Ff wachten totdat ze weer een update service mailtje eruit gooienJolleman schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:08:
Dat kan je inderdaad blijven gebruiken.
[Afbeelding]
Ja loungkey wordt nu weer duur, nu mensen weer vliegen natuurlijkXqlus1ve schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:45:
[...]
Ff wachten totdat ze weer een update service mailtje eruit gooien
Misschien staken ze het op de chain. Kun je zelf ook met crypto.org app. Alleen moet je 30 dagen wachten als je unstaked.prodius schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:39:
Klopt het dat CRO staken in de crypto.com app 4% opbrengt, en dat je in de crypto.com exchange 10% krijgt op CRO? Waarom dit verschil? Wat is het addertje?
:fill(white):strip_exif()/f/image/0uctbqEYvwx96379GKiPUYeM.png?f=user_large)
Of het moet een SEPA zijn die heel lang is blijven hangen (wellicht maanden terug, laatste top-ups waren een hoger bedrag), maar dan had ik die toch wel moeten missen?
Iemand dit wel eens gehad?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ze doen een naam-match toch tussen je bankrekening en tenaamstelling crypto.com? Dus dan kan het niet van iemand anders afkomen. Zou je 200 euro-overboekingen uit verleden checken voor de zekerheid. Zat je anti-phishing code er wel in? Erg vreemd idd!NeoflexNL schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 09:23:
Wat me nu toch gebeurd.. Ik kreeg afgelopen nacht een 'received bank transfer' binnen van 200 euro via SEPA. Ik heb het nog nagekeken maar ik heb dit niet zelf verstuurd.
Of het moet een SEPA zijn die heel lang is blijven hangen (wellicht maanden terug, laatste top-ups waren een hoger bedrag), maar dan had ik die toch wel moeten missen?
Iemand dit wel eens gehad?
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Hopelijk een foutje vanuit CDC, anders ben ik bang dat mijn gegevens gelekt zijn ergens.

Dat maakt het idd zo vreemd. Wat bedoel je met die anti-phising code?2Dutch schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 10:38:
[...]
Ze doen een naam-match toch tussen je bankrekening en tenaamstelling crypto.com? Dus dan kan het niet van iemand anders afkomen. Zou je 200 euro-overboekingen uit verleden checken voor de zekerheid. Zat je anti-phishing code er wel in? Erg vreemd idd!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
In de crypto.com app kun je onder settings> anti-phising code een zelf gegenereerde code toevoegen. Die wordt vervolgens in alle mail vanuit crypto.com toegevoegd in de body. Zo zie je in één oogopslag of het een officiele mail is of phishing.NeoflexNL schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:02:
[...]
Dat maakt het idd zo vreemd. Wat bedoel je met die anti-phising code?
Ah, dank, daar was ik niet mee bekend en stond niet aan. Ik heb inderdaad de mail gehad van de bijschrijving maar in de app is het ook daadwerkelijk aan het account toegevoegd.Domino schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:18:
[...]
In de crypto.com app kun je onder settings> anti-phising code een zelf gegenereerde code toevoegen. Die wordt vervolgens in alle mail vanuit crypto.com toegevoegd in de body. Zo zie je in één oogopslag of het een officiele mail is of phishing.
Ik heb alle stortingen van dit jaar erbij gepakt, maar alle deposits van 200 euro die ik heb gedaan zijn aangekomen. Dat betekent dus dat er 200 euro is gestort, maar ik dat zelf niet heb gedaan. Verder geen rare dingen gehad met gestolen passen o.i.d.
Een gelukje dus? Heel erg vreemd toch?!
[ Voor 21% gewijzigd door NeoflexNL op 18-08-2022 14:28 ]
Zonder gein: Vreemd maar ik vermoed dat het een fout is van crypto.com (dubbele verwerking / incorrecte correctie) aangezien het een specifiek bedrag is dat jij ook (hebt) gebruikt. De back-office systemen in de crypto wereld zijn niet altijd "feilloos". Zal wel gecorrigeerd worden.
Ja, moet wel een foutje zijn. Laatste keer dat ik dit specifieke bedrag heb gestort is wel eind juli geweest, blijft vaag.Dragon2b schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 15:26:
Misschien probeert er iemand vanuit Nigeria een grote som geld weg te sluizen en hebben ze jouw bankrekening daarvoor met een klein bedrag getest. Ik krijg namelijk wel eens van dat soort mailtjes (maar zelden het geld).
Zonder gein: Vreemd maar ik vermoed dat het een fout is van crypto.com (dubbele verwerking / incorrecte correctie) aangezien het een specifiek bedrag is dat jij ook (hebt) gebruikt. De back-office systemen in de crypto wereld zijn niet altijd "feilloos". Zal wel gecorrigeerd worden.
Ze komen het vast nog wel halen. Gauw uitgeven dus
Heeft iemand een goed idee hoe ik 'voordelig' de CDC debitcard 'leegtrek'? Mijn staking-periode is bijna afgelopen en daarmee ook mijn benefits.
Ik heb overigens niet de fysieke kaart destijds aangevraagd, dus kan het niet pinnen.
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Zolang je niet un-staked blijven je benefits doorlopen.Sandrioni schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 15:58:
Hi,
Mijn staking-periode is bijna afgelopen en daarmee ook mijn benefits.
Huh, ik lees toch letterlijk op hun site https://help.crypto.com/e...isa-card-rewards-benefitsBlabla13 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 16:09:
[...]
Zolang je niet un-staked blijven je benefits doorlopen.
"Cardholders will lose their benefits if the stake is unlocked."
Als stakingperiode eindigt zijn de CROtjes toch 'unlocked'?
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Nee, die stake loopt automatisch door, maar na de 'locked period' heb je de kans om zelf, handmatig te unlocken en eventueel je funds weg te halen..Sandrioni schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 16:12:
[...]
Huh, ik lees toch letterlijk op hun site https://help.crypto.com/e...isa-card-rewards-benefits
"Cardholders will lose their benefits if the stake is unlocked."
Als stakingperiode eindigt zijn de CROtjes toch 'unlocked'?
Als je het weg wil hebben zou ik het doorsluizen naar kraken bijvoorbeeld en daar uitbetalen (als dat is wat je wil).
Je kan het ook lekker laten staan natuurlijk
De staked cro kun je omzetten naar euro en gratis naar je bankrekening omzetten. Het geld op de creditkaart zou je met curve Go back in time kunnen leeg trekken. Koop je iets met een andere CC kaart en verplaats je de koop naar CDC. Ik zou het makkelijk houden en kaart aanvragen en boodschappen doen met je kaart.Sandrioni schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 15:58:
Hi,
Heeft iemand een goed idee hoe ik 'voordelig' de CDC debitcard 'leegtrek'? Mijn staking-periode is bijna afgelopen en daarmee ook mijn benefits.
Ik heb overigens niet de fysieke kaart destijds aangevraagd, dus kan het niet pinnen.
[ Voor 5% gewijzigd door enermax op 19-08-2022 02:08 ]
Klopt het dat ik dan 1 september een aantal grotere transacties via de back in time functie om kan zetten naar CDC en dan alsnog cashback ontvang?
Beetje in balans blijven 😅
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Met het gratis account kun je maximaal 3 transacties (van de afgelopen 30 dagen) overzetting via GBIT.Blik1984 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:06:
Toch even een checkvraag om te bepalen of dit werkt. Ik zit deze maand al aan mijn maximum aan cro cashback. Ik heb een paar grotere transacties betaald met Curve (gekoppeld aan mijn ING cc). Ik heb geen betaald account van Curve.
Klopt het dat ik dan 1 september een aantal grotere transacties via de back in time functie om kan zetten naar CDC en dan alsnog cashback ontvang?
En over die transacties krijg ik dan alsnog cashback?StefanoZ schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:03:
[...]
Met het gratis account kun je maximaal 3 transacties (van de afgelopen 30 dagen) overzetting via GBIT.
Ja, want voor CDC zijn het nieuwe transacties. Dus als je deze transacties op 1 september in Curve over zet dan is je CDC cashback cap gereset en krijg je weer over alle transacties cashback tot je de cap weer bereikt.Blik1984 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:05:
[...]
En over die transacties krijg ik dan alsnog cashback?
"Dear Valued Customer,
We’ve made a number of updates to the Crypto.com Exchange, including reduced fees, staking adjustments, and new product features.
As a staking contributor, we wanted to write a longer note to express our gratitude and explain how these changes will affect you. Read on for the full list of updates.
New Trading Fee Structure Highlights:
Save up to 80% on Trading Fees
• Trading fees now start from 0.075% with no minimum trading amount
• The trading fee structures are now simplified, and advancing through the levels is more straightforward
• All traders can now attain 0% maker fees
• The gap between maker and taker fees has been reduced, letting you trade on your own terms
For more information, please visit the Fees & Limits page.
CRO Staking Updates:
Enjoy additional trading fee benefits by staking CRO*
• CRO stakers receive an immediate fee reduction
• Additional trading fee benefits are granted for staking as little as 1,000 CRO
• Guaranteed 0% maker fees - users who stake at least 50,000 CRO will enjoy 0% maker fees across all levels
• Get paid to trade - users who stake at least 100,000 CRO will benefit from negative maker fees across all levels
CRO staking rate adjustments
We’re making adjustments to the CRO staking rates to bolster the long-term growth of the Exchange and focus resources in areas which will help build the trading community.
The staking rate adjustments will not affect existing locked CRO stakes, and only apply when new CRO deposits are made.
• Effective with immediate effect, the CRO staking rate has been updated from a flat staking rate of 10% p.a. to a tiered approach of up to 8% p.a. Please refer to the FAQ for more details.
• These rate adjustments will not affect existing locked CRO stakes. Please note that if you change the CRO stake at any time after the effective date, it will restart the tenure for your locked stake.
Check out the new and improved trading fee structure below:
Go to Fees & Limits
Additionally, we’ve also upgraded the Exchange itself and added multiple tools to make your trading experience even more enjoyable and rewarding.
*Applicable for Retail levels 1-5
Please visit this page for more information.
If you have additional questions, kindly reach out to us at contact@crypto.com. We’re here to help.
Best regards,
The Crypto.com Team "
Lekkere update… staking rates gaan niet 2% naar beneden maar vervallen voor de meesten… 10% kreeg je voorheen vanaf 5000 CRO. Nu krijgt je bij die hoeveelheid CRO 0%!HAWK Wizard schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:34:
En weer de volgende CRO (Exchange) update: de verlaging van de trading fees is prima natuurlijk, maar de CRO staking rates gaan 2% punt naar beneden:
[...]
Voor die 8% moet je 500k aan CRO staken als ik het goed gelezen heb op de site 😱
Ik zie het inderdaad, vanaf 50 000 CRO krijg je 4% en pas vanaf 500.000 krijg je 8% en onder de 50.000 dus gewoon 0%..... Je hebt het dus goed gelezen.FozBa schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:40:
[...]
Lekkere update… staking rates gaan niet 2% naar beneden maar vervallen voor de meesten… 10% kreeg je voorheen vanaf 5000 CRO. Nu krijgt je bij die hoeveelheid CRO 0%!
Voor die 8% moet je 500k aan CRO staken als ik het goed gelezen heb op de site 😱
Bizarre actie weer dit. Zodra mijn stake daar afloopt, haal ik ook deze CRO weg daar (heb vrijwel alles al in de Defi Wallet zitten, daar nog wel aardige rendementen zolang het duurt.....)
[ Voor 4% gewijzigd door HAWK Wizard op 19-08-2022 16:19 ]
Waarom vind je het een bizarre actie? Gratis geld uitdelen aan iedereen is nou eenmaal niet een goed businessmodel...HAWK Wizard schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:17:
[...]
Ik zie het inderdaad, vanaf 50 000 CRO krijg je 4% en pas vanaf 500.000 krijg je 8% en onder de 50.000 dus gewoon 0%..... Je hebt het dus goed gelezen.
Bizarre actie weer dit. Zodra mijn stake daar afloopt, haal ik ook deze CRO weg daar (heb vrijwel alles al in de Defi Wallet zitten, daar nog wel aardige rendementen zolang het duurt.....)
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Uiteraard bestaat gratis geld niet. Je ontvangt rente altijd gerelateerd aan het risico. En aangezien het koersrisico van CRO nog steeds extreem groot is, is een rente van 8-12% APY op CRO helemaal niet zo gek (sterker, de koersdaling is afgelopen tijd vele malen groter). Als je dan een bedrijf bent als CDC, met een platform waar je klanten op wilt en wil dat ze gaan staken, moet je dat natuurlijk wel aantrekkelijk maken. En dat is het nu dus totaal niet meer. Naast het grote CRO koersrisico krijg je (tot 50.000 CRO) nu ook geen rente % er meer op (in de Exchange app), dus gaan klanten weg en zakt de koers nog verder in, etc. Ook op de USDc krijg je in de Exchange app vrijwel niets meer (in de CRO app nog wel, maar tot max 3K USDc).blu-fox schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 21:02:
[...]Waarom vind je het een bizarre actie? Gratis geld uitdelen aan iedereen is nou eenmaal niet een goed businessmodel...
Dat vind ik dus bizar, zo drijf je niet op een goede manier een onderneming en jaag je klanten weg en dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me.
Heb alles uit de Exchange app gehaald, is totaal niet interessant meer. In de CRO app zelf nog een klein beetje (tot 3K USD krijg je daar nog 6-10% APY op USDc in crypto earn, en op je staked CRO ook nog 8%) maar de rest is naar mijn eigen wallet gegaan om elders meer rendement te maken.
[ Voor 23% gewijzigd door HAWK Wizard op 20-08-2022 13:44 ]
/f/image/XKac5yTOayUPx6IME6sPidY6.png?f=fotoalbum_large)
Dat is niet alleen bizar, dat is gewoon misleiding van klanten/prospects..........pffffff, heb er lang wel vertrouwen in gehad, maar dit is allemaal erg amateuristisch en belooft weinig goeds.
De nieuwe rates die sinds eergisteren gelden staan trouwens gewoon hier: https://help.crypto.com/e...ro-on-crypto-com-exchange
Maar je zult ze de kost geven die op basis van zo'n mail met verkeerde info toch weer gaan staken.......
Mij ook wel eens gebeurd, werd bij mij steeds later aangepast naar rebate.Tharock schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:32:
Vandaag de cashback over spotify gekregen 🙈[Afbeelding]
Ik ook gehad, paar dagen later curve via pin machine gebruikt zonder pincode, snap er niets van maar ik denk dat het tegen fraude isbas_1981 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:54:
[Afbeelding]
We kregen zojuist deze melding met een betaling met de Curve card in Apple pay.
Is dit gewoon een soort veiligheids check zodat de pincode weer gebruikt wordt, of zit er een limiet op het aantal betalingen per tijdseenheid? 🤷♂️
Je kan supergoed met je ing pinpas betalen (vriendin een paar keer gedaan)
Ik zelf heb via curve de crypto kaart gebruikt maar echt 0 keer een andere methode hoeven te gebruiken.
Werkte echt perfect heb geen andere valuta nodig gehad of hoeven te pinnen.
In NL komt het best vaak voor dat ik op een andere manier moet betalen
Burp
Het is een debit card, dus je kan er pas betalingen mee doen als er geld op zit.FlashHeaven schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:09:
Zetten jullie maandelijks geld op Crypto.com Card of zetten jullie dit pas achteraf erop nadat je een betaling hebt uitgevoerd? Wat is het makkelijkste om te doen? (Ik ben net nieuw met de Crypto.com card + Curve)
Ik boek elke maand een vast bedrag over naar mijn kaart via SEPA.
Nu heb ik voor mijn vriendin een (extra) plutus kaart aangevraagd (9weken levertijd), die kan dan voor Netflix gebruikt worden (gratis). Of voor 60 euro erbij ook nog Spotify erbij (extra plutus perk). Het voordeel is dat je niet meer een bedrag hoeft te staken. In het plutus topic heb ik meer info gepost mocht je in bovenstaande geinteresseerd zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door enermax op 30-08-2022 10:57 ]
Denk dat er best veel mensen hier zitten te dubben wat te doen. Heb er een beetje een hard hoofd in dat CRO nog gaat terugveren en bijvoorbeeld de peepz hier weer een beetje op het niveau van hun stakebedrag gaan komen.enermax schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 10:44:
Ik ben mij langzaam aan het voorbereiden op het unstaken van Jade kaart. Als Netflix en Spotify wegvallen in januari 2023 en Businesslounge kaart gebonden is en niet stake gebonden dan blijft alleen de 2% stake rewards over. Ik ben bang dat dat niet genoeg is om gebruikers te stoppen van unstaken CRO.
Als ik ff naar mezelf kijk: 350 euro stake gedaan voor de Ruby-kaart. Die stake is nu 113,40 waard, dus 236,60 verdampt (okee wat tientjes cashback gehad, vooruit). Staken tegen 10.x als de prijs idem blijft als nu kost je..11 jaar oid?
- Omzetten naar stablecoin en dan staken?
- Euro's cashen en call it a day?
- Hopen op een nieuwe influx van gebruikers en stijging van de koers?
Ben inderdaad blij dat Plutus geen staking vereist. Enige risico is als het omklapt dat het saldo op de kaart foetsie is. Dat is te overzien imho.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
nothing stops this train
Ik zal in de bear vooral niet verkopen. Evt. omzetten in BTC o.i.d. eigenlijk is altijd een goede keuze. Anders gewoon lekker blijven zitten. Crypto.com heeft in tegenstelling tot andere platforms (o.a. plutus) al een bear overleefd en lijkt op dit moment nog op orde te zijn.2Dutch schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 12:33:
[...]
Denk dat er best veel mensen hier zitten te dubben wat te doen. Heb er een beetje een hard hoofd in dat CRO nog gaat terugveren en bijvoorbeeld de peepz hier weer een beetje op het niveau van hun stakebedrag gaan komen.
Als ik ff naar mezelf kijk: 350 euro stake gedaan voor de Ruby-kaart. Die stake is nu 113,40 waard, dus 236,60 verdampt (okee wat tientjes cashback gehad, vooruit). Staken tegen 10.x als de prijs idem blijft als nu kost je..11 jaar oid?En weet wel zeker dat bij massaal opzeggen begin 2023 de stakerates helemaal gaan kelderen. Dus tsja, wat is wijsheid?
- Omzetten naar stablecoin en dan staken?
- Euro's cashen en call it a day?
- Hopen op een nieuwe influx van gebruikers en stijging van de koers?
Ben inderdaad blij dat Plutus geen staking vereist. Enige risico is als het omklapt dat het saldo op de kaart foetsie is. Dat is te overzien imho.
Mijn plan is in ieder geval om gewoon cashback te harken (op dit moment nog 3%, plus spotify en netflix) en in de volgende bull maar eens kijken of CRO nog weer wat gaat worden. Evt. mijn orginele inleg er tussendoor nog eens uit halen en de pure winst laten staan. Dit zie ik t.z.t wel. Ondertussen alles naar de defi stake voor 10% +-
Het is geld wat ik bereid was te verliezen, dus inderdaad wachten is sowieso altijd een optie. Verkopen zal ik persoonlijk ook niet snel doen. Ik ben met beleggen ook ingestapt toen de pandemie begon, niet druk gemaakt en dat doe ik nog steeds nietPureLOOD schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 12:52:
Ik zal in de bear vooral niet verkopen. Evt. omzetten in BTC o.i.d. eigenlijk is altijd een goede keuze. Anders gewoon lekker blijven zitten. Crypto.com heeft in tegenstelling tot andere platforms (o.a. plutus) al een bear overleefd en lijkt op dit moment nog op orde te zijn.
Mijn plan is in ieder geval om gewoon cashback te harken (op dit moment nog 3%, plus spotify en netflix) en in de volgende bull maar eens kijken of CRO nog weer wat gaat worden. Evt. mijn orginele inleg er tussendoor nog eens uit halen en de pure winst laten staan. Dit zie ik t.z.t wel. Ondertussen alles naar de defi stake voor 10% +-
True, Crypto.com is nog niet omgeknikkerd, dat is ook wel wat waard
Dit dus, ik blijf lekker Cro cashback harken. Om alles een beetje netjes in verhouding te houden zet ik 50% can de cashback om in btc. De cronosjes laat ik lekker rente vangen in de defi.PureLOOD schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 12:52:
[...]
Ik zal in de bear vooral niet verkopen. Evt. omzetten in BTC o.i.d. eigenlijk is altijd een goede keuze. Anders gewoon lekker blijven zitten. Crypto.com heeft in tegenstelling tot andere platforms (o.a. plutus) al een bear overleefd en lijkt op dit moment nog op orde te zijn.
Snap al die moeilijkheden niet.
CRO zie ik als een aandeel in een bedrijf, net zoals BNB voor Binance....
ik blijf CRO gewoon verzamelen en 1 deel in BTC
we zitten in een bearmarket, tuurlijk moeten ze dan de rewards verlagen. als de bull market er weer is zullen ze vast de rewards beetje verhogen. waarom doen ze dat is vrij simpel: in een bull market zullen ook weer nieuwe bedrijven met geweldige rewards komen, dus ze zullen ook een beetje mee moeten doen vanwege concurrentie
[ Voor 40% gewijzigd door Kol Nedra op 30-08-2022 22:26 ]
nothing stops this train
Offtopic als reactie: Net 20 euro overgemaakt. 8 weken volgens app.Kol Nedra schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 12:44:
@enermax 9 weken levertijd? bron? ik wacht al maanden nu ....
:fill(white):strip_exif()/f/image/JcCVSTblUoKxDquoxbGpmxDc.png?f=user_large)
[ Voor 27% gewijzigd door enermax op 31-08-2022 16:44 ]
https://www.marketwatch.c...ght-a-mansion-11661970582
Ik zou dat geld omzetten in CRO en in DeFi steken. Ze komen er vroeg of laat toch achter en willen het geld natuurlijk terugenermax schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 08:19:
Crypto.com maakt ff 10miljoen over ipv 100$. En komt na 7 maanden er pas achter. Hebben ze dan toch geld teveel bij CDC?
https://www.marketwatch.c...ght-a-mansion-11661970582
Kan ik met alleen de Lounge Key alleen of icm ID en/of de virtuele Cro kaart via de app ook de Lounge betreden?
Je hebt alleen de loungekey app (digital card) nodig (gekoppeld met cdc) en de boarding pass. Ik heb zelf dus nooit de crypto kaart hoeven laten zien.AlterBridge schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:32:
Ik ga voor het eerst sinds 2019 vliegen. Ben ik de fysieke kaart vergeten. Ik gebruik altijd gewoon Curve.
Kan ik met alleen de Lounge Key alleen of icm ID en/of de virtuele Cro kaart via de app ook de Lounge betreden?
Misschien de cdc code + date en cvv opschrijven. Je weet nooit of cdc de app update en je geen sms kunt ontvangen. Hoewel Curve eigenlijk 99% van de tijd wel werkt.
[ Voor 24% gewijzigd door enermax op 02-09-2022 12:53 ]
[ Voor 6% gewijzigd door CHRlS op 02-09-2022 13:23 ]
Curve levert een Mastercard, dat is het enige dat door de winkelier ondersteund moet worden. Of er vervolgens een Mastercard of Visa card achter hangt doet niet ter zake.CHRlS schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:22:
Vraagje met betrekking tot het gebruik van Curve. Is het bij een betaling in een winkel nog afhankelijk welke kaart er gebruikt wordt?
Je kan natuurlijk ook de "Anti-Embarrassment Mode" selecteren. Daarmee selecteer je een backup kaart als de standaard kaart onvoldoende saldo heeft. Standaard kaart dus CDC en ING als backup. Later zet je dan de betaling weer om naar CDC.
[ Voor 7% gewijzigd door Timmy op 02-09-2022 13:52 ]
Ik heb het precies zo ingesteld.CHRlS schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:22:
Vraagje met betrekking tot het gebruik van Curve. Is het bij een betaling in een winkel nog afhankelijk welke kaart er gebruikt wordt? Ik heb een poosje geleden bij mijn motor dealer wat klein spul gekocht en toen Curve met de CDC Visa gebruikt, met succes. Nu heb ik deze maand een grote beurt gepland maar verwacht ik met die betaling over mijn maandelijkse limiet te gaan dus wil ik deze via Curve icm mijn ING Mastercard laten gaan zodat ik begin volgende maand het via BIT kan omzetten naar CDC. Maar wil graag even zeker weten of dit gaat werken.
Ik heb
Crypto kaart
ING mastercard
Curve
Op curve staat standaard ingesteld dat ik met de crypto kaart betaal.
als het saldo niet genoeg is gaat die automatisch door naar de mastercard.
Curve gebruik ik dan later om de back in time functie uit te voeren.
Burp
Precies dit. Heb de airport lounges nu al keer of 10 gebruikt en altijd de virtuele pas (QR Code) uit de LoungeKey app laten zien, werkt prima. Plus dan je boarding pass (ook QR code meestal).enermax schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:44:
[...]
Je hebt alleen de loungekey app (digital card) nodig (gekoppeld met cdc) en de boarding pass. Ik heb zelf dus nooit de crypto kaart hoeven laten zien.
Misschien de cdc code + date en cvv opschrijven. Je weet nooit of cdc de app update en je geen sms kunt ontvangen. Hoewel Curve eigenlijk 99% van de tijd wel werkt.
De LK app doet er wel heel lang over om op te starten en in te loggen, maar daar heb je tijd genoeg voor bij de wachtrij voor de security.........

Als je de LK app niet hebt, kunt je trouwens ook via de website van LK die QR code oproepen op https://www.loungekey.com...vate/dashboard/my-account (kan dus met tablet, smartphone of laptop), maar uiteraard moet je ook dan wel een account aangemaakt hebben en gekoppeld aan je CRO VISA.
@AlterBridge Paar blikjes in je koffer doen in de lounge en weer naar buiten en uitdelen aan je vrienden
Steam/Epic: Deurstopper
Zoekfunctie al gebruikt?Deurstopper schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:26:
Iemand enig idee of deze kaart (jade green) ook werkt bij tolwegen in Frankrijk?
Ik weet het antwoord al maar probeer maar eens
Via Curve geen probleem.Deurstopper schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:26:
Iemand enig idee of deze kaart (jade green) ook werkt bij tolwegen in Frankrijk?
geen idee wat, maar ik heb wel wat uitgehaald: heb namelijk 85% van mijn BTC die ik op cdc had staan (niet hele grote positie,maar toch) verplaatst naar Binance, voelt veiliger 👍dehardstyler schreef op maandag 5 september 2022 @ 11:17:
Ik heb weer een mail dat de voorwaarde verandert zijn voor de kaart sinds vandaag, heeft iemand al een overzicht van wat er nu weer uitgehaald is?
dan maar minder apy% dus nu is mijn cdc voornamelijk CRO only met een kleine fluff BTC
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 05-09-2022 11:34 ]
nothing stops this train
Kreeg ook die mail, maar onduidelijk wat er nu gewijzigd is.........lekker is dat.dehardstyler schreef op maandag 5 september 2022 @ 11:17:
Ik heb weer een mail dat de voorwaarde veranderd zijn voor de kaart sinds vandaag, heeft iemand al een overzicht van wat er nu weer uitgehaald is?
Heb de app opgestart, in Home/Settings/About/Terms & Conditions gekeken......daar zie je 33 pagina's aan terms, maar nergens een compare of wat er nieuw/anders is. BTW, deze T&C zijn geldig vanaf 2 september, dus mogelijk nog een oude ook?
Weer zoveelste keer bewijs hoe CDC met hun klanten omgaat......... Zodra mijn hele pot weer boven water zit, ben ik weg, maar ja, dat kan nog wel even duren vrees ik..........tot die tijd maar rendement maken in de Defi wallet, dat loopt wel aardig.
[ Voor 41% gewijzigd door HAWK Wizard op 05-09-2022 11:59 ]
- www.cardsupport247.com/europe op meerdere plekken veranderd naar https://crypto.com/eea/cards
- contact@cardsupport247.com veranderd naar contact@crypto.com op een aantal plekken
- App Loading Wallet veranderd naar App Crypto Wallet op meerdere plekken
- Toegevoegd: “FAQs” means the FAQ page applicable to users in Europe, accessible at the following link: here;
- bij "instructions" de tekst ", whether automated or not" toegevoegd
- Overal waar over "on the App and the Site" gesproken werd is de FAQ van het puntje hierboven ook toegevoegd: "on the App, the Site and/or the FAQs"
- Bij 3.3 toegevoegd (d) "use the Prepaid Card solely for personal use and not for any business or commercial purposes;", oude (d) is (e) geworden
- 8.d. Je kunt niet meer aangeven dat je automatisch iedere maand een e-mail wilt met alle transacties, dat moet je nu op ad-hoc basis aanvragen
- 8.4 toegevoegd: "Upon receiving your funding instruction, the equivalent fiat amount converted will be credited to your Prepaid Card Wallet."
- 9.6 upload funds verbeterd naar top-up funds
- 13.1 PDF-link naar fees veranderd naar 'kijk daar in de app of op de site/faq' (even zelf vertaald)
- 15 (i) toegevoegd: (i) demonstrate or use any abusive, threatening and/or violent behaviour or language towards our personnel.
- 20.2 'MCO' verwijderd voor Prepaid Card
- 26.3 Tekst verwijderd: "In the event that there are conflicts between these Terms and the Agreement between you and UAB “Payrnet” below, the Agreement between you and UAB “Payrnet” shall prevail. "
- Hele Payrnet T&C verwijderd
Netjes! Bedankt. Geen onderliggende addertjes m.b.t. verslechtering van de voorwaarden zo te zienEegee schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:46:
Wijzigingen (vergeleken met vorige versie van de PDF):
- www.cardsupport247.com/europe op meerdere plekken veranderd naar https://crypto.com/eea/cards
- contact@cardsupport247.com veranderd naar contact@crypto.com op een aantal plekken
- App Loading Wallet veranderd naar App Crypto Wallet op meerdere plekken
- Toegevoegd: “FAQs” means the FAQ page applicable to users in Europe, accessible at the following link: here;
- bij "instructions" de tekst ", whether automated or not" toegevoegd
- Overal waar over "on the App and the Site" gesproken werd is de FAQ van het puntje hierboven ook toegevoegd: "on the App, the Site and/or the FAQs"
- Bij 3.3 toegevoegd (d) "use the Prepaid Card solely for personal use and not for any business or commercial purposes;", oude (d) is (e) geworden
- 8.d. Je kunt niet meer aangeven dat je automatisch iedere maand een e-mail wilt met alle transacties, dat moet je nu op ad-hoc basis aanvragen
- 8.4 toegevoegd: "Upon receiving your funding instruction, the equivalent fiat amount converted will be credited to your Prepaid Card Wallet."
- 9.6 upload funds verbeterd naar top-up funds
- 13.1 PDF-link naar fees veranderd naar 'kijk daar in de app of op de site/faq' (even zelf vertaald)
- 14 (i) toegevoegd: (i) demonstrate or use any abusive, threatening and/or violent behaviour or language towards our personnel.
- 20.2 'MCO' verwijderd voor Prepaid Card
- 26.3 Tekst verwijderd: "In the event that there are conflicts between these Terms and the Agreement between you and UAB “Payrnet” below, the Agreement between you and UAB “Payrnet” shall prevail. "
- Hele Payrnet T&C verwijderd
Nee, zulks veranderingen gebeuren vaker, bij meer bedrijven. Niks geks aan.PureLOOD schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:00:
[...]
Netjes! Bedankt. Geen onderliggende addertjes m.b.t. verslechtering van de voorwaarden zo te zien
Snap hier werkelijk niets van...
:strip_exif()/f/image/wEJ1i955esyTFAl63Klm9QlM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jD11sqT1VFgTU8GLAlER8hu3.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb ik ook gehad. Verklaring vanuit bol is dat dit is vanwege deel leveringen. Bij een normale credit card zie je dit niet maar wel bij combi CDC en curve.bas_1981 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 20:54:
Wat ik nu weer heb.... Op 1 september voor het eerst aankopen gedaan via bol.com met de cc. Blijkbaar heb ik daar de CDC CC voor gebruikt (+/- 44€) krijg ik vandaag op mn Curve ineens €22.90 gestort en bij CDC zie ik 2x €21.93. Zie de screenshots, iemand een idee wat hier aan de hand is? 🤷♂️
Snap hier werkelijk niets van...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Met bol.com levert het bij mij ook altijd een zooitje op qua transacties, maar onderaan de streep klopt het altijd met cdc. Bij binance heb ik slechtere ervaringen met bol.glatuin schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 21:38:
[...]
Heb ik ook gehad. Verklaring vanuit bol is dat dit is vanwege deel leveringen. Bij een normale credit card zie je dit niet maar wel bij combi CDC en curve.
Ik heb inderdaad meerdere artikelen besteld bij verschillende partijen binnen bol.com.
Ik heb betaald met cadeaubonnen en de curve kaart, dat maakt het nog makkelijker 😂
Voor 2 artikelen komt het samen op €22,90 wat dus BIJ geschreven is op curve 🤷♂️
De andere helft is inderdaad €21.93 waarvan ik een "credit" en "completed" heb.
Op CDC zie ik een afschrijving van €44.83 via curve (het totaal bedrag klopt dus). Maar deze hele transactie is weer niet zichtbaar in de curve app 😂🙈🤷♂️
Iemand die dit nog kan rijmen? 🤦♂️
Burp
Had ik vrijdagmiddag ook vanaf ING. Instant sepa lijkt live te zijn daar.Wii4all schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:51:
Zo dit heb ik nog niet eerder gehad ik maak nu net fiat over van mijn rekening via SEPA. Krijg nu binnen een kwartier al een bericht dat het geld erbij staat en dat op zondag
Curve is wel gecorrigeerd maar Crypto niet
[ Voor 18% gewijzigd door AlterBridge op 13-09-2022 13:52 ]
Ja, ik vandaag ook, duurde 10 minuutjes en toen was het verwerktCHRlS schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:00:
[...]
Had ik vrijdagmiddag ook vanaf ING. Instant sepa lijkt live te zijn daar.
Ik heb hetzelfde: een reservering van afgelopen donderdag is nog steeds niet teruggedraaid. Ik heb net nog even nagevraagd bij de merchant (Tamoil) of het een probleem bij hen kan zijn, maar daar ga ik eigenlijk niet van uit want het echte bedrag is ook al gewoon afgeschreven, dus de transactie is volgens mij wel volledig afgerond van hun kant.AlterBridge schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:43:
Mijn reservering van het tanken is na een dag nog niet gecorrigeerd. Was eerder altijd vrij snel
Curve is wel gecorrigeerd maar Crypto niet
Bij CDC krijg ik tot nu toe alleen nog maar een standaard antwoord over reserveringen, en de suggestie dat het wel aan de merchant zal liggen
[ Voor 10% gewijzigd door RikTW op 13-09-2022 14:22 ]
Op Crypto staat nog steeds die -125 afschrijving. Curve niet, dus dan zal dat toch wel terugkomen dat geld?RikTW schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:20:
[...]
Ik heb hetzelfde: een reservering van afgelopen donderdag is nog steeds niet teruggedraaid. Ik heb net nog even nagevraagd bij de merchant (Tamoil) of het een probleem bij hen kan zijn, maar daar ga ik eigenlijk niet van uit want het echte bedrag is ook al gewoon afgeschreven, dus de transactie is volgens mij wel volledig afgerond van hun kant.
Bij CDC krijg ik tot nu toe alleen nog maar een standaard antwoord over reserveringen, en de suggestie dat het wel aan de merchant zal liggen
Bij mij in cdc -200 reservering en het uiteindelijke bedrag, en in curve alleen het uiteindelijke bedrag. Ik mag hopen dat het terugkomt, intussen is het al 5 dagen geledenAlterBridge schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:53:
[...]
Op Crypto staat nog steeds die -125 afschrijving. Curve niet, dus dan zal dat toch wel terugkomen dat geld?
Ik zit nog even verder te kijken: als ik een export maak van de transacties (vanuit de CDC app) dan staat de afschrijving van het uiteindelijke bedrag daar niet in, terwijl het dus wel gewoon in het overzicht staat in de app.... het zal wel komen doordat dat de transactie ergens nog niet volledig is afgerond.
[ Voor 27% gewijzigd door RikTW op 13-09-2022 16:33 ]
Bij mij ook dit. Even paar dagen afwachten maar of het wordt gecorrigeerd.AlterBridge schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:53:
[...]
Op Crypto staat nog steeds die -125 afschrijving. Curve niet, dus dan zal dat toch wel terugkomen dat geld?
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Hier ook dus hetzelfde.RikTW schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:07:
[...]
Bij mij in cdc -200 reservering en het uiteindelijke bedrag, en in curve alleen het uiteindelijke bedrag. Ik mag hopen dat het terugkomt, intussen is het al 5 dagen geleden
Ik zit nog even verder te kijken: als ik een export maak van de transacties (vanuit de CDC app) dan staat de afschrijving van het uiteindelijke bedrag daar niet in, terwijl het dus wel gewoon in het overzicht staat in de app.... het zal wel komen doordat dat de transactie ergens nog niet volledig is afgerond.
Ik kreeg bij CDC overigens ook een non-antwoord. Heb de vraag nu bij Curve neergelegd, want daar kan het natuurlijk ook misgaan, als Curve de correctie van de reservering niet netjes doorzet naar CDC.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ik twijfel of ik ook nog geld terug moet krijgen of niet.. Wel vervelen na te gaan als je best wat transacties op de kaart maakt..Twee Dee schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:57:
[...]
Hier ook dus hetzelfde.
Ik kreeg bij CDC overigens ook een non-antwoord. Heb de vraag nu bij Curve neergelegd, want daar kan het natuurlijk ook misgaan, als Curve de correctie van de reservering niet netjes doorzet naar CDC.
Ik krijg tot nu toe ook alleen nog maar onzin antwoorden (wel bijzonder, 3 keer een ander onzin antwoordTwee Dee schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:57:
[...]
Hier ook dus hetzelfde.

en de belofte dat het wordt voorgelegd aan het dedicated team.
Ik heb het gisteren ook Curve gevraagd want het probleem kan inderdaad ook bij hen liggen... Daar wacht ik nog op antwoord.
De transactie waar dit over gaat is bij mij nu 7 dagen geleden.
Hoe kan ik nu goed narekenen of mijn saldo klopt of niet?
