Deze 2 teams hebben meer passie in hun rechter kleine teen dan heel Oranje bij elkaar.... Wat. Een. Wedstrijd!
I have no special talent. I am only passionately curious.
Een gemiddelde supporter op de tribune heeft meer passie dan het NL elftalQu3st schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:18:
Deze 2 teams hebben meer passie in hun rechter kleine teen dan heel Oranje bij elkaar.... Wat. Een. Wedstrijd!
in de afgeknipte teennagel van mijn kleine teen zit nog meer passie dan in het nl elftalQu3st schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:18:
Wat een strijd, dit had de finale moeten zijn..
IewGrindtegel schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:19:
[...]
in de afgeknipte teennagel van mijn kleine teen zit nog meer passie dan in het nl elftal
Niet als het Nederlandse supporters zijnDracula schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:19:
[...]
Een gemiddelde supporter op de tribune heeft meer passie dan het NL elftal
Onwaar
En dan te bedenken dat aan deze kant van het schema nog Italie, Belgie en Frankrijk zitten
Frankrijk of ZwitserlandGrindtegel schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:21:
Tegen wie moet Spanje in de kwart?
Feest kan tv niet horen meer hangt Politie heli boven de buurt. Nee meneer de agent ik heb niks gedaan ga nu maar weer weg.
Het contrast tussen Morata en Depay kan niet groter. Morata houdt echt ballen vast en laat Spanje opbouwen, Depay leverde ze het afgelopen toernooi in.
Ohh dat is die knipoogkroaat
Schiet tussen de palen en je scoort!
Spanje heeft de cruise control aanstaan.
Als dit het is voor deze wedstrijd, dan kan Kroatië met opgeheven hoofd naar huis. Alles gegeven...
Als dit het is voor deze wedstrijd, dan kan Kroatië met opgeheven hoofd naar huis. Alles gegeven...
[ Voor 57% gewijzigd door ricardo246 op 28-06-2021 20:28 ]
Hoppa had rood voor morata mogen zijn. Gebeurt niks en schopt na.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Morata echt wel goed vandaag zeg. Knap na alles war er gebeurt is.
[ Voor 36% gewijzigd door Dracula op 28-06-2021 20:29 ]
Sneaky verdediger, laat zich vol op morata vallen, best gemeen
Als het in de normale herhaling al te zien is, waarom checkt de VAR het dan niet? Ik snap er echt niets vanv8power67 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:28:
Quev8power67 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:28:
Blind?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dat zijn de kneepjes van het verdedigersvak.Grindtegel schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:28:
Sneaky verdediger, laat zich vol op morata vallen, best gemeen
Ja daar lijkt het wel op, die Kroaat land bewust op Morata maar blijkbaar zien er hier een paar dat niet.
Kroatië is mentaal klaar....
Zo is het wel genoeg: https://www.flightradar24.com/ZXP24/2837e224Dracula schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:23:
Feest kan tv niet horen meer hangt Politie heli boven de buurt. Nee meneer de agent ik heb niks gedaan ga nu maar weer weg.
Onzin. Die kroaat was al aan het vallen. Duidelijk onbalans, en totaal geen controle meer over z'n lichaam.Miki schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:31:
[...]
Ja daar lijkt het wel op, die Kroaat land bewust op Morata maar blijkbaar zien er hier een paar dat niet.
Morata trapt duidelijk na, net als de bewuste hands van De Ligt
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 28-06-2021 20:33 ]
Zodra het een Spaanse speler is vind jij alles onzin.GAIAjohan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:31:
[...]
Onzin. Die kroaat was al aan het vallen. Duidelijk onbalans, en totaal geen controle meer over z'n lichaam.
Morata trapt duidelijk na
Met dat betreft moet jij blij zijn dat de Spanjaarden door zijn, dan kun jij tenminste nog wat azijn pissen.
En dan krijgen we zometeen Fr-Zwi. 65minuten niks en een controlerend Fr, dan goaltje voor benzema, dan 20 min niks en dan nog een goaltje voor mbappe. Snoozysnoozy
Complimenten aan Kroatië, tot het einde door gaan, helaas nipt te kort.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Morata moet niet proberen te trappen, maar die Kroaat is echt niet uit balans. Die loopt de hele wedstrijd al porren en schoppen en valt nu ook gewoon express op Morata. Die had allang zijn tweede geel moeten krijgen.
Yep, winnen of verliezen ligt soms ook zo dicht bij elkaar. Als die Kroaat die bal van vlak voor de keeper er gewoon inramt in begin 1e helft verlenging, dan zag het er nu allemaal heel anders uit waarschijnlijk. Maja, zo gaat dat soms.Quad schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:35:
Complimenten aan Kroatië, tot het einde door gaan, helaas nipt te kort.
Tsja inderdaad. Ga lekker ff wat anders doen inderdaad. Na deze pot gaat dat echt saai worden.Grindtegel schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:35:
En dan krijgen we zometeen Fr-Zwi. 65minuten niks en een controlerend Fr, dan goaltje voor benzema, dan 20 min niks en dan nog een goaltje voor mbappe. Snoozysnoozy
Ja dat lijkt mij ook geen spannende wedstrijdGrindtegel schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:35:
Nou nou nou ieder zijn mening, laten we het gezellig houden. Het is maar voetbal en niet eens OranjeMiki schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:33:
[...]
Zodra het een Spaanse speler is vind jij alles onzin.
Met dat betreft moet jij blij zijn dat de Spanjaarden door zijn, dan kun jij tenminste nog wat azijn pissen.
Ik zag net de uitslag. Volgens mij heb ik wat gemist.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat men in de nabespreking direct over oranje begint is wel typisch. Niks over deze fantastische wedstrijd.
Herhaling van zetten
Herhaling van zetten
Oranjezomer kun je beter kijken op dit momentGAIAjohan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:42:
Dat men in de nabespreking direct over oranje begint is wel typisch. Niks over deze fantastische wedstrijd.
Herhaling van zetten
Dat is de understatement of the yearDaniëlWW2 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:40:
Dat doen de Belgen echt beter trouwens. Ook nauwelijks/geen reclames in de rust.GAIAjohan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:42:
Herhaling van zetten
Jammer, had wel zin in een penalty serie.. Kroatie gevochten als leeuwen. Helaas eruit en Spanje door..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Waar gaat het over?
Wie heeft er nu gewonnen, want dat is me nu nog niet duidelijk als je naar SBS kijkt.
Wie heeft er nu gewonnen, want dat is me nu nog niet duidelijk als je naar SBS kijkt.
Tsja hier geldt natuurlijk wel dat de Belgen niks te klagen hebben 😉Tk55 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:45:
[...]
Dat doen de Belgen echt beter trouwens. Ook nauwelijks/geen reclames in de rust.
Eens, het leek even over de wedstrijd te gaan maar na 5 min zijn ze ook weer terug om Nederland verder af te fakkelen.mavaros schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:45:
Waar gaat het over?
Nee hoor, ik heb ook wat later ingeschakeld. Iedereen doet alsof het zo'n fantastische wedstrijd was maar dat is gewoon overdreven. De uitslag geeft een vertekend beeld. Pure scoreboordjournalistiek. Jullie zouden je moeten schamen allemaal hier.DaniëlWW2 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:40:
[ Voor 10% gewijzigd door Dr. Strangelove op 28-06-2021 20:49 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Huh? Er was pure strijd, blunders, mooie acties.Dr. Strangelove schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:49:
[...]
Nee hoor, ik heb ook wat later ingeschakeld. Iedereen doet alsof het zo'n fantastische wedstrijd was maar dat is gewoon overdreven. De uitslag geeft een vertekend beeld. Pure scoreboordjournalistiek. Jullie zouden je moeten schamen allemaal hier.
Vond dat deze wedstrijd alles had voor de neutrale toeschouwer
Frankrijk experimenteert blijkbaar en speel met 3 ipv 4 vanachter.
Hopelijk pakt het slecht uit en gaan ze op hun bek
Hopelijk pakt het slecht uit en gaan ze op hun bek
Onzin, deze wedstrijd was beter om naar te kijken dan de wedstrijden van Oranje, dat was pas tranentrekkemd slecht.Dr. Strangelove schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:49:
[...]
Nee hoor, ik heb ook wat later ingeschakeld. Iedereen doet alsof het zo'n fantastische wedstrijd was maar dat is gewoon overdreven. De uitslag geeft een vertekend beeld. Pure scoreboordjournalistiek. Jullie zouden je moeten schamen allemaal hier.
Verder wat @GAIAjohan zegt.
[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 28-06-2021 20:54 ]
Elect a clown, expect a circus.
Oh, da's wel interessant.Anton.net schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:53:
Hopelijk pakt het slecht uit en gaan ze op hun bek![]()
Hoop dat 2e deel niet though, laat Frankrijk die kant van het schema maar winnen, dan Frankrijk - Duitsland in finale waar Duitsland die Fransen in de pan hakt. Dat zou wel het topscenario zijn imo.
Op zich is Frankrijk goed genoeg voor een 5-0, en érgens wil ik dat ook best zien. Maar dan wel met wervelend voetbal.Anton.net schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:53:
Hopelijk pakt het slecht uit en gaan ze op hun bek![]()
Ik kijk altijd met ondertiteling. Jammer dat de kwaliteit zo wisselt. Bij sommige wedstrijden werden de volksliederen gewoon in hun landstaal ondertiteld, zoals in het Frans. Nu staat er alleen: Marseillaise. Lekker makkelijk...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
frankrijk en wervelend voetval, maak van die w maar een v dan zit je er dichter bij.
En het ergste is dat ze zeer zeker de voertballers hebben om supermooi spel te laten zien
En het ergste is dat ze zeer zeker de voertballers hebben om supermooi spel te laten zien
Als slechthorende snap ik niet hoeveel vertraging en fouten er in Nederlandse ondertiteling zit tov BBC..Spotmatic schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:58:
Ik kijk altijd met ondertiteling. Jammer dat de kwaliteit zo wisselt. Bij sommige wedstrijden werden de volksliederen gewoon in hun landstaal ondertiteld, zoals in het Frans. Nu staat er alleen: Marseillaise. Lekker makkelijk...
Opbouw van de zin is ook heel anders.
In Nederland moet een zin in 1x in beeld komen. De BBC doet woord voor woord.
Ik heb steeds het idee dat ze vol op de handrem spelen en heel spaarzaam hun kansjes afwachten. Vooral niet te moe worden en beslissen wanneer het kan.Grindtegel schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:59:
frankrijk en wervelend voetval, maak van die w maar een v dan zit je er dichter bij.
Gezien het spelersmateriaal dat ze hebben en wat erop de bank zit zou dat helemaal niet hoeven. Ze hebben zoveel top spelers dat ze praktisch iedere pot zouden moeten domineren.
SBS gaat weer terug naar wat hun zender groot maakt
Dat bloederige liedje? Dat kan je beter aanduiden ipv letterlijk vertalen of in de landstaal ondertitelen.Spotmatic schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:58:
Verder is het stoer dat Frankrijk met 3 verdedigers op papier op het veld komt. Persoonlijk had ik met 2 begonnen en Zwitserland helemaal gesloopt.
Mocht je de mogelijkheid hebben, een TV streamer is fantastisch.GAIAjohan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:01:
[...]
Als slechthorende snap ik niet hoeveel vertraging en fouten er in Nederlandse ondertiteling zit tov BBC..
Opbouw van de zin is ook heel anders.
In Nederland moet een zin in 1x in beeld komen. De BBC doet woord voor woord.
⏩ PVOutput☀️
Klopt, heb nu een paar maanden een Widex TV play. Hiervoor nog ouderwets ringleiding gehad. Eindelijk stereoQuad schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:07:
[...]
Mocht je de mogelijkheid hebben, een TV streamer is fantastisch.
Gebruik 'm ook voor MS Teams
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 28-06-2021 21:10 ]
GAIAjohan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:52:
[...]
Huh? Er was pure strijd, blunders, mooie acties.
Vond dat deze wedstrijd alles had voor de neutrale toeschouwer
Slasher schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:54:
[...]
Onzin, deze wedstrijd was beter om naar te kijken dan de wedstrijden van Oranje, dat was pas tranentrekkemd slecht.
Verder wat @GAIAjohan zegt.
Valt me voorlopig nog alleszins mee deze pot. Hoop op een goal van Zwitserland om die Fransen nog even wat peper in de behind te geven.
Edit: LOLLLLLLLLLL
Hoppa Zwitserland 0-1 lekker hoor.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
ik kan ook niet voorspellen, klopt weer niks van...
Le oof.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wtf
We hebben een wedstrijd!

⏩ PVOutput☀️
VAR momentje of niet? Dit had ik in ieder geval niet verwacht
LolHarribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:38:
[...]
Ja dat lijkt mij ook geen spannende wedstrijd
Het is voetbal en weet je wat? Idd
hebben ze achterin niks beters bij Fr dan Lenglet? Dat is toch geen voetballer... bij Barcelona ook altijd de zwakste schakel
Het is lullig dat het bij ons verkeerd afliep maar toch wel erg leuk dat die kleinere landen de gevestigde orde het zo moeilijk maken dit toernooi. Geeft aan dat de verschillen niet eens zo heel groot zijn.
