Nou ja..Deruxian schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:42:
GEFELICITEERD UEFA
Zwitserland deed ook niks meer na rood. Daar werd Oranje keihard op afgerekend. In die zin terechte winnaar.
Nou ja..Deruxian schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:42:
GEFELICITEERD UEFA
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
13:37
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
^ Wat hij zegt.
Twijfel, er schiet van alles door hun hoofd. Die druk is enorm, een hele natie rekent op je.Biggg schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:44:
Ik snap het niet. Dat soort laffe aanloopjes leiden tot 50% gemiste penalties. WAAROM doen voetballers dat toch?
Ja hoor, met 10 man in de aanval tegen Spanje.FreakNL schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:43:
[...]
Nou ja..
Zwitserland deed ook niks meer na rood. Daar werd Oranje keihard op afgerekend. In die zin terechte winnaar.
Precies dit. Kan dit ook nooit begrijpen, of is het simpel de spanning?Biggg schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:44:
Ik snap het niet. Dat soort laffe aanloopjes leiden tot 50% gemiste penalties. WAAROM doen voetballers dat toch?
^ Wat hij zegt.
Arno Vermeulen moet echt met pensioen worden gestuurd. Maar dat kan niet, want hij is zelf de baas over de NOS commentatoren :’)HollowGamer schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:44:
Ik gun het Arno Vermeulen wel.. doet net of Zwitserland een B-land heeft. Kom op, ze hebben beter gespeeld dat die Spanjaarden het hele toernooi.
Wat een vervelende avond, hopelijk komen de Belgen wel verder vanavond, maar ik zie de bui daar ook al hangen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Volgens mij wisten ze niet zo goed wat ze met die huppelende keeper aanmoesten…Biggg schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:44:
Kan je nagaan dat hij als de top van de scheidsrechters wordt gezien in de PL.. geen idee waarom.GAIAjohan schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:44:
Shitzooi. Hoop ook dat deze scheids klaar is en niet meer ingezet wordt
Kan ie Frank Snoeks meteen meenemen.Tk55 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:45:
[...]
Arno Vermeulen moet echt met pensioen worden gestuurd. Maar dat kan niet, want hij is zelf de baas over de NOS commentatoren :’)
No way dat dit Spanje kan winnen van België of Italië. Zo'n matig team.Maarten_E schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:45:
Ga mij niet vertellen dat dit het geluk van de kampioen is toch?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nee dat is ook niet realistisch maar we moeten ook niet net doen of dit duel nu een onverdiende winnaar heeft. Ik had het Zwitserland gegund maar beste kansen waren echt voor SpanjeVlassie1980 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:45:
[...]
Ja hoor, met 10 man in de aanval tegen Spanje.
Zie jij het al gebeuren, die gaan gewoon hetzelfde spelen en hopen op geluk - dat ze meestal hebben.Z-Dragon schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:44:
Hoop dat Spanje compleet ingemaakt wordt de volgende ronde.
Dat neem ik ook aan, maar als je op zo'n zeikerige manier wint...Dr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:46:
[...]
No way dat dit Spanje kan winnen van België of Italië. Zo'n matig team.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Matige, laffe ploeg tegenover een hechte groep vechters. Zeg het maar waar je liever naar kijkt...FreakNL schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:46:
[...]
Nee dat is ook niet realistisch maar we moeten ook niet net doen of dit duel nu een onverdiende winnaar heeft. Ik had het Zwitserland gegund maar beste kansen waren echt voor Spanje
^ Wat hij zegt.
Nee.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:52:
Ik hoop dat Italië vanavond opstaat en laat zien dat er maar één ploeg is die het hier verdient en in een mooi gevecht België verslaat. En dan met 5-0 Spanje en 6-0 Engeland van de mat veegt.
How do you save a random generator ?
Ik weet niet waar hij geblesseerd is maar ik denk dat Italië alvast een gele kaart gereserveerd heeft voor hem.Quad schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:52:
Oh, de Bruyne is fit genoeg dus.
Anti Italië, telt dat ookoneshot1tkil schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:54:
Voor wie zijn jullie? België of Italië?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Wie Spanje het grootste pak slaag kan geven. Gewoon de beste dus.oneshot1tkil schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:54:
^ Wat hij zegt.
Elect a clown, expect a circus.
Slasher schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:56:
Die Italianen zingen het volkslied uit volle borst mee. Daar kunnen “onze” spelers nog wat van leren.
Italië.oneshot1tkil schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:54:
MIjn kat ook. Bij haar komt het er helaas ook niet uit de laatste 9 jaar.Spanje kan gruwelijk goed voetballen.
'Gruwelijk' is misschien wat dik aangezet, maar in grote lijnen eens. Hoewel ik denk dat Italië dit niveau ook kan halen (al spelen die anders).mavaros schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:58:
Maar mijn eerste gedachtegang: Spanje kan gruwelijk goed voetballen. Ook Italië haalt dat niveau nu niet. Ze missen alleen een afmaker. Iemand die de bal in de goal trapt. Een soort Romario.
Nou nou.. Spanje kan echt wel voetballen. Maar ze gaan dit EK niet winnen.Z-Dragon schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:48:
[...]
Matige, laffe ploeg tegenover een hechte groep vechters. Zeg het maar waar je liever naar kijkt...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Italië is de enige ploeg die me tot nu toe overtuigd heeft. Geen enkele andere heeft dat gedaan en degene die ik gehoopt had het later in het toernooi wel te doen liggen eruit.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:00:
Dit is voor mij denk ik wel de echte finale van dit EK.
Belgie, duidelijk. Als het een Wk titel was, was dat heel anders, maar nu...oneshot1tkil schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:54:
België natuurlijk!oneshot1tkil schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:54:
niet iedereen heeft een bierbuikje
Ze spelen alleen maar zaadpotten maar winnen wel. Perfect recept om kampioen te worden.FreakNL schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:00:
[...]
Nou nou.. Spanje kan echt wel voetballen. Maar ze gaan dit EK niet winnen.
alles kan off-topic
Voor de beste ploeg, ik mag beide landen graag zien voetballen. België heeft een prachtige selectie en de Italianen hebben het tactisch heel goed op orde. Als trainer kan ik hier dus van beide ploegen genieten.oneshot1tkil schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:54:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
10 second ninja DONE
[ Voor 13% gewijzigd door Nibbz op 02-07-2021 21:12 ]
Absoluut, maar bij een sam-sam ga ik toch voor BelgiëDr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:10:
Laat de beste ploeg maar gewoon winnen nu. Dan heb ik er vrede mee.
Nee, dan heb ik liever Italië. Die zijn denk ik beter equipped om met dat zuigende gedrag van Spanje om te gaan.Matis schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:11:
[...]
Absoluut, maar bij een sam-sam ga ik toch voor België
[ Voor 43% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-07-2021 21:12 ]
Zeker vd Aldi, anders had je wel bewuster geweest wat je eet...Nibbz schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:10:
Zonder dat ik het echt door had, zit ik hier een (Belgische) Wafel te eten hehe.
owja, Hup België
[ Voor 76% gewijzigd door autje op 02-07-2021 21:15 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
0-0 België
Haha, toch nietDr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:13:
Ja daar is ie... sneaky vrij trapje zeg.
22Superkiwi schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:17:
Iemand een idee hoeveel corners er bij Spa-Zwi zijn genomen? Het moet wel een beetje de wedstrijd met de meeste hoekschoppen zijn geweest, het hield maar niet op.
En daarna de interactie tussen beide, mooi om te zienDr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:17:
Zo dat was een flinke ram van De Bruyne zeg. Daar zat Chiellini goed tussen met zijn harde kop.
[ Voor 40% gewijzigd door Nibbz op 02-07-2021 21:21 ]
[ Voor 28% gewijzigd door oneshot1tkil op 02-07-2021 21:21 ]
⏩ PVOutput☀️
Ja, samen met Totti en Inzaghi.Nibbz schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:20:
Zit Balotelli eigenlijk nog bij de selectie van Italie?
En met Gennaro Gattuso!
⏩ PVOutput☀️
Altijd wel.autje schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:19:
België leunt wel erg zwaar op de counter.
En ZlatanPolycom schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:21:
Ja, samen met Totti en Inzaghi.
Maldini en buffon zijn nr 25 en 26 van de selectie.
Vind je? Gelijkwaardig aan Italië vind ik hoor. De betere kansen zelfs.mavaros schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:24:
België speelt niet echt goed.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq