Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 50 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:41

RvV

AOC schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:42:
Iemand een idee hoe ik geld van de crypto.com visa card kan krijgen? Bij de pinautomaat kan je kennelijk geen geld pinnen met deze kaart
Rommel bestellen. Ik heb nog een paar zakken hondenvoer besteld. O-)

- en als je geen hond hebt, dan kun je ook nog wel een bol.com, vvv card tegoedbon of iets bestellen als het bedrag wat er op staat niet buitensporig hoog is.

[ Voor 20% gewijzigd door RvV op 13-11-2022 22:46 ]

Y'24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:42

Coldcat

HODL

Hoeveel % commissie willen jullie betalen als ik een PIN terminal koop?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:03
Coldcat schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:49:
Hoeveel % commissie willen jullie betalen als ik een PIN terminal koop?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
NielsFL schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:36:
[...]

Ik zie het. Maar ze hebben niet alles teruggekregen. Hij doet dat nonchalant af alsof het zijn bedoeling was een balans bij Gate aan te houden. Maar dat rijmt niet helemaal met het feit dat het een foutje was.
Jawel alles is terug. De laatste batch eth is naar een ander adres gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

RvV schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:44:
[...]

Rommel bestellen. Ik heb nog een paar zakken hondenvoer besteld. O-)

- en als je geen hond hebt, dan kun je ook nog wel een bol.com, vvv card tegoedbon of iets bestellen als het bedrag wat er op staat niet buitensporig hoog is.
Dat worden dan veel vvv bonnetjes.

Helaas is mn pincode ook veranderd omdat ik de Geldmaat automaat niet begreep en in het verkeerde menu kwam waar ik enkel en alleen nog een nieuwe pin kon invoeren, geen mogelijkheid tot exit zover ik zag..

nu heeft m'n kaart twee pincodes waarvan ik de originele niet meer weet omdat de crypto.com app alleen de nieuwe weergeeft. En inmiddels kan ik ook de pin niet meer in de app weergeven ivm een error :+ zootje

Hopelijk kan de helpdesk mij nog helpen voordat crypto.com een ftx'je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:18
RvV schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:22:
Die semi-instant sepa werkt normaal gesproken ook in het weekend. Van al die tientallen keren dat ik iets heb overgeboekt voor die kaart duurde het eigenlijk nooit langer dan een uur. Vanavond om een uur of 1700 heb ik 1 euro overgeboekt en daar is nu nog niets van te zien. Er is dus wel iets.. gaande.
Was vorig weekend ook al, en kwam gewoon maandag aan. Er is dus niks gaande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:41

RvV

Blik1984 schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:01:
[...]

Was vorig weekend ook al, en kwam gewoon maandag aan. Er is dus niks gaande
Oke, of er is sinds vorige week iets gaande. Dat kan overigens ook gewoon maintenance zijn. :)
Van mijn 52 deposits is alles binnen 1,5 uur verwerkt. Daarom ben ik een beetje verrast.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16:26
RvV schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:20:
[...]

Oke, of er is sinds vorige week iets gaande. Dat kan overigens ook gewoon maintenance zijn. :)
Van mijn 52 deposits is alles binnen 1,5 uur verwerkt. Daarom ben ik een beetje verrast.
Ik heb nog nooit een transactie naar cdc in het weekend ontvangen, niets aan de hand dus. Fud creëren is ook een dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
RvV schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:20:
[...]

Bij mij kwam het voorgaande keren ook aan in het weekend, meestal inderdaad binnen 1 a 2 uur. Maar dat betekent niet dat er iets gaande is. Je moet een beetje oppassen met wat je insinueert in deze tijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-10 07:16
Tip: Snel Euros op crypto.com kaart uitgeven: Via Curve oudere uitgaven omboeken met go back in time naar Crypto.com Wordt gelijk afgeschreven op je CDC kaart.

[ Voor 9% gewijzigd door enermax op 13-11-2022 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 13:34
Nu pas aangekomen in die fiat wallet. Maar Cro staat inmiddels alweer een heel stuk hoger procentueel gezien. Dus minder cashback ^^

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Dacuuu
Voordat je allemaal snelle onbedachtzame handelingen gaat uitvoeren.. check even de AMA, duidelijk antwoord op een hoop vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 22:35
Dacuuu schreef op maandag 14 november 2022 @ 10:10:
Voordat je allemaal snelle onbedachtzame handelingen gaat uitvoeren.. check even de AMA, duidelijk antwoord op een hoop vragen.

[YouTube: Live AMA with Crypto.com CEO Kris Marszalek]
Vanmorgen gezien, luid en duidelijk weerwoord voor de FUD.

Het is nooit slecht om je coins offline te bewaren en dus bij de (alle) exchanges weg te halen, maar de paniek die via Twitter rondgaat en de gevolgen daarvan voor iedereen 8)7 . Ben benieuwd wie er rijk is geworden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Ik heb mijn kaart ook niet stopgezet en ook de DeFi niet leeggetrokken. Maar wilde voor de zekerheid wel de fiat weghalen. En Eth gaat sowieso weg als het vrijkomt half december. Die stres hoef ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:58
Ik heb crypto.com helemaal leeggehaald. Of de timing nu goed was weten we nog niet maar ik was wel klaar met de onrust die het me gaf. Nu echt een hoop rust en dat is me ook wat waard.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AlterBridge

Helemaal bekeken en arme man, hij is die Twitter influencers echt helemaal zat. En terecht! Goed verhaal en verstanding om meer transparantie te geven met die audit. Hij is er wel overtuigd van dat het terugwinnen van vertrouwen heel lang kan duren. Maar dat geldt gedeeltelijk voor de gehele markt.

De mensen die het verdacht vinden dat een audit niet binnen een week op tafel kan liggen snappen echt niet hoe het bedrijfsleven in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:30

Nogne

>.<

Goed interview _/-\o_ blijf wel vertrouwen hebben in CDC alleen de ETH transfer was wel echt een goeie fout en dat gaat echt wel even duren totdat het vertrouwen terug is.

Als redelijk beginneling in crypto vind ik het wel fijn dat de prijs nu wat laag is want dit zorgt er weer voor dat ik wat goedkoper kan bijkopen :P

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:55
Nogne schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:51:
[...]
Goed interview _/-\o_ blijf wel vertrouwen hebben in CDC alleen de ETH transfer was wel echt een goeie fout en dat gaat echt wel even duren totdat het vertrouwen terug is.
De essentie van Bitcoin is dat je niemand hoeft te vertrouwen. Nu gebeuren en bijzondere dingen in de cryptospace de afgelopen dagen. We weten niks meer zeker, waarom zou je dan alsnog mensen vertrouwen? Helemaal nu je ziet dat er veel boeven in deze space zitten, en je, in tegenstelling tot geld op de bank geen enkele garantie hebt?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
voordeel van Bitcoin en eigen wallet/beheer dat je altijd bij je vermogen kan komen (of niet wanneer internet offline gaat natuurlijk)

als de hel losbreekt en er komt een bankrun in Nederland dan kun je niet bij je funds....

alle vermogen op 1 plek hebben staan (bank) is ook niet verstandig...... + je weet dat door inflatie je vermogen op de bank zoiezo verdampt

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
Gelukszoekr schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:36:
[...]

De essentie van Bitcoin is dat je niemand hoeft te vertrouwen. Nu gebeuren en bijzondere dingen in de cryptospace de afgelopen dagen. We weten niks meer zeker, waarom zou je dan alsnog mensen vertrouwen? Helemaal nu je ziet dat er veel boeven in deze space zitten, en je, in tegenstelling tot geld op de bank geen enkele garantie hebt?
Plu verkocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Nope. Maar dat staat ook niet op een exchange maar in mn eigen hardwarewallet :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JW04
Gelukszoekr schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:48:
[...]

Nope. Maar dat staat ook niet op een exchange maar in mn eigen hardwarewallet :)
Ah oke, dus als Plutus er de brui aan geeft zijn jou waardeloze coins/keys iig safe in je wallet. Mooi verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
JW04 schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:51:
[...]
Ah oke, dus als Plutus er de brui aan geeft zijn jou waardeloze coins iig safe op je wallet. Mooi verhaal.
Waarom zouden ze er de brui aan geven? Ze genereren inkomsten in fiat en geven een shitcoin weg.

Plutus kan in elk geval nooit in een positie terecht komen dat er onduidelijkheid kan komen over de veiligheid van userfunds.

Dit is toch het crypto.com topic, of vergis ik me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
wie is er bekend met die hi.com? is er al enig idee wat de planning was wanneer die kaart gelaunched zou worden? ik las ook iets over virtuele kaart klopt dat?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
Gelukszoekr schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:58:
[...]

Waarom zouden ze er de brui aan geven? Ze genereren inkomsten in fiat en geven een shitcoin weg.

Plutus kan in elk geval nooit in een positie terecht komen dat er onduidelijkheid kan komen over de veiligheid van userfunds.

Dit is toch het crypto.com topic, of vergis ik me?
Je hebt het over vertrouwen, maar gaat er blind van uit dat het bij Plutus allemaal goed zit. Dus toch maar selectief vertrouwen hebben in bepaalde platformen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 21:44
Kol Nedra schreef op maandag 14 november 2022 @ 18:00:
wie is er bekend met die hi.com? is er al enig idee wat de planning was wanneer die kaart gelaunched zou worden? ik las ook iets over virtuele kaart klopt dat?
Er was een topic maar die is gesloten door de moderator ivm hoog risico. Velen zien plutus en crypto.com als evenhoog risico maar laten we de discussie hier on topic houden anders wordt het hier straks ook gesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
JW04 schreef op maandag 14 november 2022 @ 18:06:
[...]
Je hebt het over vertrouwen, maar gaat er blind van uit dat het bij Plutus allemaal goed zit. Dus toch maar selectief vertrouwen hebben in bepaalde platformen?
Bij Plutus hoef je niet te vertrouwen op het team omdat ze veel minder afhankelijk van de prijs van de coin. Los daarvan vertrouw ik Plutus net zo min, maar mijn risico is hier een stuk lager.

Ik snap dat je CRO hebt voor een debitkaart. Dat heb ik ook lang gehad. En dan heb ik altijd geprobeerd om deze investering zo snel mogelijk terug te verdienen dmv de cashback direct te verkopen.

Maar er staat iets van 2miljard aan ander coins op de balans bij crypto.com. Ik zou iedereen aanraden dit lekker zelf in beheer te houden. De rewards wegen, helemaal nu, niet op tegen de risico's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:29
[...]

Op zich eens hoor. Ik heb ook lang te veel CRO gehad ten opzichte van BTC. Inmiddels is die verhouding een stuk beter (nee, niet alleen door de daling :P ). Ik heb al een jaar geen CRO mee gekocht, maar toch een aardige stapel inmiddels dankzij staking, rebates etc. Nog steeds wel onder water, maar ik krijg stukje bij beetje wel vertrouwen dat Crypto.com in ieder geval op de korte termijn het gaat redden. Wellicht wordt het nog wat op de langere termijn.

Overigens wel al m'n ander spul weggehaald.

Op dit moment weinig reden om in te stappen, maar er uit stappen lijkt me ook niet meer zinnig.

So begins the great baghodl of our time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik heb mijn CRO wel eraf gehaald, zekere voor het onzekere gedaan. ik hou het voorlopig bij BNB kaart.
kost wel meer moeite en ook deels met traden (buy low op Kraken --> naar Binance sturen en sell high)

voordeel wel is dat dankzij deze daling heb ik een veel grotere order geplaatst en die was mooi gehit, dit is overigens ook weer verkocht op Binance nadat ik het verstuurd had via Kraken, kan nu 3 maanden vooruit met de BNB kaart d:)b

misschien ooit die verdomde PLU maar ik heb nog geen antwoord terug gehad van Plutus helpdesk

[ Voor 48% gewijzigd door Kol Nedra op 14-11-2022 18:48 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 28-09 16:13
Heb gister mijn fiat laten withdrawen naar mijn IBAN, iemand die kan vertellen hoelang dat ongeveer duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3x776zIrJYrwDE_x5A63kGjDPik=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eWJjFfMsXpuSpSArTEjmpdDp.jpg?f=fotoalbum_large

Ik krijg net dit gestort op mijn kaart. Is niet mijn telefoonnummer. Geen idee waar het vandaan kan komen ook.

Moet ik me zorgen maken of dit navragen bij de helpdesk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 18:55
Verificatie storting? Ik zou idd de boel even nachecken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:45
Patroo schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:25:
Heb gister mijn fiat laten withdrawen naar mijn IBAN, iemand die kan vertellen hoelang dat ongeveer duurt?
Meestal 1 a 2 werkdagen in mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Laat de prijs van CRO maar lekker zo laag blijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Gelukszoekr schreef op maandag 14 november 2022 @ 18:29:
[...]

Bij Plutus hoef je niet te vertrouwen op het team omdat ze veel minder afhankelijk van de prijs van de coin. Los daarvan vertrouw ik Plutus net zo min, maar mijn risico is hier een stuk lager.

Ik snap dat je CRO hebt voor een debitkaart. Dat heb ik ook lang gehad. En dan heb ik altijd geprobeerd om deze investering zo snel mogelijk terug te verdienen dmv de cashback direct te verkopen.

Maar er staat iets van 2miljard aan ander coins op de balans bij crypto.com. Ik zou iedereen aanraden dit lekker zelf in beheer te houden. De rewards wegen, helemaal nu, niet op tegen de risico's.
Cdc is ook niet erg afhankelijk van de prijs. CDC verdient zo goed als alles met hun (erg) hoge fees. Ze hebben afgelopen dagen goed gedraaid. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-10 23:33
Dacuuu schreef op maandag 14 november 2022 @ 21:05:
[...]

Cdc is ook niet erg afhankelijk van de prijs. CDC verdient zo goed als alles met hun (erg) hoge fees. Ze hebben afgelopen dagen goed gedraaid. :P
Idd, deze ‘bankrun’ levert CDC ironisch genoeg flink wat op. Waar ik me wel enorm aan irriteer zijn die FUD schreeuwers, vooral die Twitter Crypto moonboys 🤮🤮🤮

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
Zazabez1 schreef op maandag 14 november 2022 @ 22:50:
[...]

Idd, deze ‘bankrun’ levert CDC ironisch genoeg flink wat op. Waar ik me wel enorm aan irriteer zijn die FUD schreeuwers, vooral die Twitter Crypto moonboys 🤮🤮🤮
Dat zijn allemaal figuren die hun eigen tekortkomingen afreageren op wat voor onderwerp dan ook. Corona, Oekraine, Crypto en noem maar op.
Maar naar hun zelf kijken doen ze niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

[...]

Er zijn inderdaad bijzondere dingen gebeurt, en daar is ook gewoon uitleg over gegeven. Dat opeens afgelopen weekend allemaal influencers die nog nooit met CRO/CDC te maken hebben gehad allemaal doem verhalen verzinnen is leuk en mooi, maar waarom zou ik die lui meer geloven dan de CEO van CDC en de blockchain waar je de informatie uit kan halen.

Er zitten heel veel duistere personen in de crypto space, kijk alleen eens naar de gemiddelde shitcoin / nft project, dat zijn vaak oplichters die snel proberen geld te maken. Maakt dat crypto slecht, vind ik niet.

CDC/Monaco heeft al zoveel fud gehad wat echt wel een stuk erger was dan afgelopen weekend, en ook dat hebben ze destijds overleefd dus ik zag deze dip als een mooie kans om mijn bag weer te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-10 07:43
thechib12 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 07:00:
Mijn cdc kaart werd geweigerd bij aspire Schiphol , zijn er meer met dit probleem? Vorige maand werkte hij nog wel in Eindhoven
Dit weekend op Schiphol nog gebruikt, werkte zowel op de heenweg als terugweg prima (met QR code in de Lounge key app, dus CDC card niet nodig). Uiteraard wordt er wel $3,25 (of $32,50 indien +1 guest) afgeschreven, maar die wordt exact na 30 dagen weer teruggestort, is tot nu toe altijd netjes gebeurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-10 22:37
Ik heb nog een beetje BTC op de cdc exchange staan. Mijn cro laat ik op de defi totdat het misschien hopelijk ooit weer wat beter gaat. Maar de BTC wil ik graag naar Bitvavo waar de andere BTC staat sturen (wat ik toch al wou doen tzt maar nu wat sneller wil doen). Is hier nog een slimme manier voor om dit goedkoop te doen? Eerst converteren naar een andere coin bijvoorbeeld? Of gewoon de withdraw fee van BTC betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:48:
[...]

Ja wil ik ook, gewoon ledger, eth mainnet wallet pakken en sturen maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
mannowlahn schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:03:
Verificatie storting? Ik zou idd de boel even nachecken
Zou van een andere kaart komen. Maar ik heb geen idee. Nu onderzoeken ze het en is mijn kaart tijdelijk geblokkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakenpeak
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-10 10:49
Nogne schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:19:
[...]

Er zijn inderdaad bijzondere dingen gebeurt, en daar is ook gewoon uitleg over gegeven. Dat opeens afgelopen weekend allemaal influencers die nog nooit met CRO/CDC te maken hebben gehad allemaal doem verhalen verzinnen is leuk en mooi, maar waarom zou ik die lui meer geloven dan de CEO van CDC en de blockchain waar je de informatie uit kan halen.

Er zitten heel veel duistere personen in de crypto space, kijk alleen eens naar de gemiddelde shitcoin / nft project, dat zijn vaak oplichters die snel proberen geld te maken. Maakt dat crypto slecht, vind ik niet.

CDC/Monaco heeft al zoveel fud gehad wat echt wel een stuk erger was dan afgelopen weekend, en ook dat hebben ze destijds overleefd dus ik zag deze dip als een mooie kans om mijn bag weer te vergroten.
Goed verhaal, behalve het stuk over de CEO van CDC geloven. Welke CEO geeft nu eerlijk aan dat z'n bedrijf slecht gaat? Inderdaad, niemand. Meneer van LUNA/UST en onze grote vrind van FTX hebben ook tot de laatste snik volgehouden dat het FUD was. Ervaring leert dat vertrouwen hebben in een CEO van een crypto project die onder vuur ligt, uiteindelijk heel erg veel geld kost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessebezzel
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-11-2023
dennisbos schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:01:
Ik heb nog een beetje BTC op de cdc exchange staan. Mijn cro laat ik op de defi totdat het misschien hopelijk ooit weer wat beter gaat. Maar de BTC wil ik graag naar Bitvavo waar de andere BTC staat sturen (wat ik toch al wou doen tzt maar nu wat sneller wil doen). Is hier nog een slimme manier voor om dit goedkoop te doen? Eerst converteren naar een andere coin bijvoorbeeld? Of gewoon de withdraw fee van BTC betalen?
Op de CDC exchange: BTC -> USD -> XRP
XRP naar Bitvavo en daar omzetten naar BTC. Ik ga er dan wel van uit dat Bitvavo XRP ondersteunt. Anders een andere coin gebruiken met lage transfer fee die wel wordt ondersteund.
Maar waarom zou je je BTC weer bij een 3e partij zetten ipv self custody. Trezor One is niet zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:33
tweakenpeak schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:35:
[...]

Goed verhaal, behalve het stuk over de CEO van CDC geloven. Welke CEO geeft nu eerlijk aan dat z'n bedrijf slecht gaat? Inderdaad, niemand. Meneer van LUNA/UST en onze grote vrind van FTX hebben ook tot de laatste snik volgehouden dat het FUD was. Ervaring leert dat vertrouwen hebben in een CEO van een crypto project die onder vuur ligt, uiteindelijk heel erg veel geld kost :+
Ben het helemaal met je eens en daarom heb ik alles wat ik er had weg getrokken (op de DeFi staking na). Maar als ik het sentiment overal nu een beetje volg heb ik het gevoel dat de storm toch een soort van aan over te waaien is.
Ik hoop dat mijn (en jou) gevoel verkeerd was en dat CDC het overleeft want het zou niet goed zijn voor het vertrouwen in Crypto als er nu weer een grote partij om dondert (en ook niet voor mijn CRO die nog in de defi staan ;) >:) ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
CHRlS schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:24:
[...]

Ben het helemaal met je eens en daarom heb ik alles wat ik er had weg getrokken (op de DeFi staking na). Maar als ik het sentiment overal nu een beetje volg heb ik het gevoel dat de storm toch een soort van aan over te waaien is.
Ik hoop dat mijn (en jou) gevoel verkeerd was en dat CDC het overleeft want het zou niet goed zijn voor het vertrouwen in Crypto als er nu weer een grote partij om dondert (en ook niet voor mijn CRO die nog in de defi staan ;) >:) ).
De storm is helemaal niet aan het overwaaien. Op Twitter lijkt het wel een battle tussen de verschillende exchanges.
Misschien moeten ze eens samen gaan werken en niet elkaar beschuldigen.

De FUD is nog steeds niet over en blijft nog wel even...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:32
HAWK Wizard schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:45:
[...]

Dit weekend op Schiphol nog gebruikt, werkte zowel op de heenweg als terugweg prima (met QR code in de Lounge key app, dus CDC card niet nodig). Uiteraard wordt er wel $3,25 (of $32,50 indien +1 guest) afgeschreven, maar die wordt exact na 30 dagen weer teruggestort, is tot nu toe altijd netjes gebeurd).
Dit is waarschijnlijk het antwoord! Ik zie net dat mijn kaart in de min staan. Volgende week nogmaals proberen.

• dennisbos
Bedankt voor de uitleg. Misschien moet ik inderdaad voor self custody gaan. Maar het gaat nog niet om hele grote bedragen. Ook al zou ik bij dit bedrag ook wel balen als het weg is. Ik zal morgen zelf ook eens gaan googlen, maar een Trezor one zou een goede zijn? Beter dan ledger die dezelfde prijs ongeveer heeft?
Hessebezzel schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:37:
[...]

Op de CDC exchange: BTC -> USD -> XRP
XRP naar Bitvavo en daar omzetten naar BTC. Ik ga er dan wel van uit dat Bitvavo XRP ondersteunt. Anders een andere coin gebruiken met lage transfer fee die wel wordt ondersteund.
Maar waarom zou je je BTC weer bij een 3e partij zetten ipv self custody. Trezor One is niet zo duur.

[ Voor 15% gewijzigd door dennisbos op 17-11-2022 11:36 ]

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:10
Is er iemand die al die ellende rondom crypto exchanges, hedgefunds, ventures, etc op de voet volgt?

Ik heb zelf op moment niet zoveel tijd en zie door de bomen ook het bos niet meer, maar als er iemand wat links heeft met nieuws/ontwikkelingen/feitelijkheden rondom crypto.com en de huidige hectiek, wellicht iets voor in dit draadje. Zal het pinnen!

[ Voor 3% gewijzigd door pimsaint op 17-11-2022 08:30 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• Nogne

Nogne

>.<

tweakenpeak schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:35:
[...]

Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, maar kan een Luna/FTX niet echt vergelijken met CDC aangezien die toch anders opereerde dan CDC en een hele andere visie had. Toch vertrouw ik de CEO iets meer dan de gemiddelde influencer die nog nooit wat met CDC te maken heeft.

Al blijft het gewoon geen handige keuze om je munten op de exchange te laten staan en zou dan ook adviseren om er zo min mogelijk te laten staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:31

Louw Post

Cerenas

pimsaint schreef op donderdag 17 november 2022 @ 07:14:
Is er iemand die al die ellende rondom crypto exchanges, hedgefunds, ventures, etc op de voet volgt?

Ik heb zelf op moment niet zoveel tijd en zie door de bomen ook het bos niet meer, maar als er iemand wat links heeft met nieuws/ontwikkelingen/feitelijkheden rondom crypto.com en de huidige hectiek, wellicht iets voor in dit draadje. Zal het pinnen!
Volgens mij was het dit filmpje wat gepost werd laatst waar Kris de angst een beetje weg haalt.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/73459102

Kortom; bij CDC hoef je je (nog) geen zorgen te maken, omdat ze voldoende liquiditeit hebben.

• dennisbos
Ik probeer XRP te kopen op de exchange, maar ik kan maar een klein deel van mijn dollars gebruiken. Dan geeft hij al aan dat ik op 100% zit. Gewoon market order. Doe ik iets verkeerd?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

dennisbos schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:06:
Ik probeer XRP te kopen op de exchange, maar ik kan maar een klein deel van mijn dollars gebruiken. Dan geeft hij al aan dat ik op 100% zit. Gewoon market order. Doe ik iets verkeerd?
Ja.

Probeer toch eens een limit order.

Bij market order neemt hij een marge, zeker bij de wat minder courante coins.

[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 17-11-2022 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennisbos
Daarmee is het inderdaad gelukt. Bedankt.
knakworst schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:56:
[...]

Ja.

Probeer toch eens een limit order.

Bij market order neemt hij een marge, zeker bij de wat minder courante coins.

• Hessebezzel
dennisbos schreef op donderdag 17 november 2022 @ 00:41:
Bedankt voor de uitleg. Misschien moet ik inderdaad voor self custody gaan. Maar het gaat nog niet om hele grote bedragen. Ook al zou ik bij dit bedrag ook wel balen als het weg is. Ik zal morgen zelf ook eens gaan googlen, maar een Trezor one zou een goede zijn? Beter dan ledger die dezelfde prijs ongeveer heeft?

[...]
Ledger is ook een goede optie maar hun code is niet volledig open source zoals bij Trezor wel het geval is. Ledger ondersteunt ook meer shitcoins en ze hebben een tijd geleden een data lek gehad van customer info.
Je kan vast wel een goede deal op een hardware wallet vinden met black friday ;)
Wel altijd bij de partij zelf kopen of bij trusted sellers.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13:50

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Hessebezzel schreef op donderdag 17 november 2022 @ 20:09:
[...]

Ledger is ook een goede optie maar hun code is niet volledig open source zoals bij Trezor wel het geval is. Ledger ondersteunt ook meer shitcoins en ze hebben een tijd geleden een data lek gehad van customer info.
Je kan vast wel een goede deal op een hardware wallet vinden met black friday ;)
Wel altijd bij de partij zelf kopen of bij trusted sellers.
Amazon is een trusted seller, en daar gaat veel mis bij het verkopen van ledgers. Advies is dus alleen bij Ledger zelf te kopen.

• Hessebezzel
Xqlus1ve schreef op donderdag 17 november 2022 @ 20:12:
[...]

Amazon is een trusted seller, en daar gaat veel mis bij het verkopen van ledgers. Advies is dus alleen bij Ledger zelf te kopen.
“Do not hesitate to visit our Amazon official stores. Amazon devices are guaranteed to be genuine and benefit from the same updates and features as the devices sold on the ecommerce site.”

Volgens mij is de officiele Ledger store op Amazon dus wel safe, maar te weinig mensen letten daar op en kopen alsnog bij een third party reseller, dus fair warning 👌
Altijd het beste om direct bij de fabrikant te kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door Hessebezzel op 17-11-2022 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
Ik kijk er vast overheen, maar ik wilde in de defi wallet wat Cro toevoegen aan wat ik er al heb staan, maar ik vind alleen de knop "view earnings".
Eerst was er een knop om Cro in te leggen voor staking.
(Ik geloof dat ie "explore more" of zo heette.)

Anyone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Blabla13 schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:21:
Ik kijk er vast overheen, maar ik wilde in de defi wallet wat Cro toevoegen aan wat ik er al heb staan, maar ik vind alleen de knop "view earnings".
Eerst was er een knop om Cro in te leggen voor staking.
(Ik geloof dat ie "explore more" of zo heette.)

Anyone?
Is er inderdaad niet veel makkelijker op geworden, maar in het 'earn' tabblad zie je onder wat je al in staking hebt staan een zoekvenster. Daar even 'cro' intypen en de single stake filter aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
pimsaint schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:18:
[...]

Is er inderdaad niet veel makkelijker op geworden, maar in het 'earn' tabblad zie je onder wat je al in staking hebt staan een zoekvenster. Daar even 'cro' intypen en de single stake filter aanklikken.
Thanx. Dat is em.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FozBa
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 22:57
Ik heb sinds het vertrouwen in gecentraliseerde Exchanges “ iets minder vertrouwen” hebben gekregen, mijn cro verplaatst naar de CDC defi Wallet overgezet en vervolgens in de earn module gezet. Dit werkte allemaal perfect. (Had ik alleen eerder moeten doen)
Nu had ik ook nog wat ATOM overgezet (via cosmos blockchain)
Nu zie ik deze wel staan in het lijstje coins die je zou kunnen staken maar als ik er op klik om ze toe te wijzen, gebeurt er niks.
Is er hier iemand die ervaring heeft met cosmos staken in CDC defi Wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:42

Coldcat

HODL

FozBa schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:03:
Ik heb sinds het vertrouwen in gecentraliseerde Exchanges “ iets minder vertrouwen” hebben gekregen, mijn cro verplaatst naar de CDC defi Wallet overgezet en vervolgens in de earn module gezet. Dit werkte allemaal perfect. (Had ik alleen eerder moeten doen)
Nu zie ik deze wel staan in het lijstje coins die je zou kunnen staken maar als ik er op klik om ze toe te wijzen, gebeurt er niks.
Moet je die ATOM niet eers omzetten naar Cronos voordat je ze kunt vastzetten?

Misschien dan beter om ze meteen via KEPLR meteen bij op de blockchain vast te zetten?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

FozBa schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:03:
ATOM via ATOM chain naar DeFi versturen als je het eil staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FozBa
Xqlus1ve schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:25:
[...]

ATOM via ATOM chain naar DeFi versturen als je het eil staken.
Zo had ik het ook gedaan. Ik neem aan dat als je op cosmos wil steken, het ook op de cosmos chain moet staan en niet op cronos 🤨

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FozBa
FozBa schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:23:
[...]

Zo had ik het ook gedaan. Ik neem aan dat als je op cosmos wil steken, het ook op de cosmos chain moet staan en niet op cronos 🤨
Update: “ineens” werkte de ATOM staking optie wel, zonder iets veranderd te hebben. Moeten de coins een bepaalde tijd in je Wallet staan voordat je ze kan staken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Zijn er anderen die geen cro kunnen toevoegen aan hun DeFi stake?
Normaal staat er altijd een knop met ‘earn more’ maar die is foetsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:10
Ze hebben weer eea omgegooid.

Hier kan het nog wel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/egpj1cgCpH27TqMlWjSFVO8m6oc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OwjVUkxN66Z51kFcRLGlLqYN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Domino schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:20:
Ze hebben weer eea omgegooid.

Hier kan het nog wel:
[Afbeelding]
Ik heb het gevonden, bedankt voor de tip.
Wel weer erg omslachtig op deze manier 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
StefanoZ schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:36:
Zijn er anderen die geen cro kunnen toevoegen aan hun DeFi stake?
Normaal staat er altijd een knop met ‘earn more’ maar die is foetsie
Wordt letterlijk zeven posts hierboven uitgelegd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
pimsaint schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 02:33:
[...]

Wordt letterlijk zeven posts hierboven uitgelegd
Jup, slecht gelezen van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Paar weken geleden stonden mijn top ups via SEPA er heel snel bij maar nu is het weer pas de volgende werkdag kan het door de onrust / vele transacties komen dat het er niet meer direct bij staat?

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• digiben
  • Laatst online: 05-10 06:48
Wii4all schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 18:54:
Paar weken geleden stonden mijn top ups via SEPA er heel snel bij maar nu is het weer pas de volgende werkdag kan het door de onrust / vele transacties komen dat het er niet meer direct bij staat?
Hier nergens last van hoor met Sepa.
Staat nog binnen een uur op crypto.com via revolut 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
digiben schreef op zondag 27 november 2022 @ 05:51:
[...]

Hier nergens last van hoor met Sepa.
Staat nog binnen een uur op crypto.com via revolut 👍
Zal wel aan de ING liggen dan het heeft een paar maanden gewerkt maar nu duurt het weer 1 werkdag

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
Hier ook ING.
Vrijdag ging het met een half uurtje.
Nu gisteren een boeking ingeschoten en ik zit erop te wachten.
Toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Blabla13 schreef op maandag 28 november 2022 @ 10:55:
Hier ook ING.
Vrijdag ging het met een half uurtje.
Nu gisteren een boeking ingeschoten en ik zit erop te wachten.
Toch jammer.
Dat is toch normaal bij ING in het weekend? Doordeweeks komt het redelijk snel aan en in het weekend overmaken betekend op maandag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyc
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:10
Nogne schreef op maandag 28 november 2022 @ 11:25:
[...]

Dat is toch normaal bij ING in het weekend? Doordeweeks komt het redelijk snel aan en in het weekend overmaken betekend op maandag binnen.
Tijdje geleden dat ik meerdere weekenden geld overmaakte en dat het dezelfde dag nog bij CDC was. Nu zit ik er ook weer op te wachten. Dus het heeft wel gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

jordyc schreef op maandag 28 november 2022 @ 11:36:
[...]

Tijdje geleden dat ik meerdere weekenden geld overmaakte en dat het dezelfde dag nog bij CDC was. Nu zit ik er ook weer op te wachten. Dus het heeft wel gewerkt.
Ah dat heb ik nooit geweten, maak nooit geld over in het weekend omdat het bij mij toch pas op maandag aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
[Will Crypto.com Thrive Or Take A Dive Post-FTX?]
Key Takeaways
  • Crypto.com’s CEO stated that the company’s exposure to FTX was limited to $10 million instead of the $1 billion many initially feared.
  • Crypto.com reported that it had recovered the $400 million in crypto that was reported as missing to ease investor concerns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipsen
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:39
Wat is jullie ervaring met reserveringen van onbemande tankstations de laatste tijd?

Bij gebruik van curve (met crypto.com achterliggend) heb ik een reservering van medio november nog steeds bij mijn betalingen staan, met daarnaast ook nog het 'echt betaalde' bedrag al losse betaling. Als ik in de app van Curve kijk staat het er wel goed (geen reservering meer, met in plaats daarvan alleen het echte bedrag).

Ik realiseer me dat onbemande tankstations beter vermeden kunnen worden met debit credit cards, en dat doe ik ook zoveel mogelijk, maar die ene keer ontkwam ik er niet aan.

.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nuclears
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-10 16:12
Mijn ervaring is dat de reservering 30 dagen blijft staan als ik de curve card gebruik. Als ik mijn crypto.com pas gebruik wordt de reservering wel snel vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-10 07:43
Nuclears schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 13:05:
Mijn ervaring is dat de reservering 30 dagen blijft staan als ik de curve card gebruik. Als ik mijn crypto.com pas gebruik wordt de reservering wel snel vrijgegeven.
Heb precies dezelfde ervaring, het duurt idd 30 dagen, dan pas wordt ie weer vrijgegeven. Hou daar dus rekening mee met voldoende saldo op je kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:02
Ik tank de laatste tijd alleen nog maar met een echte creditcard met ruime limiet, en zet het achteraf terug met GBIT. Ik tank 3 - 4 keer per maand, en iedere keer wordt 200,- gereserveerd, dat werd me te gortig om als dood geld op een debit kaart te moeten hebben de hele tijd. Op deze manier werkt het voor mij prima, ook bij onbemande stations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Hoe doen jullie dat met gezamenlijke rekeningen voor Netflix abbo, uitjes samen en boodschappen etc?

Mijn vriendin trekt in februari bij me in en begint over dat soort zaken. Ik betaal natuurlijk zoveel mogelijk met mijn cashback kaart. Maar heb nog niet al mijn financiën op tafel gegooid, laat staan een Jade kaart van €3500 die nu €700 waard is.

Zal ik daar dan mee blijven betalen en dan overschrijvingen doen vanaf de gezamenlijke rekening :’)? Ook een beetje raar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

AlterBridge schreef op donderdag 8 december 2022 @ 23:46:
Hoe doen jullie dat met gezamenlijke rekeningen voor Netflix abbo, uitjes samen en boodschappen etc?

Mijn vriendin trekt in februari bij me in en begint over dat soort zaken. Ik betaal natuurlijk zoveel mogelijk met mijn cashback kaart. Maar heb nog niet al mijn financiën op tafel gegooid, laat staan een Jade kaart van €3500 die nu €700 waard is.

Zal ik daar dan mee blijven betalen en dan overschrijvingen doen vanaf de gezamenlijke rekening :’)? Ook een beetje raar.
Dat moet jij en je vriendin uiteindelijk bepalen hoe jullie dat prettig vinden. Ikzelf heb altijd meer salaris gehad dan mijn meissie en betaal ik dat soort dingen. Zij heeft tevens de Curve kaart en betaalt daarmee kleine zaken daar waar mogelijk. Mijn meissie draagt dan weer financieel bij aan andere zaken of spaart voor vakanties. Iedereen doet dit anders. Wij hebben ook geen gezamenlijke rekening, zien wij het nut niet van in.

En de Jade kaart, weet niet hoelang je je vriendin al hebt maar ook dit is je eigen geld toch? Straks als je samen woont kunnen jullie samen bepalen om er mee door te gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Xqlus1ve op 09-12-2022 03:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-10 07:16
AlterBridge schreef op donderdag 8 december 2022 @ 23:46:

Ik zelf heb de gezamelijke rekening gestopt en nu is de Plutus rekening de gezamelijke rekening. Ik heb ook Curve black (gratis via plutus). Mijn vriendin en ik hebben dezelfde Curve kaart via de telefoon gekoppelt. Dus beide kunnen geld uitgeven voor cashback van gezamelijke rekening.

Offtopic: Wij verdelen de inkomsten naar rato. Stel ik werk 40 uur en verdien 4000 euro en doe niet koken/stofzuigen. Zij werkt 15 uur 1000 euro inkomsten + 5 uur koken/stofzuigen enz.
Dan gaat er 5000 euro in de inkomsten pot. Ik krijg 2/3 (40 uur=3333 euro) en zij krijgt 1/3 (20 uur=1667euro). Stel we doen 20% uitgeven aan eten/koken enz. Dan gaat er 1000 naar de gezamelijke rekening waarvan ik 2/3 stort (666 euro) en zij 1/3 (333 euro).
Het klopt dat zij minder krijgt, maar ze krijgt er wel 20 uur vrijheid voor terug. Uurloon is voor ons beide hetzelfde.

[ Voor 11% gewijzigd door enermax op 10-12-2022 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:09
Zojuist voor de laatste keer m'n Spotify rebate ontvangen...
...unstaken dan maar hè (ik denk dat ik die 10% overloop premie van Hi maar pak).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

nobleone schreef op maandag 12 december 2022 @ 05:23:
Zojuist voor de laatste keer m'n Spotify rebate ontvangen...
...unstaken dan maar hè (ik denk dat ik die 10% overloop premie van Hi maar pak).
Als het goed is zou je nog volgende maand ook krijgen.

users who activated their Card before 23 July 2022, 15:00 UTC will enjoy the merchant rebate benefits (Spotify, Netflix) available through their Card tier and subject to current conditions for six more months (until 23 January 2023, 15:00 UTC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:09
O ja! Maar...
...nu zijn die CROs nog íets waard en als iedereen op 23 januari gaat unstaken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 22:06

Therapy777

Metal!

nobleone schreef op maandag 12 december 2022 @ 17:26:
O ja! Maar...
...nu zijn die CROs nog íets waard en als iedereen op 23 januari gaat unstaken...
Ik laat mijn CRO lekker in staking staan en zie over een jaar of langer wel of het nog wat winst oplevert. Die 250 verlies op Ruby staking heb ik al afgeschreven. Zo lang CDC leeft kan het in een bullmarkt zo weer omslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Jup. En de kaart voordelen kunnen ook weer meer worden. Aldus Kris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Vanochtend voor 9 uur een overboeking gedaan om m'n CDC kaart bij te vullen, maar het is nog steeds niet binnen. Nu zag ik wel dat ik het per ongeluk vanaf mijn andere rekening gedaan heb, eerste keer dat ik vanaf daar naar mijn CDC IBAN overboek, maar als ik posts hier lees zou dat geen issue mogen zijn als het dezelfde naam heeft als mijn naam bij CDC (wat ook zo is afaik).

Of zijn er toevallig issues momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Louw Post schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 14:04:
Vanochtend voor 9 uur een overboeking gedaan om m'n CDC kaart bij te vullen, maar het is nog steeds niet binnen. Nu zag ik wel dat ik het per ongeluk vanaf mijn andere rekening gedaan heb, eerste keer dat ik vanaf daar naar mijn CDC IBAN overboek, maar als ik posts hier lees zou dat geen issue mogen zijn als het dezelfde naam heeft als mijn naam bij CDC (wat ook zo is afaik).

Geen issue, je zal je opnieuw moeten identificeren. Ze zal daar een mailtje van krijgen. Vndaar dat dit langer duurt. Ze accepteren maar 1 tegen account per keer. Iedere keer dat je een nieuwe opent moet dit proces opnieuw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Zojuist binnengekomen gelukkig. Mocht even duren. Volgende keer beter opletten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Louw Post schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:38:
Zojuist binnengekomen gelukkig. Mocht even duren. Volgende keer beter opletten. :+
Oh misschien is het beter geworden (in mijn geval kwam het geld van een compleet andere naam qua rekening, moest ik mij identificeren en zou mijn oude te komen vervallen. Uiteindelijk niet op gereageere, geld terug gekregen en oude rekening laten staan qua registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Xqlus1ve schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 17:02:
[...]

Oh misschien is het beter geworden (in mijn geval kwam het geld van een compleet andere naam qua rekening, moest ik mij identificeren en zou mijn oude te komen vervallen. Uiteindelijk niet op gereageere, geld terug gekregen en oude rekening laten staan qua registratie.
Ja dat hoop ik dan. Bij mij was het alleen een iets andere IBAN met dezelfde naam (beide van bunq). Misschien hebben ze wel iets van een manuele check gedaan, dat het daardoor zo lang duurde? Normaal heb ik het bijna altijd binnen 20 minuten wel.

Hopelijk hebben ze de link met mijn bekende IBAN niet aangepast, want ik was wel van plan m'n "gewoonlijke" IBAN te gebruiken voor overboekingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
Louw Post schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 14:04:

Goed om te zien dat er nog Tweakers zijn die Crypto.com gebruiken😃

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:14
dhrhagenees.cro schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 18:45:
[...]

Goed om te zien dat er nog Tweakers zijn die Crypto.com gebruiken😃
Ik gebruik de CC nog bijna iedere dag.
4x per maand tanken, boodschappen, kapper en alle andere dingen waar ik de CC voor kan gebruiken.
Misschien loopt het op niets uit maar het kost iig niets en ik zit al aan bijna 20k CRO coins in 2 jaar tijd.

Ik laat ze voorlopig lekker staan en zie wel hoe het afloopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Idanue schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 19:45:
[...]

Ik gebruik de CC nog bijna iedere dag.
4x per maand tanken, boodschappen, kapper en alle andere dingen waar ik de CC voor kan gebruiken.
Misschien loopt het op niets uit maar het kost iig niets en ik zit al aan bijna 20k CRO coins in 2 jaar tijd.

Ik laat ze voorlopig lekker staan en zie wel hoe het afloopt. :)
Ik ook, in de afgelopen maanden de gemiddelde aankoopprijs goed omlaag weten te brengen naar 16 cent. Wel jammer dat het grote graaien met spotify en netflix binnenkort stopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
Blik1984 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 20:27:
[...]

Ik ook, in de afgelopen maanden de gemiddelde aankoopprijs goed omlaag weten te brengen naar 16 cent. Wel jammer dat het grote graaien met spotify en netflix binnenkort stopt.
De grote baas Kris, heeft tussen neus en lippen door gezegd dat dit zomaar weer kan terug komen😃
Pagina: 1 ... 50 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).