Zoals het nu gaat, hoop ik niet dat België er met een gelukje vanaf komt, vooral met het oog op Spanje.
[ Voor 16% gewijzigd door Z-Dragon op 02-07-2021 22:13 ]
^ Wat hij zegt.
[ Voor 16% gewijzigd door Z-Dragon op 02-07-2021 22:13 ]
^ Wat hij zegt.
Wat is de periode van Oud-Hollandsch voetbal? Cruyff?
Oh hebben ze die weer afgeschaft? Nou ja afgelopen seizoen werd het toch meestal door de scheidsrechters genegeerd,gws24 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:10:
[...]
Juist vanaf dit toernooi is dat dus niet meer zo. Is de nieuwe regel vanaf volgend seizoen maar geld al dit ek.
edit: zie https://liverpooloffside....1-22-handball-law-changes
Wat heeft dat ermee te maken? Iedereen die kan voetballen maakt gehakt van Nederland.Superkiwi schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:09:
Dit België maakt gehakt van Nederland.
Net als de Italianen gehakt maken van Spanje mochten ze doorgaan.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Touché, Gonodan. Touché.Gonadan schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:14:
[...]
Wat heeft dat ermee te maken? Iedereen die kan voetballen maakt gehakt van Nederland.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 45% gewijzigd door Dracula op 02-07-2021 22:17 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Het erge is nog dat ik al het hele toernooi steeds Italië aan zet omdat ik ze leuker vind om naar te kijken dan Nederland.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tsja dan kan je bijna elk team gaan bekijken dit EKGonadan schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:18:
[...]
Het erge is nog dat ik al het hele toernooi steeds Italië aan zet omdat ik ze leuker vind om naar te kijken dan Nederland.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ja t was kiele kiele hoor.. moeilijk te zienDr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:18:
He grens, je mag het ook per post laten weten dat het offside is!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik neem het je niet kwalijk; Italië laat met afstand het leukste voetbal op dit toernooi zien.Gonadan schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:18:
[...]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hij ging naast.Maarten_E schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:20:
Hoe ging die mis dan?!
[ Voor 10% gewijzigd door dr.lowtune op 02-07-2021 22:22 ]
Neebottom line schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:21:
Beste/leukste wedstrijd van het EK
Nou misschien wel bij de beste maar DE bestebottom line schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:21:
Dat zeker niet, nu al die wedstrijden in de vorige ronde vergeten?bottom line schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:21:
Inderdaad al meerdere keren gezien dat scheidsrechters passlijnen dichtlopen en over ballen heen moeten springen.Tuupie schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:23:
Het valt me vaker op, bij andere wedstrijden ook al, dat de scheidsrechters soms heel dicht bij de bal staan. Vooral in de kleine ruimte, soms lijkt het echt of spelers dan om de scheidsrechters heen moeten spelen of een pas juist niet geven omdat de scheidsrechter daar staat
Zelfs van dichtbij herkennen ze schwalbes nietTuupie schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:23:
Het valt me vaker op, bij andere wedstrijden ook al, dat de scheidsrechters soms heel dicht bij de bal staan. Vooral in de kleine ruimte, soms lijkt het echt of spelers dan om de scheidsrechters heen moeten spelen of een pas juist niet geven omdat de scheidsrechter daar staat
Ze laten die bal zo nu en dan rondgaan alsof je Pro Evolution Soccer op beginner niveau aan het spelen bent.Vlassie1980 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:23:
Italianen die Tiki taka spelen, moet niet gekker worden.
Ook meerdere malen dat de bal tegen de scheids aankwam..Tuupie schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:23:
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Jammer dat het niet op fifa lijkt, dan ging alles erinDr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:25:
[...]
Ze laten die bal zo nu en dan rondgaan alsof je Pro Evolution Soccer op beginner niveau aan het spelen bent.
[ Voor 34% gewijzigd door Hompu op 02-07-2021 22:28 ]
Snap niet dat iemand de NOS nog aan heeft staan. Hopeloos.Hupske schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:26:
Ow ow. De commentator bij NOS is ook weer verschrikkelijk.
Werkelijk grandioze pas net. Maar vind zijn eigen verhaal weer stuk belangrijker.
[ Voor 12% gewijzigd door Dracula op 02-07-2021 22:29 ]
Check eenHupske schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:26:
Ow ow. De commentator bij NOS is ook weer verschrikkelijk.
Werkelijk grandioze pas net. Maar vind zijn eigen verhaal weer stuk belangrijker.
Weg
Zeiss Distagon 21 f/2.8
https://www.transfermarkt...adli/profil/spieler/59631Hompu schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:26:
Die Chadli, waar heeft die allemaal eigenlijk gezeten na FC Twente?
Basaksehir, Monaco,Tottenham en WBAHompu schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:26:
Die Chadli, waar heeft die allemaal eigenlijk gezeten na FC Twente?
Heb nog een vrouw op de bank die lichtelijk autistisch is. Moet op de nos blijven
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Bij het wielrennen vind ik het dan wel weer leuk, maar daar zit die Frank Snoeks gelukkig niet bij.Dracula schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:27:
[...]
Snap niet dat iemand de NOS nog aan heeft staan. Hopeloos.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, countGAIAjohan schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:29:
Is de voornaam van Doku Su?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dodelijk effectief? Ze hebben er in de eerste helft meerdere gehad en er niet één gemaakt. Ook tegen Portugal gingen ze slordig om met de kansen.DaWayne schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:28:
Italië is wel echt fantastisch aan het combineren hoor!
En gedurfd aangezien die Belgen op de counter dodelijk effectief zijn.
Qua energie en niveau wel de mooiste pot tot nog toe wat mij betreft.
Je kunt zo analist wordenHollowGamer schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:30:
Als België niet gelijk maakt, dan verliezen ze de wedstrijd.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik zie ze ook niet dan de halve finales bereiken.
Dus vanaf nu moeten we hem Ciro noemen?Grindtegel schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:30:
immobile is de italiaanse depay
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 4% gewijzigd door Dracula op 02-07-2021 22:32 ]
Wel bijna een assist.Grindtegel schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:32:
goeie invalbeurt van chadli
Zag ook in dat het een hopeloze zaak wasforzav schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:32:
Wat zuur zeg, 3 minuten meegedaan?
Heel flauw, maar ik moest lachen.GAIAjohan schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:29:
Is de voornaam van Doku Su?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Vorige wedstrijd gewoon meegedaan alleen is niet meer zo top als hij was bij Atletico Madrid.Joostje123 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:32:
Waarom krijgt Carrasco geen kans meer bij België?
[ Voor 4% gewijzigd door Dracula op 02-07-2021 22:34 ]
Geluk dwing je af.Gonadan schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:30:
Pfoe die Italianen komen wel weer goed weg zo.
Check, (nu zeker) mee eens. Vervang dodelijk effectief door 'erg gevaarlijk'.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:30:
[...]
Dodelijk effectief? Ze hebben er in de eerste helft meerdere gehad en er niet één gemaakt. Ook tegen Portugal gingen ze slordig om met de kansen.
Nu weer een megakans verknoeid.
Ik zeg niet dat ze het niet kunnen maar ze hebben wel erg veel counters nodig om tot een resultaat te komen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq