13:37
Bizar hoe op zo’n podium dat je beste penalty(nemer) is..
maar ow ow de Zwitsers verdienen het niet die achterstand.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Heel goed voetbal dit.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Eigenlijk zijn ze dat gewoon verplicht gezien hun selectiePatrickC schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:19:
Het had gewoon 0-3 moeten staan maar nu staat er gewoon 2-1. Het kan niet anders of Frankrijk gaat kampioen worden… helaas
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Weg
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik heb er wel meer gezienDr. Strangelove schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:20:
Wat een heerlijk toernooi. Enige slechte wedstrijd die ik gezien heb was gisteren.
Is er niet een ex commando beschikbaar als bondscoach?
Ik heb enkel Ned-Oek gemist en ben het met je eens, op zich best een vermakelijk toernooiDr. Strangelove schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:20:
Wat een heerlijk toernooi. Enige slechte wedstrijd die ik gezien heb was gisteren.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Promes is jaloers.Rene schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:20:
Was toch wel een schitterend steekballetje
Jammer dat de Zwitsers dit niet houden. . als de Fransen blijven voetballen zit er wel een 5-1 in
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Nederland speelde zo slecht dat het vermaak werd.Superkiwi schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:22:
[...]
Ik heb enkel Ned-Oek gemist en ben het met je eens, op zich best een vermakelijk toernooi
Ik pleit voor Olga Commandeur.Harribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:22:
Maar dan in plaats van "stap opzij" > "stap naar voren". Appeltje eitje.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De boer word niet serieus genomen door spelers als Depay. Als ze beginnen met een jongere Coach als Clarence Seedorf dan mensen ze hem serieus.Harribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:22:
Iedereen kan zien dat elk team vecht om te winnen behalve Nederland gisteren?
Weg
Zelfde shirt als Tsjechie, Oostenrijk en italie uitshirt.Maarten_E schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:25:
Totaal iets anders: vind de Zwitsers wel een gaaf shirt hebben, lekker minimalistisch en no nonsense.
Mbabbe?Hupske schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:24:
Nu wordt het overigens weer een verschrikkelijke wedstrijd. Fransen gaan weer alleen maar verdedigen en op Mpabbe gokken.
Even nog iets anders: Ik vond gister de shirtjes van de Portugezen de lelijkste in heel het EKMaarten_E schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:25:
Totaal iets anders: vind de Zwitsers wel een gaaf shirt hebben, lekker minimalistisch en no nonsense.
Dat was echt het probleem niet. Elke speler wil winnen. Beetje cliché dat iedereen dat altijd roept op het moment dat er overduidelijk ook tactisch en technisch van alles misgaat.Harribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:22:
Iedereen kan zien dat elk team vecht om te winnen behalve Nederland gisteren?
Elect a clown, expect a circus.
Puma is gelukkig van die strakke pakkies afgestapt..Maarten_E schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:25:
Het had ook 9-3 voor Nederland kunnen zijn, maar dat gebeurde niet.oneshot1tkil schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:19:
Wat een voetbal zeg, als Nederland tegen Frankrijk moest was het waarschijnlijk 6-0 Frankrijk geweest.
Heel goed voetbal dit.
Maar Nederland is uitgeschakeld en doet niet meer mee in het toernooi, dus in een parallele wereld voorspellingen gaan doen is zinloos.
We hadden gisteren gewoon Portugal moeten treffen, ipv Tsjechië. Dan hadden we wel gewonnen.
Ik zag er bij het vrouwenvoetbal wel potentie in.GAIAjohan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:28:
[...]
Puma is gelukkig van die strakke pakkies afgestapt..
Bij United wel, ja.Slasher schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:28:
Iemand al opgevallen dat pogba maar een matige speler is?
Klopt, maar deze icm font vind ik het netst. Niet 100% zeker of het Helvetica is, zou wel toepasselijk zijnHupske schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:27:
[...]
Zelfde shirt als Tsjechie, Oostenrijk en italie uitshirt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Omdat sacre bleu.d0s schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:30:
Waarom krijgen die Fransen geen geel?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dacht dat we de depay discussie gister al genoeg gedaan hadden
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ook. De Boer is niet alles.D-e-n schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:27:
[...]
