Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 51 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08:48

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

dhrhagenees.cro schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 20:55:
[...]

De grote baas Kris, heeft tussen neus en lippen door gezegd dat dit zomaar weer kan terug komen😃
En dat dit zomaar over 2 jaar pas is. Bearmarket uit zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Dear Valued Customer,

We’re pleased to inform you that Crypto.‌com is now a Visa Principal Member in Europe and can issue the Crypto.‌com Visa Card on its own. Starting today, the new issuer of your Crypto.‌com Visa Card will be Foris MT Limited, replacing UAB “PayrNet”.

The switchover will be completed on 21 December 2022. Your Crypto‌.com Visa Card will remain fully operational and no action is required from you.

There are no changes to the fees you’ll be charged for using your Crypto.‌com Visa Card. You can view the Crypto‌.com Visa Card Terms and Conditions here and all fees relating to the Crypto.‌com Visa Card here. To make the switch, we’ve made some minor changes to your existing terms and conditions to reflect the change of the issuer of your Crypto.com Visa Card.

By using the Crypto.‌com Visa Card you’re agreeing to the Terms and Conditions. If you don’t agree to the Terms and Conditions, you can request the termination of your Crypto‌.com Visa Card at no cost by notifying us before 19 February 2023.

If you have any questions, feel free to reach out to us at contact@crypto‌.com. We’re here to help.

Best regards,
The Crypto.‌com Team
Apple/Android pay coming in (voor nieuwe kaarten)?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dene30
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
pimsaint schreef op woensdag 21 december 2022 @ 05:17:
[...]

Maar ook een mogelijkheid om de kaart gratis op te zeggen (voor 19 feb) vanwege de nieuwe T&C. Door gebruik van de kaart te maken worden de nieuwe T&C geaccepteerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oh_Ya0qb_Xy9vsBkquU5PUSKkdI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nu2USPV5c6sl0HSsQ7bXbqkC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:57
dene30 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 07:20:
[...]

Maar ook een mogelijkheid om de kaart gratis op te zeggen (voor 19 feb) vanwege de nieuwe T&C. Door gebruik van de kaart te maken worden de nieuwe T&C geaccepteerd.

[Afbeelding]
Je kaart opzeggen kost dus na 19 feb 50 euro? Zijn ze helemaal gestoord geworden daar ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

DjMark schreef op woensdag 21 december 2022 @ 08:41:
[...]

Je kaart opzeggen kost dus na 19 feb 50 euro? Zijn ze helemaal gestoord geworden daar ofzo?
Hoeveel staan ze in hun recht als je gewoon stopt met gebruik van de kaart en verders niks doet, deurwaarder langs sturen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:03
[...]

Dit was altijd al hoor, niks nieuws onder de zon. Als je 0 saldo hebt staan zullen ze ook nooit wat afschrijven. Tevens heb ik nog nooit gelezen dat iemand die 50 euro moest betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 14:31
pimsaint schreef op woensdag 21 december 2022 @ 05:17:
[...]

Gek, ik heb deze mail helemaal niet gehad. Ik vond het wel altijd een fijn idee dat het geld wat je op de kaart had staan bij een andere partij stond (Payrnet). Dat zal dan vanaf nu wel niet meer zo zijn.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dene30
  • Niet online
Dacuuu schreef op woensdag 21 december 2022 @ 09:07:
[...]

Dit was altijd al hoor, niks nieuws onder de zon. Als je 0 saldo hebt staan zullen ze ook nooit wat afschrijven. Tevens heb ik nog nooit gelezen dat iemand die 50 euro moest betalen.
Je kunt de gok natuurlijk wagen maar je bent wel akkoord gegaan met de voorwaarden. Iets met lusten en lasten. CDC zou er ook voor kunnen kiezen om bv. je account te bevriezen zolang je niet voldoet aan je verplichtingen waarmee je niet bij je crypto/fiat wallet kunt. Ik heb alleen aangegeven dat je bij een T&C wijziging kosteloos van de kaart af kunt. Het is ieders keuze om te kijken hoever de rechtspositie van CDC reikt en of dan wel hoe ze er actie op willen nemen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

[...]

If there is a balance on your Crypto.com Visa card and you wish to have your funds returned, a $50 fee will be applied to cover the processing costs.
Alternatively, you can spend the card’s balance to zero and no fee will incur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dene30
  • Niet online
Dat is mooie nuancering. Zou handig zijn als ze dat als Return funds ipv close card in het fee overzicht vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravano
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11-03 20:46
Xqlus1ve schreef op woensdag 21 december 2022 @ 08:44:
[...]

Hoeveel staan ze in hun recht als je gewoon stopt met gebruik van de kaart en verders niks doet, deurwaarder langs sturen?
Ze staan zeer zeker in hun recht. Je ben er zelfs mee akkoord gegaan. Juridisch gezien, staan ze sterk en in hun recht om niet alleen deurwaarders te sturen maar ook beslag te leggen op goederen en zelfs bankrekeningen.
Plus de incasso/deurwaarders kosten zijn ook voor jou rekening. Die kosten komen voor jou erbij.

Jammer voor je dat je niet eerst gaat verdiepen en lezen wat er in de T&C staat voordat je tekent/akkoord gaat met iets. Dit regelement was ook niet verborgen met kleine letters ergens. Het stond er duidelijk bij beschreven.

Juridisch heeft CDC het recht, maar in praktijk lijkt het me sterk en de kans zeer klein dat ze met deurwaarders aan de haal gaan. Ik heb tot nu toe nog niet vernomen dat dit iemand is overkomen.

Het lijkt me meer aannemelijk dat je CDC account word bevroren en mocht je in de toekomst er weer gebruik van willen maken of je opnieuw willen aanmelden, dat je dan een fee moet betalen want je bent als het waren CDC 50 euro verschuldigd. Nogmaals je bent zelf akkoord gegaan om 50 euro te betalen na afsluiten van je account. Er staat ook, mocht je 12 maanden lang je account niet gebruikt hebben dan kost het je 5 euro/dollar per maand.

[ Voor 5% gewijzigd door Gravano op 22-12-2022 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 20:10
Doet er nog iemand mee?
De Bitcoin Bodemvis Challenge!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Gravano schreef op woensdag 21 december 2022 @ 20:21:
Jammer voor je dat je niet eerst gaat verdiepen en lezen wat er in de T&C staat voordat je tekent/akkoord gaat met iets. Dit regelement was ook niet verborgen met kleine letters ergens. Het stond er duidelijk bij beschreven.
Ah bedankt voor het sympathieke antwoord d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Vanmiddag mijn card opgezegd en zie inderdaad een slotpost van €50 voorbij komen. Echter de 37ct die er nog op stond zou omgezet worden naar USDC maar hoewel ik wel de transactie zie komt het nergens in mijn wallet terug. Eens afwachten hoe dit afloopt.

• michael4500
  • Registratie: Oktober 2016
  • Niet online
Deveon schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:17:
Vanmiddag mijn card opgezegd en zie inderdaad een slotpost van €50 voorbij komen. Echter de 37ct die er nog op stond zou omgezet worden naar USDC maar hoewel ik wel de transactie zie komt het nergens in mijn wallet terug. Eens afwachten hoe dit afloopt.
Hey,
Kreeg je nog iets van een bevestging ofzo, per mail of iets? Kan wel screenshots maken in de app zie ik, i.t.t veel andere bankapps. Dat ook maar ff doen, just in case (ook van de huidige account opzeg-chat). En had al wat overzichtjes gedownload vooraf (van fiat, kaart, crypto).

Gaan ze bij jou dan niet die 50 euro in rekening brengen vanwege die 37ct? Duur grapje anders.

Net zelf ook per chat opgezegd, medewerker moet nog reageren. Saldo bij opheffen overal 0 bij mij.

[ Voor 13% gewijzigd door michael4500 op 22-12-2022 02:59 ]

• Deveon
  • Niet online
@michael4500 Geen bevestiging verder maar het inhouden van €50 was ook niet genoemd terwijl je zou zeggen dat ze nog enigszins moeite doen om je als klant te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Vandaag tot de realisatie gekomen dat ze bij AH en Gall&Gall de CDC kaart accepteren, waar dit voorheen altijd geweigerd werdt in mijn dorp. Vandaag ook online een bestelling gedaan bij G&G en ze geven nu ook Visa en MC aan op de website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:51
Xqlus1ve schreef op donderdag 22 december 2022 @ 16:29:
Vandaag tot de realisatie gekomen dat ze bij AH en Gall&Gall de CDC kaart accepteren, waar dit voorheen altijd geweigerd werdt in mijn dorp. Vandaag ook online een bestelling gedaan bij G&G en ze geven nu ook Visa en MC aan op de website.
Bij de AH ja? Dat is nieuw voor mij en zou heel lekker zijn voor het vergaren van meer CRO

• michael4500
  • Registratie: Oktober 2016
  • Niet online
Deveon schreef op donderdag 22 december 2022 @ 06:48:
@michael4500 Geen bevestiging verder maar het inhouden van €50 was ook niet genoemd terwijl je zou zeggen dat ze nog enigszins moeite doen om je als klant te houden.
Ja zou je wel verwachten idd. Zelf net via de website + chat nogmaals opgezegd want vannacht via de app ging niet helemaal goed (zelf + medewerker weg na een paar uur dus niet afgerond want ze moesten de laatste 4 cijfers telefoonnummer en id-bewijs van bij registratie nog hebben ter verificatie + mailadres van toen ook). Was wel erg geautomatiseerd contact, fijne dag terug ofzo kon er ook niet vanaf op het einde. Anyway, bij mij kreeg ik dit tegen het einde in de chat:

"We have put up your account for closure. It will be closed in the following 30 days and you will be notified once the process is completed. In the meantime, please log out of the app and remove it from your device."

Binnen paar minuten al automatisch uitgelogd uit de crypto app. Nu verwijderd en hopelijk een bevestigingsmail binnenkort. Overal screenshots van gemaakt en als het moet kun je nog via de website contact opnemen. Zal wel goed komen zo.

[ Voor 4% gewijzigd door michael4500 op 22-12-2022 16:48 ]

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Blik1984 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 16:30:
[...]

Bij de AH ja? Dat is nieuw voor mij en zou heel lekker zijn voor het vergaren van meer CRO
Ik stond in de G&G toko en was portomonnee vergeten vandaag. Heb wel mijn Curve aan mijn G-Pay toegevoegd, en terwijl ik betaal denk ik shit nee dat accepteren ze niet, 'tuut-tuut', betaald :P

Meneer in kwestie zei nog vreemd, wij accepteren geen CC of Debit kaarten. Daarna door naar de AH en ook daar werdt de Curve geacepteerd. Zou dan toch langzaam de integratie van Visa en MC komen zoals aangegeven online?

• Deveon
  • Niet online
@michael4500 Mijn account is nog actief, heb alleen mijn CC opgezegd. Dat was binnen 2 minuten geregeld via de chat.

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-10 10:58

Louw Post

Cerenas

Xqlus1ve schreef op donderdag 22 december 2022 @ 16:52:
[...]

Ik stond in de G&G toko en was portomonnee vergeten vandaag. Heb wel mijn Curve aan mijn G-Pay toegevoegd, en terwijl ik betaal denk ik shit nee dat accepteren ze niet, 'tuut-tuut', betaald :P

Meneer in kwestie zei nog vreemd, wij accepteren geen CC of Debit kaarten. Daarna door naar de AH en ook daar werdt de Curve geacepteerd. Zou dan toch langzaam de integratie van Visa en MC komen zoals aangegeven online?
Mag ook wel eens tijd worden eigenlijk, vanaf volgend jaar gaat Maestro ermee stoppen en dan zullen de banken waarschijnlijk MC of Visa debit kaarten uitgeven.

Bij mij in de buurt accepteert alleen de Boni nog geen Visa/MC (Lelystad), verder elke supermarkt wel zover ik heb kunnen proberen (Jumbo, AH, Plus, Lidl en Aldi).

Edit: https://www.consumentenbo...-met-maestro-betaalpassen

[ Voor 9% gewijzigd door Louw Post op 22-12-2022 17:23 ]

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-10 16:52
Deveon schreef op donderdag 22 december 2022 @ 16:56:
@michael4500 Mijn account is nog actief, heb alleen mijn CC opgezegd. Dat was binnen 2 minuten geregeld via de chat.
Zou het mogelijk zijn de CC op te zeggen maar de CRO stake te laten staan (en je CRO tier te houden) voor de earn op je coins?

Wil de CDC card best houden, maar verwacht deze nog zeer weinig tot niet te gebruiken nu ik m'n plutus kaart eindelijk binnen heb gekregen 8)
En maandelijks betalen voor het niet gebruiken of €50 als je wil opzeggen heb ik geen zin in, dus dan maar opzeggen nu het nog kostenloos kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Emcee schreef op donderdag 22 december 2022 @ 22:47:
[...]

Zou het mogelijk zijn de CC op te zeggen maar de CRO stake te laten staan (en je CRO tier te houden) voor de earn op je coins?

Wil de CDC card best houden, maar verwacht deze nog zeer weinig tot niet te gebruiken nu ik m'n plutus kaart eindelijk binnen heb gekregen 8)
En maandelijks betalen voor het niet gebruiken of €50 als je wil opzeggen heb ik geen zin in, dus dan maar opzeggen nu het nog kostenloos kan.
Nee, dat is volgens mij niet mogelijk. Waarom stop je het dan niet gewoon in de Defi? Dan krijg je circa 11% apy?

En je kan ook gewoon maandelijk 1 klein iets betalen met de CDC, een broodje of blikje, beetje een gedoe maar zo houd je hem wel actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:43

DvE

ORA-00000

Xqlus1ve schreef op donderdag 22 december 2022 @ 22:57:
[...]

Nee, dat is volgens mij niet mogelijk. Waarom stop je het dan niet gewoon in de Defi? Dan krijg je circa 11% apy?

En je kan ook gewoon maandelijk 1 klein iets betalen met de CDC, een broodje of blikje, beetje een gedoe maar zo houd je hem wel actief.
Je hoeft zelfs maar 1x per jaar iets te betalen.
Ik snap het issue niet zo. Zet er een heel klein bedrag op, betaal daar iets kleins van en je kan weer een jaar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
AH accepteert creditcards, zojuist uitgeprobeerd bij mijn lokale AH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Blik1984 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 11:49:
AH thuisbezorgd nog geen succes gehad vandaag. Maar kan niet lang meer duten dan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01:22
Ik gisteren toevallig ook voor het eerst bij de AH die eerst nooit accepteerde! Uiteraard alleen voor wat extra kerstdiner ingrediënten, want de grote boodschappen doe je bij Dirk ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-10 21:37
Maakt het dan nog uit of je met de CDC kaart betaald of de curve kaart?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
bas_1981 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 21:45:
[...]

Maakt het dan nog uit of je met de CDC kaart betaald of de curve kaart?
Werkt allebei. Maar ik zou jezelf aanleren om alles altijd met Curve te betalen. Omdat

1. Je achteraf betalingen kan verplaatsen van kaart mocht er iets mis gaan (gbit)
2. Je lagere fees hebt in bepaalde omstandigheden (weekend fee's wisselkoersen etc)
3. Als je Curve zou upgraden dan kan je bijvoorbeeld de AH kiezen voor 1% extra cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultrafast
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:18
Misschien handig ook vermelden waar locatie lokale AH ? Dat maakt misschien verschil denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ultrafast schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 02:35:
[...]

Misschien handig ook vermelden waar locatie lokale AH ? Dat maakt misschien verschil denk ik...
Hier is de ah ook al over, zga alle locaties zijn of gaan over deze maanden. Dus probeer het bij je lokale ah, denk dat het nu wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Ultrafast schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 02:35:
[...]

Utrecht

Maar tot voor kort waren er slechts een handjevol AH’s waar je je cc kon gebruiken. Dat is nu opeens in snel tempo aan het veranderen. In principe konden de pin-terminals ook al gewoon CC hebben, dus ik verwacht dat het dmv een softwareupgrade gebeurt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Iemand ervaring met het gebruik van de loungekey voor restaurants op een vliegveld? Ik zie dat er voor de luchthaven meerdere restaurants beschikbaar zijn waar op basis van de loungekey een korting op de rekening gegeven wordt. Kan ik bij wijze van spreken elk restaurant af en daarna nog een lounge in? Kan je zelfs meerdere keren de korting krijgen bij hetzelfde restaurant als je een nieuwe rekening krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-10 07:43
_superboer_ schreef op zondag 25 december 2022 @ 03:57:
Iemand ervaring met het gebruik van de loungekey voor restaurants op een vliegveld? Ik zie dat er voor de luchthaven meerdere restaurants beschikbaar zijn waar op basis van de loungekey een korting op de rekening gegeven wordt. Kan ik bij wijze van spreken elk restaurant af en daarna nog een lounge in? Kan je zelfs meerdere keren de korting krijgen bij hetzelfde restaurant als je een nieuwe rekening krijgt?
Nog niet geprobeerd, zie ook niet of dat op de vliegvelden waar ik ben geweest beschikbaar is, weet jij vliegvelden waar dit wel expliciet genoemd staat? https://airport.mastercard.com/en/program-overview

BTW, in alle lounges waar ik tot nu toe geweest ben, is eten en drinken inbegrepen, dus de behoefte om naar andere restaurants op de airport te gaan heb ik eigenlijk nooit meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
HAWK Wizard schreef op zondag 25 december 2022 @ 08:43:
[...]

Nog niet geprobeerd, zie ook niet of dat op de vliegvelden waar ik ben geweest beschikbaar is, weet jij vliegvelden waar dit wel expliciet genoemd staat? https://airport.mastercard.com/en/program-overview

BTW, in alle lounges waar ik tot nu toe geweest ben, is eten en drinken inbegrepen, dus de behoefte om naar andere restaurants op de airport te gaan heb ik eigenlijk nooit meer.
Hier een voorbeeld voor SFO: https://airport.mastercar.../lounge?loungecode=SFO17D.

Het eten in de lounges is niet altijd even best, voor het avondeten gaat m’n voorkeur toch wel eerder uit naar een restaurant dan naar een lauwe buffet van de lounge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
_superboer_ schreef op zondag 25 december 2022 @ 03:57:
Ik heb dan dit jaar een aantal keer gedaan. SFO en LAX onder andere. Werkt prima.
Overigens kun je niet bij hetzelfde bezoek 2 keer gratis eten bij een restaurant. Maar wel naar 2 verschillende achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Laatst online: 29-09 14:31
_superboer_ schreef op zondag 25 december 2022 @ 11:54:
[...]

Hier een voorbeeld voor SFO: https://airport.mastercar.../lounge?loungecode=SFO17D.

Het eten in de lounges is niet altijd even best, voor het avondeten gaat m’n voorkeur toch wel eerder uit naar een restaurant dan naar een lauwe buffet van de lounge.
Deze lounge moet gewoon kunnen volgens mij, staat ook op de Loungekey CDC site: https://loungekey.com/en/...ode=SFO&loungecode=SFO17D

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-10 07:43
_superboer_ schreef op zondag 25 december 2022 @ 11:54:
[...]

Eens mbt de "so so" kwaliteit van het eten in de lounges, scheelt wel per airport, maar het is ook vrijwel altijd hetzelfde dat de pot schaft. Was in EU nog geen extern restaurant met korting tegen gekomen, maar goed om te weten als ik weer eens verder weg ga!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Xqlus1ve schreef op donderdag 22 december 2022 @ 16:52:
[...]

hmm ga ik ook eens proberen.

En trouwens 'werdt' is wel heel ernstig...

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Tusk schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 10:35:
[...]

En trouwens 'werdt' is wel heel ernstig...
Boeient :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:57

knakworst

Get more sats!

Xqlus1ve schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 12:09:
[...]

AH thuisbezorgd nog geen succes gehad vandaag. Maar kan niet lang meer duten dan denk ik.
Gister in Den Haag mijn AH thuisbezorgde boodschappen mer curve betaald, inclusief dubbele zegels :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:04
Je bedoeld waarschijnljjk dat ze je visa debit card accepteren, creditcard is wat anders.

Ipv het blokkeren van visa/masterkaart kunnen winkels nu specifiek kiezen om alleen creditcard te blokkeren.

Mijn plu kaart wordt al enige tijd geaccepteerd bij de AH.

Neem aan dat iedereen hier op de hoogte is van Meastro dus zat er aan te komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 27-12-2022 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
De lokale bakker is ook over, lijkt nu heel snel te gaan met acceptatie

• AlterBridge
Eindelijk besproken met mijn vriendin. Maar ze wilt per 1-2 toch echt een gezamenlijke rekening openen en zelf het overzicht houden op alle boodschappen en andere lasten (dus bv ook Netflix). Mijn cashback leven is voorbij 😕

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:57
AlterBridge schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:21:
Eindelijk besproken met mijn vriendin. Maar ze wilt per 1-2 toch echt een gezamenlijke rekening openen en zelf het overzicht houden op alle boodschappen en andere lasten (dus bv ook Netflix). Mijn cashback leven is voorbij 😕
Een gezonde relatie klinkt toch een stuk beter dan die paar % cashback :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:31
Heb een vraag over het versturen van btc naar ledger, via crypto.com exchange. Die fees zijn belachelijk hoog.
Voor 50 dollar BTC. 17 dollar fee.
Ik zet cashback cro nu direct om naar BTC. Kan ik beter cro-matic doen en matic naar ledger versturen en dan swappen maticledger naar btc?
Of gaan de kosten net zo hoog zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-10 07:16
Heb helaas Jade kaart een tijdje geleden met verlies verkocht. Ik had crypto.com gestaked voor "gratis" spotify, netflix en de cashback 2%. Nieuwe kans:

Hi.com is vandaag live gegaan en het lijkt te werken. De volgende rewards kun je nog maar 2 dagen locken: Voor 250 dollar stake heb je 1 jaar lang 3 perks (spotify, netflix en Disney) en je krijgt instant 5% cashback. In theorie heb je het in 4 maanden terug verdiend en dan kan het zaakje crashen. De cashback is instant dus hi kan zelfs naar 0.001 cent gaan. Topic Vanaf 1 januari gaan de rewards omlaag dus laatste kans.

[ Voor 6% gewijzigd door enermax op 30-12-2022 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
enermax schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 12:00:
Heb helaas Jade kaart een tijdje geleden met verlies verkocht. Ik had crypto.com gestaked voor "gratis" spotify, netflix en de cashback 2%. Nieuwe kans:

Hi.com is vandaag live gegaan en het lijkt te werken. De volgende rewards kun je nog maar 2 dagen locken: Voor 250 dollar stake heb je 1 jaar lang 3 perks (spotify, netflix en Disney) en je krijgt instant 5% cashback. In theorie heb je het in 4 maanden terug verdiend en dan kan het zaakje crashen. De cashback is instant dus hi kan zelfs naar 0.001 cent gaan. Topic Vanaf 1 januari gaan de rewards omlaag dus laatste kans.
Dan moet je wel die verdiende Hi tokens kunnen verkopen. Anders crashed je cashback net zo hard mee naar 0.000001

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Domino schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 12:30:
[...]

Dan moet je wel die verdiende Hi tokens kunnen verkopen. Anders crashed je cashback net zo hard mee naar 0.000001
Vanmorgen de wegenbelasting betaald met de HI kaart, en zojuist de cashback via de pannekoekenfabriek verkocht voor BNB :)
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ThkKTXj/13516.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 12:30:
[...]

Die Hi tokens van je cashback kun je ieder moment op pancake verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 12:49:
[...]

Vanmorgen de wegenbelasting betaald met de HI kaart, en zojuist de cashback via de pannekoekenfabriek verkocht voor BNB :)
[Afbeelding]
Okay, dat is iig gunstig. Dat gaat dan vanaf Hi naar metamask welke gekoppeld is aan pancake?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Er is een bug in de app dat je je kaart niet kan opladen met fiat wegens "insufficient balance". Issue is bekend en wordt aan gewerkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Modbreak:Hi.com bespreken mag tegenwoordig weer in [HOOG RISICO] Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen, niet hier.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Minder dan 6 uurtjes te gaan. Vul je voorspelling in van de Bitcoin bodem en win eeuwige roem! :)
De Bitcoin Bodemvis Challenge!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roviaro
  • Nu online
Blik1984 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 13:48:
Er is een bug in de app dat je je kaart niet kan opladen met fiat wegens "insufficient balance". Issue is bekend en wordt aan gewerkt.
Probleem met komma’s en punten. Regio even op US zetten zodat je een punt ipv komma hebt en het werkt. Bizar dat dit soort foutjes er opeens dan inzitten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
roviaro schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 19:13:
[...]

Probleem met komma’s en punten. Regio even op US zetten zodat je een punt ipv komma hebt en het werkt. Bizar dat dit soort foutjes er opeens dan inzitten |:(
Regio van wat, je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roviaro
  • Nu online
Ja klopt, kreeg die tip van customer support (iOS) en dat werkt. Na topup kun je hem weer terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:11

Ypho

Allround Nerd

Weet iemand wellicht wat er aan de hand is met CDC/BSC? Ik probeer USDT op het BSC netwerk te withdrawen naar mijn cold wallet, maar de app zegt nu dat dit niet beschikbaar is (heb dit een tijd geleden meedere malen gedaan).

Support in app vertelt me niets nuttigs, behalve dat het niet beschikbaar is op het moment (duhh....). Iemand een idee wat het is, en wanneer het weer mogelijk is?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ypho schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 08:07:
Weet iemand wellicht wat er aan de hand is met CDC/BSC? Ik probeer USDT op het BSC netwerk te withdrawen naar mijn cold wallet, maar de app zegt nu dat dit niet beschikbaar is (heb dit een tijd geleden meedere malen gedaan).

Support in app vertelt me niets nuttigs, behalve dat het niet beschikbaar is op het moment (duhh....). Iemand een idee wat het is, en wanneer het weer mogelijk is?
Volgens mij zijn ze boos op CZ sinds die fittie en zijn ze gestopt met BSC ondersteuning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
Het is toch wel gepruts van de bovenste plank dat top-up van fiat wallet nog steeds niet werkt, tenzij je kunstgrepen doet. Ik krijg nog steeds insufficient balance te zien. Zoiets fix je toch ASAP?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-10 10:37
Fleske schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:21:
Heb een vraag over het versturen van btc naar ledger, via crypto.com exchange. Die fees zijn belachelijk hoog.
Voor 50 dollar BTC. 17 dollar fee.
Ik zet cashback cro nu direct om naar BTC. Kan ik beter cro-matic doen en matic naar ledger versturen en dan swappen maticledger naar btc?
Of gaan de kosten net zo hoog zijn?
Btc omzetten naar usdt. Dan usdt withdrawel via polygon naar binance bijvoorbeeld, let op dat je deposit doet naar usdt via het polygon netwerk. Daarna de usdt omzetten naar btc en withdrawel naar je ledger. Een withdrawel kost op binance een +/- 3-4$. Withdrawel van usdt polygon is cheap en kost je een paar cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Netflix wordt bij mij altijd de 23e afgeschreven dus die gaat nog mee voor de cashback die loopt tot 23-1? Of heeft iedereen dezelfde datum voor Netflix afschrijving?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
AlterBridge schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 17:22:
Netflix wordt bij mij altijd de 23e afgeschreven dus die gaat nog mee voor de cashback die loopt tot 23-1? Of heeft iedereen dezelfde datum voor Netflix afschrijving?
Je kan de afschrijf datum aanpassen bij netflix. Heb ik gisteren ook gedaan zodat die gelijk loopt met spotify.

Zet je hem lekker op de 21ste, ben je zeker veilig

[ Voor 6% gewijzigd door Domino op 05-01-2023 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Wel erg jammer dat je buiten de EU nu 2% transactie kosten moet betalen. Dan heb ik dus niets meer aan de kaart. Ik ga voor het eerst eens lang op vakantie =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:59

JRR

Lukt het jullie vandaag om geld van je fiat wallet als topup op je VISA-kaart te krijgen?

Ik heb voldoende saldo in mijn fiat wallet. Kies voor topup van de kaart vanuit fiat wallet, maar welk bedrag ik ook invoer, de app blijft aangeven dat ik onvoldoende saldo heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

JRR schreef op maandag 9 januari 2023 @ 14:41:
Lukt het jullie vandaag om geld van je fiat wallet als topup op je VISA-kaart te krijgen?

Ik heb voldoende saldo in mijn fiat wallet. Kies voor topup van de kaart vanuit fiat wallet, maar welk bedrag ik ook invoer, de app blijft aangeven dat ik onvoldoende saldo heb.
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

JRR schreef op maandag 9 januari 2023 @ 14:41:

Zoek ook eens terug in dit topic, er waren meer mensen met dit issue en ene oplossing ervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Nu online
AlterBridge schreef op maandag 9 januari 2023 @ 14:06:
Wel erg jammer dat je buiten de EU nu 2% transactie kosten moet betalen. Dan heb ik dus niets meer aan de kaart. Ik ga voor het eerst eens lang op vakantie =(
Lekker via Curve betalen (behalve in de weekenden). Zelfs met die 2% (weekend)toeslag is het waarschijnlijk nog steeds voordeliger dan met een creditcard. Plus wat CROotjes.

Fijne vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
pimsaint schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:46:
[...]

Lekker via Curve betalen (behalve in de weekenden). Zelfs met die 2% (weekend)toeslag is het waarschijnlijk nog steeds voordeliger dan met een creditcard. Plus wat CROotjes.

Fijne vakantie!
Via Curve blijft het gewoon werken dus?

Of bedoel je wanneer je nog extra benefits hebt bij Curve zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Nu online
AlterBridge schreef op maandag 9 januari 2023 @ 17:13:
[...]
Via Curve blijft het gewoon werken dus?
Ik begrijp niet zo goed wat je hier mee bedoelt, maar als je betaalt met Curve dan handelt Curve de conversie naar EUR af (want de CDC kaart is gebaseerd op EUR).

Er is een apart topic voor Curve maar hier vind je informatie over de exchange rates van Curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
pimsaint schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 09:32:
[...]

Ik begrijp niet zo goed wat je hier mee bedoelt, maar als je betaalt met Curve dan handelt Curve de conversie naar EUR af (want de CDC kaart is gebaseerd op EUR).

Er is een apart topic voor Curve maar hier vind je informatie over de exchange rates van Curve.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qsFYXBfir1qlYGh7R6eH7bx7gJo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hExbe5OYs3Warg4U4ElBndis.jpg?f=fotoalbum_large

Deze dus, maar omdat Curve iets eerst al omzet in de EUR valuta zal Crypto .com het niet meer herkennen als een non-eur transactie buiten de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roviaro
  • Nu online
feelthepower schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:11:
Het is toch wel gepruts van de bovenste plank dat top-up van fiat wallet nog steeds niet werkt, tenzij je kunstgrepen doet. Ik krijg nog steeds insufficient balance te zien. Zoiets fix je toch ASAP?
Klopt het is een fix van niks en het is inmiddels meer dan een week. Support blijft aangeven dat ze er mee bezig zijn. Sws bizar dat zoiets er opeens inzit, vzwiw is er ook functioneel daar al een tijd niets veranderd. Maar goed, ik kan inmiddels supersnel de regio aanpassen en terugzetten 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Nu online
AlterBridge schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 09:54:
[...]
Deze dus, maar omdat Curve iets eerst al omzet in de EUR valuta zal Crypto .com het niet meer herkennen als een non-eur transactie buiten de EU.
Bingo! Ik geef nogal veel uit in KRW en dan is Curve dé uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FozBa
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 22:57
roviaro schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 22:08:
[...]

Klopt het is een fix van niks en het is inmiddels meer dan een week. Support blijft aangeven dat ze er mee bezig zijn. Sws bizar dat zoiets er opeens inzit, vzwiw is er ook functioneel daar al een tijd niets veranderd. Maar goed, ik kan inmiddels supersnel de regio aanpassen en terugzetten 8)
Kan dat zonder de iPhone steeds te hoeven re-starten en zijn er geen andere apps die hier dan problemen mee hebben?
Ik heb daarom de “workaround” nog niet gebruikt en ben in afwachting van een echte fix, hoe moeilijk kan het zijn…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-10 20:46
FozBa schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 12:52:
[...]

Kan dat zonder de iPhone steeds te hoeven re-starten en zijn er geen andere apps die hier dan problemen mee hebben?
Ik heb daarom de “workaround” nog niet gebruikt en ben in afwachting van een echte fix, hoe moeilijk kan het zijn…
Ervaring leert mij dat het geen volledige iPhone restart is maar slechts enkele seconden duurt. Hoef volgens mij ook niet opnieuw mijn sim en pincode opnieuw in te vullen nadat hij "herstart" is. Ook geen problemen met andere apps ondervonden, maar moet zeggen dat ik hem ook direct na het top-uppen weer terug heb gezet. Enige "nadeel" was dat ik opeens de "News"-app van Apple op mijn telefoon had en mijn beginscherm door de war gooide :+

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Had een paar dagen terug opeens een rare transactie op mijn kaart. Stond opeens een betaling van ongeveer 20 euro bij Walmart.com. Ik zag het gelukkig snel en had meteen mijn kaart bevroren en de support een berichtje gestuurd. Een paar uur later was de transactie weer weg en had ik mijn geld terug, had nog geen reactie van support gehad.

Even later reageerde support dat ze het doorgestuurd hadden naar het desbetreffende team die het zou onderzoeken. Kreeg ik gister een berichtje terug dat ze besloten hebben om mijn kaart gratis te vervangen.

Vandaag alweer het bericht dat ik een virtuele kaart toegewezen heb gekregen. Vanuit support gaven ze al aan dat het een aantal dagen kan duren voordat ik het bedrag van mijn oude kaart terug zou krijgen.

Gelukkig best wel netjes door ze opgelost, al ben ik wel benieuwd waar mijn gegevens dan eventueel gelekt zouden zijn. Zover ik weet heb ik mijn kaart alleen gebruikt bij de bekendere payment providers en shops zoals Amazon en Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Louw Post schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:08:
Had een paar dagen terug opeens een rare transactie op mijn kaart. Stond opeens een betaling van ongeveer 20 euro bij Walmart.com. Ik zag het gelukkig snel en had meteen mijn kaart bevroren en de support een berichtje gestuurd. Een paar uur later was de transactie weer weg en had ik mijn geld terug, had nog geen reactie van support gehad.

Even later reageerde support dat ze het doorgestuurd hadden naar het desbetreffende team die het zou onderzoeken. Kreeg ik gister een berichtje terug dat ze besloten hebben om mijn kaart gratis te vervangen.

Vandaag alweer het bericht dat ik een virtuele kaart toegewezen heb gekregen. Vanuit support gaven ze al aan dat het een aantal dagen kan duren voordat ik het bedrag van mijn oude kaart terug zou krijgen.

Gelukkig best wel netjes door ze opgelost, al ben ik wel benieuwd waar mijn gegevens dan eventueel gelekt zouden zijn. Zover ik weet heb ik mijn kaart alleen gebruikt bij de bekendere payment providers en shops zoals Amazon en Bol.com.
Je kaart ooit in VS gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

StefanoZ schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:16:
[...]

Je kaart ooit in VS gebruikt?
Nee, wel in de Filipijnen, maar dat is al bijna een jaar terug. Lastig achter te komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 21:44
Louw Post schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:35:
[...]

Nee, wel in de Filipijnen, maar dat is al bijna een jaar terug. Lastig achter te komen denk ik.
Buiten EU/UK gebied is die kaart toch niet meer interessant? Je betaald dan 2% kosten op non euro betalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

glatuin schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:46:
[...]

Buiten EU/UK gebied is die kaart toch niet meer interessant? Je betaald dan 2% kosten op non euro betalingen.
Niet meer inderdaad, dus ik zal de kaart waarschijnlijk ook niet meer gebruiken in het buitenland. Voor het boeken van bijvoorbeeld vluchten en hotels nog wel als het in euros kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 21:44
Louw Post schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:54:
[...]

Niet meer inderdaad, dus ik zal de kaart waarschijnlijk ook niet meer gebruiken in het buitenland. Voor het boeken van bijvoorbeeld vluchten en hotels nog wel als het in euros kan.
Kijk daar mee uit, die bedrijven hanteren vaak ongunstige koers. AirBNB kun je beter in de local currency betalen. Wel gedoe moet je eerst in je account de munt aanpassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Er was toch een tip om de curve tijdens weekdagen te gebruiken, omdat die de keurs al omzet in EUR? Lees maar een pagina terug bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 26-09 15:49

MevrouwDeKat

Miauw

Nou, laatste spotify betaling is gedaan en nu is het feest over. Ik denk dat ik de kaart maar gewoon helemaal opzeg voor het einde van de maand, gezien opzeggingen daarna ook weer geld gaan kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Nu online
Louw Post schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:54:
[...]

glatuin schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:56:
[...]

Kijk daar mee uit, die bedrijven hanteren vaak ongunstige koers. AirBNB kun je beter in de local currency betalen. Wel gedoe moet je eerst in je account de munt aanpassen.
Xqlus1ve schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:58:
Er was toch een tip om de curve tijdens weekdagen te gebruiken, omdat die de keurs al omzet in EUR? Lees maar een pagina terug bijvoorbeeld.
Inderdaad, doorgaans is betalen in de lokale currency via Curve de goedkoopste oplossing. Zelfs in het weekend is de toegepaste wisselkoers van Curve vaak nog steeds gunstiger dan die van andere kaartaanbieders. En al helemaal beter dan platformen die zelf conversie naar Euro aanbieden. Daar moet je, zoals glatuin al schrijft, vooral niet intrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Nu online
MevrouwDeKat schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 15:36:
Nou, laatste spotify betaling is gedaan en nu is het feest over. Ik denk dat ik de kaart maar gewoon helemaal opzeg voor het einde van de maand, gezien opzeggingen daarna ook weer geld gaan kosten.
Over twee dagen schrijft Netflix hier nog wat af en dan is het wat mij betreft ook afgelopen met die CDC kaart. Spotify gaat bij mij nu via Plutus, Netflix (en Curve) via de perks van Hi.

Ik weet nog niet zo goed of ik ga unstaken, die stake heeft nu nog iets van 20% waarde van wat het ooit was. Ik denk dat ik de kat nog even uit de boom kijk, terwijl ik iedere week nog wat CROtjes aan staking rewards ontvang.

Wat zal de koers van CDC gaan doen na 23 januari? Wat is dan nog het bestaansrecht van die hele app?

[ Voor 4% gewijzigd door pimsaint op 20-01-2023 02:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

pimsaint schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:00:
[...]

Over twee dagen schrijft Netflix hier nog wat af en dan is het wat mij betreft ook afgelopen met die CDC kaart. Spotify gaat bij mij nu via Plutus, Netflix (en Curve) via de perks van Hi.

Ik weet nog niet zo goed of ik ga unstaken, die stake heeft nu nog iets van 20% waarde van wat het ooit was. Ik denk dat ik de kat nog even uit de boom kijk, terwijl ik iedere week nog wat CROtjes ontvang.

Wat zal de koers van CDC gaan doen na 23 januari? Wat is dan nog het bestaansrecht van die hele app?
Het zal langzaam doodbloeden met een kleine opleving in de volgende bull. Maar CRO gaat nooit meer echt iets worden. Daarvoor zijn alle producten te veel 'net niet'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:46
Hoe krijg ik geld van mijn Crypto Visa Card zonder te betalen? Ik kan in de app nergens vinden om iets over te boeken.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:45
makooy schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:35:
Hoe krijg ik geld van mijn Crypto Visa Card zonder te betalen? Ik kan in de app nergens vinden om iets over te boeken.
Oke, wellicht dat deze vraag (en antwoord) nog iets is om in de topicstart op te nemen, maar gebruik anders even de zoekfunctie.

* dingen kopen
* pinautomaat
* … ik heb het even niet nagezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-10 20:46
Zo, inmiddels Spotify en Netflix ook overgezet naar Plutus (betaal dan wel de 4,99 per maand voor de extra Perk). Heb nog wat kleine afschrijvingen (4 euro per maand ofzo van Apple abonnementen) om de kaart bij CDC actief te houden.

Ik zie CDC er wel weer bovenop komen in een volgende bullrun, met terugkerende perks welke wat meer sustainable zijn. Mijns inziens is het subscription model van Plutus wel echt goed voor de sustainability.

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 20:25
MevrouwDeKat schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 15:36:
Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat dat niet ging gebeuren als je geen funds meer op CDC had staan?

Zit met een soortgelijk dilemma. CDC kaart leeg (gebruikt voor Spotify perk). Nog een paar tientjes in de fiat wallet en een CRO stake die nog 55 euro waard is :/ .
Fiat withdrawal via SEPA is gratis zo te zien, is dit een handige aanpak? :
1. CRO stake verkopen naar euro's in de fiat wallet
2. fiat wallet withdrawen met SEPA naar m'n bank?
3. in de app een conversation starten met support voor het disablen van de card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:55
Vetifuro schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 07:48:
Zo, inmiddels Spotify en Netflix ook overgezet naar Plutus (betaal dan wel de 4,99 per maand voor de extra Perk). Heb nog wat kleine afschrijvingen (4 euro per maand ofzo van Apple abonnementen) om de kaart bij CDC actief te houden.

Ik zie CDC er wel weer bovenop komen in een volgende bullrun, met terugkerende perks welke wat meer sustainable zijn. Mijns inziens is het subscription model van Plutus wel echt goed voor de sustainability.
Moet je de kaart actief houden? ik heb hem al zeker 1,5 maand niet meer gebruikt (vrouw zelfs de cdc kaart kwijt :F )

dus die PLU kaart hou ik maar bij me.

moet je gaan betalen ofzo als je CDC kaart niet meer gebruikt?

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Kol Nedra schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 08:29:
[...]

Moet je de kaart actief houden? ik heb hem al zeker 1,5 maand niet meer gebruikt (vrouw zelfs de cdc kaart kwijt :F )

dus die PLU kaart hou ik maar bij me.

moet je gaan betalen ofzo als je CDC kaart niet meer gebruikt?
Volgens mij moest je 1x per jaar een transactie doen.

En yup: https://help.crypto.com/e...rd-fees-and-limits-europe
- Inactivity: €5 per month after 12 months of inactivity

Dus 1x per jaar effe een broodje kopen of zo.

[ Voor 4% gewijzigd door DvE op 20-01-2023 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
DvE schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 08:41:
[...]

Volgens mij moest je 1x per jaar een transactie doen.

En yup: https://help.crypto.com/e...rd-fees-and-limits-europe
- Inactivity: €5 per month after 12 months of inactivity

Dus 1x per jaar effe een broodje kopen of zo.
Of 0,0p saldo. Dan kunnen ze er eventueel ook niks afhalen, en kan je zelf snel handelen als ze wellicht toch weer perks gaan aanbieden als de markt weer booming is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Miguel
  • Laatst online: 09-10 16:27
Die fee passen ze enkel toe als er saldo op de kaart staat.

Zie ook deze comment van een Cyrpto.com medewerker:
https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MevrouwDeKat

MevrouwDeKat

Miauw

catchingfire schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 08:26:
[...]

Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat dat niet ging gebeuren als je geen funds meer op CDC had staan?

Zit met een soortgelijk dilemma. CDC kaart leeg (gebruikt voor Spotify perk). Nog een paar tientjes in de fiat wallet en een CRO stake die nog 55 euro waard is :/ .
Fiat withdrawal via SEPA is gratis zo te zien, is dit een handige aanpak? :
1. CRO stake verkopen naar euro's in de fiat wallet
2. fiat wallet withdrawen met SEPA naar m'n bank?
3. in de app een conversation starten met support voor het disablen van de card?
SEPA heeft bij mij in de app een minimum van 80 euro. Ik ga voor de pinautomaat optie, of ik zet iets over met GBiT via Curve. Opzeggen moet ik zelf nog even uitzoeken hoe dat zit.

Aan de ene kant heb ik geen zin meer in Crypto.com, aan de andere kant kan ik misschien net zo goed die 55 (zelfde situatie bij mij...) laten staan omdat het toch vrijwel niks meer is.

EDIT: Volgens mij is het ook een optie om bijv.bol.com cadeaubonnen er van te kopen!

[ Voor 4% gewijzigd door MevrouwDeKat op 20-01-2023 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

MevrouwDeKat schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 08:54:
[...]

SEPA heeft bij mij in de app een minimum van 80 euro. Ik ga voor de pinautomaat optie, of ik zet iets over met GBiT via Curve. Opzeggen moet ik zelf nog even uitzoeken hoe dat zit.

Aan de ene kant heb ik geen zin meer in Crypto.com, aan de andere kant kan ik misschien net zo goed die 55 (zelfde situatie bij mij...) laten staan omdat het toch vrijwel niks meer is.

EDIT: Volgens mij is het ook een optie om bijv.bol.com cadeaubonnen er van te kopen!
Amazon bonnen werkte in ieder geval bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:46
DvE schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:41:
[...]

Amazon bonnen werkte in ieder geval bij mij
Amazon bonnen kan je ook tot op de cent kopen.
Ik had nog 105,13 op mijn Crypto CC staan dus nu een Amazon bon voor mijzelf gekocht van precies 105,13

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:55
Miguel schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 08:47:
Die fee passen ze enkel toe als er saldo op de kaart staat.

Zie ook deze comment van een Cyrpto.com medewerker:
https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
dus stel je hebt maar €1.56 opstaan (zoals ik nu heb) halen ze die €1.56 er wellicht af maar daarna kan het dus niet meer?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MevrouwDeKat

MevrouwDeKat

Miauw

makooy schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 10:11:
[...]

Amazon bonnen kan je ook tot op de cent kopen.
Ik had nog 105,13 op mijn Crypto CC staan dus nu een Amazon bon voor mijzelf gekocht van precies 105,13
Bol.com kan via hun eigen site alleen op de euro nauwkeurig zie ik. Ik gebruik Amazon persoonlijk eigenlijk nooit, maar dat is ook een goede optie!
Pagina: 1 ... 51 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).