Er is maar één ploeg die echt aanvalt.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:24:
[...]
Vind je? Gelijkwaardig aan Italië vind ik hoor. De betere kansen zelfs.
Italië is simpelweg sterker. Maar België is wel gevaarlijk in de counter.mavaros schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:24:
België speelt niet echt goed.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Poh jongens (en meisjes), potje hoor dit
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Balotelli is 30! Zou nog prima kunnen
10 second ninja DONE
België
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik heb het even gemist (moest even iets doen) maar wat gebeurde er nou met dat doelpunt die afgekeurd was?
Dit is een account.
BuitenspelGrvy schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:26:
Ik heb het even gemist (moest even iets doen) maar wat gebeurde er nou met dat doelpunt die afgekeurd was?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Buitenspel Bonucci dacht ik.Grvy schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:26:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mooie counter zoeven
België countert, dat is wat anders.
Mensen roepen hier de hele tijd dat Spanje laf speelt, maar ik vind dit laffer. Een goed uitgevoerde counter kan prachtig zijn, maar geef mij maar een ploeg die al combinerend probeert een goal te maken. Techniek > snelheid en kracht.
klopt, bij hem is het niet de leeftijd waarom hij niet bij Italie zal zittenSagat schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:26:
Balotelli is 30! Zou nog prima kunnen
Italië is voetballend beter maar België speelt lekker scherp op de counter, zonder dat het saai wordt.
Mooi duel tussen twee heel verschillende heel goede ploegen.
België weet dat als het het spel van Italië copieert het nat gaat. Maar ze parkeren niet de bus. Vind ik slim. En het is erg kijkbaar zo.
Mooi duel tussen twee heel verschillende heel goede ploegen.
België weet dat als het het spel van Italië copieert het nat gaat. Maar ze parkeren niet de bus. Vind ik slim. En het is erg kijkbaar zo.
[ Voor 29% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-07-2021 21:30 ]
Met Belgisch commentaar +10.
Goed dat ze beste Belgische commentator (lees: degene die met de meeste beleving verslaat) op deze match hebben gezet.
Goed dat ze beste Belgische commentator (lees: degene die met de meeste beleving verslaat) op deze match hebben gezet.
Sodeknetter wat een goal.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Telt hij nu dan wel?
Stay tuned to find out... in next week's episode of 'VAR GOES EUROPE'.
Stay tuned to find out... in next week's episode of 'VAR GOES EUROPE'.
[ Voor 64% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-07-2021 21:32 ]
En nu zit die zo te zien wel.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
hahahahah huilend op de grond en vervolgens scoort je mattie, dat is wel echt een team.
Die nummer 11, die geblesseerd in de 16 lag, stond snel op na de goal
13:37
Bam?Maarten_E schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:31:
Sodeknetter wat een goal.
Zo iemand verdient gewoon geel voor spelbederf.Nibbz schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:31:
Die nummer 11, die geblesseerd in de 16 lag, stond snel op na de goal
Meh beetje laf die goal. Ben nu voor de Belgen.
Doorspelen terwijl iemand een drama aan het spelen is? Vind het een beetje gek dat dat geaccepteerd wordt.
Dit is een account.
Ligt 't aan mij, of heb ik zelden zo'n aanvallend ingesteld Italië gezien?
Mjah, alleen bij hoofdblessure is het direct affluiten. Als iemand verder op de grond wilt liggen moet hij het zelf weten.Grvy schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:33:
Doorspelen terwijl iemand een drama aan het spelen is? Vind het een beetje gek dat dat geaccepteerd wordt.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Scheids heeft niet gefloten, dan is het aan de spelers om de bal uit te spelen en dat is niet verplicht.Grvy schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:33:
Volgens mij leer je in de F’jes al dat je niet door centrum moet uitverdedigen. Ram die bal dan gewoon weg.
Ligt aan jouDutchOwnage schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:33:
De tijd van catanaccio is al een tijdje voorbij. Dat zie je ook bij Italiaanse clubs, spelen de laatste jaren gewoon leuk voetbal.
Vermaelen goed beetgenomen bij die goal zeg. Dan zijn die Italianen toch een stuk gehaaider dan die Belgen.
Wat ik al zei.
De Belgen spelen heel slecht tot nu toe. Dan kan je wel teren op een verdwaalde counter, maar Italië kan dat 6x zo goed.
Italianen kunnen ook hun oude systeem spelen als het noodzakelijk is. De Belgen kunnen wat spartelen om niet te verzuipen. Meer is het niet.Italië overklast het Belgische elftal op dit moment.
De Belgen spelen heel slecht tot nu toe. Dan kan je wel teren op een verdwaalde counter, maar Italië kan dat 6x zo goed.
Italianen kunnen ook hun oude systeem spelen als het noodzakelijk is. De Belgen kunnen wat spartelen om niet te verzuipen. Meer is het niet.Italië overklast het Belgische elftal op dit moment.
Oeh dat zijn van die opmerkingen die dit EK al vaker geleid hebben tot wedstrijden met 6 of meer goalsDracula schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:36:
Italië gaat die EK winnen of ze moeten nog een of day hebben.
Mooie dribbel en in de hoek netjes weggestopt waar zelfs Courtouis niet bij kan. Ook ik ben een ander Italië gewend dan hoe ze nu spelen.
Is Mertens geen optie? Doku maakt nog niet veel indruk
10 second ninja DONE
Is die Doku een soort van Belgische Depay? Ik heb ‘m nog werkelijk niets zien bijdragen.
XXXVI
Italië speelt zo sinds Mancini in 2018 aan het roer is gekomen nadat Italië het WK had gemist. Duidelijke lijn uitgezet.
Wel een open wedstrijd, kan nog een leuke wedstrijd worden.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Als ze maar niet al hun geld op doku hebben gezetSagat schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:38:
Is Mertens geen optie? Doku maakt nog niet veel indruk
Nu de vraag... ga ik in de pauze een glas Primitivo inschenken of een limoncello cocktail fabrieken?
De Belgen spelen in een te laag tempo om de Italianen te kunnen verrassen. België kan beter inzakken en op de counter gaan spelen. De Italianen kunnen nog wel eens overmoedig raken
Ah, de belangrijke vragen in het leven.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:40:
Nu de vraag... ga ik in de pauze een glas Primitivo inschenken of een limoncello cocktail fabrieken?
Beide!
Nog verder inzakken?Miki schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:40:
De Belgen spelen in een te laag tempo om de Italianen te kunnen verrassen. België kan beter inzakken en op de counter gaan spelen. De Italianen kunnen nog wel eens overmoedig raken
De limoncello gewoon lekker puur (uit de vriezer), of evt. met tonic.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:40:
Je brengt me op ideeën
Westmalle TripelDr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:40:
Volgens mij is het wel handig om je spelers niet achter de achterlijn te positioneren.Miki schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:40:
Just sayin'
Immobile is net zo'n teamplayer als mijn zoontje van vijf.
[ Voor 8% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-07-2021 21:44 ]
Ik zeg kom maar opDr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:36:
[...]
Oeh dat zijn van die opmerkingen die dit EK al vaker geleid hebben tot wedstrijden met 6 of meer goals

BAM
Wat een goal, prachtig.
[ Voor 31% gewijzigd door Dracula op 02-07-2021 21:44 ]
Forza Italia.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Immobele is echt een blind paard, gewoon afleggen
Italië is oppermachtig!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat een goal zeg.
Ik begrijp dit nooit met goals van buiten de 16, waarom laat je zo iemand schieten?
Ik begrijp dit nooit met goals van buiten de 16, waarom laat je zo iemand schieten?
[ Voor 71% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-07-2021 21:45 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WC7UMSbifrJRemxvtzQNyTTn.jpg?f=user_large)
België valt wel heel erg tegen ja. Hebben niks in te brengen.
Tomorrow is not today!
Klassegoal, kun je weinig van zeggen.
Haha, nee ik bedoel het meer dat je als België niet moet proberen het spel te gaan maken. De Italianen voelen zich heerlijk om steeds op de counter te loeren.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:42:
[...]
Volgens mij is het wel handig om je spelers niet achter de achterlijn te positioneren.
Just sayin'
Anyway 2-0, de Italianen lusten wel van patat
Was het maar zo...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ze spelen inderdaad meer aanvallend, dat is eindelijk leuk om te zien.DutchOwnage schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:33:
Pingel...
[ Voor 10% gewijzigd door Matis op 02-07-2021 21:46 ]
Ah Doku draagt wel wat bij, als de var niet ingrijpt.
XXXVI
Heb jij gedaan dit
Dit! Ik had dit nieuwe Italie ook nog niet zo gezienHollowGamer schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:45:
[...]
Ze spelen inderdaad meer aanvallend, dat is eindelijk leuk om te zien.
10 second ninja DONE
Echt geen pingel zeg.
Had het al gezegd en hier door anderen ook geduid maar de verdediging van België is gewoon veel te licht. Dat die kleine er zo doorheen sluipt en voor kan komen... te licht en dat gaat ze de kop kosten vrees ik
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Die duw was gewoon niet handig maar of hij wat te makkelijk is… tsjaSydney08 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:46:
Goedkoop...
[ Voor 11% gewijzigd door Dracula op 02-07-2021 21:47 ]
VAR doet het even slecht als bij vorige pot
[ Voor 4% gewijzigd door Matis op 02-07-2021 21:47 ]
100% pingel. Duwfout.
Is wel licht, maar hij maakt wel een duw dat ik zoiets heb "je kan hem geven".
Mooie duik, dom duwtje.
Hahaha VAR penalty, goeie grap.
Hahaha VAR penalty, goeie grap.
erutangiS
Dit is echt BS. Echt geen pingel dit.
Als tie erin gaat.. goed voor de wedstrijd..
Hij zit!
Hij zit!
13:37
Waarom gaan ze niet standaard naar het scherm? Zo'n monitor heeft geld gekost, maar tot nu toe is het enkel in de groepsfases ingezet.