Tsja Witzel sprong normaal op maar keert dan de kont erin als keeper komt dus niet echt handig.Quad schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:51:
Wat een onzin om de keeper te beschermen.
[ Voor 3% gewijzigd door Dracula op 02-07-2021 22:52 ]
Tsja Witzel sprong normaal op maar keert dan de kont erin als keeper komt dus niet echt handig.Quad schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:51:
Wat een onzin om de keeper te beschermen.
[ Voor 3% gewijzigd door Dracula op 02-07-2021 22:52 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
...
Niks aan de handgroggy schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:51:
En de pijn zit in zn hand.....
Ik gok 10 min verlenging in realiteit maar toch 5 minuten.HollowGamer schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:51:
Ik hoop toch wel dat deze tijd er nog bijkomt..
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Grappig, ik heb de uitdrukking ook van haar!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
1 minuut voor 3 minuten rekkenHollowGamer schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:51:
Ik hoop toch wel dat deze tijd er nog bijkomt..
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
...
Wou net zeggen, daarvoor moet je een slordige 2000 jaar terug.hoevenpe schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:52:
Wat een aanstellers, hoe hebben die Italianen ooit een oorlog gewonnen?
(als de uitkomst duidelijk is van kant wisselen)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik zou gewoon elke speler alvast een gele kaart geven, nog voordat de wedstrijd is begonnen.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:51:
Italië - Spanje. Trek maar vast een blik Oscars open.
...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gewoon Nederlandse scheidsrechter. Krijgen we een kaartenregen.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:51:
Italië - Spanje. Trek maar vast een blik Oscars open.
Met deze houding gaan ze niet veel bereiken hoor.carpebios schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:54:
Italië!!!!!! Forza
...
Liever een laChouffe, Duvelke, Palmkehoevenpe schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:54:
Morgen de frieten in de bonus?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik moet morgen.....uuhm....morgen moet ik iets doen
Hell yeah.
Gewoon om Poetin te narren...
Ik heb het niet gevolgd, maar hij heeft iets gezegd begrijp ik?simons schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:54:
Ondanks het irritante gedrag van de pizza's.... ik gun het Courtois wel
Ja dat roepen ze al 3 toernooienHarribo schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:54:
Ja België ligt eruit.
Jammer voor ze. Ze hebben nu een team om dit ek te winnen.
[ Voor 8% gewijzigd door Dracula op 02-07-2021 22:55 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Grindtegel op 02-07-2021 22:56 ]
Toch nog iemand haha, blijf de voorstander van de underdog die wint.
[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 02-07-2021 22:56 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Dit is een account.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Anti-Engeland hoor. Dat is nu mijn number one team om eruit gewipt te worden.oneshot1tkil schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:56:
[...]
Toch nog iemand haha, blijf de voorstander van de underdog die wint.
^ Wat hij zegt.
Ja, die hebben wij niet nodigHollowGamer schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:56:
Daar sta je dan met je dure buitenlandse bondcoaches..
Als die spits net voor en net na rust niet zo'n blind paard was hadden ze vaker kunnen scoren.Maarten_E schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:55:
Jammer dat de Italianen tegen het einde zo kleinzerig en flauw werden, hebben ze niet nodig...
Engeland - Duitsland was ook gewoon geluk van Engeland... Ookal speelde Duitsland slecht.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:56:
[...]
Anti-Engeland hoor. Dat is nu mijn number one team om eruit gewipt te worden.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Wij hebben 17 miljoen bondscoaches...
Net de limoncello op hiersimons schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:57:
Zo ff lekker een Prosecco in koppen!
Als je ziet dat Italië tiende staat met een ongeslagen status van dertig wedstrijden dan vraag je je af of die lijst klopt.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:58:
Maar gewoon alweer een toernooi waar het volgens de FIFA beste team ter wereld, gewoon niet presteert...
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 02-07-2021 23:01 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Here's to you Nicola and Bart
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Afmaken wilde dit jaar anders ook niet erg lukken.GAIAjohan schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 23:01:
Dit België is een beetje het Nederland van 1996-2002. Fantastische aanval en erg goed middenveld, redelijke verdediging, topkeeper.
Maar het uiteindelijk gewoon niet afmaken.
^ Wat hij zegt.
How do you save a random generator ?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hahaha, dat viel mij ook al op tijdens het kijken.
^ Wat hij zegt.
Hahaha geweldig wat een held.
Zwitserland - Denemarken had best een leuke geweest.enchion schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 23:02:
Het meest jammer vind ik dat er een standaard team (al gewonnen/favoriet) in de finale zit, het was zo leuk geweest als er 2 teams tegenover elkaar zouden staan die nog nooit gewonnen hebben.
^ Wat hij zegt.
Beste pot? Mwah vond Frankrijk vs Zwitserland en Kroatië Spanje toch de betere dit EK.Superkiwi schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 23:03:
Wat een heerlijke pot was dit!
Paar opmerkingen:
1. Deze wedstrijd had in een vol stadion gespeeld moeten worden.
2. Deze pot was finalewaardig.
3. Dit was de beste pot dit EK.
4. Wat zijn die Italianen goed.
5. Deze pot had een verlenging verdiend.
6. Het Spanje wat ik vanavond heb gezien is geen match voor dit Italië.
7. Laat dit Italië het tot de finale schoppen om de Engelsen een lesje voetbal te geven.
8. Ik had deze ploegen graag aan weerszijde van het speelschema willen zien.
Tot zover, tot morgen!
Het zou saai zijn idd als het Italië zou worden.enchion schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 23:02:
Het meest jammer vind ik dat er een standaard team (al gewonnen/favoriet) in de finale zit, het was zo leuk geweest als er 2 teams tegenover elkaar zouden staan die nog nooit gewonnen hebben.
Die vond ik ontzettend leuk en heel spannend, de pot van vanavond vond ik daarbij ook écht goed voetbal. Dat maakt het naar mijn mening de beste potJoosie200 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 23:04:
[...]
Beste pot? Mwah vond Frankrijk vs Zwitserland en Kroatië Spanje toch de betere dit EK.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De pot was zeker de moeite waard. Maar het laatste wat kwartier hadden ze mogen skippen met al dat getreuzel en toneelspel.Superkiwi schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 23:06:
[...]
Die vond ik ontzettend leuk en heel spannend, de pot van vanavond vond ik daarbij ook écht goed voetbal. Dat maakt het naar mijn mening de beste pot
Mwah. Je wilt toch niet dat we weer een Griekenland krijgen. Het moet ook wel een beetje een unieke prestatie zijn om een EK te winnen en als dan pakweg Zwitserland zou winnen doet dat wat mij betreft een beetje af van zo'n prijs.enchion schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 23:02:
...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq