Weg
1-2 zie ik?
Jammer...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik vond hem eerlijk gezegd altijd wat overschat. Hij is per toeval in China terechtgekomen en Ath. Madrid heeft mooi verdient op hem.Dracula schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:33:
[...]
Vorige wedstrijd gewoon meegedaan alleen is niet mer zo top als hij was bij Atletico Madrid.
Grow up man.GAIAjohan schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:29:
Is de voornaam van Doku Su?
Zit Toedele niet te beledigen.
Ziet er meer uit als een peeslatingautje schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:35:
Ai, dat is een aderlating voor Italië.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Wel sneu voor de speler, einde toernooi.
[ Voor 53% gewijzigd door Dracula op 02-07-2021 22:37 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zit in hun bloedDaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:36:
Het is toch nog het Italiaanse elftal. Begon me al zorgen te maken met hoe ze spelen.
Weg

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Achja, als je niet meer kan lopen.. scheids zet de tijd ook op stil.
Doku is zijn voornaam. Geadopteerd door de Waalse familie Mentaire.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Deed Chadli ook niet toch?Tk55 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:37:
Waarom is dit geen gele kaart voor beide italianen? Dit is overduidelijk spelbederf. Hij weet al dat hij gewisseld moet worden. Hinkel even naar de zijlijn.
Ik heb nachtmerries nu, dank je.GAIAjohan schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:37:
Wat zal Kevin de Brownie nog kunnen doen vandaag?
[Afbeelding]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nou ja als je graag wil spelen en weet ik ga geen bal meer raken dit EK is best ruk.
Haha nee die zag ik ook, dat is volgens mij nog een hitman van de oude garde

Nee een trainer assistent ofzo die werd verzorgd.. lag er als een lijk bij op zn stoel
Of de familie Wiki?Dr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:37:
[...]
Doku is zijn voornaam. Geadopteerd door de Waalse familie Mentaire.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hopelijk komt 't weer goed met 'm, zag er pijnlijk uit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Opzicht niet verrassend, lang en druk seizoen geweest door corona en dat reizen was voor mij ook niet nodig geweest. Dat is allemaal verspilde energie.Grindtegel schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:35:
de spieren scheuren aan alle kanten af deze pot
Voetballen via TeamsHollowGamer schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:39:
Opzicht niet verrassend, lang en druk seizoen geweest door corona en dat reizen was voor mij ook niet nodig geweest. Dat is allemaal verspilde energie.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Legde ik ook net uit aan m'n vriendin thuis. Hij weet dat z'n EK voorbij is, en da's behoorlijk zuur als je een van de betere spelers bent van de ploeg met de meeste kans om te winnen.Dracula schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:38:
[...]
Nou ja als je graag wil spelen en weet ik ga geen bal meer raken dit EK is best ruk.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
ik hoop het maar heb er een hard hoofd inTuupie schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:40:
Als we iets geleerd hebben van dit EK is dat als je denkt met een voorsprong de wedstrijd wel uit te kunnen spelen je van een koude kermis thuis komt. Zie België hier nog wel de 2-2 maken.
Een hamstring of één van de achterste kruisbanden gok ik zo.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:37:
Maar wat zou hij gescheurd hebben? Want zelfs voor Italiaanse standaarden is dit te overdreven voor niks.
Of hij kan morgen opeens magisch weer lopen...je weet het niet bij voetbal
Nee, gewoon in één of twee landen (kort) naast elkaar.
Ik hoop het niet want de muggen hebben ons inmiddels gevonden buiten.Tuupie schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:40:
Als we iets geleerd hebben van dit EK is dat als je denkt met een voorsprong de wedstrijd wel uit te kunnen spelen je van een koude kermis thuis komt. Zie België hier nog wel de 2-2 maken.
⏩ PVOutput☀️
Tijdrekken via Teams: ik hoor/zie je niet, hallo hallo is daar iemand?
Sommige doen het iets opzichtiger dan anderenoneshot1tkil schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:41:
Elk team doet wel aan tijd rekken als ze voor staan vooral de laatste minuten. Misschien de een iets minder dan de ander.
Die gast had gewoon van het veld kunnen lopen en dan waren we doorgegaan. Nu zie ik hem een hele parade op een draagbaar door het stadion maken.
En die tijd hebben ze niet gewonnen, want dat komt er straks aan het einde bij. Zal je net zien dat de Belgen in de 96e minuut gelijk maken.
Zal wel iemand van Palermo zijn denk ik japoor Leno schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:38:
[...]
Haha nee die zag ik ook, dat is volgens mij nog een hitman van de oude garde
Die Belgen vinden straks een
1-5! wat zou ik heerlijk genieten!Dracula schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:42:
Finale Engeland - Italië; 1-3
Enigste met een actie bij de Belgen. Wacht nog steeds op de eerste van Mertens dit EKDeadsy schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:43:
Haal de Doku er maar af
Right Winter staat daar. Speelt eerder linksbuitenHollowGamer schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:43:
https://www.transfermarkt...oku/profil/spieler/486049
Daar gaan ze nog goed op verdienen denk ik?
Dat zou Frank de Boer doenDeadsy schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:43:
Haal de Doku er maar af
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Dat zegt niet zoveel, soms wil je een speler juist op de andere kant, dan kan hij naar binnen snijden.DaWayne schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:44:
[...]
Right Winter staat daar. Speelt eerder linksbuiten
België gaat dit niet meer goedmaken denk ik. Zij verliezen van een top ploeg in vorm, dan kon je van ons niet zeggen.
Ja hij heeft vaak acties maar het komt er toch niet echt uit tot dusver, als hij de bal die het net over schoot had afgegeven was er misschien wat uit gekomen
En de Bruyne en Courtoi (of hoe je dat ook maar schrijft)
[ Voor 8% gewijzigd door Dracula op 02-07-2021 22:47 ]
België dan ook 75 minuten lang geen behoefte aan gehad. Vind het nog steeds als een moetje overkomen bij de Belgen. Maar liever blijven ze nog verdedigen.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:46:
Italië geeft België nu wel het initiatief. Dat zou ze best kunnen opbreken nog.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 19% gewijzigd door Z-Dragon op 02-07-2021 22:48 ]
^ Wat hij zegt.
Dat zei mij vrouw vannacht ook...sNielz123 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:48:
Van mij mag deze erin.
Alsjeblieft niet, ben wel klaar ermee. Tweede helft is niet best hoor.sNielz123 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:48:
Van mij mag deze erin.
Tegen?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Niet tegen mij
Ja dat zei ik net ook al iddDutchOwnage schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:49:
Hmm Engeland-Italie de finale als ik een voorspelling mag doen. Niet verkeerd
Is dit zo'n 'dingen die je zegt tijdens sex of het in elkaar zetten van een IKEA kast' grap?
⏩ PVOutput☀️
...
Een beetje hoe ik Italië ken als vanoudsGrindtegel schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:50:
italianen spelen het goed uit, lekker de boel ontregelen en beligie uit hun spel halen, meesterlijk irritant en vervelend maar wel effectief