Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 48 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:56
Weet iemand of er recent een verandering is geweest m.b.t. cashback cap? Heb met mijn Jade Green van 1 september tot nu in totaal 2200 euro uitgegeven (en cashback over ontvangen) maar krijg nu nog steeds de 3% cashbacks. Zou allang boven de maandelijkse cap van 50 usd moeten zitten, heel apart..
Vorige maanden ging het wel gewoon "goed" en kreeg ik max 50 usd cashback.

[ Voor 5% gewijzigd door Jdome op 19-09-2022 18:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Jdome schreef op maandag 19 september 2022 @ 18:42:
Weet iemand of er recent een verandering is geweest m.b.t. cashback cap? Heb met mijn Jade Green van 1 september tot nu in totaal 2200 euro uitgegeven (en cashback over ontvangen) maar krijg nu nog steeds de 3% cashbacks. Zou allang boven de maandelijkse cap van 50 usd moeten zitten, heel apart..
Vorige maanden ging het wel gewoon "goed" en kreeg ik max 50 usd cashback.
2*% cashback met een cap op 50 usd (en de huidige wisselkoers) zit je op een bedrag van €2500
Misschien is dat het? 😄
*green of indigo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:56
StefanoZ schreef op maandag 19 september 2022 @ 19:46:
[...]

2*% cashback met een cap op 50 usd (en de huidige wisselkoers) zit je op een bedrag van €2500
Misschien is dat het? 😄
*green of indigo
Oh ja, het is natuurlijk 2% geworden ipv 3% omdat m'n 180 dagen stake deze maand was afgelopen.
Helemaal vergeten 8)7, thanks!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07:21
Heb hier hetzelfde probleem dat de €125 reservering voor tanken nog niet is gestorneerd.
Is van afgelopen zaterdag.

Is bij jullie dit inmiddels rechtgezet en hoe lang duurde dit?

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:06

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Die van mij is na ~10 dagen ingetrokken. Ik weet niet of het automatisch goed is gekomen of door het doorgeven van het RRN die ik van Curve servicedesk had ontvangen.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:43
Zazabez1 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:05:
Heb hier hetzelfde probleem dat de €125 reservering voor tanken nog niet is gestorneerd.
Is van afgelopen zaterdag.

Is bij jullie dit inmiddels rechtgezet en hoe lang duurde dit?
Bij mij op dag 8, na doorgeven van het RRN nummer dat ik van Curve kreeg.

Ik heb nu weer hetzelfde, zit op dag 3. Ik kijk het weer een paar dagen aan, en dan doe ik maar weer hetzelfde rondje helpdesken.
Het zal wel goed komen, maar het komt erg klungelig en onvolwassen over. En het excuus dat ze wachten totdat de merchant de reservering vrijgeeft is gewoon gelogen, want bij Curve is de transactie al gewoon helemaal afgerond.

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 18:21
RikTW schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:31:
[...]

. En het excuus dat ze wachten totdat de merchant de reservering vrijgeeft is gewoon gelogen, want bij Curve is de transactie al gewoon helemaal afgerond.
Ja hier ook goed in Curve. Dus op die 30 dagen wachten heeft dan sowieso geen zin?

Ik wacht nu anderhalve week en was van plan die 30 vol te maken.

[ Voor 8% gewijzigd door AlterBridge op 22-09-2022 10:46 ]

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:42

DvE

ORA-00000

Ik heb ook zo'n transactie. In curve is het reserveringsbedrag al weg, maar Crypto.com heeft zowel de reservering als het daadwerkelijk tankbedrag nog staan. En het reserverings bedrag is daadwerkelijk afgeschreven. Net via de Curve chat een RRN nummer maar aangevraagd.

• Zazabez1
Ik ga ook maar dat RRN nummer bij Curve opvragen dan

• AlterBridge
Welke stappen moet je dan doorlopen door die helpdesk en moet ik vragen voor het RNN nummer van transactie X? Of wijzen naar de reservering die door curve al is teruggedraaid?

• Zazabez1
Ik heb een screenshot van de betreffende transactie meegestuurd en gevraagd om het RNN nummer.
Curve kennende zullen ze misschien over een week reageren…die zijn zoooo traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:40
Ook een first:
Vrijdagochtend geld overgemaakt en deze was vanochtend nog niet verwerkt.
Blijkt dat ik de overboeking terug heb gekregen met de melding: bank begunstigde niet bereikbaar.

Iemand ooit dit meegemaakt?

(Net overboeking opnieuw gedaan en binnen twee minuten bericht dat het beschikbaar is 😁👍🏼)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Blabla13 schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:16:
Ook een first:
Vrijdagochtend geld overgemaakt en deze was vanochtend nog niet verwerkt.
Blijkt dat ik de overboeking terug heb gekregen met de melding: bank begunstigde niet bereikbaar.

Iemand ooit dit meegemaakt?

(Net overboeking opnieuw gedaan en binnen twee minuten bericht dat het beschikbaar is 😁👍🏼)
Wel vorige week meegemaakt dat ABNA een melding gaf dat de begunstigde niet bereikbaar was voordat ik bevestigde. Dus maar even niet gedaan. De volgende ochtend zag ik de melding niet en stuurde ik alsnog.

Zojuist trouwens een RRN opgevraagd bij Curve voor die transactie van 12-9. Kreeg binnen 5 minuten een reactie! Nu even wachten op Crypto

Edit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/crZWnLmM96QNFM5pw00fkgwQG60=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FYx6UpnWh6rsJPSHRjRVyHAd.jpg?f=fotoalbum_large

Maar bij Curve is ie al lang gedropt dus hoe nu verder? Anders lost het zich niet op toch?

[ Voor 23% gewijzigd door AlterBridge op 26-09-2022 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 15:20

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Gisteren ook meegemaakt. 10 minuten later nogmaals verstuurd en toen lukte het wel naar CDC over te boeken.

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:52
HAWK Wizard schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:51:
[...]

Dat kun je alleen zien door de CDC VISA saldo te checken. Heb er altijd een vast (rond) bedrag op staan, dus kan dat redelijk makkelijk zien. Heb LK veel gebruikt en tot nu toe altijd na exact een maand werd het netjes gecrediteerd ($3.25 voor jezelf, evt + $32,50 per extra gast)
3,25$ bijgeschreven. Slecht dat dit nergens zichtbaar is. Je moet continue een rond bedrag hebben om dit te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:16
De grote vraag is nu wanneer beste je CRO unstaken. Ik kan van dit bedrag PLU kopen en staken tbv 4% cashback bij Plutus. Betere deal dan CDC lijkt me. Ik heb ook besloten om nu alvast mijn CRO los te halen van de Defi. Ik zal het over 28 dagen omzetten naar iets anders. Ik heb weinig vertrouwen in CRO wanneer over paar maanden het afgelopen is met de spotify/netflix perks. Ik verwacht een enorme leegloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
glatuin schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:43:
De grote vraag is nu wanneer beste je CRO unstaken. Ik kan van dit bedrag PLU kopen en staken tbv 4% cashback bij Plutus...
Of je staked niet op Plutus en krijgt toch 3% op alle uitgaven en Netflix gratis. Als je Spotify erbij wilt betaal je €5 pmaand en krijgt nog eens €20 pmaand in Plu terug... Win-win. Vanaf 3oct is de Plutus kaart weer beschikbaar. Als je samenwoont kun je een 2e Plutus kaart aanvragen voor gratis Disney of €10 Shell tanken enz.
Plutus geeft ook €10 Cashback op Curve premium. Mocht je 3% + 1% extra willen bij 3 winkels. *Hint boodschappen 😇

[ Voor 21% gewijzigd door enermax op 01-10-2022 07:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:10
glatuin schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:43:
De grote vraag is nu wanneer beste je CRO unstaken. Ik kan van dit bedrag PLU kopen en staken tbv 4% cashback bij Plutus. Betere deal dan CDC lijkt me. Ik heb ook besloten om nu alvast mijn CRO los te halen van de Defi. Ik zal het over 28 dagen omzetten naar iets anders. Ik heb weinig vertrouwen in CRO wanneer over paar maanden het afgelopen is met de spotify/netflix perks. Ik verwacht een enorme leegloop.
Ik blijf beide gebruiken. Cdc en plutus.
Maar ik zie cdc nog steeds als de grote jongen en plutus als kleintje..

Cdc heeft alles, een eigen exchange, cronos ecosysteem..

Wat heeft plutus? Een muntje op het ethereum netwerk, maar er zit niets achter.

Niks is zo lekker als van 2 walletjes eten begrijp me niet verkeerd.

Maar persoonlijk ga ik zeker niet stoppen met crypto.com/cronos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Dacuuu schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 08:35:
[...]
Ik blijf beide gebruiken. Cdc en plutus. Maar ik zie cdc nog steeds als de grote jongen en plutus als kleintje. Cdc heeft alles, een eigen exchange, cronos ecosysteem. Wat heeft plutus? Een muntje op het ethereum netwerk, maar er zit niets achter. Niks is zo lekker als van 2 walletjes eten begrijp me niet verkeerd. Maar persoonlijk ga ik zeker niet stoppen met crypto.com/cronos.
Plutus moet zich inderdaad nog bewijzen en daarom verkoop ik deze gelijk voor euros. Ik zet er ook niet meer dan 500 euro op. 1% extra op plutus en 10 euro is toch wel lekker en Plutus is redelijk stabiel voor 45 dagen. CDC rewards gebruik ik eigenlijk niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-10 23:09
Mijn stake bij ruby liep gisteren af , sinds vandaag nog maar 1 procent cashback zolang ik maar niet unstake , gaat voorlopig ook niet gebeuren aangezien mijn 350€ inleg nu nog maar €88.33 waard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
hmmmm kan het zijn dat je niet altijd cashback krijgt? op Vinted afgelopen dagen 3x iets gekocht maar geen cashback, iets bij bol.com gekocht en daar wel cashback op.

maar dit heb ik alleen bij Vinted, op alle andere plekken krijg ik wel cashback

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
[...]

Ik blijf beide gebruiken. Cdc en plutus.
Maar ik zie cdc nog steeds als de grote jongen en plutus als kleintje..

Cdc heeft alles, een eigen exchange, cronos ecosysteem..

Wat heeft plutus? Een muntje op het ethereum netwerk, maar er zit niets achter.

Maar persoonlijk ga ik zeker niet stoppen met crypto.com/cronos.
dat is wel zo, Plutus moet zich nog bewijzen.
op 10 October vraag ik mijn Plutus kaart aan, hopelijk komt ie dit keer wel aan.

cdc kaart gebruik ik het meeste, daarna de BNB kaart. straks dus ook de PLU kaart. ik denk dat ik voor de maand abbo ga dat je dus 2 perks hebt.... misschien de eerste maand gewoon gratis abbo om maar eerst te kijken of het fijn werkt...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-10 21:37
Pfff, lekker dat terugstorten van de reservering bij het tanken.
Staat er 600€ op CDC, m'n vrouw en ik allebei getankt afgelopen week (di & wo) is de rekening weer leeg. Reserveringen staan allebei nog vast en het werkelijke bedrag is wel al afgeschreven 😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
bas_1981 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 13:24:
Pfff, lekker dat terugstorten van de reservering bij het tanken.
Staat er 600€ op CDC, m'n vrouw en ik allebei getankt afgelopen week (di & wo) is de rekening weer leeg. Reserveringen staan allebei nog vast en het werkelijke bedrag is wel al afgeschreven 😡
Ik wacht nog steeds op die van 12 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:43
AlterBridge schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 13:44:
[...]

Ik wacht nog steeds op die van 12 september
Ik wacht ook nog steeds :(
Ik geloof helemaal niks van de smoesjes dat ze op de merchant wachten, ik denk dat er iets goed mis is in hun afhandeling.
Ik vraag me af of er eigenlijk mensen zijn bij wie het vrijgeven wel gewoon goed gaat?

[ Voor 35% gewijzigd door RikTW op 02-10-2022 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ammehoela
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:57
RikTW schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:36:
[...]

Ik wacht ook nog steeds :(
Ik geloof helemaal niks van de smoesjes dat ze op de merchant wachten, ik denk dat er iets goed mis is in hun afhandeling.
Ik vraag me af of er eigenlijk mensen zijn bij wie het vrijgeven wel gewoon goed gaat?
Ik wacht nu tien dagen op m'n 125 euro. Heb getankt via de Curve-pas. In de Curve-app is het correcte bedrag voor de benzine verwerkt. Ik heb even contact opgenomen met Curve en kreeg van hen onder meer dit te horen:
"If the transaction still appears as pending on your bank account, please provide your bank with the RRN (Retrieval Reference Number and they’ll be able to locate the authorisation and release any held funds."
Daarna via de chat contact opgenomen met CDC. Die meldden dat de transactie nog 'pending' was en of ik alsjeblieft nog even geduld wilde hebben.
Bij wij zit dat bedrag nou vast? Geeft het tankstation het niet vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-10 10:37
Zeer benieuwd van die 125€. Ik heb een week geleden willen betalen aan het tankstation, maar de transactie werd onmiddellijk geweigerd. Ik heb toen even met cash betaald, aangezien er hier al klachten waren. Zijn er mensen waar het wel nog werkt? En is het enkel met CDC en bv. geen probleem bij plutus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [bassie]
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 23:14
Ik heb ook reserveringen staan van tankstations €200,- per keer.
Als je contact opneemt wordt deze vrij snel teruggeven, het is echter wel gedoe. Ik tank niet meer met de CDC pas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Poosje geleden bij de Ikea met cc wat gekocht moest retour maar toen gaven ze aan dat ze het alleen op de cc terug konden zetten.

Bij hornbach van de week wat gekocht met cc, ook gedeelte moeten terugbrengen maar dat kon gewoon terug op mijn normale pinpas

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bas_1981
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-10 21:37
Ammehoela schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:46:
[...]

Ik wacht nu tien dagen op m'n 125 euro. Heb getankt via de Curve-pas. In de Curve-app is het correcte bedrag voor de benzine verwerkt. Ik heb even contact opgenomen met Curve en kreeg van hen onder meer dit te horen:
"If the transaction still appears as pending on your bank account, please provide your bank with the RRN (Retrieval Reference Number and they’ll be able to locate the authorisation and release any held funds."
Daarna via de chat contact opgenomen met CDC. Die meldden dat de transactie nog 'pending' was en of ik alsjeblieft nog even geduld wilde hebben.
Bij curve zie ik de reservering van 2x200€ niet meer. Alleen bij CDC. Voorheen ging dat eigenlijk altijd zonder problemen, maar nu duurt het wel erg lang 🤷‍♂️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
cooLopke schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:01:
Zeer benieuwd van die 125€. Ik heb een week geleden willen betalen aan het tankstation, maar de transactie werd onmiddellijk geweigerd. Ik heb toen even met cash betaald, aangezien er hier al klachten waren. Zijn er mensen waar het wel nog werkt? En is het enkel met CDC en bv. geen probleem bij plutus
Het is nog altijd onduidelijk bij wie het wel nog gewoon werkt en/of het probleem bij CDC of Curve zit. Of is iedereen al overgestapt naar iets anders :D.

Over een maandje WK voetbal Qatar, dan zal CDC wel terug pumpen door de marketing, vermoed ik.

[ Voor 9% gewijzigd door cooLopke op 04-10-2022 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:52
Bij mij kostte het 1 dag voordat het gecorrigeerd was qua tanken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Blik1984 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:08:
Bij mij kostte het 1 dag voordat het gecorrigeerd was qua tanken
Fijn om te horen dat het toch niet alle gevallen zijn, maar dus enkel gevallen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002

Wom

Tank al hele tijd met mijn CDC kaart en eigenlijk nog nooit issues gehad. Binnen 24hr is de reservatie er af en de cashback gestort.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
cooLopke schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:01:
... En is het enkel met CDC en bv. geen probleem bij plutus
Plutus ook drama:
Curve 3okt getanked esso 150 reservering zichtbaar.
Curve ok op 4okt 150 reservering niet zichtbaar en tankbedrag zichtbaar.
Plutus niet ok 6okt... €150 reservering niet vrijgegeven wel zichtbaar in app, tankbedrag nog niet zichtbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• glatuin
enermax schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:37:
[...]

Plutus ook drama:
Curve 3okt getanked esso 150 reservering zichtbaar.
Curve ok op 4okt 150 reservering niet zichtbaar en tankbedrag zichtbaar.
Plutus niet ok 6okt... €150 reservering niet vrijgegeven wel zichtbaar in app, tankbedrag nog niet zichtbaar.
Je zou in Curve met een rule alle betalingen van >149 op een andere kaart kunnen laten plaatsvinden bijv, een echte credit card. Daarna via een go-back-in-time weer terug naar Plutis oid. Althans dat is wat ik zou doen. Ik heb 'helaas' een tankpas van de zaak. Bij een huurauto in buitenland heb ik het handmatig gedaan, vlak voor tanken even de credit card selecteren in curve en daarna weer terug plus een go back in time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
glatuin schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:43:
[...]
...vlak voor tanken even de credit card selecteren in curve en daarna weer terug plus een go back in time.
Goed idee (y) Heb zelfs curve black... (Plutus Cashback)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:43
Ik doe het ook middels gbit en daardoor nooit problemen. Het daadwerkelijk getankte bedrag zet ik dan over op cdc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zocht in de defi wallet app naar de validators om te staken (jerry's pool e.d.).

Als ik onder earn en dan tabblad validators kijk heb ik alleen een link naar vvs.finance staan.. weet iemand waar die lijst met validators is gebleven? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
zenith schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:24:
Ik zocht in de defi wallet app naar de validators om te staken (jerry's pool e.d.).

Als ik onder earn en dan tabblad validators kijk heb ik alleen een link naar vvs.finance staan.. weet iemand waar die lijst met validators is gebleven? :)
Als je op het scherm bent waar je vvs finance ziet, klik je linksboven op dat pijltje, en switch je van "cronos" naar "crypto.org"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Dacuuu schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:09:
[...]

Als je op het scherm bent waar je vvs finance ziet, klik je linksboven op dat pijltje, en switch je van "cronos" naar "crypto.org"
Ok, haha dank je 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashHeaven
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 11:30
Welke plan zouden jullie kiezen bij Curve na cashback van Plutus? Voor Black voor 0 euro per maand of Metal voor 5 euro per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:15
FlashHeaven schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:28:
Welke plan zouden jullie kiezen bij Curve na cashback van Plutus? Voor Black voor 0 euro per maand of Metal voor 5 euro per maand?
Verkeerde topic? Er is een Plutus topic maar ook een voor Curve ;)

Maar het ligt maar net aan je wensen, elk plan heeft z'n voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-10 07:43
enermax schreef op donderdag 29 september 2022 @ 23:22:
[...]

3,25$ bijgeschreven. Slecht dat dit nergens zichtbaar is. Je moet continue een rond bedrag hebben om dit te checken.
Is niet handig inderdaad. Maar aangezien het elke keer een maand duurt, kun je ook gewoon maand na je reis terugkijken en dan zie je op de datum van je reis dat het bedrag "verdwenen" is, dus netjes gecrediteerd. Je kunt het ook zien omdat je tegenwoordig gelijk een CRO cashback reversal krijgt (dat was paar maanden geleden nog maar zelden het geval, nu hebben ze dit ook gefixed lijkt het).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin3
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ammehoela schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:46:
[...]

Ervaar nu ook dit issue. Eerder nooit zo lang hoeven te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
Update; na 30 dagen is idd die €125 reservering hersteld (dus verschil 125-tankbedrag terug) zoals de servicedesk twee keer had aangegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:42

DvE

ORA-00000

AlterBridge schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:29:
Update; na 30 dagen is idd die €125 reservering hersteld (dus verschil 125-tankbedrag terug) zoals de servicedesk twee keer had aangegeven.
Lijkt wel of ze met Curve afgesproken hebben die reservering zo lang te houden of zo (of Curve heeft dit zelf zo lang gezet / geeft het niet meer door en dus wacht tot de reservering daadwerklijk verlopen is).
Zodat je niet GBIT kan gebruiken of zo.
In het verleden nooit meegemaakt dat het zo lang moest duren.

Met andere woorden, maak tanken (met reservering) onaantrekkelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door DvE op 13-10-2022 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
DvE schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:33:
[...]

Met andere woorden, maak tanken (met reservering) onaantrekkelijk.
Curve duurde 1 dag de correctie 150 euro -> tankbedrag. Plutus duurde de tank reservatie 1 week om te corrigeren. Ik doe vanaf nu eerst Curve-> Echte creditkaart -> en dan go back in time naar crypto.com/Curve.

Vroeger was crypto.com reservering altijd binnen 1 uur vrij. Maar paar maanden geleden was het ook iets van 30dagen. En sindsdien crypto.com niet meer gebruikt voor tanken. Plutus is ook niet echt werkbaar zo.

[ Voor 23% gewijzigd door enermax op 13-10-2022 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
enermax schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:05:
[...]

Curve duurde 1 dag de correctie 150 euro -> tankbedrag. Plutus duurde de tank reservatie 1 week om te corrigeren. Ik doe vanaf nu eerst Curve-> Echte creditkaart -> en dan go back in time naar crypto.com/Curve.

Vroeger was crypto.com reservering altijd binnen 1 uur vrij. Maar paar maanden geleden was het ook iets van 30dagen. En sindsdien crypto.com niet meer gebruikt voor tanken. Plutus is ook niet echt werkbaar zo.
Bizar dit. Gebruik al meer dan half jaar de Curve => CDC om te tanken, soms bij zo'n betaal automaat, en dan dus met reservering. Die reservering was altijd na 24-48 uur wel weg (eerst Curve van Pending naar ok, dan kort daarna CDC). Vorige keer was begin september, die ging ook nog prima.

Deze week is het bij mij voor het eerst dat die reservering wel erg lang blijft hangen, maar begrijp dat dit "het nieuwe normaal" is nu? Als het na 30 dagen ook echt gefixed is prima, maar als je veel tankt in een maand, wordt je bestedingsruimte wel heel erg beperkt zo....

Kun je dit misschien voorkomen door direct de CDC te gebruiken, ipv eerst de Curve of maakt dat niet uit?
Zo nee, dan is een alternatief om via Curve eerst een andere CC te gebruiken en dan via GBIT naar CDC toe, of werkt dat niet?

Probeer sowieso die betaalautomaten te vermijden, dus bij tankstations waar je binnen kunt afrekenen doe ik dat, daar gaat betaling met Curve => CDC wel direct goed (dus zonder reservering), werkt dan ook als het boven de Euro 150 is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
HAWK Wizard schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:05:
[...]

Kun je dit misschien voorkomen door direct de CDC te gebruiken, ipv eerst de Curve of maakt dat niet uit?
Zo nee, dan is een alternatief om via Curve eerst een andere CC te gebruiken en dan via GBIT naar CDC toe, of werkt dat niet?
Ik heb zelf laatst bij 2 verschillende onbemande tankstations met mijn Jade Green card betaald en dat stond binnen een dag op het daadwerkelijke bedrag i.p.v. de reservering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dat instant SEPA werkt wel lekker hoor. Net een voor mijn doen grote bestelling gedaan overmaken van ING binnen 1 minuut melding daarna yop up en betalen met de cc. Anders had ik weer back in time etc moeten gebruiken.

Nu switch ik alleen aan het einde van de maand van Cc mocht ik mn cashback al op gemaakt hebben

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Stake liep af, en de CRO naar ATOM geswapped en die gestaked, grotere kans op wat centjes "terugkrijgen" :w :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

2Dutch schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:17:
Stake liep af, en de CRO naar ATOM geswapped en die gestaked, grotere kans op wat centjes "terugkrijgen" :w :P
Los van de 19% staking, welke glazen bol gebruik jij? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:09
Wees voorzichtig met CRO

Ik lees steeds vaker verontrustende berichten. De sponsordeals komen in gevaar, grote percentages van de werknemers is ontslagen. Het kan een mooi moment zijn om in te stappen, maar besef je dat hier ook een groot risico in zit. Het is geen zekerheidje dat CRO zomaar weer een nieuwe ath zal halen. Sterker nog, als Bitcoin besluit nog een duikvlucht te nemen dan kan het ook zomaar afgelopen zijn met dit bedrijf

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Xqlus1ve schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:55:
Los van de 19% staking, welke glazen bol gebruik jij? :+
Glas in lood, was in de aanbieding :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Gelukszoekr schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 17:01:
Wees voorzichtig met CRO

Ik lees steeds vaker verontrustende berichten. De sponsordeals komen in gevaar, grote percentages van de werknemers is ontslagen. Het kan een mooi moment zijn om in te stappen, maar besef je dat hier ook een groot risico in zit. Het is geen zekerheidje dat CRO zomaar weer een nieuwe ath zal halen. Sterker nog, als Bitcoin besluit nog een duikvlucht te nemen dan kan het ook zomaar afgelopen zijn met dit bedrijf
Not your keys not your funds.
Dat ze veel mensen ontslaan lijkt me nogal logisch. Dat bedrijf is explosief gegroeid, en krimpt ook weer in de bear market. Blijf al die werknemers maar betalen als er veel minder geld binnenkomt, en wat moet je ze laten doen als er minder te doen is?

Het is zaak om nu de de bearmarket door te komen. Dat moet iedereen.

Ik zie zelf nog geen rede om paniek acties uit te gaan voeren.

En ja, heb vanalles mee gemaakt, Inc het hele mtgox verhaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Gelukszoekr schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 17:01:
Wees voorzichtig met CRO

Ik ben juist heel bullish over CRO. Ze zijn lekker bezig met hun exchange. Binnen enkele weken komt er een grote update aan.

Ze hebben onlangs een nieuw hoofdkantoor in Frankrijk geopend. Vanuit hier gaan ze Europese zaakjes regelen.

De Defi app zijn ze almaar aan het uitbreiden met nieuwe features.

En niet vergeten, CRO is nog niet eens een jaar oud?

De Cronos loaded lions metaverse game komt eraan, ergens eind 2022, begin 2023.

Er gaat meer geld in Cronos. De TVL is behoorlijk gestegen. Grote sommen geld worden in Cronos gepompt.

Cronos Dapps worden ook steeds beter en meer geld gaat daar naar toe. Je hebt nu Mimas, Tectonic, VVS, MMF, Single finance. Deze zijn nu de grootste.

CRO/CRONOS is niet alleen een debit kaart. Het is veel meer.

Ja ze hebben nogal wat downgrades gedaan met betrekking tot hun kaarten en ja er is wat personeel weg in verband met kosten besparing, maar ja in deze markt condities kan dat haast ook niet anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

dhrhagenees.cro schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 21:48:
[...]

Ik ben juist heel bullish over CRO. Ze zijn lekker bezig met hun exchange. Binnen enkele weken komt er een grote update aan.

Ze hebben onlangs een nieuw hoofdkantoor in Frankrijk geopend. Vanuit hier gaan ze Europese zaakjes regelen.

Er gaat meer geld in Cronos. De TVL is behoorlijk gestegen. Grote sommen geld worden in Cronos gepompt.

Cronos Dapps worden ook steeds beter en meer geld gaat daar naar toe. Je hebt nu Mimas, Tectonic, VVS, MMF, Single finance. Deze zijn nu de grootste.

Ja ze hebben nogal wat downgrades gedaan met betrekking tot hun kaarten en ja er is wat personeel weg in verband met kosten besparing, maar ja in deze markt condities kan dat haast ook niet anders.
In alle eerlijkheid, iemand die .cro in zijn account naam heb staan zie ik gewoon als een shiller en/of wordt betaald door CDC :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:02

Nogne

>.<

Xqlus1ve schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 02:21:
[...]

In alle eerlijkheid, iemand die .cro in zijn account naam heb staan zie ik gewoon als een shiller en/of wordt betaald door CDC :/
Of het refereert naar zijn Cronos ID/CNS, hij loopt hier al wel wat langer rond dus iig niet alleen een account aangemaakt om dit bericht te plaatsen. En vind zijn bericht iets uitgebreider dan die van Roel.

Ik ben niet heel pessimistisch op CRO/CDC maar zie een ath zeker niet snel gebeuren. Veel gebruikers (ook hier) zijn alleen maar gefocust op de debitkaart en cashback, en juist die gebruikers zou CDC moeten proberen over te halen om Cronos te gebruiken zodat CRO meer gebruikt word en volume krijgt.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Nogne schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 02:42:
[...]

Of het refereert naar zijn Cronos ID/CNS, hij loopt hier al wel wat langer rond dus iig niet alleen een account aangemaakt om dit bericht te plaatsen. En vind zijn bericht iets uitgebreider dan die van Roel.

Ik ben niet heel pessimistisch op CRO/CDC maar zie een ath zeker niet snel gebeuren. Veel gebruikers (ook hier) zijn alleen maar gefocust op de debitkaart en cashback, en juist die gebruikers zou CDC moeten proberen over te halen om Cronos te gebruiken zodat CRO meer gebruikt word en volume krijgt.
CDC is alles behalve de debitkaart gebruikers aan het motiveren. Snap dat we in een beer markt zitten maar als je voordelen minder en minder worden dan helpt dat niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
Xqlus1ve schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 02:21:
[...]

Zo zou je mijn naam kunnen interpreteren. Maar voordat dit een welles / nietes ding wordt ga ik hier maar verder niet op in.
Overigens ben ik al vanaf het begin actief in dit topic, niet met regelmaat maar ik heb er vertrouwen in anders zou ik niet investeren. Als je geen vertrouwen hebt kan je maar beter alles verkopen...

Wat ik nog wil zeggen is dat we waarschijnlijk nog maanden tot misschien wel 2 tot 3 jaar in deze markt condities blijven hangen.
Al die ellende in de wereld helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Xqlus1ve schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 03:13:
[...]
CDC is alles behalve de debitkaart gebruikers aan het motiveren. Snap dat we in een beer markt zitten maar als je voordelen minder en minder worden dan helpt dat niet,
Eens, Waarom zou je 3500 euro investeren voor Jade kaart als je bij Binance voor 270 dollar ook 2% op je debitkaart krijgt (of 3% voor 2700dollar). Netflix en Spotify vervallen namelijk in 2023. Waarom zou je Jade stake/kaart willen blijven houden, wanneer je de Business lounge blijft houden na unstaken (kaart gebonden).
En bij plutus heb je voor (0 euro stake) al een 5 euro abonnement met "gratis" Netflix en Spotify en 20 euro cashback (per maand!!) en 3% op alle uitgaven _/-\o_ Kaarten zijn trouwens beschikbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door enermax op 17-10-2022 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
enermax schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:31:
[...]

Eens, Waarom zou je 3500 euro investeren voor Jade kaart als je bij Binance voor 270 dollar ook 2% op je debitkaart krijgt (of 3% voor 2700dollar). Netflix en Spotify vervallen namelijk in 2023. Waarom zou je Jade stake/kaart willen blijven houden, wanneer je de Business lounge blijft houden na unstaken (kaart gebonden).
En bij plutus heb je voor (0 euro stake) al een 5 euro abonnement met "gratis" Netflix en Spotify en 20 euro cashback (per maand!!) en 3% op alle uitgaven _/-\o_ Kaarten zijn trouwens beschikbaar.
Prima, maar reageer hier dan niet met “plutus, mars, Saturnus” meuk xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:09
dhrhagenees.cro schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 21:48:
[...]

Dan kijken we hier duidelijk anders naar. Maar dat is ook niet erg. Daar is een forum voor toch? Het uitwisselen van inzichten :)

Je benoemt een heleboel dingen. Maar hier gaat het naar mijn idee ook een beetje mis. Crypto.com probeert overal een vinger in de pap te hebben, maar blinken nergens echt in uit. Het begon met de kaarten. Die waren goed, niet voor niks dat er zoveel mensen een kaart gingen gebruiken. Maar het meermaals eenzijdig aanpassen van het de voorwaarden is killing voor het consumentenvertrouwen.

Dan de exchange, wat prima werkt. Maar alleen als app, en niet een normale website. Dan maar een eigen ketting maken, Cronos. Ik houd de cijfers niet elke dag bij, maar volgens mij heeft het maar weinig activiteit in vergelijking met bijvoorbeeld de BSC. Dus dan maar hard werken aan DeFi, Gaming, etc. Overal een vinger in de pap.

Crypto.com heeft de keuze gemaakt om maximaal in te zetten op marketing. Van stadions, voetbal teams, de UCF, F1 enz. Alles voor de naamsbekendheid. Ik denk dat ze beter al dat geld hadden kunnen stoppen in het maken van een goed product. Zoals de kaarten ooit waren. Als het product goed is dan komen de klanten vanzelf.
dhrhagenees.cro schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:10:
[...]
Prima, maar reageer hier dan niet met “plutus, mars, Saturnus” meuk xD
Ik heb een half jaar geleden de overstap gemaakt naar Plutus, en ben zeer enthousiast. Wat vind je zo slecht aan dit bedrijf?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
Gelukszoekr schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:32:
[...]

Ik heb een half jaar geleden de overstap gemaakt naar Plutus, en ben zeer enthousiast. Wat vind je zo slecht aan dit bedrijf?
Als ik iets wil zeggen / vragen over planeten dan ga ik wel naar dat specifieke topic, dus offtopic? :) Dat bedoel ik er dus mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik heb een deposit gedaan via de bank middels overmaken. Dit werkt altijd goed, maar ondanks dat ik gisteren een mail ontving dat het geld succesvol was aangekomen staat het nog steeds niet op mijn app..

Ik kan zo 123 ook niet vinden waar ik contact mee kan opnemen mbt dit euvel. Gewoon contact@crypto.nl?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
Tusk schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:26:
ik heb een deposit gedaan via de bank middels overmaken. Dit werkt altijd goed, maar ondanks dat ik gisteren een mail ontving dat het geld succesvol was aangekomen staat het nog steeds niet op mijn app..

Ik kan zo 123 ook niet vinden waar ik contact mee kan opnemen mbt dit euvel. Gewoon contact@crypto.nl?
Ik zou nog even 1 dag wachten. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het langer dan 1 dag duurde.
Mocht het daarna nog niet erop staan dan ff CS contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:02

Nogne

>.<

Gelukszoekr schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:32:
[...]

Dan kijken we hier duidelijk anders naar. Maar dat is ook niet erg. Daar is een forum voor toch? Het uitwisselen van inzichten :)

Je benoemt een heleboel dingen. Maar hier gaat het naar mijn idee ook een beetje mis. Crypto.com probeert overal een vinger in de pap te hebben, maar blinken nergens echt in uit. Het begon met de kaarten. Die waren goed, niet voor niks dat er zoveel mensen een kaart gingen gebruiken. Maar het meermaals eenzijdig aanpassen van het de voorwaarden is killing voor het consumentenvertrouwen.

Dan de exchange, wat prima werkt. Maar alleen als app, en niet een normale website. Dan maar een eigen ketting maken, Cronos. Ik houd de cijfers niet elke dag bij, maar volgens mij heeft het maar weinig activiteit in vergelijking met bijvoorbeeld de BSC. Dus dan maar hard werken aan DeFi, Gaming, etc. Overal een vinger in de pap.

Crypto.com heeft de keuze gemaakt om maximaal in te zetten op marketing. Van stadions, voetbal teams, de UCF, F1 enz. Alles voor de naamsbekendheid. Ik denk dat ze beter al dat geld hadden kunnen stoppen in het maken van een goed product. Zoals de kaarten ooit waren. Als het product goed is dan komen de klanten vanzelf.

[...]

Hoe bedoel je dat de Exchange niet als website werkt? Volgens mij is de app niet als website beschikbaar maar wel de Exchange. Al ben ik niet echt fan van de exchange want de kostten zijn (of waren) best hoog.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:47
Dit is het Crypto.com topic

Contact opnemen met support kan via de Crypto.com app (onder instellingen).

[ Voor 27% gewijzigd door pimsaint op 17-10-2022 17:34 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:57
Misschien moet ik het topic eerst doorspitten omdat het eerder genoemd is. Dan mag je hier naar verwijzen.

De voorwaarden van mijn ruby steel card zijn sinds enige tijd gewijzigd. Een top up kost 1% en de CRO die ik terug krijg is bij een aankoop is 1%. Dit zorgt ervoor dat ik eigenlijk alleen geld verdien wanneer CRO flink gaat stijgen.

Is er een kans dat dit in de toekomst gewijzigd wordt in ´ons´ voordeel? Op dit moment gebruik ik de kaart ook niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mikeol
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-10 15:40
poekiepoes12 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 19:31:
Misschien moet ik het topic eerst doorspitten omdat het eerder genoemd is. Dan mag je hier naar verwijzen.

De voorwaarden van mijn ruby steel card zijn sinds enige tijd gewijzigd. Een top up kost 1% en de CRO die ik terug krijg is bij een aankoop is 1%. Dit zorgt ervoor dat ik eigenlijk alleen geld verdien wanneer CRO flink gaat stijgen.

Is er een kans dat dit in de toekomst gewijzigd wordt in ´ons´ voordeel? Op dit moment gebruik ik de kaart ook niet meer.
Ik verwacht niet dat dit binnenkort aangepast gaat worden. Daarnaast is de cashback juist van 2% naar 1% gegaan.
De top up is juist van 0% naar 1% gegaan. Maar let wel, dit is alleen als je top up doet vanaf je credit card. als je via SEPA transfer geld over maakt naar je fiat wallet is gewoon gratis.

Dus top uppen via SEPA naar fiat wallet en van fiat wallet naar de debit card. dan kun je alsnog gewoon 1% cashback ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Mikeol schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 19:39:
[...]
...
Dus top uppen via SEPA naar fiat wallet en van fiat wallet naar de debit card. dan kun je alsnog gewoon 1% cashback ontvangen.
En euro in je fiat wallet kun je ook gratis terug naar je bankrekening overboeken (minimaal 80 euro). Bijvoorbeeld verkopen van CRO van je netflix en cashbacks. Zolang je ze niet op de debitkaart zet, kun je ze weer naar je rekening boeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 16:31

Louw Post

Cerenas

Krijg net weer een mail over een wijziging van de kaarten binnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tYk6s2b60Clg6UfiRjgRwJQPf-8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/40QX8X3WCIrnUe1fUtZX2t5x.jpg?f=user_large
Dat is wel erg jammer moet ik zeggen. Deze kaart was ideaal voor mijn vakanties buiten de EU (niet euro landen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
Louw Post schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:09:
[Afbeelding]
Dat is wel erg jammer moet ik zeggen. Deze kaart was ideaal voor mijn vakanties buiten de EU (niet euro landen).
CDC is zichzelf mbt de kaart aan het opheffen lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
[Afbeelding]
dat is alleen als je uit een ATM geld wilt uittrekken toch?? die ATM's zijn er binnenkort toch allemaal weg ivm ''veiligheid anti kraak''

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:20
[Afbeelding]
Ik vind het een vage mail... Het gaat volgens mij OOK om aankopen en ATM. Maar ze hebben het over non-eur en in het overzicht staat ineeens within eu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:43
micmulder schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:14:
[...]

Ik vind het een vage mail... Het gaat volgens mij OOK om aankopen en ATM. Maar ze hebben het over non-eur en in het overzicht staat ineeens within eu?
Een bestelling in dollars plaatsen bijvoorbeeld. Als je de kaart alleen hier gebruikt niks schokkends dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:13:
[...]

dat is alleen als je uit een ATM geld wilt uittrekken toch?? die ATM's zijn er binnenkort toch allemaal weg ivm ''veiligheid anti kraak''
Er staat 'EN', dus betreft ook normale betalingen, en het buitenland staan ze werkelijk overal.

[ Voor 9% gewijzigd door Xqlus1ve op 19-10-2022 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 23:29
Kol Nedra schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:13:
[...]

Nee - Non-eur end GBP *aankopen* + ATMs

Erg jammer, de enige reden waarom ik deze kaart nog zou blijven gebruiken nu Plutus er is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:43

JRR

Zoals ik het lees:

Betaal je op het terras in Copenhagen je koffie met de CDC-kaart in Deense kronen 0,2% fee want Europese Unie. Betaal je op het terras in Zurich je koffie in CHF 2,0% fee want geen Europese Unie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
maxvdh schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:19:
[...]
Erg jammer, de enige reden waarom ik deze kaart nog zou blijven gebruiken
Precies dit, ondanks alle berperkingen op cashbacks en rebates bleef dit toch mijn favoriete kaart om mijn euro's mee te spenderen hier in Azië. Maar nu ze net zo veel gaan vragen voor niet-EUR betalingen als mijn bank, blijft er naast lounge toegang geloof ik 0 voordeel meer over.

Gelukkig heb ik een jaartje voordelig Curve X, als ik het goed heb begrepen kan ik daarmee nog steeds in vreemde valuta betalen zonder premium op de CDC kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
JRR schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:31:
Zoals ik het lees:

Betaal je op het terras in Copenhagen je koffie met de CDC-kaart in Deense kronen 0,2% fee want Europese Unie. Betaal je op het terras in Zurich je koffie in CHF 2,0% fee want geen Europese Unie.
Klopt ben ik blij dat ik afgelopen jaar zomervakantie heb gehad in Denemarken ;)

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:52
Wii4all schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:42:
[...]

Klopt ben ik blij dat ik afgelopen jaar zomervakantie heb gehad in Denemarken ;)
En ik dat ik afgelopen jaar in Zwitserland ben geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Xqlus1ve schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:16:
[...]

Er staat 'EN', dus betreft ook normale betalingen, en het buitenland staan ze werkelijk overal.
alleen non-eur dingen lees ik, dus boodschappen doen hier bij de Aldi oid kost geen fee

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 23:29
pimsaint schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:42:
[...]

Precies dit, ondanks alle berperkingen op cashbacks en rebates bleef dit toch mijn favoriete kaart om mijn euro's mee te spenderen hier in Azië. Maar nu ze net zo veel gaan vragen voor niet-EUR betalingen als mijn bank, blijft er naast lounge toegang geloof ik 0 voordeel meer over.

Gelukkig heb ik een jaartje voordelig Curve X, als ik het goed heb begrepen kan ik daarmee nog steeds in vreemde valuta betalen zonder premium op de CDC kaart.
Behalve in het weekend. Dan rekenen ze een opslag volgens mij 🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
pimsaint schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:42:
[...]
..., blijft er naast lounge toegang geloof ik 0 voordeel meer over...
Lounge toegang heb je ook als je unstaked. Ik heb net jade unstaked en hij geeft inderdaad Airport lounge aan. Gisteren 2e plutus kaart binnen gekomen voor gratis spotify en netflix. CDC ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
maxvdh schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 14:14:
[...]
Behalve in het weekend. Dan rekenen ze een opslag volgens mij 🥲
Verdorie, je hebt gelijk. Op 25 januari in mijn mailbox van Curve:
Foreign exchange rates. We’ve simplified our terms on foreign exchange. We’ve removed the distinction between weekday and weekend rates and we’ll always give you the latest available exchange rate from our provider.
Vandaag op de pagina van Curve X:
Currency Conversion Fee - For purchases and ATM withdrawals you make over the weekend or UK bank holidays - If the currency of the selected payment card and the transaction are both in GBP, USD or EUR, the rate will be increased by 0.5%. In any other case, that is if either the currency of your transaction or the currency of the selected Payment Card is any of our other supported currencies, the rate will be increased by up to 1.5%.
Weer terug bij af dus. Curve X abo ook maar opzeggen...

Wanneer het bij CDC klaar is met de rebates (eind dit jaar, toch?) dan moet ik mijn Plutus kaart ook maar eens gaan gebruiken.

edit:
Feestje was 31 augustus blijkbaar al voorbij

[ Voor 5% gewijzigd door pimsaint op 19-10-2022 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-10 19:48
Even een vraag. Ik wil mijn CDC account opzeggen. Je kan toch niet het tegoed dat op je kaart account staat, verplaatsen naar je Defi account. Je moet eerste het tegoed opmaken door uitgaven te doen met je CDC debikaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

smily01 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:45:
Even een vraag. Ik wil mijn CDC account opzeggen. Je kan toch niet het tegoed dat op je kaart account staat, verplaatsen naar je Defi account. Je moet eerste het tegoed opmaken door uitgaven te doen met je CDC debikaart?
Correct. geld uit de muur halen is een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 13:05
Is er ook een manier om een groot bedrag van de kaart te halen zonder daarvoor fees te moeten betalen?
Je kan maandelijks 400 opnemen zonder fees bij de Ruby Steel.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

GabrielZ schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 10:41:
Is er ook een manier om een groot bedrag van de kaart te halen zonder daarvoor fees te moeten betalen?

Iemand tips?
Weet niet of het nog mogelijk is maar heb eens wat over Paypal gelezen, zoek maar een terug in dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 16:31

Louw Post

Cerenas

Iemand tips?
Een service die je kan opwaarderen met een debit card en dat vervolgens doorsturen naar je bankrekening is de goedkoopste oplossing denk ik.

Een bunq bankrekening kun je bijvoorbeeld opwaarderen met een debit/credit card (gratis tot 500 euro volgens mij), maar ook (Transfer)Wise ondersteund dit zag ik (met een kleine fee). Misschien bij PayPal ook wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard

Iemand tips?
Zie mijn eerdere post met alle opties hier: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/71266724

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
JRR schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:31:
Zoals ik het lees:

Precies, maar lees ik nu goed dat dit dan voor de 2 hoogste card levels dus (nog) NIET zo is en het dus 0% blijft?

Dat weekend tarief is vrij irritant, zit dan nog wel eens in een hotel in een niet Euro land en dan betaal je dus flinke toeslag (en ben je bijna je hele cashback voordeel alweer kwijt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:43

JRR

Als je een Icy White of Obsidian card hebt, dan gelden deze tarieven niet, maar daar heb ik de centen niet voor 😉.

Heb al aardig mijn been gestoten aan dat groene pasje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:37
Behalve dan van 3 walletjes :Y
Ik heb mezelf net op de hi Debit Card wachtlijst gezet.
Hopelijk is die beschikbaar vóór januari want dan zou de rebate op mijn Spotify abo naadloos over gaan.
DM eventueel voor een invite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:35
Xqlus1ve schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:16:
[...]

Correct. geld uit de muur halen is een optie.
Ik heb nu ook besloten om helemaal over te gaan op Plutus. Was er niet een fee om je geld via ATM uit je account te halen?

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
pjonk schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:30:
[...]

Ik heb nu ook besloten om helemaal over te gaan op Plutus. Was er niet een fee om je geld via ATM uit je account te halen?
Eerst paar honderd euro kun je gratis pinnen, zie ook https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/71266724

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
nobleone schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 22:39:
[...]

Behalve dan van 3 walletjes :Y
Ik heb mezelf net op de hi Debit Card wachtlijst gezet.
Hopelijk is die beschikbaar vóór januari want dan zou de rebate op mijn Spotify abo naadloos over gaan.
DM eventueel voor een invite...
Die Silver (480 euro?) en Gold (4800 euro?) levels lijken wel interessant. Lijkt wel erg op CRO van jaar geleden, maar ook niet zo gek: "Our founding team includes Sean Rach, formerly of Crypto.com, and is devoted to leveraging the power of Web3 to democratize blockchain technology and enable a community of billions to take control of their money." 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KapiteinRoel
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20-09 22:18
Weet iemand welke kaarten werken bij shell express? Curve in ieder geval niet kwam ik vanochtend achter, cdc en plutus had ik niet bij me.
Pagina: 1 ... 48 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).