Jammer, tijdrekken zo
[ Voor 55% gewijzigd door New Yorker op 07-07-2021 23:13 ]
Weg
[ Voor 55% gewijzigd door New Yorker op 07-07-2021 23:13 ]
Weg
Omdat het spel dan weer doorgaat.Maarten_E schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:12:
Waarom mag het bij pingels in een normale wedstrijd wel in tweede instantie en bij een pingelserie niet?
80% expectedGoal is nog niet hoog genoegJoosie200 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:12:
Waarom mag je een penal in de rebound nog intikken?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Speler is te laat voor de bal, raakt de speler. gaat hij graag liggen? Ja.GAIAjohan schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:12:
Ik hoop dat Makkelie zich schaamt als hij de herhaling gaat zien
Goed punt. Stomme regel dat dat mag.Maarten_E schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:12:
Waarom mag het bij pingels in een normale wedstrijd wel in tweede instantie en bij een pingelserie niet?
Die ander mag Italië de winst gaan leveren.PWM schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:12:
Drukken de Nederlanders toch nog een stempel op het toernooi
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bensimpel
Positieve meneer
Visum afpakken idddr.lowtune schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:13:
Gadverdamme Makkelie, ook gefopt door een zwaluw. pech voor Schmeichel. Kunnen we de arbitrage op dat eiland laten?
😆 - Denk ook eens om ;)
Laten we hopen op een mooie 0-3danslo schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:13:
Één ding is zeker, als Engeland zo in de finale speelt wordt het een koud kunstje voor Italië.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Spel gaat toch gewoon verder?Joosie200 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:12:
Waarom mag je een penal in de rebound nog intikken?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als Italië net zo speelt als tegen Spanje wordt het 0-0 en penalties...danslo schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:13:
Één ding is zeker, als Engeland zo in de finale speelt wordt het een koud kunstje voor Italië.
In dit geval zijn het meer de vars die hem in de steek laten, dus van Boekel en Blom...FreakNL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:13:
Ik vind het erg makkelijk gegeven.
Maar ik vind Makkelie sowieso een waardeloze scheids
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Wat wil je dan in de penaltyserie? Oneindig verder?
[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 07-07-2021 23:15 ]
Onterechte penalty, daaromGonadan schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:14:
Ik snap de sympathie voor de Denen hoor, maar waarom de haat tegen Engeland? Deze wedstrijd zijn zij meer de voetballende partij.
[ Voor 4% gewijzigd door ricardo246 op 07-07-2021 23:15 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Voornamelijk hierom;Gonadan schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:14:
Ik snap de sympathie voor de Denen hoor, maar waarom de haat tegen Engeland? Deze wedstrijd zijn zij meer de voetballende partij.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nee, de vraag is juist waarom een pingel in tweede instantie wel mag in reguliere speeltijd en niet in een penaltyserie.FreakNL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:14:
[...]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Goeie grap.GAIAjohan schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:12:
Ik hoop dat Makkelie zich schaamt als hij de herhaling gaat zien
★ What does that mean? ★
Haha inderdaad, zou triest zijn als de Denen de finale halen. Easy weg naar halve finale en vandaag puur verdedigen omdat ze niet beter kunnenGonadan schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:14:
5 seconden de tijd om een goal te maken, zoiets is er ook bij hockey. Lijkt me met voetbal alleen niks..FreakNL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:14:
[...]
Of in de reguliere speeltijd affluiten als de keeper hem stopt?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Bensimpel
Positieve meneer
Fans die geen respect hebben, lasers, boe roepen tijdens volksliedGonadan schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:14:
😆 - Denk ook eens om ;)
In dit geval wellicht. Maar ik heb Makkelie niet hoog zitten. Kuipers ook niet trouwens, met zijn maniertjes.gws24 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:14:
[...]
In dit geval zijn het meer de vars die hem in de steek laten, dus van Boekel en Blom...
Waarom niet? Ik mag die Engelsen gewoon echt niet, Brexit heeft ook niet echt geholpen. Ik gun ze niks. Irrationeel en kinderachtig van me? Misschien, maar dat is prima, ik gun ze nog steeds niks.Gonadan schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:14:
Oneens. Het was spelbederf. Dat mogen ze veel harder gaan aanpakken.Deadsy schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:13:
[...]
Speler is te laat voor de bal, raakt de speler. gaat hij graag liggen? Ja.
maar hoe graag de speler gaat liggen maakt niet uit, dit is gewoon een penal, of men het nu wil ja of nee.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Het contact is té licht. Overal op het veld is het niets, maar in de zestien is het opeens een overtreding. Spelers gaan bij het minste en geringste contact naar de grond en scheidsrechters trappen er bijna elke keer in.Deadsy schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:13:
[...]
maar hoe graag de speler gaat liggen maakt niet uit, dit is gewoon een penal, of men het nu wil ja of nee.
Als de penalty niet was gegeven, had de VAR 'm ook niet gecorrigeerd.Deadsy schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:13:
[...]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hij zat er gewoon compleet naast, nog geen enkel beeld gezien waaruit blijkt dat dit een penalty was. De VAR zou het voetbal toch eerlijker maken?MrMonkE schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:15:
[...]
Goeie grap.
'er was contact' ik hoor het hem nu al zeggen.
[ Voor 97% gewijzigd door oneshot1tkil op 11-07-2021 22:57 ]
Oftwel iets wat je bij vrij veel landen en clubs ziet.Bensimpel schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:16:
[...]
Fans die geen respect hebben, lasers, boe roepen tijdens volkslied
Vies spel door veel schwalbes, snel liggen enzo
Bah
Daar gaat het niet ompoor Leno schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:17:
Kom op zeg.. De Denen zijn nu voor t eerst sinds de eerste helft aan de Engelse kant ongeveer..
Laten we nu niet net doen alsof ze goed spelen
Tackle?Chelseamarre123 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:17:
Ik snap vele hier niet hoor, als je zo een tackle ingaat in de 16 als de aanvaller je al gepasseerd is en je hem licht raakt is dat gewoon penalty en dom.
Nou simpel, spel gaat gewoon verder na de trap. En dan is het een goal of de keeper heeft hem vast.. Of een corner of doeltrap. En in sommige gevallen is een penalty zelfs een pass ( Cruijff / Olsen)Maarten_E schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:15:
[...]
Nee, de vraag is juist waarom een pingel in tweede instantie wel mag in reguliere speeltijd en niet in een penaltyserie.
[ Voor 16% gewijzigd door FreakNL op 07-07-2021 23:19 ]
Dat maakt een fout van de arbitrage nog niet okay, hoe slecht de tegenstander ook zou spelen.poor Leno schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:17:
Kom op zeg.. De Denen zijn nu voor t eerst sinds de eerste helft aan de Engelse kant ongeveer..
Van wat ik gezien heb deze wedstrijds was Engeland wel beter ja.Gonadan schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:14:
★ What does that mean? ★
Hoe ik het net in de herhaling zag ging hij al plat voor contact. Wat een aanfluiting dit. Hoop dat ze keihard onderuit gaan in de finale.Tk55 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:16:
[...]
Het contact is té licht. Overal op het veld is het niets, maar in de zestien is het opeens een overtreding. Spelers gaan bij het minste en geringste contact naar de grond en scheidsrechters trappen er bijna elke keer in.
Deze situatie was net zo licht als Kane eerder, maar blijven proberen en je krijgt m een keer.
Nee was geen pingel. Ik was er wel blij mee. Als ik Engelsman was zou ik nu ook blij zijn.M@cer schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:16:
Toen Robben tegen Mexico op dezelfde manier naar het draas ging vonden we het allemaal een strafschop.
Helaas, denk niet dat Denemarken dit nog goed gaat maken. Hopen op Italië dan maar.
Bensimpel
Positieve meneer
Maar bij england nog veel meer.Deadsy schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:17:
[...]
Oftwel iets wat je bij vrij veel landen en clubs ziet.
😆 - Denk ook eens om ;)
Klopt maar niemand hier gunt het de Engelsen. Met hun arrogante “it’s coming home” (ja het is origineel satire, maar niet voor de fans). Ook hun bizarre thuisvoordeel (6 wedstrijden in Engeland). Ook spelen ze waardeloos lelijk voetbal en hebben ze minimale tegenstand gehad.poor Leno schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:17:
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
YupMadDogMcCree schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:19:
Lol, Grealish eraf?
Het is meestal andersom hoor, dat deze buiten de 16 wel wordt gegeven maar erbinnen niet.Tk55 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:16:
[...]
Het contact is té licht. Overal op het veld is het niets, maar in de zestien is het opeens een overtreding. Spelers gaan bij het minste en geringste contact naar de grond en scheidsrechters trappen er bijna elke keer in.
Deze situatie was net zo licht als Kane eerder, maar blijven proberen en je krijgt m een keer.
Omdat zodra hij de bal trapt het spel hervat is.Maarten_E schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:15:
[...]
Nee, de vraag is juist waarom een pingel in tweede instantie wel mag in reguliere speeltijd en niet in een penaltyserie.
★ What does that mean? ★
Ja, waarschijnlijk voor de finale sparen ofzoMadDogMcCree schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:19:
Lol, Grealish eraf?
Idd. Southgate wordt cockyMadDogMcCree schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:19:
Lol, Grealish eraf?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Omdat hij zijn schwalbe al inzet voordat hij geraakt wordt en er pas tijdens zijn val een ongelukkig raakmomentje is. Wat mij betreft moeten ze niet alleen kijken of er contact is, maar ook op welk moment het plaatsvindt, en of het de oorzaak is.Chelseamarre123 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:17:
Ik snap vele hier niet hoor, als je zo een tackle ingaat in de 16 als de aanvaller je al gepasseerd is en je hem licht raakt is dat gewoon penalty en dom.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Bij twijfel blijft de originele beslissing staan. Om een of andere reden lukt dat bij buitenspel alleen nooitmarapuru schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:19:
Raar dat de VAR er mee akkoord ging. Ik begrijp het niet.
Dat laatste ja: pingel = 1 poging.FreakNL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:14:
[...]
Of in de reguliere speeltijd affluiten als de keeper hem stopt?
KloptBensimpel schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:20:
Heeft denmark geen wissels meer?
Nog1 , geloof ikBensimpel schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:20:
Heeft denmark geen wissels meer?
Tja dat thuisvoordeel, er is altijd een land met thuisvoordeel op een EK/WK. Dus dat is een beetje non issue. Nederland, Denemarken etc hebben ook thuisvoordeel gehad.Tk55 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:19:
[...]
Klopt maar niemand hier gunt het de Engelsen. Met hun arrogante “it’s coming home” (ja het is origineel satire, maar niet voor de fans). Ook hun bizarre thuisvoordeel (6 wedstrijden in Engeland). Ook spelen ze waardeloos lelijk voetbal en hebben ze minimale tegenstand gehad.
Omdat het niet op voetbal lijkt wat de Engelsen aan het spelen zijn. Het is wanstaltig om naar te kijken omdat het weinig met voetbal heeft te maken. Technisch zwak begaafd en nul notie van een tactisch plan. Vanaf de middellijn met het balletje rennen naar de zestien en als het kan gaan liggen.Gonadan schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:14:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat dus. Snap ook niet dat daar verwarring over is..MrMonkE schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:20:
[...]
Omdat zodra hij de bal trapt het spel hervat is.
Tijdens een penaltyserie is daar geen sprake van.
