13:37
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zicht wordt ook belemmerd, dat helpt ook al niet mee. Maar als je randje zestien met deze snelheid en accuraatheid inschiet zijn de meeste keepers echt kansloos hoor. Dit is echt geen keepers-fout, verre van… Je kan misschien hooguit zeggen dat het teveel in de korte hoek staat.
[ Voor 81% gewijzigd door FreakNL op 26-06-2021 18:31 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Kon de keeper niets aan doen, daar zat nog wel een draai in. Mooi schot van Dolberg.Gynnad schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 18:28:
Je zou zeggen dat de keeper hem wel mocht hebben van zover? Al draaide de bal wel flink
Denemarken heeft nu een "wave" die ze voortstuwd, en Wales is te zwak om die te stoppen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Stiekem hoop ik dat Nederland kampioen word. Niemand verwacht het nu maar ze zijn eigenlijk niet heel veel minder dan de rest.
Alleen Belgie is op papier het beste team. Als Nederbelg keur ik dat ook goed.
Sporza: rust > 1 min reclame > analyseren > oh chips de match begint weer.
Heerlijk die Belg
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat is toch gewoon een kadootje?!
Hier alsjeblieft, scoor maar
Keeper ziet er ook lekker uit hier
Feyenoord heeft zo geld zat.Superkiwi schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:07:
Misschien een leuke spits voor Ajax die Dolberg?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij lijkt niet erg blij. Geen sprint richting cornervlag ofzo.
Het was toch wel in het goede doel?
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Wat is daar stiekem aan? Neem aan dat 95% vd posters hier hoopt dat NL kampioen wordt.sNielz123 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 18:46:
…
Stiekem hoop ik dat Nederland kampioen word.
…
[ Voor 109% gewijzigd door FreakNL op 26-06-2021 19:11 ]
Ik denk sinds 11 juniFreakNL schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:09:
Dolberg doet altijd zo. Hoe lang kijk je al voetbal?
...
Ja rare man he?Cis schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:09:
[...]
Hij lijkt niet erg blij. Geen sprint richting cornervlag ofzo.
Het was toch wel in het goede doel?
Niet normaal hoor.
Maar een goede spits is hij wel, tenminste kan hij zijn.
Zeker als Wales verdedigen als amateurs
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Een beetje achtergond.
Hier wordt het ook aangestipt:
https://www.voetbalprimeu...ij-dit-ajax-denk-ik-.html
Dolberg is een beetje een vreemde eend in de voetbalbijt. Maar dat maakt het ook weer wel leuk, we hebben al genoeg doorsnee voetbalpersoonlijkheden.
[ Voor 46% gewijzigd door FreakNL op 26-06-2021 19:18 ]
Nederland heeft wel het pretpakket maar je zal zien dat het verkeerd afloopt.
Daar is ie al iets uitbundigerLuxicon schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:11:
Post ik net de 0-1, scoort Dolberg ook de 0-2.
[Streamable: 2021-06-26 19-06-03]
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Elect a clown, expect a circus.
Wat dramatisch verdedigt eigenlijk… KKD niveau…Luxicon schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:11:
Post ik net de 0-1, scoort Dolberg ook de 0-2.
[Streamable: 2021-06-26 19-06-03]
Kom op, scoren moet je!
Zou niet zeggen overschat, hij heeft vaak genoeg laten zien dattie erg goed kan voetballen. Hij heeft er alleen vaak niet zoveel zin in heb ik het idee. Dit toernooi speelt hij echter best ok imo, dus valt weinig over te klagen voor Wales.Slasher schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:17:
Tijd voor Bale om zijn ploeg op sleeptouw te nemen. Maar ben bang van niet. Vreselijk overschatte speler.
Ik vind Wales eerder bijzonder matig dan dat ik de Denen nou zo geweldig vind spelen eerlijk gezegd. Slappe hap dit voor een 1/8 finale.DaWayne schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:30:
Die Denen zijn toch vrij soeverein in deze pot. Vind ze helemaal niet onaardig spelen eigenlijk.
Dat. Ze spelen niet alsof ze nog 2 goals móeten maken in 10 minuten.
Buiten dat vind ik het toch best vermakelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 26-06-2021 19:40 ]
Klopt wel, maar in hoeverre komt dat door de pressie van de Denen?DutchOwnage schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:35:
[...]
Ik vind Wales eerder bijzonder matig dan dat ik de Denen nou zo geweldig vind spelen eerlijk gezegd. Slappe hap dit voor een 1/8 finale.
Ben het wel met je eens dat het treurig is dat Bales grootste wapenfeiten zijn 2 ingooien waren voor de pot.
Maar desondanks, al vallen ze wel geblesseerd uit, doen de Denen het prima en hebben ze ook prima spelers en een winning mood en zijn E best gevaarlijk om tegen te spelen .
Bij madrid heeft hij inderdaad goede wedstrijden gespeeld, maar dat is lang geleden. Denk dat je met al die miljoenen per jaar het lastig is gemotiveerd te blijven.Snowdog schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:24:
[...]
Zou niet zeggen overschat, hij heeft vaak genoeg laten zien dattie erg goed kan voetballen. Hij heeft er alleen vaak niet zoveel zin in heb ik het idee. Dit toernooi speelt hij echter best ok imo, dus valt weinig over te klagen voor Wales.
Denen zijn best goed, ik heb al meer goede wedstrijden van ze gezien.DaWayne schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:30:
Die Denen zijn toch vrij soeverein in deze pot. Vind ze helemaal niet onaardig spelen eigenlijk.
Maar dat Wales bakt er werkelijk geen pepernoot van.
Bale komt eens een man voorbij maar dat is het ook wel. Achterin laten ze zich voorbij lopen en geven ze bal gewoon aan de tegenstander
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 26-06-2021 19:48 ]
Tuurlijk niet, dit is gefrustreerd natrappen...Exocet schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:48:
Wel erg zwaar die rode kaart
Beetje vreemd ja. Zeker het helemaal niks meer betekent voor de wedstrijd.Exocet schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:48:
Wel erg zwaar die rode kaart
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
⏩ PVOutput☀️
Denemarken boort even 2 punten door de neus. Leuk hoor die 3-0 maar was dat nu écht nodig?Deadsy schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:45:
Als Wales er nog even eentje maakt is het top
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Intentie is voldoende... Dit moeten ze juist kei en kei hard afstraffen.ElPaco schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:49:
Rate keus om rood te geven, was niet echt hard en op dit moment in de wedstrijd heeft het ook geen invloed.
Kijken of hij Depay uit de basis houdGunner schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:51:
Ach mochten we van Tsjechië winnen zie ik nog niet direct problemen. Met die Braithwait spelen ze eigenlijk zonder spits. Wat een aanfluiting dat zoiets voor Barcelona speelt.
Depay schat ik wel wat klasses hoger in.
Goed Denemarken, maar abominabel slecht Wales
[ Voor 41% gewijzigd door Harribo op 26-06-2021 19:54 ]
Ook goed tactisch ingegrepen door de coach na dat 1e goeie half uur van Wales
[ Voor 59% gewijzigd door FreakNL op 26-06-2021 19:56 ]
Ze hebben weinig moeite met scoren, dus kan tegen Nederland een interessante pot worden. (Hopelijk)
Hij zichzelf ook
De 0-4 is daarmee eigenlijk niet eens zo geflatteerd.
Wales was erg zwak, zegt meer over Poule A.
Ondanks z’n maniertjes die ik afkeur wel de beste speler die oranje heeft. Daar kunnen we het over eens zijn lijkt me.
Aanvaller: jaGunner schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:02:
[...]
Ondanks z’n maniertjes die ik afkeur wel de beste speler die oranje heeft. Daar kunnen we het over eens zijn lijkt me.
Beste speler.... Dan denk ik dat we in de verdediging en op het middenveld nog wel wat stevige concurrenten hebben.
Ik nomineer Frenkie de Jong of Mathijs de Ligt voor die titel.Gunner schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:02:
[...]
Een goede individualist maakt niet per se een goede speler imo.
Die missen nog wat ervaring. Al heb ik m’n twijfels bij Frenkie “tikkie terug Jaap” de jongSuperkiwi schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:06:
[...]
Ik nomineer Frenkie de Jong of Mathijs de Ligt voor die titel.
Frenkie absoluut de besteSuperkiwi schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:06:
[...]
De Vrij en Wijnaldum?Superkiwi schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:06:
[...]
Beste verdediger van Italië en de speler die Klopp altijd als 1e op de lijst zette.
Beiden waanzinnige poulefase qua intercepties en goals.
(Maar misschien beiden afkomstig van de verkeerde NL clubs voor menigeen?)
Een zwaktebod om die kaart weer te trekken. Volgens mij zouden we dat niet meer doen.DaWayne schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:15:
[...]
[ Voor 40% gewijzigd door ephymerous op 26-06-2021 20:16 ]
XXXVI
Maar Depay is echt niet de beste speler van Oranje.
Neuh, dat laatste boeit mij echt niet.DaWayne schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:15:
[...]
De Vrij en Wijnaldum?
Beste verdediger van Italië en de speler die Klopp altijd als 1e op de lijst zette.
De Vrij en Wijnaldum mogen ook op het lijstje hoor
*eigenlijk hebben we best een goed elftal
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 26-06-2021 20:18 ]
Was niet persoonlijk, maar zal het niet meer doen.ephymerous schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:15:
Zowel Frenkie, de Ligt, Virgil, de Vrij en zelfs Wijnaldum hebben meer laten zien in betere competities. Ik ben benieuwd hoevaak Depay volgend seizoen speelt en wat zijn inbreng is. De beste van Oranje? Zeker niet
[...]
Een zwaktebod om die kaart weer te trekken. Volgens mij zouden we dat niet meer doen.
Ben alleen verbaasd dat iedereen blijkbaar de Ligt zoveel hoger aanslaat dan de Vrij.
Ze hielden em zo graag dat ze niet eens rond konden komen over z'n contract....DaWayne schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:15:
[...]
De Vrij en Wijnaldum?
Het 'als eerste opstellen' is dus rijkelijk overdreven. Zeker als je ook Salah enzo rond hebt lopen
Wat niet wil zeggen dat Wijnaldum geen goeie speler is, zeker niet.
Lol, conclusie is dat Depay bij de minste 50% van het team hoortSuperkiwi schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:17:
[...]
Neuh, dat laatste boeit mij echt niet.
De Vrij en Wijnaldum mogen ook op het lijstje hoor
*eigenlijk hebben we best een goed elftal

Samen met keepertje, linksback en DM?
[ Voor 5% gewijzigd door DaWayne op 26-06-2021 20:20 ]
Ik vat ‘m ook niet persoonlijk op. Op basis van argumenten kan je betwisten of het zo is maar ook het tegengestelde. Beiden zijn namelijk onbetwist basisspeler bij een absolute topclub. In tegenstelling van Depay. De Franse kampioen wordt recent 2x kinderlijk eenvoudig opzij gezet door AjaxDaWayne schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:18:
[...]
Was niet persoonlijk, maar zal het niet meer doen.
Ben alleen verbaasd dat iedereen blijkbaar de Ligt zoveel hoger aanslaat dan de Vrij.
Als je de keeper niet meetelt dan klopt het. De vijf die ik noem schat ik sowieso hoger in. Nu doet Virgil niet mee, dat redt ‘mDaWayne schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:20:
[...]
Lol, conclusie is dat Depay bij de minste 50% van het team hoort
[ Voor 24% gewijzigd door ephymerous op 26-06-2021 20:24 ]
XXXVI
Haha, Depay is niveautje de Rhoon en van Aanholt, zoiets?DaWayne schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:20:
[...]
Lol, conclusie is dat Depay bij de minste 50% van het team hoort
Nou nou, nu doe je alsof ze blij zijn dat hij weggaat. Terwijl Barcelona, Bayern en PSG stonden te trappelen om hem te contracteren.toolkist schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:19:
[...]
Ze hielden em zo graag dat ze niet eens rond konden komen over z'n contract....
Het 'als eerste opstellen' is dus rijkelijk overdreven. Zeker als je ook Salah enzo rond hebt lopen
Wat niet wil zeggen dat Wijnaldum geen goeie speler is, zeker niet.
Een van de quotes:
Hij is van de hoogste kwaliteit en een van de slimste spelers die ik ooit heb getraind. Hij heeft ontzettend veel bijgedragen. Hij is de droom van iedere manager."
https://www.google.com/am...een-liverpool-legende.amp
[ Voor 23% gewijzigd door DaWayne op 26-06-2021 20:29 ]
Inmiddels is toch wel duidelijk dat Dumfel Denfries onze beste aanvaller istoolkist schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:04:
[...]
Aanvaller: ja
Beste speler.... Dan denk ik dat we in de verdediging en op het middenveld nog wel wat stevige concurrenten hebben.
Nee, die spelen altijd redelijk constant.Superkiwi schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:23:
[...]
Haha, Depay is niveautje de Rhoon en van Aanholt, zoiets?
Depay is meer een momenten-man voor mij.
Kan een 9 scoren, maar ook een 4.
Soms wat te individualistisch, maar ik hou ervan. Qua inzet en passie zit het goed, qua techniek ook, alleen moet de kop goed zitten.
Christus te paard. Eerst zeg je nog iets over dat je geen clubvoorkeur-kaart moet trekken in de discussie. EN wat doe jij? Je pakt nog geen vijf minuten later de ajax-kaart erbij. Hulde.ephymerous schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:22:
De Franse kampioen wordt recent 2x kinderlijk eenvoudig opzij gezet door Ajax
Hoe kom je daarbij? De Bruyne is natuurlijk weergaloos en Lukaku is een geweldenaar als spits. Maar Hazard moet zijn top nog terugvinden en die verdediging is absoluut geen wereldtop meer. Een speler als De Vrij of De Ligt hebben ze niet nu.
Vanwege de toppers voorin schat ik België wel in als favoriet en Nederland meer als outsider maar de Fransen hebben bijvoorbeeld echt wel beter materiaal als je naar het hele elftal kijkt.
Feit is natuurlijk wel dat ik De Jong en De Ligt veelvuldig en zeker niet onverdienstelijk bij Ajax heb zien voetballen. Blind evenzo maar die krijgt bij NL wat minder vrijheid op de linkerflank en vind ik daarom bij NL wat minder.DaWayne schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:15:
[...]
Depay vond ik bij PSV al wat overschat om de reden die al vaker genoemd is: individueel best goed, als teamspeler wat minder en dat valt bij hem tijdens dit EK ook op.
Dat gezegd hebbende: Forza Italia!!
Veel plezier heren
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 26-06-2021 21:00 ]
Beetje hetzelfde gevoel wat ik bij Ziyech altijd had.DaWayne schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:27:
Qua inzet en passie zit het goed, qua techniek ook, alleen moet de kop goed zitten.
Auw, auw, boos, niks aan de hand.
Z'n reactie slaat natuurlijk nergens op, maar Immobile had echt niet hoeven te gaan glijden. Had nooit bij de bal gekund.Superkiwi schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 21:07:
Lol die keeper.
Auw, auw, boos, niks aan de hand.
⏩ PVOutput☀️
Ik kijk 's nachts weleens naar de Copa America, maar daar doen ze niet aan netjes glijden. Daar breken ze gewoon je poot als het nodig is.
? Van die spits? Is natuurlijk helemaal geen nette sliding. Sterker nog, hij moet gewoon op zijn benen blijven staan. Als De Roon zoiets doet knopen we hem hier opmavaros schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 21:10:
Uitermate nette sliding van een Italiaan.
Ik kijk 's nachts weleens naar de Copa America, maar daar doen ze niet aan netjes glijden. Daar breken ze gewoon je poot als het nodig is.
[ Voor 6% gewijzigd door FreakNL op 26-06-2021 21:13 ]
"Aurnautovic speelt heel graag voetbal. Met name tafelvoetbal want dan hoeft hij niet te bewegen"

⏩ PVOutput☀️
Doe ik dat? Of probeer ik misschien het niveau van de Franse competitie te duiden? Lees het nog eens zou ik zeggenRodeStabilo schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:34:
[...]
Christus te paard. Eerst zeg je nog iets over dat je geen clubvoorkeur-kaart moet trekken in de discussie. EN wat doe jij? Je pakt nog geen vijf minuten later de ajax-kaart erbij. Hulde.
XXXVI
Klopt, Oostenrijk heeft de wedstrijd dood gemaakt. Beetje blessures faken ook.Quad schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 21:22:
Het is geen leuke pot tot nu toe eigenlijk.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Geef de Italianen de Duitse voetbalziel, en het had nu 4-0 gestaan.Superkiwi schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 21:35:
Italië speelt alsof het al weet dat het toch wel gaat winnen en Oostenrijk probeert af en toe wat. Ik snap de Italianen wel, ze hoeven hier ook niet echt heel veel energie in te stoppen.
Wat een kinderklas blijft het toch ook
Deed Nederland het niet eens zo slecht.
Hopelijk snel een doelpunt in de tweede helft
Dan hadden ze wel meer moeite gedaan om hen te houden, zou je niet denken? Als je de geruchten gedurende het jaar ook maar een klein beetje mag geloven heeft het vooral heel erg lang geduurd voor de hem uberhaupt een aanbieding deden, willen ze hem heen lang contact aanbieden en ook geen verhoging tov z'n contract uit 2016 (toen ie gekocht werd).DaWayne schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:24:
[...]
Nou nou, nu doe je alsof ze blij zijn dat hij weggaat. Terwijl Barcelona, Bayern en PSG stonden te trappelen om hem te contracteren.
Een van de quotes:
Hij is van de hoogste kwaliteit en een van de slimste spelers die ik ooit heb getraind. Hij heeft ontzettend veel bijgedragen. Hij is de droom van iedere manager."
https://www.google.com/am...een-liverpool-legende.amp
Dus belangrijk voor Liverpool ja, maar blijkbaar ook voor Klopp niet onvervangbaar anders had die wel geregeld dat dat nieuwe contract er kwam.
Verwijderd
Was echt totaal niks aan de hand. Er zijn een paar Italianen met de vallende ziekte (Barella voorop) en een paar die erop uit zijn om hem met rood eraf te krijgen.albino71 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 21:48:
Smerige elleboog van Arnautovic.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 26-06-2021 22:11 ]