Cdc app: https://i.imgur.com/WOgS2Zd.png
Curve app: https://i.imgur.com/pgvEI5J.png
Schade valt reuze mee dus!2Dutch schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:37:
Cro stake voor de ruby card onder de 100 euro..nog maar 31 dagen tot de unstake
Onder de 500 euro hier voor de blauwe.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik mis sowieso die 200 (in mijn geval), dat maakt het zo vervelend omdat je er nu mee in je hoofd blijft zitten i.p.v. dat je er gewoon van op aan kunt dat de bedragen kloppen.AlterBridge schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:46:
Ik zie die 125 nog steeds staan maar ook geen idee of het klopt qua saldo. Dat is echt niet uit te rekenen hier.
En anders compleet overzicht exporteren in CSV en in Excel uitrekenen wat het saldo zou moeten zijn,
Royal indigo...de 3500 euro stake? Damn ja dan valt het bij mij wel meeTh1x4nG schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:38:
[...]
Schade valt reuze mee dus!
Onder de 500 euro hier voor de blauwe.

Beter dan 0 I guess? ¯\_(ツ)_/¯
Thx! Ik heb de CSV gedownload en alles geteld. Ik mis precies het verschil tussen de €125 reservering en €47,61 tanken.RikTW schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:48:
[...]
Ik mis sowieso die 200 (in mijn geval), dat maakt het zo vervelend omdat je er nu mee in je hoofd blijft zitten i.p.v. dat je er gewoon van op aan kunt dat de bedragen kloppen.
En anders compleet overzicht exporteren in CSV en in Excel uitrekenen wat het saldo zou moeten zijn,
Als ik contact opneem, verwijzen ze hiervoor dan naar Curve? Want daar staat het namelijk wel gewoon goed. Of gaan ze er dan mee aan de slag? Ik heb maandagavond laat getankt.
Hoe weet je dan het saldo waar je begint met tellen?AlterBridge schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:35:
[...]
Thx! Ik heb de CSV gedownload en alles geteld. Ik mis precies het verschil tussen de €125 reservering en €47,61 tanken.
Als ik contact opneem, verwijzen ze hiervoor dan naar Curve? Want daar staat het namelijk wel gewoon goed. Of gaan ze er dan mee aan de slag? Ik heb maandagavond laat getankt.
December begonnen en alles kunnen exporteren. Kwam dus precies uit. Moest alleen ff opletten met 4 dollar bedragen en die aanpassen.Dacuuu schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:42:
[...]
Hoe weet je dan het saldo waar je begint met tellen?
:strip_exif()/f/image/0Vpt6NsPcF76KCW90aCOiUqM.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog even wachten dan? Als ik jullie zo hoor ben ik dus niet de enige die dit probleem nu heeft.
Maar het gekke is toch dat Curve wel goed staat.
[ Voor 5% gewijzigd door AlterBridge op 15-09-2022 17:08 ]
Het is inderdaad meestal een paar uur, soms de volgende dag maar ik heb ook al een paar maal meegemaakt dat ik een paar weken moest wachten.AlterBridge schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:04:
Nog even wachten dan? Als ik jullie zo hoor ben ik dus niet de enige die dit probleem nu heeft.
Bij mij is het vandaag opgelost (op dag 8): Ik kreeg van curve een RRN (Retrieval Reference Number), deze heb ik in de chat doorgegeven aan CDC en vlak daarna kreeg ik bericht dat de transactie goed gezet was.AlterBridge schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:04:
[Afbeelding]
Maar het gekke is toch dat Curve wel goed staat.
Ik weet natuurlijk niet of het door dit nummer kwam, of dat het sowieso wel goed was gekomen, maar wie weet is het een tip voor anderen die hetzelfde hebben.
Update: antwoord helpdesk zonder bewijs; after checking with relevant team I can confirm that the funds have returned back to your card balance.
:fill(white):strip_exif()/f/image/3PG88K6F2WoloXLc17a7B6LK.png?f=user_large)
Update: 3,25$ bijgeschreven. Tip: vul je cc bedrag aan tot een rond bedrag. Dan hoop je dat het 3,25$ hoger is 30dagen later. Anders is het bijna onmogelijk te controleren.
[ Voor 56% gewijzigd door enermax op 29-09-2022 23:19 ]
Mijn DEFI app is eindelijk geunstaked, in welke vorm kan ik het terug sturen naar de cdc app ? Is dat crypto.org?
Dus ik moet het eerst bridgen vanuit de DEFI Wallet ?
BTC €94.837,08
Vanuit de DeFi wallet kun je op Crypto.com coin klikken, dan Send en als je CDC app al verbonden is kun je die gewoon selecteren en op Send klikken. Anders kun je de CDC app nog even verbinden.koelebobes schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:29:
Goedemorgen,
Mijn DEFI app is eindelijk geunstaked, in welke vorm kan ik het terug sturen naar de cdc app ? Is dat crypto.org?
Dus ik moet het eerst bridgen vanuit de DEFI Wallet ?
Dat kun je alleen zien door de CDC VISA saldo te checken. Heb er altijd een vast (rond) bedrag op staan, dus kan dat redelijk makkelijk zien. Heb LK veel gebruikt en tot nu toe altijd na exact een maand werd het netjes gecrediteerd ($3.25 voor jezelf, evt + $32,50 per extra gast)enermax schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:06:
Deze transacties zijn van 7 aug (oude screenshot) en nu niet meer zichtbaar in de app... hoe weet ik nu of ik dit geld terug gekregen heb na 30 dagen? Ze zijn ook niet zichtbaar in de export van de debitkaart. Heb maar even support de vraag gesteld. Iemand dezelfde ervaring met loungekey?
Update: antwoord helpdesk zonder bewijs; after checking with relevant team I can confirm that the funds have returned back to your card balance.
[Afbeelding]
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).