PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
I have no special talent. I am only passionately curious.
Wellicht toch een beetje probleem met een scheids van buiten Europa. Dat die het gedrag van de 'grote'Fransen onbewust wat meer accepteert..PWM schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:47:
Die Fransen mogen veel doen voordat ze geel krijgen.
Zwitserland toch meer een team?
Het cliché: Frankrijk moet nu, Shaqiri en co kunnen naar hartelust counteren.OssieW schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:53:
Die Zwitsers komen soms nog gevaarlijk uit de hoek. Ik denk wel dat het onvermijdelijk is dat die Fransen gaan scoren wanneer zij de druk nog een beetje opvoeren, maar die Zwitsers worden nochtans niet weggespeeld. Ze geven mij hoop.
Ik wil niet gaan jinxen, maar ik vind die nieuwe Franse trident van Benz, Mbappe en Griezmann nou niet echt met elkaar klikken. Alle 3 hele goede spelers, maar heel weining feeling met elkaar. Het hele toernooi al een beetje eerlijk gezegd.ricardo246 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:56:
Ik vond het opvallend dat Zwitserland in het begin een circle maakte om.elkaar op te peppen, Frankrijk niet. Bij de onderbreking, luister de Zwitsers naar de coach, de Fransen stonden met de rug naar hun coach.
Zwitserland toch meer een team?
Dat is ook mijn hoop.Coltrui schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:58:
[...]
Het cliché: Frankrijk moet nu, Shaqiri en co kunnen naar hartelust counteren.
[ Voor 15% gewijzigd door OssieW op 28-06-2021 22:00 ]
Je jinxed niks hoorOssieW schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:59:
[...]
Ik wil niet gaan jinxen, maar ik vind die nieuwe Franse trident van Benz, Mbappe en Griezmann nou niet echt met elkaar klikken. Alle 3 hele goede spelers, maar heel weining feeling met elkaar. Het hele toernooi al een beetje eerlijk gezegd.
[ Voor 0% gewijzigd door ricardo246 op 28-06-2021 22:02 . Reden: Verkeerde icoontje ]

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-06-2021 22:08 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Opvallend dat 2 Franse spelers links achter niks doen dan alleen kijken naar wat er gebeurt.
Moeilijke bal om te missen, overrompeld?
edit: Ik wilde gelijktijdig de scheidsrechter uit Zuid Amerika prijzen, maar daar heb ik de tijd niet voor.
[ Voor 25% gewijzigd door mavaros op 28-06-2021 22:11 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Twijfelgeval
[ Voor 23% gewijzigd door FreakNL op 28-06-2021 22:12 ]
Initiele overtreding was op randje 16 maar toch lekker.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Schiet tussen de palen en je scoort!
Wat een klasse keeper.
[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 28-06-2021 22:12 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Strangelove op 28-06-2021 22:13 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Swiss sense.carpebios schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:13:
Ik wist al dat die ging missen, gewoon een voorgevoel.
Que?Dr. Strangelove schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:11:
Bye bye France.
Edit :daar heb je het al
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Elect a clown, expect a circus.
Merde.

De islam kan uw vrijheid schaden
Zolang Belgie het maar niet wordt, gun ik ze het van harte.FreakNL schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:15:
Frankrijk wordt kampioen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
⏩ PVOutput☀️
Elect a clown, expect a circus.
Geluk maar wel een bewuste. Grote klasseSuperkiwi schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:15:
Bizar hoe Benzema die bal nog meekrijgt.
Leuke wedstrijd om te kijken als neutrale supporter
Ja best knapSuperkiwi schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:15:
Bizar hoe Benzema die bal nog meekrijgt.
Zo gelijk nr 2
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
⏩ PVOutput☀️
Schiet tussen de palen en je scoort!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Jammer.
Arrogant?Harribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:17:
Ja jammer dat die arrogante Fransen door lijken te gaan nu