Helaas zei ik dit voor de penalty. Helaas weer Sterling. 😔majoh schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:07:
Engelsen spelen echt niet fijn, en proberen het op een niet zo nette manier dingen te ontlokken...
Terwijl ze conditioneel veel beter zijn en daarom moeten winnen.
Zo zonde. Speel het gewoon netjes uit.
Maar wanneer Oranje met slecht voetbal verliest vinden we het jammer?Miki schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:21:
[...]
Omdat het niet op voetbal lijkt wat de Engelsen aan het spelen zijn.
In Qatar zal dat wel meevallen volgend jaar.PolarBear schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:21:
[...]
Tja dat thuisvoordeel, er is altijd een land met thuisvoordeel op een EK/WK. Dus dat is een beetje non issue. Nederland, Denemarken etc hebben ook thuisvoordeel gehad.
Dus omdat ik het de Denen meer gun ben ik een sneeuwvlok?Deruxian schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:21:
Weet niet wat ik zieliger vind, dit Engels elftal met hun ‘Coming Home” fans of alle sneeuwvlokjes die het de Denen zooooo gunnen🤮🤮
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Wat een gekkigheid.
Dit was geen fout van de arbitrageMaarten_E schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:18:
[...]
Dat maakt een fout van de arbitrage nog niet okay, hoe slecht de tegenstander ook zou spelen.
En toch de finale halen. Kunnen al die landen met technische hoogstandjes en een briljant tactisch plan niet zeggen.Miki schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:21:
[...]
Technisch zwak begaafd en nul notie van een tactisch plan. Vanaf de middellijn met het balletje rennen naar de zestien en als het kan gaan liggen.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Ik denk dat ik dit EK maximaal een handvol ploegen heb gezien die níet aan die beschrijving voldoen.Miki schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:21:
[...]
Omdat het niet op voetbal lijkt wat de Engelsen aan het spelen zijn. Het is wanstaltig om naar te kijken omdat het weinig met voetbal heeft te maken. Technisch zwak begaafd en nul notie van een tactisch plan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er is geen verwarring, ik vraag alleen waarom er een verschil is. Dat is nu duidelijk.FreakNL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:21:
[...]
Dat dus. Snap ook niet dat daar verwarring over is..
Nee, volkomen terecht verloren. Stelletje omhooggevallen spelersDeadsy schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:22:
[...]
Maar wanneer Oranje met slecht voetbal verliest vinden we het jammer?
Thuisvoordeel is natuurlijk niet gek, maar dat je 6/7 thuis speelt bij een Europees EK is wel vreemd, of niet? Dat van NL ben ik ook met je eens.PolarBear schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:21:
[...]
Tja dat thuisvoordeel, er is altijd een land met thuisvoordeel op een EK/WK. Dus dat is een beetje non issue. Nederland, Denemarken etc hebben ook thuisvoordeel gehad.
Ik zou de comments vd mensen die de eerste keer voetbal.kijken links laten liggen. Dit is hoe het spelletje gespeeld wordt...FreakNL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:21:
[...]
Dat dus. Snap ook niet dat daar verwarring over is..
Nee, dan gaan de kaarten gewoon 50/50PolarBear schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:21:
[...]
Neuh dat was volkomen terecht weggetikt door Tsjechië met inzet.Deadsy schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:22:
[...]
Maar wanneer Oranje met slecht voetbal verliest vinden we het jammer?
Kon nog weleens tegenvallen, volgens mij is Qatar al jaren bezig om overal en nergens voetballers vandaan te halen en te naturaliseren. Zie https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210609_92433929dutchgio schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:22:
[...]
In Qatar zal dat wel meevallen volgend jaar.
Ben je wellicht hoogblond? Misschien wordt dat bedoeld.ST10©DE schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:22:
[...]
Dus omdat ik het de Denen meer gun ben ik een sneeuwvlok?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Of van Viking descent?Gonadan schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:24:
[...]
Ben je wellicht hoogblond? Misschien wordt dat bedoeld.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq