Wij wonnen vrij eenvoudig van Oostenrijk, toch niet zo gek achteraf.
Wordt toch gewoon 1-0 in de 90e minuut ?Joostje123 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:34:
[...]
Italianen zullen ook meer druk hebben.
En als het na 120min 0-0 is valt het blijkbaar wel mee met de kwaliteiten van de ene toch? Oostenrijk is ieder geval tweede helft heer en meester
Het is in ieder geval wel een leukere wedstrijd geworden.
Mja eens, we zullen zien.Joostje123 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:34:
[...]
Italianen zullen ook meer druk hebben.
En als het na 120min 0-0 is valt het blijkbaar wel mee met de kwaliteiten van de ene toch? Oostenrijk is ieder geval tweede helft heer en meester
Is niet de meeste snuggere man scheids deed overduidelijk buitenspel gebaar. En var laat ook buitenspel zien.
Verwijderd
Zijn wel getoond. Arnautovic stond zeker 20cm buitenspel, maar denk wel meer.Joostje123 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:34:
Voor deze krijgen we wel lijnen te zien maar van de goal niet???
Jawel die is ook geweest. Was duidelijk te zien dat het buitenspel was.Joostje123 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:34:
Voor deze krijgen we wel lijnen te zien maar van de goal niet???
Dat kun je zo niet vergelijken.gaizka schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:34:
Wij wonnen vrij eenvoudig van Oostenrijk, toch niet zo gek achteraf.
Oh dan was ik mijn biertje halenDracula schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:35:
[...]
Jawel die is ook geweest. Was duidelijk te zien dat het buitenspel was.
Wat ziet de commentator eigenlijk zelf van de wedstrijd? Zitten zij in het stadion? Soms krijg ik het idee dat ze niet alles meekrijgen van wat we thuis zien.
Scheids gaf aan buitenspel dmv handgebaar.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hahaha die laatste pirouette had een hoog Weghorst gehalte.
Zo scheids laat wel veel doorgaan ipv voor elke aanraking meteen fluiten. Bevalt wel zo een fluiter.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ah joh, schijn bedriegtDracula schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:37:
Die Italianen komen er amper nog uit.
Engelse scheids die zijn wel wat gewentv8power67 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:37:
Zo scheids laat wel veel doorgaan ipv voor elke aanraking meteen fluiten. Bevalt wel zo een fluiter.
De Italianen zijn nu echt aan het rommelen.
Zul je zien dat ze dus juist gaan scoren uit een counter…
Zul je zien dat ze dus juist gaan scoren uit een counter…
Niemand is favoriet. Just enjoy the ride.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Snorretjes worden ook langzaam weer een ding bij voetballers zie ik.
Schakel net in. Italië zo zwak of Oostenrijk zo goed?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Hij loopt gewoon tegen z'n arm aan en doet alsof ie een elleboogstoot gekregen heeftQuad schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:32:
"zet z'n lichaam erin" sorry maar z'n volledige elleboog gaat op 't gezicht van de Oostenrijkse speler waardoor hij geen kans krijgt.
Italie zwak, Oostenrijk heeft daardoor een beetje 'vorm' gevonden. Maar het spat er niet echt vanaf.
Echt goed spelen ze niet, maar om ze meteen met Schalke te vergelijken....Dr. Strangelove schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:39:
Schakel net in. Italië zo zwak of Oostenrijk zo goed?
Edit:
Sorry, had even Schalke gelezen

[ Voor 9% gewijzigd door Tuupie op 26-06-2021 22:40 ]
Mij vallen vooral de haarknotjes op. Dat zijn er in deze pot meer dan in de gemiddelde damesvoetbalwedstrijd.marapuru schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:39:
Snorretjes worden ook langzaam weer een ding bij voetballers zie ik.
Hopelijk kijken de Oranje spelers aandachtig naar de wedstrijd en zien ze hoe gevaarlijk een 'mindere' tegenstander kan zijn. Onderschatting moet je echt niet hebben.
Verwijderd
Ik hoop dat Italië eruit vliegt. Net als Portugal en Spanje. Landen waar wij het traditioneel altijd moeilijk tegen hebben.
Toch apart dat alle favorieten zo weinig consistentie kunnen tonen. Had verwacht dat het al 4-0 ofzo zou staan.
Voor de kwartfinale hoop ik toch dat Italië door gaat, maar ze zijn voor mij geen kanshebber voor de titel.
Man van de enige kans aan de Italiaanse kant eruit.
Of heb ik nog andere kansen gemist?
Bale van Wales heeft een complexe versie daarvan , multiple hairknots.JeroenTheStig schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:40:
[...]
Mij vallen vooral de haarknotjes op. Dat zijn er in deze pot meer dan in de gemiddelde damesvoetbalwedstrijd.
Immobile speelde echt dramatisch vanavond.marapuru schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:41:
Man van de enige kans aan de Italiaanse kant eruit.
dat is een antenne die naar aliens scantprOnorama2 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:42:
[...]
Bale van Wales heeft een complexe versie daarvan , multiple hairknots.
Had je ook, maar ergens tussen het moment dat jij het las en op quote drukte heb ik mezelf verbeterdTuupie schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:40:
[...]
Echt goed spelen ze niet, maar om ze meteen met Schalke te vergelijken....
Edit:
Sorry, had even Schalke gelezen
Meningen over Italië zijn wel bijgesteld na deze wedstrijd :-)
Nee hoor locatelli gewoon nog beste speler en moet gewoon altijd spelendanslo schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:44:
Meningen over Italië zijn wel bijgesteld na deze wedstrijd :-)
Grappig trouwens dat we het in het Nederlands niet gewoon haarknoop noemen. Maar dat we het Engelse knot gewoon in het Nederlands zijn gaan uitspreken...prOnorama2 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:42:
[...]
Bale van Wales heeft een complexe versie daarvan , multiple hairknots.
Oostenrijk moet oppassen nu. De druk gaat erop.
Is het trouwens golden goal, of de tussenstand bij de rust van de verlenging, of volledige verlenging?
Heerlijke scheids geen gele kaart hiervoor geven.
En de sportiviteitsprijs gaat naar .......
30min verlengenTuupie schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:46:
Is het trouwens golden goal, of de tussenstand bij de rust van de verlenging, of volledige verlenging?
Dat zijn ploegen die alleen in het donker spelen?groggy schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:45:
Toch jammer dat de duisters niet al uit het toernooi liggeb
Is die nummer tien van Italië nou zo klein?
Nu kregen we te maken met een Oostenrijk zonder Arnautovic en was het slechts een groepswedstijd, maar mogen we een keer even positief zijn en zeggen dat we het tegen hen gewoon goed en misschien wel beter deden dan de Italianen hier?
Mooie Oostenrijkse in beeld zo even
De Oostenrijkers spelen als Schotland.
Vrouwen en kinderen eerst, en daarna zien we wel. Het heeft weinig meer met echt voetbal te maken.
Wel amusant. Hup Oostentijk en hup Italië.
Vrouwen en kinderen eerst, en daarna zien we wel. Het heeft weinig meer met echt voetbal te maken.
Wel amusant. Hup Oostentijk en hup Italië.
Insigne is iets van 1.60.... Klein dusDr. Strangelove schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:46:
Insigne is 1.60 ofzo.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:46:
De Italianen zijn wel hard op zoek naar de sportiviteitsprijs zeg, bahbah.
Dacht even dat het Scarlett Johansson was.
Klopt, Je mag ook een 6e wissel doen in de verlenging.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mag nog wel even in de instant replayDr. Strangelove schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:47:
[...]
Dacht even dat het Scarlett Johansson was.
Damn ook gemist
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hahaha vol in de zak van Mancini
Genoeg films van haar op Netflix hoor.
Welke overtreding ziet de scheids hier?!
Waarom grijpt de VAR nu niet in dan?
Niks aan de hand
Niks aan de hand
[ Voor 21% gewijzigd door FreakNL op 26-06-2021 22:52 ]
Gelukkig geen goal. Zou mega onterecht zijn.
Raar dat deze werd gegeven inderdaad.
zet die insigne een puntmuts op en hij kan zo in de efteling
Dit is nou zo'n momentje waar de VAR best van nut kan zijn. Mogelijk wedstrijd beslissend en het is gewoon een schwalbe.
Die vent zocht gewoon een pingel. Was onterecht geweest.
Dus we moeten nog 30 minuten naar deze wedstrijd kijken

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ben ik de enige die hoopt dat Italië hier wint zodat België een moeilijkere opgave krijgt naar de finale?
(no hate, just banter)
Zou de terugval van Italië ook niet te maken hebben met het feit dat ze niet meer thuis spelen?
Zo zie je maar hoe groot die impact kan zijn..
Hij sprong richting het strafschopgebied in de hoop iets te krijgen.
Mag niet...FreakNL schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:52:
Niks aan de hand
Var grijpt alleen in bij goals, rood, pingels.
Specsavers kan een nieuwe klant verwelkomen. Bijzondere actie van de scheids.
Hopelijk duurt de wedstrijd niet te lang met strafschoppen, de muggen hebben ons inmiddels gevonden.
Hopelijk duurt de wedstrijd niet te lang met strafschoppen, de muggen hebben ons inmiddels gevonden.
⏩ PVOutput☀️
VAR mag alleen ingrijpen bij een goal, rode kaart of penalty. Dat was hier niet aan de orde.FreakNL schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:52:
Niks aan de hand
Hoop het niet want daar kan NL ook veel last van hebben.Anton.net schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:53:
Zou de terugval van Italië ook niet te maken hebben met het feit dat ze niet meer thuis spelen?
Ja Marco zou dat wel zeggen ja over wisselen in de derde wedstrijd!
Mooie opmerking op de BBC: "Italy has turned into Italy".
Ze verdienen het niet. Maar ja, dat komt er weer zo'n Cruijff uitspraak bij
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zit van Basten altijd als een dooie pier zn verhaal te vertellen?
Verwijderd
Sinds Juventus de CL finale in 1996 heeft gewonnen met doping gun ik die Italianen niets meer.
Laat Italië uiteindelijk maar doorgaan, deze extra 30 minuten gaan ze verderop nog wel last van hebben
Terwijl de uitdoelpuntenregel in de Europese competities juist wordt afgeschaft?Anton.net schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:53:
Oostenrijk verdedigt gewoon erg solide, Italië krijgt weinig échte kansen. Paar schotjes van afstand. Eerste helft was dat beter, tweede helft kwam het er gewoon niet meer uit.
Jup, die man was een geweldige voetballer, maar zodra hij praat val je in slaap…marapuru schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:54:
'De Italianen kunnen niet van je winnen, maar jij kan wel van ze verliezen'gambieter schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:54:
Mooie opmerking op de BBC: "Italy has turned into Italy".
Gelukkig zit Affelay er ook. Die zegt wel nuttige dingen, met fanatisme.
⏩ PVOutput☀️
Als je met gouden cijfers op je shirt rondloopt verdien je het wel een beetje om er schlemielig tegen Oostenrijk uit te gaan vind ik.
Ik krijg bij een van die Italiaanse staf nog steeds Tony Stark vibes.
Met z'n grote bril.
Met z'n grote bril.
Verwijderd
Die vind ik juist altijd open deuren intrappen. Kan er zo een bingokaart van maken.Quad schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:56:
Gelukkig zit Affelay er ook. Die zegt wel nuttige dingen, met fanatisme.
Daarom voor ieder wat wils.
Is duidelijk voor Italië, dan zit je even met je bek vol tandenmarapuru schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:54: