Ik gebruik altijd Curve icm ING Mastercard. En als de reservering weg is, altijd vrij snel doe ik daarna BIT naar CDC.KapiteinRoel schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 07:48:
Weet iemand welke kaarten werken bij shell express? Curve in ieder geval niet kwam ik vanochtend achter, cdc en plutus had ik niet bij me.
Ja ik ook, en die truc werkt prima bij tinq. Maar vanwege de shell perk bij plutus wilde ik shell express proberen maar dat ging dus niet.
De CDC app crasht bij mij (Android 13) tijdens het opstarten. Herinstallatie, verwijderen cache en alle andere opties bieden geen oplossing. Verder nog mensen hier die daar last van hebben?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dank het is gelukt. Alles leeggetrokken en nu ga ik over naar een Plutus 5 euro abonnement. Dan loop ik weinig risico want met 3500 euro staking heb ik nog geluk gehad met mijn vroege instapmoment maar velen niet. Dat risico wil ik niet meer gaan lopen bij een nieuwe aanbieder.HAWK Wizard schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:50:
[...]
Eerst paar honderd euro kun je gratis pinnen, zie ook https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/71266724
It’s nice to be important but it’s more important to be nice
Na herinstallatie doet hij het weer prima bij mij.Wom schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 09:46:
De CDC app crasht bij mij (Android 13) tijdens het opstarten. Herinstallatie, verwijderen cache en alle andere opties bieden geen oplossing. Verder nog mensen hier die daar last van hebben?
Welliswaar android 12, maar herinstallatie lijkt hier ook goed te werken.Wom schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 09:46:
Binnenkort wil ik het een en ander aan crypto valuta omzetten naar fiat geld. Wat is momenteel de meest gunstige en voordelige route om alles om te zetten?
Van defi Wallet naar exchange, omzetten in “fill in the blank”, terug naar de main app en dan naar euro’s? Of heeft iemand een andere wijze?
Van defi Wallet naar exchange, omzetten in “fill in the blank”, terug naar de main app en dan naar euro’s? Of heeft iemand een andere wijze?
Ben benieuwd welke route anderen volgen.pixels66 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:54:
Binnenkort wil ik het een en ander aan crypto valuta omzetten naar fiat geld. Wat is momenteel de meest gunstige en voordelige route om alles om te zetten?
Ik volg meestal de route Defi naar Exchange vervolgens CRO-->USDT-->XLM transfer naar Kraken en daar XLM-->EUR vervolgens storten IBAN. Kosten 0.1 XLM ofzo..
Waarom niet de usdt van de exchange naar de app daar naar euro en naar bank? Meer kosten?Jarrovski75 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 23:42:
[...]
Ben benieuwd welke route anderen volgen.
Ik volg meestal de route Defi naar Exchange vervolgens CRO-->USDT-->XLM transfer naar Kraken en daar XLM-->EUR vervolgens storten IBAN. Kosten 0.1 XLM ofzo..
Ik heb de CDC kaart nu een jaartje in gebruik. Heel wat cashback binnen geharkt (in CRO dan), maar zoals zovelen toch flink het schip in gegaan aan het eind van de rit. Nooit ook maar 1 CRO omgezet.
Ik ga nu over op Plutus en houd de stake aan tot januari voor de Netflix rebate. Daarna verplaats ik alles naar de DeFi wallet voor een (wat is het nu?) 10-11% rente, dan maar wachten wat de koers doet..
Even uitgerekend: Als CRO naar de 23 eurocent gaat sta ik, incl. alle cashbacks en interest, op break-even met het hele circus. Dat zie ik de koers nog wel doen eerlijk gezegd. Ik denk dat ik dan wel alles, of een deel, van de hand ga doen. Verkopen met verlies zie ik op dit moment niet zitten, gezien de niveaus van de crypto koersen op dit moment.
Ik ga nu over op Plutus en houd de stake aan tot januari voor de Netflix rebate. Daarna verplaats ik alles naar de DeFi wallet voor een (wat is het nu?) 10-11% rente, dan maar wachten wat de koers doet..
