Italie toch even een zwakke fase
Wat zijn beide teams slecht zeg. Verschrikkelijke pot om te kijken, maar ja.. K blijf 't toch doen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hopeloos, wordt met de dag erger en erger in het voetbal.Exocet schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:11:
Ben die jankende Italianen helemaal zat
Kijk ff naar de tour vanmiddag hoe het peloton onderuit ging en hoe ze weer op de fiets stapte.
Huilbaby’s die voetballers.
"geruchten"..... het lijkt meer op een campagne om Wijnaldum zwart te maken eigenlijk.toolkist schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:00:
[...]
Dan hadden ze wel meer moeite gedaan om hen te houden, zou je niet denken? Als je de geruchten gedurende het jaar ook maar een klein beetje mag geloven heeft het vooral heel erg lang geduurd voor de hem uberhaupt een aanbieding deden, willen ze hem heen lang contact aanbieden en ook geen verhoging tov z'n contract uit 2016 (toen ie gekocht werd).
Dus belangrijk voor Liverpool ja, maar blijkbaar ook voor Klopp niet onvervangbaar anders had die wel geregeld dat dat nieuwe contract er kwam.
In de eerste helft vond de commentator alles van Italie “prachtig”, “geweldig” noem maar op… dat enthousiasme is nu wel minder..
Na 90 minuten gelijk maar strafschoppen, beide teams zie ik geen doelpunt maken. Zielloos spel.
⏩ PVOutput☀️
Wordt Oostenrijk het nieuwe Zuid-Korea?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zo zie ik het juist niet, op je 30e en meerjarig contract (wellicht je laatste) willen tekenen lijkt me niet meer dan logisch. En ik geloof ook niet dat hij na z'n transfer van Newcastle meteen bij de topverdieners hoorde. Als je coach dan steeds zo lovend over je is zou ik ook een verhoging willen...D-e-n schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:14:
[...]
"geruchten"..... het lijkt meer op een campagne om Wijnaldum zwart te maken eigenlijk.
De opbouw van Oostenrijk ook, die keeper moet gewoon lekker een doeltrap nemen ipv het risicovolle opbouw van achteruit.
⏩ PVOutput☀️
Ja dat is sowieso tegenwoordig met bal niet meer uit de 16 een dingetje bij veel ploegen.Quad schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:18:
De opbouw van Oostenrijk ook, die keeper moet gewoon lekker een doeltrap nemen ipv het risicovolle opbouw van achteruit.
Zie dit nog wel in penalty's eindigen.. beide komen niet echt aan echte 100 % kansen toe. Het is vooral battle in middenveld en veel bal verlies beide kanten. En eigenlijk gewoon geen aantrekkelijke pot zo.
Hoop wel dat Oostenrijk doorgaat maar meer omdat ik vaak voor de underdog ben.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Die paas van die verdedigende Italiaan terug naar de keeper... Dat had de wedstrijd echt op z'n kop kunnen zetten. Helaas werd ie gered.
[ Voor 13% gewijzigd door marapuru op 26-06-2021 22:21 ]
Ja eens, ik eigenlijk ook wel. Tegen wie zouden ze uit kunnen komen?v8power67 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:19:
Zie dit nog wel in penalty's eindigen.. beide komen niet echt aan echte 100 % kansen toe. Het is vooral battle in middenveld en veel bal verlies beide kanten. En eigenlijk gewoon geen aantrekkelijke pot zo.
Was ook goal of the tournament geworden dan.marapuru schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:20:
Die paas van die verdedigende Italiaan terug naar de keeper... Dat had de wedstrijd echt op z'n kop gezet.
⏩ PVOutput☀️
Eens kijken of wat vers Italiaans bloed wat gaat brengen.
Ik zie Oostenrijk eigenlijk eerder scoren dan Italië momenteel.v8power67 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:19:
Haha echt he!
Leek trouwens wel Tony Stark net, die kerel die de uitleg gaf aan die twee mogelijke wisselspelers.
Het zijn Italianen he…toolkist schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:21:
[...]
Ik zie Oostenrijk eigenlijk eerder scoren dan Italië momenteel.
/edit
😬
[ Voor 4% gewijzigd door FreakNL op 26-06-2021 22:22 ]
0-1 door meneer schreeuw
[ Voor 77% gewijzigd door Dracula op 26-06-2021 22:22 ]
WTF?
Oostenrijk...
Oostenrijk...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Oh my dat gehuil en gejank om een vrije trap. Blijft toch typisch Italiaans op de een of andere manier.
toolkist schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:21:
[...]
Ik zie Oostenrijk eigenlijk eerder scoren dan Italië momenteel.
Sjonge!

⏩ PVOutput☀️
Oh
Nou, kijken of ze nog terug komen. Het is van beide kanten en slechte 2e helft (1e heb ik niet gezien).
Buitenspel?
Elect a clown, expect a circus.
Die VAR maakt juichen wel een stuk minder leuk
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wat een vreselijke regel toch die VAR
You win some you loose some. Gewoon afschaffen
[ Voor 40% gewijzigd door FreakNL op 26-06-2021 22:24 ]
Jammer hoor arrogante Italianen hadden dit verdient, goal tegen
[ Voor 10% gewijzigd door Dracula op 26-06-2021 22:24 ]
Zou wel lachen zijn als ie goedgekeurd wordt. Dan zijn de Italianen helemaal boos.
onzin, buitenspel is buitenspelFreakNL schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:23:
Maar goed dat je niet zei dat hij moest tellen
Jammer...
Ooh mijn god, nu zie ik die Arnautovic nog wel rood pakken, die gast is gek
Heb je wel een punt, sec gezien.
Nu is dit buitenspel he, daar mag hij nog wel voor blijven. Net als bij een bal over de lijn. Dat is 1 of 0…
Maar bij pingels is er vaak NOG meer discussie…En wordt er vaak alsnog een onbegrijpelijke beslissing genomen. Ik ben er geen fan van, over het geheel gezien…
[ Voor 49% gewijzigd door FreakNL op 26-06-2021 22:27 ]
Goed buitenspel.
Hopelijk zorgt dit voor wat jalapeñopepers op de Itailaanse pizza.
Meh VAR en die hele buitenspelregel mag er uit: krijg je veel meer doelpunten ook.
Had de grens toch ook wel mogen constateren. Die staan er nu voor spek en bonen. Een ingooi wellicht nog.
Denk eerder dat dit de ananas op een pizza hawai is.Superkiwi schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:25:
Goed buitenspel.
Toch valt Oostenrijk niet tegen in de 2e helft.
Of de Italianen juist wel ....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Irritant weer al die rollende Italianen. Gelukkig trapt de scheidsrechter er niet in.
Het nadeel van geen VAR is dat er veel te vaak arbitrale blunders worden gemaakt. Het probleem met de VAR is dat het systeem eigenlijk niet beter is geworden sinds de introductie.FreakNL schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:23:
Ai afgekeurd.
⏩ PVOutput☀️
Beide teams bakken er weinig van. Passes in de aanval komen niet aan. Mogelijke kansen ontstaan alleen uit rommeltjes en flipperkast achtige situaties.nocalimero schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:25:
Wil deze nog wel eens terugzien met lijnen, moet echt minimaal zijn geweest.marapuru schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:24:
Zou wel lachen zijn als ie goedgekeurd wordt. Dan zijn de Italianen helemaal boos.
Het is in ieder geval veel meer wedstrijd dan wat ik vooraf had verwacht.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tsja, er blijft wat voor te zeggen met de var. Maar dat millimeter geneuzel vind ik ook maar niks.prOnorama2 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:25:
Meh VAR en die hele buitenspelregel mag er uit: krijg je veel meer doelpunten ook.
Alhoewel deze goal meteen duidelijk buitenspel was.
ik hoop 3xVerwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:26:
Toch vind ik Italië maar bijzonder matig hoor… maar die scoren nu waarschijnlijk zo.
Vindt ik ook hoor. Ze blijven verassend goed op de been. Had ik niet verwacht tegen dat imponerende Italië uit de poulefase.nocalimero schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:25:
oostenrijk speelt boven hun kunnen maar die italianen zwaar onder het hunne. Het tempo moet veel meer omhoog, anders komen ze er niet doorheen. En ze moeten wat minder theater maken en vallen, zo haal je jezelf alleen maar uit je spel, niet slimnocalimero schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:25:
Vind dat er behoorlijk mannelijk gevoetbald wordt! Stevig.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ok, maar daar gedijt Oostenrijk bij. Ik had juist een ruime en makkelijke overwinning van Italië verwacht.marapuru schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:26:
[...]
Beide teams bakken er weinig van. Passes in de aanval komen niet aan. Mogelijke kansen ontstaan alleen uit rommeltjes en flipperkast achtige situaties.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
In de eredivisie niet, daar zijn nog steeds té veel discutabele beslissingen. Op dit EK doet de VAR het eigenlijk best wel prima imo.Tk55 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:26:
[...]
Het probleem met de VAR is dat het systeem eigenlijk niet beter is geworden sinds de introductie.
Italie heeft het nu moeilijker; zoals Wales liet zien vandaag was Groep A een zwakke groep, met een Turkije dat nog geen deuk in een pakje gesmolten boter kon krijgen, en Zwitserland degelijk maar niet echt in staat om zelf het spel te maken.
Toch denk ik dat de Italianen het gaan redden, maar er zit zand in de machine.
Toch denk ik dat de Italianen het gaan redden, maar er zit zand in de machine.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik vind dat de Italianen toch wel erg snel en overdreven op de grond liggen.simons schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:28:
Vind dat er behoorlijk mannelijk gevoetbald wordt! Stevig.
Goals van Italië komen nog wel, maar Italië valt wel erg tegen vind ik.
Zeker niet gezien alleen deze match de grote favoriet naast Anti voetbal land Frankrijk.
Zeker niet gezien alleen deze match de grote favoriet naast Anti voetbal land Frankrijk.
Ze hebben aan het begin ook nieuwe afspraken gemaakt betreffende de VAR en buitenspel etc. \
Hoop dat de Eredivisie deze overneemt
Hoop dat de Eredivisie deze overneemt
Verwijderd
Nadeel van de VAR is dat de emotie er uitgaat. Je voelt je toch een beetje een idioot als je uit je plaat gaat na een goal en even later wordt de goal weer ingetrokken.
Stel dat het penals worden. Maakt Oostenrijk dan uberhaupt kans?
Spanje, Italie, Portugal, allemaal hetzelfdeforzav schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:29:
[...]
Ik vind dat de Italianen toch wel erg snel en overdreven op de grond liggen.
Hoezo niet?marapuru schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:30:
Een beetje een Mediteraan dingetje
Hij kruipt gewoon de italiaan in, en offsite
[ Voor 15% gewijzigd door Dracula op 26-06-2021 22:32 ]
Hij stond buitenspel toen doorgekopt werd dus ook al was pingel was het buitenspel volgens mij.
Hij wordt gewoon gehinderd met zijn arm anders kon die bij de bal komen....
Ze zouden ook de doelen wat groter kunnen maken maar dan stellen ze alleen nog maar keepers van >2m meter op misschienDracula schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:27:
[...]
Tsja, er blijft wat voor te zeggen met de var. Maar dat millimeter geneuzel vind ik ook maar niks.
Alhoewel deze goal meteen duidelijk buitenspel was.
Wat mij betreft is alles om van die 0-0 wedstrijden af te komen goed.
Als ze er meer maken dan de Italianen wel.marapuru schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:30:
Penalties blijft een loterij.
Liep die speler ook niet buitenspel? Leek me niet heel veel ook.
[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 26-06-2021 22:32 ]
Kan me indenken dat Italië meer goede individuele spelers heeft, die beter met de zenuwen kunnen omgaan. Maarja, dat zegt ook niet zoveel nu ik het tik.
"zet z'n lichaam erin" sorry maar z'n volledige elleboog gaat op 't gezicht van de Oostenrijkse speler waardoor hij geen kans krijgt.
⏩ PVOutput☀️
Italianen, pasta liefhebbers, in dit geval met een elleboogje
Het is idd ook buitenspel lijkt.
Buitenspel is gegeven ipv penalty review.
⏩ PVOutput☀️
Nou ja maakt ook niet uit met buitenpelExocet schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:33:
Raakt eerst zijn hoofd
Die Italianen stonden met 10 spelers op lijn te verdedigen.
Het oude spel zit nog in het DNA van de Italianen. Zeker dat op lijn verdedigen is weer het ouderwetse werk.
Het oude spel zit nog in het DNA van de Italianen. Zeker dat op lijn verdedigen is weer het ouderwetse werk.

Commentator zegt iets andersQuad schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:33:
Buitenspel is gegeven ipv penalty review.
Italianen zullen ook meer druk hebben.marapuru schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:32:
[...]
Kan me indenken dat Italië meer goede individuele spelers heeft, die beter met de zenuwen kunnen omgaan. Maarja, dat zegt ook niet zoveel nu ik het tik.
En als het na 120min 0-0 is valt het blijkbaar wel mee met de kwaliteiten van de ene toch? Oostenrijk is ieder geval tweede helft heer en meester