minuut niet meer aanwezig...
Zie Engeland totaal niet winnen van Italië
Eh, jij hebt de voorgaande wedstrijden van Denemarken niet gezien? Zijn minstens net zo erg daarmee.marapuru schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:23:
Anti voetbal. Het tijdrekken is weer begonnen. Straks komt de kramp en het zielige gedoe.
Daarom gun ik het de Denen. Omdat ze wilskracht tonen en doorgaan.
Enige reden waarom ze nu proberen te “knokken” is omdat ze geen bal in te brengen hadden.
Maarja, misschien kunnen ze nog iets doen
Ja, kan niet anders dat die bij de bookies bovenaan komen te staan met een stel genaturaliseerde semi-voetballers uit die non-competitiePolarBear schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:23:
[...]
Kon nog weleens tegenvallen, volgens mij is Qatar al jaren bezig om overal en nergens voetballers vandaan te halen en te naturaliseren. Zie https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210609_92433929

Haha echt he! Ze maken echt wel kans tegen Italië.Deadsy schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:26:
Zit best wel te hopen dat Engeland het EK wint, de sfeer zou hier dan hilarisch zijn
Simpel: Neem 11 Indiase gastarbeiders, zijn toch al gewend aan hard werken in de hitte... /sdoomtech schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:27:
[...]
Ja, kan niet anders dat die bij de bookies bovenaan komen te staan met een stel genaturaliseerde semi-voetballers uit die non-competitie
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 3% gewijzigd door FreakNL op 07-07-2021 23:28 ]
Fair enough.poor Leno schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:27:
[...]
Eh, jij hebt de voorgaande wedstrijden van Denemarken niet gezien? Zijn minstens net zo erg daarmee.
Enige reden waarom ze nu proberen te “knokken” is omdat ze geen bal in te brengen hadden.
* marapuru heeft niet alles kunnen zien.
Ja, er lag er eentje volgens mijFreakNL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:28:
Wat lult hij nou, 9 veldspelers ?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
11 tegen 11, bal is rond.Tk55 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:28:
[...]
Haha echt he! Ze maken echt wel kans tegen Italië.
Kan van alles gebeuren in de finale
Ik leg dan heel verstandig mijn telefoon even wegDeadsy schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:26:
Ik sluit het niet uit als je ziet wat een corrupte bende het daar is tot op het hoogste niveau. Hele clubs worden aan malafide figuren verkocht dus waarom niet een cupje?marapuru schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:27:
[...]
Enige kans die ze nog hebben is als de 13e man achter ze blijft staan.
In wezen hebben ze al een hoop invloed op een uitslag gekocht door al die wedstrijden in Londen.Dr. Strangelove schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:29:
[...]
Ik sluit het niet uit als je ziet wat een corrupte bende het daar is tot op het hoogste niveau. Hele clubs worden aan malafide figuren verkocht dus waarom niet een cupje?
[ Voor 4% gewijzigd door Tk55 op 07-07-2021 23:30 ]
Tegen België en Rusland waren ze best okay hoor. En tegen Wales gewoon goed. Kijk de uitslagen, je scoort niet 4 keer als je bij 1-0 de bus parkeert.poor Leno schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:27:
[...]
Eh, jij hebt de voorgaande wedstrijden van Denemarken niet gezien? Zijn minstens net zo erg daarmee.
Kane is geen speler maar een houten klaasFreakNL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:28:
Wat lult hij nou, 9 veldspelers ?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Jenssen uitgevallen hoor ik netFreakNL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:29:
Heb ik ff gemist dan
Oh hij had al geel. Gered door makkelie dus. Dat is gewoon hands en geel. Trieste vertoning
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Een penalty kon hij wel Makkelie geven
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Bewust hands ook. Hij wou de bal meetrekken richting doel.Gunner schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:31:
[...]
Oh hij had al geel. Gered door makkelie dus. Dat is gewoon hands en geel. Trieste vertoning
★ What does that mean? ★
Nee Kane had eerder geel moeten hebben voor een schwalbeGunner schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:31:
[...]
Had m idd gewoon moeten zijn...Gunner schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:31:
[...]
Ja of een penal. Strafschop inlopen en vallen zodra hij aangekeken wordt. Grote kans dat ie 'm krijgt.MrMonkE schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:32:
Zal hij zo wel scoren. (Kane)
+100 bro.Tk55 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:32:
[...]
Nee Kane had eerder geel moeten hebben voor een schwalbe
Blij dat hier weinig Kane fans zijn hier.
[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 07-07-2021 23:33 ]
PSN: Finally_Chris
Tja geeft aan hoe weinig ze eigenlijk voor elkaar krijgen. Ze krijgen de acties niet gemaakt terwijl er zeeen van ruimte liggen.CR1691 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:33:
Wat zijn die Engelsen aan het doen. Dit slaat echt nergens op. Maak gewoon die 3e ipv dit laffe gedoe.
Moet wel, als ze hier van verliezen dan moeten ze ook maar stoppen...majoh schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:34:
Italië wint hier toch gewoon met een nulletje of 5 van. Wat een zwak spel.
Valt nog mee, je hebt t geloof ik nog nog niet vaak over Italië gehad en hoe die gaan winnenFreakNL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:32:
Makkelie is gewoon een matige scheids. Maar ik val in herhaling
Italië wint hier zeker van!poor Leno schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:34:
[...]
Valt nog mee, je hebt t geloof ik nog nog niet vaak over Italië gehad en hoe die gaan winnen