Dat was echt het probleem niet. Elke speler wil winnen. Beetje cliché dat iedereen dat altijd roept op het moment dat er overduidelijk ook tactisch en technisch van alles misgaat.
Wil zou er zijn geweest, niet echt gezien. Er waren meerdere situaties waarin het echt te slap was.
Maar sommigen oogden ook vermoeid, wat Frenkie ook zei.
Waarom weet nog niemand.
Edit : ja slecht die pogba hoor
Lekker goaltje!
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 28-06-2021 22:33 ]
Maar wel gewoon geel, ongeacht penal of vrije trapDr. Strangelove schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:31:
Mwoah. Die pingel had hij niet hoeven geven als hij pro-Frankrijk was geweest.
Wat zeg je?Slasher schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:28:
Superkiwi schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:29:
[...]
Ik zag er bij het vrouwenvoetbal wel potentie in.
Die waren voor van Aanholt enzo bedoeld
Je kan het niet mooi vinden maar ik zie liever resultaat dan die ergernis van gister. Denk je dat die fransen daarom malen?gambieter schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:32:
En zo zal FC Schubbekutteveen toch wel doorgaan. Een aanfluiting als die kampioen worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 28-06-2021 22:33 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
u zegt?Slasher schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:28:
JaSlasher schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:28:
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
????Slasher schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:28:
Weg
I have no special talent. I am only passionately curious.
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Lijkt een beetje op Memphis helaas.Dr. Strangelove schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:34:
Dat toneel hoeft dan ook weer niet.
Maakt mij niet uit, net als bij Depay.Dr. Strangelove schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:34:
Dat toneel hoeft dan ook weer niet.
Als ze maar presteren
Slasher schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:28:
Kan die samen in bed gaan slapen met De Ligt en Malen. Denk dat ze wel steun hebben aan elkaar.v8power67 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:34:
Och och och wat gaat die penal van zwitsers nemer balen zeg he. Die gaat echt nachtmerries tegemoet komende tijd.
Slasher schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:28:

Jajaja nu weet ik het wel, maar blijf hem overschat vinden.
als je zulke goals maakt mag dat, als je wanpresteert moet je je bakkes houden, Depaygambieter schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:35:
De arrogantie setting van Kanye Pogba is een tandje hoger gezet. Mooie goal, dat wel.
(voor de zekerheid, niet gericht aan gambieter)
[ Voor 8% gewijzigd door Grindtegel op 28-06-2021 22:36 ]
Witte mannen hebben knotjes, zwarte mannen doen een dansje.Julian-AMD schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:34:
Mooie goal dansje is minder
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 28-06-2021 22:36 ]
Ik heb daar wat tegen sinds dat gekloot langs de zijlijn van Bebeto en Romario in ‘94.Harribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:34:
[...]
Maakt mij niet uit, net als bij Depay.
Als ze maar presteren
Zit vanaf volgende week in hetzelfde therapie groepje als Malenv8power67 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:34:
Och och och wat gaat die penal van zwitsers nemer balen zeg he. Die gaat echt nachtmerries tegemoet komende tijd.
Doe mij dan het juichen van Ronaldo maar.
Ja dat was echt fakking irritant. 26 jaar geleden inmiddels. Maar weet het nog als de dag van gisteren.Dr. Strangelove schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:36:
[...]
Ik heb daar wat tegen sinds dat gekloot langs de zijlijn van Bebeto en Romario in ‘94.

Pogba is en blijft een middelmatige voetballer, maar hij jast er wel een wereldgoal in. En dan is het ineens een goede voetballer.
[ Voor 16% gewijzigd door Matis op 28-06-2021 22:39 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
U vroeg?autje schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:37:
Kom op, Zwitserland. Doe even net als vanmiddag.
[ Voor 33% gewijzigd door ricardo246 op 28-06-2021 22:39 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Toch denk ik niet dat Zwitserland het alsnog flikt