Ok. Ik zeg 7-5. Je hebt altijd baas boven baas natuurlijk.
Het is geen schot in de kruising of goal vanaf de middenlijn. Maar ik geniet evenveel van zo'n perfect kopbal.
Pavard is gewoon een rechtsback toch? Alleen middenvelder Rabiot is nu wingback omdat ze niks anders meer hebben daar dacht ik.mavaros schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:03:
[...]
Verder is het stoer dat Frankrijk met 3 verdedigers op papier op het veld komt. Persoonlijk had ik met 2 begonnen en Zwitserland helemaal gesloopt.
De Franse diesel begint warm te draaien nu.
Het voelt alsof de wedstrijd langzaam verschuift richting FR. Benieuwd of la Swiss dit lang vol kan houden.
Dan wordt België de lachende derde in jouw verhaal. (Dus eerste)Dr. Strangelove schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:18:
Het is lullig dat het bij ons verkeerd afliep maar toch wel erg leuk dat die kleinere landen de gevestigde orde het zo moeilijk maken dit toernooi. Geeft aan dat de verschillen niet eens zo heel groot zijn.
Klein land, en rolt tot nu toe zonder heel veel moeite door het toernooi.
Frankrijk zou maar spelen zoals Duitsland of Spanje. Dan zou het doelpunten regenen, nu komen ze geregeld in de problemen met het trage rondspelen en gokken op de snelle uitbraak met Mbappé.
[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 28-06-2021 21:29 ]
't Spannende aan dit Franse team is dat de potjes binnenskamers overkoken als het niet goed gaat, dus het zou interessant zijn, mochten de Zwitsers met een voorsprong de rust ingaan
Rekende Nederland en België onder de grote landen.mavaros schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:24:
[...]
Dan wordt België de lachende derde in jouw verhaal. (Dus eerste)
Klein land, en rolt tot nu toe zonder heel veel moeite door het toernooi.
Niet geheel terecht misschien in het geval van Nederland.
Zonder veel moeite zou ik niet willen zeggen. Gisteren moesten ze tot het naadje gaan.
[ Voor 10% gewijzigd door Dr. Strangelove op 28-06-2021 21:29 ]
Denk dat de Fransen nog voor rust er al minimaal 1 in hebben liggen.Coltrui schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:27:
't Spannende aan dit Franse team is dat de potjes binnenskamers overkoken als het niet goed gaat, dus het zou interessant zijn, mochten de Zwitsers met een voorsprong de rust ingaan
Een mens mag hopen, he.Vlassie1980 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:28:
[...]
Denk dat de Fransen nog voor rust er al minimaal 1 in hebben liggen.
Da’s donkergeel zeg.
Is dat niet gewoon een pingel met dat vasthouden van die Franse verdediger? VAR?
[ Voor 3% gewijzigd door OssieW op 28-06-2021 21:31 ]
Zie die Zwitsers die bal ff rondspelen zeg! Ze zetten die Fransozen gewoon in de zeik zeg 
Balbezit 51/49, had ook niemand verwacht toch?
Balbezit 51/49, had ook niemand verwacht toch?
[ Voor 21% gewijzigd door Dr. Strangelove op 28-06-2021 21:36 ]
Enthousiaste supporter wordt weer vakkundig buiten beeld gehouden
Nothing to see, move on
Nothing to see, move on
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Pfoeh, de Fransen hebben het lastig.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hebben jullie die rondrennende dwaas gezien.
Op mijn TV kanaal zie je niks.
Nope, de UEFA is net Officer Barbrady.
Wees blij dat we aan vegan streakers en mevrouwen met landingstrips geen aandacht meer besteden in het moderne voetbal.mavaros schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:38:
Hebben jullie die rondrennende dwaas gezien.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Die Zwitserse Gimli is ook wel een baasje zeg, amper van de bal te krijgen en speelt veel spelers vrij met fijne balletjes.
Jammer dat de passes van Suisse die diep gaan, niet gevolgd worden door de spelers. Staat er vaak 1 te wachten op de rest
Digne en Hernandez toch en idd staat er gewoon een extra centrale nu met Langlet.D-e-n schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:20:
[...]
Pavard is gewoon een rechtsback toch? Alleen middenvelder Rabiot is nu wingback omdat ze niks anders meer hebben daar dacht ik.