🏴 Sum up Raheem Sterling's semi-final display versus Denmark in one word 👇#EURO2020 | #ENG pic.twitter.com/R9rdIz3zTs
— UEFA EURO 2024 (@EURO2024) 7 juli 2021
Wel eenzijdige reacties
Nothingmarapuru schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:36:
Hoeveel min extra?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bensimpel
Positieve meneer
1, om engeland te helpenmarapuru schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:36:
Hoeveel min extra?
😆 - Denk ook eens om ;)
Zoveel aanvallend talent, ook op de bank, en dan met zo’n instelling het veld in. Bizar.
PSN: Finally_Chris
Dat geldt meestal voor de ploeg die achter staat. Op de één of andere manier krijg je van een voorsprong sneller kramp.marapuru schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:23:
Anti voetbal. Het tijdrekken is weer begonnen. Straks komt de kramp en het zielige gedoe.
Daarom gun ik het de Denen. Omdat ze wilskracht tonen en doorgaan.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nee, wij gaan dan altijd een aanvaller eruit halen en verdediger erbij en weten dan niet wat we moeten doen.Tripwire999 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:36:
Engelsen doen het wel slim gewoon de wedstrijd doodmaken en uitspelen. Niet dat stomme gedoe wat Nederlandse ploegen vaak hebben, door blijven voetballen en dan een goal tegenkrijgen of de wedstrijd verliezen. Al zie ik ze niet van Italie winnen helaas.
Vergeet Zwitserland niet!Quad schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:36:
Alle credits aan Denemarken voor dit mooie toernooi.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit zou suggereren dat het bewust/tactisch is van Engeland. Dat geloof ik niet.Tripwire999 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:36:
Engelsen doen het wel slim gewoon de wedstrijd doodmaken en uitspelen. Niet dat stomme gedoe wat Nederlandse ploegen vaak hebben, door blijven voetballen en dan een goal tegenkrijgen of de wedstrijd verliezen. Al zie ik ze niet van Italie winnen helaas.
Zwaar gegeven penalty maar hij kan 'm geven.
*edit
Bij nader inzien toch niet. Makkelie had gewoon naar het scherm gehaald moeten worden.
[ Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 08-07-2021 00:58 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Niet zomaar een aanvaller.Deadsy schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:37:
[...]
nee, wij gaan dan altijd een aanvaller eruit halen en verdediger erbij en weten dan niet wat we moeten doen.
Je beste aanvaller.
(Ik heb het over Portugal, Robben. Jij misschien niet. )
★ What does that mean? ★
[ Voor 89% gewijzigd door Outerspace op 07-07-2021 23:55 ]
Engeland ook niet, dat hadden wij kunnen staan...Chelseamarre123 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:37:
Verdiende zege, Denemarken had op zich niks te zoeken in deze halve finale
Jup typisch NL domheid. ZIe je ook bij NL clubs helaas. Alsof ze dan niet meer weten hoe ze een voorsprong vast moeten houden. Eigenlijk wel grappig dit is precies hoe Italie dus ook vroeger speelde minus het gejank op het veld.Deadsy schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:37:
[...]
nee, wij gaan dan altijd een aanvaller eruit halen en verdediger erbij en weten dan niet wat we moeten doen.
Engeland speelt gewoon een degelijk toernooi, veel jongens met ervaring en talent.dutchgio schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:38:
[...]
Engeland ook niet, dat hadden wij kunnen staan...
Gewoon op resultaat spelen, ziet er niet mooi uit maar effectief is het wel.
En wil je oranje nu serieus met Engeland vergelijken

Immobile met een schwalbe in de 16 die opstaat alsof er niks aan de hand is nadat Italie zelf scoort. Kane-achtige praktijken.Tripwire999 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:39:
[...]
Jup typisch NL domheid. ZIe je ook bij NL clubs helaas. Alsof ze dan niet meer weten hoe ze een voorsprong vast moeten houden. Eigenlijk wel grappig dit is precies hoe Italie dus ook vroeger speelde minus het gejank op het veld.
Volgens mij hebben die Italianen dat uitgevonden en heeft iedereen zo'n beetje dat gekopieerddutchgio schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:40:
[...]
Immobile met een schwalbe in de 16 die opstaat alsof er niks aan de hand is nadat Italie zelf scoort. Kane-achtige praktijken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt toch, helaas wordt dat beloond nu.Tripwire999 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:40:
Heerlijk ook dat commentaar van van Hooijdonk. Laf voetbal, matig voetbal bla bla maar ze staan wel in de finale.
Maak mij baas van EUFA.dutchgio schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:40:
[...]
Immobile met een schwalbe in de 16 die opstaat alsof er niks aan de hand is nadat Italie zelf scoort. Kane-achtige praktijken.
5 maanden schorsing voor dat soort streken.
★ What does that mean? ★
Nou sorry maar ik heb liever slecht spel en een beker dan mooi voetbal en in de eerste ronde eruit
Komt niet vaak voor dat hij Nederlandse collega's in twijfel trekt.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hetzelfde met Spanje v Italië.. dat soort wedstrijden zijn gewoon niet de boeiendste

Maar goed, tegen Italië zal het wss anders zijn.. en welke speelstijl beter met de ander kan omgaan, zullen we dan wel zien.
Nou grumpies, ik spreek jullie zondag wel weer

Hij twijfelt niet hoor, hij vond het ook helemaal niets.Superkiwi schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:43:
Nijhuis twijfelt ook.
Komt niet vaak voor dat hij Nederlandse collega's in twijfel trekt.