Even uitgerekend: Als CRO naar de 23 eurocent gaat sta ik, incl. alle cashbacks en interest, op break-even met het hele circus. Dat zie ik de koers nog wel doen eerlijk gezegd. Ik denk dat ik dan wel alles, of een deel, van de hand ga doen. Verkopen met verlies zie ik op dit moment niet zitten, gezien de niveaus van de crypto koersen op dit moment.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Tja hoe zou CRO nou ooit nog op zo'n niveau kunnen komen, de perks en cashback zijn zowat allemaal geslashed of weggehaald dus weinig nieuwe klandizie vul ik zo in.. Ik zie het somber in helaas en heb met deze kaart geleerd dat gratis geld niet bestaat..NeoflexNL schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:50:
Ik heb de CDC kaart nu een jaartje in gebruik. Heel wat cashback binnen geharkt (in CRO dan), maar zoals zovelen toch flink het schip in gegaan aan het eind van de rit. Nooit ook maar 1 CRO omgezet.
Vandeweek een testrun gedaan met 10 euro aan CRO om dat middels een kleine omweg goedkoop om te zetten naar fiat. Zeker vanaf januari zie ik geen stijging gebeuren omdat ook Spotify rebate dan verdwijnt en dan zullen velen uitcashen. Voor die tijd gaat het er bij mij dus uit..
Tja een beermarkt sloopt alles, als dit te lang gaat duren dan vallen er wel een paar bedrijven om. Had de beer nog weg gebleven en zou BTC inmiddels op 100k+ zitten hadden we allemaal dik in de plus gestaan met onze CRO kaart en riepen wie iedereen op om mee te doen want GRATIS geldpixels66 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 15:02:
[...]
Tja hoe zou CRO nou ooit nog op zo'n niveau kunnen komen, de perks en cashback zijn zowat allemaal geslashed of weggehaald dus weinig nieuwe klandizie vul ik zo in.. Ik zie het somber in helaas en heb met deze kaart geleerd dat gratis geld niet bestaat..
Vandeweek een testrun gedaan met 10 euro aan CRO om dat middels een kleine omweg goedkoop om te zetten naar fiat. Zeker vanaf januari zie ik geen stijging gebeuren omdat ook Spotify rebate dan verdwijnt en dan zullen velen uitcashen. Voor die tijd gaat het er bij mij dus uit..
We hebben dit onzelf aangedaan, CDC was altijd in staat om tijdens je stake periode de regels aan te passen.
Alle alts zijn zeer zwaar afgestraft en door de beren opgevreten. Ook zonder het uitschalen van de cashback werd CRO wel geknipt en geschoren denk ik..pixels66 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 15:02:
[...]
Tja hoe zou CRO nou ooit nog op zo'n niveau kunnen komen, de perks en cashback zijn zowat allemaal geslashed of weggehaald dus weinig nieuwe klandizie vul ik zo in.. Ik zie het somber in helaas en heb met deze kaart geleerd dat gratis geld niet bestaat..
Het blijft een gok. Feit is dat ik niet met verlies wil verkopen (naïef en dom? Ja vast!) en ik oprecht geloof dat een nieuwe rally (whenever that may be) voor CRO relatief best prima zou kunnen uitpakken. Die 80 cent zie ik niet meer op de borden komen, maar 23? Mwoah, jawel..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Krijgen jullie cashback bij tanken direct met de Cro kaart?
Ik deed het altijd via Curve. Dan kreeg ik cashback.
Nu direct de kaart gebruikt en blijft die reservering alsnog staan EN ik zie geen cashback verschijnen :’)
Nu direct de kaart gebruikt en blijft die reservering alsnog staan EN ik zie geen cashback verschijnen :’)
Zit je niet aan je cashback cap?AlterBridge schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:49:
Krijgen jullie cashback bij tanken direct met de Cro kaart?
Nee dat nog niet. Wel vervelend dit… dacht dat ik direct met de kaart misschien zonder reservering gezeur kon tanken.
Reservering hou je altijd met debit en creditcards. Ik meen me te herinneren dat je met CDC directe betaling inderdaad de cashback pas krijgt als de reservering is omgezet in afschrijving..AlterBridge schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 19:12:
[...]
Nee dat nog niet. Wel vervelend dit… dacht dat ik direct met de kaart misschien zonder reservering gezeur kon tanken.
Voorheen kreeg je direct cashback op de reservering. 3% op €150/200, die werd later gecorrigeerd.pixels66 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 19:18:
[...]
Reservering hou je altijd met debit en creditcards. Ik meen me te herinneren dat je met CDC directe betaling inderdaad de cashback pas krijgt als de reservering is omgezet in afschrijving..
Dat is helaas hoe tanken met een (credit)card werkt, dat staat ook in de topic start. Tanken aan de pomp lukt meestal wel (indien voldoende saldo) maar cashback is en blijft een gokje.AlterBridge schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 19:12:
[...]
dacht dat ik direct met de kaart misschien zonder reservering gezeur kon tanken.
Ik herhaal het nog maar een keertje zodat het voorbij komt wanneer men hier zoekt op tanken.
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Mijn ervaring is dat je beter met tanken kan afrekenen in de shop. Ik heb dan over het algemeen direct mijn cashback en geen reservering (mogelijk in verband met de andere merchant-code die daar gehanteerd wordt).pimsaint schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 00:46:
[...]
Dat is helaas hoe tanken met een (credit)card werkt, dat staat ook in de topic start. Tanken aan de pomp lukt meestal wel (indien voldoende saldo) maar cashback is en blijft een gokje.
Ik herhaal het nog maar een keertje zodat het voorbij komt wanneer men hier zoekt op tanken.
Geen advies natuurlijk voor iedereen die enkel bij onbemande stations kan tanken
Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3
Vandaag over mijn Netflix een cashback gekregen ipv een rebate.. Loopt gewoon rechtstreeks via de CDC kaart. Iemand dit eerder gehad? Heb het gemeld via support, die hebben het doorgezet naar het relevante team. Ff afwachten dus.
Ik heb hetzelfde en heb de mail van 23 juli er bijgepakt:CHRlS schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:13:
Vandaag over mijn Netflix een cashback gekregen ipv een rebate.. Loopt gewoon rechtstreeks via de CDC kaart. Iemand dit eerder gehad? Heb het gemeld via support, die hebben het doorgezet naar het relevante team. Ff afwachten dus.
Mijn vermoeden:Revision of Merchant Rebates Benefit
Existing Jade Green, Royal Indigo, and Ruby Steel Crypto.com Visa Card holders who activated their Card before 23 July 2022, 15:00 UTC will enjoy the merchant rebate benefit(s) (Spotify, Netflix) available through their Card tier and subject to current conditions for six more months (until 23 January 2023, 15:00 UTC). Thereafter, cardholders will not receive CRO reimbursement(s) when spending with these merchant(s). Instead, cardholders receive up to 5% back when spending with these merchants, depending on their Card tier.
Private Members holding an Icy White, Frosted Rose Gold, or Obsidian Card will continue to enjoy their existing merchant rebate benefits.
- Jouw stake is (net als mijne) afgelopen. Oorspronkelijk had ik de email geinterpreteerd als zijnde dat we de cashback nog zouden krijgen tm januari. Maar na nogmaals lezen was het totdat je stake (die je voor 23 juli hebt vastgezet) is verlopen. In mijn geval was dat een aantal weken geleden.
De waarde die ik uit deze kaart haal is nu dus nog minder geworden. Weer een plusje voor mijn Plutus kaart!
Hoe lees je dit dan? Ik zie werkelijk geen enkele reden om dat aan te nemen namelijk.maxvdh schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:38:
Maar na nogmaals lezen was het totdat je stake (die je voor 23 juli hebt vastgezet) is verlopen. In mijn geval was dat een aantal weken geleden.
Zoals ik het lees:
Stake voor 23-07: maart '22 voor mij -check-
Available thru their card tier: indigo -check-
--> nog 6 maanden NFLX en SPOT vanaf 23-07, ergo tot 23-01-23.
Ik volg het even met grote interesse.
Op Reddit lees ik meer mensen die dit ervaren. Zal wel een probleem bij CDC zijn gok ikCHRlS schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:13:
Ik heb hier verschillende mensen zien reageren dat hun sepa vanaf ING instant was. Dit was voorheen bij mij nooit het geval, maar duurde altijd 30-90 min.
Vanmorgen vroeg heb ik een sepa naar CDC gedaan en nu ruim 6 uur later is het geld nog niet aangekomen.
Ben ik ongeduldig of hebben meer mensen hier last van?
Gegevens kloppen allemaal en heb vaker geld van deze bankrekening overgeschreven naar CDC...
Vanmorgen vroeg heb ik een sepa naar CDC gedaan en nu ruim 6 uur later is het geld nog niet aangekomen.
Gegevens kloppen allemaal en heb vaker geld van deze bankrekening overgeschreven naar CDC...
Mijn ervaringen zijn bijzonder wisselend.StefanoZ schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:40:
Ik heb hier verschillende mensen zien reageren dat hun sepa vanaf ING instant was. Dit was voorheen bij mij nooit het geval, maar duurde altijd 30-90 min.
Instant heb ik nooit meegemaakt, wel eens binnen een paar uur, maar het heeft ook wel eens anderhalve dag geduurd bij mij.
Ik heb wel is het volgende gehad...maakte geld over...bleek te weinig...gelijk daarna nog een overboeking.StefanoZ schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:40:
Die eerste stond er binnen een kwartier...en de tweede kwam pas een aantal uren later door.
Ik heb overigens nog nooit gehad dat het helemaal niet bijgeschreven werd dus ik denk dat je nog wat meer geduld moet hebben helaas.
Burp
Mijn stake = unstakable en ik krijg gewoon Netflix rebate.
Interessant. Ik heb support gecontacteerd.Xqlus1ve schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:30:
Mijn stake = unstakable en ik krijg gewoon Netflix rebate.
En dat is al sinds augustus. Zolang ik niet unstake zouden de rebates niet moeten komen te vervallen.
Trouwens Curve dingetje, ik heb de gratis kaart, ik kan nog steeds vaker dan 3 keer GBIT gebruiken, wilgeen slapende handen wakker maken ofzo
Sowieso vanaf eind januari ben je ze kwijtXqlus1ve schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:27:
[...]
En dat is al sinds augustus. Zolang ik niet unstake zouden de rebates niet moeten komen te vervallen.
Trouwens Curve dingetje, ik heb de gratis kaart, ik kan nog steeds vaker dan 3 keer GBIT gebruiken, wilgeen slapende handen wakker maken ofzo
Klopt, maar dat is voor iedereen tot en met Jade.
Bij mij is de Spotify nu ook vergoed!CHRlS schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:40:
Ik heb zojuist de rebate voor Netflix ontvangen zie ik.
Door omstandigheden is Netflix van oktober nog betaald met m'n Curve kaart. Als ik nu een GBIT doe krijg ik dan op 't eind van de maand nog rebate voor de betaling van november?
Misschien. Niet geschoten, altijd mis.superiscch schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:12:
Door omstandigheden is Netflix van oktober nog betaald met m'n Curve kaart. Als ik nu een GBIT doe krijg ik dan op 't eind van de maand nog rebate voor de betaling van november?
Als het antwoord 'nee' is kan ik hem beter via Plutus doen...😊
Het antwoord is nee :-) 1x per kalender maandsuperiscch schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:38:
[...]
Als het antwoord 'nee' is kan ik hem beter via Plutus doen...😊
Mijn cdc kaart werd geweigerd bij aspire Schiphol , zijn er meer met dit probleem? Vorige maand werkte hij nog wel in Eindhoven
Geweigerd om de lounge via LoungeKey binnen te komen, of geweigerd bij het doen van een transactie?thechib12 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 07:00:
Mijn cdc kaart werd geweigerd bij aspire Schiphol , zijn er meer met dit probleem? Vorige maand werkte hij nog wel in Eindhoven
Indien het eerste: je moet eigenlijk naar binnen via de LoungeKey QR code, die is op de achtergrond gekoppeld aan je CDC kaart.
Wat is de beste route om BTC van crypto.com over te dragen naar een andere wallet?
Zoekfunctie geprobeerd?cooLopke schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 09:40:
Wat is de beste route om BTC van crypto.com over te dragen naar een andere wallet?
LoungeKey werkte, alleen ze verifiëren hem met je CDC kaart, maar die weigerde.StefanoZ schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 09:18:
[...]
Geweigerd om de lounge via LoungeKey binnen te komen, of geweigerd bij het doen van een transactie?
Indien het eerste: je moet eigenlijk naar binnen via de LoungeKey QR code, die is op de achtergrond gekoppeld aan je CDC kaart.
Waarschijnlijk heeft CDC de LoungeKey rekening niet betaald en doet CDC een ftx'je.thechib12 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 21:59:
[...]
LoungeKey werkte, alleen ze verifiëren hem met je CDC kaart, maar die weigerde.
Dat dacht ik bij ftx voor 5 minuten ook. Toch maar alles weggehaald. Zou voor CDC hetzelfde aanraden. Vergeet ook je credit card saldo niet.Dacuuu schreef op zondag 13 november 2022 @ 09:21:
Lekker fudje.
Vetrouwen verloren?Dacuuu schreef op zondag 13 november 2022 @ 09:21:
Lekker fudje.
Ik heb in niemand vertrouwen.
Maar hey, die privé wallet is er niet voor niets he.
Vlak nadat ik instapte met de Ruby kaart gingen de cashbacks omlaag, er is nu van mn Stake nog maar -/+ 40 euro over. na die eerste crash van 40 cent naar 20 cent ben ik begonnen CRO direct naar Bitcoin omgezet. Was bijna terug op 350 euro totaal, maar nu weer alles naar beneden gezakt.
Dat wat je in BTC hebt staan trekt je ooit wel weer een keer boven water.MevrouwDeKat schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:25:
Vlak nadat ik instapte met de Ruby kaart gingen de cashbacks omlaag, er is nu van mn Stake nog maar -/+ 40 euro over. na die eerste crash van 40 cent naar 20 cent ben ik begonnen CRO direct naar Bitcoin omgezet. Was bijna terug op 350 euro totaal, maar nu weer alles naar beneden gezakt.
Ik heb alles in CRO in de defi stake staan
OeiCHRlS schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:32:
[...]
Dat wat je in BTC hebt staan trekt je ooit wel weer een keer boven water.
Ik heb alles in CRO in de defi stake staan
Ja, ik zou dat dus NU gaan verplaatsen naar een andere wallet.MevrouwDeKat schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:35:
[...]
OeiDan is het helemaal een flinke klap geweest. Maar als het hele platform CDC omvalt, dan ben ik toch ook gewoon m'n bitcoin kwijt? (Nee... ik heb ze niet naar een privé Wallet gezet)
Staat het dan op de crypto.com defi app wel veilig?
(Wat gebeurt er met de app als het platform omvalt?)
De defi wallet is een privé wallet. Als het goed is heb je daarvan ook een key backup gemaakt.FozBa schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:44:
Staat het dan op de crypto.com defi app wel veilig?
Op dit moment weet ik niet waar ik goed aan doe, voor de zekerheid maar een Amazon cadeaubon gekocht van de totale waarde die ik op de creditcard had staan.
Jij gaat een goede kerst tegemoet.RisingSun schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:59:
Op dit moment weet ik niet waar ik goed aan doe, voor de zekerheid maar een Amazon cadeaubon gekocht van de totale waarde die ik op de creditcard had staan.
Ik heb ook maar eieren voor mn geld gekozen. Kon nog een paar honderd euro terugzetten met curve GBIT en moest nog een aankoop in een webshop doen. Alleen m'n Stake en 20 euro staan er nu nog op. Heb helemaal geen zin in de Defi Wallet.
Voor degenen die nog wat geld hebben staan op hun kaart bij Crypto.com.
Op o.a. Amazon.nl kun je een digitale cadeaukaart aanschaffen met elk random bedrag (op de cent!) en succesvol betalen met je CRO kaart. Zo kun je instant je Crypto.com balans naar €0,00 helpen zonder bijkomende kosten.
Op o.a. Amazon.nl kun je een digitale cadeaukaart aanschaffen met elk random bedrag (op de cent!) en succesvol betalen met je CRO kaart. Zo kun je instant je Crypto.com balans naar €0,00 helpen zonder bijkomende kosten.
Is het 100% zeker dat Crypto.com die balans niet kan freezen of zelfs moet freezen bij een naderend faillissement?Dacuuu schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:15:
Je visa balans staat bij Payrnet, de uitgever van de cdc visa kaart.
Dadelijk valt Amazon om.Malarky schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:09:
Voor degenen die nog wat geld hebben staan op hun kaart bij Crypto.com.
Ik neem het risico niet. Net alles eraf gepind bij een ATM.Malarky schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:18:
[...]
Is het 100% zeker dat Crypto.com die balans niet kan freezen of zelfs moet freezen bij een naderend faillissement?
Vraag me af of ik misschien nog 2 weken moet wachten met mijn CRO eruit halen. CDC is toch een vd sponsors van het WK in Qatar?
Crypto is de laatste tijd niet heel erg populair in de media. Geen idee of het WK enige positieve invloed gaat hebben.Patroo schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:33:
Vraag me af of ik misschien nog 2 weken moet wachten met mijn CRO eruit halen. CDC is toch een vd sponsors van het WK in Qatar?
Y'24
Net alles wat ik kon weggehaald bij CDC, straks nog eens gaan tanken en morgen het restant opdoen in de winkel op de kaart. Echter staat er nog een redelijke som (+- 3k euro) in staking voor 67 dagen ... die zal ik wel kwijt zijn dan zeker? En natuurlijk mijn cro stake die nog tot in januari loopt ...
Is het echt zo erg momenteel of speelt er een beetje paniekvoetbal door recente FTX debacle?
Is het echt zo erg momenteel of speelt er een beetje paniekvoetbal door recente FTX debacle?
Momentum is slecht mede door val FTX, maar ook CDC is al een halfjaar aan het kwakkelen na het bekendmaken van de beperkingen van de rewards en dat wordt alleen maar erger. Denk dat het aftellen is tot ze hetzelfde lot ondergaan als FTX. Ben ook bij Nexo alles aan het weghalen.ItsValium schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:43:
Net alles wat ik kon weggehaald bij CDC, straks nog eens gaan tanken en morgen het restant opdoen in de winkel op de kaart. Echter staat er nog een redelijke som (+- 3k euro) in staking voor 67 dagen ... die zal ik wel kwijt zijn dan zeker? En natuurlijk mijn cro stake die nog tot in januari loopt ...
@Patroo
Dan haal ik alles waar ik aankan er de komende dagen af, en hoop ik maar dat ze niet helemaal omvallen tot mijn laatste stake vrijgekomen is ...
Dan haal ik alles waar ik aankan er de komende dagen af, en hoop ik maar dat ze niet helemaal omvallen tot mijn laatste stake vrijgekomen is ...
Mijn mening is paniek voetbal. Maar hey, slecht mijn beeld op dit alles.ItsValium schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:43:
Idd paniekvoetbal, maar wel gevaarlijk.
Als er door FUD een bankrun ontstaat, kan elke exchange omvallen imho.
Ik heb het gros in defi staan, dus kan toch niks.
Hopen dat het overwaait en wachten op betere tijden.
Als er door FUD een bankrun ontstaat, kan elke exchange omvallen imho.
Ik heb het gros in defi staan, dus kan toch niks.
Hopen dat het overwaait en wachten op betere tijden.
Nog 27 dagen aftellen voor mijn locked Eth. Zou idd wel fijn zijn als Crypto.com het uit wilt zitten tot het WK.
De Jade heb ik nog en de ingelegde Cro beschouw ik inmiddels als verloren (inleg is nu €500 waard) en daar HODL ik liever tot het misschien nog goed komt.
De Jade heb ik nog en de ingelegde Cro beschouw ik inmiddels als verloren (inleg is nu €500 waard) en daar HODL ik liever tot het misschien nog goed komt.
[ Voor 14% gewijzigd door AlterBridge op 13-11-2022 12:36 ]
Ik had het Hodl idee maar ik begin het nu gewoon vervelend te vinden die hele crypto meuk. Voorbij de fud naar irritatie. M’n plan voor nu is alle shitzooi die ik heb omzetten naar btc en hopen dat daar een goeie zet mee gedaan is. Anyway bla bla. Wat is het beste, direct op de cdc exchange omzetten of eerst naar fiat en dan btc?
Net de knoop doorgehakt en de staking die ik nog had voor de kaart omgezet in BTC en naar de Ledger verplaatst. DeFi CRO laat ik voorlopig lekker staan. Al zal CRO geen grote toekomst meer hebben mocht CDC omvallen.
In de voorwaarden van de defi wallet app staat wel dat ze het recht heben „to terminale, suspend of limit your account“ (zie paragraaf 7.1 van de voorwaarden)Dacuuu schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:54:
[...]
De defi wallet is een privé wallet. Als het goed is heb je daarvan ook een key backup gemaakt.
In dat geval ben je wel eigenaar maar kun je er mogelijk alsnog niet bij

Ze kunnen niets met je wallet doen aangezien ze nooit over your private key kunnen beschikken.FozBa schreef op zondag 13 november 2022 @ 15:49:
In de voorwaarden van de defi wallet app staat wel dat ze het recht heben „to terminale, suspend of limit your account“ (zie paragraaf 7.1 van de voorwaarden)
In dat geval ben je wel eigenaar maar kun je er mogelijk alsnog niet bij
Ze kunnen wel je daaraan gekoppelde CDC account suspenden, maar dat staat volledig los van je wallet.
Iemand nog een tip om de laatste euro’s van de visa kaart af te halen zonder aankopen te moeten doen? Revolut of Paypal opwaarderen gaat niet lukken blijkt..
Je kan tot 200 euro gratis pinnen. Zelf ook gedaan.pixels66 schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:20:
Iemand nog een tip om de laatste euro’s van de visa kaart af te halen zonder aankopen te moeten doen? Revolut of Paypal opwaarderen gaat niet lukken blijkt..
It’s nice to be important but it’s more important to be nice
Amazon cadeaubon voor het bedrag?pixels66 schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:20:
Waarom niet? Ik heb dit zojuist nog gedaan. Je kunt ook een revolut payment request naar jezelf sturen als ontvanger, dat is wat anders dan regulier opwaarderen. En tot 250 euro kun je dan met een debit/credit card betalen (bij hogere bedragen zet Revolut het volgens mij om naar een intern Revolut-betaalverzoek).pixels66 schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:20:
CRO in een week 50% gedaald, gelukkig dmv cashbacks en Netflix/Spotify rebates al lang de kosten eruit. Denk dat ik nog een paar tientjes op de kaart laat staan voor lounge access en that's it. Daarna een mooi aandenken aan een interessant experiment.
Bij storten tot een tientje en pinnen?pixels66 schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:20:
Ik heb vanmiddag €120 overgemaakt met de gebruikelijke Sepa transactie. Normaal staat het vrij snel in mijn Fiat wallet, maar nu nog steeds niet.
Dacht te kunnen top-uppen naar een bepaald bedrag zodat ik een Apple Watch kon halen die ik al wilde hebben. Dan is de kaart daarna leeg.
Dacht te kunnen top-uppen naar een bepaald bedrag zodat ik een Apple Watch kon halen die ik al wilde hebben. Dan is de kaart daarna leeg.
Soms een uur, soms een dag. Het is maar net hoe het loopt. Het is ook weekend he. En nu zit je er op te wachten, duurt altijd langer.AlterBridge schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:15:
Ik heb vanmiddag €120 overgemaakt met de gebruikelijke Sepa transactie. Normaal staat het vrij snel in mijn Fiat wallet, maar nu nog steeds niet.
Kan je ook bij pinautomaten geld pinnen met de kaart? Ik probeerde het net bij Geldmaat, maar dat was geen mogelijkheid
Vorig weekend duurde het bij mij 2 dagen. Zaterdag overgemaakt en pas maandag binnen, terwijk het daarvoor binnen een uur binnen was in het weekend. Alsof instant SEPA niet meer werktAlterBridge schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:15:
Volgens mij werkt die instant SEPA alleen door de week.Dacuuu schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:16:
[...]
Soms een uur, soms een dag. Het is maar net hoe het loopt. Het is ook weekend he. En nu zit je er op te wachten, duurt altijd langer.
Top, ik kon dat eerst niet vinden. Nu geregeld en de visa kaart leeg! Bedankt, nu enkel nog gebruik makend van de crypto defi Wallet, en voor de rest klaar met crypto.com.finsdefis schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:55:
[...]
Waarom niet? Ik heb dit zojuist nog gedaan. Je kunt ook een revolut payment request naar jezelf sturen als ontvanger, dat is wat anders dan regulier opwaarderen. En tot 250 euro kun je dan met een debit/credit card betalen (bij hogere bedragen zet Revolut het volgens mij om naar een intern Revolut-betaalverzoek).
CRO in een week 50% gedaald, gelukkig dmv cashbacks en Netflix/Spotify rebates al lang de kosten eruit. Denk dat ik nog een paar tientjes op de kaart laat staan voor lounge access en that's it. Daarna een mooi aandenken aan een interessant experiment.
Voelt nog steeds als paniek voetbal. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik zat emails gekregen heb van meerdere exhanges dat mijn gels veilig is, behalve CDC
Helaas staat mij BTC en EtH nog 2 maanden vast, is mijn stake nog maar 20% waard en ga ik toch nog de kat uit de boom kijken.
Voor ATOM, ergens anders een goede APY voor staking tegenover CDC DeFi Wallet?
Helaas staat mij BTC en EtH nog 2 maanden vast, is mijn stake nog maar 20% waard en ga ik toch nog de kat uit de boom kijken.
Op Twitter staat het wel, maar ik snap wat je bedoelt. De mails vliegen je om de orenXqlus1ve schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:50:
Voelt nog steeds als paniek voetbal. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik zat emails gekregen heb van meerdere exhanges dat mijn gels veilig is, behalve CDC![]()
Direct op de blockchain!Xqlus1ve schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:50:
Voelt nog steeds als paniek voetbal. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik zat emails gekregen heb van meerdere exhanges dat mijn gels veilig is, behalve CDC![]()
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Klopt het dat je bij een Geldmaat geen geld kan pinnen met de crypto.com pas? En waar zou je wel geld kunnen pinnen? Bij die toeristen ATM's van snackbarretjes oid?
Volgens deze Twitteraar schuift CDC met hun ETH tegoed terwijl die in cold storage zou moeten staan.
https://twitter.com/jconorgrogan/status/1591516592835559429
Weet er zelf echter onvoldoende van om te beoordelen of dit waar en/of relevant is?
Edit: was een onschuldige fout: https://twitter.com/WatcherGuru/status/1591665028620750848
Maar ja. Wat als de ontvanger het niet had teruggestuurd?
Weet er zelf echter onvoldoende van om te beoordelen of dit waar en/of relevant is?
Edit: was een onschuldige fout: https://twitter.com/WatcherGuru/status/1591665028620750848
Maar ja. Wat als de ontvanger het niet had teruggestuurd?
[ Voor 23% gewijzigd door NielsFL op 13-11-2022 22:33 ]
Die semi-instant sepa werkt normaal gesproken ook in het weekend. Van al die tientallen keren dat ik iets heb overgeboekt voor die kaart duurde het eigenlijk nooit langer dan een uur. Vanavond om een uur of 1700 heb ik 1 euro overgeboekt en daar is nu nog niets van te zien. Er is dus wel iets.. gaande.
Y'24
https://twitter.com/krisNielsFL schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:13:
Volgens deze Twitteraar schuift CDC met hun ETH tegoed terwijl die in cold storage zou moeten staan.
Ik zie het. Maar ze hebben niet alles teruggekregen. Hij doet dat nonchalant af alsof het zijn bedoeling was een balans bij Gate aan te houden. Maar dat rijmt niet helemaal met het feit dat het een foutje was.
Bij maakte het ook nooit uit of het in het weekend was of niet…RvV schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:22:
Die semi-instant sepa werkt normaal gesproken ook in het weekend. Van al die tientallen keren dat ik iets heb overgeboekt voor die kaart duurde het eigenlijk nooit langer dan een uur. Vanavond om een uur of 1700 heb ik 1 euro overgeboekt en daar is nu nog niets van te zien. Er is dus wel iets.. gaande.
Wel een stunt dat ik er nog eens €120 in hebt gepompt als dit fout gaat :’)
[ Voor 7% gewijzigd door AlterBridge op 13-11-2022 22:40 ]
Iemand een idee hoe ik geld van de crypto.com visa card kan krijgen? Bij de pinautomaat kan je kennelijk geen geld pinnen met deze kaart
Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).